[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 155 ... 311 Laatste
Acties:
  • 485.852 views

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:59
Typhone schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:38:
23 minuten gevoetbald, 0 kansen
Sparta 0 minuten gevoetbald 1 grote kans
Het is weer ontzettend matig, precies zoals we het van ETH tegen de mindere goden in de Eredivisie kennen. Ondertussen weer een uitspraak voor de bullshit bingo:

“Eigenlijk onze beste afmaker in the box” :o :Z

XXXVI

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:05
ephymerous schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:42:
[...]

Het is weer ontzettend matig, precies zoals we van ETH tegen de mindere goden in de Eredivisie kennen. Ondertussen weer een uitspraak voor de bullshit bingo:

“Eigenlijk onze beste afmaker in the box” :o :Z
Die uitspraak klopt wel hoor. Haller heeft 9 kansen per goal nodig. Dus zo moeilijk is het dan ook weer niet om de beste afmaker te zijn

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vos schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:40:
[...]

Tijdrekken vanaf de aftrap, benieuwd naar de extra tijd.
Gezien Kamphuis nog niet eens een waarschuwing geeft, 1-2 minuten voor de blessure behandeling voor de keeper.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Och och och… ja, kunstgras, ja, uit tegen een mindere tegenstander, nee, geen CL ambiance. Maar mijn god zeg, als je zelfs al niet fatsoenlijk kan passen over 5 meter dan vraag mij in echt hardop af waarom ze zo slap, ongeconcentreerd en ongemotiveerd spelen. Gewoon totaal niet te verkopen dit, schandalig.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Han schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:44:
Och och och… ja, kunstgras, ja, uit tegen een mindere tegenstander, nee, geen CL ambiance. Maar mijn god zeg, als je zelfs al niet fatsoenlijk kan passen over 5 meter dan vraag mij in echt hardop af waarom ze zo slap, ongeconcentreerd en ongemotiveerd spelen. Gewoon totaal niet te verkopen dit, schandalig.
Ze creëren helemaal niks, dit wordt gewoon weer puntverlies op deze manier

• ephymerous
Terranova schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:43:
[...]

Die uitspraak klopt wel hoor. Haller heeft 9 kansen per goal nodig. Dus zo moeilijk is het dan ook weer niet om de beste afmaker te zijn
Pas op met zo’n uitspraak, zometeen krijg je weer een emmer statistieken over je heen gesodemieterd :+

XXXVI

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Maar Ten Hag zal toch wel geleerd hebben van die andere wedstrijden? /s

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Typhone
  • Laatst online: 22:10

Typhone

Who Dares Wins

Kunnen wij praten over een goed seizoen maar check Cambuur eens op de ranglijst staan… het is weer helemaal niks. Tadic elke bal kwijt, Gravenberch doet niks, Neres kan niet voetballen, Berghuis niet scherp. Het is weer eens huilen.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:47:
Kunnen wij praten over een goed seizoen maar check Cambuur eens op de ranglijst staan… het is weer helemaal niks. Tadic elke bal kwijt, Gravenberch doet niks, Neres kan niet voetballen, Berghuis niet scherp. Het is weer eens huilen.
Berghuis in Rotterdam < Berghuis in Amsterdam

• Terranova
ephymerous schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:46:
[...]

Pas op met zo’n uitspraak, zometeen krijg je weer een emmer statistieken over je heen gesodemieterd :+
Oh daar ben ik niet bang voor. Haller mist zoveel hele grote kansen dat het vele malen meer is dan z'n al grote aantal goals

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:31
Is Frank de Boer weer trainer bij Ajax?

• toolkist
  • Niet online
Binnen 10 seconden tot 4x toe op de verkeerde voet van een medespeler afleggen die daardoor niet kan schieten....

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Iemand al Ten Hag boos langs de lijn gezien?

• DoeEensGek
Ah top! 0-1

• Typhone
  • Laatst online: 22:10

Typhone

Who Dares Wins

Hoor dat publiek juichen!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Mini-bam

• Han
  • Niet online

Han

Wat kan een trainer in godsnaam hier aan doen? Ik zie alleen maar persoonlijke fouten en gebrek aan concentratie. En niet bij één speler maar bij zo ongeveer alle spelers.

Maar goed, het is 0-1, uit de kluts, passend bij deze wedstrijd. Wellicht wordt het nog wat wanneer de pijp leeg is aan Sparta kant, maar vrees het ergste.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Eindelijk een kans en direct een goal. Het niveau ligt dus hoog vandaag haha

Tomorrow is not today!

• Terranova
Han schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:51:
Wat kan een trainer in godsnaam hier aan doen? Ik zie alleen maar persoonlijke fouten en gebrek aan concentratie. En niet bij één speler maar bij zo ongeveer alle spelers.

Maar goed, het is 0-1, uit de kluts, passend bij deze wedstrijd. Wellicht wordt het nog wat wanneer de pijp leeg is aan Sparta kant, maar vrees het ergste.
Zorgen dat z'n spelers scherp en gemotiveerd zijn. Niet voor 't eerst in de Ten Hag jaren dat het zo is tegen kleine ploegjes.

• Exocet
  • Niet online

Hoezo kluts? Prima aanval.

Blijft bizar dat Sparta zo ultra verdedigend blijft spelen

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Wat kan een trainer in godsnaam hier aan doen?
Tegen Utrecht, Heracles en kowet deed hij helemaal niets en dat werkte niet, waarom denk je anders dat Sparta exact hetzelfde deed als die andere drie clubs?

• toolkist
  • Niet online

Spelers warm laten lopen om te dreigen met een wissel als ze niet heel snel beter gaan spelen.

Verwijderd

#TenHagOUT

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ankona schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 15:50:
[...]

Die kan administratief, Sparta doet nooit zijn best tegen Ajax.
Mwah. Ik was persoonlijk bij de (legendarische) wedstrijd waar Ajax - met Suárez in de gelederen - met 4-0 klop kreeg op Het Kasteel.

Episch.

Maar inderdaad, wel heel zeldzaam. Zeker zonde publiek kun je het wel administratief afdoen.

Scheelt een hoop potentiële blessures.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• OPSLAGHOND
  • Niet online

• Terranova
toolkist schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:54:
[...]

Spelers warm laten lopen om te dreigen met een wissel als ze niet heel snel beter gaan spelen.
Of vaker wat net geen basis spelers een kans geven die wel gemotiveerd zijn om zich te bewijzen en vooral dat consistent blijven doen. Af en toe zorgt er niet voor dat die spelers echt wedstrijd ritme hebben om het alleen op inzet te redden. Ten Hag is nogal behoudend wat dat betreft.

• Han
  • Niet online

Han

Terranova schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:52:
Zorgen dat z'n spelers scherp en gemotiveerd zijn. Niet voor 't eerst in de Ten Hag jaren dat het zo is tegen kleine ploegjes.
En jij denkt dat dat niet gebeurt? Wat denk jij, dat een ten Hag vooraf zegt van ‘zie maar jongens, maak je niet te druk, komt wel goed?’. Sorry, maar blijft dit totale onzin vinden. Onderschatting is echt wel iets waar de staf mee bezig is om te voorkomen. Maar je kan hoog en laag spelen, als de spelers er geen zin in hebben of denken dat ze het met 50% inzet ook af kunnen doen dan sta je echt machteloos. Wanneer het er een of twee zijn dan haal je die er af, maar vandaag heb je aan 5 wissels niet genoeg.

• ephymerous
Han schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:57:
[...]

En jij denkt dat dat niet gebeurt? Wat denk jij, dat een ten Hag vooraf zegt van ‘zie maar jongens, maak je niet te druk, komt wel goed?’. Sorry, maar blijft dit totale onzin vinden. Onderschatting is echt wel iets waar de staf mee bezig is om te voorkomen. Maar je kan hoog en laag spelen, als de spelers er geen zin in hebben of denken dat ze het met 50% inzet ook af kunnen doen dan sta je echt machteloos. Wanneer het er een of twee zijn dan haal je die er af, maar vandaag heb je aan 5 wissels niet genoeg.
Blijkbaar zonder succes want het komt erg vaak voor. Dus hoe dan ook verantwoordelijk.

En een speler uit vorm wisselen kan geen kwaad.

[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 28-11-2021 12:59 ]

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
[...]

Dan begin je met 2 en kijk je of de andere 3 het wel oppakken... In de dug out blijven zitten en niks doen tot de rust is in ieder geval niet de manier.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:24

Vos

AFCA

Even tussendoor, kennen we Deyverson nog? Doet het nog steeds uitmuntend :D

https://twitter.com/ESPNn...YXcC7PEfRQ2SX8gQz8Mw&s=19

• Terranova
[...]

Dan is het toch nog steeds falen van Ten Hag. Want als je de spelers niet kan motiveren, dan moet je maar spelers opstellen die wel te motiveren zijn in zulk soort potten. Echter loopt het nooit lekker als Ten Hag dat doet omdat de spelers amper wedstrijd ritme hebben. Ten Hag speelt het heel vaak op safe met z'n wissels/opstelling. Altijd dezelfde spelers, dus spelers zoals Danilo krijgen amper minuten en dus ondanks het feit dat ie wel gretig is, werkt het toch niet helemaal lekker omdat je het op alleen inzet niet gaat redden.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:43
Vos schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:59:

Bezopen dat hij daar geen kaart voor kreeg overigens.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
3 min blessuretijdtijd maar?
De andere 3 minuten zijn dus zomaar verdwenen?

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:01:
[...]

Dan is het toch nog steeds falen van Ten Hag. Want als je de spelers niet kan motiveren, dan moet je maar spelers opstellen die wel te motiveren zijn in zulk soort potten. Echter loopt het nooit lekker als Ten Hag dat doet omdat de spelers amper wedstrijd ritme hebben. Ten Hag speelt het heel vaak op safe met z'n wissels/opstelling. Altijd dezelfde spelers, dus spelers zoals Danilo krijgen amper minuten en dus ondanks het feit dat ie wel gretig is, werkt het toch niet helemaal lekker omdat je het op alleen inzet niet gaat redden.
Danilo gaat het op kwaliteit ook nooit redden, maar dat wisten wij met z'n allen in de zomer al. Bij Ajax moesten ze dat nog een keer ontdekken. Neres in een wedstrijd als deze opstellen heeft ook weinig zin, Berghuis naar rechts Klaassen op 10 gaat geheid beter.
Dan een Unuvar eens een keer meenemen en speeltijd geven, doet het erg goed in de KKD maar nee, we nemen liever wat wissels minder mee... 8)7

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:59:

Wat er eenmaal in zit....

Verwijderd

Niks opportunisme. Als ik hier lees wat Ten Hag allemaal fout doet dan kan je beter een ander zoeken..

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:12:
[...]Niks opportunisme. Als ik hier lees wat Ten Hag allemaal fout doet dan kan je beter een ander zoeken..
Maar je moest wachten tot het doelpunt om zogenaamd je punt te maken?
Dat lijkt toch erg sterk op opportunisme.

• Terranova
OPSLAGHOND schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:15:
[...]

Gewoon laten, voor sommige mensen zijn goede resultaten het enige wat telt. Dat is toch gewoon prima, iedereen heeft z'n eigen voorkeuren.

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:15:
[...]

Gaan alle voorbeelden hier boven alleen over deze wedstrijd? De verwijten lijken eerder structureel.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:19:
[...]Gaan alle voorbeelden hier boven alleen over deze wedstrijd? De verwijten lijken eerder structureel.
Structureel puntverlies ... open deur?

• ephymerous
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:19:
[...]

Gaan alle voorbeelden hier boven alleen over deze wedstrijd? De verwijten lijken eerder structureel.
Het gebrek aan redelijk tot goed voetbal tegen mindere goden is dan ook structureel. Dat heeft de laatste weken helaas al veel punten gekost.

XXXVI

• D-e-n
Jullie maken je echt onsterfelijk belachelijk door nu om het hoofd van Ten Hag te schreeuwen. Natuurlijk valt het nu even tegen tegen de kleintjes maar die man heeft, juist omdat hij niet uit de "Ajax-school" kwam, zoveel toegevoegd aan Ajax. Het is dat beetje extra wat Ajax uiteindelijk de successen tegen Real Madrid en Juventus heeft opgeleverd. Had Overmars destijds Keizer laten zitten dan was je er gewoon weer naïef uit gecounterd door Juve.

Ik heb het al vaker gezegd: een deel van de Ajax-fans heeft echt niet-realistische verwachtingen. Geen enkel elftal speelt honderd van de honderd wedstrijden swingend voetbal. Juist als je kwalitatief zoveel beter bent dan je tegenstander ligt het gevaar op de loer dat het allemaal net wat te slap gaat. Er is nog nooit een coach geweest die dat heeft kunnen voorkomen.

• Terranova
D-e-n schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:31:
Jullie maken je echt onsterfelijk belachelijk door nu om het hoofd van Ten Hag te schreeuwen. Natuurlijk valt het nu even tegen tegen de kleintjes maar die man heeft, juist omdat hij niet uit de "Ajax-school" kwam, zoveel toegevoegd aan Ajax. Het is dat beetje extra wat Ajax uiteindelijk de successen tegen Real Madrid en Juventus heeft opgeleverd. Had Overmars destijds Keizer laten zitten dan was je er gewoon weer naïef uit gecounterd door Juve.

Ik heb het al vaker gezegd: een deel van de Ajax-fans heeft echt niet-realistische verwachtingen. Geen enkel elftal speelt honderd van de honderd wedstrijden swingend voetbal. Juist als je kwalitatief zoveel beter bent dan je tegenstander ligt het gevaar op de loer dat het allemaal net wat te slap gaat. Er is nog nooit een coach geweest die dat heeft kunnen voorkomen.
Jij maakt jezelf echt onsterfelijk belachelijk door te denken dat kritiek op Ten Hag gelijk om het hoofd van Ten Hag vragen is. Plan A van Ten Hag is echt belachelijk goed, maar zodra er iets vanaf geweken moet worden dan is het vaak gewoon niet goed. Dat is gewoon terechte kritieke, maar dat mag blijkbaar niet omdat de resultaten goed zijn.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk door te doen alsof jij een monopolie hebt op de waarheid.

• toolkist
  • Niet online
Hup ME busjes open, lijntjes los van de honden en laat ze maar even rondhappen....

• ephymerous
OPSLAGHOND schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:34:
Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk door te doen alsof jij een monopolie hebt op de waarheid.
Het lijkt me lastig om te leven met één perspectief op werkelijk ieder onderwerp en dat vervolgens ook zonder nuance te moeten brengen.
toolkist schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:35:
Hup ME busjes open, lijntjes los van de honden en laat ze maar even rondhappen....
Zo makkelijk kan het inderdaad zijn. Wat een treurig volk.

[ Voor 26% gewijzigd door ephymerous op 28-11-2021 13:37 ]

XXXVI

• hoevenpe
  • Laatst online: 21:16
OPSLAGHOND schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:22:
Structureel puntverlies ... open deur?
Hoog scoren in de CL en tegelijkertijd een leuke spannende eredivisie, what not to like?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• D-e-n
Terranova schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:34:
[...]

Jij maakt jezelf echt onsterfelijk belachelijk door te denken dat kritiek op Ten Hag gelijk om het hoofd van Ten Hag vragen is. Plan A van Ten Hag is echt belachelijk goed, maar zodra er iets vanaf geweken moet worden dan is het vaak gewoon niet goed. Dat is gewoon terechte kritieke, maar dat mag blijkbaar niet omdat de resultaten goed zijn.
Ik zie hashtag #TENHAGOUT voorbij komen. Wat is dat anders dan het hoofd van Ten Hag eisen? Het is echt tenenkrommend hoe een aantal fanatici elke fout van Ten Hag hier weer breed uitmeten maar consequent weigeren de Europese successen dan wel aan hem toe te schrijven.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Dat was daggast ... Wel alles lezen ...
Je kunt het ook omdraaien, de fouten niet aan Ten Hag toewijzen maar de Europese successen wel ...
hoevenpe schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:37:
[...]

Hoog scoren in de CL en tegelijkertijd een leuke spannende eredivisie, what not to like?
Als Ajacied? Liever een spannende strijd om plek 2 t/m 5 voor de rest van de Eredivisie? ;)

[ Voor 91% gewijzigd door OPSLAGHOND op 28-11-2021 13:44 ]

• Terranova
D-e-n schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:39:
[...]

Ik zie hashtag #TENHAGOUT voorbij komen. Wat is dat anders dan het hoofd van Ten Hag eisen? Het is echt tenenkrommend hoe een aantal fanatici elke fout van Ten Hag hier weer breed uitmeten maar consequent weigeren de Europese successen dan wel aan hem toe te schrijven.
#TenHagOut door iemand die sarcastisch was omdat ie kritiek op Ten Hag niet vind kunnen zolang de resultaten goed zijn. Fijn dat je ook echt de context weet voordat je reageert op iets.

• hoevenpe
OPSLAGHOND schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:40:
Als Ajacied? Liever een spannende strijd om plek 2 t/m 5 voor de rest van de Eredivisie? ;)
Als relatief neutrale toeschouwer prefereer ik een spannende strijd tot de laatste speelronde... :)

• toolkist
  • Niet online
Je zou eens een keer een gele kaart geven zeg...
Maar nee ook vol tegen de kuit trappen mag gewoon.

• D-e-n
Terranova schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:43:
[...]

#TenHagOut door iemand die sarcastisch was omdat ie kritiek op Ten Hag niet vind kunnen zolang de resultaten goed zijn. Fijn dat je ook echt de context weet voordat je reageert op iets.
Sorry, die had ik gemist. Maar dan zou ik meer steun voor Ten Hag verwachten in de reactie daarop. Jij bent de enige die dat nu indirect wel doet.

Edit:
Vergis je niet hoe irritant het is voor de PSV of Feyenoord-fan om geklaag over Ten Hag te lezen. Die denkt "je staat voor, wat zeik je". Ik denk dat de gemiddelde Ajax-fan een heel ander wereldbeeld heeft dan de rest van de fans inmiddels.

[ Voor 21% gewijzigd door D-e-n op 28-11-2021 13:49 ]

• Terranova
hoevenpe schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:45:
[...]

Als relatief neutrale toeschouwer prefereer ik een spannende strijd tot de laatste speelronde... :)
Nooit meet dat. Ik krijg nog hartkloppingen van de laatste speelrondes waar Ajax de titel op verloor door doelsaldo en ook van de laatste speelronde waar ze de nr 1 Twente versloegen(maar dan op een positieve manier)

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:45:
[...]

Sorry, die had ik gemist. Maar dan zou ik meer steun voor Ten Hag verwachten in de reactie daarop. Jij bent de enige die dat nu indirect wel doet.
Omdat ik het ook gewoon waardeloos vindt dat Ten Hag totaal niet ingrijpt bij zo'n waardeloze pot voetbal. Klaassen had allang ingebracht kunnen worden voor Neres.
Unuvar had gewoon meegenomen moeten worden om meer aanvallende opties op de bank te hebben.

• Exocet
  • Niet online
Neres is echt waardeloos geworden, letterlijk en figuurlijk

• hoevenpe
@Terranova
Toch zijn dat de seizoenen die jij en ik nog herinneren, luisteren naar langs de lijn met elke vijf minuten een andere kampioen.

In februari met +50 doelsaldo is effectief maar wat doen we de rest van het seizoen op zondag? ;)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Hahaha wel alles lezen ...
@Terranova volgens mij denkt hij nu zelfs dat je Ten Hag niet weg wilt hebben ...

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:45:
Vergis je niet hoe irritant het is voor de PSV of Feyenoord-fan om geklaag over Ten Hag te lezen. Die denkt "je staat voor, wat zeik je". Ik denk dat de gemiddelde Ajax-fan een heel ander wereldbeeld heeft dan de rest van de fans inmiddels.
8)7 8)7 8)7

Dat hadden jullie natuurlijk nooooooit als je met Feyenoord onder Advocaat 1-0 voorstond en hij weer eens defensief ging wisselen.. Dat werd me toch positief beoordeeld hier....

• D-e-n
toolkist schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:50:
[...]

8)7 8)7 8)7

Dat hadden jullie natuurlijk nooooooit als je met Feyenoord onder Advocaat 1-0 voorstond en hij weer eens defensief ging wisselen.. Dat werd me toch positief beoordeeld hier....
Toen de resultaten goed waren zeurde niemand over Advocaat. Hij moest de erfenis van Stam wegwerken. Een seizoen later werden de resultaten minder wat te verwachten was gezien zijn manier van werken. Toen kwam de kritiek.

• Terranova
hoevenpe schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:50:
@Terranova
Toch zijn dat de seizoenen die jij en ik nog herinneren, luisteren naar langs de lijn met elke vijf minuten een andere kampioen.

In februari met +50 doelsaldo is effectief maar wat doen we de rest van het seizoen op zondag? ;)
Dat komt omdat ik een gat in een gipsmuurtje heb geslagen die dag :+ :X

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:33
Exocet schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:49:
Neres is echt waardeloos geworden, letterlijk en figuurlijk
Ik vermoed dat die blessure en de daarop volgende terugslagen er voor hebben gezorgd dat hij mogelijk onbewust door angst toch enigszins met een handrem speelt. Je ziet namelijk soms wel flitsen van hoe hij was, maar daar blijft het dan bij. Je zou bijna zeggen dat ze hem eens naar sport psycholoog zouden moeten sturen, al was het maar om angst uit te sluiten.

• Terranova
Pompi schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:55:
[...]

Ik vermoed dat die blessure en de daarop volgende terugslagen er voor hebben gezorgd dat hij mogelijk onbewust door angst toch enigszins met een handrem speelt. Je ziet namelijk soms wel flitsen van hoe hij was, maar daar blijft het dan bij. Je zou bijna zeggen dat ze hem eens naar sport psycholoog zouden moeten sturen, al was het maar om angst uit te sluiten.
Daar lijkt het wel op ja. Kan me voorstellen dat ie fysiek iets minder is geworden, maar zoveel minder...

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Tijd voor een eye-opener ?

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:55:
[...]

Hij heeft natuurlijk ook geen Donny vd Beek meer in de buurt om mee te combineren, dat was echt wel een groot onderdeel van zijn spel. Maar dan nog, probeer wat anders ofzo.

• Terranova
Je zou denken dan in zo'n kutwedstrijd dat er wel weer gewisseld zou worden aan Ajax kant dan die ene in de 80e minuut en 1 in de 87e

[ Voor 5% gewijzigd door Terranova op 28-11-2021 14:06 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 28 november 2021 @ 14:06:
Je zou denken dan in zo'n kutwedstrijd dat er wel weer gewisseld zou worden aan Ajax kant dan die ene in de 80e minuut en 1 in de 87e
Ja, een talent in minuut 85 of later ...
We mogen niet klagen want we hebben 3 punten!

[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 28-11-2021 14:10 ]

• ephymerous
Beschamende overwinning :/

XXXVI

• Exocet
  • Niet online
Dat Sparta ineens opgefokt en zeuren over tijdrekken... Misschien voortaan langer dan 5 minuten proberen te voetballen, wat een trieste vertoning

• Exocet
  • Niet online
? Als de tegenstander alleen maar verdedigd, krijg je dit soort wedstrijden.

• D-e-n
Exocet schreef op zondag 28 november 2021 @ 14:11:
Dat Sparta ineens opgefokt en zeuren over tijdrekken... Misschien voortaan langer dan 5 minuten proberen te voetballen, wat een trieste vertoning
Gevalletje Noorwegen?

• DoeEensGek
Mooi, gewonnen. :)

• Han
  • Niet online

Han

Nou… dat was weer een zware bevalling. Maar goed, 3 punten in de pocket op dat vreselijke plastic daar, snel vergeten, zorgen dat de bus met gierende banden richting Amsterdam gaat. Hopen dat de verwende vedettes zich wel weten op te laden voor de thuiswedstrijd tegen Willem II aanstaande donderdag. Want op het moment dat niet iedereen zich voor 100% inzet loopt het echt voor geen ene meter. Vreselijk.

• hoevenpe
Dat zijn toch ook gewoon drie punten? O-)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 28 november 2021 @ 14:12:
[...]? Als de tegenstander alleen maar verdedigd, krijg je dit soort wedstrijden.
Komt door de andere 3 tegenstanders die een punt of meer pakten en exact hetzelfde speelden.
Het werd pas een wedstrijd na de 0-1.
Waar dit doelpunt in de 3 andere wedstrijden niet viel viel het nu wel, maar buiten dat schamele doelpuntje was er ook heel erg weinig goed en heel erg veel slecht.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:13
In ieder geval 3 punten uitgelopen op PSV vandaag.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Exocet
  • Niet online

Nu nog wat meer gaan scoren

• Exocet
  • Niet online
Sparta heeft het niet zo op aanvallen

• ephymerous
Exocet schreef op zondag 28 november 2021 @ 14:12:
[...]

? Als de tegenstander alleen maar verdedigd, krijg je dit soort wedstrijden.
Dat betekent mijn inziens niet dat je ballen zomaar moet inleveren en een tempo van regio noord zesde klasse hoeft aan te houden.

XXXVI

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:21
carpebios schreef op zondag 28 november 2021 @ 14:26:
In ieder geval 3 punten uitgelopen op PSV vandaag.
Gelukkig heb je vandaag voor de verandering de positieve spirit te pakken.

• carpebios
Snowdog schreef op zondag 28 november 2021 @ 14:48:
[...]

Gelukkig heb je vandaag voor de verandering de positieve spirit te pakken.
En u bent?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Bij Sparta vs Ajax was het beter om 2 clubs die wilden voetballen te zien, maar bij Twente vs Feyenoord is het ook vrij armoedig ondanks dat ze het beide wel proberen.
Tijd voor een doelpunt!

En Higler past zich aan aan het niveau ...

[ Voor 10% gewijzigd door OPSLAGHOND op 28-11-2021 15:06 ]

• Snowdog
Ik ben niemand, maar het is wel opvallend hoe vaak je negatieve shit post imo, zie zelden iets positiefs. Ja, alles is niet geweldig, maar PSV gaat gewoon winnen vandaag, ook zonder goed team. En als niet, naja dan fk it :P

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Je mag toch wel kritisch zijn?
Wat is dat toch met die positiviteits-exclusiviteit?
Al win je alles, kritisch zijn mag in mijn ogen ten alle tijden.

• Snowdog
OPSLAGHOND schreef op zondag 28 november 2021 @ 15:12:
Je mag toch wel kritisch zijn?
Wat is dat toch met die positiviteits-exclusiviteit?
Al win je alles, kritisch zijn mag in mijn ogen ten alle tijden.
Kritisch zijn is prima, maar zonder dat de wedstrijd nog maar begonnen is al claimen dat PSV punten gaat verspelen, dat is dat een beetje onzin (yea, vast aged like milk). Verder gaat dat kritische soms ook wel net wat te ver, maar goed, da's niet het punt.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:32
Snowdog schreef op zondag 28 november 2021 @ 15:17:
[...]

Kritisch zijn is prima, maar zonder dat de wedstrijd nog maar begonnen is al claimen dat PSV punten gaat verspelen, dat is dat een beetje onzin (yea, vast aged like milk). Verder gaat dat kritische soms ook wel net wat te ver, maar goed, da's niet het punt.
Heh? Hij heeft tot 16.45 gewoon gelijk hoor.

Is het een beetje flauw? Ja, maar het klopt wel, op de ranglijst hebben ze op dit moment 3 punten meer dan PSV.

[ Voor 12% gewijzigd door Maarten_E op 28-11-2021 15:23 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik denk dat @carpebios heeft gekeken naar de wedstrijden van de afgelopen jaren tussen Heerenveen en PSV en daarop zijn post baseerde.
Hij is hier (vrijwel) altijd in voor- en tegenspoed, waar er veel meer users zijn die zich enkel melden bij winst en/of mooi spel van hun club.
Ik heb meer respect voor de (bijna-)altijd-aanwezigen dan the usual suspects die zich enkel bij mooi weer melden.

• carpebios
18-12-2011 laatste zegen in Heerenveen.

• Snowdog
Maarten_E schreef op zondag 28 november 2021 @ 15:22:
[...]

Heh? Hij heeft tot 16.45 gewoon gelijk hoor.

Is het een beetje flauw? Ja, maar het klopt wel, op de ranglijst hebben ze op dit moment 3 punten meer dan PSV.
Sterker nog tot 1:45 daarna, maar ik kreeg een beetje het idee dat het wat negatiever was dan dat. Misschien mijn misinterpretatie. Laten we het daarop houden dan.

• Vos

Vos

AFCA

carpebios schreef op zondag 28 november 2021 @ 15:24:
18-12-2011 laatste zegen in Heerenveen.
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/proxy/TigLOaeg83hFTTC-37Vr0O93zAJe_0D8Aw1XV0_BadF1GZryRZ4tR6gc3wPG7Xmbg2g1bU0RaRHj7GVqqjfym4ZL6W0Eepi4j5k7llr1ekunnav9Cu1OtJiVuOvK288P9dGhRuUiuGTNShyrkv-A9DI

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:32
Balk die de lat raakt, dat doet mij grinniken.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Vos

Vos

AFCA

Maarten_E schreef op zondag 28 november 2021 @ 15:50:
Doen Arno Splinter en Kenneth Paal ook mee?

• Vos

Vos

AFCA

Dessers wacht tot de laatste minuut?

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Maarten_E schreef op zondag 28 november 2021 @ 15:50:
Vergeet nooit hoe Pahlplatz de bal op de paal plaatste.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:17
4 minuten blessuretijd, lachwekkend.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• toolkist
  • Niet online
Nog veel lachwekkender als de scheids blijkbaar de regels niet kent :X

• OPSLAGHOND
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:20:
4 minuten blessuretijd, lachwekkend.
6-7 minuten had het minimaal moeten zijn.

• toolkist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:21:
[...]

6-7 minuten had het minimaal moeten zijn.
Bij Ajax na de 1e helft al, maarja de scheidsrechters zullen het wel koud hebben dus snel naar binnen willen.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Malacia ... Tering zeg ... Net over.

Als je denkt dat je baan waardeloos is denk dat eens aan de man met microfoon die in een leeg stadion de wissels omroept ...

[ Voor 64% gewijzigd door OPSLAGHOND op 28-11-2021 16:29 ]

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:33

Agent47

I always close my contracts.

Malacia moven. Is al 3 maand slecht. De moeilijkste Wedstrijden op Ajax na hebben we gehad. Twente wou 2e helft niet eens.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Pagina: 1 ... 155 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022