Rouleren. Hopelijk komt ie er snel in.Snowdog schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:35:
Waarom doet Antony niet mee? Is die geblesseerd? Verder vrij matig tot dusverre.
Zie toch wel veel dezelfde kansloze dingen. Hoge voorzetten op kleine mannetjes, blinde hakjes die niet aan komen en over de gehele linie matige passing.
Daramy is echt te onbesuisd volgens mij, had echt wel een gelijkmaker mee mogen pakken.
Mazraoui deed wel heel idioot bij die handsbal en voegt ook niets toe vandaag, mag er wel uit.
Daramy is echt te onbesuisd volgens mij, had echt wel een gelijkmaker mee mogen pakken.
Mazraoui deed wel heel idioot bij die handsbal en voegt ook niets toe vandaag, mag er wel uit.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
'Niet fit'. Exacte reden weet ik ook niet.Snowdog schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:35:
Waarom doet Antony niet mee? Is die geblesseerd? Verder vrij matig tot dusverre.
jaapstobbe schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:42:
[...]
Rouleren. Hopelijk komt ie er snel in.
Zit inderdaad niet op de bank.Snowdog schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:43:
[...]
Ik meende ook dat hij niet op de bank zat echter van wat ik voor de wedstrijd even zag. Daarom vroeg ik me beetje af, waarom? Heb niet gelezen dat hij geblesseerd zou zijn. Niet dat hij altijd zo fantastisch speelt, maar toch. Leek toch een beetje de man in vorm.
[ Voor 55% gewijzigd door evleerdam op 24-11-2021 19:45 ]
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Penaltykiller Gorter had de nul gehouden!
Ik meende ook dat hij niet op de bank zat echter van wat ik voor de wedstrijd even zag. Daarom vroeg ik me beetje af, waarom? Heb niet gelezen dat hij geblesseerd zou zijn. Niet dat hij altijd zo fantastisch speelt, maar toch. Leek toch een beetje de man in vorm.jaapstobbe schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:42:
[...]
Naast de dingen die al benoemd zijn is het gemis van Alvarez het grootste probleem imo. Waar die normaal gesproken puin ruimt zie je dat de turken af en toe vrije doortocht hebben en dan vooral aan de kant van Mazraoui.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Gisteren gebelsseerd afgehaakt op de training dus kan niet helaasjaapstobbe schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:42:
[...]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Overigens vind ik Besiktas verder veel te gevaarlijk in de counter. Die reserves daar willen zich wel laten zien lijkt het.
Gorter?snmght schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:43:
Penaltykiller Gorter had de nul gehouden!
die willen zo snel mogelijk weg uit turkye, er blijft niks meer van hun salaris oversnmght schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:46:
Overigens vind ik Besiktas verder veel te gevaarlijk in de counter. Die reserves daar willen zich wel laten zien lijkt het.
Vind dat ook wel verrassend, je zou zeggen dat je met dit team die gasten toch ook wel uit de wedstrijd moet kunnen spelen en het is imo niet eens zozeer de verdediging, maar ook alles wat daarvoor komt. Lijkt gewoon voor geen meter te lopen, maar Besiktas toch al een aantal keren best gevaarlijk uit de counter. Ff zien of ze dat in de 2e helft nog kunnen fixen.snmght schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:46:
Ik vond Besiktas de eerste wedstrijd ook niet heel slecht. Blijkbaar spelen ze sowieso een voetbal wat Ajax minder ligt.
Maar ja benut een paar van de kansen van de eerste helft en niets aan de hand natuurlijk
Maar ja benut een paar van de kansen van de eerste helft en niets aan de hand natuurlijk
Zal ze leren een zaakwaarnemer te nemen die geen contract in euro/usd heeft uitonderhandeld.Grindtegel schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:47:
[...]
die willen zo snel mogelijk weg uit turkye, er blijft niks meer van hun salaris over
Jouw avatar is allesbehalve drama.ephymerous schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:32:
[...]
Het is dat naamsverbasteringen hier fanatiek worden weggemod maar drama en Daramy samenvoegen zijn voor de hand liggend.
En is het verlengde dat Daramaytische publiek.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
loopt labyad nou warm? Ten hag wil echt niet winnen vanavond
Labyad loopt warm, wat fijn!
Hopelijk gaat hij snel weer zitten.
Hopelijk gaat hij snel weer zitten.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik hoop nog dat hij de waterzak aan het ophalen is uit de kleedkamer die ze zijn vergeten na de rust.Grindtegel schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:53:
loopt labyad nou warm? Ten hag wil echt niet winnen vanavond
Ah, daar fluit het publiek dus constant voor.groggy schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:53:
Labyad is aan het warmlopen.. Noooo
Volgens mij staat de fluitketel nog op het vuur ...groggy schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:54:
[...]
Ik hoop nog dat hij de waterzak aan het ophalen is uit de kleedkamer die ze zijn vergeten na de rust.
BAM Haller! Held
[ Voor 18% gewijzigd door DoeEensGek op 24-11-2021 19:56 ]
Jaaaaaa bam!
Weer Haller. Mooie pass ook zeg
Flickr PSN ID= cheironnl
BAM! Lekker Haller! Mooie aanval
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nog 2 te gaan.dutchgio schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:49:
Haller voor Daramy.
Hij kan Lewandowski nog voorbij.
Wow. Uit het niets 1-1. Prachtig doelpunt.
Haller weer op de juiste plek
Haller weer op de juiste plek
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Knappe bal van Martinez zeg, splijt alles open met één pass
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tagliafico goed gelopen en fijne pass.
Haller staat daar weer, blijft toch ook knap
Haller staat daar weer, blijft toch ook knap
Holy fuck wat een heerlijke Argentijnse voorbereiding
XXXVI
KuchTyphone schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:19:
Ajax moet de focus op de competitie ook niet verliezen. Jammer dat Haller z’n recordkans afgepakt wordt… gaat niet scoren vanavond verwacht ik.
De slager maakt er gehakt van!
Speciaal voor @Harribo een eierbal.OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:59:
De slager maakt er gehakt van!
Edit: Ha. Ha. Haller..
Edit2: 2e kans beter, knap gedaan.
[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 24-11-2021 20:01 ]
nggyu nglyd
Haller brengt wel de gewenste verandering tot nu toe
5 - Sébastien Haller is only the fourth player in UEFA Champions League history to score in his first five appearances in the competition, after Alessandro Del Piero (1995), Diego Costa (2014) and Erling Haaland (2019). Entrance. https://t.co/RUxqQRh6tB
[ Voor 20% gewijzigd door Exocet op 24-11-2021 20:08 ]
Mazraoui in deze vorm doet mij zelfs verlangen naar Veltman
Is toch van de zotte dat zo blind normaal voorkeur boven Tagliafico krijgt...
Hallerdinio
10 10 10
Even wachten op de VAR. Maar 1-2. Wat een vent die Haller
Hahaha wie is Lewandowski dan?! 💪🏼😎
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Kuch kuch.Typhone schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:19:
Ajax moet de focus op de competitie ook niet verliezen. Jammer dat Haller z’n recordkans afgepakt wordt… gaat niet scoren vanavond verwacht ik.
Nog 1 te gaan.dutchgio schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:49:
Haller voor Daramy.
Hij kan Lewandowski nog voorbij.
Wereldspits die Haller. Die heeft er in elk geval wel zin in.
Wat een held! Fantastisch hoor, gewoon knap. Gewoon blijven scoren. Hulde!
En ja, BAM!
En ja, BAM!
Nou, die zou ik nog steeds graag ruilen voor Haller hoorAntraXxX schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:12:
Hahaha wie is Lewandowski dan?! 💪🏼😎
Rensch is dus uit de gratie.
Hup Timber, slechter kan het niet op rechtsback!
Timber mag even geel pakken.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Haller verkopen voor €150 miljoen aan Newcastle.
Precies… even een balletje wegtrappenCanaria schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:15:
Timber mag even geel pakken.
Wel slim, maar dan kan Timber beter iets zeggen over de 4e man, dan kost het geen wissel.
nggyu nglyd
Pfft, te goedkoop.Polycom schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:16:
Haller verkopen voor €150 miljoen aan Newcastle.
nggyu nglyd
Ajax's flipperkast doet het beter in de 2e helft
13:37
Die zijn alleen te duidelijk, dan krijg je er gratis een wedstrijd bij. Zie o.a. Ramos enkele jaren terug.Quad schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:16:
Wel slim, maar dan kan Timber beter iets zeggen over de 4e man, dan kost het geen wissel.
Dat was niet des Onanas. Schiet de bal bijna terug naar Nederland.
Maar Pasveer had daar niet gestaan denk ik, Onana staat heel hoogHupske schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:17:
Dat was niet des Onanas. Schiet de bal bijna terug naar Nederland.
Blind er nog even in voor de diepte pass voor de 1-3
Schuurs eraf, speelde prima. Maakt eindelijk wel een goede ontwikkeling door heb ik het idee.
nggyu nglyd
Snap het kwartiertje voor Blind niet zo goed. Laat Tagliafico lekker de wedstrijd uitspelen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Jammer voor hem dat hij Timber er niet meer uit gaat spelen tenzij die een gigantische dip gaat krijgen.Quad schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:20:
Schuurs eraf, speelde prima. Maakt eindelijk wel een goede ontwikkeling door heb ik het idee.
Lol hebben ze 3 digitale borden nodig voor 3 wissels.. das ook niet efficient
Blind kan recordhouder worden met CL wedstrijden voor Ajax dit seizoen als hij alles speeltMalfunctions schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:21:
Snap het kwartiertje voor Blind niet zo goed. Laat Tagliafico lekker de wedstrijd uitspelen.
Vooral stuk meer rust erbij gekregen lijkt het. Komt een stuk minder onzeker over.Quad schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:20:
Camera 3 is stuk of aan vervanging toe, vieze strepen ding!
Zeker, leuk voor Taylor!
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Berghuis altijd rond 75 minuten wordt gewisseld is wel duidelijk. Nu is hij ook gewoon kapot.
Ik wou net hetzelfde vragen, of iemand vage strepen zagOPSLAGHOND schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:24:
Camera 3 is stuk of aan vervanging toe, vieze strepen ding!
Hij heeft jaren wedstrijden rustig aan kunnen doen, nu moet hij op tempo spelen. Dat zal ook wel wennenHupske schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:26:
Berghuis altijd rond 75 minuten wordt gewisseld is wel duidelijk. Nu is hij ook gewoon kapot.
Haller doet Timber even voor hoe het moet
Misschien moet ie plassen?Sempy schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:29:
Onana tijdrekken, hij zal het eens afleren zeg.
1-2, mooi! Helaas met dat tijdstip de wedstrijd niet kunnen zien.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hij heeft jaren een heel team op sleeptouw moeten nemen, dus dat was weinig rustig aanExocet schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:28:
[...]
Hij heeft jaren wedstrijden rustig aan kunnen doen, nu moet hij op tempo spelen. Dat zal ook wel wennen
Most goals in Group C:
— AFC Ajax (@AFCAjax) 24 november 2021
9 - Sébastien Haller
9 - Sporting CP
4 - Borussia Dortmund
3 - Besiktas
zagen jullie dat!? Blind sneller dan zijn tegenstander.
Als je dat niet zag ben je .....Hupske schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:33:
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Pilletje gehad van Onana.Hupske schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:33:
Kom aan, maak die 1-3 nog even
Ik wilde de grap niet makenHupske schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:33:
Aaaaaaah… kak
Jaaaa hij telt!!!
Partypoopers!!!!!!!!!
Partypoopers!!!!!!!!!
[ Voor 40% gewijzigd door OPSLAGHOND op 24-11-2021 20:37 ]
Jij doet niet meer meeOPSLAGHOND schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:36:
Jaaaa hij telt!!!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MKLmGivx052kG8vbNVoOKeSI.jpg?f=user_large)