Zal Ajax woensdag met de sterkste opstelling beginnen of zal Ten Hag enkele spelers rust geven?
Want uiteindelijk gaat deze pot alleen nog om de winst premie
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Je vergeet de coëfficiëntenpolonaise..Deadsy schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:38:
Zal Ajax woensdag met de sterkste opstelling beginnen of zal Ten Hag enkele spelers rust geven?
Na de 1e helft zou ik Rensch er nog bij zetten.Verwijderd schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:49:
[...]
Je vergeet de coëfficiëntenpolonaise..
Alvarez is geschorst. Blind, Tadic en Antony lekker laten banken voor Tagliafico, Daramy en Neres.
Kutzooi is dat weer eens... zusje jarig en die wil uiteten om 18:00.Hackus schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:57:Woensdagavond 18:45u Champions League ronde 5
dus niet om 21u !
Dat is toch gewoon prioriteiten stellen? Ajax die tegen Beşiktaş komt niet ieder jaar voor, een zusje dat jarig is natuurlijk wel. Zo moeilijk moet die keuze dan ook niet zijn!Typhone schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:13:
[...]
Kutzooi is dat weer eens... zusje jarig en die wil uiteten om 18:00.
Mag ik weer alles op zwart zetten en het opnemen en later kijken.
Corona is je vriend. Je kan nu met goed fatsoen zeggen dat je het niet zo verstandig vindt.Typhone schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:13:
[...]
alles kan off-topic
Van HarteTyphone schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:13:
[...]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat probeer ik de dames al jaaaaaren wijs te maken maar dat schijnen ze niet te begrijpen. De counter is vaak niet specifiek Ajax maar het meer generieke 'er is elke week voetbal dus zeur niet'.Napo schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:17:
[...]
Dat is toch gewoon prioriteiten stellen? Ajax die tegen Beşiktaş komt niet ieder jaar voor, een zusje dat jarig is natuurlijk wel. Zo moeilijk moet die keuze dan ook niet zijn!
Er is ook elke week boer zoekt vrouw of heel Holland bakt.Typhone schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:28:
[...]
Dat probeer ik de dames al jaaaaaren wijs te maken maar dat schijnen ze niet te begrijpen. De counter is vaak niet specifiek Ajax maar het meer generieke 'er is elke week voetbal dus zeur niet'.
@Hackus dank u!
alles kan off-topic
Voor een Ajax keeper is het een jonge snoeperdTyphone schreef op woensdag 24 november 2021 @ 16:25:
Onana terug onder de lat bij Ajax
Duurde 3 weken maar dan issie er ook weer de ouwe snoeperd!
Dat zal bij een hoop fans niet goed vallen, maar sportief gezien is het logisch. Gorter heeft nog geen minuut voor Ajax 1 gekeept dus die zou ik niet meteen in de CL voor de leeuwen gooien.Typhone schreef op woensdag 24 november 2021 @ 16:25:
Onana terug onder de lat bij Ajax
Duurde 3 weken maar dan issie er ook weer de ouwe snoeperd!
Een regelrechte schande, je bent godverdomme al door. Als je Pasveer dan passeert dan moet het voor Gorter zijn. Onbegrijpelijk dit.Terranova schreef op woensdag 24 november 2021 @ 16:37:
Mag echt hopen dat ie heeft bijgetekend, anders zou het echt een schande zijn.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Heb ik ze allemaal goed gegokt.
Ik zie m in geen enkel geval Lewandowski passeren.Typhone schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:19:
Ajax moet de focus op de competitie ook niet verliezen. Jammer dat Haller z’n recordkans afgepakt wordt… gaat niet scoren vanavond verwacht ik.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Een Onana, gratis af te halen.DoeEensGek schreef op woensdag 24 november 2021 @ 17:54:
[...]
Heb ik ze allemaal goed gegokt.Wat heb ik nu gewonnen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
En juist deze thuisfluiters hadden van mij weg mogen blijven!DoeEensGek schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:44:
Nou daar gaan we. Gelukkig zit er wel iets aan publiek bij.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Twente komt eraan!
nggyu nglyd
13:37
Als Onana de bal heeft hoor je ze niet.Nibbz schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:50:
Hopelijk zijn die fluiters over een half uurtje wat stiller
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tomorrow is not today!
Gelukkig op RTL7 Teun de BoerJoteW schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:48:
Sierd de Vos begint ook weer scherp aan zijn commentaar: "Vida, de speler voor wie dispensatie is aangevraagd. Aangezien hij zo lelijk is dat hij op dit tijdstip niet mag spelen omdat er jonge kinderen kijken"
![]()
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wees blij dat ze niet tüüteren.Koppensneller schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:49:
Wat een naar kutpubliek, met dat gefluit de hele tijd.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Maar wij maken de kansen nog niet bepaald af, Neres net bv.Han schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:07:
Een voordeel, verdedigen kunnen ze niet die Turken, dus geen man overboord
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ach laat ze blij zijn, ze bakken er niks wat van de laatste tijdAgent47 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:08:
Goed ingeschoten wel. Dat publiek is echt triest.
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 24-11-2021 19:11 ]
oftewel typisch nederlandsHarribo schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:09:
Ajax wat niet moet, is een ander Ajax dan die er voor gaat. Dat is weer duidelijk
#JustHallerthings.Agent47 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:13:
Ajax walst hier zo overheen joh.
nggyu nglyd
Feyenoord en Ajax beide puntje pakken, beide door. Dikke prima.
Ook gratis af te halen in de zomer.OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:06:
Wat loopt die Mazraoui lekker mee aan te vallen keer op keer, maar verdedigen kan hij totaal niet.
Blij als hij vertrekt.
Ajax wel, maar Bjax niet helaas.Agent47 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:13:
Ajax walst hier zo overheen joh.
Vind ze prima spelen hoor. Middenveld staat alleen niet goed. Gravenberch overal te laat. Klaassen speelt verstoppertje.Harribo schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:15:
Ajax moet niet en dat signaal geeft ten Hag ook af door Neres en Darami erin te zetten. Dat zijn niet echt toppers tot nu toe.
Ik snap ook echt niet waarom Taylor niet speelt. Die krijgt amper kansen terwijl hij wel goed genoeg is voor een wedstrijd hier en daar. Zou Alvarez beter opvangen dan Klaassen nuHupske schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:16:
[...]
Vind ze prima spelen hoor. Middenveld staat alleen niet goed. Gravenberch overal te laat. Klaassen speelt verstoppertje.
Ja die ook. Dus dan heb je er al 4 die niet het niveau halen. Zegt genoegHupske schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:16:
[...]
Vind ze prima spelen hoor. Middenveld staat alleen niet goed. Gravenberch overal te laat. Klaassen speelt verstoppertje.
[ Voor 33% gewijzigd door ephymerous op 24-11-2021 19:26 ]
XXXVI
Nou dat wil ik niet zeggen, zie ook goede dingen, maar een killer is het zeker niet. Net allemaal wat te slap.ephymerous schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:26:
Mijn hemelen… Daramy, miskoop?
Tjah Erik met een plan B… dat gaat nooit goed.JoteW schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:27:
En dan kan ‘t ineens 2-0 staan, wat een gepruts
XXXVI
Berghuis, Neres, ga maar door. En Haller zit zichzelf ongetwijfeld op te vreten met de kansen die er zijn maar niet afgemaakt wordenHupske schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:25:
Tadic, Klaassen, Gravenberch en Nous zijn ondermaats vandaag. Slappe hap is het.
Gravenberch vind ik vaker slappe hap.Hupske schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:25:
Tadic, Klaassen, Gravenberch en Nous zijn ondermaats vandaag. Slappe hap is het.
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 24-11-2021 19:31 ]
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Tadic zeker niet, is belangrijker dan je denkt, houdt balletjes vast etc. Zonder Tadic wordt het echt moeilijkerMalfunctions schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:30:
Daramy wil te graag, daarom lukt precies niks. Zonder wissels gaat Ajax dit vandaag niet winnen.
Ik zou iig Tadic en Mazraoui eruit halen.
Het is dat naamsverbasteringen hier fanatiek worden weggemod maar drama en Daramy samenvoegen zijn voor de hand liggend.Malfunctions schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:30:
Daramy wil te graag, daarom lukt precies niks. Zonder wissels gaat Ajax dit vandaag niet winnen.
Ik zou iig Tadic en Mazraoui eruit halen.
[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 24-11-2021 19:34 ]
XXXVI
PlanB.. daar hoor ik die Chris Woerts ook altijd over.ephymerous schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:28:
Onana laat even zien dat hij vier klassen beter is dan de bejaardensoos.
[...]
Tjah Erik met een plan B… dat gaat nooit goed.
Dat kan Haller ook. Tadic heeft z'n waarde ruimschoots bewezen, maar mag ook wel eens gewisseld worden als hij slecht speelt.Harribo schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:31:
[...]
Tadic zeker niet, is belangrijker dan je denkt, houdt balletjes vast etc. Zonder Tadic wordt het echt moeilijker
Knowledge reigns supreme over nearly anything
"Niet goed" dan waarschijnlijkHupske schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:38:
Eens zien wat de mannen in de studio er van vinden. 2 woorden en reclame.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq