[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 311 Laatste
Acties:
  • 482.057 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:47
Exocet schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:58:
Zambia - Galatasaray zou best een spannende wedstrijd kunnen worden :o
Zonder dollen, zou dat graag eens willen zien.
Zeg maar een Duitsland-Liverpool, Nederland-Bayern München, Engeland-Barcelona. Hoeft nergens om, voor het goede doel ofzo.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Ajax heeft volgens mij een keer tegen het nationaal team van de VS gespeeld.

Ik zou ook wel een keer het NL mannen tegen NL vrouwen willen zien spelen en dan mag er gestopt worden na 90 minuten of 10 doelpunten verschil.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:48

gws24

Thinking is hard!

MeNTaL_TO schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 00:00:
Ajax heeft volgens mij een keer tegen het nationaal team van de VS gespeeld.

Ik zou ook wel een keer het NL mannen tegen NL vrouwen willen zien spelen en dan mag er gestopt worden na 90 minuten of 100 doelpunten verschil.
Bij 10 doelpunten is de wedstrijd denk ik snel afgelopen want het niveau verschil is echt veel te groot.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
gws24 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 00:22:
[...]
Bij 10 doelpunten is de wedstrijd denk ik snel afgelopen want het niveau verschil is echt veel te groot.
Ligt eraan of Depay speelt en die vanuit alle hoeken op goal gaat schieten dan ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-10 19:12
Ik heb gisteren genoten van PSV. Prachtig ook om Götze weer zo te zien :)

[ Voor 12% gewijzigd door Mosin op 22-07-2021 06:02 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-10 18:11

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Gisteren vanuit het stadion voluit genoten. Eindelijk het volgass voetbal, Ramalho en Drommel zorgden ervoor dat PSV het veld klein kon houden waardoor er continu druk gezet kon worden. En in tegenstelling tot vorig seizoen was er ook de conditie om het 2 helften vol te houden.
Van Ginkel op het middenveld ipv Rosario was ook een verademing en Götze eindelijk centraal, meesterzet (al riep ik vorig jaar al dat we helemaal niet 4-2-2-2 moesten spelen ;) ) Galatasaray was onthutsend zwak maar dat was ook zeker op het conto van PSV te schrijven.

Andere observaties;
  • Sangaré die eindelijk vooral deed waar ie goed in was (die heeft echt verschrikkelijk veel onderschept). Als iemand hem duidelijk maakt dat ie niet kan dribbelen en de bal gewoon direct aan Boscagli, Ramalho of van Ginkel moet geven als ie hem veroverd heeft komt dat helemaal goed
  • Wat een luxe 3 man met een fatsoenlijke pass (Boscagli, Ramalho (2benig) en van Ginkel (2 benig)
  • Zahavi’s eerste hattrick voor PSV ook wel lekker.
  • De 3-1 was van zeldzame schoonheid
  • Een bank die niet een aderlating betekent (mits er nog wat aanvallends gehaald wordt want Ryan Thomas heeft toch het niveau niet wat PSV nodig heeft)
  • Wat heb ik het gemist om in het stadion te zitten, het was feest op de tribune!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Mosin schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 06:01:
Ik heb gisteren genoten van PSV. Prachtig ook om Götze weer zo te zien :)
Psv speelde heel goed, maar Gala was wel echt bedroevend niveau.
De 1 en 2-0 is niveau amateur.
Doel dan op de kinderlijke fouten van Gala.

[ Voor 7% gewijzigd door Mark31 op 22-07-2021 07:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
Tomba schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 06:59:
Gisteren vanuit het stadion voluit genoten. Eindelijk het volgass voetbal, Ramalho en Drommel zorgden ervoor dat PSV het veld klein kon houden waardoor er continu druk gezet kon worden. En in tegenstelling tot vorig seizoen was er ook de conditie om het 2 helften vol te houden.
Van Ginkel op het middenveld ipv Rosario was ook een verademing en Götze eindelijk centraal, meesterzet (al riep ik vorig jaar al dat we helemaal niet 4-2-2-2 moesten spelen ;) ) Galatasaray was onthutsend zwak maar dat was ook zeker op het conto van PSV te schrijven.

Andere observaties;
  • Sangaré die eindelijk vooral deed waar ie goed in was (die heeft echt verschrikkelijk veel onderschept). Als iemand hem duidelijk maakt dat ie niet kan dribbelen en de bal gewoon direct aan Boscagli, Ramalho of van Ginkel moet geven als ie hem veroverd heeft komt dat helemaal goed
  • Wat een luxe 3 man met een fatsoenlijke pass (Boscagli, Ramalho (2benig) en van Ginkel (2 benig)
  • Een bank die niet een aderlating betekent (mits er nog wat aanvallends gehaald wordt want Ryan Thomas heeft toch het niveau niet wat PSV nodig heeft)
  • Wat heb ik het gemist om in het stadion te zitten, het was feest op de tribune!
Ze waren meer gedisciplineerd.
Maar het is factor beide, PSV was echt goed.
Maar Gala maakte zeer veel fouten waardoor er gigantisch veel ruimte ontstond.
Je kon wel zien dat er op de flanken nog pijnpunten lag, Gala was zwak maar daar kwamen ze nog relatief doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Tomba schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 06:59:

Andere observaties;
Grappig dat je Drommel noemt, viel mij niet zo op wat voor rol hij speelde. Had eigenlijk vooral het idee dat hij één keer echt aan het werk moest en er toen ook direct flink naast zat. Past verder goed in de traditie van PSV en geweldige keepers (uitzondering Gomes), dus no problem there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

gws24 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 00:22:
[...]
Daarom ook, kunnen de heren het afhandelen in de warmingup.
Want het was gisteren weer niet om aan te gluren.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 14:06

Typhone

Who Dares Wins

RegularJohn schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 23:06:
[...]

Die Berghuis is nou voor mij de reden dat ik liever niet meer naar Ajax kijk. Vind dat zo'n naar mannetje.
Huh, die ken ik van Tadic maar Berghuis is nieuw :P

Eerste Europese punten verzekerd door PSV! Nice!

[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 22-07-2021 07:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-10 18:11

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Snowdog schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 07:24:
[...]

Grappig dat je Drommel noemt, viel mij niet zo op wat voor rol hij speelde. Had eigenlijk vooral het idee dat hij één keer echt aan het werk moest en er toen ook direct flink naast zat. Past verder goed in de traditie van PSV en geweldige keepers (uitzondering Gomes), dus no problem there.
Ja op TV denk ik dat ie weinig in beeld was. Drommel stond steeds ver buiten de 16 waardoor heel PSV op de helft van Galatasaray druk kon zetten, omdat eventuele diepe ballen achter de defensie door hem ‘afgevangen’ werden. Toch een opvallend verschil met Mvogo die getrouwd lijkt met de 16.

Drommel was de keren dat hij aan de bal ook heel rustig en zuiver in zijn passing. Een echt goed meevallende keeper dus, al ben ik persoonlijk dan weer niet helemaal overtuigd van de meer klassieke eigenschappen van een keeper (wereld reddingen a la Gomes verwacht ik niet maar ik laat me graag verrassen)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

5-1?! Dat is gewoon fantastisch, ook tegen een zwakke tegenstander. Goed gedaan!

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
snmght schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 07:49:
5-1?! Dat is gewoon fantastisch, ook tegen een zwakke tegenstander. Goed gedaan!
Enige puntje is wel dat ze een paar goals kado kregen, vooral de 1-0 en 5-1, maar goed... Hoop dat ze deze lijn kunnen doortrekken. Die 1-0 was waarschijnlijk wel een dikke boost though en die krijg je normaal niet zo makkelijk. In ieder geval een goed begin van de Europese campagne, als ze zo spelen zou je zeggen dat ze het minimaal tot de playoffs moeten halen. Vind het persoonlijk wel jammer dat Ihattaren niet heeft gespeeld. Eigenlijk hopen dat hij deze transferperiode nog vertrekt naar een club waar hij wel speeltijd krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-10 17:48
toolkist schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 00:35:
[...]

Ligt eraan of Depay speelt en die vanuit alle hoeken op goal gaat schieten dan ;)
Met die veenedaal op goal gaan zelfs die kanslose vrijetrappen van hem er in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-10 19:12
Mark31 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 07:19:
[...]

Psv speelde heel goed, maar Gala was wel echt bedroevend niveau.
De 1 en 2-0 is niveau amateur.
Doel dan op de kinderlijke fouten van Gala.
Naja, het is gewoon fijn dat PSV niet diegene is die knullige fouten maakt. Die tegen goal was dan wel weer jammer.
Ik hoop alleen niet dat het ze nu naar de kop stijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
Snowdog schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:04:
[...]

Enige puntje is wel dat ze een paar goals kado kregen, vooral de 1-0 en 5-1, maar goed... Hoop dat ze deze lijn kunnen doortrekken. Die 1-0 was waarschijnlijk wel een dikke boost though en die krijg je normaal niet zo makkelijk. In ieder geval een goed begin van de Europese campagne, als ze zo spelen zou je zeggen dat ze het minimaal tot de playoffs moeten halen. Vind het persoonlijk wel jammer dat Ihattaren niet heeft gespeeld. Eigenlijk hopen dat hij deze transferperiode nog vertrekt naar een club waar hij wel speeltijd krijgt.
Play off kunnen ze de winnaar benfica spartak of shaktar genk.
Ontlopen ze Benfica gaan ze het redden, loten ze benfica dan hebben ze een serieus taaie tegenstander.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mark31
Overigens zijn journalisten niet zo snugger .
CL startgeld bestaat uit 15 miljoen vast voor iedere deelenemer, TV pot van NL bedraagt 1,5 miljoen.
En een Coefficient component , de nummer 32 ontvangt 1,1 miljoen , nummer 31 2,2 etc elke keer X 1,1 miljoen.
Ajax ontvangt daarmee 19,9 miljoen euro, daardoor ontvangt Ajax veel meer dan PSV.
In elke pot zitten 8 teams, PSV zit in pot 4 als ze het halen.
Dus maximaal 8,8 miljoen +15+0,75 van TV gelden maakt 24,5 miljoen voor PSV ipv de genoemde 35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Joostje123 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:06:
[...]

Met die veenedaal op goal gaan zelfs die kanslose vrijetrappen van hem er in.
Als ie die eens tussen de palen zou krijgen ja ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
Mark31 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:25:
[...]

Play off kunnen ze de winnaar benfica spartak of shaktar genk.
Ontlopen ze Benfica gaan ze het redden, loten ze benfica dan hebben ze een serieus taaie tegenstander.
Nou doe mij maar Benfica ipv Shaktar. Die laatste schat ik toch wat hoger in, zeker in combinatie met oostblokploegen die onze Nederlandse clubs gewoon niet geweldig liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
Snowdog schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:47:
[...]

Nou doe mij maar Benfica ipv Shaktar. Die schat ik toch wat hoger in, zeker in combinatie met oostblokploegen die onze Nederlandse clubs gewoon niet geweldig liggen.
Shaktar stelt niet veel voor, zijn flink minder geworden sinds rzuies oekraine met rusland.
Veel goede spelers zijn daardoor uit oekraine gevlucht.

Shaktar

https://www.transfermarkt...tsk/startseite/verein/660

Benfica

https://www.transfermarkt...bon/startseite/verein/294

[ Voor 15% gewijzigd door Mark31 op 22-07-2021 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
Mark31 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:48:
[...]

Shaktar stelt niet veel voor, zijn flink minder geworden sinds rzuies oekraine met rusland.
Veel goede spelers zijn daardoor uit oekraine gevlucht.

Shaktar

https://www.transfermarkt...tsk/startseite/verein/660

Benfica

https://www.transfermarkt...bon/startseite/verein/294
Nouja, deden het nog vrij goed vorig jaar in de CL toch? Wat de waarde van de ploeg ook moge zijn, doe mij maar Benfica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
Snowdog schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:52:
[...]

Nouja, deden het nog vrij goed vorig jaar in de CL toch? Wat de waarde van de ploeg ook moge zijn, doe mij maar Benfica.
Ik vind persoonlijk Benfica de sterkere ploeg, het mooiste zou zijn dat Genk of Spartak winnen van Shaktar of Benfica.
Maar dat zie ik niet snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
Mark31 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:55:
[...]

Ik vind persoonlijk Benfica de sterkere ploeg, het mooiste zou zijn dat Genk of Spartak winnen van Shaktar of Benfica.
Maar dat zie ik niet snel gebeuren.
Nouja, uiteindelijk maakt het niet zoveel uit, ideale scenario zou Genk zijn natuurlijk, die moet je altijd kunnen hebben. Maar zo'n knockout match kan ieder team winnen. Als je in de CL niet kansloos wilt zijn moet je echter al deze ploegen kunnen verslaan, dus het maakt niet zoveel uit.

Daarnaast vind ik persoonlijk de EL ook wel leuk. Het is alleen jammer dat het veel minder geld oplevert. Het is jammer dat je tegenwoordig als voetbalclub zo enorm afhankelijk bent van dat geld en dat een EL eigenlijk zo'n enorm gat is tov CL-voetbal.

Maar goed, wil persoonlijk niet eens nadenken over het geld, als fan zou het vooral om het voetbal moeten gaan, maar tegenwoordig is geld daarvoor zo belangrijk dat je al snel over geld gaat praten in zo'n discussie. Da's eigenlijk ergens wel triest.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:41
Voordeel van Genk/Spartak loten voor de play-offs is dat als je die wint je direct punten van België/Rusland afsnoept, wat goed is voor onze positie.
Typhone schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 07:34:

Eerste Europese punten verzekerd door PSV! Nice!
Helaas niet waar, Ajax heeft al 0.8 punt gescoord door uit te komen in de groepsfase van de CL. NL heeft nu dus al 1.000 punt gehaald in deze Europese campagne. Of je moet bedoelen dat het de eerste punten zijn door door PSV zijn binnengehaald natuurlijk ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
Zelfs VI roept 30 miljoen CL (Stef de Bont)
Er is momenteel 1 club in de CL met minder Coefficient dan PSV en dat is Wolfsburg.
Dus op dit moment zelfs maar 2,2 miljoen, ze zullen nog wel stijgen maar de genoemde 30 halen ze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
Mark31 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:08:
Zelfs VI roept 30 miljoen CL (Stef de Bont)
Er is momenteel 1 club in de CL met minder Coefficient dan PSV en dat is Wolfsburg.
Dus op dit moment zelfs maar 2,2 miljoen, ze zullen nog wel stijgen maar de genoemde 30 halen ze niet
Nouja, verschil is niet zo enorm, verschil met de EL is vele malen groter, dus maakt 't zoveel uit? Veel geld tov relatief weinig geld. Al ben ik het met je eens dat professionele journalisten wel iets nauwkeuriger mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
Snowdog schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:10:
[...]

Nouja, verschil is niet zo enorm, verschil met de EL is vele malen groter, dus maakt 't zoveel uit? Veel geld tov relatief weinig geld. Al ben ik het met je eens dat professionele journalisten wel iets nauwkeuriger mogen zijn.
Ajax zou met de EL 15 miljoen ophalen ,het is voor psv te hopen dat Benfica,Shaktar etc het niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Je mag er natuurlijk ook wel vanuit gaan dat PSV dan een paar puntjes pakt als ze zich voor de groepsfase plaatsen. O-) Volgens mij is er nog nooit een Nederlandse club in de groepsfase van de CL uitgegaan met 0 punten, dus zo'n rare aanname is dat niet. En dan zit je al snel richting de 30mln, aangezien een gelijkspel in de CL al meer oplevert dan een overwinning in de EL (gelijkspel in CL 930k versus overwinning in EL 630k).

[ Voor 6% gewijzigd door naitsoezn op 22-07-2021 09:20 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
naitsoezn schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:19:
Je mag er natuurlijk ook wel vanuit gaan dat PSV dan een paar puntjes pakt als ze zich voor de groepsfase plaatsen. O-) Volgens mij is er nog nooit een Nederlandse club in de groepsfase van de CL uitgegaan met 0 punten, dus zo'n rare aanname is dat niet. En dan zit je al snel richting de 30mln, aangezien een gelijkspel in de CL al meer oplevert dan een overwinning in de EL (gelijkspel in CL 930k versus overwinning in EL 630k).
Pot 4, sterkte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ElPaco schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:06:
[...]

Helaas niet waar, Ajax heeft al 0.8 punt gescoord door uit te komen in de groepsfase van de CL. NL heeft nu dus al 1.000 punt gehaald in deze Europese campagne. Of je moet bedoelen dat het de eerste punten zijn door door PSV zijn binnengehaald natuurlijk ;)
Ze zijn natuurlijk nog niet uitgekomen in de groepsfase :+

Uiteindelijk ook lood om oud ijzer, elk punt dat Nederland veilig weet te stellen is positief. Of dat nou door Ajax, PSV, AZ, Feyenoord of Vitesse wordt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Met een beetje geluk loot de Nederlandse club (Ajax of PSV) Lille OSC uit Pot 1. Dat maakt het voor beide ploegen waarschijnlijk wat gemakkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
Napo schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:33:
[...]

Met een beetje geluk loot de Nederlandse club (Ajax of PSV) Lille OSC. Dat maakt het voor beide ploegen waarschijnlijk wat gemakkelijker.
1 op 8 kans inderdaad.
Grote kans dat je loodzware poule krijgt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Snowdog schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:01:
[...]

Nouja, uiteindelijk maakt het niet zoveel uit, ideale scenario zou Genk zijn natuurlijk, die moet je altijd kunnen hebben. Maar zo'n knockout match kan ieder team winnen. Als je in de CL niet kansloos wilt zijn moet je echter al deze ploegen kunnen verslaan, dus het maakt niet zoveel uit.

Daarnaast vind ik persoonlijk de EL ook wel leuk. Het is alleen jammer dat het veel minder geld oplevert. Het is jammer dat je tegenwoordig als voetbalclub zo enorm afhankelijk bent van dat geld en dat een EL eigenlijk zo'n enorm gat is tov CL-voetbal.

Maar goed, wil persoonlijk niet eens nadenken over het geld, als fan zou het vooral om het voetbal moeten gaan, maar tegenwoordig is geld daarvoor zo belangrijk dat je al snel over geld gaat praten in zo'n discussie. Da's eigenlijk ergens wel triest.
Het zou beter zijn als die competities vooral voor de eer zijn. De clubs verdienen er toch wel aan door extra sponsor inkomsten en transferwaarde van spelers.
Maar ja, zeker in Spanje moeten er ook begrotingsgaten volgestort worden en het geld is er... Dan maar liever de sport kapot maken omdat er gecasht kan worden.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
Ach, hoeveel maakt die pot nou uit. Ja mooi als je in pot 1 zit, maar uiteindelijk moet je ook wat geluk hebben en zelfs in pot 1/2 kun je een "slechte" (sterke) poule loten. Nu kan je zeggen die kans is groter als je in pot 4 zit en dat klopt ook wel, maar ik denk dat het niet zo'n enorm nadeel is.

Als je mee wil doen in de CL, dan zal je altijd tegen goeie ploegen moeten kunnen winnen. Ze zullen in dat geval gewoon tegen de pot 3 moeten winnen en voor de bonuspunten tegen de ploegen in pot1/2. Lijkt mij zeker niet onmogelijk als ze het tot de CL zouden brengen, maar da's nog wel een hele weg te gaan. Hoeven ze zich op dit moment sowieso nog niet druk over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Mark31 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:35:
[...]

1 op 8 kans inderdaad.
Met de uitsluitingen door de teams uit dezelfde landen kan die kans groter of kleiner zijn, 1 op 8 zal het vrijwel nooit zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
[...]

1 op 8 kans inderdaad.
Tja, wil je met de grote mensen meespelen of niet?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
Snowdog schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:36:
[...]

Ach, hoeveel maakt die pot nou uit. Ja mooi als je in pot 1 zit, maar uiteindelijk moet je ook wat geluk hebben en zelfs in pot 1/2 kun je een "slechte" (sterke) poule loten. Nu kan je zeggen die kans is groter als je in pot 4 zit en dat klopt ook wel, maar ik denk dat het niet zo'n enorm nadeel is.

Als je mee wil doen in de CL, dan zal je altijd tegen goeie ploegen moeten kunnen winnen. Ze zullen in dat geval gewoon tegen de pot 3 moeten winnen en voor de bonuspunten tegen de ploegen in pot1/2. Lijkt mij zeker niet onmogelijk als ze het tot de CL zouden brengen, maar da's nog wel een hele weg te gaan. Hoeven ze zich op dit moment sowieso nog niet druk over te maken.
In pot 4 zitten tot noch toe alleen grotere clubs in.
Maar kijk vorige jaar met Midsjiland , dat scheelt enorm in overwinteren of niet.
In pot 4 komt altijd een kampioensploeg van kleinere landen in, dat scheelt veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
Napo schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:37:
[...]

Met de uitsluitingen door de teams uit dezelfde landen kan die kans groter of kleiner zijn, 1 op 8 zal het vrijwel nooit zijn.
Noujuist grotere kans, want Engelse,Spaanse,Italiaanse hebben 4 teams, mogen niet tegen elkaar.
De kans is groot dat je die dus treft .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Eerst maar eens een 2e keer van Gala winnen (voor de punten), dan 2x van Celtic/Midsjiland, dan 2x van wie daarna komt. Dan kunnen we het eens gaan hebben over in welke groep PSV eventueel komt :)

Het grootste voordeel van deze eerste horde genomen hebben is dat PSV verzekerd is van Europees voetbal. Stel na het doorgaan tegen Gala verliezen ze alle hierna volgende rondes, dan nog komen ze in de Conference League terecht.

Als er gewonnen wordt van Celtic/Midsjiland en daarna verloren dan gaan ze naar de EL. Uiteraard hoop ik op CL, maar laten we het 1 ronde per keer doen :)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
Mark31 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:40:
[...]

In pot 4 zitten tot noch toe alleen grotere clubs in.
Maar kijk vorige jaar met Midsjiland , dat scheelt enorm in overwinteren of niet.
In pot 4 komt altijd een kampioensploeg van kleinere landen in, dat scheelt veel.
Ik denk als je verder wilt komen in de EL of CL, dan moet je alle ploegen in pot 3 en veel ploegen in pot 2 ook wel kunnen verslaan. Zelfs pot 1 zit vrijwel altijd een zwakker team tussen die gewoon niet in vorm zijn. Dus ja, het helpt zeker, maar met het einddoel een cup winnen (of dat nou de CL of EL is), dan moet je gewoon in ieder geval 3e kunnen worden in zo'n groep. Als je dat niet kunt, dan ben je gewoon niet goed genoeg, dus wat maakt het dan uit.

Als we kijken naar vorig jaar, AZ had een zware EL poule, maar ze presteren gewoon meer dan geweldig tegen al die ploegen, maar ze geven het juist weg tegen een "slechte" ploeg. Ik hecht aan dat soort dingen niet zoveel waarde. Je moet het in die wedstrijden gewoon laten zien, als je dat niet doet, dan lig je eruit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:41
Voor de volledigheid, wie het nog wil begrijpen, hier het schema van de kwalificaties voor elke Europese cup:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_KSxpxsyhvQpNd0D9rr44K84u14=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Wz1ctZegWBRHsYBCqmtuvcgr.png?f=fotoalbum_large

Link naar volledige afbeelding op imgbb

GS=group stage/groepsfase, PO=playoffs (4e ronde)
CL=Champions League, EL=Europa League, ECL=European Conference League.

Psv heeft nu, er vanuit gaande dat ze doorkomen tegen Galatasaray in CL-Q2, in ieder geval al de Groepsfase van een Europees toernooi gehaald.
Mochten ze nl hierna verliezen van Celtic of Midtylland, dan stromen ze door naar de groepsfase van de ECL (European Conference League).
Maar liefst nog verder natuurlijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 22-07-2021 10:26 . Reden: Verduidelijkingen ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Harribo schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:45:
Voor de volledigheid, wie het nog kan begrijpen, hier het schema van de kwalificaties voor elke Europese cup:

[Afbeelding]

Link naar volledige afbeelding op imgbb
Nou is de grote vraag, waar in dat schema staat PSV op dit moment? :9

Ik geloof CL-Q2nc.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
ElPaco schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:46:
[...]

Haha zo'n plaatje lijkt altijd vrij complex, maar valt wel mee, CL-Q2 lijkt me. Na gisteren inmiddels wel CL-Q3 zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 22:43
ElPaco schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:46:
[...]

Ik geloof CL-Q2nc.
CL-Q2 inderdaad. Q3 daarna tegen Celtic / Midjytland en daarna CL-PO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:52
Het voordeel van een sterke poule is dat de tegenstanders onderling ook veel punten morsen, en je dus met een laag puntenaantal toch kans maakt, 2 stunts en je bent er waarschijnlijk. Als je een zwakke broeder in de poule hebt zoals Ajax vorig seizoen dan heb je minimaal 6 punten en een derde plaats, maar de andere 2 ploegen pakken die 6 punten ook wel dus de kans op plek 1-2 wordt er niet per se groter op.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
ph4ge schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:53:
[...]

Het voordeel van een sterke poule is dat de tegenstanders onderling ook veel punten morsen, en je dus met een laag puntenaantal toch kans maakt, 2 stunts en je bent er waarschijnlijk. Als je een zwakke broeder in de poule hebt zoals Ajax vorig seizoen dan heb je minimaal 6 punten en een derde plaats, maar de andere 2 ploegen pakken die 6 punten ook wel dus de kans op plek 1-2 wordt er niet per se groter op.
Plek 1 en 2 worden dan lastiger eens, maar plek 3 een zekerheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:55

Mochten ze nl hierna verliezen van Celtic of Midtylland, dan stromen ze door naar de groepsfase van de ECL (European Conference League).
Maar liefst nog verder natuurlijk.
nee, dan eerst nog EL-PO toch? En als ze díe verliezen ECL groupsfase. Of lees ik het schema verkeerd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
KingKoning schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:00:
[...]

nee, dan eerst nog EL-PO toch? En als ze díe verliezen ECL groupsfase. Of lees ik het schema verkeerd?
Klopt maar ik kijk nu wat Psv nu gegarandeerd al gehaald heeft. De rest is afwachten. Zo kijk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
JanW schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:48:
[...]

CL-Q2 inderdaad. Q3 daarna tegen Celtic / Midjytland en daarna CL-PO.
Snowdog schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:48:
[...]

Haha zo'n plaatje lijkt altijd vrij complex, maar valt wel mee, CL-Q2 lijkt me. Na gisteren inmiddels wel CL-Q3 zou ik zeggen.
Maar dan wel de nc (Non-Champions) route, dat is nog belangrijk, want daarmee weet je zeker dat als je volgende week wint je gegarandeerd in een Europees toernooi in de groepsfase speelt.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Feyenoord start vanavond overigens in ECL-Q2, voor degene die het nog willen bijhouden ;)

Vitesse stroomt in ECL-Q3 in.

[ Voor 15% gewijzigd door ElPaco op 22-07-2021 10:20 ]

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:39

Wokschotel

Op 6 wielen

Voor wie alvast sfeer wil proeven: https://staantribune.nl/t...k-bij-fc-drita-in-kosovo/

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:52

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

1 op 8 kans inderdaad.
Die kans is volgens mij een stuk groter, door al die constructies dat 2 teams uit 1 land niet bij elkaar mogen loten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

Hoe zit het eigenlijk met de vermeende vertrekwens van Zahavi (vanwege incident vorig jaar)?

Zo een hattrick zet hem natuurlijk wel weer op de radar bij zoekende clubs.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:17:
[...]

[...]

Maar dan wel de nc (Non-Champions) route, dat is nog belangrijk, want daarmee weet je zeker dat als je volgende week wint je gegarandeerd in een Europees toernooi in de groepsfase speelt.
of zou het voor National Champions staan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
toolkist schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:50:
[...]

Die kans is volgens mij een stuk groter, door al die constructies dat 2 teams uit 1 land niet bij elkaar mogen loten.
Met Lille niet, alleen PSG is zeker maar die zitten in pot 2, Ajax in 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 08:50
Eigenlijk ook wel een beetje triest dat de UEFA toestaat dat er op dit soort accomodaties gespeeld wordt:

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7f/Stadiumi_i_Qytetit_n%C3%AB_Gjilan.jpg/1920px-Stadiumi_i_Qytetit_n%C3%AB_Gjilan.jpg

Denk dat de gemiddelde hoofdklasse amateurs hier in NL een betere accomodatie heeft dan dit. Ook de veiligheid van de spelers kun je moeilijk waarborgen zo lijkt mij.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
snmght schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:52:
Hoe zit het eigenlijk met de vermeende vertrekwens van Zahavi (vanwege incident vorig jaar)?

Zo een hattrick zet hem natuurlijk wel weer op de radar bij zoekende clubs.
Die vertrekwens is er nooit geweest afaik. Zahavi wilde nooit weg na het incident vorig jaar. Die zie ik dan ook absoluut niet weggaan. Daarom denk ik ook niet dat ze ooit Luuk de Jong moeten terughalen. Die twee kunnen niet samen. Beetje hetzelfde type spelers, maar toch net anders, die 3e goal van Zahavi zie ik de Jong nog niet zo snel maken (waarmee ik niet wil zeggen dat Zahavi beter zou zijn ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
Davidshadow13 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 11:05:
[...]

Eigenlijk ook wel een beetje triest dat de UEFA toestaat dat er op dit soort accomodaties gespeeld wordt:

[Afbeelding]

Denk dat de gemiddelde hoofdklasse amateurs hier in NL een betere accomodatie heeft dan dit. Ook de veiligheid van de spelers kun je moeilijk waarborgen zo lijkt mij.
De veiligheid van de spelers? Leven we in de US? Wanneer is de veiligheid van de spelers ooit in het gedrang gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online

Psv heeft nu, er vanuit gaande dat ze doorkomen tegen Galatasaray in CL-Q2, in ieder geval al de Groepsfase van een Europees toernooi gehaald.
Niet helemaal, ze gaan dan door naar de play offs voor de EL en als ze die verliezen wordt het de groepsfase van de ECL ;)

Makkelijker kan de UEFA het niet maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Mark31 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:58:
[...]

Wat je ook mee moet nemen is de speeldagen. Zelfde land heeft als het goed is idealiter niet dezelfde speeldag waardoor er dacht ik weer wat uitsluitingen bij komen.
In the case of associations with two representatives, clubs will be paired in order to split their matches between Tuesdays and Wednesdays. In the case of associations with four representatives, two pairings will be made. These pairings are to be based on TV audiences.

[ Voor 32% gewijzigd door Napo op 22-07-2021 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 08:50
Snowdog schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 11:17:
[...]

De veiligheid van de spelers? Leven we in de US? Wanneer is de veiligheid van de spelers ooit in het gedrang gekomen?
Nou ja ik bedoel, supporters kunnen super makkelijk het veld op komen en in de nationale competitie gebeurd dat ook geregeld. Daarnaast denk ik dat het moeilijk is om de corona bubble te bewaken in zo'n stadion om de supporters en spelers uit elkaar te houden en te zorgen dat ze nergens te dicht bij elkaar komen.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 22:43
Staat dan ook vast dat daar gespeeld moet worden? Ik dacht dat de UEFA wel eens teams verbood om in hun eigen stadions te spelen i.v.m. het niet voldoen aan eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:23
Mark31 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:58:
[...]

Het kan inderdaad zwaar worden, maar we moeten ook niet doen of er alleen maar onmogelijke tegenstanders in pot 1 zitten.

Pot 1: Villarreal, Sporting Lissabon, Lille
Pot 2: Sevilla

Pot 3 en 4 zit nu op Leipzig na toch allemaal teams waar je kans tegen maakt.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
Davidshadow13 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 11:36:
[...]

Nou ja ik bedoel, supporters kunnen super makkelijk het veld op komen en in de nationale competitie gebeurd dat ook geregeld. Daarnaast denk ik dat het moeilijk is om de corona bubble te bewaken in zo'n stadion om de supporters en spelers uit elkaar te houden en te zorgen dat ze nergens te dicht bij elkaar komen.
Nouja, die corona-maatregelen lijken me vooral een nationaal ding. Daarnaast is het overal super makkelijk om het veld op te komen als je dat echt zou willen. Als mensen dat echt willen, helpen die paar stewards ook niet (ook in NL niet). Dat je zegt dat het in de nationale competitie geregeld gebeurt, waar? Hoe? Ik heb daar nog nooit van gehoord?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
JanW schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 11:39:
Staat dan ook vast dat daar gespeeld moet worden? Ik dacht dat de UEFA wel eens teams verbood om in hun eigen stadions te spelen i.v.m. het niet voldoen aan eisen.
Kijkende naar de UEFA site spelen ze inderdaad ergens anders:

Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Freporteri.net%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F04%2Fstad.jpg
Fadil Vokrri Stadium

Harribo schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 11:50:
[...]

Volgens mij zeggen wij hetzelfde :)
Er zit enkel een stapje tussen CL en ECL ;)
Mochten ze idd verliezen van Celtic of Midtylland. Laten we hopen dat ze in ieder geval de EL wel behalen.

[ Voor 21% gewijzigd door Napo op 22-07-2021 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Napo schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 11:23:
[...]

Niet helemaal, ze gaan dan door naar de play offs voor de EL en als ze die verliezen wordt het de groepsfase van de ECL ;)

Makkelijker kan de UEFA het niet maken :+
Volgens mij zeggen wij hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
toolkist schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:57:
[...]

of zou het voor National Champions staan? :D
Nee want dan zou Ajax daar zijn ingestroomd ;)

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 14:06

Typhone

Who Dares Wins

ElPaco schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:06:
Voordeel van Genk/Spartak loten voor de play-offs is dat als je die wint je direct punten van België/Rusland afsnoept, wat goed is voor onze positie.

[...]

Zelfs zonder te spelen is Ajax de puntenpakker? ;) :>
Kidding hè voordat ik dalijk gefileerd word.
Haha nee zonder gekheid gewoon dat PSV de wedstrijd serieus aanvliegt en wint. Nu de rest nog en Europees kan het zonnetje eens gaan schijnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Napo schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 11:50:
[...]

Kijkende naar de UEFA site spelen ze inderdaad ergens anders:

[Afbeelding]
Fadil Vokrri Stadium
Best een net stadion. Overigens zijn de stadion eisen aan voorrondes lager dan in het hoofdtoernooi.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xcK_9iKd_yl7vmieQHXZysgbkOM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pV0LH25Zh4MEoeromPlan623.png?f=fotoalbum_large

PSV moet ook de volgende ronde winnen voordat de Champions League hynme mag worden gedraaid:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/muO8QTx1xYtl4LdkJMv8tJ_ctr8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DQ4S44CNyOB4x5xptUY346Ph.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
PolarBear schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 13:34:
[...]

Best een net stadion. Overigens zijn de stadion eisen aan voorrondes lager dan in het hoofdtoernooi.

[Afbeelding]

PSV moet ook de volgende ronde winnen voordat de Champions League hynme mag worden gedraaid:

[Afbeelding]
Oooh dat tweede feitje is wel grappig, heeft toch wel iets epics.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Snowdog schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 13:35:
[...]

Oooh dat tweede feitje is wel grappig, heeft toch wel iets epics.
Ja de playoff ronde is voor de UEFA wel het moment dat het toernooi écht begint. Dat zie je ook in andere regels omtrent de commercie, stadion omvang, persmogelijkheden etc. De eerste 3 voorrondes is bijzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:53

Superkiwi

Hoi doei

ElPaco schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:20:
Feyenoord start vanavond overigens in ECL-Q2, voor degene die het nog willen bijhouden ;)

Vitesse stroomt in ECL-Q3 in.
Ik weet niet of ik me kan motiveren om de Conference League, laat staan voorrondes daarvan, te gaan kijken.
Als dit straks een succesje blijkt verzinnen ze wel weer wat nieuws waarna uiteindelijk de hele competitie in één of andere league speelt :')

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 12:44:
[...]

Nee want dan zou Ajax daar zijn ingestroomd ;)
PSV kan prima in de "niet NC" lijn ingestroomd zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 13:56:
[...]

Ik weet niet of ik me kan motiveren om de Conference League, laat staan voorrondes daarvan, te gaan kijken.
Als dit straks een succesje blijkt verzinnen ze wel weer wat nieuws waarna uiteindelijk de hele competitie in één of andere league speelt :')
Bij gebrek aan ander clubvoetbal (en dan interesseert de competitie van Kiwi me bv niet) vind ik het heerlijk dat ik vanavond Feyenoord voor de Conference league kan kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
toolkist schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 14:43:
[...]

PSV kan prima in de "niet NC" lijn ingestroomd zijn toch?
Maar PSV is toch een nc van de nummer 7-11 op de UEFA ranglijst? Dus dan lijkt me dat ze die route ook afleggen.

Belangrijkste is in ieder geval dat ze, mits ze Gala over 2 wedstrijden verslaan, groepsfase in Europa spelen. Dan gaat het enkel nog om op welk niveau (laten we hopen CL of anders EL).

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Het schema blijkt toch te lastig voor sommigen. (@Harribo , @toolkist , @Napo , @Snowdog )

Nederland heeft zich gekwalificeerd voor dit seizoen als land nummer 10. (Eindstand 2019/20)

PSV speelt nu tegen Galatasaray in CL-Q2nc.

De verliezers van CL-Q3nc gaan direct naar de groepsfase Europa League.

De verliezers van CL-Q3 (niet PSV) gaan naar de play-offs Europa League.

nc = non-champions
ch = champions

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2021 17:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 15:02:
Het schema blijkt toch te lastig voor sommigen. (@Harribo , @toolkist , @Napo , @Snowdog )

Nederland heeft zich gekwalificeerd voor dit seizoen als land nummer 10. (Eindstand 2019/20)

nc = non-champions
ch = champions
Nouja, je hebt gelijk, maar ik zou het noemen even snel naar zo'n plaatje kijken zonder al te veel interesse. Verder leuk dat je er een dergelijke conclusie aan verbindt en specifiek mensen tagt hier, maar goed, op een normale manier communiceren is voor sommigen hier blijkbaar ook iets te lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 15:02:

nc = non-champions
ch = champions
Oh ja Psv is natuurlijk nc (n2). Keek in het verkeerde rijtje.
Wel fijn, heeft Psv nu al groepsfase EL (er vanuit gaande dat ze Galatasaray verslaan).

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 22-07-2021 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Harribo schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 18:27:
[...]

Oh ja Psv is natuurlijk nc (n2). Keek in het verkeerde rijtje.
Wel fijn, heeft Psv nu al groepsfase EL (er vanuit gaande dat ze Galatasaray verslaan).
Nee, groepsfase Conference League. Als ze winnen van Celtic/Midjsland dan hebben ze gegarandeerd groepsfase EL. Als ze de ronde daarna winnen zitten ze in de CL.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 17:11:
[...]

Nouja, je hebt gelijk, maar ik zou het noemen even snel naar zo'n plaatje kijken zonder al te veel interesse. Verder leuk dat je er een dergelijke conclusie aan verbindt en specifiek mensen tagt hier, maar goed, op een normale manier communiceren is voor sommigen hier blijkbaar ook iets te lastig.
Pot, ketel ;)

@Verwijderd dank voor de uitleg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
ElPaco schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 18:34:
[...]

Nee, groepsfase Conference League. Als ze winnen van Celtic/Midjsland dan hebben ze gegarandeerd groepsfase EL. Als ze de ronde daarna winnen zitten ze in de CL.
Nee, ze zitten nu in CL-Q2nc tegen Galatasaray, niet in CL-Q2.
Wat @Verwijderd al zei.
Maar enfin einde discussie....

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 22-07-2021 19:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Fer, Senesi, Malacia; Til, Toornstra, Kokcu, Linssen, Bannis, Sinisterra.

Bozenik is (hopelijk) klaar bij Feyenoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
remco112 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 19:45:
Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Fer, Senesi, Malacia; Til, Toornstra, Kokcu, Linssen, Bannis, Sinisterra.

Bozenik is (hopelijk) klaar bij Feyenoord!
Lijkt me niks aan deze pot. Daar moeten het 2e van Kozakken Boys volgens mij nog van kunnen winnen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Harribo schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 19:46:
[...]

Lijkt me niks aan deze pot. Daar moeten het 2e van Kozakken Boys volgens mij nog van kunnen winnen. :p
Remember Trencin? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Die acht ik wel een heel stuk beter dan deze tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Harribo schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 19:43:
[...]

Nee, ze zitten nu in CL-Q2nc tegen Galatasaray, niet in CL-Q2.
Wat @Verwijderd al zei.
Maar enfin einde discussie....
Je hebt gelijk, excuses. Wel in het voordeel van PSV dit :)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Tech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03-2023
PSV gister goed begonnen hopelijk kan Feyenoord dit doorzetten, belangrijk voor de europese punten straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit moeten ze toch eenvoudig winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:25
Ligt het aan mij of is de beeldkwaliteit behoorlijk belabberd?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 16:54
Maverick schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 21:06:
Ligt het aan mij of is de beeldkwaliteit behoorlijk belabberd?
niet top, maar beter dan sommige wedstrijden dit EK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Vind zulke wedstrijden tegen kleine clubs wel leuk eigenlijk. Geeft een inkijkje in het Europees voetbal uit zulke kleine landen, wel leuk om te zien.

Alhoewel ik mij afvraag of FC Drita überhaupt al over de middenlijn is geweest.

Eeeen de aansturing van één van de sponsorborden gaat niet lekker geloof ik. :+

[ Voor 36% gewijzigd door Maarten_E op 22-07-2021 21:12 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
Maarten_E schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 21:08:
Vind zulke wedstrijden tegen kleine clubs wel leuk eigenlijk. Geeft een inkijkje in het Europees voetbal uit zulke kleine landen, wel leuk om te zien.

Alhoewel ik mij afvraag of FC Drita überhaupt al over de middenlijn is geweest.

Eeeen de aansturing van één van de sponsorborden gaat niet lekker geloof ik. :+
Dat wel, stond er straks een keertje eentje buitenspel, maar vind dit ook altijd wel leuk om te zien.
Van de andere kant is nu al wel duidelijk dat je in zo'n wedstrijden eigenlijk alleen maar kan verliezen (waarbij zelfs gelijkspelen al als verliezen geteld mag worden). Hopen dat ze snel scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Sinistera is de enige aanvaller waar ik vertrouwen in heb

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
grote groep mensen die het warm hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Helaas geen OV vanavond in Pristina, de Kosovaarse hoofdstad. FC Drita heeft alle bussen geparkeerd op het veld tegen Feyenoord.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-10 13:01

Grudgie

PSN: Grudgie7

En toch vind ik Kokcu geen geweldenaar. Hij heeft het in mijn ogen nog nooit echt laten zien. Zo jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
jammer dat niemand de gaten dicht loopt voorin. Waardoor Drita vaak de bal krijgt zodra deze weg getikt word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Sommige spelers zitten rond te wandelen alsof ze met 5-0 vooor staan.

Zo maak je een leuke aanval echt kapot doordat er niemand aanspeelbaar is omdat ze allemaal achter de bal zitten te wandelen. Nul diepte.
Pagina: 1 ... 15 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022