"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Liedje van PSV?
[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 19-12-2021 14:29 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
carpebios schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:30:
Jezus, zit ik op ESPN1 te kijken, koekoek!

Ook handig bij ESPN dat ze zo'n wedstrijd op het tweede kanaal doen...
Had ik ook nog 2 minuten geleden.carpebios schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:30:
Jezus, zit ik op ESPN1 te kijken, koekoek!

Geen woorden maar tranen.carpebios schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:30:
Die speler van Feyenoord was al aan het huilen bij de middenstip.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Berghuis?carpebios schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:30:
Die speler van Feyenoord was al aan het huilen bij de middenstip.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Buiten het stadion waren er ook genoeg met vuurwerk.alexbl69 schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:31:
Zie je wel, het zijn normaal niet de supporters die vuurwerk meenemen, de clubs doen het gewoon zelf.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Han schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:32:
Nou, over uurtje kunnen we wel beginnen denk ik, dan is de rook opgetrokken
⏩ PVOutput☀️
Gepasseerd want geblesseerd.OMX2000 schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:35:
Wat is er met Trauner?
Dat zuigt!
Hij doet dingen met Erik waar zelfs Erik van gaat grijnzen ende blozen.Typhone schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:33:
Waarom speelt Gravenberch?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Hij wilde doorlopen tot de cornervlag.Gynnad schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:40:
Beginnen ze nu al met tijdrekken bij Feyenoord, eeuwigheid is voorbij voor ze ingooien
Ja bizar he, ik twijfelde er ook al over. Maar de ingezoomde shots zijn wel gewoon goed.Typhone schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:43:
Is de beeldkwaliteit nu zo slecht op Ziggo/ESPN2?
Bij mij niet.Typhone schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:43:
Hier aan de rand van Nederland prima beeld bij Delta/ESPN2Typhone schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:43:
Mjah… gewoon te laat, geen gemene intentie. Higler gaat zwaaien met kaarten.
XXXVI
Had ie geluk dat ie geel kreeg, anders had het zo maar een VAR moment kunnen worden, terwijl geel kan ook..
Zelfs als er geel wordt gegeven kan de VAR er naar kijken. Als het overduidelijk rood had moeten zijn kunnen ze ook ingrijpen.Gynnad schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:47:
[...]
Had ie geluk dat ie geel kreeg, anders had het zo maar een VAR moment kunnen worden, terwijl geel kan ook..
't was een overtreding, maar totaaaaaaaaaal geen geeltoolkist schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:47:
Wtf Higler... Dan was net donkerrood als springen voor een duel al geel is
⏩ PVOutput☀️
Intentie maakt geen zak uit als je iemand hard raakt. Dat gaat pas meespelen als je em niet raaktHan schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:46:
[...]
Mjah… gewoon te laat, geen gemene intentie. Higler gaat zwaaien met kaarten.
Tagliafico komt dusGynnad schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:48:
Mocht Martinez uitvallen dan mag ik toch hopen dat Tagliafico komt en niet Rensch

⏩ PVOutput☀️
Dat moet je Blind niet aanrekenen, die beperking is breed bekend. Dat is een keuze die de hoofdcoach maakttoolkist schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:51:
Kijk Blind, een linksback die diepgaat.. Kun jij niet he?
past bij de beeldkwaliteit heTyphone schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:53:
Wat spelen ze beroerd in de hele tijd. Holy shit!
Hij deed het begin dit seizoen nog vaak zatNapo schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:53:
[...]
Dat moet je Blind niet aanrekenen, die beperking is breed bekend. Dat is een keuze die de hoofdcoach maakt
Alsof er een plastic zak om de camera zit lijkt het. 480P kwaliteit ftw zullen we maar zeggen.
Vreemd, hier niks aan de hand.Typhone schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:55:
[...]
Alsof er een plastic zak om de camera zit lijkt het. 480P kwaliteit ftw zullen we maar zeggen.
Misschien je kastje eens herstarten of de router?Typhone schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:55:
[...]
ja dat heb ik ook. Er is een reden dat ik normaal via Ziggo Go op m'n tv kijk. Zoveel betere kwaliteit, maar gezien 't feit dat ik hier in de buurt van Rotterdam woon is't niet te doen om de wedstrijd met vertraging te kijken. Zijn nogal luidruchtige Feyenoord fans hier. Dan krijg ik spoilersTyphone schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:55:
[...]
XXXVI
Gaan ze dan beter spelen?carpebios schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:56:
[...]
Misschien je kastje eens herstarten of de router?
Nu de normale camera nog. De close up camera is ook HD iigOPSLAGHOND schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:00:
Hey, de vogelvlucht-camera is vervangen door eentje met HD-kwaliteit!
Lijkt net een oefenpotje ditHan schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:00:
Pfff… niet om aan te gluren tot nu toe
Tomorrow is not today!
Dat gebeurt gewoonlijk pas in de 82ste minuutHan schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:01:
Euh… geef eens geel voor dat tijdgerek::|
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:18
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Haha dat is misschien wel de oplossing jaephymerous schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:59:
Het is weer gezapig voetbal vanmiddag. Kan Erik de CL tune niet in de kleedkamer afspelen?
Feyenoord probeert Ajax te ontregelen, maar Ajax is weer slordig, zet geen druk en traag aan de bal. Feyenoord doet daarentegen te weinig met de mogelijkheden die ze krijgen. Dan krijg je dus een saaie wedstrijd, misschien als er spontaan een goal valt het beter wordt.
Dom Haller, op de helft van de tegenstander nota bene ...
[ Voor 26% gewijzigd door OPSLAGHOND op 19-12-2021 15:04 ]
In augustus zien we wel weer een keer verder...
Maar.. Hier kan ESPN toch niets aan doen?DutchOwnage schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:04:
Ik wordt er weer even fijn aan herinnerd waarom ik mijn ESPN abbootje op heb gezegd per 31-12. Wat een treurige pot voetbal. Lege stadions,
⏩ PVOutput☀️
Higler gele kaarten wapperaar. Ga lekker wat anders doen gek.
XXXVI
⏩ PVOutput☀️
Theater ja. 2e keer al dat Malacia doet alsof ie zo erg geraakt isHan schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:06:
Antony… clown
Voetbal.jaapstobbe schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:06:
Had rood kunnen zijn, waar gaat dit over.
Vind je dit rood? Dan is iedere pot 8vs8?Napo schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:06:
Dit is weer een geval "niet hard genoeg voor rood"?
En ja volgens de regels is het geen rood
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 19-12-2021 15:07 ]
Hoe komt die Anthony daar altijd mee weg
Waarom was die van Gravenberch terecht? Om er eens 1 te noemenPrinsPils schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:07:
Tsja, veel gele kaarten, maar volgens mij valt er weinig op de kaarten zelf af te dingen.
Is ook zo. Maar ik heb nooit kunnen wennen aan de stadions zonder publiek. Wordt ook helemaal loco van dat neppe Fifa bandje op de achtergrond.
Dit was een aai over de bol.sNielz123 schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:07:
Oh, iemand slaan is gewoon geel.
Omdat het geen slaan is? Hij raakt em terwijl ie Malacia wil vasthouden/trekken/duwen oid. Niet bewust slaansNielz123 schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:07:
Oh, iemand slaan is gewoon geel.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022