Daarom misde ik hem waarschijnlijk ook. Twee spelers die voor de bal gaan en één van de twee is iets eerder en heeft dus voordeel. Ja ze komen tegen elkaar en door het eerder bij de bal zijn is het een overtreding van de ander maar Martinez kan ook weer niet in het niets verdwijnen.toolkist schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:25:
[...]
Gaf ie daar geel voor? Hij wordt steeds grappiger...
Ja das was nooit geel, zeker niet als de beslissing daarna was dat Gravenberch op de hakken mocht lopen want mannelijkNapo schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:26:
[...]
Daarom misde ik hem waarschijnlijk ook. Twee spelers die voor de bal gaan en één van de twee is iets eerder en heeft dus voordeel. Ja ze komen tegen elkaar en door het eerder bij de bal zijn is het een overtreding van de ander maar Martinez kan ook weer niet in het niets verdwijnen.
Het dal is weer diep na een Europese wedstrijd. Hoe kan dat toch steeds?
XXXVI
Poh toch wel een erg matige eerste helft inderdaad..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ajax gaat mooi mee in het spel dat AZ wil spelen. Verschillende Ajax spelers lopen al geïrriteerd rond.
Blinde Blind.... Als je nou gewoon je arm omlaag doet dan loopt de rest van je team misschien ook door....
Ongelukkige goal
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat een schande dit weer, hoe krijgt Ten Hag het nou niet voor elkaar om na Europese wedstrijden het team te motiveren...
Bar bar slecht verdedigd. Niks ongelukkigs aancarpebios schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:57:
Ongelukkige goal
Jemig wat een slappe hap bij Ajax zeg!
Wellicht vermoeidheid door het gebrek aan rustdagen, moet je nagaan als ze op donderdag in Europa uit haden moeten komenTerranova schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:58:
Wat een schande dit weer, hoe krijgt Ten Hag het nou niet voor elkaar om na Europese wedstrijden het team te motiveren...
Het lijkt er tot nu toe gewoon niet uit te komen, enerzijds door de speelstijl van AZ maar ze weten geen aanvaller goed in stelling te krijgen.
En buitenspel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Je mag hopen dat dit soort momenten Ajax wakker schudtcarpebios schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:01:
En buitenspel
Ik niet als PSV’er, maar voor Ajax is het wel te hopen inderdaad.Napo schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:02:
[...]
Je mag hopen dat dit soort momenten Ajax wakker schudt
100% gebrek aan inzet. Heeft weinig met de speelstijl van AZ te maken. Lijkt wel alsof ze zich alleen nog maar op kunnen laden als er een CL deuntje voor de wedstrijd klinkt.Napo schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:01:
[...]
Wellicht vermoeidheid door het gebrek aan rustdagen, moet je nagaan als ze op donderdag in Europa uit haden moeten komen
Het lijkt er tot nu toe gewoon niet uit te komen, enerzijds door de speelstijl van AZ maar ze weten geen aanvaller goed in stelling te krijgen.
En dan Schuurs brengen, ja daar ligt het probleem....
Rensch was wel drama. En met van alles bezig behalve voetbal.toolkist schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:05:
[...]
100% gebrek aan inzet. Heeft weinig met de speelstijl van AZ te maken. Lijkt wel alsof ze zich alleen nog maar op kunnen laden als er een CL deuntje voor de wedstrijd klinkt.
En dan Schuurs brengen, ja daar ligt het probleem....
Blind ook, en Gravenberch, Haller, Tadic, Antony...Vos schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:06:
[...]
Rensch was wel drama. En met van alles bezig behalve voetbal.
Mwa, dan doe je AZ wel iets te kort. Deze speelstijl heeft Ajax wel vaker moeite mee om door de verdediging te komen. Dat AZ dan nog een aantal relatief snelle aanvallers heeft die ook wat met de bal kunnen helpt ook niet mee.toolkist schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:05:
[...]
100% gebrek aan inzet. Heeft weinig met de speelstijl van AZ te maken. Lijkt wel alsof ze zich alleen nog maar op kunnen laden als er een CL deuntje voor de wedstrijd klinkt.
Helaas speelt het soort wedstrijd ook mee voor de inzet en ik kan me voorstellen dat opladen voor een CL wedstrijd makkelijker gaat dan de Eredivisie maar tegen AZ zou ook dat niet het probleem moeten zijn. Als dat wel zo is moeten de spelers van Ajax toch echt eens goed in de spiegel kijken.
Pfff Haller! Het is geen CL hé...
[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 12-12-2021 18:08 ]
Dat moeten ze imo ook. Dit seizoen is het structureel bijna.Napo schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:07:
[...]
Mwa, dan doe je AZ wel iets te kort. Deze speelstijl heeft Ajax wel vaker moeite mee om door de verdediging te komen. Dat AZ dan nog een aantal relatief snelle aanvallers heeft die ook wat met de bal kunnen helpt ook niet mee.
Helaas speelt het soort wedstrijd ook mee voor de inzet en ik kan me voorstellen dat opladen voor een CL wedstrijd makkelijker gaat dan de Eredivisie maar tegen AZ zou ook dat niet het probleem moeten zijn. Als dat wel zo is moeten de spelers van Ajax toch echt eens goed in de spiegel kijken.
En weet je waardoor Ajax daar last mee heeft? Omdat ze niet vanaf het begin 100% gaan. Elke wedstrijd met puntverlies hetzelfde feestje.Napo schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:07:
[...]
Mwa, dan doe je AZ wel iets te kort. Deze speelstijl heeft Ajax wel vaker moeite mee om door de verdediging te komen. Dat AZ dan nog een aantal relatief snelle aanvallers heeft die ook wat met de bal kunnen helpt ook niet mee.
Doen ze dat wel dan spelen ze elke club, op PSV en wellicht Feyenoord na, gigantisch hard het veld af.
En Blind gaat dan voorop in het lam spelen, nu weer z'n achterlijke boogbal op Tadic waar je echt helemaal niks mee kan al heet je Messi of CR.. Het voorbeeld van een Ajax speler die de knop niet om kan zetten naar normaal en efficiënt spelen als het niet wil.
De pieken en dalen zijn inderdaad veel en veel te groot. Zeker als je CL wedstrijden naast opvolgende Eredivisiewedstrijden legt.Vos schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:09:
[...]
Dat moeten ze imo ook. Dit seizoen is het structureel bijna.
Daar kan je tot een bepaald niveau Ten Hag de schuld van geven maar wat dat betreft zijn het inderdaad de spelers die zichzelf te kort doen. Kwaliteit hebben ze genoeg om iedere wedstrijd te kunnen winnen (zie structurele resultaten in de CL)
Ajax sowieso puntverlies vandaag. Een goal tegen en 0-0 ruststand.
Lekker hoor
BAM! Lekker, Haller, held
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat leek kantje boord net geen buitenspel.
Wat een kansen weer ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Pffff… kom aan, maak eens af
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Lekker gewerkt weer prutsers!
Ongelooflijk
Hahahahaha
Kansen en beter zijn telt niet als je niet scoort.
Kansen en beter zijn telt niet als je niet scoort.
[ Voor 72% gewijzigd door Vos op 12-12-2021 18:30 ]
Mooie aanval AZ. Netjes hoor
tijd om Ten Hag maar voor de helft te ontslaan dan, CL wedstrijden mag ie nog wel doen. Eredivisie niet, heeft ie blijkbaar toch geen zin in
Haha wat een sneue bedoening. Lekker naar Manchester United. Grijp toch eens in man. Gravenberch en Blind lekker laten staan
XXXVI
Lekker man. Wedstrijdje van AZ waarin alles gelijk raak is. Wat een armoe vandaag bij Ajax. Weinig tempo en beleving.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Het is inderdaad voleldig de schuld van Ten Hag dat de spelers zichzelf niet meer kunnen of willen opladen voor toppers in de EredivisieTerranova schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:31:
tijd om Ten Hag maar voor de helft te ontslaan dan, CL wedstrijden mag ie nog wel doen. Eredivisie niet, heeft ie blijkbaar toch geen zin in
Ja, hij moet voor de motivatie zorgen of iig spelers opstellen die wel gemotiveerd zijn.Napo schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:32:
[...]
Het is inderdaad voleldig de schuld van Ten Hag dat de spelers zichzelf niet meer kunnen of willen opladen voor toppers in de Eredivisie
Krijgen we dat kul argument weer. Wie is daar verantwoordelijk voor? Wat is de reden dat sommige spelers structureel mogen onderpresteren?Napo schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:32:
[...]
Het is inderdaad voleldig de schuld van Ten Hag dat de spelers zichzelf niet meer kunnen of willen opladen voor toppers in de Eredivisie
XXXVI
Spelers moeten op de eerste plaats naar zichzelf kijken.Terranova schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:33:
[...]
Ja, hij moet voor de motivatie zorgen of iig spelers opstellen die wel gemotiveerd zijn.
Spelers hebben hierin natuurlijk ook hun eigen verantwoordelijkheid. Het is echt veel te gemakkelijk om dit in de schoot te werpen van Ten Hag.Terranova schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:33:
[...]
Ja, hij moet voor de motivatie zorgen of iig spelers opstellen die wel gemotiveerd zijn.
Ten Hag moet hier eigenlijk eerder wisselen en de wissels van vandaag zijn ook niet geweldig maar spelers -> spiegel. Te veel spelers van Ajax halen hun niveau vandaag niet.
Oh dat zeker, maar het is een structureel probleem over meerdere jaren. Dus ook diverse spelers, toch echt een issue.Vos schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:33:
[...]
Spelers moet op de eerste plaats naar zichzelf kijken.
En het kulargument dat de trainer er voor moet zorgen dat spelers toch dat stapje extra zetten. Beide hebben een verantwoordelijkheid en momenteel falen te veel spelers van Ajax om afdoende arbeid te leveren.ephymerous schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:33:
[...]
Krijgen we dat kul argument weer. Wie is daar verantwoordelijk voor? Wat is de reden dat sommige spelers structureel mogen onderpresteren?
Ja eigen verantwoordelijkheid. Maar spelers die niet genoeg gemotiveerd zijn moeten dan niet opgesteld worden. Daarnaast Ten Hag en wisselen. Beslissingen van de FIA zijn vaak nog logischerNapo schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:34:
[...]
Spelers hebben hierin natuurlijk ook hun eigen verantwoordelijkheid. Het is echt veel te gemakkelijk om dit in de schoot te werpen van Ten Hag.
Ten Hag moet hier eigenlijk eerder wisselen en de wissels van vandaag zijn ook niet geweldig maar spelers -> spiegel. Te veel spelers van Ajax halen hun niveau vandaag niet.
Oei, 1 van de 2 ligt op bed, en het staat opeens 1-2 en weer zo veel blessure tijd. Veel toneel van AZ?
Tijdrekken vooral.carpebios schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:38:
Oei, 1 van de 2 ligt op bed, en het staat opeens 1-2 en weer zo veel blessure tijd. Veel toneel van AZ?
66 procent balbezit.
10 corners tegen 1
25 schoten tegen 5
8 op goal tegen 3
En dan toch verliezen
Alles met de eigen scherpte en beleving te maken.
10 corners tegen 1
25 schoten tegen 5
8 op goal tegen 3
En dan toch verliezen
Alles met de eigen scherpte en beleving te maken.
En hoppa, 2-2
Wat maken ze er nu weer van?
Pak de bingokaarten er maar bij!
Pak de bingokaarten er maar bij!
Buitenspel
Denk het ookVos schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:41:
Buitenspel leek me.
Eerste was al buitenspel.
Buitenspel 100%.
Bal ging toch via speler AZVos schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:41:
Buitenspel leek me.
Past ook allemaal wel in deze pot. Ongekend.
I know, het seksleven na je 35 neemt snel af heTerranova schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:42:
man man man man, 't zal een keertje mee zitten in een kut wedstrijd
Zo niet nodig dit verlies, man man man
Ach ja, laat PSV eerst maar eens een doelpunt scoren, dat is al moeilijk genoeg voor de huidige ploeg.
Ajax kan een gigantisch hoog niveau halen. Maar ook veel te makkelijk een dramatisch niveau. Iedere keer roepen we: ‘dieptepunt nu wel gehad, dit zal niet meer gebeuren’.
Maar het blijft maar gebeuren.
Maar het blijft maar gebeuren.
Kijk alle verliespunten even terug. Denk dat één pot qua verliespunten 'terecht' was qua kansen? Maarja dat telt natuurlijk allemaal niet, maar voelt altijd kloteExocet schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:43:
Gewoon bizar dat je deze verliest gezien de kansen
*witte zakdoekjes-modus*
Wat mogen ze blij zijn dat er geen publiek bij is!
[ Voor 52% gewijzigd door OPSLAGHOND op 12-12-2021 18:45 ]
Bizar? Het is gewoon totaal verdiend dat je dit verliest gezien het spel/inzet.Exocet schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:43:
Gewoon bizar dat je deze verliest gezien de kansen
Wat ik dan echt totaal niet snap is dat Ten Hag niet gewoon gebruik maakt van de wissel mogelijkheden, je zegt nu eigenlijk tegen Neres 'maakt niet uit hoe zwak de rest speelt ik vind jou nog slechter'...
Tagliafico die ineens van alles verkeerd gedaan heeft blijkbaar en niet eens meer in mag vallen als Blind de aller aller aller slechtste speler op het veld is...
Ajax heeft het makkelijkste programma gehad en nu al zo enorm veel verliespunten.
Echt waardeloos dit jaar, de spelers willen zich laten zien in de CL en de competitie doen ze erbij. Ze moeten snappen dat ze de CL niet kunnen winnen en het kampioenschap prioriteit nummer 1 is.
Echt waardeloos dit jaar, de spelers willen zich laten zien in de CL en de competitie doen ze erbij. Ze moeten snappen dat ze de CL niet kunnen winnen en het kampioenschap prioriteit nummer 1 is.
Voor straf doordeweeks met de basis 11 tegen de amateurs, en als ze de 15 niet halen 1e kerstdag smorgens een looptraining van 3 uur.OPSLAGHOND schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:45:
*witte zakdoekjes-modus*
Dit was 100% een wedstrijd voor Nico, ten minste iemand die wel gemotiveerd zou zijn voor deze wedstrijd
Blind is bij iedere pot waarin punten werden verloren veruit de zwakste. Je ziet bij hem duidelijk een gebrek aan motivatie en inzet. Gewoon Tagliafico er in en Blind er uit. Maar Blind speelt naar de goeie kleur constant, dus mag blijven staan of zotoolkist schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:46:
[...]
Bizar? Het is gewoon totaal verdiend dat je dit verliest gezien het spel/inzet.
Wat ik dan echt totaal niet snap is dat Ten Hag niet gewoon gebruik maakt van de wissel mogelijkheden, je zegt nu eigenlijk tegen Neres 'maakt niet uit hoe zwak de rest speelt ik vind jou nog slechter'...
Tagliafico die ineens van alles verkeerd gedaan heeft blijkbaar en niet eens meer in mag vallen als Blind de aller aller aller slechtste speler op het veld is...
En als Nico gaat die Wijndal nog maar eens bellen.
Ongelofelijk dat PSV ons voorbij kan gaan als je het seizoen van Ajax en PSV naast elkaar zet..
Ongelofelijk dat PSV ons voorbij kan gaan als je het seizoen van Ajax en PSV naast elkaar zet..
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
En dan kijken tegen wie PSV en Feyenoord al gespeeld hebben..... We hebben nog geen enkele moeilijke tegenstander gehad in een uitwedstrijd.snmght schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:54:
En als Nico gaat die Wijndal nog maar eens bellen.
Op basis van het vertoonde spel heeft PSV geen recht maar wel een kans op de eerste plaats. Bijzondere realiteitsnmght schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:54:
Lijkt de laatste race van Verstappen wel!Napo schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:55:
[...]
Op basis van het vertoonde spel heeft PSV geen recht maar wel een kans op de eerste plaats. Bijzondere realiteit
Hij grijpt niet in en staat onderpresteren langdurig toe. Het is geen leider. Europees kunnen de spelers zichzelf blijkbaar opladen. Een totale schande dat je met dit budget Nationaal zo armoedig presteert. En hoe je het ook wend of keert, daar is een persoon verantwoordelijk voor.Napo schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:35:
[...]
En het kulargument dat de trainer er voor moet zorgen dat spelers toch dat stapje extra zetten. Beide hebben een verantwoordelijkheid en momenteel falen te veel spelers van Ajax om afdoende arbeid te leveren.
XXXVI
Eens. Gewoon Blind even laten banken. Dan kan ie daarna gretiger weer instromen. Hij roept nota bene zelf steeds dat hij meer dan 11 goede spelers heeft maar zet dat niet om in actie.ephymerous schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:01:
[...]
Hij grijpt niet in en staat onderpresteren langdurig toe. Het is geen leider. Europees kunnen de spelers zichzelf blijkbaar opladen. Een totale schande dat je met dit budget Nationaal zo armoedig presteert. En hoe je het ook wend of keert, daar is een persoon verantwoordelijk voor.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ik geloof ook wel dat er meer dan 11 goede spelers zitten, maar helaas zit een gedeelte van de goede spelers op de bank en een ander gedeelte met zwak tot matige spelers helaas niet op de bank.snmght schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:04:
[...]Eens. Gewoon Blind even laten banken. Dan kan ie daarna gretiger weer instromen. Hij roept nota bene zelf steeds dat hij meer dan 11 goede spelers heeft maar zet dat niet om in actie.
Volgende week wederom tik op de neus ben ik bang voor. Onbegrijpelijk dat Ajax in thuiswedstrijden zo kan prutsen!
Niet om aan te gluren ook zonder publiek. Toen in balbezit van Blind '90 minuten lang' werd ingezet door de regie heb ik het afgezet. Het waren 7 leuke minuten Ajax.
Niet om aan te gluren ook zonder publiek. Toen in balbezit van Blind '90 minuten lang' werd ingezet door de regie heb ik het afgezet. Het waren 7 leuke minuten Ajax.
Nee joh, uit in de Kuip staan we er gewoon.Typhone schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:27:
Volgende week wederom tik op de neus ben ik bang voor.
Ik ben wel blij voor Berghuis dat het zonder publiek is.
Dat "90 minuten lang" elke 5 minuten was wel een misser ja, viel me ook al op.
Anyhow, we hadden geen recht op 3 punten vanmiddag dus ik kan wel leven met deze uitslag.
Wat je zegt over de amusementswaarde zonder publiek, ook daar ben ik het mee eens.
Je spreekt een hoop wijze woorden vandaag Typhone!
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 12-12-2021 19:41 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Bovenstaande hoop ik, maar ik betwijfel het. Denk dat Ajax dat toch wel kan zien als CL-wedstrijd, plus ze winnen nogal vaak in De Kuip.Typhone schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:27:
Volgende week wederom tik op de neus ben ik bang voor. Onbegrijpelijk dat Ajax in thuiswedstrijden zo kan prutsen!
Makkelie hekelde denk ik het anti voetbal en tijdrekken van fc Groningen.carpebios schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:22:
Wat veel extra tijd zeg bij Groningen
Eerlijk gezegd snap ik dat wel. Hoewel hij dan ook door draafde en echte overtredingen over het hoofd zag.
Maar ja "wij" moeten íets, voetballen lukt gewoon niet altijd.
Suslov wel irritant, houdt zich mi teveel bezig met randzaken tijdens zo'n wedstrijd.
Groningen zeer gelukkig. Feyenoord eigenlijk ook best slordig.
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 12-12-2021 19:54 ]
En PSV weer achter, zoals gepland.
Die keeper, wat een prutser is dat zeg.
Die keeper, wat een prutser is dat zeg.
[ Voor 37% gewijzigd door carpebios op 12-12-2021 20:10 ]
Drommel zit er weer lekker bij. Duidelijk dat die man 1e keeper van NL is! Tijd om hem op te roepen voor Oranje als 1e keeper. /s
Pff psv alweer achter schakel net in.. Geen idee of ik na zo mooie F1 dag dit wel aankan als weekend afsluiting
Je vraagt je toch af waar Schmidt zijn data vandaan haalt, dat (D)rommel nog steeds onder de lat staat.
Wat een aanval, maak het dan ook af!
N.E.C. speelt goed en PSV lijkt niets van voetbal te begrijpen.
Wissel die van Ginkel eens zeg!
Woops verkeerde topic
[ Voor 94% gewijzigd door dglavimans op 12-12-2021 20:31 ]
Het plan van Schmidt lijkt te zijn, doe alsof je geen plan hebt, maar de spelers denken nu allemaal, we doen net alsof! Maar wat is het plan eigenlijk?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022