Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Klopt. Maar het was Vermeer + Bijlow. Toen Marsman + Bijlow, en nu Bijlow en hml niks nie. Dus zoek een keeper. Je 2e keeper moet op een goede dag even goed of beter zijn dan je 1e keeper, en op een slechte dag alleen schotpogingen langs laten gaan.Ankona schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:02:
[...]
Is gewoon een matige keeper, wel ervaren en betaalbaar. Helaas heb je hem wel af en toe nodig en nu dus in een best belangrijke wedstrijd.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
nggyu nglyd
Maar ja, vind maar eens een goede keeper die plaats wil nemen achter een jonge absolute nummer 1?OMX2000 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:05:
[...]
Klopt. Maar het was Vermeer + Bijlow. Toen Marsman + Bijlow, en nu Bijlow en hml niks nie. Dus zoek een keeper. Je 2e keeper moet op een goede dag even goed of beter zijn dan je 1e keeper, en op een slechte dag alleen schotpogingen langs laten gaan.
Reserve keeper is een vrij kansloos beroep. Dan heb je het te doen met jonge talenten die er nog niet klaar voor zijn of ervaren keepers die over hun top zijn en dit als pre-pensioen zien.
alles kan off-topic
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 25-11-2021 19:09 ]
alles kan off-topic
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zoals die achterhoede bezig is vandaag, daar valt niet tegenop te scorenLAD93 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:11:
Senesi ook echt bizar slecht zeg, mijn hemel.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
alles kan off-topic
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:05
[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 25-11-2021 19:57 ]
Hebben ze soms een week niet gemaaid ofzo?
alles kan off-topic
alles kan off-topic
Welke club?Agent47 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:20:
Die joodse club volgende keer mag die keeper meenemen van ons. Man man man
Leek mij rood, wel frappant dat hij eerst geel trekt. Geen idee of je dat mag aanpassen.
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 25-11-2021 19:23 ]
[ Voor 16% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-11-2021 19:24 ]
alles kan off-topic
per aspera ad astra
Maccabi HaifaVos schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:23:
[...]
Welke club?
Leek mij rood, wel frappant dat hij eerst geel trekt. Geen idee of je dat mag aanpassen.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Maccabi haivaVos schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:23:
[...]
Welke club?
Rood had ie kunnen geven. Maar van geel naar rood, zonder var en op aangeven van grenssrechter?LAD93 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:23:
Wat is dit nou weer voor iets kansloos? Van geel naar een directe rood zonder VAR?
Maat echt Til, dude! Nu volle bak verdedigen en billenknijpen.
alles kan off-topic
Edit : Vitesse scoort, 2-1
[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 25-11-2021 19:27 ]
Dat soort dingen mag alleen bij Feyenoord. Feyenoord treft elk jaar wel een koekebakker Europees. Tegen de Oostenrijkers vorig jaar, de bananenscheids tegen Roma herinner ik me.Vos schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:23:
[...]
Lijkt het wel op ja. Die bal van Marciano op Malacia vertraagde ook best snel. Zuinig geweest met sproeien misschien.Ankona schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:22:
Die bal lijkt totaal niet te rollen. Al die passes missen hun snelheid.
Hebben ze soms een week niet gemaaid ofzo?
Vaker jinxen svp!Harribo schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:26:
Vitesse is gebeurd vrees ik
nggyu nglyd
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Zo rood was deze niet. Til was laat en het been was gestrekt, maar heel gevaarlijk was het niet. Dat gezever van de commentator dat de scheidsrechter niet op advies van de grensrechter een rode kaart mag geven snap ik niet. Als het rood is, is het rood. Dat het niet via de standaardprocedure gaat, lekker belangrijk.OMX2000 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:24:
[...]
Rood had ie kunnen geven. Maar van geel naar rood, zonder var en op aangeven van grenssrechter?
Maat echt Til, dude! Nu volle bak verdedigen en billenknijpen.
Precies, het was wel lomp van Til (krijg je met iemand die door matige motoriek zijn benen niet onder controle heeft) maar hard of gemeen was het niet. Puur omdat die Tsjech zo ging acteren verschoot de kaart van kleur.DeKever schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:29:
[...]
Zo rood was deze niet. Til was laat en het been was gestrekt, maar heel gevaarlijk was het niet. Dat gezever van de commentator dat de scheidsrechter niet op advies van de grensrechter een rode kaart mag geven snap ik niet. Als het rood is, is het rood. Dat het niet via de standaardprocedure gaat, lekker belangrijk.
alles kan off-topic
Sorry ik versta je slecht, kan je dat nog een paar keer herhalen straks.Harribo schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:26:
Vitesse is gebeurd vrees ik
Edit : Vitesse scoort, 2-1
Dus laten we het hopen
Altijd makkelijk achteraf blaten!DoeEensGek schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:34:
[...]
Sorry ik versta je slecht, kan je dat nog een paar keer herhalen straks.
Maar speciaal voor jou : ik vrees dat Vitesse gebeurd is.
Dat Rennes heeft wat Spaans /Portugese smerigheidjes, vervelend en moeilijk te verslaan
Feyenoord supporter
Eerst geel en dan op aangeven van een grensrechter die aan de andere zijde staat en eigenlijk aan verkeerde kant om het te zien toch rood geven.
Dacht dat bij gebrek aan VAR eerste kaart gewoon geldt en deze niet gewisseld mag worden.
Maar zelfs met 10 man is er nog wel van dit Slavia Praag te winnen. Mits de verdediging wat beter gaat staan zodat de keeper niet in actie hoeft te komen want die is niet heel goed. Denk ik ook de reden dat de verdediging best schuttert.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik zeg niks.OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:06:
Lekker gekeept, Bijlow gewoon op de bank zodra hij terugkomt!
van de regen in de drup pffffOPSLAGHOND schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:06:
Lekker gekeept, Bijlow gewoon op de bank zodra hij terugkomt!
En wij ondertussen maar klagen over Pasveer ...
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 25-11-2021 20:11 ]
Klagen over pasveer? Neh doen we al een tijdje niet meerOPSLAGHOND schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:10:
Dit kan toch niet ...
Union heeft ook gescoord. Volgens mij is Feyenoord door bij een overwinning van hen?
[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 25-11-2021 20:13 ]
Klopt.PWM schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:11:
Dit is nu het mooie voorbeeld van een brede selectie.
Union heeft ook gescoord. Volgens mij is Feyenoord door bij een overwinning van hen?
TussenstandPWM schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:11:
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Scherpen had ook zo'n momentje vorig jaar. In een CL finale kan ik me herinneren dat er ook een keeper de hoofdrol claimde.OMX2000 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:10:
Echt ik was geen moment onder de indruk van hem. Maar dit kan gewoon NIET als keeper. Doe ff normaal joh.
Ik wil maar zeggen, het komt in de beste families voor.
Hij krijgt hem ook zo voor z'n voeten. Als de keeper hem niet klem heeft moet hij hem ergens duwen waar geen spits loopt.Vos schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:11:
Zeker fout van keeper, maar verdedigers zijn ook niet scherp. Die spits wel.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Een reserve keep heeft toch niks met een brede selectie te maken? Je hebt één goede reserve nodig.PWM schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:11:
Dat klopt niet volgens mij Slavia kan nog 1e van de groep worden en als Feyenoord tweede wordt is het knock-out ronde voor Feyenoord.PWM schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:11:
Dit is nu het mooie voorbeeld van een brede selectie (hier dus het gebrek)
Klopt, daarom is het ook fout van de keeper. Maar waar die spits loopt kan ook een verdediger lopen. Die was attenter bedoel ik.ph4ge schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:14:
[...]
Hij krijgt hem ook zo voor z'n voeten. Als de keeper hem niet klem heeft moet hij hem ergens duwen waar geen spits loopt.
Nah, die had gewoon geluk. Daar konden de verdedigers niks aan doen.Vos schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:15:
[...]
Klopt, daarom is het ook fout van de keeper. Maar waar die spits loopt kan ook een verdediger lopen. Die was attenter bedoel ik.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ow nog echt ook, wist ik niet eensRubman schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:14:
[...]
Dat klopt niet volgens mij Slavia kan nog 1e van de groep worden en als Feyenoord tweede wordt is het knock-out ronde voor Feyenoord.
The eight group winners automatically go through to the last 16. Additional knockout round play-offs will then be played before the round of 16 between the eight group runners-up and the third-ranked teams from the UEFA Europa League groups.
Tuurlijk, maar het komt uit de lengte of de breedte. Een tweede keeper is 99% van de tijd een dure bankzitter. Blijkbaar is er dus gekozen om daar wat anders mee te doen. Thijs Jansen lijkt me trouwens ook nog niet klaar.D-e-n schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:14:
[...]
Een reserve keep heeft toch niks met een brede selectie te maken? Je hebt één goede reserve nodig.
Lol ok... Ik heb altijd anders geleerd bij trainingph4ge schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:16:
[...]
Nah, die had gewoon geluk. Daar konden de verdedigers niks aan doen.
Imho moet Feyenoord 1e van de groep worden of het is klaar in Europa
Verwijderd
De PSVs van de Europa League kan Feyenoord prima hebben.Rubman schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:19:
Ja en bij afvallers Europa League bij knock-out lig je er ook uit waarschijnlijk.
Imho moet Feyenoord 1e van de groep worden of het is klaar in Europa
Groepswinnaar is
- meer euro's
- meer bonuspunten
- minder wedstrijden.
Vitesse mag trouwens ook wel langszij komen.
[ Voor 35% gewijzigd door Rubman op 25-11-2021 20:28 ]
of een 3-3 ergens andersOPSLAGHOND schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:26:
Maak nou maar de 2-2!
Liever Feyenoord gelijk, Vitesse gaat toch niks meer worden dat blijft voor eeuwig ellende.
Hoezo dan? Alle kans nog om door te gaan hoor.OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:29:
[...]
Liever Feyenoord gelijk, Vitesse gaat toch niks meer worden dat blijft voor eeuwig ellende.
Altijd net niet is toch een clubtraditie?ParaDroid2 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:30:
[...]
Hoezo dan? Alle kans nog om door te gaan hoor.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De nummer 1 van Israël toch?OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:10:
Dit kan toch niet ...
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:strip_exif()/f/image/E6NkNSVSGf07cJpxM5bbSjw8.png?f=user_large)