Het is weer niet heel best, er wordt niks afgemaakt voorin… zo de PS5 maar aanslingeren dan want hier ga ik niks aan missen…
Ik schrik wel een beetje van dit Feyenoord. Goed, Fc Drita staat te verdedigen met 11 man maar het is een gebrei van heb ik jou daar.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Als je zo door gaat mag je hopen dat je niet opeens gaat verliezen door een lucky counter
Mwah, zie ze dit niet verliezen (al is het niet onmogelijk, maar Drita bakt er niet veel van), maar aanvallend lijkt het een beetje inspiratieloos. Komt wel goed in de 2e helft denk ik, in principe zodra er een inligt is het waarschijnlijk wel over.
Alleen bankzitter Bozanik was al duurder.Exocet schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 21:57:
https://www.transfermarkt...n/startseite/verein/33741
3,2 miljoen transferwaarde .... Totaal.
Het niveau is wel iets om echt heel ver-Drita van te worden, maar dit gaat Feyenoord echt wel winnen. Sinisterra valt wat mij betreft positief op, die rechtsback (Pederson) ook wel. En ik hoop niet dat Kökcu hét talent is want man man...
Je ziet wel echt dat Feyenoord een team in opbouw is. Er is echt een kwaliteitsimpuls nodig want dit is allemaal wel erg jong en net niet. Neemt niet weg dat die tegenstander het ook erg moeilijk maakt.
PSN: Finally_Chris
Verwijderd
Ik vind het wel een mooi shirt. Weer eens wat anders deze kleurenPWM schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:17:
Dat uit teneu is neem ik aan de vervroegde 1 april grap? Over een week of 3 krijgen we de echte.
Aan Dortmund, nice. Ben benieuwd, hopen op veel speeltijd voor hem.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Huh, ik schakel net in, nog steeds 0-0???
Feyenoord mist wrs een afmaker?
Yep, denk dat hij voor de verandering (itt vele andere talenten die vertrekken) een keer echt de juiste club heeft gekozen. Denk dat het aanvallende spel van Dortmund prima bij Malen past. Zou ook mooi zijn voor het NL-elftal.Maarten_E schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:29:
[...]
Aan Dortmund, nice. Ben benieuwd, hopen op veel speeltijd voor hem.
De kans die ze 4 minuten geleden verprutste was wel enorm ja.Harribo schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:32:
Huh, ik schakel net in, nog steeds 0-0???
Valt gewoon amper tegen de voetballen. Zal volgende week een stuk anders zijn maar neemt niet weg dat het frustrerend is om naar te kijken.
Beschamend dit zeg
Vast weer veel rondtikken en niemand die een paar mannetjes kan of durft uit te spelen?
Zag zonet die kans, die kon erin
Vast weer veel rondtikken en niemand die een paar mannetjes kan of durft uit te spelen?
Zag zonet die kans, die kon erin
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 22-07-2021 22:35 ]
Heb het idee dat het tempo soms ook net wat te laag is eigenlijk. Maar goed, ze hebben nog even de tijd.CR1691 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:33:
Valt gewoon amper tegen de voetballen. Zal volgende week een stuk anders zijn maar neemt niet weg dat het frustrerend is om naar te kijken.
Zeker, Dortmund is daar een meer dan prima tussenstap in. Tweede club van Duitsland dat vaak aanvallend voetbal speelt, een beetje in de lijn van PSV. En mijn favoriete Duitse Bundesliga-club, helemaal mooi!Snowdog schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:32:
[...]
Yep, denk dat hij voor de verandering (itt vele andere talenten die vertrekken) een keer echt de juiste club heeft gekozen. Denk dat het aanvallende spel van Dortmund prima bij Malen past. Zou ook mooi zijn voor het NL-elftal.
Kom aan zeg… dit is toch niveau ‘FC Bal op het Dak’? Amper tegen te voetballen, serieus? Een beetje meer tempo en druk gaat al helpen, dan vallen ze allemaal om. Het is gewoon bedroevend niveau dit.CR1691 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:33:
Valt gewoon amper tegen de voetballen..
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat lijkt me te weinig voor Malen. Verder geen heel slecht deal, PSV heeft nog meer prima aanvallers in de selectie. Maar voor mijn gevoel is hij meer waard.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Meer dan prima en een hele verstandige in mijn ogen. En een prima bedrag voor PSVMaarten_E schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:36:
Zeker, Dortmund is daar een meer dan prima tussenstap in. Tweede club van Duitsland dat vaak aanvallend voetbal speelt, een beetje in de lijn van PSV. En mijn favoriete Duitse Bundesliga-club, helemaal mooi!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Voor dit Feyenoord is dit nog lastig ja. Veel jonge spelers die zich nog moeten ontwikkelen. En te weinig stootkracht en creativiteit in de ploeg. Dat moet nog beter deze transferperiode. De ploeg is gewoon nog niet ‘af’.Han schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:37:
[...]
Kom aan zeg… dit is toch niveau ‘FC Bal op het Dak’? Amper tegen te voetballen, serieus? Een beetje meer tempo en druk gaat al helpen, dan vallen ze allemaal om. Het is gewoon bedroevend niveau dit.
Vind het ook ietsjes aan de lage kant, 35-40 zou denk ik netter zijn. Aan de andere kant, er zijn dagen dat ik het niet heb.snmght schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:38:
[...]
Dat lijkt me te weinig voor Malen. Verder geen heel slecht deal, PSV heeft nog meer prima aanvallers in de selectie. Maar voor mijn gevoel is hij meer waard.
Vind toch juist de eraren spelers tegenvallen en niet de spelers die zich nog moeten ontwikkelen
Feyenoord af of niet, dit is ronduit beschamend.
Haha kom zeg, Drita is echt een verschrikkelijk matige tegenstander. In opbouw of niet, hiervan moet je met twee vingers in de neus winnen. Regio oost zesde klasse niveau.CR1691 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:40:
[...]
Voor dit Feyenoord is dit nog lastig ja. Veel jonge spelers die zich nog moeten ontwikkelen. En te weinig stootkracht en creativiteit in de ploeg. Dat moet nog beter deze transferperiode. De ploeg is gewoon nog niet ‘af’.
XXXVI
Dat is een serieus bedrag, PSV lijkt wel aan te haken bij Ajax zo.
Denk niet dat Ajax zo'n bedrag deze zomer gaat krijgen voor een speler
[ Voor 10% gewijzigd door Exocet op 22-07-2021 22:44 ]
Mwa, het is niet alsof hij sterk speelde in de CL of ze in de EL links en rechts maakte.Maarten_E schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:41:
[...]
Vind het ook ietsjes aan de lage kant, 35-40 zou denk ik netter zijn. Aan de andere kant, er zijn dagen dat ik het niet heb.
Dat is waar, daarin was het vooral Zahavi die de klok sloeg. Maar als je kijkt naar de potentie, zit daar wel wat in imo. Aan de andere kant, 30 miljoen is nog steeds een prima bedrag, dan een Dumfries die nog weggaat voor wellicht een vergelijkbaar bedrag (+EK-bonusje), en investeringen vanuit onze nieuwe suikeroom. Ziet er redelijk rooskleurig uit, al helemaal mochten ze CL gaan spelen.Deadsy schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:43:
[...]
Mwa, het is niet alsof hij sterk speelde in de CL of ze in de EL links en rechts maakte.
Feyenoord mist gewoon een afmaker of man met een beslissende pass. Type Berghuis zeg maar...ephymerous schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:42:
[...]
Haha kom zeg, Drita is echt een verschrikkelijk matige tegenstander. In opbouw of niet, hiervan moet je met twee vingers in de neus winnen. Regio oost zesde klasse niveau.
Huh… de keeper ving een bal
Wat een vreselijke wedstrijd weer. Ze kunnen er echt geen klote van. Als je hier niet tegen kan scoren weet het ik het ook niet meer.
Wanneer komt die Baldé weer terug? Die leek wel potentie te hebben.
Verder missen ze gewoon een spits. Misschien Linssen weer als onze Iraanse vriend erbij is.
Verder missen ze gewoon een spits. Misschien Linssen weer als onze Iraanse vriend erbij is.
[ Voor 41% gewijzigd door D-e-n op 22-07-2021 22:52 ]
Die investering van de suikeroom is een crediet.Maarten_E schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:46:
[...]
Dat is waar, daarin was het vooral Zahavi die de klok sloeg. Maar als je kijkt naar de potentie, zit daar wel wat in imo. Aan de andere kant, 30 miljoen is nog steeds een prima bedrag, dan een Dumfries die nog weggaat voor wellicht een vergelijkbaar bedrag (+EK-bonusje), en investeringen vanuit onze nieuwe suikeroom. Ziet er redelijk rooskleurig uit, al helemaal mochten ze CL gaan spelen.
Elke euro die ze daar van gebruiken moet met rente terug worden betaald.
Denk dus dat ze het alleen zullen gebruiken in geval van nood em om spelers te halen voor posities waarvan ze weten dat op die plek iemand weg gaat.
Ik denk dat zelfs een Lucas Pratto nog had gescoord vanavond
Eigen goal?Han schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:52:
Ik denk dat zelfs een Lucas Pratto nog had gescoord vanavond
Met een gelijkspel moet je je eigenlijk schamen
We hoeven gelukkig niet bang te zijn dat er scouts van de topclubs onze parels willen kopen aan de hand van deze wedstrijd.
Volgende week dan maar afmaken in de Kuip.
Volgende week dan maar afmaken in de Kuip.
Nou, da was nie best, maar een gelijkspel is ook punten voor de coëfficiënten toch? Het had slechter gekund I guess.
Hmmm Ajacieden die vinden dat Feyenoord niet goed speelde. Je verwacht het niet.
In ‘dit soort” landen kan je prima een kut wedstrijd spelen. Dit was zo een avond.
In ‘dit soort” landen kan je prima een kut wedstrijd spelen. Dit was zo een avond.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Je zou bijna op puntenaftrek rekenen, wat een slecht resultaat tegen een zeer matige tegenstander. Beschamend. Er is nog een hoop werk aan de winkel, tactisch was het zeer matig.Deadsy schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:53:
Met een gelijkspel moet je je eigenlijk schamen
Ja ok, is mogelijk.... Maar daarna? Volgen er nog 2 ronden en als je hier al niet kunt winnen van semi amateurs? Wat wil je dan?
Ik zie Feyenoord geen Europees voetbal halen zo.
Gekke opmerking. Want niet Ajacieden vonden het wel goed?Gunner schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:56:
Hmmm Ajacieden die vinden dat Feyenoord niet goed speelde. Je verwacht het niet.
Zoals de analytici zeggen, tegen de nummer 200 nog wat op de ranking.
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 22-07-2021 22:59 ]
Onzinnige opmerking even aangepastGunner schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:56:
Hmmm Ajacieden kijkers die vinden dat Feyenoord niet goed speelde. Je verwacht het niet.
Gelukkig is ‘Ajacied’ Been het met de kijker eens.
Op rechtsbuiten wordt Berghuis gewoon gemist, met Jahanbakhsh is denk ik een goede vervanger gehaald. Maar ze zullen toch echt beter hun best moeten doen want Jahanbakhsh mag pas de volgende ronde mee doen.
Zoals ik zeg het is echt niet vreemd om in die regio en in dit stadium van het seizoen een bagger wedstrijd te spelen. Heb je Zagreb - Spurs gezien vorig jaar? Dat was pas rampzalig voor zo’n grote club.Vos schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:58:
[...]
Gekke opmerking. Want niet Ajacieden vonden het wel goed?
Zoals de analytici zeggen, tegen de nummer 200 nog wat op de ranking.
Pas als het in de Kuip net zo is zou ik me als (ik) Feyenoorder (was) pas zorgen maken.
Ik denk echt niet dat Ajax of psv hier wel een wereldwedstrijd hadden neergezet. Misschien wel gewonnen maar dat is alleen maar omdat ze een beter elftal hebben.
[ Voor 21% gewijzigd door Gunner op 22-07-2021 23:13 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Mwaa het is de eerste officiële wedstrijd. Deze ga je wel winnen in de Kuip. Luzern moet ook wel lukken als we weer paar weken verder zijn. Maar het was wel een kansloze vertoning vandaag.Harribo schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:57:
[...]
Ja ok, is mogelijk.... Maar daarna? Volgen er nog 2 ronden en als je hier al niet kunt winnen van semi amateurs? Wat wil je dan?
Ik zie Feyenoord geen Europees voetbal halen zo.
Dit soort landen... dit soort clubs... kan gebeuren...Gunner schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:56:
Feyenoord speelt op het niveau waar het hoort. De voorronde van het derde niveau van Europa, een soort van campingcup op het plaatselijke knollenveld.
Gelijkspelen tegen de nummer 367 van Europa. Supporters die roepen dat het kan gebeuren tegen dit soort clubs in dit soort landen.
Feyenoord heeft niets weg van een topclub. Doodzonde. Het is afgezakt tot een grauwe subtopper. Niveau Utrecht/Groningen. En dat is niet provocerend bedoelt. Er loopt 0 kwaliteit rond in Rotterdam na het vertrek van Berghuis.
Die paar weken verder is op 5 augustus 2021 en 12 augustus 2021 voor de volgende ronden. Mocht je volgende week winnen sta je over twee weken vanaf nu tegen Luzern. Daarna 19 en 26 augustus de playoffs (en dan is de competitie al begonnen). Met andere woorden veel wedstrijden in weinig tijd. Geen tijd om nog op een training uitgebreid tactisch te gaan oefenen.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 23:08:
[...]
Mwaa het is de eerste officiële wedstrijd. Deze ga je wel winnen in de Kuip. Luzern moet ook wel lukken als we weer paar weken verder zijn. Maar het was wel een kansloze vertoning vandaag.
In de voorhoede niet echt, maar ze hebben nog altijd wel paar leuke spelers? Bijlow en Malacia zou ik best naar PSV willen zien gaanVDS91 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 23:09:
[...]
Dit soort landen... dit soort clubs... kan gebeuren...
Feyenoord speelt op het niveau waar het hoort. De voorronde van het derde niveau van Europa soort van campingcup.
Gelijkspelen tegen de nummer 367 van Europa. Supporters die roepen dat het kan gebeuren tegen dit soort clubs in dit soort landen.
Feyenoord heeft niets weg van een topclub. Doodzonde. Het is afgezakt tot een grauwe subtopper. Niveau Utrecht/Groningen. En dat is niet provocerend bedoelt. Er loopt 0 kwaliteit rond in Rotterdam na het vertrek van Berghuis.
Feyenoord deed weer zeer aan mijn ogen, we missen echt spits...
Nieuwe coach en weer een die niet doorheeft dat Kokcu echt het niveau niet heeft en zeker geen vrije trappen en corners moet nemen.
Feyenoord was behoorlijk dominant maar was te traag om die geparkeerde bus te passeren. De speler die je nodig hebt in het aanvallende middenveld was Toornstra, maar die moet bij gebrek aan verdedigende middenvelders controlerend spelen. Hij had met zijn trap en diepgang wat kunnen forceren.
Feyenoord was behoorlijk dominant maar was te traag om die geparkeerde bus te passeren. De speler die je nodig hebt in het aanvallende middenveld was Toornstra, maar die moet bij gebrek aan verdedigende middenvelders controlerend spelen. Hij had met zijn trap en diepgang wat kunnen forceren.
alles kan off-topic
Is gewoon nu niemand die kan scoren. Laat staan iemand die die kansen creatief kan creëren.
Ook geen speler met ballen die wat durft, allemaal traag risicoloos aan een ander geven.
Lekker zo'n voorhoede.
Ik zou heel weinig hoop hebben als Feyenoord supporter.
Luzern zie ik ze wel verliezen zo, àls ze doorkomen.
Enige die tenminste nog wat durfde was die Pedersen
Ook geen speler met ballen die wat durft, allemaal traag risicoloos aan een ander geven.
Lekker zo'n voorhoede.
[ Voor 37% gewijzigd door Harribo op 22-07-2021 23:22 ]
Die durfde zeker enorm slechte voorzetten af te levert, of zich simpel van de bal te laten zetten. Wat mij betreft samen met Bannis de zwakste 2 eerlijk gezegd.Harribo schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 23:19:
Is gewoon nu niemand die kan scoren. Laat staan iemand die die kansen creatief kan creëren.
Lekker zo'n voorhoede.
Maar vooral creativiteit en snelheid in het spel werden gemist, zegt genoeg dat de grootste kans voor een wisselspeler was die net bijna 10 minuten mee deed.
Ze hebben gewoon teveel problemen.
Geen afmaker, slechts 1 speler die een man voorbij kan komen (sinistera) waardoor bijna elke aanval over zijn flank gaat.
Ook al was dit de nr279 van Europa of zo maar zelfs die hebben dat vrij vlug door.
Er zijn aardig wat ervaren spelers maar geen er van kan het verschil maken, de ploeg dragen of leiding geven.
Je moet gewoon hopen dat er iemand gek genoeg is om Fer te willen kopen, want die voegt te weinig toe.
Ook vond ik ze vaak te aanvallend spelen.
Drita speelde met 8 man achterin, en als je dan met zo een laag tempo speelt en maar 1 speler hebt die zijn man voorbij komt en bijna niemand die goed is in de kleine ruimte dan is het niet goed als je met zo veel man voor de bal speelt.
Je maakt daarmee de ruimte voor je eigen spelers alleen maar kleiner
Ander nadeel is dat er daardoor vaak niemand was om in de gaten te lopen aan hun kan van de middenlijn.
Want zodra je de bal over de middenlijn kreeg gingen ze bijna allemaal diep, wat nutteloos was want bijna niemand ervan was dan aanspeelbaar.
Ik hoop dat ze de return winnen, maar als beide ploegen dan hetzelfde spelen dan moeten ze hopen op een gelukkig balletje in de kluts
Geen afmaker, slechts 1 speler die een man voorbij kan komen (sinistera) waardoor bijna elke aanval over zijn flank gaat.
Ook al was dit de nr279 van Europa of zo maar zelfs die hebben dat vrij vlug door.
Er zijn aardig wat ervaren spelers maar geen er van kan het verschil maken, de ploeg dragen of leiding geven.
Je moet gewoon hopen dat er iemand gek genoeg is om Fer te willen kopen, want die voegt te weinig toe.
Drita speelde met 8 man achterin, en als je dan met zo een laag tempo speelt en maar 1 speler hebt die zijn man voorbij komt en bijna niemand die goed is in de kleine ruimte dan is het niet goed als je met zo veel man voor de bal speelt.
Ander nadeel is dat er daardoor vaak niemand was om in de gaten te lopen aan hun kan van de middenlijn.
Want zodra je de bal over de middenlijn kreeg gingen ze bijna allemaal diep, wat nutteloos was want bijna niemand ervan was dan aanspeelbaar.
Ik hoop dat ze de return winnen, maar als beide ploegen dan hetzelfde spelen dan moeten ze hopen op een gelukkig balletje in de kluts
Je merkt ook wel tegen deze ploeg dat je fysiek wat mist met Pedersen en Bannis (Linssen viel me ook tegen daarin).Deadsy schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 02:23:
Ze hebben gewoon teveel problemen.
Die paar ballen die wel goed waren daarheen, werden verloren omdat ze fysiek gewoon werden afgedroogd, zo simpel als zij opzij werden gezet.
Typerend vind ik daarin dat Bozenik al snel liet zien in zo'n duel wél mee te kunnen en het lichaam erin kon draaien. Als je gewoon lichamelijk simpel aan de kant wordt gezet is het ook eenvoudig verdedigen.
Met de embed tags kun je de Tweet laten zien op Tweakers, alleen afbeeldingen en filmpjes in de tweet laat hij niet zien, dan komt er een linkje.ElPaco schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 07:15:
En Rosario onderweg naar Nice. Zou mooi zijn als daar nog 5-10 miljoen voor te krijgen is.
code:
1
| [embed]https://mobile.twitter.com/RikElfrink/status/1418316930449084416[/embed] |
PSV-middenvelder Pablo Rosario is door een betrouwbare bron gezien op een vlucht naar #Nice. Nog geen bevestiging dat er iets rondom hem in de eindfase zit. Morgen of overmorgen wellicht meer hierover.
— Rik Elfrink (@RikElfrink) 22 juli 2021
--
Maar als ze hem voor tussen de 5 en 10 miljoen weten te slijten dan doen ze het goed. Erg matige middenvelder, dat hij ooit aanvoerder is geweest is onbegrijpelijk.
[ Voor 12% gewijzigd door Gynnad op 23-07-2021 07:29 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Houdt het ooit op met die clubvoorkeur er bij te halen?Gunner schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:56:
In een wedstrijd om het echie zou elke ploeg uit de eredivisie zich mogen schamen voor dit resultaat. Of een ajacied dat nou roept of niet.
Dat Nice wordt een Nederlandse enclaveElPaco schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 07:15:
En Rosario onderweg naar Nice. Zou mooi zijn als daar nog 5-10 miljoen voor te krijgen is.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Nice man
Het is juli, laten we de grote conclusies nog even bewaren. Berghuis speelde overigens 2 hele wedstrijden tegen Trencin en bracht ook niks.VDS91 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 23:09:
[...]
Dit soort landen... dit soort clubs... kan gebeuren...
Feyenoord speelt op het niveau waar het hoort. De voorronde van het derde niveau van Europa, een soort van campingcup op het plaatselijke knollenveld.
Als je volgende week door bent is iedereen dit vergeten. Die ronde daarna zijn er weer 2 nieuwe spelers bij, misschien wel meer. PSV deed het wel goed, maar het is zeldzaam dat een club in deze fase van het seizoen er al staat.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Maar dit is tegen de fc bal op het dak jongu!
Het is slecht, maar het is nog niet verloren. Als je gewoon door bent is iedereen dit vergeten en de ronde erna staat weer een behoorlijk andere ploeg.
Je kan geen grote conclusies trekken in juli.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Thx voor de tip over Twitter links! Op de tel is dat toch net wat minder prettig dan linkje dumpenGynnad schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 07:28:
[...]
Met de embed tags kun je de Tweet laten zien op Tweakers, alleen afbeeldingen en filmpjes in de tweet laat hij niet zien, dan komt er een linkje.
code:
1 [embed]https://mobile.twitter.com/RikElfrink/status/1418316930449084416[/embed]
[Twitter]
--
Maar als ze hem voor tussen de 5 en 10 miljoen weten te slijten dan doen ze het goed. Erg matige middenvelder, dat hij ooit aanvoerder is geweest is onbegrijpelijk.
Volgens transfermarkt is zijn marktwaarde nu 6 miljoen, alles boven de 5 ben ik blij mee. Als je dan hoort dat een Kane voor 160 miljoen pond naar City gaat, bizarre bedragen.
@Harribo gefeliciteerd met je verjaardag!
Het blijft toch jammer dat Feyenoord mij niet eens verrast en zo'n wedstrijd gewoon eens met 0-5 wint

Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik ben het er mee eens dat het belangrijkste is dat je gewoon door moet gaan, maar teams uit de 1e divisie zouden nog wel van dit team moeten winnen, laat staan Feyenoord. Volgende week volgas erover heen en dan wordt hopelijk het spel voor jullie wat beter op den duur, want dit was natuurlijk nog niet best.ph4ge schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 08:41:
[...]
Het is slecht, maar het is nog niet verloren. Als je gewoon door bent is iedereen dit vergeten en de ronde erna staat weer een behoorlijk andere ploeg.
Je kan geen grote conclusies trekken in juli.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het lastige blijft altijd dat je net bent begonnen en redelijk kort samen bent als team en automatismen er niet zijn, daarnaast heb je als Nl club alles te verliezen en als 'amateurclub' niets. Dat zie je wel vaker, ook in de bekerrondes, dat grote clubs het ongelooflijk moeilijk hebben tegen amateurs, omdat die niets te verliezen hebben en er toch ook vaak sprake is van onderschatting.Gynnad schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 08:57:
[...]
Ik ben het er mee eens dat het belangrijkste is dat je gewoon door moet gaan, maar teams uit de 1e divisie zouden nog wel van dit team moeten winnen, laat staan Feyenoord. Volgende week volgas erover heen en dan wordt hopelijk het spel voor jullie wat beter op den duur, want dit was natuurlijk nog niet best.
Het is niet alsof de helft van het team nieuw is. Toornstra, Sinisterra, Kökcü, Fer, Bijlow, Senesi, Linssen & Malacia waren er vorig seizoen ook al. Ja er verwatert wat tijdens de zomerstop en een nieuwe trainer heeft ook potentieel initieel een lagere impact. Het was gewoon niet goed en dat is niet erg voor deze fase. Met een gelijkspel is ook niets verloren en de kwaliteiten van Drita laten tot nu toe niet zien dat ze in Rotterdam wel iets kunnen gaan brengen.jbdeiman schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:02:
[...]
Het lastige blijft altijd dat je net bent begonnen en redelijk kort samen bent als team en automatismen er niet zijn, daarnaast heb je als Nl club alles te verliezen en als 'amateurclub' niets. Dat zie je wel vaker, ook in de bekerrondes, dat grote clubs het ongelooflijk moeilijk hebben tegen amateurs, omdat die niets te verliezen hebben en er toch ook vaak sprake is van onderschatting.
Dat bedoel ik ook zeker niet, maar met Fer achterin, een nieuwe rechtsback waarbij ook Linssen niet best speelde, waardoor je niets over rechts kon en dan voorin waar je geen spits hebt, wordt voetballen allemaal over links gedaan en daar kan ene tegenstander zich erg goed op instellen.Napo schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:09:
[...]
Het is niet alsof de helft van het team nieuw is. Toornstra, Sinisterra, Kökcü, Fer, Bijlow, Senesi, Linssen & Malacia waren er vorig seizoen ook al. Ja er verwatert wat tijdens de zomerstop en een nieuwe trainer heeft ook potentieel initieel een lagere impact. Het was gewoon niet goed en dat is niet erg voor deze fase. Met een gelijkspel is ook niets verloren en de kwaliteiten van Drita laten tot nu toe niet zien dat ze in Rotterdam wel iets kunnen gaan brengen.
Zijn er meer automatismen zou Pedersen denk ik ook vaker aangespeeld zijn ipv weer terugdraaien naar links waardoor het voorspelbaar blijft. Hoop dat inderdaad komende week er wel door Feyenoord wordt gescoord en ze doorgaan. Met een verdediger erbij en Jahanbakhsh er voorin bij lijkt het mij dat er weer meer dreiging en stootkracht zal komen, wat het voetballen ook gemakkelijker maakt.
Als er zoveel afhangt van 1 speler (de vertrekkende en dus nu de komende) dan heb je best wel een uitdaging. Helemaal gezien het team gisteravond grotendeels bestond uit spelers die vorig seizoen ook speelden. Als Jahanbakhsh het verschil moet gaan maken dan heb je best wel een probleem; die kan je prima elimineren als tegenstander en wanneer hij geblesseerd raakt heb je niks achter de hand. Er moeten toch echt nog een paar creatieve spelers bij voor aankomend seizoen wil Feyenoord nog een rol van betekenis gaan spelen.PolarBear schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 23:03:
Op rechtsbuiten wordt Berghuis gewoon gemist, met Jahanbakhsh is denk ik een goede vervanger gehaald. Maar ze zullen toch echt beter hun best moeten doen want Jahanbakhsh mag pas de volgende ronde mee doen.
Hoe staat het met die eventuele geld-injectie? Komt dat nog rond? Zo ja, dan zou ik direct die Giakoumakis oppikken bij VVV zo lang die er nog is. DIe prikt er altijd wel eentje in
[ Voor 10% gewijzigd door Han op 23-07-2021 09:26 ]
Dit is al een decennium het probleem van Feyenoord, met als uitzondering het kampioensjaar: te weinig automatismen, snelheid en voetballende kwaliteit in de ploeg om een echt verdedigend spelende tegenstander kapot te spelen. In goede jaren is Feyenoord goed tegen de toppers, als ze reactief kunnen voetballen met ruimte voor zich. Als het spel gemaakt moet worden en er met een hoge balcirculatie iemand vrij gespeeld moet worden door de linies heen, valt Feyenoord continu door de mand. Het spel van Feyenoord heeft namelijk al jarenlang geen enkele duidelijk visie gehad.
Van Slot mag je na die paar weken met deze vrij belabberde selectie absoluut nog geen wonderen verwachten. Hopelijk is hij degene die de komende jaren de tijd krijgt om de eerste stappen te zetten naar een ander type voetbal.
Van Slot mag je na die paar weken met deze vrij belabberde selectie absoluut nog geen wonderen verwachten. Hopelijk is hij degene die de komende jaren de tijd krijgt om de eerste stappen te zetten naar een ander type voetbal.
Ik vind dit wel kort door de bocht. Een deel van de spelers waren er al, maar speelden onder Advocaat compleet anders. Fer speelde geen verdediger, Linssen stond niet op rechts, om het over de aanvallende vs verdedigende tactiek van de trainer maar niet te hebben.Han schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:24:
Als er zoveel afhangt van 1 speler (de vertrekkende en dus nu de komende) dan heb je best wel een uitdaging. Helemaal gezien het team gisteravond grotendeels bestond uit spelers die vorig seizoen ook speelden
Dat er geen 11 nieuwe namen in het veld staan betekent niet dat het elftal niet van de grond af aan opnieuw opgebouwd moet worden.
Onderstreept toch weer de vergissing van Advocaat aan laten klooien. Maargoed, blik vooruit; ik ga er van uit dat ze het in de Kuip wel over de streep trekken. Hopelijk tegen de volgende ronde dat ze dan wel weer wat verder zijn.donleone83 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:27:
Ik vind het wel opvallend hoe gematigd de kritiek is, toen Utrecht tegen F91 Dudelange speelde en uitgeschakeld werd was het stukken groter. Terwijl F91 Dudelange op de Uefa ranking ergens rond de 150'ste plek staat, dus bijna de helft hoger dan Drita die ergens in de 300 staat. Dan is deze uitslag toch een totale mispeer? Zeker als je leest dat Drita nu aan het vieren is dat ze een gelijkspel uit het vuur hebben kunnen slepen.
Deze wedstrijd had je gewoon moeten winnen, niks meer en niks minder. Zeker aangezien er in Nederland eerst een beetje lacherig over de Conference League gedaan werd. Dit geld voor alle NL teams die hier gestaan zouden hebben. En als het komt door de voorbereiding, dan had je de voorbereiding anders moeten indelen of eerder moeten beginnen.
Deze wedstrijd had je gewoon moeten winnen, niks meer en niks minder. Zeker aangezien er in Nederland eerst een beetje lacherig over de Conference League gedaan werd. Dit geld voor alle NL teams die hier gestaan zouden hebben. En als het komt door de voorbereiding, dan had je de voorbereiding anders moeten indelen of eerder moeten beginnen.
Verwijderd
Feyenoord heeft enkel de eerste wedstrijd gelijkgespeeld en is ook niet uitgeschakeld.Pompi schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:56:
Ik vind het wel opvallend hoe gematigd de kritiek is, toen Utrecht tegen F91 Dudelange speelde en uitgeschakeld werd was het stukken groter. Terwijl F91 Dudelange op de Uefa ranking ergens rond de 150'ste plek staat, dus bijna de helft hoger dan Brita die ergens in de 300 staat. Dan is deze uitslag toch een totale mispeer? Zeker als je leest dat Brita nu aan het vieren is dat ze een gelijkspel uit het vuur hebben kunnen slepen.
Correct echter mag er wel gerealiseerd worden dat kwalificatie voor een Europees toernooi van belang is en dat je daardoor wellicht niet te rigoureus kan ingrijpen. De korte voorbereiding biedt je deze luxe niet. Tegen deze tegenstander maar ook tegen FC Luzern kom je daar gelukkig met gemak mee weg maar het blijft een risico.ph4ge schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:34:
[...]
Dat er geen 11 nieuwe namen in het veld staan betekent niet dat het elftal niet van de grond af aan opnieuw opgebouwd moet worden.
Dit valt enigszins samen met andere "opgehemelde" talenten (niet specifiek bij Feyenoord). Stel je het talent niet op valt de media over je heen dat hij geen eerlijke kans krijgt en doe je het wel en presteert hij niet dan had er een andere keuze gemaakt moeten worden.Ankona schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 23:14:
Nieuwe coach en weer een die niet doorheeft dat Kokcu echt het niveau niet heeft en zeker geen vrije trappen en corners moet nemen.
Verwijderd
Fc Utrecht werd in het seizoen 2013/14 uitgeschakeld door FC Differdange 03.Pompi schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:56:
Ik vind het wel opvallend hoe gematigd de kritiek is, toen Utrecht tegen F91 Dudelange speelde en uitgeschakeld werd was het stukken groter. Terwijl F91 Dudelange op de Uefa ranking ergens rond de 150'ste plek staat, dus bijna de helft hoger dan Brita die ergens in de 300 staat. Dan is deze uitslag toch een totale mispeer? Zeker als je leest dat Brita nu aan het vieren is dat ze een gelijkspel uit het vuur hebben kunnen slepen.
FC Differdange stond aan het einde van 2012/13 op de UEFA clubcoefficient als 281e gerangschikt.
Ik snap best dat het een onbekende club is, maar het is toch echt DritaPompi schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:56:
Ik vind het wel opvallend hoe gematigd de kritiek is, toen Utrecht tegen F91 Dudelange speelde en uitgeschakeld werd was het stukken groter. Terwijl F91 Dudelange op de Uefa ranking ergens rond de 150'ste plek staat, dus bijna de helft hoger dan Drita die ergens in de 300 staat. Dan is deze uitslag toch een totale mispeer? Zeker als je leest dat Drita nu aan het vieren is dat ze een gelijkspel uit het vuur hebben kunnen slepen.
Das nog eens attent! Dank je
Uh Kane 160 miljoen pond?
Heel schandalig . Verderop zitten mensen te sterven van de honger.
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 23-07-2021 10:09 ]
Oh ja die bedoelde ik, was even in de war met de naam. En die andere kwam naar boven in mijn geheugen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:05:
[...]
Fc Utrecht werd in het seizoen 2013/14 uitgeschakeld door FC Differdange 03.
FC Differdange stond aan het einde van 2012/13 281e op de UEFA clubcoefficient.
Fc Utrecht speelde de 2de wedstrijd gelijk. Het gaat mij niet zo zeer om de uitslag van gister, want ik blijf er bij dat het gewoon een winst moest zijn en niks meer en niks minder. Je doet jezelf als Feyenoord nu ook gewoon geen goed ding voor je (inter)nationale uitstraling.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:01:
[...]
Feyenoord heeft enkel de eerste wedstrijd gelijkgespeeld en is ook niet uitgeschakeld.
Ja zag ik later, denk dat mijn brein nog aan het ontbijt Brinta dachtremco112 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:07:
[...]
Ik snap best dat het een onbekende club is, maar het is toch echt Drita

Het verschil met die wedstrijd is dat de uit-goal-regel is afgeschaftph4ge schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 08:19:
[...]
Het is juli, laten we de grote conclusies nog even bewaren. Berghuis speelde overigens 2 hele wedstrijden tegen Trencin en bracht ook niks.
Ik denk dat dit trouwens nog wel een paar serieuze effecten gaat hebben op het verloop van een return. Als je nu uit met 1-0 verliest en in de return thuis al vroeg een tegengoal krijgt, dan hoeft er nog steeds niets verloren te zijn want een 2-1 is dan ook al genoeg voor verlenging. Kan de tegenstander ook minder van achterover leunen....
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Een tweede wedstrijd gelijkspelen als je de eerste verloren hebt is pijnlijker dan de eerste wedstrijd gelijkspelen terwijl je weet dat je nog een thuiswedstrijd voor de boeg hebt. Ik heb zo'n vermoeden dat als - al acht ik dat niet reeel - Feyenoord uitgeschakeld wordt er alsnog ferme kritiek komt over beide wedstrijden.
Gelukkig zijn die Ajacieden nog 10x kritischer op hun eigen club...Gunner schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:56:
Zou je ook eens moeten doen echt een aanrader.
Je speelt gelijk tegen een club met een marktwaarde (3m) vergelijkbaar als TOP Oss (weetjewel, die semi amateurs in de KKD) of 30x minder dan de marktwaarde van de selectie van Feyenoord. Dan kun je een nieuwe trainer hebben, een selectie die nog niet klaar is, aankopen die hopelijk nog komen, dan nog is het gewoon bar bar bar slecht.
Zeker als je even later Spurs vs Zagreb wel onacceptabel slecht vond... 130m vs 650m, dat is maar een factor 5... Ohnee dat zijn de Spurs die zijn sowieso slecht als Arsenal supporter
Het was wel zijn voorzet die, als er ook maar een klein beetje communicatie was tussen Til en Sinistera, de 1-0 zou hebben opgeleverd...jbdeiman schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 23:56:
[...]
Die durfde zeker enorm slechte voorzetten af te levert, of zich simpel van de bal te laten zetten. Wat mij betreft samen met Bannis de zwakste 2 eerlijk gezegd.
Maar vooral creativiteit en snelheid in het spel werden gemist, zegt genoeg dat de grootste kans voor een wisselspeler was die net bijna 10 minuten mee deed.
Inter kan em alleen huren, Everton wilde 15m bieden? 30 zie ik echt never nooit gebeuren voor DumfriesMaarten_E schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:46:
[...]
Dat is waar, daarin was het vooral Zahavi die de klok sloeg. Maar als je kijkt naar de potentie, zit daar wel wat in imo. Aan de andere kant, 30 miljoen is nog steeds een prima bedrag, dan een Dumfries die nog weggaat voor wellicht een vergelijkbaar bedrag (+EK-bonusje), en investeringen vanuit onze nieuwe suikeroom. Ziet er redelijk rooskleurig uit, al helemaal mochten ze CL gaan spelen.
Het was slecht dat Feyenoord niet kon winnen, het was goed dat ze 0 kansen weggaven. Veel balbezit maar niet de creatieve spelers om kansen te creëren.
Slot kan niet gelijk wonderen verrichten, dat kan alleen als je 4 goede aankopen mag doen voor kwetsbare plekken. Slot is een trainer die met jeugd aan de slag gaat en hopelijk plukt Feyenoord daar over 2 á 3 seizoenen de vruchten van. Laten we hopen dat hij die tijd ook echt krijgt.
Slot kan niet gelijk wonderen verrichten, dat kan alleen als je 4 goede aankopen mag doen voor kwetsbare plekken. Slot is een trainer die met jeugd aan de slag gaat en hopelijk plukt Feyenoord daar over 2 á 3 seizoenen de vruchten van. Laten we hopen dat hij die tijd ook echt krijgt.
Hattrick: Thorgal Eagles
Ik hoop wel meer dan 2, centraal achterin en op het middenveld (verdedigend) mag er zeker nog wel wat bij ook als die Oostenrijker (naam ff kwijt) komt. Voorin lijkt de basis wel op orde, met Jahanbaksh (spelling?), Til, Sinistera en Bannis als afmaker heb je daar in ieder geval een prima basis. Linssen een handige backup die op de zijkanten en evt voorin kan invallen, maar nog iemand erbij zou geen kwaad kunnen.ph4ge schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 08:19:
[...]
Het is juli, laten we de grote conclusies nog even bewaren. Berghuis speelde overigens 2 hele wedstrijden tegen Trencin en bracht ook niks.
Als je volgende week door bent is iedereen dit vergeten. Die ronde daarna zijn er weer 2 nieuwe spelers bij, misschien wel meer. PSV deed het wel goed, maar het is zeldzaam dat een club in deze fase van het seizoen er al staat.
Hopen dat er wat mogelijk is met de miljoenen die vrijkomen van het vertrek van Jorgensen.
vijf keer verliezen achter elkaar en hij vliegt er gewoon uit hoor die tijd krijgt die echt nietbregweb schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:40:
Het was slecht dat Feyenoord niet kon winnen, het was goed dat ze 0 kansen weggaven. Veel balbezit maar niet de creatieve spelers om kansen te creëren.
Ja, volgende week verliezen is onacceptabel, maar zover is het nog niet.Napo schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:18:
Een tweede wedstrijd gelijkspelen als je de eerste verloren hebt is pijnlijker dan de eerste wedstrijd gelijkspelen terwijl je weet dat je nog een thuiswedstrijd voor de boeg hebt. Ik heb zo'n vermoeden dat als - al acht ik dat niet reeel - Feyenoord uitgeschakeld wordt er alsnog ferme kritiek komt over beide wedstrijden.
Gezien het gisteren vooral een kwestie was van de laatste pass en de stootkracht zou ik eerder aan een spits denken dan een verdedigende middenvelder. Toornstra vult dat prima in wat mij betreft. Die Oostenrijker wordt achterin het maatje van Senesi en mag het dan later uitzoeken met Geertruida.toolkist schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:41:
[...]
Ik hoop wel meer dan 2, centraal achterin en op het middenveld (verdedigend) mag er zeker nog wel wat bij ook als die Oostenrijker (naam ff kwijt) komt. Voorin lijkt de basis wel op orde, met Jahanbaksh (spelling?), Til, Sinistera en Bannis als afmaker heb je daar in ieder geval een prima basis. Linssen een handige backup die op de zijkanten en evt voorin kan invallen, maar nog iemand erbij zou geen kwaad kunnen.
Hopen dat er wat mogelijk is met de miljoenen die vrijkomen van het vertrek van Jorgensen.
Het probleem is dat Feyenoord dat stadium al lang en breed voorbij is. Dit jaar 12e worden is prima acceptabel als aantoonbaar ander beleid gevoerd wordt en er uitzicht is op verbetering. De club is de afgelopen jaren in alle geledingen volledig kapot gemaakt. Van de mastodonten die op basis van historische merit al tig jaar jeugdtrainer zijn en actief vernieuwing tegenhouden tot de eerste elftal trainers die puur en alleen afgerekend werden op resultaat maar geen speler beter wisten te maken. Als een talent als bijvoorbeeld Vilhena bij Ajax had gespeeld was hij uiteindelijk naar een club als Barcelona geloodst alleen bij Feyenoord verzuipt hij, stagneert hij en vertrekt hij via de achterdeur. Zoals zovelen.ph4ge schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 11:55:
[...]
Ja, volgende week verliezen is onacceptabel, maar zover is het nog niet.
Heb je “Sunderland til I die” gezien? Dat is een vrij realistisch schrikbeeld voor Feyenoord als we zo nog jaren doorgaan. Een club die groot is van statuur maar door jarenlang wanbeleid afglijdt naar de kelder van het betaalde voetbal.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022