Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:16
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik vermoed dat Bayern hem gaat halen, alleen al op basis van de twee wedstrijden tegen DortmundGrindtegel schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:52:
weer assist anthony, ik zeg voor 100mil naar newcastle
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Zo doe ik dat tegenwoordig ook, ZS upload de samenvattingen op YouTube meestal.Vos schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:51:
[...]
Slapen en morgen alles zonder reclames terugkijken
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Formerly known as Ragdoll
Waar zijn ze?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Super mooi, niet uniek. 4x winst wel!tweakduke schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:52:
Nou is het echt binnen. Geweldige prestatie om nu al te mogen overwinteren in de CL.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
4 - Seb Haller is only the fifth player in Champions League history to score in each of his first four appearances in the competition, after Zé Carlos (1993), Alessandro Del Piero (1995), Diego Costa (2014) and Erling Haaland (2019). Fantastic. pic.twitter.com/WBBDywI23r
— OptaJoe (@OptaJoe) 3 november 2021
Zodat we rustig in slaap vallen?groggy schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:51:
[...]
Ik adviseer je de analyse van dirk en wesley mee te pakken...
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Tussendoor nog je billen afvegen met schuurpapier voor 't optimale genot.simons schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:52:
[...]
Ja en je vingers in het stopcontact steken
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
13:37
Als je dat tientje in augustus had ingezet op dat Ajax met Pasveer op goal 4x op rij zou winnen, had je nooit meer hoeven werken.Quad schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:51:
[Afbeelding]
Haller bedankt he, rondje voor iedereen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
vergeet niet dat dortmund de 1e 20minuten al hun energie er doorheen knalden en toen met 10 man moesten pselenAgent47 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:54:
Conditiespel is echt goed van Ajax
Hij mag wel het overdreven duiken afleveren.Han schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:53:
[...]
Ik vermoed dat Bayern hem gaat halen, alleen al op basis van de twee wedstrijden tegen Dortmund
Sommige tegenstanders kunnen dat niet waarderen en dan ga je er geblesseerd af.
Wel mannetje meer. Heel erg goed uitgespeeld. Geduld bewaard. Rust. Kapot spelen en kansen komen dan wel. Lekker. Maar wel ook dankzij een zeer twijfelachtige rode kaart.InFamous schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:53:
Wat heeft Ajax een uithoudingsvermogen zeg, spelen Dortmund helemaal kapot in conditie.
Ja dat verklaard alles.Grindtegel schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:55:
[...]
vergeet niet dat dortmund de 1e 20minuten al hun energie er doorheen knalden en toen met 10 man moesten pselen
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Volgt Louis voetbal wel?
Met z'n allen achterin hangen zou minder energie moeten kostenGrindtegel schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:55:
[...]
vergeet niet dat dortmund de 1e 20minuten al hun energie er doorheen knalden en toen met 10 man moesten pselen
Maar hoe vaak heeft ajax het niet andersom gehad. Heerlijk dat het meezit een keer.
En geluk of niet: 12 uit 4 is gewoon erg knap. Petje af voor de ploeg en toch ook voor eth.
Die anthony…. Die is weg na dit seizoen. Minimaal 70M
Wat zei ik nou? Broekepoepers!! 😂Typhone schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:12:
[...]
Dat maakt je Ajacied toch? Grote bek, bluf en branie van tevoren. En soms gaat dat mis.
WZAWZDB
Nou nou, dat viel wel mee..Miki schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:53:
Ajax droogt BVD even af in eigen huis, aufwiedersehen
Eerste helft was echt overleven. En Pasveer die 2 a 3 keer prima gered heeft.
nggyu nglyd
AJAX OVERWINTERT IN DE CHAMPIONS LEAGUE!
— VTBL ⚽ (@vtbl) 3 november 2021
De Amsterdammers hadden het niet makkelijk in Dortmund, maar winnen uiteindelijk met 1-3. Goals kwamen van Dusan Tadic, Sebastien Haller en Davy Klaassen. Feest voor Ajax! #UCL #BVBAJA pic.twitter.com/rMJvcqHRZz
Gewaagde uitspraak, jij durft te beweren dat Ajax niet tegen 11 kan winnen?KingKoning schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:55:
Wat onterecht is dit zeg, alles te danken aan die rode kaart.
Maar hoe vaak heeft ajax het niet andersom gehad. Heerlijk dat het meezit een keer.
En geluk of niet: 12 uit 4 is gewoon erg knap. Petje af voor de ploeg en toch ook voor eth.
Ik ben bang dat hij alleen de Duitse competitie volgt.Deadsy schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:55:
Pasveer zit niet in oranje naar drommel en krul wel
Volgt Louis voetbal wel?
nggyu nglyd
Haller is ook de eerste spits na 2010 met Franse achtergrond bij Ajax die 3x een goal kopte in de voorronde van de CL
Pfff wat een geneuzel altijd die statistieken
Niet zoals ze het eerste uur speelden nee. Ik betwijfel of het daarna ook zo was gelopen tegen 11. Je speelt ze uiteindelijk kapot op het mannetje meerExocet schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:57:
[...]
Gewaagde uitspraak, jij durft te beweren dat Ajax niet tegen 11 kan winnen?
heeft ajax dan nog meer franse spitsen gehad ?Harribo schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:57:
[...]
Haller is ook de eerste spits na 2010 met Franse achtergrond bij Ajax die 3x een goal kopte in de voorronde van de CL
Pfff wat een geneuzel altijd die statistieken
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ronaldo was gisteren de hele reguliere speltijd ook onzichtbaar. Elke voetballer speelt slechte wedstrijden. En als je het "alleen tegen de kleintjes" laat zien is het ook niet goed. Haller laat het dit CL-seizoen gewoon zien.ephymerous schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:48:
[...]
Makkelijk scoren zo, waar was je tegen Heracles en Utrecht? Om maar eens twee extreem slechte potten van ‘m te noemen. Hoge pieken maar ook diepe dalen.
Vandaag was ie tot z’n doelpunt onzichtbaar of hij liep in de weg. Dat zie jij toch ook?
Het is trouwens niet per se jouw reactie hoor, ik zocht gewoon een reactie omdat het sentiment hier toen Haller kwam nogal negatief was. Ik vond het zelf ook geen topaankoop. De eerste reactie met Haller in het '20/'21-topic was niet geheel toevallig die van jou
Regeren is vooruitschuiven
[ Voor 3% gewijzigd door snmght op 03-11-2021 23:00 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Weet iemand hier wat Haller inmiddels voor Ajax verdient heeft met zijn goals?
[ Voor 15% gewijzigd door Mosin op 03-11-2021 22:59 ]
Beetje gek misschien dat iemand positief is over Blind, maar hoeveel KM loopt hij nu eigenlijk p.w. en ook buiten het veld?InFamous schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:53:
Wat heeft Ajax een uithoudingsvermogen zeg, spelen Dortmund helemaal kapot in conditie.
Na vanavond komt er weer 15.8 miljoen bij voor Ajax.Mosin schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:59:
Valentijn ligt huilend op de bank![]()
Weet iemand hier wat Haller inmiddels voor Ajax verdient heeft met zijn goals?
Alleen al aan CL premies halen ze de max van 4x2.8miljoen per wedstrijd so far! Nog meer dan 3 jaar geleden.
@Grindtegel yes dat is correct. 66,2 miljoen dacht ik nu.
[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 03-11-2021 23:01 ]
Jij gaat er vanuit dat Sierd feiten kent?Grindtegel schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:00:
sierd had het er over dat ajax met deze 4 overwinningen al 65miljoen had verdiend? klopt dat? lekker hoor voor die gasten, jammer voor de nederlandse competitie
nee daarom vraag ik het hier, sierd weet alleen alles over mooie voetbalvrouwen en restaurants in spanje
7 goals,maar hij kan er niks van..
Als hij ondertussen geen functie elders heeft ...snmght schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:01:
En vooruit zelfs Labyad mag meedoen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik word altijd nerveus als het aanvallende gevaar van vnl 1 speler afhangt...
Hoewel Klaassen natuurlijk ook wel gevaarlijk is
Op zijn snelheid na (en toevallig het slordige moment voorin) kan ik weinig aan Blind opmerken. Het is gewoon een stabiele speler. Het is geen speler die regelmatig een 9 haalt, maar wel eentje die altijd stabiel een 7 pakt. Fan is een groot woord, maar ik geniet zeker van zijn passes, spelinzicht en rust.HollowGamer schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:59:
[...]
Beetje gek misschien dat iemand positief is over Blind, maar hoeveel KM loopt hij nu eigenlijk p.w. en ook buiten het veld?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik vat m ook niet persoonlijk op. Ik verbaas me alleen over de scorebord journalistiek. 82 minuten loopt ie in de weg en dan scoort ie een mooi doelpunt en dan is alles blijkbaar goed. En zo heeft hij meer ontzettend slechte wedstrijden gespeeld. De kritiek is ondanks zijn statistieken meer dan terecht.T-MOB schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:58:
[...]
Ronaldo was gisteren de hele reguliere speltijd ook onzichtbaar. Elke voetballer speelt slechte wedstrijden. En als je het "alleen tegen de kleintjes" laat zien is het ook niet goed. Haller laat het dit CL-seizoen gewoon zien.
Het is trouwens niet per se jouw reactie hoor, ik zocht gewoon een reactie omdat het sentiment hier toen Haller kwam nogal negatief was. Ik vond het zelf ook geen topaankoop. De eerste reactie met Haller in het '20/'21-topic was niet geheel toevallig die van jou
XXXVI
De rode kaart was er geen, maar de penalty net zo goed niet, was echt gezogd ipv dat de overtreding werd gemaakt.KingKoning schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:55:
Wat onterecht is dit zeg, alles te danken aan die rode kaart.
Was daarin geheel met Sneijder eens
Behalve zaterdag tegen Heracles. Juist dan verwacht ik dat hij de boel op scherp zet en positief opvalt. Snelle voortzettingen, passes die aankomen, maar toen vond ik 'm één van de minste op 't veld.Outerspace schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:02:
[...]
Op zijn snelheid na (en toevallig het slordige moment voorin) kan ik weinig aan Blind opmerken. Het is gewoon een stabiele speler. Het is geen speler die regelmatig een 9 haalt, maar wel eentje die altijd stabiel een 7 pakt. Fan is een groot woord, maar ik geniet zeker van zijn passes, spelinzicht en rust.
Eens , Blind is zo rustig en comfortabel aan de bal , word altijd onderschatOuterspace schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:02:
[...]
Op zijn snelheid na (en toevallig het slordige moment voorin) kan ik weinig aan Blind opmerken. Het is gewoon een stabiele speler. Het is geen speler die regelmatig een 9 haalt, maar wel eentje die altijd stabiel een 7 pakt. Fan is een groot woord, maar ik geniet zeker van zijn passes, spelinzicht en rust.
Nou, dan staat zijn oud trainer bij West Ham ook direct voor lul. Ajax staat mooi CL te ballen en heeft Haller terug verdient.Typhone schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:00:
[...]
Na vanavond komt er weer 15.8 miljoen bij voor Ajax.
Alleen al aan CL premies halen ze de max van 4x2.8miljoen per wedstrijd so far! Nog meer dan 3 jaar geleden.
@Grindtegel yes dat is correct. 66,2 miljoen dacht ik nu.
Dortmund zal de laatste wedstrijd winnen, thuis tegen Besiktas, maar die moeten in die uitwedstrijd in Lissabon toch uitkijken. Thuis maar met 1-0 gewonnen.
Als hij zo blijft spelen....snmght schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:05:
Zou Antony nog te houden zijn?
Maar hij zal wel een lang contract hebben en dus peperduur zijn
Mijn insziens nog niet klaar bij Ajax. Presteert heel erg wisselvallig.snmght schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:05:
Waarom niet?snmght schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:05:
Door de corona moeten clubs het ook rustiger aan doen en krijgen ze anders spelers moeilijk verkocht. Misschien dat hij pas op het einde van het seizoen weg gaat.
[ Voor 13% gewijzigd door snmght op 03-11-2021 23:17 ]
Maar bij gebrek aan beter vind ik 't toch wel lekker dat we Haller hebben hoor. Je kan 't veel slechter treffen. Ik herinner me nog jaren dat we Siem de Jong er hadden staan of dat Klaassen als spits werd opgesteld.ephymerous schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:03:
[...]
Ik vat m ook niet persoonlijk op. Ik verbaas me alleen over de scorebord journalistiek. 82 minuten loopt ie in de weg en dan scoort ie een mooi doelpunt en dan is alles blijkbaar goed. En zo heeft hij meer ontzettend slechte wedstrijden gespeeld. De kritiek is ondanks zijn statistieken meer dan terecht.
Lijkt me niet, Haller ook nietsnmght schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:05:
tot juni 2025, dus daar gaat Ajax de hoofdprijs voor pakken.Harribo schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:07:
[...]
Als hij zo blijft spelen....
Maar hij zal wel een lang contract hebben en dus peperduur zijn
Mmm dat klopt inderdaad ook wel.Vos schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:07:
[...]
Mijn insziens nog niet klaar bij Ajax. Presteert heel erg wisselvallig.
Maar ja naar de CL kijken de grote clubs ook.
Vergeet Dmitry Bulykin niet he! Wel een type Haller trouwens.JanW schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:08:
[...]
Maar bij gebrek aan beter vind ik 't toch wel lekker dat we Haller hebben hoor. Je kan 't veel slechter treffen. Ik herinner me nog jaren dat we Siem de Jong er hadden staan of dat Klaassen als spits werd opgesteld.
[ Voor 3% gewijzigd door snmght op 03-11-2021 23:09 ]
Helaas niet Sao Paolo heeft 20 procent doorverkoop percentageSempy schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:08:
[...]
tot juni 2025, dus daar gaat Ajax de hoofdprijs voor pakken.
Kan je als Ajax nog steeds de hoofdprijs pakken. 80% is voor Ajax.Mark31 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:10:
[...]
Helaas niet Sao Paolo heeft 20 procent doorverkoop percentage
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nee, haas niet. Laatst nog een seizoensoverzicht van een FdB seizoen terug gekeken. Met Bulykin die tegen PSV dacht ik zich liet gelden. Wat een armoe was die selectie...
Blijft er 80 millie over, zou ik wel de hoofdprijs noemen.Mark31 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:10:
[...]
Helaas niet Sao Paolo heeft 20 procent doorverkoop percentage
Als je dat vangt eenssnmght schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:11:
[...]
Blijft er 80 millie over, zou ik wel de hoofdprijs noemen.
Ajax maakte inderdaad best wat foutjes. Toch knap dan.
Van de andere kant... Dortmund... Dat is toch best triest...
Afgezien van Bayern is de Bundesliga toch niet zo goed als we misschien denken?
Als ik dit zie dan heb ik het gevoel dat dit een schermafdruk uit Fifa komt. Klein beetje onwerkelijk.
nggyu nglyd
Amsterdam Bulykin! 😁💪snmght schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:09:
[...]
Vergeet Dmitry Bulykin niet he! Wel een type Haller trouwens.
Waarom zal je dat doen? Gewoon flow in de CL wedstrijden houden en met 18 punten overwinteren.snmght schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:59:
Keilekker hoor, 12 uit 4. Hoop dat komende CL wedstrijden Gorter, Tagliafico, Rensch, Schuurs, Neres, Daramy, Kudus en Klaassen starten.
Zeker, ik hoop wel dat Ajax een goede concurrent koopt.JanW schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:08:
[...]
Maar bij gebrek aan beter vind ik 't toch wel lekker dat we Haller hebben hoor. Je kan 't veel slechter treffen. Ik herinner me nog jaren dat we Siem de Jong er hadden staan of dat Klaassen als spits werd opgesteld.
XXXVI
Misschien is Ajax gewoon zo goed. Anders noem je dus de hele Bundesliga op Bayern na slecht. Lijkt me heel sterkHarribo schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:12:
Ik vind trouwens dat Wes trouwens nu wel eens wat zinnigs zegt.
Ajax maakte inderdaad best wat foutjes. Toch knap dan.
Van de andere kant... Dortmund... Dat is toch best triest...
Afgezien van Bayern is de Bundesliga toch niet zo goed als we misschien denken?
Om die mannen ook tevreden te houden. Zeer brede selectie en weinig blessures dus weinig kansen.Joostje123 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:14:
[...]
Waarom zal je dat doen? Gewoon flow in de CL wedstrijden houden en met 18 punten overwinteren.
En met die jongens kun je de resterende 6 punten ook prima pakken.
Een flegmatieke blonde Deen?ephymerous schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:15:
[...]
Zeker, ik hoop wel dat Ajax een goede concurrent koopt.
Ik zeg toch niet dat de Bundesliga slecht is?Exocet schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:15:
[...]
Misschien is Ajax gewoon zo goed. Anders noem je dus de hele Bundesliga op Bayern na slecht. Lijkt me heel sterk
Maar misschien niet zo goed als wij denken?
Maar ik verwachtte toch meer van een Dortmund en laatst ook een Union Berlin.
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 03-11-2021 23:17 ]
😂😂😂😂😂😂
[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 03-11-2021 23:49 ]
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
@ephymerous
Naja, hij is spits en moet gewoon scoren. Dat doet ‘ie gelukkig.
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
Hij vond het ook een terechte pingel, heel geloofwaardig is dat dus niet.Exocet schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:19:
Malen schuift alles op de rode kaart, zwaktebod.
Het valt me mee dat Bayern niet de schuld krijgt. HheehheheeExocet schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:19:
Malen schuift alles op de rode kaart, zwaktebod.
Daar ben ik het dan weer niet zo mee eens. Ten eerste vind ik het heel normaal om een spits af te rekenen op doelpunten. Ten tweede vind ik Haller ook voetballend wel wat toevoegen. Zonder de bal maakt hij oorlog en houdt hij verdedigers bezig. En als aanspeelpunt is hij behoorlijk balvast. Maar goed, ik kijk van Ajax voornamelijk Europese wedstrijden volledig.ephymerous schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:03:
[...]
Ik vat m ook niet persoonlijk op. Ik verbaas me alleen over de scorebord journalistiek. 82 minuten loopt ie in de weg en dan scoort ie een mooi doelpunt en dan is alles blijkbaar goed. En zo heeft hij meer ontzettend slechte wedstrijden gespeeld. De kritiek is ondanks zijn statistieken meer dan terecht.
Regeren is vooruitschuiven
Ach ja, malen zal wel balen, die hadden verwacht een goed resultaat te halen en niet alsnog te falen.Mosin schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:21:
[...]
Het valt me mee dat Bayern niet de schuld krijgt. Hheehhehee
even warmdraaien voor Sinterklaas
Twee weken geleden was het dan ook wel een redelijk perfecte wedstrijd. Dat leg je niet iedere week op de mat. Vandaag zat het er wel in, maar was de passing slordig, en Dortmund ook een stuk beter (Bellingham!). Maar in de tweede helft de rust bewaard en uiteindelijk Dortmund kapotgespeeld, met name doordat Tadic en Antony het veld groot hielden, zodat Dortmund grote ruimtes moest belopen.Tweakez schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:21:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar man, man, man wat was m'n club toch zwak vergeleken met twee weken geleden...
Mooier kunnen we het niet hebben!
Nu de overige 6 puntjes nog even pakken, en door!
Ontvlucht je de eredivisie om alsnog herhaaldelijk duizelig gespeeld te worden door Ajax. Die gaat in de winter naar de MLS.Exocet schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:25:
[...]
Ach ja, malen zal wel balen, die hadden verwacht een goed resultaat te halen en niet alsnog te falen.
even warmdraaien voor Sinterklaas
Ja dit dus... maar toch... als die rode kaart gewoon niet gevallen was, dan weet ik niet waar het geeindigd was geweest vanavond.. maar denk eerder gelijkspel dan winst ( als ik reeel kijk ).. maargoed, die pingel was ook bullshit... naar mijn mening.. achjah..autje schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:25:
[...]
Twee weken geleden was het dan ook wel een redelijk perfecte wedstrijd. Dat leg je niet iedere week op de mat. Vandaag zat het er wel in, maar was de passing slordig, en Dortmund ook een stuk beter (Bellingham!). Maar in de tweede helft de rust bewaard en uiteindelijk Dortmund kapotgespeeld, met name doordat Tadic en Antony het veld groot hielden, zodat Dortmund grote ruimtes moest belopen.
Drie hele punten weer mee naar ons Amsterdam en door!!
Besiktas is echt ongelooflijk zwak (veel zwakker dan ik dacht), dus die moet je binnenhalen. En dan de laatste thuis tegen Sporting, publiek erachter. Ik zeg: zonder puntverlies door!Tweakez schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:27:
[...]
Mooier kunnen we het niet hebben!Wat een statistieken tot dusver.....
Nu de overige 6 puntjes nog even pakken, en door!
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
/f/image/ayy5Y3vIvGPQNvEWLMmxHRmR.png?f=fotoalbum_large)