Ik kijk al niet meer sinds 2e helft van Feyenoord. (kinderen, sinterklaasjournaal, vrouw wil kijken etc. ) Maar ik vermaak me prima met jullie commentaar en emotie! Heerlijk!
Ook expeditie R en 100 dagen?DoeEensGek schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:52:
Ik kijk al niet meer sinds 2e helft van Feyenoord. (kinderen, sinterklaasjournaal, vrouw wil kijken etc. ) Maar ik vermaak me prima met jullie commentaar en emotie! Heerlijk!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nee bob de bouwer, buurman en buurman, gtst en nu boeven vangen met Ewout volgens mij.
Heb er nog ff naar gekeken, maar in die link staat:T-MOB schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:35:
[...]
Jawel het klopt wel. Komt uit de reglementen van de Conference League. Die staan in de post van ElPaco gelinkt.
Dus daaruit blijkt dat die eerder geposte regels niet klopten en dat Tottenham idd nu 2e is en Vitesse met 2 doelpunten meer moet winnen dan Tottenham en iig gelijk aantal doelpunten voor moet hebben... For what it's worthIf two or more teams are equal on points on completion of the group matches, the following criteria are applied in the order given to determine their rankings:
higher number of points obtained in the group matches played among the teams in question;
superior goal difference from the group matches played among the teams in question;
higher number of goals scored in the group matches played among the teams in question;
if, after having applied criteria a) to c), teams still have an equal ranking, criteria a) to c) are reapplied exclusively to the matches between the remaining teams to determine their final rankings. If this procedure does not lead to a decision, criteria e) to k) apply in the order given to the two or more teams still equal;
superior goal difference in all group matches;
higher number of goals scored in all group matches;
higher number of away goals scored in all group matches;
higher number of wins in all group matches;
higher number of away wins in all group matches;
lower disciplinary points total based only on yellow and red cards received by players and team officials in all group matches (red card = 3 points, yellow card = 1 point, expulsion for two yellow cards in one match = 3 points);
higher club coefficient (see Annex D).
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
2-0 Bruma, deze is gespeeld hoop ik.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
BAM!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Buitenspel: 0,001 mm
[ Voor 33% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-11-2021 22:14 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dat is echt niet te zien.
Lol wat een goal, leek erop dat alles mis ging aan beide kanten, maar uiteindelijk zit 'ie erin.. Lijkt me echt 0,0 buitenspel.
Hij mag niet scoren met zijn hand, dus niet buitenspel. Hij telt, dat is eigenlijk het enige belangrijke. Nu hopen op meer.OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:14:
Buitenspel: 0,001 mm
Dat spandoek valt me nu pas op:
Piet groet PSV.
Piet in het zwart geschreven/geklad.
Zwarte Piet groet PSV?
Of gooi ik nu roet in het eten?
Piet groet PSV.
Zwarte Piet groet PSV?
[ Voor 14% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-11-2021 22:19 ]
Zit ik net even naar AZ te zappen, maar wat belabberd in beeld gebracht. Een camera op 50cm hoogte moet de hele wedstrijd vangen. Daarnaast kan je elke individuele supporter horen schreeuwen. Een beetje zoals ze korfbal verslaan.
Sinterklaas heeft alle andere kleuren opgekocht voor al zijn pietenOPSLAGHOND schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:18:
Piet groet PSV.
Zwarte Piet groet PSV?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Neejoh, Piet is de catering meneer op de HerdgangOPSLAGHOND schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:18:
Piet groet PSV.
Zwarte Piet groet PSV?
Die van de zwarte worstenbroodjes?dglavimans schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:21:
[...]
Neejoh, Piet is de catering meneer op de Herdgang
Ik had die Duitser er ook uitgehaald.ElPaco schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:28:
Hoppa! Zomaar 4 Nederlanders binnen de lijnen nu, het moet niet gekker worden!
Voetbal is oorlog en Duitsers winnen geen oorlogen.
Maar ze scoren wel in de laatste minuut. Ik weet ook zeker dat Dessers stiekem Duitse voorvaderen heeft, zo vaak als hij in de 92e minuut scoort.OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:29:
[...]
Ik had die Duitser er ook uitgehaald.
Voetbal is oorlog en Duitsers winnen geen oorlogen.
Dat is een rasechte Belg toch?ElPaco schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:31:
[...]
Maar ze scoren wel in de laatste minuut. Ik weet ook zeker dat Dessers stiekem Duitse voorvaderen heeft, zo vaak als hij in de 92e minuut scoort.
Hoppa, afgelopen!!
Je kan die naam ook behoorlijk goed op zijn duits uitspreken
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
4 hele minuten!ElPaco schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:43:
Antonisse! Tof dat hij toch minuten krijgt.
Net als Taylor bij Ajax zou je bijna nee willen zeggen als talent ... beschamend.
Jij laat iemand van Jong Ajax in een Europese wedstrijd debuteren? Als beloning voor goed presteren in Jong PSV of jeugdelftallen kan dit m.i. prima.OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:46:
[...]
4 hele minuten!
Net als Taylor bij Ajax zou je bijna nee willen zeggen als talent ... beschamend.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Eensch, maar 10 minuten vind ik persoonlijk wel het minimum voor een wissel tenzij je tijd wilt rekken of van tactiek wilt wisselen.Maarten_E schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:48:
[...]
Jij laat iemand van Jong Ajax in een Europese wedstrijd debuteren? Als beloning voor goed presteren in Jong PSV of jeugdelftallen kan dit m.i. prima.
4 minuten is beschamender dan de snor van Ryan Thomas.
Ik zie ze liever ook 10 mins of meer krijgen. Net als dat het jammer is dat je je debuut in een leeg stadion moet maken. Aan de andere kant kan je nu wel zeggen dat je Europese ervaring hebtOPSLAGHOND schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:46:
[...]
4 hele minuten!
Az groepswinnaar, PSV alles in eigen hand voor de volgende ronde.
Tevens Feyenoord groepswinnaar, Ajax groepswinnaar, Vitesse maakt nog kans op volgende ronde.
Nederland domineert Europa.
Tevens Feyenoord groepswinnaar, Ajax groepswinnaar, Vitesse maakt nog kans op volgende ronde.
Nederland domineert Europa.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Overigens nu dus 4/5 al zeker van Europese overwintering. Daarnaast 3 ploegen groepshoofd.
En dan hebben we dus nog 1 wedstrijd te gaan, echt ongekende luxe. Laten we allemaal hopen dat Vitesse het ook nog redt, hoe gaaf zou dat zijn?
En dan hebben we dus nog 1 wedstrijd te gaan, echt ongekende luxe. Laten we allemaal hopen dat Vitesse het ook nog redt, hoe gaaf zou dat zijn?
Nouja, als PSV de volgende wedstrijd verliest, zijn ze Europees wel door, maar alsnog wel een teleurstelling. Dus ik zou zeggen, PSV door in Europa League en Vitesse door, dan zou het echt top zijn.ElPaco schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:54:
Overigens nu dus 4/5 al zeker van Europese overwintering. Daarnaast 3 ploegen groepshoofd.
Ja zeker, volgende pot minimaal gelijk en je blijft op je niveau spelen.Snowdog schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:55:
[...]
Nouja, als PSV de volgende wedstrijd verliest, zijn ze Europees wel door, maar alsnog wel een teleurstelling. Dus ik zou zeggen, PSV door in Europa League en Vitesse door, dan zou het echt top zijn.
Voor de duidijkheid, Feyenoord, Ajax en AZ zijn als groepswinnaar. PSV moet minimaal 1 punt halen om 2e te wordt en EL te blijven spelen. Als ze verliezen gaan ze naar de Conf League.
Vitesse moet met 2 doelpunten verschil meer winnen dan Tottenham om door te gaan, en ze spelen dus niet tegen elkaar. Dus winst Vitesse en gelijkspel Tottenham is Vitesse door, maar ook als Vitesse met 3-0 wint en Tottenham met 1-0. Ze hebben het dus soort van in eigen hand, gewoon meteen knallen en veel scoren. Het geluk wat ze hebben is dat ze tegen de nummer laatst in hun poule moeten die al nergens meer om spelen.
Wát een avond:
— Michel Abbink (@sportzeloot) 25 november 2021
✅ Feyenoord en AZ overwinteren
✅ Groepswinst FEY en AZ (4 bonuspunten)
✅ Vitesse leeft nog in zware groep
✅ PSV overwintert ook, mogelijk in EL
✅ Portugal krijgt klap door Braga-verlies
✅ 6de (!) in cyclus 2018-23 👌
✅ Extreem groot verschil met plek 8 pic.twitter.com/EOYw54lSYI
Het op niveau spelen klinkt wel een beetje decadent, ik bedoel, als je tegen een Tottenham (ok slecht voorbeeld, die doen het niet top) of Feyenoord speelt, dat zijn ook gewoon goede ploegen. Ik denk dat het niveauverschil niet eens altijd zo groot is. Maar goed, je gaat voor het hoogste doel en dat is de Europa League en als je dat niet haalt, dan doe je het gewoon niet top. Ik denk dat PSV een vrij lastige loting had, ze zijn daarnaast niet meer in de topvorm van het begin van het seizoen, maar als ze het niet halen dan is het alsnog een teleurstelling.ElPaco schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:59:
[...]
Ja zeker, volgende pot minimaal gelijk en je blijft op je niveau spelen.
Voor de duidijkheid, Feyenoord, Ajax en AZ zijn als groepswinnaar. PSV moet minimaal 1 punt halen om 2e te wordt en EL te blijven spelen. Als ze verliezen gaan ze naar de Conf League.
Vitesse moet met 2 doelpunten verschil meer winnen dan Tottenham om door te gaan, en ze spelen dus niet tegen elkaar. Dus winst Vitesse en gelijkspel Tottenham is Vitesse door, maar ook als Vitesse met 3-0 wint en Tottenham met 1-0. Ze hebben het dus soort van in eigen hand, gewoon meteen knallen en veel scoren. Het geluk wat ze hebben is dat ze tegen de nummer laatst in hun poule moeten die al nergens meer om spelen.
Op veronica : 'Johan Derkssen die uit het voetbal verdwijnt, je zult het als land maar hebben naast alle andere ellende' (vertaald)
dat is toch _GEWELDIG_ om zijn opgezwollen gezwets niet meer te horen op TV ?
dat is toch _GEWELDIG_ om zijn opgezwollen gezwets niet meer te horen op TV ?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ja ik bedoelde dus EL. Het viveau waarop je ook je poulefase speelt.Snowdog schreef op donderdag 25 november 2021 @ 23:02:
[...]
Het op niveau spelen klinkt wel een beetje decadent,
Combinatie van luiheid en op mijn telefoon typen
Oh Ramalho wordt geïnterviewd, dat wil ik natuurlijk niet missen!
Veeeel interessanter dan de overige wedstrijden uitzenden natuurlijk!
Veeeel interessanter dan de overige wedstrijden uitzenden natuurlijk!
Nee, winst Vitesse is genoeg door onderling resultaat (je hebt notabene zelf het regelement gepost). Erg knap van Vitesse als dat lukt. Ik ken een andere Nederlandse club die een stuk meer moeite had met Tottenham. #doetnogsteedszeerElPaco schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:59:
[...]
Regeren is vooruitschuiven
Verwijderd
Met 1-0 in Arnhem en 3-2 in Londen is het onderling resultaat gelijk. Uitdoelpunten tellen niet dubbel meer.T-MOB schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 07:43:
[...]
Nee, winst Vitesse is genoeg door onderling resultaat (je hebt notabene zelf het regelement gepost). Erg knap van Vitesse als dat lukt. Ik ken een andere Nederlandse club die een stuk meer moeite had met Tottenham. #doetnogsteedszeer
In het voorbeeld van @ElPaco 1-0 en 3-0 komen beide clubs op een doelsaldo 12-8.
Vitesse gaat dan door op basis van het aantal gescoorde uitdoelpunten in de groep.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2021 08:11 ]
Zoals gisteren ook al gepost, die regels die eerder werden gepost in dit topic waren oud, de regels die @ElPaco postte waren anders dan de regels die eerder waren gepost (en outdated waren), dus Vitesse moet met 2 minimaal goals meer winnen dan Tottenham en evenveel of meer doelpunten hebben gescoord in totaal.T-MOB schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 07:43:
[...]
Nee, winst Vitesse is genoeg door onderling resultaat (je hebt notabene zelf het regelement gepost). Erg knap van Vitesse als dat lukt. Ik ken een andere Nederlandse club die een stuk meer moeite had met Tottenham. #doetnogsteedszeer
Ik weet niet waar @LoeWn zijn regels vandaan had, maar mijn bron (de UEFA) zegt juist dat het scenario wat ik schetste klopt. Uitdoelpunten tellen niet zwaarder. Onderling resultaat is 2x gelijkspel en dus een gelijk doelsaldo.T-MOB schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 07:43:
[...]
Vitesse zal in het 3-0/1-0 scenario doorgaan door puntje g. Alles daarvoor is gelijk.
Sorry mannen, ik had ze ergens van een website die weer de UEFA als bron gebruikte. Ik had beter moeten checken. Gelukkig zijn jullie scherp. Wel jammer voor Vitesse natuurlijk.
Eredivisie speelronde 14
vrijdag 20u
N.E.C. v SC Cambuur
-
zaterdag 18:45u
Fortuna Sittard v FC Groningen
20u
PEC Zwolle v RKC
21u
Willem II v Go Ahead Eagles
-
zondag 12:15u
Sparta v Ajax
14:30u
FC Twente v Feyenoord
FC Utrecht v Heracles
16:45u
sc Heerenveen v PSV
20u
Vitesse v AZ
Enjoy this weekend
vrijdag 20u
N.E.C. v SC Cambuur
-
20u
PEC Zwolle v RKC
21u
-
Sparta v Ajax
FC Twente v Feyenoord
FC Utrecht v Heracles
sc Heerenveen v PSV
20u
Vitesse v AZ
Enjoy this weekend
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik vrees dat de Spurs dit keer hun sportieve plicht wel willen doen en willen winnen.
Dan is Vitesse gezien.
Hoop dat Rennes dat wil en kan voorkomen.
Dan is Vitesse gezien.
Er zijn bij de wedstrijd van PSV enkele arrestaties verricht toen mensen probeerden binnen te dringen in het stadion
De reactie van PSV: nee, dat waren geen PSV supporters.
Ergens hebben ze een punt. Dat soort figuren kunnen geen supporter zijn van de club
Ergens hebben ze een punt. Dat soort figuren kunnen geen supporter zijn van de club
Maar winnen is niet per se genoeg voor de Spurs, ze moeten ook zorgen dat Vitesse niet met 2 doelpunten verschil tov hunzelf wint. Als de Spurs met 2-0 winnen en Vitesse met 4-0 zijn ze ook klaar.Harribo schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:36:
Ik vrees dat de Spurs dit keer hun sportieve plicht wel willen doen en willen winnen.
Dan is Vitesse gezien.
Ja dat gevoel heb ik al 3 wedstrijden gehad maar toen konden ze ook niet winnen..Harribo schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:36:
Ik vrees dat de Spurs dit keer hun sportieve plicht wel willen doen en willen winnen...
Ze hebben nu verloren van de nr 3 en 4 in de poule en gelijkgespeeld tegen de nr1. Nu moeten ze weer tegen de nr 1, dat kan ze wel wat moeite op gaan leveren.
Precies, als Vitesse met voldoende marge wint van Mura dan zijn ze er ook gewoon.. Uit werd het 'maar' 2-0, maar ze spelen nu thuis en weten dat ze veel moeten scoren, dus wie weet..ElPaco schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 11:43:
[...]
Maar winnen is niet per se genoeg voor de Spurs, ze moeten ook zorgen dat Vitesse niet met 2 doelpunten verschil tov hunzelf wint. Als de Spurs met 2-0 winnen en Vitesse met 4-0 zijn ze ook klaar.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En Tottenham heeft laten zien niet in al te beste doen te zijn. Die moeten ook nog maar 'gewoon' even winnen van Rennes, dat is ook nog geen gegeven.
Hetzelfde type numbnuts, klapmongolen, dat je zag bij AZ, etc., die vinden dat, omdat ze een #clubpyjama dragen het volste recht hebben om toegang tot #club stadion te betreden wanneer het hen blieft.Deadsy schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 11:38:
Er zijn bij de wedstrijd van PSV enkele arrestaties verricht toen mensen probeerden binnen te dringen in het stadion
Waar blijft dan de ME? Waarom niet bij voorbaat een paar donkerblauwe bussen zichtbaar positioneren?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Omdat geld. Zo'n ME bus kost flink wat geld om preventief neer te zetten. Ik zou het als club tegenwoordig ook gewoon doen, want idioten die binnen willen komen heb je toch wel, maar dat lijkt me de hoofdreden dat ze het niet doen.Ramzzz schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 12:40:
[...]
Waar blijft dan de ME? Waarom niet bij voorbaat een paar donkerblauwe bussen zichtbaar positioneren?
Ze zouden het iets anders mogen stellen... Deze figuren zijn PSV supporter onwaardig. Dat klinkt nog veel vervelender voor ze ook.Deadsy schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 11:38:
Uiteindelijk zijn het (net als die zwakzinnigen bij andere clubs) wel supporters van de betreffende club, alleen wil je ze niet hebben.
Ok dus eigenlijk staat Vitesse er beter voor dan de Spurs.
De Spurs zijn de laatste tijd niet in goede doen, dat klopt.
Maar ja toch.... Eerst zien...
Mura is natuurlijk ook geen Helmond Sport
De Spurs zijn de laatste tijd niet in goede doen, dat klopt.
Maar ja toch.... Eerst zien...
Mura is natuurlijk ook geen Helmond Sport
Ik denk dat ze er redelijk gelijk op staan, vooralsnog heeft Tottenham namelijk wel een beter doelsaldo. Ach, volgende week weten we het zeker
of wanneer die laatste wedstrijden dan ook zijn.
Dat is ook het moment dat PSV plek 2 in de poule nog veilig moet zien te stellen.
Dat is ook het moment dat PSV plek 2 in de poule nog veilig moet zien te stellen.
Die bussen zetten ook een bepaalde grimmige sfeer neer. Dat wil je ook niet als het niet nodig is.ElPaco schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 12:46:
[...]
Omdat geld. Zo'n ME bus kost flink wat geld om preventief neer te zetten. Ik zou het als club tegenwoordig ook gewoon doen, want idioten die binnen willen komen heb je toch wel, maar dat lijkt me de hoofdreden dat ze het niet doen.
(Lijkt mij best lastig, wel aanwezig zijn maar tegelijk ook de-escalerend optreden. Bij Feyenoord valt het mij altijd op dat er wel heel veel politie is maar dat die ontzettend hun best doen vriendelijk en gastvrij te zijn. Je hebt geen stem meer over als je bij het stadion aankomt enkel door het teruggroeten van die 10 000 agenten die je een fijne wedstrijd wensen)
alles kan off-topic
Er een grote clowns hoofd op schilderen.Ankona schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:04:
[...]
Die bussen zetten ook een bepaalde grimmige sfeer neer. Dat wil je ook niet als het niet nodig is.
(Lijkt mij best lastig, wel aanwezig zijn maar tegelijk ook de-escalerend optreden. Bij Feyenoord valt het mij altijd op dat er wel heel veel politie is maar dat die ontzettend hun best doen vriendelijk en gastvrij te zijn. Je hebt geen stem meer over als je bij het stadion aankomt enkel door het teruggroeten van die 10 000 agenten die je een fijne wedstrijd wensen)
Is meteen een stuk minder grimmig en de idioten weten meteen wat men van ze vind
Welke versie van Pennywise bedoel je, de 'originele', of de remake?Deadsy schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:50:
[...]
Er een grote clowns hoofd op schilderen.
Is meteen een stuk minder grimmig en de idioten weten meteen wat men van ze vind
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Tottenham speelt de zondag na de Con wedstrijd wel tegen een club die vlak onder hun staat en bij winst hun kan inhalen. Alhoewel zo vroeg in het seizoen is het maar de vraag of ze dan de prioriteit aan de PL geven.
Verwijderd
Engelse clubs die in deze fase niet in de Champions League zitten laten de Europese uitwedstrijden vaak lopen en proberen zich te kwalificeren via de thuiswedstrijden.Deadsy schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 19:02:
Tottenham speelt de zondag na de Con wedstrijd wel tegen een club die vlak onder hun staat en bij winst hun kan inhalen. Alhoewel zo vroeg in het seizoen is het maar de vraag of ze dan de prioriteit aan de PL geven.
Laatste 8x thuis
8x winst en een doelsaldo 26-3
Tegen dezelfde tegenstanders in de uitwedstrijden
2x winst 2x gelijk 5x verlies en een doelsaldo 13-15
Ik ga er vanuit dat ze volle bak gaan. Rennes speelt 3 dagen later de topper tegen Nice.
Ik hoop niet dat hier veel mensen met hooikoorts zijn want er komen wat polletjes aan 
Van de zondagwedstrijden heb ik enkele op het oog interessante potten eruit gepikt:
Poll: Twente vs Feyenoord
• Winst Twente
• Winst Feyenoord
• Gelijkspel

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Heerenveen vs PSV
• Winst Heerenveen
• Winst PSV
• Gelijkspel

Poll: Vitesse vs AZ
• Winst Vitesse
• Winst AZ
• Gelijkspel

Van de zondagwedstrijden heb ik enkele op het oog interessante potten eruit gepikt:
Poll: Twente vs Feyenoord
• Winst Twente
• Winst Feyenoord
• Gelijkspel
Poll: Heerenveen vs PSV
• Winst Heerenveen
• Winst PSV
• Gelijkspel
Poll: Vitesse vs AZ
• Winst Vitesse
• Winst AZ
• Gelijkspel
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Uit naar Sparta.
Een poll met maar één mogelijk antwoord is derhalve overbodig.
Maar omdat je het zo lief vraagt:
Poll: Sparta vs Ajax
• Winst Sparta
• Winst Ajax
• Gelijkspel
[ Voor 57% gewijzigd door Superkiwi op 27-11-2021 12:58 ]
Ja en waar blijft Groningen?! Discriminatie van de boeren!
Edit :Aangezien iedereen hier natuurlijk op zat te wachten...
Poll: Fortuna Sittard - Groningen
• Winst Fortuna
• Winst Groningen
• Gelijkspel
Tussenstand:

Edit :Aangezien iedereen hier natuurlijk op zat te wachten...
• Winst Fortuna
• Winst Groningen
• Gelijkspel
Tussenstand:
[ Voor 80% gewijzigd door Harribo op 27-11-2021 12:36 ]
Ik zie de 0-0 er niet tussen staanSuperkiwi schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:51:
[...]
Uit naar Sparta.
• Winst Ajax
• Winst Ajax
[Afbeelding]
En nu ben jij zeker degene die 'gelijkspel' heeft aangevinkt?
Zo kom je nooit bij Typhone in de buurt natuurlijk.
Net pas geklikt, wel voor winst Ajax, ze zullen toch niet weer 0-0 doen?Superkiwi schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 13:17:
[...]
Daar gaan we niet vanuit.
Na een goede wedstrijd in Europa volgt vaak een matige wedstrijd in de ED.
Nu was het dinsdag naar mijn idee een matige Europese wedstrijd dus volgt er morgen een goede wedstrijd.
0-3.
Na een goede wedstrijd in Europa volgt vaak een matige wedstrijd in de ED.
Nu was het dinsdag naar mijn idee een matige Europese wedstrijd dus volgt er morgen een goede wedstrijd.
0-3.
Is wel kunstgras daar bij Sparta en Ajax heeft daar vaak wel moeite mee.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Die kan administratief, Sparta doet nooit zijn best tegen Ajax.Superkiwi schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:51:
[...]
Uit naar Sparta.
• Winst Sparta
• Winst Ajax
• Gelijkspel
[Afbeelding]
alles kan off-topic
Eredivisie speelronde 14
20u
PEC Zwolle v RKC
21u
-
Sparta v Ajax
FC Twente v Feyenoord
FC Utrecht v Heracles
sc Heerenveen v PSV
20u
Vitesse v AZ
Enjoy this weekend

reeds gespeeld
vrijdag 20u
N.E.C. 2-3 SC Cambuur
20u
PEC Zwolle v RKC
21u
-
Sparta v Ajax
FC Twente v Feyenoord
FC Utrecht v Heracles
sc Heerenveen v PSV
20u
Vitesse v AZ
Enjoy this weekend
reeds gespeeld
vrijdag 20u
N.E.C. 2-3 SC Cambuur
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Superkiwi schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 13:17:
[...]
Als ze winnen, perfect, spelen ze gelijk, dan kan ik hier pochen dat ik er echt wel verstand van heb
Fortuna - Groningen is het rust.
1-2
Goal van Seuntjes van Fortuna van afstand waarbij keeper Leeuwenburg dacht dat hij naast ging
Laatste doelpunt voor Groningen was een kadootje van Fortuna.
Niveau is niet je van het
Trouwens ik zie nu voor het eerst Ali Boussabon als analist. Alleen maar zinnige dingen zegt hij tot nu toe
1-2
Goal van Seuntjes van Fortuna van afstand waarbij keeper Leeuwenburg dacht dat hij naast ging
Laatste doelpunt voor Groningen was een kadootje van Fortuna.
Niveau is niet je van het
Trouwens ik zie nu voor het eerst Ali Boussabon als analist. Alleen maar zinnige dingen zegt hij tot nu toe
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 27-11-2021 19:43 ]
Jeujjj, ik had winst GroningenHarribo schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:09:
Edit :Aangezien iedereen hier natuurlijk op zat te wachten...![]()
De rest heeft er niet veel verstand van.
[ Voor 42% gewijzigd door Superkiwi op 27-11-2021 20:31 ]
Superkiwi schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 20:30:
[...]
Jeujjj, ik had winst Groningen
De rest heeft er niet veel verstand van.
Joepie!
Groningen speelde redelijk en Fortuna... Die waren opeens zo aan het prutsen. Ik vind het prima
Ze moeten nu nog lijnen trekken bij Sparta? Met een verfroller? 
[ Voor 73% gewijzigd door Vos op 28-11-2021 12:08 ]
Wat een amateuristische klotenbende daarVos schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:05:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik dacht altijd dat het met kunstgras zo was dat die lijnen al gewoon wit uit de fabriek kwamen dus was net ook best verrast dat het nog geschilderd moest worden. Want je zou zeggen dat de makers van kunstgras wel genoeg onderzoek naar slijtvastheid moeten hebben gedaan.Vos schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:05:
[Afbeelding]
Plat is op zich beter dan hobbeligVos schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:16:
Dat veld is ook wel het slechtste kunstgras wat er is? Compleet platgelopen ook.
En dat terwijl het toch de club van Rotterdam is..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Is er geen betere supporters 'track' beschikbaar om aan de uitzending toe te voegen? Want vind het af en toe meer op een white noise machine lijken dan dat ik gejuich hoor.
Echt dit veld ziet eruit alsof ik m'n TV opnieuw moet calibreren.
Viel mij ook al op, misschien vanavond maar gebruiken om snel in slaap te vallen.Pompi schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:22:
Is er geen betere supporters 'track' beschikbaar om aan de uitzending toe te voegen? Want vind het af en toe meer op een white noise machine lijken dan dat ik gejuich hoor.
Kunstgras is kunstblessure?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:43
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Speel even een spartaan aan in de 16
Ajax is weer eens slordig en krijgt de bal niet rond, zoals ze willen door dat kunstgras.
Hopelijk wennen deze omstandigheden snel.
Ajax is weer eens slordig en krijgt de bal niet rond, zoals ze willen door dat kunstgras.
Hopelijk wennen deze omstandigheden snel.
Zet Neres svp zsm op de bank weer, allemachtig wat traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag speelt die gast en echt alles achteruit.
23 minuten gevoetbald, 0 kansen
Sparta 0 minuten gevoetbald 1 grote kans
Is Fraser niet de papa van Neres?
Er is dan ook vooralsnog weinig om voor te juichenPompi schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:22:
Mooi kasteel, matige inrichting.
1 kansje Danilo in beginTyphone schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:38:
23 minuten gevoetbald, 0 kansen
Tijdrekken vanaf de aftrap, benieuwd naar de extra tijd.toolkist schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:39:
Geef die bal maar niet terug, compenseert voor de minuut tijdrekken voordat ie die bal uitschoot.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:strip_exif()/f/image/wfvMYVtNjAXDbgaEz6Y96ctB.jpg?f=fotoalbum_large)