Toon posts:

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 151 ... 191 Laatste
Acties:

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 08:04

Vos

AFCA

Puntjes,1e in poule, geld, geen blessures. Prima :)

[Voor 13% gewijzigd door Vos op 24-11-2021 20:38]

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Scheelde nog heel weinig zeg

• snmght
  • Registratie: juni 2013
  • Nu online

snmght

imho dan he

Sébastien Knaller

WZAWZDB | "Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Hupske
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 07:36

Hupske

AFCA

Tweede helft goed hersteld. Wellicht ook omdat Besiktas uitgeraasd was.
Haller heeft zichzelf allang terug betaald inmiddels. Had even nodig om zich aan te passen, maar niet meer te missen nu :D

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• jaapstobbe
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 07:26
groepswinnaar, 5 uit 5, wat een weelde...

• Han
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
Lekker… 15 punten uit 5 wedstrijden, top :)

Inschattingsfout van Ten Hag in de eerste helft prima rechtgetrokken. En hulde voor Haller

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Geen 10 voor Haller ... #miskoop

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Han
  • Niet online
Vos schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:38:
Puntjes,1e in poule, geld, geen blessures. Prima :)
Exact dat :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Nu online

Quad

Selectief doof

Top gedaan idd.
Straks lekker de switch kijken, prima avond.

Haller heeft dus in zijn eerste 5 CL wedstrijden 9 goals gescoord, een record. Haaland kwam tot 8.

[Voor 45% gewijzigd door Quad op 24-11-2021 20:41]

Geluk heeft geen groot huis nodig, maar wel een deur om binnen te gaan.
PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️

• LuckyLuke
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 09:14

LuckyLuke

Schiet sneller dan ..nevermind

Wat gaf ik aan? Gefeliciteerd

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Joostje123
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 06:48
Weer mooi voor de coefficientpunten

• Snowdog
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 26-01 19:54
Vond de 2e helft eik ook niet best, maar ze winnen wel, da's t belangrijkste.
Verder voor iedereen die zegt punten, geld, en bs...

Come on, ben je ook zo blij als je baas weer een salarisverhoging krijgt terwijl jij niks krijgt of misschien met geluk de helft van de inflatie.

Laten we het hele geldsysteem van het voetbal niet maken tot iets goeds, maar eerder tot iets slechts. Daarvoor is het waarschijnlijk al te laat though, het is al omarmd door de massa blijkt nu wel.
Wat een armoede.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
2,9 miljoen voor 1x winst ... :X
Dat is 10 seizoenen aan boetes voor Het Legioen ... :+

• Vos

Vos

AFCA

Snowdog schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:42:
Vond de 2e helft eik ook niet best, maar ze winnen wel, da's t belangrijkste.
Verder voor iedereen die zegt punten, geld, en bs...

Come on, ben je ook zo blij als je baas weer een salarisverhoging krijgt terwijl jij niks krijgt of misschien met geluk de helft van de inflatie.

Laten we het hele geldsysteem van het voetbal niet maken tot iets goeds, maar eerder tot iets slechts. Daarvoor is het waarschijnlijk al te laat though, het is al omarmd door de massa blijkt nu wel.
Wat een armoede.
Nee, dan doe ik daar wat aan. Snap niet helemaal wat dit met voetbal te maken heeft?

• Snowdog
OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:45:
2,9 miljoen voor 1x winst ...
Kunnen ze aardig wat fonteinen van slopen :P

• Gynnad
  • Laatst online: 08:18

Gynnad

* * *

Wat een weelde, wie had dat ooit gedacht.. 15 uit 5!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Quad
  • Nu online

Quad

Selectief doof

Kon wel eens korter worden, seizoen is nog niet voorbij.

PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️

• LuckyLuke

LuckyLuke

Ho ho. Wij komen morgen pas hè!

• Snowdog
Vos schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:45:
[...]

Nee, dan doe ik daar wat aan. Snap niet helemaal wat dit met voetbal te maken heeft?
Wat kan ik eraan doen? Blijkbaar vinden veel mensen het hier belangrijk, want ze beginnen al direct weer over het geld wat je ermee verdient ipv de sportieve prestatie? Ik begin er niet over, maar zie alweer genoeg posts met, nice punten en geld! Dus ik snap niet helemaal waarom jij niet inziet wat dit met voetbal te maken heeft?

• Vos

Vos

AFCA

Snowdog schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:47:
[...]

Wat kan ik eraan doen? Blijkbaar vinden veel mensen het hier belangrijk, want ze beginnen al direct weer over het geld wat je ermee verdient ipv de sportieve prestatie? Ik begin er niet over, maar zie alweer genoeg posts met, nice punten en geld! Dus ik snap niet helemaal waarom jij niet inziet wat dit met voetbal te maken heeft?
Ik doel op je vergelijking met de baas en de salarisverhoging.

Ik noem toch ook de punten en 1e in poule als belangrijke punten? Die noem ik bewust eerder. Het geld is mooi meegenomen. Ja voetbal draait om geld, dat heeft het nagenoeg altijd al gedaan toch? Wat gaan we daar aan doen?

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Hopelijk morgen weer een goede dag!
Hup Nederland!! :)F

• Han
  • Niet online
Snowdog schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:47:
Wat kan ik eraan doen? Blijkbaar vinden veel mensen het hier belangrijk, want ze beginnen al direct weer over het geld wat je ermee verdient ipv de sportieve prestatie?
Onzin. Sportieve prestaties staan voorop, het geld is mooi meegenomen en ook broodnodig om Europees te blijven presteren.
Ik begin er niet over, maar zie alweer genoeg posts met, nice punten en geld! Dus ik snap niet helemaal waarom jij niet inziet wat dit met voetbal te maken heeft?
Je begint er wel over door het zo weg te zetten en te pretenderen dat geld boven de prestaties komt bij een ieder. En dat is onzin. Het telt zeker mee, geen ontkennen aan, helaas broodnodig tegenwoordig. Maar om te stellen dat het boven de prestaties wordt gesteld is een verkeerde interpretatie.

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 08:13
Quad schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:31:
[...]

Ik zie m in geen enkel geval Lewandowski passeren.
Nee? })

• Snowdog
Vos schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:48:
[...]

Ik doel op je vergelijking met de baas en de salarisverhoging.

Ik noem toch ook de punten en 1e in poule als belangrijke punten? Die noem ik bewust eerder. Het geld is mooi meegenomen. Ja voetbal draait om geld, dat heeft het nagenoeg altijd al gedaan toch? Wat gaan we daar aan doen?
Yea, ik ben het met je eens dat was een vrij brakke vergelijking die weinig inhoud had. Main point is vooral, dat geld zo'n grote rol speelt en het is jammer dat we dat geld zo omarmen ook hier. Ook hier krijgen we waarschijnlijk gewoon mensen die het in sjeik-outfit gaan vieren als een club door een stel rijke sjeiks uit het midden-oosten wordt overgenomen (ala Newcastle) en dat is gewoon geen goede zaak imo. Maar goed, dat is wat voetbal dezer dagen is I guess.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Gynnad schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:46:
Wat een weelde, wie had dat ooit gedacht.. 15 uit 5!

[Afbeelding]
Ik had van Borrusia wel meer tegenstand verwacht, leek mij de moeilijkste tegenstander in deze poule.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Kan iemand even knipogen naar die knipogert van Besiktas?

• Vos

Vos

AFCA

Snowdog schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:56:
[...]

Yea, ik ben het met je eens dat was een vrij brakke vergelijking die weinig inhoud had. Main point is vooral, dat geld zo'n grote rol speelt en het is jammer dat we dat geld zo omarmen ook hier. Ook hier krijgen we waarschijnlijk gewoon mensen die het in sjeik-outfit gaan vieren als een club door een stel rijke sjeiks uit het midden-oosten wordt overgenomen (ala Newcastle) en dat is gewoon geen goede zaak imo. Maar goed, dat is wat voetbal dezer dagen is I guess.
Ik zou dat ook wel anders willen. Zoiets als die Super League wil ik ook niet zien. En de verdeling van de CL tickets mag van mij ook wel aangepast worden. Meer naar de root, Champions League. Maar hoe gaan wij Tweakers dat klaarspelen? :p

• Quad
  • Nu online

Quad

Selectief doof

PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️

• Quad
  • Nu online

Quad

Selectief doof

OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:00:
Die Vida toevallig?

PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️

• Snowdog
OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:00:
Denk dat die zn geld inmiddels wel binnen heeft en Besiktas hem niet zoveel meer kan schelen, maar als ik hem zie zal ik een knipoog maken :P

• OPSLAGHOND
  • Niet online
H > L
Snowdog schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:04:
[...]

Denk dat die zn geld inmiddels wel binnen heeft en Besiktas hem niet zoveel meer kan schelen, maar als ik hem zie zal ik een knipoog maken :P
Alvast bedankt!

[Voor 27% gewijzigd door OPSLAGHOND op 24-11-2021 21:06]

• Snowdog
Vos schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:02:
[...]

Ik zou dat ook wel anders willen. Zoiets als die Super League wil ik ook niet zien. En de verdeling van de CL tickets mag van mij ook wel aangepast worden. Meer naar de root, Champions League. Maar hoe gaan wij Tweakers dat klaarspelen? :p
Ja, mee eens, wij kunnen daar weinig aan doen. Helemaal niks. Maar door maar te stellen dat het extra geld bij zo'n overwinning lekker is, nouja, daarmee verheerlijk je ook wel weer de extra waarde van geld in voetbal. Terwijl dat nou eigenlijk precies is wat zo slecht is. En ja, nu kun je nog zeggen, nouja, ze verdienen het omdat ze zo goed spelen blabla. Maar later kunnen andere clubs daar niet tegenop, worden ze verkocht om toch nog tegenstand te kunnen bieden etc. Het is een soort van endless loop die nu al enigszins omarmd is. Dat is wel jammer.

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23:23
Hackus schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:56:
[...]

Ik had van Borrusia wel meer tegenstand verwacht, leek mij de moeilijkste tegenstander in deze poule.
te veel spelers waar het beste er al een paar jaar van af is.

Te veel afhankelijk van Haalland, dan nog wat wisselvallige spelers en spelers nog net te jong zijn om elke wedstrijd te knallen zoals Bellingham

• Daggast
  • Registratie: juli 2021
  • Niet online
Vos schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:02:
[...]

55 landskampioenen in Europa. Negentig minuten tegen FC Prishtina uit Kosovo. Zou je dat volhouden op een woensdagavond tot elf uur?

• Quad
  • Nu online

Quad

Selectief doof

Snowdog schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:06:
[...]

Ja, mee eens, wij kunnen daar weinig aan doen. Helemaal niks. Maar door maar te stellen dat het extra geld bij zo'n overwinning lekker is, nouja, daarmee verheerlijk je ook wel weer de extra waarde van geld in voetbal. Terwijl dat nou eigenlijk precies is wat zo slecht is. En ja, nu kun je nog zeggen, nouja, ze verdienen het omdat ze zo goed spelen blabla. Maar later kunnen andere clubs daar niet tegenop, worden ze verkocht om toch nog tegenstand te kunnen bieden etc. Het is een soort van endless loop die nu al enigszins omarmd is. Dat is wel jammer.
Niet om het een of ander, maar ik denk niet dat ook iemand hier zin heeft in een discussie over dit onderwerp.

PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️

• Snowdog
Deadsy schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:06:
[...]

te veel spelers waar het beste er al een paar jaar van af is.

Te veel afhankelijk van Haalland, dan nog wat wisselvallige spelers en spelers nog net te jong zijn om elke wedstrijd te knallen zoals Bellingham
Ik denk dat Dortmund vooral niet zo'n geoliede machine is als Ajax is, in de wedstrijden die ze speelden iig. Kijk soms wel eens wedstrijden van Dortmund, maar dat lijkt soms echt los zand met een aantal goede spelers. Ajax als ze het op hun heupen hebben in de CL is echt van een andere klasse. Ik zou het niet eens in de individuele klasse van spelers zoeken.

Damn zaten de nodige fouten in deze msg, zou even refreshen als mogelijk, beer lvl iets te high -_-

[Voor 6% gewijzigd door Snowdog op 24-11-2021 21:14]

• Snowdog
Quad schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:08:
[...]

Niet om het een of ander, maar ik denk niet dat ook iemand hier zin heeft in een discussie over dit onderwerp.
Nouja, dan moeten mensen niet met hun nice, win, nice geld, komen. Als ze het houden bij, nice weer een win en punten, dan komt die discussie er ook niet.

• Quad
  • Nu online

Quad

Selectief doof

Dortmund staat virtueel op Europa League, niet verwacht.
Bij deze stand (2-0) is Sporting zeker van overwintering, vanwege onderling resultaat.

[Voor 44% gewijzigd door Quad op 24-11-2021 21:44]

PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️

• snmght
  • Registratie: juni 2013
  • Nu online

snmght

imho dan he

Snowdog schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:06:
[...]

Try Randzaken!

WZAWZDB | "Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik weet niet hoeveel minuten Lewandowski heeft gespeeld, maar als Haller vanavond vanaf de aftrap in het veld had gestaan had hij er minstens nog één extra gemaakt en was hij alleen topscorer.
Haller on fire!

Ik vond het leuk om Onana weer te zien, vind de haat richting hem ook niet terecht maar tegelijkertijd wel begrijpelijk. Mijn mening is dat het een zeer ongelukkige samenloop van omstandigheden is: de dopingzaak (waarin onopzettelijkheid is erkend), de wens om een transfer te maken én de situatie door corona. Ik geloof niet dat het de intentie van Onana is om Ajax op welke manier dan ook te benadelen. Ja, hij had afgelopen zomer door de voordeur kunnen vertrekken, daar werd ook op aangedrongen, maar geen club van het niveau waar hij thuishoort diende zich voor hem aan.

Ik hoop dat hij zich voor de fans rehabiliteert door een paar legendarische reddingen die ertoe doen. Meningen kunnen volledig omslaan, een paar maanden geleden vonden we bijvoorbeeld nog dat Pasveer écht niet kon.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Quad
  • Nu online

Quad

Selectief doof

Dortmund is uit de CL, sensatie. Die gaan met een man minder geen 2 goals maken tegen Sporting.

PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️

• Deadsy
Quad schreef op woensdag 24 november 2021 @ 22:40:
Dortmund is uit de CL, sensatie. Die gaan met een man minder geen 2 goals maken tegen Sporting.
En Portugal pakt punten. Jammer.
Zal de trainer ook wel op de schopstoel komen

• Quad
  • Nu online

Quad

Selectief doof

Onana geeft bij interview na de wedstrijd aan dat hij waarschijnlijk wel aan zijn laatste maand bij Ajax speelt.

PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️

• Bossie
  • Nu online
Gaan ze eerst 30m wat anders uitzenden voordat ze met de samenvatting van de overige wedstrijden doen?

Edit: ja dus en dan vervolgens beginnen met wat er al uitgezonden is |:(

[Voor 27% gewijzigd door Bossie op 24-11-2021 23:34]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
Bossie schreef op woensdag 24 november 2021 @ 23:17:
Gaan ze eerst 30m wat anders uitzenden voordat ze met de samenvatting van de overige wedstrijden doen?

Edit: ja dus en dan vervolgens beginnen met wat er al uitgezonden is |:(
Ja verschrikkelijk irritant

• Bossie
  • Nu online
Harribo schreef op woensdag 24 november 2021 @ 23:36:
[...]

Ja verschrikkelijk irritant
Volgende keer maar weer schakelkanaal kijken ipv een wedstrijd, scheelt een uur :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 21:53
Dortmund uit de CL en in plaats daarvan een Portugese ploeg. *Internal screaming intensifies*

Jammer dat Dortmund niet zoveel voorstelt afgezien van Haaland. Leuk dat Malen nog scoorde maar dat was meer voor de bühne.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Typhone
Canaria schreef op woensdag 24 november 2021 @ 22:10:
[...]

Ik weet niet hoeveel minuten Lewandowski heeft gespeeld, maar als Haller vanavond vanaf de aftrap in het veld had gestaan had hij er minstens nog één extra gemaakt en was hij alleen topscorer.
Haller on fire!

Ik vond het leuk om Onana weer te zien, vind de haat richting hem ook niet terecht maar tegelijkertijd wel begrijpelijk. Mijn mening is dat het een zeer ongelukkige samenloop van omstandigheden is: de dopingzaak (waarin onopzettelijkheid is erkend), de wens om een transfer te maken én de situatie door corona. Ik geloof niet dat het de intentie van Onana is om Ajax op welke manier dan ook te benadelen. Ja, hij had afgelopen zomer door de voordeur kunnen vertrekken, daar werd ook op aangedrongen, maar geen club van het niveau waar hij thuishoort diende zich voor hem aan.

Ik hoop dat hij zich voor de fans rehabiliteert door een paar legendarische reddingen die ertoe doen. Meningen kunnen volledig omslaan, een paar maanden geleden vonden we bijvoorbeeld nog dat Pasveer écht niet kon.
Pasveer kon ook echt niet maar deed het enige juiste wat een voetballer kán doen om ons supportertjes de mond te snoeren: starten met presteren. En sinds hij dat doet vind ik het nog steeds niet de optimale keeper voor Ajax maar op dit moment wel de beste.

Onana z’n gespinde verhaal over onopzettelijk geloof ik natuurlijk geen bal van. Te veel “toevalligheden”. Als je dan ziet wat ze aan de club te danken hebben en wat ze de club teruggeven (niks, geen transfervalue: de levensader van Ajax helaas) dan kan ik niet anders dan maar één ding concluderen: 🖕

• Joostje123
Haller heeft minder minuten gemaakt dus staat bovenaan

• JP_Frost
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 26-01 10:29
Prima resultaat van Ajax, eerste helft wat matig, maar tweede helft een stuk beter. Jammer dat Portugal punten pakt.

Voelde trouwens toch wel vertrouwd met Onana op doel. Zonde dat zijn tijd bij Ajax op deze manier moet eindigen, is zeker één van de beste keepers die we hebben gehad.

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 25 november 2021 @ 06:20:
[...]

Pasveer kon ook echt niet maar deed het enige juiste wat een voetballer kán doen om ons supportertjes de mond te snoeren: starten met presteren. En sinds hij dat doet vind ik het nog steeds niet de optimale keeper voor Ajax maar op dit moment wel de beste.

Onana z’n gespinde verhaal over onopzettelijk geloof ik natuurlijk geen bal van. Te veel “toevalligheden”. Als je dan ziet wat ze aan de club te danken hebben en wat ze de club teruggeven (niks, geen transfervalue: de levensader van Ajax helaas) dan kan ik niet anders dan maar één ding concluderen: 🖕
Hoeveel jaar heeft hij ook alweer goed gepresteerd op het veld? Is hij überhaupt al definitief weg? Brrrr wat een instelling. Ga je Mazraoui ook uitkotsen omdat ie gratis weggaat? Labyad omdat ie na dit seizoen uit z'n contract loopt? Gravenberch omdat ie nog niet bijtekent en daarmee z'n transferwaarde drukt? Speler X,Y,Z omdat ze bij Raiola tekenen wat per definitie slecht is voor de transfersom die Ajax vangt?
De primaire levensader van Ajax is nog steeds presteren op het veld, daarna pas transfers. Zonder CL ervaring/aandacht krijg je stukken minder voor je spelers.

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 08:34
Typhone schreef op donderdag 25 november 2021 @ 06:20:
[...]

Wat betreft Onana, hoeveel rugdekking hij van Ajax kreeg en hoe weinig loyaal hij nu is.... ik denk dat het verhaal intern wel eens heel anders kan zijn dan hoe het naar buiten komt.
Wat naar buiten is gekomen is idd volstrekt ongeloofwaardig maar mijn onderbuik zegt dat het niet Onana is geweest die stom bezig was maar dat de medische staf van Ajax er zelf ook actief bij betrokken was en het niet een stomme vergissing was.

alles kan off-topic

• Daggast
  • Registratie: juli 2021
  • Niet online
Ankona schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:26:
[...]

Wat betreft Onana, hoeveel rugdekking hij van Ajax kreeg en hoe weinig loyaal hij nu is.... ik denk dat het verhaal intern wel eens heel anders kan zijn dan hoe het naar buiten komt.
Wat naar buiten is gekomen is idd volstrekt ongeloofwaardig maar mijn onderbuik zegt dat het niet Onana is geweest die stom bezig was maar dat de medische staf van Ajax er zelf ook actief bij betrokken was en het niet een stomme vergissing was.
Jouw onderbuik zegt dat de medische staf van Ajax bewust een plaspil gegeven heeft aan Onana in een periode waarin Ajax-spelers wekelijks op doping gecontroleerd werden?

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Nu online
Ja, klinkt toch logisch? :D

• ephymerous
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 08:23
Mijn god, Bijlow heeft Corona. PEC Zwolle maakt zich geen zorgen; die zijn de afgelopen wedstrijd niet in de buurt geweest :o

XXXV

• Ankona
Daggast schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:33:
[...]

Jouw onderbuik zegt dat de medische staf van Ajax bewust een plaspil gegeven heeft aan Onana in een periode waarin Ajax-spelers wekelijks op doping gecontroleerd werden?
Mijn onderbuik zegt in elk geval dat er geen snars klopt van de officiele verklaring.

Dat Ajax Onana volledig in bescherming neemt maar Onana zelf niet zo loyaal naar Ajax is geeft ook vragen. Verder weet ik niets, maar ik vind het vreemd.

alles kan off-topic

• JP_Frost
Ankona schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:26:
[...]

Het verhaal van Onana lijkt inderdaad niet helemaal compleet. Naar de buitenwereld lijkt het een ondankbare actie van hem om niet te verlengen terwijl Ajax voor hem gevochten heeft tijdens het doping verhaal. Maar het zou zomaar kunnen dat er meer heeft meegespeeld zoals eventuele nalatigheid van de medische staf.

Hoe dan ook blij ik het raar vinden dat supporters/fans eigen spelers uitfluiten of nog erger. Waar Onana voor wordt uitgemaakt is echt een aantal stappen te ver. Die jongen heeft jaren lang geweldig gekeept, leek altijd een leuke gozer te zijn en heeft ook al meerdere aanbiedingen afgeslagen om bij Ajax te blijven (als die verhalen kloppen). Dat kan je naar mijn mening niet in één keer overboord gooien.

• Bossie
  • Nu online
JP_Frost schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:02:
[...]

Het verhaal van Onana lijkt inderdaad niet helemaal compleet. Naar de buitenwereld lijkt het een ondankbare actie van hem om niet te verlengen terwijl Ajax voor hem gevochten heeft tijdens het doping verhaal. Maar het zou zomaar kunnen dat er meer heeft meegespeeld zoals eventuele nalatigheid van de medische staf.
Ajax heeft natuurlijk niet voor Onana gevochten maar voor zijn eigen belangen die toevallig hetzelfde waren ;)

• JP_Frost
Bossie schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:16:
[...]

Ajax heeft natuurlijk niet voor Onana gevochten maar voor zijn eigen belangen die toevallig hetzelfde waren ;)
Dat is waar. En als Onana de derde keeper was geweest die iedere keer blundert tijdens een invalbeurt vraag ik mij ook af in hoeverre de steun er was geweest.

Het blijft een lastig verhaal, want de emotie heerst maar het draait uiteindelijk om geld.

• DeKever
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 26-01 21:25
JP_Frost schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:24:
[...]

Het blijft een lastig verhaal, want de emotie heerst maar het draait uiteindelijk om geld.
We weten niet precies wat allemaal is gebeurd. We zien een speler die geschorst is voor doping, niet wil bijtekenen en daarom op de bank gehouden zou worden.

Daarom heen verhalen over contracten bij Inter, salarisverhoging, gelimiteerde transfersommen.

Wat mij betreft heel jammer dat dit gedoe de glansrijke samenwerking geheel overschaduwt. Je zou willen dat beide partijen elkaar op een gegeven moment de hand geven en elkaar hartelijk danken voor bewezen diensten. Zeg maar zoals De Jong en De Ligt vertrokken zijn.

• toolkist
  • Niet online
DeKever schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:01:
[...]

We weten niet precies wat allemaal is gebeurd. We zien een speler die geschorst is voor doping, niet wil bijtekenen en daarom op de bank gehouden zou worden.

Daarom heen verhalen over contracten bij Inter, salarisverhoging, gelimiteerde transfersommen.

Wat mij betreft heel jammer dat dit gedoe de glansrijke samenwerking geheel overschaduwt. Je zou willen dat beide partijen elkaar op een gegeven moment de hand geven en elkaar hartelijk danken voor bewezen diensten. Zeg maar zoals De Jong en De Ligt vertrokken zijn.
Dat was afgelopen zomer ook de bedoeling, alleen gooide die schorsing roet in het eten. Als je vervolgens gelooft dat hij die pil per ongeluk heeft geslikt tja kun je het em dan kwalijk nemen dat ie het seizoen erna vertrekt? Van de 9 a 10 maanden schorsing heeft hij er 3 geen salaris ontvangen, moet hij nu dan nog meer "boeten" door zich verplicht te voelen om bij te tekenen? 't is nou niet dat ie in de NL competitie nog zoveel bijleert...

• JP_Frost
toolkist schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:26:
[...]

Dat was afgelopen zomer ook de bedoeling, alleen gooide die schorsing roet in het eten. Als je vervolgens gelooft dat hij die pil per ongeluk heeft geslikt tja kun je het em dan kwalijk nemen dat ie het seizoen erna vertrekt? Van de 9 a 10 maanden schorsing heeft hij er 3 geen salaris ontvangen, moet hij nu dan nog meer "boeten" door zich verplicht te voelen om bij te tekenen? 't is nou niet dat ie in de NL competitie nog zoveel bijleert...
Als je heel kwaadaardig denkt dan zou je kunnen zeggen dat Onana expres die pil heeft genomen om transfervrij de deur uit te lopen. Misschien omdat hij vond dat Ajax niet genoeg heeft meegewerkt aan een transfer. Persoonlijk geloof ik dat niet echt want je weet niet dat je gepakt wordt en wat precies de straf zal zijn.

We weten simpelweg te weinig over wat er zich heeft afgespeeld. Daarom is het ook zo zonde dat het de perceptie over Onana zo beïnvloedt. Wel is zeker dat het een geweldige keeper was en nog steeds is.

• Han
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:26:
't is nou niet dat ie in de NL competitie nog zoveel bijleert...
Exact het zelfde als bij een Juventus in de Italiaanse competitie ;)

Want daar spelen naast de topteams en enkele subtoppers ook gewoon baggerteams. En bij Inter speelt hij net als bij Ajax in de CL. Wat dat betreft zit er weinig verschil tussen het spelen bij Ajax en het spelen bij Juventus. Ook daar mag je je opmaken voor uitwedstrijd tegen de lokale Fortuna Sittard, alleen heet deze daar ASD Spezia Calcio 20 of Sassuolo. Wanneer je de Italiaanse competitie een beetje gaat volgen dan zet je net zo snel de tv weer uit als dat je dat bij de Nederlandse competitie zou doen. Daar is het ovber het algemeen ook niet aan te gluren. Sterker nog, ik denk dat je bij Ajax meer garantiue hebt op het spelen in de CL dan dat je dat bij Inter hebt :)

Uiteindelijk gaat het hier ook om de pegels. Bij een Inter kan hij meer verdienen, simpel as that.

• JP_Frost
Han schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:39:
[...]

Want daar spelen naast de topteams en enkele subtoppers ook gewoon baggerteams. En bij Inter speelt hij net als bij Ajax in de CL. Wat dat betreft zit er weinig verschil tussen het spelen bij Ajax en het spelen bij Juventus. Ook daar mag je je opmaken voor uitwedstrijd tegen de lokale Fortuna Sittard, alleen heet deze daar ASD Spezia Calcio 20 of Sassuolo. Wanneer je de Italiaanse competitie een beetje gaat volgen dan zet je net zo snel de tv weer uit als dat je dat bij de Nederlandse competitie zou doen. Daar is het ovber het algemeen ook niet aan te gluren. Sterker nog, ik denk dat je bij Ajax meer garantiue hebt op het spelen in de CL dan dat je dat bij Inter hebt :)

Uiteindelijk gaat het hier ook om de pegels. Bij een Inter kan hij meer verdienen, simpel as that.
De onderste regionen van de grote competities is inderdaad vaak niet leuk om naar te kijken en wellicht om tegen te spelen. Het verschil is alleen wel dat je naar een Bologna reist in plaats van Waalwijk. Is toch ook weer wat anders ;)

Maar het gaat uiteraard om geld.

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:39:
[...]

Ik denk dat laatste wel eens vies tegen kan vallen, Ajax is ook niet flauw meer met hoge salarissen. En voor de echt hoge salarissen ga je niet naar Italie, dan ga je naar Spanje of Engeland.
Qua niveau in de serie A, je heb daar onderin inderdaad wat prut maar de top 10 is toch zeker stukken beter dan de top 10 in NL. Stiekem hebben veel van die Italiaanse teams wel vaak een spits voorin lopen die met scherp schiet (Belotti, Quagliarella, Berardi, Vlahovic, Destro, etc) in tegenstelling tot de Wriedts, De Leeuwen en de Henk Veermannen in NL.
Het niveau is dan ook niet de reden dat ik weinig Italiaans voetbal kijk, het is de spelstijl die me vaak bar weinig interesseert. Al is dat nu met bv Atalanta al wel een stuk leuker geworden.

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Inderdaad, als het Onana primair om het geld zou gaan, had hij allang toegehapt bij Lyon. Of een van de clubs die vóór z'n schorsing in de rij stonden. Onana wilde en wil Ajax alleen verlaten voor een basisplaats bij een topclub. Ik kan het hem niet kwalijk nemen dat hij niet meewerkt aan de sportieve devaluatie van z'n carrière.

Dan kun je zeggen: "en dat na alles wat Ajax voor hem heeft gedaan ..." en daar zit wat in. Maar Onana heeft ook heel veel voor Ajax gedaan, het zou zonde zijn als dat vergeten wordt.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Typhone
toolkist schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:07:
[...]

Hoeveel jaar heeft hij ook alweer goed gepresteerd op het veld? Is hij überhaupt al definitief weg? Brrrr wat een instelling. Ga je Mazraoui ook uitkotsen omdat ie gratis weggaat? Labyad omdat ie na dit seizoen uit z'n contract loopt? Gravenberch omdat ie nog niet bijtekent en daarmee z'n transferwaarde drukt? Speler X,Y,Z omdat ze bij Raiola tekenen wat per definitie slecht is voor de transfersom die Ajax vangt?
De primaire levensader van Ajax is nog steeds presteren op het veld, daarna pas transfers. Zonder CL ervaring/aandacht krijg je stukken minder voor je spelers.
Mazraoui: ja
Brobbey: ja
Labyad: vuurpijl de lucht in als die gaat van vreugde!

Presteren op het veld kan Ajax niet met geld uit de CL maar als opleidingscentrum. Dat betekent dat voor zelfopgeleide spelers een (forse) transfersom betaald moet worden. Is die er niet ben je kansloos. Er valt niks te presteren met alleen eigen jeugd en als die niet presteert is er ook geen geld om wel presterende jeugd te halen. Sterker nog dat wordt zelfs door de NV gecommuniceerd in jaarverslagen.

FYI we kregen meer voor Sanchez die geen CL ervaring had dan voor Brobbey die CL en goals in de CL ervaring had. En probably ook niks voor Mazraoui!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:15:
FYI we kregen meer voor Sanchez die geen CL ervaring had dan voor Brobbey die CL en goals in de CL ervaring had. En probably ook niks voor Mazraoui!
Sanchez speelde in het jaar dat we de EL finale haalden, ook niet bepaald een misselijk jaar.
Brobbey had nog maar een contract voor minder dan een jaar dus allicht dat die niet veel op ging leveren.
Mazraoui idem, die heeft de afgelopen 2 jaar ook gewoon maar matig gepresteerd op een enkele uitschieter na. Alsof hij zich nu realiseert dat, als ie naar een groter team of groter contract bij Ajax wil, hij zich een heel jaar moet laten zien.

• Superkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Wel handig tijdens corners vanavond dat er dus niemand tegen hem aan staat te rijden.

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• Deadsy
Ankona schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:57:
[...]

Mijn onderbuik zegt in elk geval dat er geen snars klopt van de officiele verklaring.

Dat Ajax Onana volledig in bescherming neemt maar Onana zelf niet zo loyaal naar Ajax is geeft ook vragen. Verder weet ik niets, maar ik vind het vreemd.
hebben hem geloof ik ook gewoon door betaald, of niet?

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:48:
[...]

hebben hem geloof ik ook gewoon door betaald, of niet?
Hij heeft 3 maanden geen salaris gehad.

• DeKever
toolkist schreef op donderdag 25 november 2021 @ 16:29:
[...]

Hij heeft 3 maanden geen salaris gehad.
Is dat relevant? Waarschijnlijk is dat een contractuele bepaling.

• Superkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Nog net op tijd. Poets jullie glazen bol maar even op ;)
Om het u gemakkelijk te maken:
OPSLAGHOND schreef:
4x winst Nederlandse clubs! *O* :)F *O*
Poll: Slavia Praag - Feyenoord
Winst Slavia Praag
Winst Feyenoord
Gelijkspel
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404028&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: PSV - Sturm Graz
Winst PSV
Winst Sturm Graz
Gelijkspel
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404029&layout=2&sort=org

Poll: FK Jablonek - AZ
Winst FK Jablonek
Winst AZ
Gelijkspel
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404030&layout=2&sort=org

Poll: Stade Rennais - Vitesse
Winst Stade Rennais
Winst Vitesse
Gelijkspel
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404031&layout=2&sort=org

[Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 25-11-2021 17:57]

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• OPSLAGHOND
  • Niet online
4x winst Nederlandse clubs! *O* :)F *O*

• toolkist
  • Niet online
DeKever schreef op donderdag 25 november 2021 @ 16:34:
[...]

Is dat relevant? Waarschijnlijk is dat een contractuele bepaling.
Lees de vraag eens die ik beantwoord.... Tuurlijk is dat antwoord dan relevant |:(

• Harribo
Vitesse werd de vorige keer wel wat overklast door Rennes in eigen huis. Kan me niet voorstellen dat Vitesse nu ff wint.

Verder moet het te doen zijn voor de Nederlandse clubs.
Feyenoord moet toch wel een gelijkspel kunnen halen denk ik.

• DeKever
toolkist schreef op donderdag 25 november 2021 @ 18:12:
[...]

Lees de vraag eens die ik beantwoord.... Tuurlijk is dat antwoord dan relevant |:(
Rustig aan, het was geen aanval, gewoon een (onduidelijke) vraag. Ik zie ook wel dat je een vraag beantwoordt. Misschien had ik hem aan de oorspronkelijke vragensteller moeten vragen, om het maar eens onduidelijk te houden.

Laat ik mijn vraag wat duidelijker maken: wat voor invloed heeft de drie maanden salarisinhouding op de zaak Onana?

• Deadsy
Ben bang dat Feyenoord het gaat laten liggen

• DeKever
Deadsy schreef op donderdag 25 november 2021 @ 18:24:
Ben bang dat Feyenoord het gaat laten liggen
Feyenoord verliest dit seizoen niet zo snel. Gelijkspel moet lukken.

• Deadsy
DeKever schreef op donderdag 25 november 2021 @ 18:26:
[...]

Feyenoord verliest dit seizoen niet zo snel. Gelijkspel moet lukken.
Geen Bijlow. Hoop dat ze vroeg een goal kunnen maken

• LuckyLuke

LuckyLuke

Hup Nederlandse clubs!

• ST10©DE
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

Hup Feyenoord, PSV, AZ en Vitesse!

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Ankona
Heeft Slavia voor de gelegenheid de shirtjes bij de plaatselijke shirtjeskoning besteld? Ziet er niet uit maar wel leuk dat ze zo'n gebaar naar de tegenstander maken.

alles kan off-topic

• hoevenpe
  • Nu online
Hopelijk weer een feestelijke avond voor het coëfficiënt.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Quad
  • Nu online

Quad

Selectief doof

hoevenpe schreef op donderdag 25 november 2021 @ 18:49:
Hopelijk weer een feestelijke avond voor het coëfficiënt.
Vitesse doet niet meer mee.

Stomme blunder ook.

[Voor 5% gewijzigd door Quad op 25-11-2021 18:54]

PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️

• Deadsy
Lekker dan

• OMX2000
  • Laatst online: 23:24

OMX2000

By any means necessary...

De scheids is pro Feyenoord. 😋

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Ankona
Feyenoord nu ook. Marciano....

alles kan off-topic

• Joostje123
Feyenoord.....

• Quad
  • Nu online

Quad

Selectief doof

Wat is dit voor kleutervoetbal dan?

PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 26-01 19:32

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

De avond van de Blunders :X

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• OMX2000

OMX2000

Hoe is dat een fout van Malacia? Dude je keeper moet gewoon harder uitspelen.

Pffff

• LuckyLuke

LuckyLuke

Kut keeper die marciano. Vanaf de eerste bal is die al te lang aan het twijfelen. Alle ballen lang nu.

[Voor 63% gewijzigd door LuckyLuke op 25-11-2021 18:59]

• Ankona
OMX2000 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 18:58:
[...]

Hoe is dat een fout van Malacia? Dude je keeper moet gewoon harder uitspelen.

Pffff
Dat zeg ik toch ? Die keeper heet Marciano.

alles kan off-topic

• OMX2000

OMX2000

Dus iedereen speelt goed. En de keeper is een pannenkoek! 🤬

• Harribo
Feyenoord komt vast nog wel terug.

Jammer van Vitesse

• Ankona
LuckyLuke schreef op donderdag 25 november 2021 @ 18:58:
Kut keeper die marciano. Vanaf de eerste bal is die al te lang aan het twijfelen. Alle ballen lang nu.
Is gewoon een matige keeper, wel ervaren en betaalbaar. Helaas heb je hem wel af en toe nodig en nu dus in een best belangrijke wedstrijd.

alles kan off-topic

• Ankona
Harribo schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:02:
Feyenoord komt vast nog wel terug.

Jammer van Vitesse
Ik moet het nog maar zien, veldoverwicht komt wel door er heel veel energie in te smijten. Dat gaan ze niet volhouden.

alles kan off-topic

• dr.lowtune
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 09:18

dr.lowtune

Deugt niet

Ankona schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:02:
[...]

Is gewoon een matige keeper, wel ervaren en betaalbaar. Helaas heb je hem wel af en toe nodig en nu dus in een best belangrijke wedstrijd.
Die kansloze gast op de goal vandaag laat je haast terug verlangen naar Marsman….

En alweer….man man man

[Voor 4% gewijzigd door dr.lowtune op 25-11-2021 19:04]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Linssen's paddestoel is overvallen of is hij nu al uitgeschakeld?
Ik schakel net in.

Pagina: 1 ... 151 ... 191 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee