[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 311 Laatste
Acties:
  • 482.057 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
donleone83 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:11:
[...]

Het probleem is dat Feyenoord dat stadium al lang en breed voorbij is. Dit jaar 12e worden is prima acceptabel als aantoonbaar ander beleid gevoerd wordt en er uitzicht is op verbetering. De club is de afgelopen jaren in alle geledingen volledig kapot gemaakt. Van de mastodonten die op basis van historische merit al tig jaar jeugdtrainer zijn en actief vernieuwing tegenhouden tot de eerste elftal trainers die puur en alleen afgerekend werden op resultaat maar geen speler beter wisten te maken. Als een talent als bijvoorbeeld Vilhena bij Ajax had gespeeld was hij uiteindelijk naar een club als Barcelona geloodst alleen bij Feyenoord verzuipt hij, stagneert hij en vertrekt hij via de achterdeur. Zoals zovelen.
Maar ik heb het idee dat Arnesen juist bezig is bovenstaande te veranderen. Daarom ook een trainer als Slot gehaald en niet iemand waarvan hij denkt dat hij bij het imago van Feyenoord past. Alle scouts zijn ook vervangen inmiddels en ik heb het idee dat er ook naar de jeugdopleiding gekeken wordt.

Twaalfde worden is ook helemaal niet nodig overigens. We hebben het over de eredivisie, niet over de Bundesliga.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:19
Helemaal eens. Ik bedoel te zeggen dat er dus geen andere route meer is dan de uitkomst maar accepteren als er inderdaad nieuw beleid gevoerd wordt. Alleen dat kan Feyenoord vooruit helpen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

donleone83 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:11:
[...]

Het probleem is dat Feyenoord dat stadium al lang en breed voorbij is. Dit jaar 12e worden is prima acceptabel als aantoonbaar ander beleid gevoerd wordt en er uitzicht is op verbetering. De club is de afgelopen jaren in alle geledingen volledig kapot gemaakt. Van de mastodonten die op basis van historische merit al tig jaar jeugdtrainer zijn en actief vernieuwing tegenhouden tot de eerste elftal trainers die puur en alleen afgerekend werden op resultaat maar geen speler beter wisten te maken. Als een talent als bijvoorbeeld Vilhena bij Ajax had gespeeld was hij uiteindelijk naar een club als Barcelona geloodst alleen bij Feyenoord verzuipt hij, stagneert hij en vertrekt hij via de achterdeur. Zoals zovelen.

Heb je “Sunderland til I die” gezien? Dat is een vrij realistisch schrikbeeld voor Feyenoord als we zo nog jaren doorgaan. Een club die groot is van statuur maar door jarenlang wanbeleid afglijdt naar de kelder van het betaalde voetbal.
Ik hoop het van harte; niet dat Feyenoord twaalfde wordt maar wel dat Slot en Arnesen echt de tijd krijgen om te bouwen. Dan maar een keer vierde of vijfde worden; als je de organisatie om moet gooien heb je inderdaad een paar seizoenen de tijd nodig

Nu zitten hier op het forum vooral realistische aanhangers maar ik heb het gevoel dat een deel van de achterban toch echt eist dat er top 3 gehaald moet worden en bereid is om bij tegenvallende resultaten maar weer eens de spelersbus op te gaan wachten.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:47
snmght schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:59:
[...]

Ik hoop het van harte; niet dat Feyenoord twaalfde wordt maar wel dat Slot en Arnesen echt de tijd krijgen om te bouwen. Dan maar een keer vierde of vijfde worden; als je de organisatie om moet gooien heb je inderdaad een paar seizoenen de tijd nodig

Nu zitten hier op het forum vooral realistische aanhangers maar ik heb het gevoel dat een deel van de achterban toch echt eist dat er top 3 gehaald moet worden en bereid is om bij tegenvallende resultaten maar weer eens de spelersbus op te gaan wachten.
Misschien dat, paradoxaal genoeg dat men de landstitel in 16-17 niet had moeten halen. Dat men dacht dat Feyenoord er weer was om ieder jaar voor de landstitel te gaan, wat achteraf helaas te positief gedacht is. Daardoor ontstond er grote druk op Van Bronckhorst, beste spelers weg en Feyenoord speelde weer voor P3-P4.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Geen enkele club buiten de top-2 kan elk jaar voor de titel gaan. En zelfs de top-2 heeft jaren dat de kwaliteit gewoon even minder is. Die fluctuatie in kwaliteit is gewoon kenmerkend voor een competitie als de Eredivisie: Heb je een goed jaar of een goede periode, dan zullen je beste spelers weggekocht worden. En buiten de top-2 is er geen enkele club in staat om dat op te vangen, en zoals gezegd hebben zelfs die er behoorlijk moeite mee om telkens goede kwaliteit bij te kopen of door te laten stromen. Maar voor een club van het kaliber Feyenoord, AZ, Vitesse, etc. is dat echt niet te doen. Onrealistisch ook om het te verwachten als fan.

[ Voor 70% gewijzigd door naitsoezn op 23-07-2021 13:14 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

naitsoezn schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:12:
Geen enkele club buiten de top-2 kan elk jaar voor de titel gaan. En zelfs de top-2 heeft jaren dat de kwaliteit gewoon even minder is. Die fluctuatie in kwaliteit is gewoon kenmerkend voor een competitie als de Eredivisie: Heb je een goed jaar of een goede periode, dan zullen je beste spelers weggekocht worden. En buiten de top-2 is er geen enkele club in staat om dat op te vangen, en zoals gezegd hebben zelfs die er behoorlijk moeite mee om telkens goede kwaliteit bij te kopen of door te laten stromen. Maar voor een club van het kaliber Feyenoord, AZ, Vitesse, etc. is dat echt niet te doen. Onrealistisch ook om het te verwachten als fan.
Dat kun je ook niet verwachten. Maar bepaalde betere keuzes kunnen wel degelijk gemaakt worden. Had Slot nou wel eerder in laten stromen; Jorgensen die nu transfervrij weg gaat waar je vele miljoenen voor had kunnen vangen; geen deelname KKD; en dan nog het nodige dat lijkt te rommelen binnen de jeugdopleiding (ik ken er het fijne niet van).

Niet om oud zeer op te rakelen maar ik vind dat juist punten waar je als Feyenoord fan wél meer mag verwachten.

Wat jij schrijft is inderdaad inherent aan onze competitie. Daar ontkomen inderdaad Ajax en PSV ook niet aan en maakt dat ik niet geloof in een PSG of Bayern scenario. Dat zijn clubs waar spelers over het algemeen prima willen blijven vanwege prestige en salaris, kan geen enkele Nederlandse club tegen op. Nu niet en nooit niet.

Ajax heeft de laatste jaren wellicht wind mee maar er zullen heus weer mindere jaren komen. Al hoop ik stiekem dat die nog even weg blijven. :+

[ Voor 4% gewijzigd door snmght op 23-07-2021 13:43 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

snmght schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:41:
[...]
Wat jij schrijft is inderdaad inherent aan onze competitie. Daar ontkomen inderdaad Ajax en PSV ook niet aan en maakt dat ik niet geloof in een PSG of Bayern scenario. Dat zijn clubs waar spelers over het algemeen prima willen blijven vanwege prestige en salaris, kan geen enkele Nederlandse club tegen op. Nu niet en nooit niet.
Dat ligt er aan wat je een PSG-scenario noemt. Bayern vind ik anders want die zijn al sinds jaar en dag alleenheerser in de Bundesliga. Ik zag laatst een statistiekje: Bundesliga bestaat sinds 1963, Bayern is 30x kampioen geworden, daarna hebben Dortmund en Monchengladbach de meeste titels, elk 5. Maar eigenlijk is Frankrijk wel heel vergelijkbaar met Nederland: Een periode dat 1 club langere tijd vaak de titel pakt (eind jaren '80 Marseille, jaren '90 vrij divers, jaren '00 vooral Lyon, nu even PSG maar die zie ik ook wel weer terugzakken als ze eenmaal de CL hebben gewonnen). En dat zie je in Nld ook eigenlijk wel: Langere periodes dat ofwel PSV ofwel Ajax de titel achter elkaar pakt (soms afgewisseld met een andere club). Nu bij Ajax zie je eigenlijk ook alweer dat er een mindere periode aan zit te komen.... /meta-analyse :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:47
Weet niet ik als PSV’er voel wel degelijk een enorme kloof tussen Ajax en de rest. Natuurlijk is het Bayern van Nederland noemen flauw want Bayern is op zichzelf 1 van de grootste clubs van de wereld. Dit is Ajax niet. Maar het is wel een club die nu in een situatie zit waar het een stap kan maken door beleid en resultaat. Ze worden echt geprezen in Europa door verschillende mensen en dat is echt niet zomaar opeens weg..

Tuurlijk wil je liever naar Bayern of PSG maar denk dat Ajax aardig aan aanzien hebt gewonnen wat gewoon niet te vergelijken is met andere Eredivisie clubs

Feyenoord gister wel erg pover.. Hoop voor hun dat het niet voorbode is voor de rest van het seizoen want het was echt enorm matig

[ Voor 10% gewijzigd door dglavimans op 23-07-2021 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2021 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:01

Superkiwi

Hoi doei

Harribo schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:07:
[...]
Uh Kane 160 miljoen pond?
Heel schandalig .
Dat soort bedragen sta ik niet meer van te kijken. Of Kane het waard is, dat is een tweede.
Daar kun je ongeveer 40 Berghuisjes van kopen :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
Och Feyenoord kan 3e worden, maar je moet het niet als doel stellen.
Wie 1e en 2e worden gaan Ajax en PSV onder elkaar uitmaken als er niets raars gaat gebeuren.

AZ verliest de beste spelers en dan is maar de vraag wat er over blijft, Is dan nog de vraag of Tanane en Bazoer blijven bij Vitesse.

Hangt sterk af van wat Feyenoord nog gaat doen op de transfer markt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat doet Miedema toch een partijtje handig :D
Knappe goal!

*zit ik in het juiste topic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:27

gws24

Thinking is hard!

Superkiwi schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 13:04:
Knappe goal!

De aktie lijkt meer in het OS topic plaatst te vinden: Olympische Zomerspelen Tokyo 2020

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:48
Superkiwi schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 13:04:
Knappe goal!

Hier gaat het over voetbal toch? :o

/edit
Het is maar een oefenwedstrijd maar wat is de reden dat ETH die Labyad weer opstelt? Waarom is hij nog niet verkocht? Die gast voegt werkelijk nul toe aan Ajax |:(

Het doemscenario is dat hij weer twee vrije trappen scoort en we straks weer tien wedstrijden naar hem zitten te kijken :/

[ Voor 38% gewijzigd door ephymerous op 24-07-2021 15:38 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
ephymerous schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 14:28:
[...]

Hier gaat het over voetbal toch? :o

/edit
Het is maar een oefenwedstrijd maar wat is de reden dat ETH die Labyad weer opstelt? Waarom is hij nog niet verkocht? Die gast voegt werkelijk nul toe aan Ajax |:(

Het doemscenario is dat hij weer twee vrije trappen scoort en we straks weer tien wedstrijden naar hem zitten te kijken :/
Misschien etalage? Zodat ze nog wat voor hem kunnen vangen? Sowieso lijkt me dat een van de redenen om nu tegen Bayern te oefenen. Hopelijk nemen ze Gravenberch wel mee naar Oostenrijk en blijft hij niet in München achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Labyad is gewoon handig om erbij te hebben. Zeurt tenminste niet wanneer hij op de bank zit.
Je moet alleen niet denken dat hij bij de eerste elf hoort wanneer iedereen fit is, hoor je dat Erik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
En daar is LABYAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:20
En daar is de eerste al van Labyad. :+
Het is overigens een wel heel erg Bayern 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:04
Zozo, het is helaas wel tegen Cayern Munich, al is't ook nog een beetje Ajax B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
dutchgio schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 16:44:
Ook Ajax 2 toch, missen Kudus, Klaassen, Antony, Blind etc.

Maar als Bayern zou goed is hebben ze een brede selectie dus zouden ze ook in deze samenstelling sterker moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 16:44:
Klopt maar het zijn wel spelers die op hun positie 2e of 3e keus zijn en dan zou je toch wel iets meer kwaliteit mogen verwachten.

Dat ze nog niet zo ver zijn in de voorbereiding tikt denk ik zwaarder aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:49
De uitslag van zo'n oefenwedstrijd, zeker tegen een club als Bayern die nauwelijks met basisspelers speelt, maakt natuurlijk erg weinig uit.

Wat ik interessanter vind om te zien is de wisselwerking van Taylor en Gravenberch. Ze willen steeds van kant op het veld, ene keer staat de ene links en de andere rechts en andere keer is het andersom. Dit terwijl afgelopen jaar Gravenberch vooral LCM stond en nauwelijks op de rechterkant kwam. Door dit geswitch komt er wel meer dynamiek op het middenveld. Benieuwd of het een instructie van EtH was of dat het natuurlijk gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Oh god, Labyad speelt niet super slecht, die gaat weer in de basis staan in't begin :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Terranova schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 16:56:
Oh god, Labyad speelt niet super slecht, die gaat weer in de basis staan in't begin :X
hoop t niet. Alhoewel hij voor de reserves van Bayern een versterking zou zijn.
Hoeveelste keus is deze doelman? 3e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Deadsy schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 17:00:
[...]

Hoeveelste keus is deze doelman? 3e?
Nah, gewoon de 2e keeper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vind hem wel matig zodra er druk op hem staat.

ps. Het is officieel, hij is weg.
https://www.vi.nl/nieuws/...sen-aan-met-striptekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Han schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:52:
Ik denk dat zelfs een Lucas Pratto nog had gescoord vanavond
Johnny van Burgerking denk ik ook wel.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ooo wat was dat slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Wat een kneus die Zirkzee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:20
Lol. Ga je voor de vernedering, sta je zelf voor lul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Je denkt dat je toch wel hoort dat er iemand 30cm achter je staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Timber mag wel ff wakker worden, die staat een partij slecht te spelen zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Laatst online: 22:06

ST10©DE

Dus.............

Deadsy schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 17:00:
[...]

7(8)7

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Maarten_E schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:41:
[...]

Vind het ook ietsjes aan de lage kant, 35-40 zou denk ik netter zijn. Aan de andere kant, er zijn dagen dat ik het niet heb.
Worden er dan nog zulke bedragen betaalt voor spelers uit de ED?

En heeft ook niet uitgeblonken dit EK

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:49
Timber lijkt nog beetje in zomerstand te staan, paar keer al erg laconiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Die Zirkzee is toch ook al weer 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Haller is echt zooooooooooooooooooo traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:47
Slasher schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 17:20:
[...]

Worden er dan nog zulke bedragen betaalt voor spelers uit de ED?

En heeft ook niet uitgeblonken dit EK
Een paar jaar geleden nog voor De Ligt/De Jong. Geloof best in een "Ajax-premie" maar niet van 50 miljoen. ;)
Wel grappig dat ik al meerdere reacties heb gekregen dat 35 veel te veel is, procentueel is het ook maar 15%. ;)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Echt waarom krijgt Labyad zoveel minuten... 't is weer niet om aan te gluren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:25
Als ik ten Hag was zou ik Pasveer lekker staan voor de competitie. Vind hem veel sterker uit zijn goal dan Stekelenburg.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Maverick schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 18:11:
Als ik ten Hag was zou ik Pasveer lekker staan voor de competitie. Vind hem veel sterker uit zijn goal dan Stekelenburg.
Nou, die ene keer dat ie eruit kwam had ie daar totaal niks te zoeken en kwam ie goed weg dat die speler inhield...
Nee Pasveer staat bekend om z'n Pasveertjes, die hoef ik echt niet in de basis te hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Maverick schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 18:11:
Alsjeblieft zeg… het is al erg genoeg dat Ajax hem heeft aangetrokken. Ik had liever gezien dat Ajax de knip had getrokken en een fatsoenlijke eerste keeper had aangetrokken. Dan kan Stekelenburg weer 2e keeper zijn. Stekelenburg heeft Ajax prima uit de brand geholpen toen Onana weg viel, maar kan eigenlijk niet meer als eerste keeper.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:49
Kom het niet laten om die kans van Zirkzee even op te zoeken. Seizoen nog niet begonnen maar wat mij betreft al de misser van het jaar.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Ajax speelde gisteren met Pasveer Mazraoui Timber Schuurs Rensch Gravenberch Taylor Labyad Neres Haller Tadic.

Basis Stekelenburg 1 mazraoui timber Martinez 2 Tagliafico 3 Blind 4 Klaassen 5 Gravenberch Berghuis 6 Haller Tadic.

Als je de media moest geloven speelde Ajax A gelijk tegen Bayern B , prima hoor maar Ajax speelde ook met een groot deel reserves.

Laatste kwartier stonden alleen nog maar Blind, Haller, Tadic en Berghuis

Aangevuld met Pasveer Regeer Magallan Schuurs Baas Fitz Jim Taylor Jensen Martha ,
Noem dat maar Ajax A, ja tuurlijk joh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Het is komkommertijd… en sowieso, je druk maken om potjes in de voorbereiding, lekker zinloos. Transfermarkt is nog 5 weken open, er kan nog een hoop veranderen. Pas als de transfermarkt dicht is en de competitie onderweg is, pas dan trek ik de eerste voorzichtige conclusies.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

evleerdam schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 22:50:
Kom het niet laten om die kans van Zirkzee even op te zoeken. Seizoen nog niet begonnen maar wat mij betreft al de misser van het jaar.

[YouTube: title]
Dit is gewoon uitstekend verdedigd van Schuurs d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Feyenoord speelt op het moment een oefenwedstrijd tegen PAOK en dit is live te zien op het open kanaal van ESPN. Het is net rust met een stand van 1-1 (Burger scoorde in de 2e minuut). Zelf kwam ik er net achter dat ze speelden dus geen idee hoe goed/slecht de 1e helft was maar ik ben wel benieuwd naar de 2e want ik heb de wedstrijd tegen Drita niet gezien.

edit: als het goed is gaat Jahanbakhsh de gehele 2e helft spelen

[ Voor 8% gewijzigd door gws24 op 25-07-2021 15:21 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Diemers is in ieder geval weer lekker bezig, eerst een goede steekpass maar nu 2x achter elkaar een corner verprutsen terwijl een bal voorgeven met alle tijd toch niet zo moeilijk zou moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Gepruts in de verdediging en dus 1-2 voor Paok. Bal had nooit voor mogen komen en de nieuwe keeper, Marciano, zag er niet goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Superkiwi schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:10:
[...]

Dit is gewoon uitstekend verdedigd van Schuurs d:)b
Je ziet wel dat hij eerst van links kwam en toen besloot om naar rechts te gaan zodat hij hem met zijn rechter been kon weg tikken.

Zirkzee zal zoals het uitziet zelfs geen 1e reserve worden dit seizoen.
Zou me laten verhuren aan een club waar je kunt spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Feyenoord 1-2 verloren van PAOK maar echt veel conclusies kan ik niet trekken want de 2e helft was het bij Feyenoord vooral jonge spelers en nieuwe aanwinsten. An sich redelijk spel maar helaas voor Feyenoord is en blijft Diemers een dissonant, hoeveel die wel niet verprutst :X

Edit: Jahanbakhsh een aantal keer goed en je ziet dat hij kwaliteit heeft maar nog niet fit is. Gaf in ieder geval aan de rechterkant een optie voor de aanval zodat niet alles via links hoeft te gaan.

[ Voor 26% gewijzigd door gws24 op 25-07-2021 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 25 juli 2021 @ 16:06:
[...]

Je ziet wel dat hij eerst van links kwam en toen besloot om naar rechts te gaan zodat hij hem met zijn rechter been kon weg tikken.

Zirkzee zal zoals het uitziet zelfs geen 1e reserve worden dit seizoen.
Zou me laten verhuren aan een club waar je kunt spelen.
Misschien moet Feyenoord het eens proberen met een optie tot koop erbij. Kan me niet voorstellen dat Bayern de hoofdprijs voor hem wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op zondag 25 juli 2021 @ 16:59:
[...]

Misschien moet Feyenoord het eens proberen met een optie tot koop erbij. Kan me niet voorstellen dat Bayern de hoofdprijs voor hem wil hebben.
Denk dat het bedrag dat Bayern wil hij niet echt waard is.
Zal wel rond de 10 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:31
Had Feyenoord niet gewoon die Drujff moeten overnemen van Az? Scoort nu weer en ik vond hem bij Az in die minuten die hij speelde, ook goed.
Een echte spits die tenminste weet te scoren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
gws24 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 16:43:
An sich redelijk spel maar helaas voor Feyenoord is en blijft Diemers een dissonant, hoeveel die wel niet verprutst :X
Diemers is echt een verschrikking (aan het worden) Zoveel dom balverlies en kansloze ballen. Hartjes daarentegen _/-\o_ Echt van genoten. Zijn beweeglijkheid doet me denken aan Frenkie de Jong.

Sowieso vond ik een aantal jonge jongens in de tweede helft positief opvallen! Hartjes, Milambo, Antonucci en Hendriks speelden prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
remco112 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 17:48:
[...]

Diemers is echt een verschrikking (aan het worden) Zoveel dom balverlies en kansloze ballen. Hartjes daarentegen _/-\o_ Echt van genoten. Zijn beweeglijkheid doet me denken aan Frenkie de Jong.

Sowieso vond ik een aantal jonge jongens in de tweede helft positief opvallen! Hartjes, Milambo, Antonucci en Hendriks speelden prima.
Daarom, al dat negatieve sentiment moet eens over zijn. Met zulke beperkte middelen staat er een team dat er bijna is. Nee, je wordt er geen kampioen mee en er moeten nog wel wat plekken verbeterd worden (met name op het middenveld, spelers als Kokcu en Diemers kunnen echt niet) maar voor de rest wil ik niet te negatief doen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op zondag 25 juli 2021 @ 17:42:
Had Feyenoord niet gewoon die Drujff moeten overnemen van Az? Scoort nu weer en ik vond hem bij Az in die minuten die hij speelde, ook goed.
Een echte spits die tenminste weet te scoren
Az vroeg 3,5 miljoen euro aan Mechelen. Die konden of wilden dat niet betalen. Hij is nu opnieuw verhuurd.

Kon Feyenoord dat wel betalen? Had Druijff interesse in Feyenoord? AZ wil toch niet verkopen aan concurrenten?

Speel jij toevallig veel FM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:45

OMX2000

By any means necessary...

Malen gaat voor 30 miljoen weg, en Ajax zou 30 willen hebben voor Antony? Eeeh, hoe dan. Antony is leuk voor de breedte en kan soms verrassen, maar Malen hoort gewoon in de basis ergens.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
OMX2000 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 21:33:
Malen gaat voor 30 miljoen weg, en Ajax zou 30 willen hebben voor Antony? Eeeh, hoe dan. Antony is leuk voor de breedte en kan soms verrassen, maar Malen hoort gewoon in de basis ergens.
“Ajax-premium”. Een PSV speler is gewoon minder waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Verschil in lengte van contracten en er is een verschil tussen willen en krijgen?

Ik zie dat Ajax ook nog 1,5% en Arsenal 1% van de transfersom krijgen, Riola zal ook wel een flinke hap uit de transfersom nemen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
De een heeft CL ervaring, de ander niet. En malen heeft nou niet echt een sterke indruk gemaakt in de EL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Braziliaan vs Nederlander helpt ook wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2021 @ 17:53:
[...]

Az vroeg 3,5 miljoen euro aan Mechelen. Die konden of wilden dat niet betalen. Hij is nu opnieuw verhuurd.

Kon Feyenoord dat wel betalen? Had Druijff interesse in Feyenoord? AZ wil toch niet verkopen aan concurrenten?

Speel jij toevallig veel FM?
Dat zal dan eventueel een probleem zijn geweest, Az wil niet verkopen aan concurrenten.
Bij lijkt mij wel een nuttige betaalbare spits voor Feyenoord.
Maar enfin hij voetbalt nu bij Mechelen.

FM? Is dat football manager? Ik speel geen managers, nu alleen nog fallout 76

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
Dat je dit anno 2021, een tijdperk waarin Ajax mijlenver qua reputatie en Europese prestaties boven PSV staat, nog verbaast is merkwaardig.

Dertig miljoen is trouwens te weinig voor een basisspeler van het Olympisch team van Brazilië. Minimaal 40.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:25
Een basisspeler van 't Olympisch elftal, gaan we daar waarde aan hechten? :D :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
JanW schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:12:
Natuurlijk. Overmars weet er met dat argument wel tien miljoen extra uit te krijgen.

Vergeet niet dat Overmars de vierde spits van Ajax, Traoré, weet te slijten voor tien miljoen euro en de derde keeper van Ajax, Scherpen, voor vijf miljoen euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Overmars verkoopt een ballenjongen nog voor meer dan een miljoen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:10
JanW schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:12:
De Brazilianen zelf in ieder geval wel, erg belangrijk toernooi voor ze. Wat mij betreft een mooie etalage. Eerste wedstrijd gaf hij een mooie assist in ieder geval, dus dat vijzelt de marktwaarde weer wat op. Tweede wedstrijd (bloedeloze 0-0 tegen Ivoorkust) niet gezien.

Ik vind die 30 miljoen gezien zijn CL ervaring, basisplaats (meestal) bij Ajax, de lengte van zijn contract, en de Ajax-bonus op zich wel normaal. Volgens mij heeft hij ook iets van 16 gekost hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Moet nog maar zien of Antony weg mag. Nog 4 jaar een contract, kan nog veel beter worden en met een vertrek wens van Neres kan je op eens van 3 naar 1 rechtsbuiten gaan (tel Labyad ff niet mee). We hebben vorig seizoen tegen AS Roma gezien dat de selectie net te smal was, anders had je gewoon halve finale EL gehaald. Denk dat dat ook wel meespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Antony is jonger, 4 jaar contract,je moet de contractjaren afkopen.
Daarnaast eerste seizoen europa 9 goals 8 assist

Ik moet altijd wel om lachen Antony word tov Gakpo echt onderschat.
Gakpo 1 jaar ouder dan Antony als je dan de cijfers kijkt van Antony en Gakpo vorige jaar.

Antony
9 goals 8 assist in 1773 minuten

https://www.transfermarkt...602105/plus/0?saison=2020

Gakpo
7 goals en 2 assist in 1674 minuten

https://www.transfermarkt...4675/plus/0?saison=2020#/

Antony heeft dus 99 minuten meer gespeeld dan Gakpo maar wel 2 goals meer gemaakt en 6 assist meer gegeven.

Gakpo word gigantisch gehyped in NL , terwijl Antony jonger is en betere statistieken plus 1e jaar in Europa waar Gakpo in zijn thuis stad speelt..

Als Antony slecht is, dan Gakpo idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 22:24
Mark31 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 15:26:
[...]

Antony is jonger, 4 jaar contract,je moet de contractjaren afkopen.
Daarnaast eerste seizoen europa 9 goals 8 assist

Ik moet altijd wel om lachen Antony word tov Gakpo echt onderschat.
Gakpo 1 jaar ouder dan Antony als je dan de cijfers kijkt van Antony en Gakpo vorige jaar.

Antony
9 goals 8 assist in 1773 minuten

https://www.transfermarkt...602105/plus/0?saison=2020

Gakpo
7 goals en 2 assist in 1674 minuten

https://www.transfermarkt...4675/plus/0?saison=2020#/

Antony heeft dus 99 minuten meer gespeeld dan Gakpo maar wel 2 goals meer gemaakt en 6 assist meer gegeven.

Gakpo word gigantisch gehyped in NL , terwijl Antony jonger is en betere statistieken plus 1e jaar in Europa waar Gakpo in zijn thuis stad speelt..

Als Antony slecht is, dan Gakpo idem.
Nouja, natuurlijk een wat te simpele vergelijking op die manier, aangezien de een vaker is ingevallen en over het algemeen fit was, terwijl de ander een vrij lange blessure heeft gehad.

Maar goed, lijkt me duidelijk dat Gakpo nog niet echt aan een stap hogerop toe is. Van Antony zou ik dat eigenlijk ook wel zeggen, wie er nou beter zou zijn... Lijkt me op dit moment nog niet zo interessant en zal vooral afhangen van de ontwikkeling van beide spelers zou ik zeggen.

Daarom zou ik het wel verrassend vinden als Bayern echt al 30m voor hem neer zou tellen. Lijkt mij vrij veel voor een speler die zich nog niet echt bewezen heeft en ook best wisselvallig lijkt te zijn (wat ik van Ajax zie iig). Als het waar is, zullen ze daar bij Bayern echter wel anders over denken, maar het zou mij wel verbazen eigenlijk.

Dat Gakpo meer gehyped zou worden, komt denk ik vooral door het feit dat hij Nederlander is en hij daarom wat vaker genoemd wordt in de NL-media. Dat is toch ook met het oog op het NL-elftal wellicht nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ben wel benieuwd naar Anthony komend seizoen. Nu gewend aan Ajax, de cultuur, Amsterdam etc. Dus nu kan hij zich volledig focussen op beter renderen. Die jongen kan alleen nog maar groeien heb ik het idee. Aan de andere kant zie je soms ook weleens dat een speler helemaal terugvalt.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Op zich een leuke speler maar heb nou niet het idee dat echt top gaat worden, een beetje 13 in een dozijn buitenspeler en ook nog eens eentje met maniertjes af en toe. Eerlijk is eerlijk, zijn non-verbale communicatie zorgt wellicht voor een negatievere blik van mij over hem, maar toch. Ik zou het persoonlijk geen ramp vinden wanneer Bayern zo gek gaat zijn om voor hem 30 miljoen neer te tikken, waar ik overigens weinig van geloof. Het is nou niet dat hij afgelopen seizoen exceptioneel spel heeft laten zien waardoor een transfer naar Bayern voor de hand zou liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Morgen PSV en donderdag Feyenoord?

Wanneer is de volgende ronde, over twee weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Deadsy schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:22:
Morgen PSV en donderdag Feyenoord?

Wanneer is de volgende ronde, over twee weken?
28e 20u speelt PSV

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:41
6 miljoen voor Rosario. Ik zeg strik erom en doei! Zeker met nieuwe aanwinsten als Pröpper en van Ginkel niet meer nodig.

[ Voor 10% gewijzigd door ElPaco op 26-07-2021 23:07 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:48
ElPaco schreef op maandag 26 juli 2021 @ 23:07:
6 miljoen voor Rosario. Ik zeg strik erom en doei! Zeker met nieuwe aanwinsten als Pröpper en van Ginkel niet meer nodig.
Twee oudjes waarvan het de vraag is of ze hun niveau gaan halen? Met name op van Ginkel kan je lastig bouwen.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
ElPaco schreef op maandag 26 juli 2021 @ 23:07:
Psv spekt Ajax wel lekker zo, toch weer 60k ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
ephymerous schreef op maandag 26 juli 2021 @ 23:12:
[...]

Twee oudjes waarvan het de vraag is of ze hun niveau gaan halen? Met name op van Ginkel kan je lastig bouwen.
Vooralsnog heeft juist van Ginkel laten zien dat het voor nu goed zit. Jij doelt denk ik op zijn blessuregevoeligheid.

Op zijn plek kunnen ook Sangaré, Boscagli, Sadilek of Rigo. Voorkeur gaat dan uit naar koppel Sangaré/Pröpper of Sangaré/Boscagli.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Terranova schreef op maandag 26 juli 2021 @ 23:15:
[...]

Psv spekt Ajax wel lekker zo, toch weer 60k ofzo :+
Met Malen ook al. Je moet ze toch een beetje helpen he die Amsterdammers, niet iedereen heeft het zo breed als PSV :p

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
ElPaco schreef op maandag 26 juli 2021 @ 23:18:
[...]

Met Malen ook al. Je moet ze toch een beetje helpen he die Amsterdammers, niet iedereen heeft het zo breed als PSV :p
haha ja, toch zo'n 400k in een paar dagen dacht ik.

Denk dat Ajax(en feyenoord en psv ook wel), best nog een leuk "extra" som geld krijgen elk jaar voor de percentages op elke transfer van een voormalig jeugdspeler

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Poll: PSV gaat...
Door naar de volgende ronde
Uitgeschakeld worden
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403775&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Feyenoord gaat...
Door naar de volgende ronde
Uitgeschakeld worden
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403776&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:31
Mag toch hopen dat ze beide doorgaan :D

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-10 13:35

Baseman77

We move

Malen is gehaald voor 6 ton en Anthony voor 16 miljoen, vergeet dat vooral niet.
En vergeet het verschil tussen netto en bruto ook niet.

PSV houdt netto verrassend veel over van de transfer van Malen (26 tot 28 mijoen), o.a. omdat Raiola een flink deel van zijn vergoeding heeft laten vallen (wat hij ongetwijfeld terug verdiend als Malen het goed doet bij Dortmund).
Deadsy schreef op zondag 25 juli 2021 @ 23:33:
En malen heeft nou niet echt een sterke indruk gemaakt in de EL.
In de 8 wedstrijden EL scoorde hij 5 keer en gaf hij 1 assist.
In de 2 kwalificatiewedstrijden die PSV nodig had om de groepsfase EL te bereiken was hij goed voor 2 goals en 1 assist.

Zahavi was de grote man in de 1/16 finale wedstrijden tegen Olympiakos, in de wedstrijden daarvoor was Malen de belangrijkste aanvaller.
ephymerous schreef op maandag 26 juli 2021 @ 23:12:
Van Ginkel is 28, Pröpper is 29.
Hoezo zijn zij oudjes?

En hoezo is het de vraag of ze hun niveau gaan halen?
Wanneer hebben ze dat niet gehaald dan, mits fit?

[ Voor 14% gewijzigd door Baseman77 op 27-07-2021 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:22
Martinusz schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:34:
Mag toch hopen dat ze beide doorgaan :D
Ik heb nu al zin in de reacties van Feyenoord als ze er uit vliegen. Vooral van Slot

[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 27-07-2021 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
16 miljoen voor Anthony? Leuke speler hoor, vond hem vorig jaar in het begin best gevaarlijk. Maar later in het seizoen leek het of tegenstanders de angel eruit konden halen en bakte hij er niet veel meer van. Zou hem dan niet hoger dan 3 a 4 miljoen inschalen, te beperkt voor meer.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Baseman77 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:48:
[...]

Hoezo zijn zij oudjes?
Voor Eredivisiebegrippen zijn het oudere spelers, zeker bij de top van de Eredivisie. Zeker als de club tranfsersommen als belangrijk inkomstencomponent heeft is dat niet handig maar buiten dat zijn het geen wereldschokkende leeftijden, wellicht (net iets over) de top van de gemiddelde speler maar kunnen potentieel zeker wat toevoegen.

Hopen dat de balans er blijft en er jongere spelers ook nog de kans gaan krijgen op het middenveld.

In dat perspectief vraag ik me overigens wel af of Ajax dit seizoen ingaat met twee keepers ouder dan 37, een keeper van 21 en een niet speelgerechtigde keeper. Lijkt me niet geheel risicoloos.

[ Voor 13% gewijzigd door Napo op 27-07-2021 11:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova

Hoezo zijn zij oudjes?
Fysiek gezien is Van Ginkel een oudje, maar tegelijkertijd ook nog net een jeugdspeler met die aantal minuten die hij heeft gespeeld in de afgelopen jaren :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Wat een grap, Rosario kwijt worden voor 6 miljoen.
Grote strik erom heen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

Hoezo zijn zij oudjes?

En hoezo is het de vraag of ze hun niveau gaan halen?
Wanneer hebben ze dat niet gehaald dan, mits fit?
In het geval van Ginkel zeg je het zelf al, mits fit. Gezien de afgelopen jaren is dat maar afwachten.
In het geval Propper, als hij vorig seizoen z'n niveau had gehaald (en fit was gebleven) had Brighton hem niet laten gaan voor een appel en een ei ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:51:
16 miljoen voor Anthony? Leuke speler hoor, vond hem vorig jaar in het begin best gevaarlijk. Maar later in het seizoen leek het of tegenstanders de angel eruit konden halen en bakte hij er niet veel meer van. Zou hem dan niet hoger dan 3 a 4 miljoen inschalen, te beperkt voor meer.
Optimist _/-\o_
Niet alles nu gaan vergelijken met de transfersom voor Berghuis he ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Ankona schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:51:
_O- Antony heeft ongeveer dezelfde stats als Berghuis als je de penals er af trekt. En die is een van de beste spelers van de ere?

[ Voor 13% gewijzigd door 418O2 op 27-07-2021 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
418O2 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:15:
[...]

_O- Antony heeft ongeveer dezelfde stats als Berghuis als je de penals er af trekt. En die is een van de beste spelers van de ere?
Stats interesseren me geen zak. Dan zou die Griek van VVV meer waard moeten zijn dan Messi terwijl hij eigenlijk totaal niet kan voetballen alleen in een paar wedstrijden het geluk had er een aantal in te kunnen tikken. (toen hij iets meer aandacht van de tegenstanders kreeg stond hij meteen de rest van het seizoen nagenoeg droog. En dat zag ik eigenlijk ook bij Antony, die verraste in de eerste wedstrijden maar kwam er later amper meer doorheen.)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
418O2 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:15:
[...]

Gelukkig was het team om Berghuis heen ook vrijwel net zo goed als het team dat er om Antony stond. Statistiek is bijzonder lastig 1 op 1 te vergelijken waarbij het niet vertekend.

[ Voor 3% gewijzigd door Napo op 27-07-2021 11:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Napo schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:23:
[...]

Gelukkig was het team om Berghuis heen ook vrijwel net zo goed als het team dat er om Antony stond. Statistiek is bijzonder lastig 1 op 1 te vergelijken waarbij het niet vertekend.
En Antony speelde europees ook nog. Zo zijn er wel meer variabelen, maar 3-4 miljoen marktwaarde voor antony slaat nergens op en dat weet die user zelf ook wel. De reservekeeper van jong ajax gaat nog voor meer weg

[ Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 27-07-2021 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
418O2 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:24:
[...]

En Antony speelde europees ook nog. Zo zijn er wel meer variabelen, maar 3-4 miljoen marktwaarde voor antony slaat nergens op en dat weet die user zelf ook wel.
Het gaat dan ook niet om marktwaarde maar wat die andere user het waard zou vinden. Dat de markt er meer voor zou kunnen/willen betalen staat daar los van. Antony zou ook niet bovenaan mijn lijstjes van spelers staan om aan te trekken door diverse redenen (die deels overeenkomen met Berghuis overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Harribo schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:01:
Wat een grap, Rosario kwijt worden voor 6 miljoen.
Grote strik erom heen!
Ik weet bijna 100% zeker dat een zeker persoon uit de Ajax-staf heeft geholpen met deze transfer. Er is er in Nederland maar 1 die veel te veel voor spelers kan krijgen.

Of De Jong wordt er steeds beter in en we gaan bij PSV ook wat prettige jaren tegemoet. Ik moet namelijk zeggen dat het dit seizoen alles meevalt op transfergebied. Nieuwe spelers gehaald voor niet al te veel, waarvan tijdens de oefenwedstrijden en die ene wedstrijd tegen Galatasaray is gebleken dat ze er prima in passen.

Tegelijk toch aardige bedragen voor vertrekkende spelers. Laten we hopen dat het een opmars is voor meer :)

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-10 13:35

Baseman77

We move

Napo schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:58:
Voor Eredivisiebegrippen zijn het oudere spelers, zeker bij de top van de Eredivisie. Zeker als de club tranfsersommen als belangrijk inkomstencomponent heeft is dat niet handig
Tadic is 32, Klaassen is 28, Haller is 27, Tagliafico is 28, Blind is 31 en Stekel is 38.
De nieuwe aankopen Berghuis en Pasveer zijn respectievelijk 29 en 37.

Dat is blijkbaar geen probleem?

PS: Ik zie dat overigens niet als een probleem, aangezien een balans tussen de verschillende leeftijdsgroepen juist ontzettend belangrijk is. Met te veel jeugd kom je er niet, helemaal internationaal.

Internationaal zijn met name de topteams gemiddeld ook ouder, juist omdat ervaring (in combinatie met kwaliteiten) de doorslag kan geven.
Hopen dat de balans er blijft en er jongere spelers ook nog de kans gaan krijgen op het middenveld.
De balans was afgelopen seizoen juist weg, door een tekort aan spelers met ervaring en de juiste instelling.
Mede daarom zijn Van Ginkel en Pröpper aangetrokken, zij hebben de ervaring, de leeftijd, het leiderschap (met name Van Ginkel), de instelling en de kwaliteiten om PSV sterker te maken.

Hetzelfde geldt overigens voor Ramalho.
Puur qua kwaliteiten is hij niet (veel) beter dan Teze en Boscagli, maar door zijn ervaring en leiderschap staat het achterin meteen veel beter bij PSV. Dat helpt, helemaal in een voetbalwijze die Nederlanders niet kennen (en ja, dat zegt veel over een gebrek in de opleidingen).

Waarbij de 23 jarige Sangaré heel veel zal spelen, Van Ginkel en Pröpper zullen meer onderling afwisselen.
In dat perspectief vraag ik me overigens wel af of Ajax dit seizoen ingaat met twee keepers ouder dan 37, een keeper van 21 en een niet speelgerechtigde keeper. Lijkt me niet geheel risicoloos.
Nou ja, Stekel en Pasveer zijn niet erg blessuregevoelig.
Al snap ik ook niet helemaal waarom Pasveer gehaald is terwijl Stekel bleef.
toolkist schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:12:
In het geval van Ginkel zeg je het zelf al, mits fit. Gezien de afgelopen jaren is dat maar afwachten.
Waarom denk je dat PSV hem vorig seizoen zo graag wilde hebben, terwijl men wist dat hij het grootste gedeelte van het seizoen moet revalideren? Dat was een investering (in tijd en energie, aangezien Chelsea zijn salaris betaalde) voor dit seizoen. PSV heeft daardoor uitstekend kunnen inschatten hoe sterk Van Ginkel nu is.

Hij zal niet wekelijks spelen, maar mede daarom is Pröpper ook gehaald. Ik verwacht dat Pröpper meestal basisspeler wordt en Van Ginkel eerder zal invallen.
In het geval Propper, als hij vorig seizoen z'n niveau had gehaald (en fit was gebleven) had Brighton hem niet laten gaan voor een appel en een ei
Pröpper speelde 3 seizoenen alles en naar volle tevredenheid, vorig seizoen raakte hij echter geblesseerd en in de tussentijd presteerden zijn vervangers uitstekend. Daardoor kwam hij op de bank terecht en mocht hij uiteindelijk vertrekken. Dat wil niet zeggen dat hij niet goed genoeg meer was, helemaal voor de Eredivisie.

Op de trainingen laat hij overigens zien nog uitstekend te kunnen voetballen, zijn overzicht en balcontrole vallen goed op in de oefenvormen van Schmidt. Met name als men heel weinig tijd heeft aan de bal, dan is hij rustig en beheerst en verliest hij nauwelijks de bal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Napo schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:28:
[...]

Het gaat dan ook niet om marktwaarde maar wat die andere user het waard zou vinden. Dat de markt er meer voor zou kunnen/willen betalen staat daar los van. Antony zou ook niet bovenaan mijn lijstjes van spelers staan om aan te trekken door diverse redenen (die deels overeenkomen met Berghuis overigens).
die user roept "Ik schaal hem op 3-4 miljoen in". Daar reageer ik op. De enige waarde die een speler heeft is de waarde die de markt betaalt.
Pagina: 1 ... 17 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022