[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 166 ... 311 Laatste
Acties:
  • 485.720 views

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:25:
[...]

Kan je het degraderen noemen dan?
Kennelijk wel 😁

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09-2025
Erg onnodig

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:22

Quad

Doof

Spijtig van Vitesse. Gauw er ff 2 bijprikken..

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-01 16:38

gws24

Thinking is hard!

Verdomme, nu heeft de Spurs voldoende aan alleen winnen,

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Bijlow weer een pijntje

alles kan off-topic

• milotic
gws24 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:39:
Verdomme, nu heeft de Spurs voldoende aan alleen winnen,
Tja kansen zat erg dure fout van Rasmussen

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
8 spelers uit de eigen jeugd op het veld, mooi om te zien. Helemaal omdat ze niet onder doen tegen Maccabi.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:33

Agent47

I always close my contracts.

Huh? Haha

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01 18:28
Wat een goal

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Raar effect aan die bal.

15 kansen = 2 doelpunten
2 kansen = 1 doelpunt

Dat kan je je toch wel aanrekenen.

• Ankona
Bombvis schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:48:
8 spelers uit de eigen jeugd op het veld, mooi om te zien. Helemaal omdat ze niet onder doen tegen Maccabi.
Dat team dat in de O21 competitie alles verliest. En dan een tegentreffer door een blunder van de international.

alles kan off-topic

• Agent47

Agent47

Zo toch 5 ton erbij en goed voor de coëfficiënten. Kunnen we die boetes meteen afbetalen.

• Ankona
Agent47 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:51:
Zo toch 5 ton erbij en goed voor de coëfficiënten. Kunnen we die boetes meteen afbetalen.
Geen vuurwerk en de trappen zijn vrij gebleven.

alles kan off-topic

• Agent47

Agent47

Ankona schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:53:
[...]

Geen vuurwerk en de trappen zijn vrij gebleven.
Wedden dat we alsnog boete krijgen. Die brief wordt standaard verstuurd naar ons haha

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:00
Jammer van Vitesse, zat meer in na die 1e helft, maar zoals de commentator ook al zei, in de 2e helft hadden ze gewoon meer kansen dan in 1e helft, maar scoren niet meer en krijgen er zelfs 1 tegen. Vrees dat het te weinig gaat zijn, maar ze hebben iig goeie prestatie neergezet in Europa en alles gegeven.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:54

Verzacht de pijn als PSV supporter toch een beetje. Bedankt andere clubs :)

WoT stats

• milotic
PSV en (mogelijk) Vitesse kennen hun potentiële tegenstanders in de tussenronde van de knock-outfase in de Conference League. In die tussenronde, die verdeeld over twee wedstrijden op 17 en 24 februari wordt afgewerkt, nemen de runners-up uit de Conference League-groepen het op tegen een nummer drie uit een Europa League-groep. Maandag vindt de loting plaats.

PSV eindigde door een nederlaag tegen Real Sociedad (3-0) als derde in de Europa League en gaat dus verder in de Conference League. Vitesse won met 3-1 van NS Mura en staat daardoor momenteel tweede. Als de wedstrijd tussen Tottenham Hotspur en Stade Rennes nog wordt afgewerkt, hebben de Londenaren genoeg aan een overwinning om nog boven Vitesse te eindigen.

Clubs uit hetzelfde land kunnen elkaar niet treffen in de tussenronde. De runners-up uit de Conference League spelen de tweede wedstrijd thuis. Groepswinnaars Feyenoord en AZ mogen de tussenronde overslaan en stromen in de achtste finale in. De wedstrijden in de achtste finale worden in maart gespeeld.

Runners-up uit de Conference League (geplaatste status)
Maccabi Tel Aviv (Isr)
Partizan Belgrado (Ser)
Bodö/Glimt (Noo)
Randers (Den)
Slavia Praag (Tsj)
PAOK Saloniki (Gri)
Vitesse/Tottenham Hotspur (Eng)
Qarabag (Aze)

Nummers drie uit de Europa League (ongeplaatste status)
Sparta Praag (Tsj)
PSV
Leicester City (Eng)
Fenerbahçe (Tur)
Olympique Marseille (Fra)
FC Midtjylland (Den)
Celtic (Sch)
Rapid Wien (Oos)

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Agent47 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:54:
[...]

Wedden dat we alsnog boete krijgen. Die brief wordt standaard verstuurd naar ons haha
Geachte meneer/mevrouw,

Graag willen wij deze openstaande factu(u)r(en) onder de aandacht brengen en nog 010 dagen geven om deze factu(u)r(en) te voldoen.

Het openstaande bedrag moet worden overgemaakt op rekening: 0123456789 ten name van UEFA te Zürich.

Het kan zijn dat je het niet eens bent met deze factuur of dat je nog vragen hebt. Wij ontvangen dan graag z.s.m. een schriftelijke reactie zodat wij die in behandeling kunnen nemen en eventueel de betalingstermijn tijdelijk kunnen stopzetten.

Als de betaling deze brief heeft gekruist dan mag je deze brief als niet verzonden beschouwen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling debiteurenbeheer UEFA

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• milotic
Om voor de laatste keer terug te komen op over spurs -rennes

https://twitter.com/Jeroe...wel-nog-in-onzekerheid%2F

Lees dit eens:

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ben je ook alle punten tegen Tottenham kwijt als 28.03 in werking treedt.

• ElPaco
OPSLAGHOND schreef op donderdag 9 december 2021 @ 23:51:
Ben je ook alle punten tegen Tottenham kwijt als 28.03 in werking treedt.
Ja, maar dan zou Tottenham helemaal uit het toernooi gediskwalificeerd moeten worden. Volgens 28.01 kan het zo zijn dat ze enkel die laatste pot met 3-0 verliezen en dat het daarbij blijft.

WoT stats

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-01 17:26
Maarehm, ik realiseer mij net iets.

PSV SPEELT NA DE WINTERSTOP CL!!!!

(luister je moet iets van dit debacle maken..)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-01 12:46
Maarten_E schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:15:

correctie: PSV SPEELT NA DE WINTERSTOP UCL!!!!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
SuperCrisz schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:24:
[...]

correctie: PSV SPEELT NA DE WINTERSTOP UCL!!!!
Uefa Champions league? :+

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-01 12:46
:) _/-\o_

• milotic
Te bizar voor woorden dat de uefa nog niet met een statement gekomen is, loting is maandag al.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

De PSV supporters zullen zich toch ook wel achter de oren krabben, duidelijk verliezen van Feyenoord en Ajax in de competitie en deze EL poule niet doorkomen, waar met alle respect geen Champions League waardige tegenstanders in zaten en dat terwijl PSV zich graag wil toevoegen aan de groep van vaste CL gangers..

Daar gaat toch iets niet helemaal goed in Eindhoven..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Verwijderd

Gynnad schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:30:
[...]

De PSV supporters zullen zich toch ook wel achter de oren krabben, duidelijk verliezen van Feyenoord en Ajax in de competitie en deze EL poule niet doorkomen, waar met alle respect geen Champions League waardige tegenstanders in zaten en dat terwijl PSV zich graag wil toevoegen aan de groep van vaste CL gangers..

Hoeveel CL waardige clubs zijn er eigenlijk? Is Beşiktaş ook één van die clubs?

Sociedad en Monaco kunnen zich dit seizoen gewoon plaatsen voor de CL via de eigen competitie. Net als PSV overigens.

• T-MOB
  • Laatst online: 00:45

Verheug me nu al op de krakers tegen Tottenham en Roma!

Regeren is vooruitschuiven

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-01 23:46
T-MOB schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:36:
[...]

Verheug me nu al op de krakers tegen Tottenham en Roma!
Correctie: Vitesse en Roma!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:22

Quad

Doof

Megupe schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:43:
[...]

Correctie: Vitesse en Roma!
Kan een NL club in dit geval wel een NL club loten? Of is die luxe positie alleen voor Engelse clubs van toepassing?
Meende te gelezen hebben dat bijvoorbeeld Chelsea 25% kans heeft op loten van Ajax omdat ze geen Engelse clubs kunnen loten.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Gynnad
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:36:
[...]

Hoeveel CL waardige clubs zijn er eigenlijk? Is Beşiktaş ook één van die clubs?

Sociedad en Monaco kunnen zich dit seizoen gewoon plaatsen voor de CL via de eigen competitie. Net als PSV overigens.
PEC Zwolle kan dat ook via de competitie...

Beşiktaş is kampioen geworden van Turkije, maar ben het met je eens dat ze dit seizoen niet erg sterk waren en zeker geen structureel CL team zijn.

Als je kijkt naar de cijfers dan doet PSV het niet best tegen de clubs die een bepaald niveau hebben of zie ik dat verkeerd? Het lijkt namelijk dat je je nogal aangevallen voelt namelijk, terwijl het gewoon de feiten zijn.

• Napo
  • Niet online
De vraag is meer wat een CL waardige club maakt. Wat is de definitie en welke clubs voldoen daar dan aan.

En in essentie is dat natuurlijk de club die zich weet te qualificeren voor de CL.

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-01 21:58

snmght

imho dan he

Genoa betaalt meer dan een miljoen voor technisch directeur van Vitesse.

Herinnert me er maar weer aan dat de verlenging van Overmars heel mooi is maar dat kan natuurlijk ook gewoon worden afgekocht. Spreekt dan naar Overmars toe meteen uit dat ze hem heel graag willen hebben.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:26
Ik ben diep teleurgesteld in PSV. Nu kunnen we niet meer als eerste land 3 Europese toernooien in 1 seizoen winnen. :(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:14
[...]

Volgens mij heeft data ondertussen wel bewijzen dat gedeelte met het verschil in rustdagen te maken heeft...

• T-MOB
  • Laatst online: 00:45
ph4ge schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:44:
Ik ben diep teleurgesteld in PSV. Nu kunnen we niet meer als eerste land 3 Europese toernooien in 1 seizoen winnen. :(
Dat kan nog steeds hoor, alleen niet dit seizoen. Volgens mij is alleen Italie nog in de race in alle drie de leagues. De kans dat die alles winnen acht ik niet zo groot.

Regeren is vooruitschuiven

• Gynnad
  • Nu online
rickskeg99 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:53:
[...]

Volgens mij heeft data ondertussen wel bewijzen dat gedeelte met het verschil in rustdagen te maken heeft...
Volgens mij hadden ze genoeg rustdagen voor hun potjes in de EL...

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:14
Gynnad schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:10:
[...]

Volgens mij hadden ze genoeg rustdagen voor hun potjes in de EL...
Jij moet de nederlagen tegen Ajax en Feyenoord. Waar zij duidelijk twee x minder rustdagen hebben gehad.

En deze poule doorkomen. Tja als je bij de beste nummer 32 wil komen ja. Kun je er uitvliegen tegen als Monaco en RSO ja. Dat is een lastige.

Hetzelfde geldt voor Ajax. Nu gaan ze de poule fluitend door, maar waren ze uitgeschakeld(3de geworden) had ook niemand raar opgekeken vooraf...

• milotic
snmght schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:10:
Genoa betaalt meer dan een miljoen voor technisch directeur van Vitesse.

Herinnert me er maar weer aan dat de verlenging van Overmars heel mooi is maar dat kan natuurlijk ook gewoon worden afgekocht. Spreekt dan naar Overmars toe meteen uit dat ze hem heel graag willen hebben.
mooi dat die oprot al ze aankopen spelen niet in de basis en zijn drama.

Yapi, Schubert, Van Moos en ga nog maar even door allemaal eredivisie onwaardig, tevens heeft die de contracten van Doekhi nog steeds niet verlengt van Wittek niet etc

• Megupe
Quad schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:46:
[...]

Kan een NL club in dit geval wel een NL club loten? Of is die luxe positie alleen voor Engelse clubs van toepassing?
Meende te gelezen hebben dat bijvoorbeeld Chelsea 25% kans heeft op loten van Ajax omdat ze geen Engelse clubs kunnen loten.
Goede vraag, ik weet niet wat de regels zijn na de groepsfase.

• ElPaco
Quad schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:46:
[...]

Pas vanaf alle kwartfinales mogen teams uit hetzelfde land tegen elkaar loten volgens mij, is volgens mij in alle toernooi gelijk.

WoT stats

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:04
Gynnad schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:03:
[...]

Als je kijkt naar de cijfers dan doet PSV het niet best tegen de clubs die een bepaald niveau hebben of zie ik dat verkeerd?
Nee zo is het ook mijn inziens.

Kijk nou gisteren nog eens naar het verdedigende aspect, Sociedad counterde niet vaak maar bijna elke aanval leverde een kans op. Dat verdedigen lijkt soms nergens op bij PSV. Beginnend bij die slechte backs.

Toch denk ik wel dat als Teze rechts achter stond, Max fit was geweest en Zahavi in de spits stond, dat er dan meer kansen lagen.
En Gakpo heeft zijn vorm nog niet, wat op zich logisch is na een lange blessure

Gelukkig kan ik komend weekend weer topvoetbal van Groningen aanschouwen... Ahum...

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 10-12-2021 12:54 ]

• Deadsy
[...]

Zou willen zeggen dat het probleem begint met een s en eindigt met een t. Maar hij is niet het enige probleem.

Weet iemand al hoe het met madueke gaat?

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:13
Gisteravond begreep ik zeer weinig van de tactiek van PSV voor zo ver ik in de eerste helft zag. Ze hadden aan 1 punt genoeg, je hebt een tegenstander die volledig in hun eigen penalty gebied terug trekt en op de counter wil spelen. En dan wordt besloten om met je hele team rond penalty gebied van Sociedad te gaan staan en met je CV's halverwege hun helft... dan vraag je er toch ook wel om om een counter om de oren te krijgen. Had gewoon die bal rustig rond gespeeld terwijl je met je team minder naar voren staat, dan moeten zij op een gegeven ogenblik toch komen en ontstaat er ruimte waar je gebruik van kan maken, in plaats van zo gehaast alleen maar naar voren te sprinten.

Heb de 2de helft niet gezien, dus weet niet of de tactiek nog veranderde maar vond die eerste helft al erg genoeg.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie Speelronde 16
vrijdag 20u
Willem II v SC Cambuur
-
zaterdag18:45u
FC Utrecht v Go Ahead Eagles
20u
sc Heerenveen v Sparta
21u
PEC Zwolle v Fortuna Sittard
-
zondag12:15u
FC Twente v RKC
14:30u
FC Groningen v Feyenoord
Vitesse v Heracles
16:45u
Ajax v AZ
20u
N.E.C. v PSV

Enjoy this weekend !
*O* *O* *O*

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Deadsy
Pompi schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:14:
Gisteravond begreep ik zeer weinig van de tactiek van PSV voor zo ver ik in de eerste helft zag. Ze hadden aan 1 punt genoeg, je hebt een tegenstander die volledig in hun eigen penalty gebied terug trekt en op de counter wil spelen. En dan wordt besloten om met je hele team rond penalty gebied van Sociedad te gaan staan en met je CV's halverwege hun helft... dan vraag je er toch ook wel om om een counter om de oren te krijgen. Had gewoon die bal rustig rond gespeeld terwijl je met je team minder naar voren staat, dan moeten zij op een gegeven ogenblik toch komen en ontstaat er ruimte waar je gebruik van kan maken, in plaats van zo gehaast alleen maar naar voren te sprinten.

Heb de 2de helft niet gezien, dus weet niet of de tactiek nog veranderde maar vond die eerste helft al erg genoeg.
Je zou bijna zeggen dat de trainer tactisch niet sterk is.

Misschien was het succes bij Red Bull puur vanwege het materiaal en niet dank hem.
Want bij Bayer was het ook geen succes

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
Deadsy schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:06:
[...]

Misschien was het succes bij Red Bull puur vanwege het materiaal en niet dank hem.
Alles wijst hier steeds meer op. Juist met minder kwaliteit moet de kwaliteit van de trainer naar boven komen. Dat is bij Schmidt ook het geval, tactisch stelt het niks voor. Hij teert erg op zijn verleden.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-01 21:05

Superkiwi

Hoi doei

Napo schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:06:
De vraag is meer wat een CL waardige club maakt. Wat is de definitie en welke clubs voldoen daar dan aan.
Voor mij is dat antwoord heel simpel: kampioen worden in je landelijke competitie en je bent CL waardig. Zoals het vroeger was weet je nog ;)
Hoe het nu gaat heeft natuurlijk weinig meer met een kampioenenbal te maken.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Megupe
Superkiwi schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:58:
[...]

Voor mij is dat antwoord heel simpel: kampioen worden in je landelijke competitie en je bent CL waardig. Zoals het vroeger was weet je nog ;)
Hoe het nu gaat heeft natuurlijk weinig meer met een kampioenenbal te maken.
Mee eens.
Maar je kan ook kampioen in je poule worden ;) :P :+

• snmght

snmght

imho dan he

rickskeg99 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:14:
[...]

Hetzelfde geldt voor Ajax. Nu gaan ze de poule fluitend door, maar waren ze uitgeschakeld(3de geworden) had ook niemand raar opgekeken vooraf...
Daar heb je het mis. Daar zou ik toch echt wel flink bij fronsen, sterker nog Frank de Boer zou er rode wangetjes van krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door snmght op 10-12-2021 15:04 ]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Megupe schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:01:
[...]
Dat is ook niet zo lastig als je middenmotors als Borrussia Dortmund en Sporting Portugal loot....

Ik vind het wel tijd voor een soort van League met alleen de écht grote clubs in Europa. Ajax is de CL inmiddels wel ontgroeid.

:+

• snmght

snmght

imho dan he

Megupe schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:01:
[...]

Mee eens.
Of poolkampioen? :+

Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/AJN07XyM56z/529x840.jpg

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat zijn snookerballen, geen pool.
:+

• Deadsy
rickskeg99 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:53:
[...]

Dus ze gingen donderdag onderuit omdat ze zondag weer moeten?

Het is gewoon een matige trainer met vrij veel middelmaat in de ploeg.

Wil je Europees spelen dan moet je gewoon 2* in de week presteren.

Ze spelen dan ook nog tegen clubs in de el.
In de cl was het nog zwaarder geweest

• Napo
  • Niet online
Deadsy schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:35:
[...]

Dus ze gingen donderdag onderuit omdat ze zondag weer moeten?
Misschien is het goed om het onderzoek te lezen alvorens je zulke vragen stelt ;)

• Deadsy
Napo schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:37:
[...]

Misschien is het goed om het onderzoek te lezen alvorens je zulke vragen stelt ;)
Heb ik ;)

• Harribo
Superkiwi schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:05:
[...]

Ik vind het wel tijd voor een soort van League met alleen de écht grote clubs in Europa.
Inderdaad, dit.
En dan geen 4 teams van de top competities.
Best belachelijk dat coefficienten systeem. Lijkt wel alsof er smeergeld rond gaat.

Of doe van elke competitie gewoon de beste twee.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:01
Deadsy schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:06:
[...]

tja daar heeft iedere trainer me te maken met het materiaal als je Guardiola trainer maakt van Sparta zullen die het jaar daarop ook geen kampioen worden

alhoewel van de keuken divisie zou wel kunnen btw

• Joostje123
  • Laatst online: 12:39
Vitesse lijkt ook door te gaan in de conference league.
Geen datum gevonden voor spurs -rennes.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:19
Harribo schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:20:
[...]

Inderdaad, dit.
En dan geen 4 teams van de top competities.
Best belachelijk dat coefficienten systeem. Lijkt wel alsof er smeergeld rond gaat.

Of doe van elke competitie gewoon de beste twee.
Of denk out of the box: een competitie met alleen de kampioenen van elk land. Wat een idee! Oh wacht....

• milotic
Geen lappen tekst zonder bronvermelding.

[ Voor 97% gewijzigd door Outerspace op 11-12-2021 13:17 ]

• milotic
*knip*
Flamebait en bij bronnen plaats je een link en hoef je niet het hele artikelen te plaatsen.

[ Voor 81% gewijzigd door tweakduke op 11-12-2021 13:17 ]

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:25
@milotic Dat is dus 't zelfde als wat @Joostje123 zegt, maar dan met veel meer woorden.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:19
[...]

Nog even hier op terugkomend. Natuurlijk ging er iets niet goed bij PSV, te beginnende bij de tactiek die een open huis achterin opleverde. Maar CL-waardig is niet zwart-wit natuurlijk, net zoals dat net zo goed voor het verschil tussen Conference en Europa league geldt. In heel veel landen is het verschil tussen pakweg de nummer één en de nummer vijf veel minder groot dan in Nederland. Een ploeg die het ene jaar CL speelt kan wellicht het andere jaar één of zelfs twee treden lager optreden in Europa.

Zo staat Real Sociedad nu vijfde in hun competitie, gelijk in punten met de nummer vier Atletico en zat Feyenoord in de Conference League in een groep met de koploper van Tsjechië en de nummer zes van de Bundesliga. Nu verwacht ik niet dat Union Berlin pakweg Bayer Leverkusen naar de kroon gaat steken voor een CL-plek maar zelfs voor Europa League begrippen waren dat toch pittige tegenstanders die weinig zullen onderdoen voor een Besiktas, dat dan weer CL speelt.

ps.
En dan laat ik de "aan lager wal geraakte" voormalig CL-finalist in de groep van Vitesse maar even buiten beschouwing ;)

• Ankona
Motivatie vind ik zeer krom. Je hebt twee zaken, de eerste is of er een geldige reden was om die wedstrijd op de geplande tijd niet te spelen, de tweede is de praktische oplossing om de wedstrijd op een ander moment te spelen.

Als aan de eerste voorwaarde is voldaan dan moet er een oplossing voor het tweede probleem gevonden worden. Desnoods door de competitie te verschuiven ofzo. Maar die wedstrijd gaat dan gespeeld worden.

Als aan de eerste voorwaarde niet is voldaan, dan mag die wedstrijd niet eens ingehaald worden.

Nu lijkt aan voorwaarde een niet voldaan te zijn en wordt punt twee een uitdaging waardoor alsnog de regels toegepast gaan worden.

alles kan off-topic

Verwijderd

milotic schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:20:
In Engeland wordt er echter ook nog rekening gehouden met...
milotic schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:20:
alsnog geprobeerd spurs te matsen en van de eigen regels af te wijken uefa maffia
Voetbalzone = vergif.

Zowel de BBC als Sky sports melden dat er gekeken wordt of beide clubs voldoende hebben meegewerkt in het vinden van een inhaaldatum.

Waarom zou Stade Rennais niet op de 15e kunnen voetballen los van de vraag of Spurs dan wel genoeg spelers heeft?

• milotic
Waarom zouden ze meewerken als ze voor Jan lul in Londen stonden?

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Natuurlijk zoek je eerst een sportieve oplossing, het zijn profclubs geen amateurs.

• ElPaco
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 22:25:
Natuurlijk zoek je eerst een sportieve oplossing, het zijn profclubs geen amateurs.
De sportieve oplossing voor Rennes was spelen donderdag, ze waren er en wilden spelen. Nu gaat het om geld (onder andere omdat het profclubs zijn) en voor Rennes en Vitesse is het meeste geld te verdienen als het reglementair 3-0 wordt omdat ze niet kunnen spelen. Zou het als Rennes ook niet tof vinden om nog een keer naar London te moeten, verstoord je ritme flink.

WoT stats

• Deadsy
ElPaco schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 22:28:
[...]

De sportieve oplossing voor Rennes was spelen donderdag, ze waren er en wilden spelen. Nu gaat het om geld (onder andere omdat het profclubs zijn) en voor Rennes en Vitesse is het meeste geld te verdienen als het reglementair 3-0 wordt omdat ze niet kunnen spelen. Zou het als Rennes ook niet tof vinden om nog een keer naar London te moeten, verstoord je ritme flink.
Inderdaad. Niets had Tottenham gestopt om met jeugd spelers te spelen.
Maar waarschijnlijk zal men intern besproken hebben dat men moet overwinteren.

Er is een corona golf, dat zou men bij Tottenham ook moeten weten.
En zoals al vaker gezegd, ze weten dat ze een drukke maand hebben, zet al je spelers in een bubbel.

De UEFA zal wel druk op zoek zijn naar een regel waarmee ze Tottenham kunnen helpen

• Gynnad
  • Nu online
Doelpuntrijk avondje gisteren!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het heeft jou in de poule in elk geval geen windeieren gelegd ;)

• Harribo
Wat bezielt de media tegenwoordig... Er schijnt een of ander dinky toy event vanmiddag te zijn... Maar iedereen kijkt toch dan gewoon fc Groningen lijkt me?

Zet um op Max! ;)

• Ankona
Harribo schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:53:
Wat bezielt de media tegenwoordig... Er schijnt een of ander dinky toy event vanmiddag te zijn... Maar iedereen kijkt toch dan gewoon fc Groningen lijkt me?

Zet um op Max! ;)
Win win, als Max in het eerste half uur crasht heb je en Max gekeken en ben je nog op tijd om de afstraffing van Groningen mee te maken.

alles kan off-topic

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:21
@Harribo Heb niks met F1 maar ben wel Hamilton fan, dus voor mij geen probleem!

En als Ajacied hoop ik natuurlijk dat Groningen Feyenoord billenkoek geeft.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:44
chim0 schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:12:
@Harribo Heb niks met F1 maar ben wel Hamilton fan, dus voor mij geen probleem!

En als Ajacied hoop ik natuurlijk dat Groningen Feyenoord billenkoek geeft.
Jij hebt ook niets met voetbal, maar ben toch voor Ajax? :+

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:21
carpebios schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:20:
[...]

Jij hebt ook niets met voetbal, maar ben toch voor Ajax? :+
Heel goed!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aJAHgZz-rKxgJCG2nfLHIYNjqJo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QBTFBmgN8p9N2XNt7Hi7KPIH.gif?f=user_large

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:25
Succes is een keuze

• milotic
Ik heb je eerder gewaarschuwd, nu kappen of ervaar de consequenties

[ Voor 88% gewijzigd door Outerspace op 12-12-2021 17:33 ]

• milotic
daarom is het ook heerlijk om voor vitesse te zijn, word je 17e is het prima word je 5e en haal je europees word het gevierd alsof we de cl hebben gewonnen.

heerlijk man voor je local te zijn zonder enige verwachtingen kan alleen maar goed gaan, en word je nog 12e is het ook dikke prima.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:53:

Zet um op Max! ;)
Ajax speelt gelukkig om 16.:45u, dat kunnen we dan na de race kijken. :+

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
verkeerd-topic.

[ Voor 92% gewijzigd door HollowGamer op 12-12-2021 13:39 ]

• carpebios
Wat veel extra tijd zeg bij Groningen

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
carpebios schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:22:
Wat veel extra tijd zeg bij Groningen
Dat is bijna standaard bij elke wedstrijd van Feyenoord. Apart, maar valt wel op.

Tomorrow is not today!

• carpebios
Nog vervelender is een wedstrijd om 20:00…. Kinderen naar bed etc, kan er weer weinig van zien (voor zover er wat te zien is)

• Gynnad
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XzJQZpX9wNnIjtlPciD9M3dHewM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8B9RvqPvDHBCmMkJvhEiVQTp.jpg?f=fotoalbum_large

Mazraoui niet fit, dus Rensch in de basis

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-01 20:29

Vos

AFCA

Been uitsteken mag gewoon? Randje 16...

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vos schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:58:
Been uitsteken mag gewoon? Randje 16...
En AZ mag duikelen wat het wil en krijgt alles mee...
't wad geen penalty dat zou te makkelijk zijn, maar die 2e overtreding was minimaal van het niveau 'Martins Indi valt voorover" vlak ervoor...
[edit]gevaarlijk spel (voet veel te hoog), ook vooral niet fluiten want "voordeel" als je de bal meteen erna kwijt bent...
Kan de KNVB hem er niet op een zelfde manier uit trappen als de UEFA deed?

[ Voor 22% gewijzigd door toolkist op 12-12-2021 17:01 ]

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:22
Zijn er toevallig weer anti-Nijhuis mensen in het gebouw? ;) Veel plezier allemaal met kijken!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-01 20:29

Vos

AFCA

krissie100 schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:03:
Zijn er toevallig weer anti-Nijhuis mensen in het gebouw? ;) Veel plezier allemaal met kijken!
Nee, alleen tegen krom fluiten ;).

• Exocet
  • Niet online
AZ kiest dus ook voor massaal verdedigen

• toolkist
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:14:
AZ kiest dus ook voor massaal verdedigen
En tijdrekken.. Alsof dit nou zo'n zware overtreding was... Dan moet ie nu ook maar naast de lijn gaan staan.

• Exocet
  • Niet online
Vos schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:06:
[...]

Nee, alleen tegen krom fluiten ;).
Zoals nu dus, laat alles doorgaan van AZ. Ajax meteen geel

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:20:
[...]
Dan moet ie nu ook maar naast de lijn gaan staan.
Dat moet hij toch sowieso als er een verzorger het veld in komt en er geen gele kaart wordt gegeven?
Oh, due gele kaart had ik even gemist, dan is het conform regels dat hij niet het veld uit hoeft

[ Voor 16% gewijzigd door Napo op 12-12-2021 17:21 ]

• Gynnad
  • Nu online
AZ komt duidelijk voor een gelijkspelletje (of een counter..)

• toolkist
  • Niet online
Martins Indi voelt aan z'n rug na die bal in de rug maar nee, Haller raakt em he Basje.. Kanonnen zeg...

• Exocet
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:24:
Martins Indi voelt aan z'n rug na die bal in de rug maar nee, Haller raakt em he Basje.. Kanonnen zeg...
Dit begint wel echt ongeloofwaardig te worden

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:20:
[...]

Dat moet hij toch sowieso als er een verzorger het veld in komt en er geen gele kaart wordt gegeven?
Oh, due gele kaart had ik even gemist, dan is het conform regels dat hij niet het veld uit hoeft
Gaf ie daar geel voor? Hij wordt steeds grappiger...

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:57
Nijhuis is toe aan pensioen. In 2 minuten tijd ziet hij 2x een beslissing volledig verkeerd en straft Clasie niet voor een overtreding waar Martinez geel voor kreeg
Pagina: 1 ... 166 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022