Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
That's what she saidAgent47 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:32:
Die zat erin !!!
100% verloren door die kut keeper en kut scheidsAgent47 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:32:
Die zat erin !!!
TijdrekkenPWM schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:34:
Ik mis blijkbaar wat er gebeurt. Waarom ging die speler daar nu liggen?
Wonderlijk dat er weer eens geen VAR is bij een cruciale bekerpot en Feyenoord weer benadeeld wordt daardoor.
[ Voor 18% gewijzigd door ph4ge op 25-11-2021 20:35 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zodat de scheids wat willekeurige spelers van Feyenoord geel kon geven.PWM schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:34:
Dat is de undercover grasinspecteur.PWM schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:34:
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Gaat wel lekker wat extra tijd af, en de 92ste minuut is al voorbij.
[ Voor 39% gewijzigd door Rubman op 25-11-2021 20:36 ]
Omdat hij corrupt en incompetent is. Er is geen andere verklaring.ph4ge schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:35:
Ik snap niet hoe je die goal niet geeft. Je ziet aan de hoek van de bal dat hij wel achter de lijn moet zijn geweest. Als hij recht omhoog kopte zou die bal via de lat nooit zover van het doel kunnen komen. Je ziet ook dat hij ruim achter de lijn staat. Die keeper ligt ook achter de lijn.
Dessers held!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
wahahahahahaha 92ste minuut !
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
XXXVI
OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:26:
Maak nou maar de 2-2!
nggyu nglyd
Maakt niet uit, als Vitesse wint. Vitesse staat op onderling resultaat boven Tottenham (volgens livescore.com).Snowdog schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:39:
Lol Mura nog ff met de 2-1 tegen Tottenham diep in de blessuretijd, zou nog wel eens gunstig kunnen zijn voor Vitesse. Als Tottenham niet wint iig die laatste wedstrijd.
YoQuad schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:38:
Wie had hier 2x een gelijkspel? Zou wel eens gelijk kunnen krijgen.
Hoop dat die twee ook nog kloppen, dan is het best wel een goede week
Met Bijlow op de goal was dit een 0-2 overwinning geweest.PWM schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:42:
Lekker zeg. Verdiend punt. Alsnog natuurlijk allemaal erg matig, maar dit soort wedstrijden zijn jaren verloren gegaan, dus geen klachten.
Vraag me wel een beetje af of dat klopt, uitdoelpunten doen niet meer ter zake toch?ElPaco schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:41:
[...]
Maakt niet uit, als Vitesse wint. Vitesse staat op onderling resultaat boven Tottenham (volgens livescore.com).
Kun je je voorstellen hoe het er nu in huize Bijlow aan toegaat. Die schreeuwt ff de hele wijk aan de Corona. 😋dr.lowtune schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:43:
[...]
Met Bijlow op de goal was dit een 0-2 overwinning geweest.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Gefeliciteerd Feyenoord! En natuurlijk ook dikke pluim aan Vitesse, erg knap gedaan!
Onderling resultaat is gelijk. 1-0 en 3-2. Uitdoelpunten tellen niet meer extra wat dat betreft. Dus dan zou het om GD moeten gaan totaal.ElPaco schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:41:
[...]
Maakt niet uit, als Vitesse wint. Vitesse staat op onderling resultaat boven Tottenham (volgens livescore.com).
Lijkt erop dat Livescore niet klopt. De UEFA geeft het in ieder geval andersom aan:
https://www.uefa.com/uefaeuropaconferenceleague/standings/
Sofascore zet Vitesse ook boven Tottenham, maar door welke regel weet ik niet precies.Snowdog schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:44:
[...]
Vraag me wel een beetje af of dat klopt, uitdoelpunten doen niet meer ter zake toch?
Edit: @Vincentio de UEFA zal wel gelijk hebben, helaas.
[ Voor 9% gewijzigd door ElPaco op 25-11-2021 20:49 ]
Ah de link hierboven zegt anders indd.
[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 25-11-2021 20:50 ]
Regeren is vooruitschuiven
DESSEEEEEEERS JAAAAAAAHAAAAAAAAAA
PuntenVos schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:50:
Tellen uitdoelpunten misschien in een poule nog wel? Maar in KO ronde niet?
Ah de link hierboven zegt anders indd.
Onderling resultaat
Doelsaldo
Aantal doelpunten voor
Hoe zit het precies dan als Vitesse met 3-0 zou winnen en Tottenham met 1-0? Dan hebben ze ook gelijk doelsaldo (12-8)? Waarop zou Tottenham dan doorgaan?T-MOB schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:51:
Het doelsaldo van Tottenham is 2 beter dan dat van Vitesse. Vitesse moet hopen op puntverlies van Tottenham. Of 3 doelpunten meer maken dan de Engelsen. Dat wordt nog lastig
Zo, dat is wel heel Calimero.ElPaco schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:45:
Een NOS pushbericht wat wel over voetbal gaat en niet over Ajax gaat. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Gefeliciteerd Feyenoord! En natuurlijk ook dikke pluim aan Vitesse, erg knap gedaan!
Vitesse echt heel knap in die poule
[ Voor 5% gewijzigd door Exocet op 25-11-2021 20:53 ]
Coëfficiëntenextase:
— Michel Abbink (@sportzeloot) 25 november 2021
✅ Feyenoord zeker van overwintering
✅ Bonus van 2 punten door groepszege
✅ Veerkrachtig Vitesse heeft alles in eigen hand
✅ Braga verliest en zakt naar plek in 2 in EL-groep
✅ 5 overwinteraars kan nog 😎
Plek 6 is bijna weer van ons 🍾 pic.twitter.com/MGRnzGvMHl
Dan gaat het om het aantal uitdoelpunten in alle groepswedstrijd en, degene die daar de meeste van heeft gaat door. (omdat het onderling doelsaldo bij Vitesse en Tottenham ook gelijk is).Snowdog schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:52:
[...]
Hoe zit het precies dan als Vitesse met 3-0 zou winnen en Tottenham met 1-0? Dan hebben ze ook gelijk doelsaldo (12-8)? Waarop zou Tottenham dan doorgaan?
Edit: En dan is Vitesse dus door, zij hebben meer uitgoals.
Edit2: hier te vinden, 16.01 moet je zijn: https://documents.uefa.co...system-group-stage-Online
[ Voor 19% gewijzigd door ElPaco op 25-11-2021 21:02 ]
Ok, dat zou dan gunstig zijn voor Vitesse. Nouja, we zien wel wat het gaat worden.ElPaco schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:59:
[...]
Dan gaat het om het aantal uitdoelpunten in alle groepswedstrijd en, degene die daar de meeste van heeft gaat door. (omdat het onderling doelsaldo bij Vitesse en Tottenham ook gelijk is).
Edit: En dan is Vitesse dus door, zij hebben meer uitgoals.
Je vraag is al beantwoord maar even voor de volledigheid:Snowdog schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:52:
[...]
Hoe zit het precies dan als Vitesse met 3-0 zou winnen en Tottenham met 1-0? Dan hebben ze ook gelijk doelsaldo (12-8)? Waarop zou Tottenham dan doorgaan?
The teams are ranked by points won during the group stage. Three points are awarded for a win, one point is awarded for a tie and no points for a loss. According to UEFA, if tied on points the following tiebreaking criteria are applied:
1. higher number of points obtained in the group matches played among the teams in question.
2. superior goal difference from the group matches played among the teams in question.
3. higher number of goals scored in the group matches played among the teams in question.
4. higher number of goals scored away from home in the group matches played among the teams in question.
If after having applied criteria 1. through 4., teams still have an equal ranking, criteria 1. through 4. are reapplied exclusively to the matches between the remaining teams to determine their final rankings. If this procedure does not lead to a decision, criteria 5. through 12. apply in the order given to the two or more teams still equal.
5. superior goal difference in all group matches.
6. higher number of goals scored in all group matches.
7. higher number of away goals scored in all group matches.
8. higher number of wins in all group matches.
9. higher number of away wins in all group matches.
10. lower disciplinary points total based only on yellow and red cards received in all group matches (red card = 3 points, yellow card = 1 point, expulsion for two yellow cards in one match = 3 points).
11. higher club coefficient.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Buiten stadion, lijkt me toch niet dat er boetes gegeven kunnen worden door de UEFA.carpebios schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:04:
Dat vuurwerk, waarom? Straks weer een boete. En allemaal op 1,5 meter natuurlijk. Je zou er in de buurt wonen.
Vraag maar aan @mavaros, volgens mij woont hij daar in de straat/buurt.carpebios schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:04:
Dat vuurwerk, waarom? Straks weer een boete. En allemaal op 1,5 meter natuurlijk. Je zou er in de buurt wonen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Lucky Feyenoord heeft natuurlijk ook een geweldige campagne gedraaid. Vanavond was niet zo sterk, maar over alle wedstrijden bekeken overtuigend door.
Anti-bam
Haha, dat dacht ik die 1e wedstrijd ook al... Ze spelen verder wel lekker voetbal dat Graz. Die hebben er zin in.ElPaco schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:16:
Wat doet Ten Hag bij Sturm Graz?
Die hebben gekeken hoe Go Ahead dat deed tegen Ajax.Snowdog schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:17:
[...]
Haha, dat dacht ik die 1e wedstrijd ook al... Ze spelen verder wel lekker voetbal dat Graz. Die hebben er zin in.
Als dit klopt zou Vitesse nu tweede moeten staan op basis van uitgoals tegen Tottenham. Ze zijn dan bij winst sowieso door.LoeWn schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:04:
[...]
Je vraag is al beantwoord maar even voor de volledigheid:
The teams are ranked by points won during the group stage. Three points are awarded for a win, one point is awarded for a tie and no points for a loss. According to UEFA, if tied on points the following tiebreaking criteria are applied:
1. higher number of points obtained in the group matches played among the teams in question.
2. superior goal difference from the group matches played among the teams in question.
3. higher number of goals scored in the group matches played among the teams in question.
4. higher number of goals scored away from home in the group matches played among the teams in question.
Cruciaal is gewoon is voor vitesse winst genoeg om zeker door te gaan ongeacht andere uitslagen?T-MOB schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:20:
[...]
Als dit klopt zou Vitesse nu tweede moeten staan op basis van uitgoals tegen Tottenham.
Ja, daar lijkt het wel op.Joostje123 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:24:
[...]
Cruciaal is gewoon is voor vitesse winst genoeg om zeker door te gaan ongeacht andere uitslagen?
Eh wacht dit klopt ff niet haha, je hebt gelijk... Dacht dat the teams in question de hele groep was, maar da's duidelijk niet het geval.T-MOB schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:20:
[...]
Als dit klopt zou Vitesse nu tweede moeten staan op basis van uitgoals tegen Tottenham. Ze zijn dan bij winst sowieso door.
Unknown atm, regels zijn lastigJoostje123 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:24:
[...]
Cruciaal is gewoon is voor vitesse winst genoeg om zeker door te gaan ongeacht andere uitslagen?
[ Voor 19% gewijzigd door Snowdog op 25-11-2021 21:30 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nee, cruciaal is teams in questiom. Onderling is het doelsaldo 3-3. Waarbij Vitesse er 2 in Londen heeft, en Tottenham 1 in Arnhem. Ik was eerst ook op het verkeerde been omdat de "away goal" regel afgeschaft zou zijn. Maar in de groepsfase telt het nog wel mee voor onderling resultaat.Snowdog schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:26:
[...]
Nah, op basis van #2 staan ze 3e. Tottenham heeft een betere goal difference.
De rankin op uefa.com is een beetje krom. Die zetten Tottenham wel hoger wegens doelsaldo.
Gok eigenlijk dat dit niet klopt, want anders lijkt @T-MOB gelijk te hebben?LoeWn schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:04:
[...]
Je vraag is al beantwoord maar even voor de volledigheid:
If after having applied criteria 1. through 4., teams still have an equal ranking, criteria 1. through 4. are reapplied exclusively to the matches between the remaining teams to determine their final rankings. If this procedure does not lead to a decision, criteria 5. through 12. apply in the order given to the two or more teams still equal.
5. superior goal difference in all group matches.
6. higher number of goals scored in all group matches.
7. higher number of away goals scored in all group matches.
8. higher number of wins in all group matches.
9. higher number of away wins in all group matches.
10. lower disciplinary points total based only on yellow and red cards received in all group matches (red card = 3 points, yellow card = 1 point, expulsion for two yellow cards in one match = 3 points).
11. higher club coefficient.
Yep, had het al gecorrigeerd, ik had het bovenstaande stukje niet gelezen en dacht dat de teams in question de groepsteams waren, maar het gaat puur om de tiebreaker teams, dus als dit de huidige regels zijn, dan heb je gelijk zou ik zeggen.T-MOB schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:28:
[...]
Nee, cruciaal is teams in questiom. Onderling is het doelsaldo 3-3. Waarbij Vitesse er 2 in Londen heeft, en Tottenham 1 in Arnhem. Ik was eerst ook op het verkeerde been omdat de "away goal" regel afgeschaft zou zijn. Maar in de groepsfase telt het nog wel mee voor onderling resultaat.
De rankin op uefa.com is een beetje krom. Die zetten Tottenham wel hoger wegens doelsaldo.
Ja het is nogal jammerlijk als je eerste 5 keuzes niet mee kunnen doen. Gelukkig blijken de nummers 6 t/m 10 voor de aanval niet super slecht, maar gewoon middelmatig. Laten we hopen dat het toch genoeg is.carpebios schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:27:
Wat een aanvallende armoede bij PSV zeg.
Hoezo? Maar 10 nationaliteiten op het veld nu, damn you Brazilianen! Sowieso is 1 Nederlander meer dan genoeggroggy schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:28:
Psv speelt echt met een vreemdelingenlegioen
Jawel het klopt wel. Komt uit de reglementen van de Conference League. Die staan in de post van ElPaco gelinkt.Snowdog schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:29:
[...]
Gok eigenlijk dat dit niet klopt, want anders lijkt @T-MOB gelijk te hebben?
Nou dat schot was slecht, maar zo slecht?OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:34:
Als dit geen rood was scheids ...
De scheidsrechter zei voor de wedstrijd dat hij Vinicius in de gaten ging houden i.v.m. een elleboogstoot van hem die de scheids gezien had tijdens een andere wedstrijd ofzo.ElPaco schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:35:
[...]
Nou dat schot was slecht, maar zo slecht?
@Maarten_E Die bammen tellen niet of wel?
[ Voor 6% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-11-2021 21:38 ]
Dat zei ik vorige week vrijdagavond ook.carpebios schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:40:
SCHIET DAN TOCH EENS!
Bam!
Vinicius ...
Stoppen op je hoogtepunt Vinicius!!!!!!
Beter, heel PSV direct opdoeken. Klaar, afgelopen.OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:45:
Hij zit!!! Wisselen!!!!
Stoppen op je hoogtepunt Vinicius!!!!!!
nggyu nglyd
Heh, waarom dat?Quad schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:46:
[...]
Beter, heel PSV direct opdoeken. Klaar, afgelopen.
Ajax heeft geen makkelijke tegenstanders meer nodig? *duikt weg*
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022