Ja maar Ajax speelt beter tegen City dan tegen Benfica. Idem dat ze beter spelen tegen Bayern dan tegen Schalke.D-e-n schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 10:58:
@Typhone
Je wilt toch altijd zo ver mogelijk komen? Dan kun je toch beter Benfica dan City treffen? Meer kans om te winnen en dan eventueel alsnog City te treffen
Verwijderd
Grappig dat de algemene verwachting een oorwassing voor psv is. Denk dat het wel mee gaat vallen. Er kan van alles gebeuren, rode kaart, wie weet.
Als ik nu moet kiezen... 3-1
Alles goed, als het maar een betere wedstrijd is dan de eerste helft van Twente - NECVerwijderd schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 13:08:
Grappig dat de algemene verwachting een oorwassing voor psv is. Denk dat het wel mee gaat vallen. Er kan van alles gebeuren, rode kaart, wie weet.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Daarom, het laat juist zien dat we (Ajax) elke wedstrijd kunnen verliezen, ook al zijn we de betere ploeg. Of wanneer we, zoals in het geval van vanmiddag, de betere ploeg geácht worden.Mark31 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 12:00:
[...]
Dat is een slechte vergelijking, Ajax was die wedstrijd beter, als het 3-1 was geworden voor Ajax was conform de kansenverhoudingen niet gek geweest.
Ik durf niet zo stellig in te zetten op een (dikke) overwinning voor ons. Al zou het wel lekker zijn om eens een keer met grote cijfers van PSV te winnen, weten zij ook eens hoe het voelt
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Heerlijk ingeschoten goal van Sambissa tegen Feyenoord, optimaal in de hoek en daardoor niet te houden door Bijlow.
Yes! Gelukkig snel 1-1. Mooie kop goal Linssen!
Malacia moet stoppen met aanvallen, dat kan die echt niet, voorzetten kan hij ook niet. Verder prima linksback.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ja, Feyenoord speelt ook beter tegen PSV dan tegen RKC maar als ik moet kiezen wie ik in de halve finale voor de KNVB beker tref liever tegen RKC dan kies ik voor RKC en niet PSV.Typhone schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 12:47:
[...]
Ja maar Ajax speelt beter tegen City dan tegen Benfica. Idem dat ze beter spelen tegen Bayern dan tegen Schalke.
Ik weet eigenlijk niet of je Ajax nu overschat voor wat betreft de kansen tegen City of onderschat voor wat betreft Benfica 🤔
Ik ga gokken dat het een oorwassing wordt, denk een 4-1. Spijtig maar valt niet veel aan te doen. Aan de andere kant: Ajax-PSV is net als de Klassieker een wedstrijd die redelijk op zichzelf staat.
En 2-2 Cambuur-Feyenoord, thx Senesi.
[ Voor 9% gewijzigd door Maarten_E op 24-10-2021 15:37 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik heb Ajax helaas iets te vaak gezien in wedstrijden waar ze 'het-wel-even-gingen-doen'.D-e-n schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:35:
[...]
Ja, Feyenoord speelt ook beter tegen PSV dan tegen RKC maar als ik moet kiezen wie ik in de halve finale voor de KNVB beker tref liever tegen RKC dan kies ik voor RKC en niet PSV.
Ik weet eigenlijk niet of je Ajax nu overschat voor wat betreft de kansen tegen City of onderschat voor wat betreft Benfica 🤔
Getafe, Valencia (thuis), Atalanta (thuis), AS Roma (thuis). Ze deden het nooit. Elke keer als Ajax het extreem zwaar op papier lijkt te krijgen dan staan de spelers miraculeus op en leggen ze dito voetbal op de mat. Kans dat we tot en met de finale kleintjes tegen krijgen in de CL is sowieso klein dus liever met eer en geweten eruit tegen een veel beter City dan tegen een jankballen team als Tottenham.
Het huidige Feyenoord is dan ook wel een flink verschil met Ajax.D-e-n schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:35:
[...]Ja, Feyenoord speelt ook beter tegen PSV dan tegen RKC maar als ik moet kiezen wie ik in de halve finale voor de KNVB beker tref liever tegen RKC dan kies ik voor RKC en niet PSV.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ajax PSV is maar zelden een grote uitslag, ik verwacht en kleine overwinning voor Ajax, maar een gelijkspel zou me niet verbazen.Maarten_E schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:36:
Ik ga gokken dat het een oorwassing wordt, denk een 4-1. Spijtig maar valt niet veel aan te doen. Aan de andere kant: Ajax-PSV is net als de Klassieker een wedstrijd die redelijk op zichzelf staat.
Zo, Feyenoord gaat weer ouderwets in 3 wedstrijden achter elkaar het jaar vergooien. Zelfs in een jaar dat ze wel goed kunnen spelen tegen 2 uit het rechterrijtje.
Heb je weleens de verdediging van PSV gezien?Exocet schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:39:
[...]
Ajax PSV is maar zelden een grote uitslag, ik verwacht en kleine overwinning voor Ajax, maar een gelijkspel zou me niet verbazen.
(Afgezien van Ramalho.)
Een gelijkspel zou voelen als een overwinning.
En Malacia 2-3.
@PWM Que?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Verwijderd
Eentje meer scoren dan de tegenstander is genoeg.PWM schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:43:
Zo, Feyenoord gaat weer ouderwets in 3 wedstrijden achter elkaar het jaar vergooien. Zelfs in een jaar dat ze wel goed kunnen spelen tegen 2 uit het rechterrijtje.
Vinicius en Zahavi dus.
Weer 4-2-2-2?
Met Bruma en Gotze op de flanken?
Weer 4-2-2-2?
Met Bruma en Gotze op de flanken?
Ben benieuwd wanneer Schmidt het befaamde 6-1-1-1-1 gaat proberen. Nu zou een prima opportuniteit kunnen zijn.
Vinicius, doelpuntloos dus.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik zit toch een stuk makkelijker op de bank als ze er nog even eentje bijprikken. Typisch zo'n 4-5 of 5-4 wedstrijd dit.Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:45:
[...]
Eentje meer scoren dan de tegenstander is genoeg.
6 keepers, 1 verdediger, 1 verdedigende middenvelder, 1 aanvallende middenvelder en 1 aanvaller?Maarten_E schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:47:
Ben benieuwd wanneer Schmidt het befaamde 6-1-1-1-1 gaat proberen. Nu zou een prima opportuniteit kunnen zijn.
Nee, aan verdedigende aanvaller!OPSLAGHOND schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:51:
[...]
6 keepers, 1 verdediger, 1 verdedigende middenvelder, 1 aanvallende middenvelder en 1 aanvaller?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wel een aanvallende verdediger of is dat iets te aanvallend?
Vallende verdedigers hebben we genoeg!
Veel te aanvallend, Vinicius is die verdedigende aanvaller, hij zal wat toneel ten velde brengen, zoals de stervende zwaan, zodat er snel afgefloten kan worden voor een schwalbe.OPSLAGHOND schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:54:
[...]
Wel een aanvallende verdediger of is dat iets te aanvallend?
Kunnen we de KNVB wijsmaken dat de twaalfde man op het veld moet staan?
Ik zie net dat het een jaar geleden was tegen VVV, misschien die score nog eens overdoen maar dan 13-0
Float like a butterfly, sting like a bee.
PSV vindt dit heerlijk zo in de underdog positie. Straks gewoon weer 0-1 naar Eindhoven en het gekakel kan beginnen
En als ze verliezen dan gaan ze beginnen over dat ze meer geld hebbenTyphone schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:10:
PSV vindt dit heerlijk zo in de underdog positie. Straks gewoon weer 0-1 naar Eindhoven en het gekakel kan beginnen
En minder rust hebben gehad..Deadsy schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:13:
[...]
En als ze verliezen dan gaan ze beginnen over dat ze meer geld hebben
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Meer? Minder denk ik?Deadsy schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:13:
[...]
En als ze verliezen dan gaan ze beginnen over dat ze meer geld hebben
Feyenoord toch gewonnen van Cambuur.
Maar wat een kans voor Linssen op het einde, dat mag wat mij betreft een directe wissel zijn of een wedstrijd op de bank ... zo verschrikkelijk slecht uitgespeeld.
Maar wat een kans voor Linssen op het einde, dat mag wat mij betreft een directe wissel zijn of een wedstrijd op de bank ... zo verschrikkelijk slecht uitgespeeld.
Had Pedersen diep moeten sturen. Die was al op snelheid. Achja, 3 punten erbij en doorOPSLAGHOND schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:26:
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Lachwekkend, maar volgens mij moest hij aan het zuurstof omdat hij helemaal leeg was. Vond de andere missers (ook verdedigend) eerder in de wedstrijd veel problematischer.OPSLAGHOND schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:26:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tis ook een groot veld voor zijn klein mannetje.ph4ge schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:28:
[...]
Lachwekkend, maar volgens mij moest hij aan het zuurstof omdat hij helemaal leeg was. Vond de andere missers (ook verdedigend) eerder in de wedstrijd veel problematischer.
Hij kon wel een duwtje in de rug gebruiken ...
[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 24-10-2021 16:30 ]
Verwijderd
Hij is gewoon helemaal op en moe gestreden. Niet zo gek dus..OPSLAGHOND schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:26:
Nou succes mensen.. Benieuwd wat het gaat worden
Van de Sar mag z'n baard wel eens laten trimmen, gierigaard
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:45
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Krijg meer het gevoel dat het een wanhoopsgreep is vanwege de blessures dan een doordacht plan.Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:39:
4-2-2-2
Daar zijn al heel veel successen mee geboekt in de historie van het voetbal
We gaan het zien
Bij mij lopen ze net pas het veld op? Hoever loopt mijn stream achter?
Nu gaan de jasjes uit.
Nu gaan de jasjes uit.
[ Voor 14% gewijzigd door Hupske op 24-10-2021 16:46 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
2-0 jaaaaaaHupske schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:46:
Nu gaan de jasjes uit.
Godker, ik wilde hem ook net maken, o shit, nu echt 1-0!
Match is al voorbij johHupske schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:46:
Nu gaan de jasjes uit.
Gezien de scheids voorspel ik een veelbesproken wedstrijd. Fijne wedstrijd!
carpebios schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:43:
Van de Sar mag z'n baard wel eens laten trimmen, gierigbaard
Float like a butterfly, sting like a bee.
Haha bedankt heren. Maar dan lopen ze gewoon meer dan 3 minuten achter op schema. Niet best.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Bruma is T-R-A-A-G
Vinicius, jij zat toch allang op de boot?
Die kopte in slowmotion
"goeie ingreep Pasveer"
Ja, dat was echt supermoeilijk
"goeie ingreep Pasveer"
Ja, dat was echt supermoeilijk
[ Voor 58% gewijzigd door PWM op 24-10-2021 16:51 ]
Dat is het paard van Troye
Oprechte vraag: kan Gravenberch ballen aannemen?
Als je hem aanbiedt aan hem vast wel. Wel getekend versturen.Typhone schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:51:
Kan Gravenberch eindelijk een keer banken?Typhone schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:51:
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Kan iemand tegen Zahavi zeggen dat dit een interland pot is? Misschien scoort die dan eens.
Die haalt er het maximale uit zeg
PSV houdt het al meer dan 5 minuten vol!
Gravenberch dekte mooi lucht!
Vinicius is begonnen met z'n taak, tijdrekken.
Dat is het toch ook voor hem, kijk naar al die Israelische vlaggencarpebios schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:53:
Kan iemand tegen Zahavi zeggen dat dit een interland pot is? Misschien scoort die dan eens.
De islam kan uw vrijheid schaden
Welke boot?carpebios schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:51:
Vinicius, jij zat toch allang op de boot?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Vorige keer liet hij er twee door tegen PSVElPaco schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:57:
Pasveer is inmiddels goed warmgespeeld jongens. Nu mag hij in de hoek buiten bereik!
Vinicius wisselen!
Ik zit in Rotterdam, neutraal gebied 
Veel plezier
Veel plezier
Last minute tackle van Klaassen
Mag hij vandaag weer doenTyphone schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:59:
[...]
Vorige keer liet hij er twee door tegen PSV
Wissel Gravenberch maar. Nondeju wat speelt die kut.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:45
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Alsof Ajax zo denderend het eerste deel van de wedstrijd begint. PSV speelt erg centraal wat ook vrij logisch is gezien de opstelling. Ajax moet wat meer de flanken gebruiken of wachten tot PSV wat is uitgeraast.
Ik zit er ook wel relaxed in hoor. Maar in principe gaan "wij" natuurlijk meer strijden om de plekken met PSV dan met Ajax.
Ajax moet nog ff op gang komen, ik had de 1-0 wel al verwacht eerlijk gezegd
Brainfart Aidshoven, die heb ik even gemist...
carpebios schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:03:
Brainfart Aidshoven, die heb ik even gemist...
Matige club dat Ajaxcarpebios schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:02:
Ajax moet nog ff op gang komen, ik had de 1-0 wel al verwacht eerlijk gezegd
PSV heeft 1/3 van de 1ste helft overleefd, wanneer breekt de muur.
Trieste poster zeg. Mja, niet iedere voetbal supporter heeft evenveel hersencellen is de afgelopen weken weer gebleken (met al die zooi gooien en mensen aanvallen).
Een tot nu toe geen goede maar zeker wel vermakelijke wedstrijd. Dit is dan wel een smet erop helaas.
Bam!
Anti-bam
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:strip_exif()/f/image/996MDOMOStlitufSgebP11Ex.jpg?f=fotoalbum_large)