O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
hun pakken tenminste wel nog punten, ook al zijn ze al door
Nee geen ideeDeadsy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:28:
[...]
Gerucht is dat PSV wil verlengen (ik begrijp ook niet waarom) maar dat Schmidt dit alleen doet als er geinvesteerd word.
Want Schmidt wil 11 spelers in de basis die door hem gehaald zijn.
ps.
Heeft iemand ooit gekeken wie de zaakwaarnemers zijn van de spelers die door Schmidr zijn gehaald?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Alles leuk en aardig, maar voorlopig lijkt de tegenstander het als enige door te hebben en blijven PSv’ers er keer op keer in te trappen in plaats er gebruik van te maken. Beetje dom.ElPaco schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:31:
Zou je als PSV zijnde kunnen zwijnen door dit over te mogen spelen met een niet-omgekocht scheids? En dan wat beter voor de dag kunnen komen? Want deze scheids is totaal niet geschikt.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
PSV legt zijn lot volledig in handen van een trainer die niet bijster stabiel lijkt te zijn, zowel qua aankoopbeleid als wisselbeleid. Waar is de tegenspraak vanuit RvC en TD?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Als Schmidt weg moet dan moet het bestuur en TD ook weg, dat weten ze en daarom blijven ze stil.Maarten_E schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:34:
Maarhem, even serieus.
PSV legt zijn lot volledig in handen van een trainer die niet bijster stabiel lijkt te zijn, zowel qua aankoopbeleid als wisselbeleid. Waar is de tegenspraak vanuit RvC en TD?
Daarnaast is de TD al lang blij dat iemand de transfers voor hem doet, aangezien zijn aankopen ook slecht waren.
Ze spelen wel tegen Real héOPSLAGHOND schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:34:
Het zit PSV ook niet mee, speel je in Spanje is het weer Nederlands ...
ElPaco schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:31:
Zou je als PSV zijnde kunnen zwijnen door dit over te mogen spelen met een niet-omgekocht scheids? En dan wat beter voor de dag kunnen komen? Want deze scheids is totaal niet geschikt.
ElPaco schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:27:
Vooropgesteld dat PSV het totaal niet verdiend te winnen/gelijk te spelen.
Maar die scheids is toch een blamage? Nu nog een gele kaart zonder reden. Gruwelijk schijtscheids. Deze man kan morgen meteen op zoek naar een nieuwe baan lijkt me, na dit mag je toch nooit meer fluiten?
ElPaco schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:22:
Waar is de VAR nu trouwens? Was toch om overduidelijke fouten van de scheids te corrigeren? Wat een aanfluiting.
Die Duitser hoeft in ieder geval geen Europese wedstrijden meer te fluiten.
Ik begrijp dat je de scheids niet zo best vindt?ElPaco schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:20:
Whahaha, deze scheids helpt dan ook niet mee. Smerige Duitser. PSV maakt het zichzelf al moeilijk genoeg, dan hoeft de scheids echt niet ook nog tegen te gaan zitten.
Volgens mij moet PSV vooral naar zichzelf kijken.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Tja, los van de scheids mee hebben is de tactiek tegen PSV sowieso simpel. Met 10 man verdedigen, want scoren kunnen ze niet. En dan met 2 man uitbreken, want verdedigen zijn ze nog slechter in dan scoren.Han schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:33:
[...]
Alles leuk en aardig, maar voorlopig lijkt de tegenstander het als enige door te hebben en blijven PSv’ers er keer op keer in te trappen in plaats er gebruik van te maken. Beetje dom.
Kan Drommel nog geel pakken? Dan heeft heel het team bingo.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tja, heb je gezien hoe hij fluit? Nu ook een VAR (die er blijkbaar niet is, anders had hij ingegrepen) die niet ziet dat PSV een penalty wordt ontnomen.Maverick schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:36:
[...]
[...]
[...]
[...]
Ik begrijp dat je de scheids niet zo best vindt?![]()
Volgens mij moet PSV vooral naar zichzelf kijken.
Maar goed, ik heb ook al 10x gezegd dat PSV gruwelijk slecht speelt.
Waarom leren ze dan ook eerst zwaaien met de arm ipv Brabants?
Misschien wisten ze niet dat ze moesten verdedigen. Ik bedoel ik zie het ze zelden doenHan schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:38:
Dat is toch geen verdedigen?
alles kan off-topic
OPSLAGHOND schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:38:
Zwaaien met de arm en 'houdoe en bedankt' roepen is toch typisch Brabants?
Waarom leren ze dan ook eerst zwaaien met de arm ipv Brabants?
Steam ID = Ackerfiets
Dat vind ik niet, de keukendivisie zou beter passen soms.Harribo schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:40:
Psv hoort ook thuis in de Conference League
Die actie met Vertessen vond jij een penalty?ElPaco schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:38:
[...]
Tja, heb je gezien hoe hij fluit? Nu ook een VAR (die er blijkbaar niet is, anders had hij ingegrepen) die niet ziet dat PSV een penalty wordt ontnomen.
Maar goed, ik heb ook al 10x gezegd dat PSV gruwelijk slecht speelt.
Verwijderd
Schmidt is de neef van Ten Hag denk ik.Deadsy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:40:
Wat moet Schmidt toch een hekel hebben aan PSV
Man man je zou maar voor psv zijn.
Als je ziet hij de scheids fluit voor niks, dan jazeker. En die Spanjaard raakt wel Vertessen en niet de bal, dus tja..Vos schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:41:
[...]
Die actie met Vertessen vond jij een penalty?
Ik vond het heel erg gezocht van Vertessen en geen penalty. Wel eens dat de scheids slecht was.ElPaco schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:42:
[...]
Als je ziet hij de scheids fluit voor niks, dan jazeker. En die Spanjaard raakt wel Vertessen en niet de bal, dus tja..
Want, wat dan? Dat heet supporter zijn. In goede en slechte tijden.
Steam ID = Ackerfiets
Wat was dat inderdaad! En dan 57 miljoen - speelkansbelasting, wth, verdeel dat over de voedselbanken.Deadsy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:42:
ah heerlijk weer zo een nep kerst reclame. Kijk ons eens vrienden zijn, en nee we hebben Clooney echt niet betaald hiervoor
Maar ik hoop als supporter dat die slechte tijdens eens ophouden en er perspectief komt.Family Guy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:42:
[...]
die slechte tijden beginnen toch aardig lang te duren.Family Guy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:42:
[...]
Dit is gewoon de zoveelste keer in Europa dat men gewoon verder had moeten komen.
ps Die Prime reclame vind ik dan wel weer leuk
- 16 miljoen aan blessures.Exocet schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:45:
Hoeveel heeft deze EL campagne financieel opgeleverd voor PSV?
[ Voor 1% gewijzigd door OPSLAGHOND op 09-12-2021 21:15 . Reden: 3 doelpunten i.p.v. 4 ]
oelman klinkt zo onvriendelijk.OPSLAGHOND schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:47:
Weer 4 doelpunten om de oren, tijd om Drommel de d af te nemen.
Ongeveer 16 miljoen.Exocet schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:45:
Hoeveel heeft deze EL campagne financieel opgeleverd voor PSV?
Wat kan PSV verdienen
in de Conference League?
PSV heeft nu al ongeveer 16 miljoen euro aan Europees prijzengeld te pakken voor dit seizoen. Spelen in de tussenronde van de Conference League (tegen een nummer twee uit een van de poules uit de Conference League) levert 300.000 euro op en doorstaat PSV deze halte , dan komt er nog eens 600.000 euro bij.
3 toch? 5 schoten op doel en 3 doelpunten is geen fantastisch reddingspercentageOPSLAGHOND schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:47:
Weer 4 doelpunten om de oren, tijd om Drommel de d af te nemen.
"Waar haal ik het zand vandaan om PSV-supporters mee in de ogen te strooien."Deadsy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:46:
vraag me af waar het volgende boek van Gerbrands over gaat
De vraag is wat slechter is : PSV of die beeldvervuiling eeeh reclameDeadsy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:42:
ah heerlijk weer zo een nep kerst reclame. Kijk ons eens vrienden zijn, en nee we hebben Clooney echt niet betaald hiervoor
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Over deze vraag ga ik uren wakker liggen!HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:49:
[...]
De vraag is wat slechter is : PSV of die beeldvervuiling eeeh reclame
Die grond heeft ie verdorie zelf verkocht ...Maarten_E schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:49:
[...]
"Waar haal ik het zand vandaan om PSV-supporters mee in de ogen te strooien."
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Godsamme, da's een goeie.OPSLAGHOND schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:51:
[...]
Die grond heeft ie verdorie zelf verkocht ...
Feyenoord zou ik niet van uitgaan. Spelen niet met het eerste elftal.Quad schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:52:
Op naar Vitesse en Feyenoord, dit wordt twee keer winst, toch?
Vitesse wint met 4-0, die kan je vast invullen. Feyenoord wint ook, maar met kleinere cijfers.Quad schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:52:
Op naar Vitesse en Feyenoord, dit wordt twee keer winst, toch?
En ook niet met het tweede elftalAgent47 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:53:
[...]
Feyenoord zou ik niet van uitgaan. Spelen niet met het eerste elftal.
Neem aan dat die zich willen bewijzen? Lekker Europese ervaring op doen en je hoeft nergens bang voor te zijn want het resultaat telt niet (direct). Ik heb vaker gezien dat op die manier B (of C) elftallen veel vrijer en beter spelen dan A elftallen.Agent47 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:53:
[...]
Een ding weet je sowieso; de wedstrijden die je nu gaat zien gaan beter zijn dan wat je net hebt gezien (als je PSV hebt gekeken).
Als PSV supporter mijn oprechte excuses aan iedereen die dat van zojuist heeft moeten aanschouwen. Ik zal proberen te regelen dat een set nieuwe ogen in de basiszorg zit voor komend jaar.
Dat moet wel lukken met het geld wat ze iedere jaar weer bezuinigen op de GGZ bij ons.ElPaco schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:58:
[...]
Neem aan dat die zich willen bewijzen? Lekker Europese ervaring op doen en je hoeft nergens bang voor te zijn want het resultaat telt niet (direct). Ik heb vaker gezien dat op die manier B (of C) elftallen veel vrijer en beter spelen dan A elftallen.
Een ding weet je sowieso; de wedstrijden die je nu gaat zien gaan beter zijn dan wat je net hebt gezien (als je PSV hebt gekeken).
Als PSV supporter mijn oprechte excuses aan iedereen die dat van zojuist heeft moeten aanschouwen. Ik zal proberen te regelen dat een set nieuwe ogen in de basiszorg zit voor komend jaar.
Toch staat er een mooi elftal.Agent47 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:53:
[...]
Toto enkel op 2x winst gezet. Volgende keer vraag ik je ff voor de scores.ElPaco schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:54:
[...]
Vitesse wint met 4-0, die kan je vast invullen. Feyenoord wint ook, maar met kleinere cijfers.
En je hoeft je niet te excuseren, jij kan er ook niks aan doen.
nggyu nglyd
Feyenoord gaat gewoon winnen.Agent47 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:53:
[...]
Bijlow i.p.v. die clown scheelt al een hoop.
Lekker hoor, dat worden wel 3 puntjes dus.milotic schreef op donderdag 9 december 2021 @ 21:03:
1-0 vitesse
Hoe zat het nou met Tottenham? Bij winst Vitesse moet Tottenham minimaal X doelpunten winnen van SR?
[ Voor 23% gewijzigd door Quad op 09-12-2021 21:05 ]
nggyu nglyd
Float like a butterfly, sting like a bee.
Siert?Martinusz schreef op donderdag 9 december 2021 @ 21:05:
Pfff die verslaggever bij Feyenoord, niet te verdragen die man
Als ze beide winnen moet Vitesse er 2 meer maken want Vitesse heeft een iets slechter doelsaldo (-2 achter). Dus als Tottenham wint met 1-0 moet Vitesse met 3-0 winnen maar 3-1 zou dan weer niet genoeg zijn.Quad schreef op donderdag 9 december 2021 @ 21:04:
[...]
Lekker hoor, dat worden wel 3 puntjes dus.
Hoe zat het nou met Tottenham? Bij winst Vitesse moet Tottenham minimaal X doelpunten winnen van SR?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
1-0 !Deadsy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 21:27:
Raar. Kijken naar een Nederlandse ploeg die wel wil winnen
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
alles kan off-topic
Stiekem hoop ik dat Vitesse minstens 8-0 wint
Edit: lol @ParaDroid2
[ Voor 7% gewijzigd door gws24 op 09-12-2021 21:45 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
2-1 is genoeg in dat geval, maar goed. Hopen dat ze er nog wat bijtikken in de 2e helft.gws24 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 21:44:
Mooi, Tottenham moet bij deze stand straks met 2-0 winnen om Vitesse voorbij te gaan. Hopelijk schiet Vitesse er nog drie in dan zegt Tottenham misschien wel laat maar zitten
Edit: lol @ParaDroid2
Sowieso kansloos van Spurs dat ze geen rekening houden met een corona bubbel en hier niet op anticiperen.Agent47 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 21:44:
Best wel apart eigenlijk, spurs heeft spelers zat. Die weten na vandaag precies hoevaak ze moeten scoren.
nggyu nglyd
carpebios schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:50:
[...]
Over deze vraag ga ik uren wakker liggen!
Dit is wel het makkelijkste antwoord van de eeuw, die 'beeldterreur' van de wansmaak wat ze ook wel 'reclame' durven te noemen maakt een mcdonalds hamburger tot een 10000000^inf sterren product. Werkelijk de ene is nog erger dan de ander
Met de drukke maand had ik ze allemaal in een hotel geduwd.Quad schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:00:
[...]
Sowieso kansloos van Spurs dat ze geen rekening houden met een corona bubbel en hier niet op anticiperen.
[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 09-12-2021 22:15 ]
Ik lig nog steeds wakker!HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:01:
[...]
offtopic:
Dit is wel het makkelijkste antwoord van de eeuw, die 'beeldterreur' van de wansmaak wat ze ook wel 'reclame' durven te noemen maakt een mcdonalds hamburger tot een 10000000^inf sterren product. Werkelijk de ene is nog erger dan de ander
Zit gemiddeld 15.000 man meer als nec en de Graafschap, prima voor een stad als Arnhem met twee clubs op 12 en 20 km afstand.T-MOB schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:02:
[...]
Je kunt ook wel zien dat ze gewend zijn zonder thuispubliek te spelen
Maar bedankt voor je reactie.
PSV is de eerste Nederlandse club die in een Europees seizoen twee keer is gedegradeerd.
— Michel Abbink (@sportzeloot) 9 december 2021
[ Voor 3% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 09-12-2021 22:23 ]
Met gemiddeld 14.000 toeschouwers in Arnhem lijkt me dat sterkmilotic schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:18:
[...]
Zit gemiddeld 15.000 man meer als nec en de Graafschap, prima voor een stad als Arnhem met twee clubs op 12 en 20 km afstand.
Maar bedankt voor je reactie.
15.000 volgens jaar begrotingPWM schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:23:
[...]
Met gemiddeld 14.000 toeschouwers in Arnhem lijkt me dat sterk
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022