Daarna moeten ze nog de playoff toch? Dan komen de echt lastige ploegen er doorgaans pas bij.toolkist schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:47:
[...]
Celtic is helemaal niks meer een Midtjylland is half leeggekocht blijkbaar
18-19Maarten_E schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:48:
In welke seizoen had de verdediging van PSV voor het laatst de minste goals van de ED?
Hoe gaat psv eigenlijk spelen als iedereen fit is? Best wel sterke 15 spelers en dan tel ik malen en dumfries niet mee.
Maar met ginkel, Sangere, Rosario, madueke, gotze, proper, gakpo.
Hebben ze 7 spelers die toch allemaal wel zullen balen als ze op de bank moeten komen maar 5 plekjes voor die spelers.
Maar met ginkel, Sangere, Rosario, madueke, gotze, proper, gakpo.
Hebben ze 7 spelers die toch allemaal wel zullen balen als ze op de bank moeten komen maar 5 plekjes voor die spelers.
Yep, best een zware weg als je het wil halen imo. Maar goed, als je erbij wil horen, dan moet je daardoorheen. Daarna wordt het ook niet makkelijker ofzo.Sempy schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:49:
[...]
Daarna moeten ze nog de playoff toch? Dan komen de echt lastige ploegen er doorgaans pas bij.
Wanneer je in de PO verliest ga je tenminste direct naar de groepsfase EL.Sempy schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:49:
[...]
Daarna moeten ze nog de playoff toch? Dan komen de echt lastige ploegen er doorgaans pas bij.
Ah, de nuchtere Nederlandse onderschatting, waar hebben we dat deze zomer nog meer gezien?toolkist schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:47:
[...]
Celtic is helemaal niks meer een Midtjylland is half leeggekocht blijkbaar
Na Celtic wacht ook nog een playoff; PSV is er nog niet.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Is dat niet al zo in de volgende ronde van de voorwedstrijden?Deadsy schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:50:
[...]
Wanneer je in de PO verliest ga je tenminste direct naar de groepsfase EL.
Dat valt mij nog wel mee, dacht toch al een eindje terug.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik ook, hadden toen ook geen bizar sterke verdediging.Maarten_E schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:51:
[...]
Dat valt mij nog wel mee, dacht toch al een eindje terug.
Ook bij het alom geroemde team van Koeman, onder andere finale Nations league….Superkiwi schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:46:
[...]
Dat zei net zoveel over het niveau van het NL's elftal
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Express of niet maar ik vind hem leukSnowdog schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:49:
[...]
Een club als Midgetland moet het waarschijnlijk sowieso niet hebben van de spelers die er lang spelen. Zodra er iemand goed is, dan worden die direct weggekocht. Dus ik denk dat zo'n club elk jaar wel ongeveer hetzelfde is.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
selectie beleid van Koeman was ook regelmatig hilarisch.ST10©DE schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:52:
[...]
Ook bij het alom geroemde team van Koeman, onder andere finale Nations league….
Babel had onder hem ook niets in Oranje te zoeken
DaaromSempy schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:49:
[...]
Het is een lange weg.
Die Madueke is wel weer fijn aan het spelen he?
Een speler die tegenstanders kan passeren, die lijken tegenwoordig dun gezaaid in Nederland
Mijn hemel, en die presentator/interviewer (wie is dat?) en dan een 'analyse' van Jan Boskamp...Pompi schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:22:
Helaas heeft de switch van SBS naar RTL niet voor verbetering van commentaar gezorgd. Weer zo'n praat grage commentator die denkt dat we naar de radio luisteren en alles beschreven moet worden in plaats van af en toe stil te zijn.

Nouja, vandaag wel, normaal is hij ook niet de uitblinker daarin imo. Verder wel een geweldige speler, maar hij heeft vele punten waarop hij nog beter kan worden. Normaal vind ik hem juist vrij langzaam in zijn passeerbewegingen en meer een tank. Vandaag lijkt hij wat lichtvoetiger, hoop dat hij een combinatie van beide kan vasthouden.Harribo schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:55:
[...]
Daarom
Het is een lange weg.
Die Madueke is wel weer fijn aan het spelen he?
Een speler die tegenstanders kan passeren, die lijken tegenwoordig dun gezaaid in Nederland
Oh dat zal, ik zie hem zelden voetballen.Snowdog schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:57:
[...]
Nouja, vandaag wel, normaal is hij ook niet de uitblinker daarin imo. Verder wel een geweldige speler, maar hij heeft vele punten waarop hij nog beter kan worden. Normaal vind ik hem juist vrij langzaam in zijn passeerbewegingen en meer een tank. Vandaag lijkt hij wat lichtvoetiger, hoop dat hij een combinatie van beide kan vasthouden.
Hij lijkt ook altijd een soort plezier uit te stralen, dat is wel leuk
Toch hebben veel bvb fans die ik spreek het meer over hem dan over Malen.Snowdog schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:57:
[...]
Nouja, vandaag wel, normaal is hij ook niet de uitblinker daarin imo. Verder wel een geweldige speler, maar hij heeft vele punten waarop hij nog beter kan worden. Normaal vind ik hem juist vrij langzaam in zijn passeerbewegingen en meer een tank. Vandaag lijkt hij wat lichtvoetiger, hoop dat hij een combinatie van beide kan vasthouden.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Bam!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
GÖTZE!!!!!!
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Genieten zeg
Zahavi ik had er echt me twijfels over maar wat een fijne spits voor psv
Zahavi ik had er echt me twijfels over maar wat een fijne spits voor psv
Moeten ze thuis en uit? Of is het één wedstrijd?
Oh dat heb ik gemist; Nations League heb ik niet gevolgdST10©DE schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:52:
[...]
Ook bij het alom geroemde team van Koeman, onder andere finale Nations league….
Thuis en uitWulfric92 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:10:
Moeten ze thuis en uit? Of is het één wedstrijd?
bank.hotymoty schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:14:
Waar is Propper trouwens?
Ik dacht dat Viergever geen contract meer had?
Bank? Vreemd. Ik zou die Sangare er direct uitzetten… Voegt vrijwel niks toe.Deadsy schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:15:
[...]
bank.
Haha meen je dit: Gakbpo aanvoerder. Hij mist alles wat een leider moet hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door hotymoty op 21-07-2021 22:18 ]
Nog even over het schrappen van dubbele uitdoelpunten.
Om de een of andere manier heb ik het idee dat Nederlandse clubs door die regel bovengemiddeld zijn benadeeld. Maar kan mijn perceptie zijn.
Om de een of andere manier heb ik het idee dat Nederlandse clubs door die regel bovengemiddeld zijn benadeeld. Maar kan mijn perceptie zijn.
Zal perceptie zijn vermoed ik omdat je als NL'er vooral de gevallen herinnerd waar het een nadeel was voor een nederlandse club maar de gevallen waar het een voordeel was voor lief nam. BV ik als Ajacied herrinner me vooral Tottenham natuurlijk maar ongetwijfeld heeft Ajax ook wel eens voordeel er van gehad.Maarten_E schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:23:
Nog even over het schrappen van dubbele uitdoelpunten.
Dit jaar is zijn laatste.Deadsy schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:15:
[...]
bank.
Kan net pas inschakelen, staat PSV een beetje lekker te spelen?
De EL finale traject had Ajax er juist weer voordeel vangws24 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:29:
[...]
Zal perceptie zijn vermoed ik omdat je als NL'er vooral de gevallen herinnerd waar het een nadeel was voor een nederlandse club maar de gevallen waar het een voordeel was voor lief nam. BV ik als Ajacied herrinner me vooral Tootenham natuurlijk maar ongetwijfeld heeft Ajax ook wel eens voordeel er van gehad.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Zeker! Leuk ploegje hebben ze zoElPaco schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:30:
[...]
Kan net pas inschakelen, staat PSV een beetje lekker te spelen?
Niet om PSV tekort te doen maar Galatasaray is ook wel behoorlijk slecht hoor.
Dat bedacht ik me na het typen ook inderdaad. Je denkt dat meteen aan Tottenham, maar was tegen Real of Juve het niet dat ze op basis van die regels wel doorgingen?gws24 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:29:
[...]
Zal perceptie zijn vermoed ik omdat je als NL'er vooral de gevallen herinnerd waar het een nadeel was voor een nederlandse club maar de gevallen waar het een voordeel was voor lief nam. BV ik als Ajacied herrinner me vooral Tottenham natuurlijk maar ongetwijfeld heeft Ajax ook wel eens voordeel er van gehad.
Beste sponsor ooit gevonden trouwens.
:strip_exif()/f/image/2sUZpEoGLfuJ0y61a7xwcnIi.jpg?f=fotoalbum_large)
Tegen Juve volgens mij wel, in Madrid werd gewoon netjes 1-4 gewonnen na een 0-2 thuisnederlaag.Maarten_E schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:32:
[...]
Dat bedacht ik me na het typen ook inderdaad. Je denkt dat meteen aan Tottenham, maar was tegen Real of Juve het niet dat ze op basis van die regels wel doorgingen?
1-2 oftewel glansrijk met 5-3 doorSuperkiwi schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:34:
[...]
Tegen Juve volgens mij wel, in Madrid werd gewoon netjes 1-4 gewonnen na een 0-2 thuisnederlaag.
Psv moet maar de 4e maken, geeft veel lucht volgende week.
En zeker niet de 3-2 laten gebeuren....
Edit : yes weer Zahavi! Als ze die niet hadden gehad
En zeker niet de 3-2 laten gebeuren....
Edit : yes weer Zahavi! Als ze die niet hadden gehad
[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 21-07-2021 22:40 ]
U vraagt zij draaienHarribo schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:39:
Psv moet maar de 4e maken, geeft veel lucht volgende week.
Zahavi is beter dan Ronaldo.
Dit seizoen al 3x zoveel goals gemaakt in de CL!
bam!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Oja
Nee hoor, 3x0 is 0Maarten_E schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:41:
Zahavi is beter dan Ronaldo.
Wist niet dat het al kerst was met al die cadeautjes
*Zahavi maar even als topscorer invullen voor komend seizoen.
Wat staat er nu dan? Galatasay is rtg zwak maar dit psv vind ik ook niet heel indrukwekkend.Exocet schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:40:
En nu helemaal klaar, volgende week het B elftal
alles kan off-topic
PSV speelt heel overtuigend tegen toch een goede tegenstander.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat is een schoolboy error...
Als het zoals vorig seizoen gaat zal hij de ene keer sterk spelen met 2 goals en de andere keer vraag je je af of hij er was of nietSuperkiwi schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:42:
*Zahavi maar even als topscorer invullen voor komend seizoen.
Gakpo straalt ook wel klasse uit vind ik, goede speler!
PSV heeft toch wel goede spelers zo op middenveld en voorin!
PSV heeft toch wel goede spelers zo op middenveld en voorin!
Afgaande op deze pot heeft ie genoeg spelers om zich heen die wel een goeie bal af kunnen leggen.Deadsy schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:42:
[...]
Als het zoals vorig seizoen gaat zal hij de ene keer sterk spelen met 2 goals en de andere keer vraag je je af of hij er was of niet
Ik heb nu nog Haller staan maar durf de switch wel aan
JAAAA
Hahaha, ze maken er kebab van
lol, kadootje
Lol Muslera
Lol, het was niet eens een kopbal
Lol, het was niet eens een kopbal
[ Voor 64% gewijzigd door chengbondkwok op 21-07-2021 22:45 ]
Kan volgende week Ryan Thomas die wedstrijd spelen, die vind ik echt helemaal niks toevoegen.
Jippie 5-1
Jippie 5-1
Coëfficiëntenpolonaise!
[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 21-07-2021 22:46 ]
Jong PSV kan nu ook welExocet schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:40:
En nu helemaal klaar, volgende week het B elftal
Hoppa! BAM
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die gasten gaan nog een heel lang seizoen krijgen.
Top 3 gaat denk ik niet lukken
Top 3 gaat denk ik niet lukken
Keeper heeft wat bets uitstaan? Mijn hemel…
Al die trollen op internet met “PSV small club” hahaha
Kan me echt niet weerhouden elke keer met een glimlach te kijken bij Gotze.. Ben ik blij dat die voor PSV speelt
Die Muslera heeft ook duidelijk zijn avond niet. En dat voor zo'n befaamde keeper
En serieus, als Galatasaray de Turkse top is, dan ga je daar niet als voetballer uit Nederland niet heen voor de sportieve vooruitgang.
Dit omdat er verschillende spelers toch die kant op gaan
En serieus, als Galatasaray de Turkse top is, dan ga je daar niet als voetballer uit Nederland niet heen voor de sportieve vooruitgang.
Zwolle won ook met 5-1 van Ajax in de bekerfinale. Just sayingcarpebios schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:46:
Kom op zeg, geen Twitter reacties gaan lezen hé. Dat staat bij elke club tweet over de hele wereldcarpebios schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:46:
Zat daar nu een Galatasaray supporter PSV-fans te fistbumpen onderweg naar de uitgang? Wel netjes, maar hoe is die dat vak ingekomen?
Ik hoop dat Jorgensen al definitief getekend heeftHarribo schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:47:
Die Muslera heeft ook duidelijk zijn avond niet. En dat voor zo'n befaamde keeper
alles kan off-topic
Maakt niets uit hoe slecht je bent, je kunt altijd nog aan de bak in Turkije.Ankona schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:48:
[...]
Ik hoop dat Jorgensen al definitief getekend heeft
Zelfs ingooien is ze te moeilijkDeadsy schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:49:
[...]
Maakt niets uit hoe slecht je bent, je kunt altijd nog aan de bak in Turkije.

Lekker hoor, niet eens geflatteerd deze 5-1.
Ik denk dat PSV wederom een goede gooi naar de tweede plek kan doen dit seizoen
als je dat toch ziet kun je dat mannenvoetbal toch bijna niet meer serieus nemen https://t.co/hiQau7NbIv
— Arco (@arcinho) 21 juli 2021
Galatasaray een goede tegenstander vinden is... .erg aardig... denk ikElPaco schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:44:
[Afbeelding]
Ja jongens wat is het nou?!
Nou 5-1, dat is het!
Maar goed je moet ze wel maken.
Misschien dat Immers zijn schoenen nog één keer aan wil trekkenDeadsy schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:49:
[...]
Maakt niets uit hoe slecht je bent, je kunt altijd nog aan de bak in Turkije.
Ja AZ zal dit seizoen denk ik niet te achterhalen zijnSuperkiwi schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:52:
Lekker hoor, niet eens geflatteerd deze 5-1.
Go home ElPaco, you're drunk.ElPaco schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:54:
[...]
Ja AZ zal dit seizoen denk ik niet te achterhalen zijn
Groningen op 1 natuurlijkElPaco schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:54:
[...]
Ja AZ zal dit seizoen denk ik niet te achterhalen zijn
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 21-07-2021 22:56 ]
Ah shit, helemaal vergeten, Groningen wint hem makkelijk ja. Maar waar eindigt Ajax op deze manier?Harribo schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:56:
[...]
Oh in dat geval wordt Psv derde.
Groningen op 1 natuurlijk
Als PSV dit elke pot op de mat kan leggen krijgt ook Ajax het lastig hoor. Alleen maar mooi voor de eredivisie.
Die Ramalho lijkt een goede versterking.
Als hij elke week zo speelt...
Sangare nog wat beter leren verdedigen ipv man omkegelen
Wat, als de keeper 2 fouten maakt en de 3e goal ook per ongeluk goed valt (wel goed afgemaakt door Zahavi)?RegularJohn schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:57:
Als PSV dit elke pot op de mat kan leggen krijgt ook Ajax het lastig hoor. Alleen maar mooi voor de eredivisie.
Dit was om eerlijk te zijn niks om je zorgen over te maken.
Nee joh.RegularJohn schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:57:
1. Wij hebben Berghuis.
2. Wij hebben geen concurrenten.
Als GS supporter had ik eigenlijk niet veel anders verwacht na het zien van de opstelling. Waarom Terim weer Arda Turan, Babel en Omer Bayram opstelt kan ik niet heel goed begrijpen. Die spelers voegen echt helemaal niks meer toe.
Muslera wat ongelukkig maar dat komt nog wel goed. Voor de rest was PSV echt op elke positie een stuk beter dan GS.
Ik zou verder trouwens ook geen conclusies trekken over PSV na deze wedstrijd. Want echt een goede krachtmeting was dit op deze manier natuurlijk ook niet.
Muslera wat ongelukkig maar dat komt nog wel goed. Voor de rest was PSV echt op elke positie een stuk beter dan GS.
Ik zou verder trouwens ook geen conclusies trekken over PSV na deze wedstrijd. Want echt een goede krachtmeting was dit op deze manier natuurlijk ook niet.
[ Voor 18% gewijzigd door lasharor op 21-07-2021 23:00 ]
Gelukkig heeft Ajax Kjell Scherpen verkochtRegularJohn schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:57:
XXXVI
Nouja, Sangare is in het verdedigen en het somehow raken van de bal nog best goed, helaas ook het enige wat hij kan, zelfs als hij zelf de bal verspeeld in een van zijn "dribbels". Als hij wat beter zou kunnen combineren was het echt een wereldtopper. Ik zou me vooral om dat aspect zorgen maken.Harribo schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:59:
Die Ramalho lijkt een goede versterking.
Wellicht zoekt een Eredivisie club nog een goede keeper, ik weet wel iemandephymerous schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 23:00:
[...]
Gelukkig heeft Ajax Kjell Scherpen verkocht
Despite their loss, Kevin Ajax had an outstanding performance for @LGF971 🇫🇷 and was named Man of the Match. Congrats 🎉👏
— Gold Cup (@GoldCup) 21 juli 2021
#GoldCup21🏆 #ThisIsOurs pic.twitter.com/0DXk27e6LV
Bij vlagen is het erg goed maar ook erg slordig. Veel balverlies en die defensie oogt best kwetsbaar. Als ze het tempo hoog houden klopt het en zijn ze sterk maar ik vrees dat dat conditioneel teveel vraagt voor een hele wedstrijd.RegularJohn schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:57:
Ik denk dat ze het tegen de betere clubs nog best lastig gaan krijgen.
alles kan off-topic
Die Berghuis is nou voor mij de reden dat ik liever niet meer naar Ajax kijk. Vind dat zo'n naar mannetje.Superkiwi schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 23:00:
[...]
Nee joh.
1. Wij hebben Berghuis.
2. Wij hebben geen concurrenten.
Kan ik dat interview met Zahavi nog ergens later bekijken? 
Wat een geleuter
Wat een geleuter
Dat wordt 'm wel snel afgeleerd denk ik.RegularJohn schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 23:06:
[...]
Die Berghuis is nou voor mij de reden dat ik liever niet meer naar Ajax kijk. Vind dat zo'n naar mannetje.
Ik denk dat we hem goed erbij kunnen hebben.
[ Voor 82% gewijzigd door Superkiwi op 21-07-2021 23:10 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022