[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 122 ... 311 Laatste
Acties:
  • 485.797 views

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-01 12:23

snmght

imho dan he

Gynnad schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:07:
Haaland mist de return tegen Ajax, dat is niet ongunstig zullen we maar zeggen..
Voor hem ook niet, aldus een epische comment op Voetbalzone:
Fijn voor hem. Je zou 2x achter elkaar in de broekzak van Timber zitten.
:D

Maarja, krijgen we dalijk een vervanger die nooit scoort. Aldus Driessen.

[ Voor 9% gewijzigd door snmght op 22-10-2021 13:11 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:29
Harribo schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:59:
[...]

Nou in-der-daad een meer jaren plan.
We liggen nog vrij ver achter.

Maar de media stookt de boel een beetje op, er is zeer weinig aan de hand nu.
Eigenlijk geen onderwerp om het zo vaak over te hebben.

En misschien, heeeeel misschien, over zoveel jaren hebben we een extra CL plaatsje.
Jippie.
Nou als PSV nou gewoon van Benfica had gewonnen, had je die ook gehad. Daar hoeven we mi niet zoveel jaren interessant over te gaan doen in de kleine hoop dat we die plek rechtstreeks krijgen. En trouwens net zo makkelijk daarna weer kunnen kwijtraken.

Ik denk dat we Europees gewoon nu het niveau moeten zien op te krikken met de Nederlandse ploegen. Heb je nu meteen gegarandeerd lol.
Portugal had inderdaad meer punten de voorgaande jaren, maar NL pakte de punten met slechts enkele clubs. Wanneer de clubs in NL het nu (al is het in de conference League) goed blijven doen, dan haal je structureer meer punten binnen. Even simpel gesteld: Je haalt nu al meer punten dan Portugal binnen, dat hoef je niet heel veel jaren te doen, gezien het kleine verschil wat er nu al is.
Ik zie overigens niet dat we dit structureel gaan halen, maar verwacht dat we zullen wisselen met Portugal steeds. Maargoed, als je wat vaker 2 teams hebt die tig miljoenen krijgen vanwege het starten in de CL, dan komt het Nederlandse voetbal misschien ook meer uit het slop.

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:44

MM99

That is the way I am!

Een controversiële opmerking van mijn kant: Nederland mag blij zijn met plek 8 waar die nu staat.

We hebben nu al paar jaar situatie gehad dat we niet eens een club had die rechtstreeks mee deed met CL.

Laten we eerlijk zijn, waarschijnlijk worden alle goede spelers die dit jaar goed doen in Europa uit NL teams, volgend jaar verkocht naar buitenland. Het is elke jaar weer zelfde verhaal. Voor het eerst in jaaaaaaren is Ajax geen basis spelers kwijt geraak afgelopen zomer. Kijk hoe ze het nu direct doen? En direct wordt er gewaarschuwd voor 8 miljoen te kort dat Ajax nu heeft.

Nederlandse teams zijn simpel weg te arm om hoger te komen dan plek 8.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-01 22:40
jbdeiman schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:11:
[...]

Ik zie overigens niet dat we dit structureel gaan halen, maar verwacht dat we zullen wisselen met Portugal steeds. Maargoed, als je wat vaker 2 teams hebt die tig miljoenen krijgen vanwege het starten in de CL, dan komt het Nederlandse voetbal misschien ook meer uit het slop.
Nee dus àls we het halen over een aantal jaar, dan kunnen we het ook zo weer verliezen.

Ik vraag me nl ook af of we met het Nederlandse voetbal omhoog kunnen gaan klimmen.
Andere top competities hebben zo belachelijk veel meer geld en kopen nog steeds de beste spelers bij ons weg.

Zolang die situatie blijft bestaan, is het mi lood om oud ijzer. Dat is oa een uefa/fifa taak.
Maar ja..

Hoop doet leven

• MM99

MM99

That is the way I am!

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:05:
Naar mijn idee zijn de spelers van psv boven gemiddeld vaak geblesseerd. Gakpo, Madueke..
"Ik ga natuurlijk niet zeggen dat we verloren hebben omdat ze er niet bij waren, maar het helpt niet natuurlijk" ~Schmith komende zondag na de wedstrijd

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

MM99 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:29:
Een controversiële opmerking van mijn kant: Nederland mag blij zijn met plek 8 waar die nu staat.

We hebben nu al paar jaar situatie gehad dat we niet eens een club had die rechtstreeks mee deed met CL.

Laten we eerlijk zijn, waarschijnlijk worden alle goede spelers die dit jaar goed doen in Europa uit NL teams, volgend jaar verkocht naar buitenland. Het is elke jaar weer zelfde verhaal. Voor het eerst in jaaaaaaren is Ajax geen basis spelers kwijt geraak afgelopen zomer. Kijk hoe ze het nu direct doen? En direct wordt er gewaarschuwd voor 8 miljoen te kort dat Ajax nu heeft.

En hoe los je dat op: zorgen dat er meer clubs in Europa mee mogen doen. De directe extra inkomsten en additionele exposure zorgen voor een opwaartse spiraal. In principe zouden we het op basis van inwoneraantal (10M vs 17M) beter moeten kunnen doen dan Portugal nog even los van BNP.

En ja, we mogen blij zijn met deze plek, maar alsnog mogen we nog hopen op meer, omdat ik denk dat dat het Nederlandse voetbal goed doet. Met name een club als PSV verdient imo een plek in de CL, en kan van de extra inkomsten echt goed profiteren. En clubs als AZ en Feijenoord horen in de EL thuis.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:36

Typhone

Who Dares Wins

Ik keek net live de perso van Ten Hag op Youtube. Vanaf vanavond mogen jullie mij ook journalist noemen. Schijnbaar is een cursus van 1,5uur voldoende om vragen te stellen want ongelofelijk wat een k*tvragen worden daar gesteld zeg. Ik ben ambitieus en volg de 3 uur durende seminar met morgen nog een webinar zodat ik het equivalent van drs. van de journalistiek mag gebruiken en meteen doorschuif naar een gezaghebbend medium als de Telegraaf :D

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:04

Chrisjuh_15

Facta non verba

Hackus schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:14:
[...]

Ik denk dat Feyenoord die 3 punten graag wil hebben. zo kunnen ze met 1 wedstrijd minder, toch weer aansluiting vinden bij de Top 3.
I know ;-) Maar leer mij Feyenoord kennen. Na 25 jaar verrast me helemaal niks meer bij deze club.. :+
Superkiwi schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:18:
[...]

Mijn glazen bol zegt 0-4 en die zit er dit seizoen nog maar zelden naast.
Kat in het bakkie voor Feyenoord (y)
Kan ik ergens tekenen? :)

• Martijndoes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 16:00
Typhone schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:51:
Ik keek net live de perso van Ten Hag op Youtube. Vanaf vanavond mogen jullie mij ook journalist noemen. Schijnbaar is een cursus van 1,5uur voldoende om vragen te stellen want ongelofelijk wat een k*tvragen worden daar gesteld zeg. Ik ben ambitieus en volg de 3 uur durende seminar met morgen nog een webinar zodat ik het equivalent van drs. van de journalistiek mag gebruiken en meteen doorschuif naar een gezaghebbend medium als de Telegraaf :D
Dat viel me ook op bij de corona persconferenties. Ze stelden gewoon vragen die 2 min daarvoor letterlijk beantwoord werden. Maar blijkbaar is dat tegenwoordig goed genoeg om voor de NOS of RTL te mogen werken.

• Pompi
  • Laatst online: 14-01 13:33
Martijndoes schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:03:
[...]

Dat viel me ook op bij de corona persconferenties. Ze stelden gewoon vragen die 2 min daarvoor letterlijk beantwoord werden. Maar blijkbaar is dat tegenwoordig goed genoeg om voor de NOS of RTL te mogen werken.
Ik denk dat het is zodat ze de antwoorden als soundbites kunnen gebruiken met hun eigen journalist er voor. En dat ze de vragen en antwoorden van andere zenders niet mogen gebruiken. Al is dat bij geschreven journalisten minder belangrijk, dus misschien voor hun site?

Verwijderd

Gynnad schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:07:
Haaland mist de return tegen Ajax, dat is niet ongunstig zullen we maar zeggen..
Zeker niet ongunstig. Haaland heeft vaak aan een halve kans genoeg.
Ík lees hier dat Timber zo goed was, samen met heel Ajax. Dat klopt ook.
Maar laten we niet vergeten dat Dortmund ook verschrikkelijk slecht was. Ik denk dat ze wel iets recht willen zetten in eigen huis.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Voor Dortmund straks de kans om een ander systeem te spelen met Malen in de punt. Ze kunnen zo wel veel gevaarlijker worden als er meer beweging voorin zit.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• MM99

MM99

That is the way I am!

Heeft Haaland zich nou ziek gemeld omdat die bank is om Martinez en Timber weer tegen te komen?

Zonder gekheid, ik denk dat Dortmund spelwijze, met veel pressing met Haaland in de hoofdrol, Ajax heel erg goed ligt. Als nu Dortmund volgende wedstrijd, zonder Haaland, anders gaan spelen en meer defensief, is het voor Ajax stuk minder makkelijk om door te breken.

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Wel zuur van de onterechte gele kaart van Timber .
Dat was never nooit geen hands, nu staan zowel Timber danwel Alvarez op scherp.

• Pompi
  • Laatst online: 14-01 13:33
Mark31 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:25:
Wel zuur van de onterechte gele kaart van Timber .
Dat was never nooit geen hands, nu staan zowel Timber danwel Alvarez op scherp.
Voordeel van er zo goed voorstaan, is dat ze een wedstrijd kunnen missen. Als je bij Dortmund wint/gelijk speelt zou daar best "onopzettelijk" wink wink nudge nudge een kaart gepakt kunnen worden, zodat ze Besiktas missen maar niet door de Uefa voor onsportief gedrag gestraft worden. Aangezien de Uefa de regels aangepast had na al de opzettelijke gele kaarten van Sergio Ramos.

• Mark31
Pompi schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:28:
[...]

Voordeel van er zo goed voorstaan, is dat ze een wedstrijd kunnen missen. Als je bij Dortmund wint/gelijk speelt zou daar best "onopzettelijk" wink wink nudge nudge een kaart gepakt kunnen worden, zodat ze Besiktas missen maar niet door de Uefa voor onsportief gedrag gestraft worden. Aangezien de Uefa de regels aangepast had na al de opzettelijke gele kaarten van Sergio Ramos.
Met 10 punten ben je er feitelijk nog niet.
Wint Dortmund van Besiktas en vs sporting gelijk komen ze op 11 punten
Wint Sporting van Besiktas en speelt gelijk vs Dortmund komen ze op 7 punten, winnen ze de laatste vs Ajax komen ze ook op 10 punten.

• Mark31
Het is daarom te hopen dat Besiktas punten behaald vs Sporting en Dortmund van Sporting wint

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mark31 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:45:
[...]

Wint Sporting van Besiktas en speelt gelijk vs Dortmund komen ze op 7 punten, winnen ze de laatste vs Ajax komen ze ook op 10 punten.
Eigenlijk heel simpel, je moet nog 1 wedstrijd winnen, maakt niet uit tegen wie, dan kun je de rest verliezen.

• snmght

snmght

imho dan he

Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:32:
[...]

Zeker niet ongunstig. Haaland heeft vaak aan een halve kans genoeg.
Ík lees hier dat Timber zo goed was, samen met heel Ajax. Dat klopt ook.
Maar laten we niet vergeten dat Dortmund ook verschrikkelijk slecht was. Ik denk dat ze wel iets recht willen zetten in eigen huis.
O ik had je voor de wedstrijd al kunnen vertellen dat Dortmund slecht zou zijn als Ajax wint. Zo gaat het toch altijd. Over twee weken hetzelfde liedje.

• Mark31
Exocet schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:56:
[...]

Eigenlijk heel simpel, je moet nog 1 wedstrijd winnen, maakt niet uit tegen wie, dan kun je de rest verliezen.
Exact , tegen Dortmund word dat lastig.
Besiktas is de minste, maar daar mis je wss Alvarez of Timber tegen waardoor het toch lastig gaat worden

• snmght

snmght

imho dan he

Mark31 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:00:
[...]

Besiktas is de minste, maar daar mis je wss Alvarez of Timber tegen waardoor het toch lastig gaat worden
Komt goed inmiddels moeten we gewoon eerste kunnen worden imho.

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:45
Exocet schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:56:
[...]

Ik snap dat jullie theoretisch helemaal gelijk hebben.

Maar ik las deze week dat alle teams in de geschiedenis van de CL die 9 punten hadden gehaald in de 1e 3 duels, altijd naar de volgende ronde zijn gegaan.

Natuurlijk kan Ajax de 1e ploeg zijn waarbij dat niet zo is, maar kans is klein!

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• Superstick
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 29-06-2025
Mark31 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:00:
[...]

Waarom wordt dat tegen Dortmund lastig? Uiteraard zijn ze in principe de sterkste van de drie, maar er zijn ook flink wat voordelen. Haaland doet niet mee, er is weinig druk voor Ajax, ze zullen ruimte krijgen en ze zijn dankzij dinsdag absoluut niet bang voor de Duitsers. Ik zie genoeg perspectief om ook daar te kunnen winnen.

• Mark31
Superstick schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:04:
[...]

Waarom wordt dat tegen Dortmund lastig? Uiteraard zijn ze in principe de sterkste van de drie, maar er zijn ook flink wat voordelen. Haaland doet niet mee, er is weinig druk voor Ajax, ze zullen ruimte krijgen en ze zijn dankzij dinsdag absoluut niet bang voor de Duitsers. Ik zie genoeg perspectief om ook daar te kunnen winnen.
We speelde goed vs Dortmund, maar alles viel wel goed.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-01 08:48
MM99 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:29:
Ik snap waar je vandaan komt, maar de Europese inkomsten stijgen rap en kunnen voor een groot deel onze lagere tv gelden compenseren. Top 3 zal lastig worden, maar door op het juiste moment te pieken kunnen we eens structureel subtop van Europa worden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Alvarez ➡️ 2025. *O*

nggyu nglyd

• Superstick
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 29-06-2025
Mark31 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:14:
[...]

We speelde goed vs Dortmund, maar alles viel wel goed.
Natuurlijk is dat zo. Maar het huidige Ajax speelt vaak vrij goed in uitwedstrijden (Europees). Daar krijg je over het algemeen wat meer ruimte. Dat zal in Duitsland niet anders zijn. En als je de storm in het eerste kwartier overleeft, want die is er vaak, geef ik Ajax echt een heel goede kans.

• toolkist
  • Niet online
Mark31 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:45:
[...]

Dan moeten beiden wel heel dik van Ajax winnen, anders eindigt Ajax gewoon boven ze dankzij doelsaldo/onderling resultaat

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-01 15:09
Geen Haaland, zul je zien dat Malen er plots 3 maakt

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:26

Superkiwi

Hoi doei

Deadsy schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:40:
Geen Haaland, zul je zien dat Malen er plots 3 maakt
Geen probleem; maken wij er 4 :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:54
Superkiwi schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:49:
[...]

Geen probleem; maken wij er 4 :+
In het eerste kwartier

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Deadsy
Nasast Madueke ook geen Gakpo tegen Ajax.

https://www.vi.nl/nieuws/...po-mist-topper-tegen-ajax

Beide zijn blessure gevoelig en worden te veel gebruikt door Schmidt, ik snap het ook wel aangezien de alternatieven veel minder zijn

• carpebios
Het zal ook eens mee zitten. Wat doen die daar toch bij psv met al die blessures.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Exocet
  • Niet online
Er staat"vermoedelijk", dus wellicht toch beschikbaar?

• Deadsy
carpebios schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:02:
Het zal ook eens mee zitten. Wat doen die daar toch bij psv met al die blessures.
Die Verheijen zal vroeg of laat wel van zich laten horen.

Die 2 zijn gewoon blessure gevoelig en moeten bijna alles spelen.
Die Schmidt had tegen die zwakke ploegen aan het begin van het seizoen de reserves vaker moeten laten spelen in de hoop dat ze wat beter worden.

Er zit gewoon bizar weinig scorend vermogen in de selectie van PSV.

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:40
Exocet schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:03:
Er staat"vermoedelijk", dus wellicht toch beschikbaar?
"Cody Gakpo is er komende zondag tegen Ajax, en vermoedelijk ook in de wedstrijden van PSV die volgen, niet bij."

Sowieso niet tegen Ajax dus.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Deadsy schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:59:

Beide zijn blessure gevoelig en worden te veel gebruikt door Schmidt, ik snap het ook wel aangezien de alternatieven veel minder zijn
Daar gaat de uitgebreide (video) analyse. Wat zal Ajax nu balen van zo weinig voorbereiding.

alles kan off-topic

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

"Waar er 1 wegvalt, kan een ander weer opstaan." Er is vast wel talent wat nu de kansen ruikt en kan excelleren.

nggyu nglyd

• Deadsy
Quad schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:31:
"Waar er 1 wegvalt, kan een ander weer opstaan." Er is vast wel talent wat nu de kansen ruikt en kan excelleren.
ik gok op Bruma en Vertessen, of Doan.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Beide zijn blessure gevoelig en worden te veel gebruikt door Schmidt[…]
We zijn pas een paar maanden onderweg. Als ze dat al niet aankunnen dan is er iets goed mis met ze. Het is gewoon pech ipv overbelasting volgens mij.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-01 19:52

DirtyBird

Praktiserend denker

Het wordt tijd dat Feyenoord weer opstaat. Ik bejubel Ajax om hun kwaliteit, schoonheid en financiële situatie, maar het lijkt me geweldig als Feyenoord ze weer het vuur aan de schenen kan leggen zoals eind jaren 90. Dan trekken ze samen de Nederlandse kar. Van PSV hoeven we het niet te verwachten lijkt me.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:15
DirtyBird schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:33:
Het wordt tijd dat Feyenoord weer opstaat. Ik bejubel Ajax om hun kwaliteit, schoonheid en financiële situatie, maar het lijkt me geweldig als Feyenoord ze weer het vuur aan de schenen kan leggen zoals eind jaren 90. Dan trekken ze samen de Nederlandse kar. Van PSV hoeven we het niet te verwachten lijkt me.
Van Feyenoord ook niet.. ;)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:02

Vos

AFCA

Volgens het Eindhovens Dagblad is het nog niet zeker dat Cody Gakpo de komende weken uit de roulatie ligt. Eerder op de avond meldde Voetbal International dat PSV het in de topper tegen Ajax van zondag moet stellen zonder de aanvaller, maar dat is dus nog niet zeker. Volgens journalist Rik Elfrink is er aanvullend onderzoek nodig.
Nog even afwachten dus :)

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 22-10-2021 20:44 ]

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:46
Rik Elfrink heeft inmiddels op Twitter staan dat Gakpo er 3 weken uit ligt. Kansloze missie zondag.

WoT stats

• Mark31
Quad schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:31:
Fofana is zo een talent,maar ook voor hem geld,geblesseerd

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:28
Weet iemand waar de bus van PSV staat? Dag van tevoren alle banden lek prikken, is een kleinere blamage dan afreizen naar Amsterdam gok ik zo op deze manier. :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• ElPaco
Sealy scoort zojuist een hattrick bij Jong PSV. Die zondag maar meenemen? Zoals @Quad zegt, nu is het moment om op te staan.

Hattrick bij je debuut in de Arena is wel lekker :p

WoT stats

• ElPaco
Overigens vandaag weer 2 wedstrijden stilgelegd omdat er met voorwerpen wordt gegooid. ADO en Willem II supporters konden zich niet inhouden. Spijtig dat het zo vaak voorkomt.

WoT stats

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Kan die wisseltactiek meteen de prullenbak in!

Verwijderd

snmght schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:00:
[...]

O ik had je voor de wedstrijd al kunnen vertellen dat Dortmund slecht zou zijn als Ajax wint. Zo gaat het toch altijd. Over twee weken hetzelfde liedje.
Dus jij vond Dortmund wel aardig spelen? :')

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 09:54:
[...]

Dus jij vond Dortmund wel aardig spelen? :')
Gaat niet hè tegen zo’n subliem Ajax. Als je zo goed speelt dat Dortmund er als een A-pupillen uit lijken te zien doe je ogenschijnlijk wat goed.

Maar het verschil is niet dat Ajax won omdat Dortmund zo slecht was, maar dat Dortmund verloor omdat Ajax dus zooo goed was. Nuance is het toverwoord hier in de uitspraak van @snmght dus ik help jou even dat te begrijpen :).

Verwijderd

Typhone schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:18:
[...]

Gaat niet hè tegen zo’n subliem Ajax. Als je zo goed speelt dat Dortmund er als een A-pupillen uit lijken te zien doe je ogenschijnlijk wat goed.

Maar het verschil is niet dat Ajax won omdat Dortmund zo slecht was, maar dat Dortmund verloor omdat Ajax dus zooo goed was. Nuance is het toverwoord hier in de uitspraak van @snmght dus ik help jou even dat te begrijpen :).
Volgens mij is dat ook precies wat ik zei. Ajax was heel goed!
Alleen Dortmund was niet best.
Maar blijkbaar beledig ik daarmee de superieure prestatie van ons aller ajax. Beetje sneu.

Ajax gaat nog zeker 4 punten pakken en als ze zo blijven spelen gaan ze een heel eind komen.

• Harribo
Dat Psv is tot nu toe eigenlijk de club van net niet (goed genoeg) .
Benfica net verloren, net geen eerste, net van Monaco verloren...

En nu de blessures van Gakpo en Madueke.
En dat terwijl Schmidt zich suf wisselt en er prat op gaat om spelers fysiek te sparen. Ironisch.

[ Voor 37% gewijzigd door Harribo op 23-10-2021 11:19 ]

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ElPaco schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:56:
Overigens vandaag weer 2 wedstrijden stilgelegd omdat er met voorwerpen wordt gegooid. [...] Spijtig dat het zo vaak voorkomt.
Het is helaas niets nieuws. Spelers van de uitspelende clubs krijgen al jaar en dag bier te verwerken bij een corner, het is goed dat er uiteindelijk een standpunt wordt ingenomen tegen dit gedrag al is het wat laat.

Dit gedrag moet je niet willen tolleren en met het wegkijken en een beperkt aantal stadionverboden kom je er niet, dan maar helaas op deze manier. Dit soort "supporters" moeten eigenlijk in een spiegel kijken maar spijtig genoeg zullen ze dat niet doen.

• Harribo
Plexiglas of net daar neerzetten?
Of doorzichtige dug-out overkapping bij de corner vlag?

Maar ach dit is al zo oud als het prof voetbal.
Maar sinds dat we een extreem overschot aan nieuws media hebben, wordt tegenwoordig alles belicht

[ Voor 75% gewijzigd door Harribo op 23-10-2021 11:32 ]

• Napo
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:30:
Plexiglas of net daar neerzetten?
Terug naar het verleden, Hekken om het veld, netten om de supporters!

Ja, het kan werken maar als we teruggaan naar dat niveau dan haak ik en waarschijnlijk meerdere uiteindelijk af. Je kan beter inzetten op het bestraffen van de outliers dan dit soort lapmiddelen voor gedrag toe te passen.

• snmght

snmght

imho dan he

Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:33:
[...]

Volgens mij is dat ook precies wat ik zei. Ajax was heel goed!
Alleen Dortmund was niet best.
Maar blijkbaar beledig ik daarmee de superieure prestatie van ons aller ajax. Beetje sneu.

Ajax gaat nog zeker 4 punten pakken en als ze zo blijven spelen gaan ze een heel eind komen.
Ben het gewoon niet met je eens, hoef je niet meteen de sneukaart te trekken, das op zichzelf sneu.

Iedere ploeg die zo weggespeeld wordt ziet er niet best uit. Is voor deze keer gewoon de verdienste van Ajax geweest.

• Napo
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:30:
Maar ach dit is al zo oud als het prof voetbal.
Maar sinds dat we een extreem overschot aan nieuws media hebben, wordt tegenwoordig alles belicht
Dat zeker, het is niets nieuws en de verontwaardiging na de coronamaatregelen is ook redelijk misplaatst aangezien het spijtig genoeg als business as usual te classificeren is.

Verwijderd

snmght schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:33:
[...]

Iedere ploeg die zo weggespeeld wordt ziet er niet best uit. Is voor deze keer gewoon de verdienste van Ajax geweest.
Dat was vooral de verdienste van ajax, klopt. Precies wat ik zei dus.
Geen idee waarom dit tegen je zere been is, maar ik zal er over ophouden _O-

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het ene is het gevolg van het andere ...
Ajax speelde goed, daarom kon Dortmund niet goed spelen.
Je kunt ook zeggen dat Dortmund slecht speelde en Ajax daardoor goed kon spelen.
Het is maar van welke kant je het bekijkt.
Glas half vol of glas half leeg.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Mark31
Max meld dat PSV , zich gaat focussen om Antony af te stoppen.
Prima krijgen Tadic en Berghuis meer ruimte.
Toe maar!

Verwijderd

Mark31 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:44:
Toe maar!
Met zijn elven in de mandekking?

Tegen zulke spelers kun je het niet alleen opnemen. Iemand met zoveel individuele klasse moet je als ploeg bespelen

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 10
zaterdag 18:45u
FC Utrecht v sc Heerenveen
20u
PEC Zwolle v Heracles
21u
RKC v Sparta
-
zondag 12:15u
FC Twente v N.E.C.
14:30u
SC Cambuur v Feyenoord
Vitesse v Go Ahead Eagles
16:45u
Ajax v PSV
20u
FC Groningen v AZ

Voor mij alleen Ajax v PSV zondag.

Enjoy *O* *O*

reeds gespeeld:
vrijdag 20u
Willem II v Fortuna Sittard 1-1

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:22
Ik hoop het. Max kan namelijk niet verdedigen.

• mavaros
  • Laatst online: 15-01 13:48
Ik wil nog een keer terugkomen op de wedstrijd van Ajax tegen Dortmund.

Gisteren, tijdens VI, ging het er ook even over. Was Dortmund zo slecht, of was Ajax gewoon heel goed. Ik heb door die vraag, die al sinds dinsdagavond 23.00u speelt, allerlei samenvattingen bekeken. De gehele wedstrijd hoefde niet, want zelf met verbazing voor de televisie zitten aanschouwen, toen het live gebeurde.

Ajax was gewoon erg goed. Dortmund is na 8 minuten mistvoetbal compleet voor Jan L** gezet. Nieteens omdat Dortmund een offday had, maar gewoon, omdat Ajax compleet gehakt maakte van die Duitsers. Ook Bayern was er met 4-0 afgegaan op die avond.

Maar goed, dat was afgelopen week. Nu is PSV het bokje, en aangezien ik in Eindhoven woon als Ajacied, hoop ik op een enorme afstraffing van PSV. Een 6-0 voor Ajax zou de kers op de taart zijn.

Dit hoop ik niet, want dan breekt de pleuris uit in Eindhoven en heb ik weken last van onwillige stadsgenoten die boos zijn. Als PSV wint, dan ben ik wekenlang de schlemiel, want Ajax verloor van PSV.

@Sydney08 Als je objectief bekijkt heb je helemaal gelijk, maar Ajax speelde dinsdag wel erg goed, en als Ajax de bal heeft en het spel kan bepalen, dan staat ook Bayern te schutteren met hun topspelers.

Andersom kan natuurlijk hetzelfde gebeuren. Als Bayern met de bal gaat rondtikken en Ajax moet achter de bal aan rennen, dan kan het zomaar 39-0 voor Bayern worden.

Dit is Ajax al meermaals overkomen, maar bang voor welke tegenstander in de CL dan ook, ze hoeven niet bang te zijn, en de tegenstander komt met dichtgeknepen billen het veld op.

Dat is een enorme luxe, en zolang dat het duurt, geniet ik ervan. *O*

[ Voor 37% gewijzigd door mavaros op 23-10-2021 17:25 . Reden: grove verbouwing. ]

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
mavaros schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 16:59:

Gisteren, tijdens VI, ging het er ook even over. Was Dortmund zo slecht, of was Ajax gewoon heel goed. Ik heb door die vraag, die al sinds dinsdagavond 23.00u speelt, allerlei samenvattingen bekeken. De gehele wedstrijd hoefde niet, want zelf met verbazing voor de televisie zitten aanschouwen, toen het live gebeurde.

Ajax was gewoon erg goed. Dortmund is na 8 minuten mistvoetbal compleet voor Jan L** gezet. Nieteens omdat Dortmund een offday had, maar gewoon, omdat Ajax compleet gehakt maakte van die Duitsers. Ook Bayern was er met 4-0 afgegaan op die avond.

Maar goed, dat was afgelopen week. Nu is PSV het bokje, en aangezien ik in Eindhoven woon als Ajacied, hoop ik op een enorme afstraffing van PSV. Een 6-0 voor Ajax zou de kers op de taart zijn.

Dit hoop ik niet omdat ik Ajax-fan ben, maar ik erger me kapot aan die Duitse trainer bij PSV. Het lijkt bij PSV nergens meer op, terwijl ze het Nederlandse Atletico Madrid horen te zijn.
Dat Bayern ook met 4-0 zou verliezen ben ik het niet eens. Ben ook voor Ajax, maar Bayern speelt hetzelfde spel en dat met nog betere spelers. Die kunnen echt een hoger niveau halen dan Ajax en zie ik als de echt topfavoriet. Ajax op dit niveau hoort bij de beste 6 teams in de CL denk ik. Dus met wat geluk halen ze weer de halve finale.

Tomorrow is not today!

• Deadsy
Toe maar!
vraag me af wie Antony moet afstoppen aangezien de linksback van PSV vrij slecht is in het verdedigen.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-01 22:38
Toe maar!
En dan gewoon op de bank laten beginnen. >:) :9

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
mavaros schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 16:59:

Gisteren, tijdens VI, ging het er ook even over. Was Dortmund zo slecht, of was Ajax gewoon heel goed.
Tja een programma met Johan Derksen (en Valentijn Driessen) kan ik niet serieus nemen. Met dit soort teksten:
'De mensen, die er verstand van hebben, willen hem nu langzaamaan wijs maken dat hij en die centrale verdediger wereldvoetballers zijn', doelt Derksen op Álvarez en Martínez. 'Ik blijf het echter 'huis, tuin en keukenvoetballers' vinden. Ik vind dat je dit soort spelers geen topsalaris hoeft te betalen, die kun je namelijk zelf opleiden. Er lopen in Nederland twintig voetballers rond die beter zijn dan die twee.'
Noem maar eens 3 spelers die op hun positie en rol in Nederland beter zijn dan Álvarez en Martínez.

• ph4ge
  • Laatst online: 15-01 08:48
PolarBear schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 18:13:
Noem maar eens 3 spelers die op hun positie en rol in Nederland beter zijn dan Álvarez en Martínez.
Kokcu, Toornstra en Aursnes.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd

ph4ge schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 18:30:
[...]

Bijlow, Malacia en Til schijnen ook de beste te zijn op hun positie. Dat maakt de prestatie van Arne Slot al een stuk minder bijzonder.

• PolarBear
  • Niet online
ph4ge schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 18:30:
[...]

Van Kökcü kan je nog stellen dat hij opbouwend beter is dan Álvarez. Maar goed dat is de rol van Álvarez niet binnen Ajax. Op defensieve statistieken in de Eredivisie (onderscheppingen, tackles, gewonnen kopduels, blocks) verslaat Álvarez deze drie met vlag en wimpel.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Deadsy schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 17:46:
vraag me af wie Antony moet afstoppen aangezien de linksback van PSV vrij slecht is in het verdedigen.
Één keer goed raak schoppen is genoeg toch? ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• mavaros
  • Laatst online: 15-01 13:48
Die man met de snor raaskalt ook regelmatig, maar als je dat als gegeven beschouwt, valt ermee te leven.

De Zuid Amerikanen zijn misschien niet het soort categorie, zoals Ronaldinho of Kempes, maar Ajax heeft met die spelers wel een partij gif ingekocht. Er loopt er een rond, en die tackelt zich het leplazerus, en allemaal zuiver. Ja, soms een kaart, maar dan is het even nodig. En als hij niet kan tackelen, dan loopt ie iedere keer in de weg van de tegenstander. Het zijn voor Ajax gouden aankopen geweest. En het zal iedereen een rotzorg zijn, dat het snorrehoofd het een stel mis-, overbodige aankopen vindt.

Dus nee, ik kan geen betere spelers opnoemen die nu en op dit moment beter zijn dan de Zuid Amerikaanse clan. We hebben ook geen anderen nodig. Wat staat dat staat, en daar moeten we het mee doen, zou die man met de snor ook zomaar kunnen zeggen.

Hup RKC

Verwijderd

PolarBear schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 18:13:
[...]

Tja een programma met Johan Derksen (en Valentijn Driessen) kan ik niet serieus nemen. Met dit soort teksten:

[...]

Denk dat hij meer bedoelt dat ze niet goed kunnen voetballen. Verdedigend zijn ze natuurlijk gewoon meer dan prima. Maar het zijn niet de Pirlo's van deze wereld.

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 08:44:
Maar het zijn niet de Pirlo's van deze wereld.
En daar is ook geen speld tussen te krijgen.

Maar voorlopig houden ze zich prima staande in de eredivisie en CL. Dus voor Ajax zijn het meer dan uitstekende spelers en dragen ze bij aan een uitstekend gebalanceerd elftal :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Exocet
  • Niet online
[...]

Denk dat hij meer bedoelt dat ze niet goed kunnen voetballen. Verdedigend zijn ze natuurlijk gewoon meer dan prima. Maar het zijn niet de Pirlo's van deze wereld.
Als ze dat waren, speelden ze niet bij Ajax

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Antony komt van de Kleine Hel in kolkende Arena: 'Een jaar om van te dromen' - https://nos.nl/l/2402909

Mooi interview van de NOS met Antony.

nggyu nglyd

• D-e-n
  • Nu online
[...]

Het is waarschijnlijk teveel verwacht van de fossielen van VI om toe te geven dat ze met hun geraaskal verkeerd zaten en dat Ajax gewoon gelijk had met het kopen en opstellen van spelers met kwaliteiten die Ajax anders niet heeft.

Vervang Alvarez door een type Klaassen en je krijgt tegen een tegenstander als Dortmund waarschijnlijk al een heel ander soort wedstrijd.
Sydney08 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 17:09:
[...]
Ajax op dit niveau hoort bij de beste 6 teams in de CL denk ik. Dus met wat geluk halen ze weer de halve finale.
Dat kun je nooit zo zeggen. Kan dit niveau bijvoorbeeld altijd bereikt worden, ook tegen ploegen van het niveau Dortmund die de bus parkeren? En veel belangrijker: wat doet de loting? Kom je straks gelijk City tegen of moet je tegen pakweg Benfica?

Doel lijkt me altijd de volgende ronde met een zo hoog mogelijke positie. Maar tenzij je topfavoriet bent (Liverpool, City, PSG, Bayern..) is het bij de KO fase altijd maar het best het per ronde te bekijken. Het is hetzelfde als met Oranje: je kunt er in de achtste finale uitvliegen tegen Spanje maar je kunt ook in de halve finale stranden tegen Denemarken. Vraag is wat dan de betere prestatie is.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Daarom zegt ie ook: "met wat geluk" ;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Volgens mij is het alleen maar gunstig als Ajax een naam treft in Europa. Daar worden de beste wedstrijden tegen gespeeld. Zoals Ten Hag al zei: “geen enkele club in Europa wil graag Ajax treffen”. Wanneer ze top notch zijn is elke club te pakken. Vice versa is Ajax dat ook natuurlijk.

Maar goed dat eerst vanmiddag maar eens afwachten! Zin in!!!

Overigens heb ik Derksen meestal hoog zitten maar dat gekeuvel over Alvarez en Martinez… hahahah nee kerel tijd dat je naar de geraniums gaat want als je dat niet ziet dan ben je crazy.

[ Voor 21% gewijzigd door Typhone op 24-10-2021 10:45 ]

• carpebios
Ik hoop echt dat het niet meer dan 4-0 wordt vandaag. Maar die kans is klein

• D-e-n
  • Nu online
@Typhone
Je wilt toch altijd zo ver mogelijk komen? Dan kun je toch beter Benfica dan City treffen? Meer kans om te winnen en dan eventueel alsnog City te treffen

• ElPaco
D-e-n schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 10:58:
@Typhone
Je wilt toch altijd zo ver mogelijk komen? Dan kun je toch beter Benfica dan City treffen? Meer kans om te winnen en dan eventueel alsnog City te treffen
Maar Ajax moet zich kunnen oppompen voor een wedstrijd. Tegen City lukt dat beter dan Benfica. Dan heb je nog het punt dat Ajax ook niet echt lekker speelt tegen tegenstanders die zich ver terug laten zakken (en dat goed kunnen, zoals Benfica). City speelt het spelletje gewoon mee.

Ik zie Ajax eerder winnen van zo'n echte topploeg dan van een mindere ploeg.

WoT stats

• Sydney08
Superkiwi schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 10:27:
Daarom zegt ie ook: "met wat geluk" ;)
Ik wou erop reageren totdat ik jouw reactie zag. Inderdaad heb je geluk nodig, maar dat hebben City, Bayern etc. ook nodig. Alle top 6 teams inclusief dus Ajax ;)

Tomorrow is not today!

• D-e-n
  • Nu online
ElPaco schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 11:14:
[...]

Maar Ajax moet zich kunnen oppompen voor een wedstrijd. Tegen City lukt dat beter dan Benfica. Dan heb je nog het punt dat Ajax ook niet echt lekker speelt tegen tegenstanders die zich ver terug laten zakken (en dat goed kunnen, zoals Benfica). City speelt het spelletje gewoon mee.

Ik zie Ajax eerder winnen van zo'n echte topploeg dan van een mindere ploeg.
Wedstrijden tegen een ploeg als Benfica zijn natuurlijk altijd kut om te spelen maar dan nog moet dit Ajax zo'n ploeg toch kunnen hebben. Bij City krijg je hetzelfde als tegen Dortmund: twee ploegen die willen voetballen maar als Ajax dan ook zo vooruit speelt dan kan het net zo goed zijn dat City Ajax wegspeelt.

• D-e-n
  • Nu online
Sydney08 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 11:18:
[...]

Ik wou erop reageren totdat ik jouw reactie zag. Inderdaad heb je geluk nodig, maar dat hebben City, Bayern etc. ook nodig. Alle top 6 teams inclusief dus Ajax ;)
Blijf nu maar met beide beentjes op de grond. In principe hebben ploegen als City of Bayern namelijk betere spelers. Haller is geen Lewandowski en Berghuis zou bij City nooit in de basis staan.

• Sydney08
D-e-n schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 11:20:
[...]

Blijf nu maar met beide beentjes op de grond. In principe hebben ploegen als City of Bayern namelijk betere spelers. Haller is geen Lewandowski en Berghuis zou bij City nooit in de basis staan.
Klopt, maar uiteindelijk draait het om een teamsport en niet een individuele prestatie. Dus leuk dat sommige teams betere spelers hebben, maar ik zie een Madrid niet winnen, ook al hebben die veel betere spelers. Borussia had ook veel betere spelers dan Ajax en won ook niet.

Tomorrow is not today!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:58
Ik heb het idee dat we een enorme zaadpot krijgen vanmiddag, na zo’n goede wedstrijd tegen Dortmund kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen -O-

Float like a butterfly, sting like a bee.

• ElPaco
Martinusz schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 11:25:
Ik heb het idee dat we een enorme zaadpot krijgen vanmiddag, na zo’n goede wedstrijd tegen Dortmund kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen -O-
Ik hoop het ;) aan de andere kant, PSV zonder Gakpo en Madueke hoef je ook niet bang voor te zijn. Als het ging om het minst in vorm zijn zou PSV ook ruim bovenaan staan.

WoT stats

• D-e-n
  • Nu online
Sydney08 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 11:23:
[...]

Klopt, maar uiteindelijk draait het om een teamsport en niet een individuele prestatie. Dus leuk dat sommige teams betere spelers hebben, maar ik zie een Madrid niet winnen, ook al hebben die veel betere spelers. Borussia had ook veel betere spelers dan Ajax en won ook niet.
City of Bayern zijn natuurlijk nog wel een trede hoger dan Dortmund.

• Sydney08
D-e-n schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 11:33:
[...]

City of Bayern zijn natuurlijk nog wel een trede hoger dan Dortmund.
Klopt, en daarom zei ik ook "met wat geluk". Maar die zin negeerde je of kreeg je niet mee.

Tomorrow is not today!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-01 22:49
Zware dag als PSV-supporter. Zeker met 3 Ajacieden in huis hier.
PSV is uit vorm, bakt er niks van en mist waarschijnlijk de twee beste spelers(?).
Ajax is in bloedvorm. Ik voorzie een grote uitslag, denk dat ik niet eens ga kijken.

Gelukkig is er nog F1 vanavond. En we eten waarschijnlijk friet, ook niet slecht.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Niet zo negatief hoor jongens, dit zijn wedstrijden op zich. Vergeet niet dat Ajax een week voor Dortmund nog verloor van Utrecht.
Ik ga voor een spannende 3-2 vanmiddag.

• Mark31
carpebios schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 10:53:
Ik hoop echt dat het niet meer dan 4-0 wordt vandaag. Maar die kans is klein
Iedereen meld dat Ajax topfavoriet is.
Vorige jaar Ajax PSV miste PSV ook Gakpo,Madueke en Gotze
Hadden daarentegen wel Malen, maar kwamen na 30 minuten op 0-2 achter werd toen 2-2.
PSV ligt Ajax niet.

• PolarBear
  • Niet online
sNielz123 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 11:51:
En we eten waarschijnlijk friet, ook niet slecht.
Patat * PolarBear rent

• Mark31
Superkiwi schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 11:56:
Niet zo negatief hoor jongens, dit zijn wedstrijden op zich. Vergeet niet dat Ajax een week voor Dortmund nog verloor van Utrecht.
Ik ga voor een spannende 3-2 vanmiddag.
Dat is een slechte vergelijking, Ajax was die wedstrijd beter, als het 3-1 was geworden voor Ajax was conform de kansenverhoudingen niet gek geweest.
Kan je beter Heerenveen uit noemen, die echt gelijkwaardig waren kwa spel maar daar had Ajax weer alle geluk van de wereld.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:32

Player1S

Probably out in the dark

Waarom laten scheidsrechters zo over zich heen lopen?

Speler van NEC word naar de kant gedirigeerd om daar tape om te doen. Zet 2 stappen en bukt alsnog en doet tape om in het veld.
Dan trek je toch gelijk een kaart voor zulke minachting?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Bossie
  • Laatst online: 08:08
Martinusz schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 11:25:
Beetje schakelen tussen deze en el-classico, tenzij ze beide niet om aan te gluren zijn :|

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:15

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Pagina: 1 ... 122 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022