[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 121 ... 311 Laatste
Acties:
  • 485.794 views

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WokRw22qg1FmFks02Qs28q-nI5Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Jc8aqK49ZTPxIsGQogsZXQqb.png?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Hij speelde op het scherpst van de snede met zijn kaart. Helaas geen messcherpe counter gezien met hem in het veld :+

WoT stats

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-01 15:25
:’)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hoe dan? Echt, hoe dan?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-01 15:09
dglavimans schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:44:
[...]

Leugens, wij hadden vorig jaar Bruma :’)
En dit jaar weer.

Lekker zeg

• ElPaco
  • Nu online
Ja hoor. Wtf zeg. Fucking onverdiend. Maar ja, 1284473 kansen missen = hem zelf incasseren. Echt waardeloos.

WoT stats

• dglavimans
Deadsy schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:45:
[...]

En dit jaar weer.

Lekker zeg
Dit jaar valt die wel oke in

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:52
Na Go Ahead Eagles het beste team waar PSV tegen heeft gespeeld...

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01 21:47
Respect voor de fans in het stadion, al weken weer klote voetbal krijgen voorgeschoteld en het maar blijven slikken. Aanval presteert echt 0,0

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09-2025
De gouden regel in het voetbal maak je hem zelf niet ...

Zucht zonde en niet nodig

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Weg perfecte score voor Nederland?
Kom op, alles geven!!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:00
Weer datzelfde liedje. Tegenstander hoeft 0 moeite te doen om te scoren. PSV heeft per goal 20 kansen nodig.

• Deadsy
ik zie het :+

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-01 12:23

snmght

imho dan he

Doodzonde en onverdiend..

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• ElPaco
  • Nu online
OPSLAGHOND schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:46:
Weg perfecte score voor Nederland?
Kom op, alles geven!!
Mogen we niet wat aanvallers van jullie lenen. In het belang van Nederland zegmaar.

WoT stats

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ElPaco schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:47:
[...]

Mogen we niet wat aanvallers van jullie lenen. In het belang van Nederland zegmaar.
Jullie mogen Brobbey hebben!!
Oh wacht ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• carpebios
[...]

Of de scouts? Of de TD of de algemeen directeur? Of de trainer, of......

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Deadsy
carpebios schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:48:
[...]

Of de scouts? Of de TD of de algemeen directeur? Of de trainer, of......
Of allemaal

• ElPaco
  • Nu online
Gelukkig blijven ze vechten. Maar hoe kan je zo gigantisch veel kansen missen zeg. Je weet dat iedere kans van de tegenstander er in vliegt dus je moet gewoon veel scoren.

WoT stats

• Deadsy
Max is ook niet meer de Max van vorig seizoen

• dglavimans
Gast je weet dat die scheids niet simpel fluit en toch ga je elke keer weer neer in dat strafschop gebied.. fckoff

• carpebios
Dat geval inderdaad, die gaat echt niet fluiten voor je fopduik.

• Maarten_E
Het motto van PSV was altijd: Zorg dat je aanval scoort want je verdediging is ruk. Nu is je verdediging nog steeds ruk maar scoort je aanval niet.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• carpebios
Smidt: I think we played a good match!

• Fleximex
Echt een paar die verzaken en het team naar beneden halen. Bijvoorbeeld Max en Van Ginkel echt heel matig. Mwene en Gakpo daarentegen prima.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
carpebios schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:50:
Smidt: I think we played a good match!
Best french team we played this season

• carpebios
Fleximex schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:51:
Echt een paar die verzaken en het team naar beneden halen. Bijvoorbeeld Max en Van Ginkel echt heel matig. Mwene en Gakpo daarentegen prima.
van Ginkel heeft nog nooit het niveau gehaald dit jaar voor PSV.

• ElPaco
  • Nu online
Gigantisch teleurstellend. Grootste deel van de wedstrijd beter maar gewoon niet 1 fatsoenlijke spits hebben. Trek gewoon een keer de buidel en zorg dat je kan scoren. Zolang het achterin zo gruwelijk slecht is heeft het geen zin daar in te investeren.

Ik snap niet waarom niemand bij PSV meer kan scoren. Tot aan Be fica was er niks aan de hand, sindsdien is het echt gewoon verschrikkelijk.

WoT stats

• Deadsy
ElPaco schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:52:
Gigantisch teleurstellend. Grootste deel van de wedstrijd beter maar gewoon niet 1 fatsoenlijke spits hebben. Trek gewoon een keer de buidel en zorg dat je kan scoren. Zolang het achterin zo gruwelijk slecht is heeft het geen zin daar in te investeren.

Ik snap niet waarom niemand bij PSV meer kan scoren. Tot aan Be fica was er niks aan de hand, sindsdien is het echt gewoon verschrikkelijk.
Tot aan Benfica was het ook vooral zeer matige teams.

• ElPaco
  • Nu online
Deadsy schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:52:
[...]

Tot aan Benfica was het ook vooral zeer matige teams.
Sindsdien ook..

WoT stats

• Gynnad
AZ pakt wel de 3 punten, 4 ploegen die winnen deze week, mooi resultaat.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
ElPaco schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:46:
Ja hoor. Wtf zeg. Fucking onverdiend. Maar ja, 1284473 kansen missen = hem zelf incasseren. Echt waardeloos.
Typisch Nederlands team, veel kansen missen.
Jammer vond dat Psv met de inzet wel meer verdiende maar ja je krijgt pas een punt extra als hij in het netje ligt

• Fleximex

Gakpo kan het. Maar die heeft ook 3 pogingen nodig want de eerste 2 worden door medespelers geblokt _O-

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:49

ST10©DE

Dus.............

Zahavi is toch een redelijke spits? Scoort ook bijna elke interland die hij speelt. Maar die stond er maar 12 seconden in….

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• carpebios
Nou ja, zondag nog dik onderuit. Hopelijk is het dan tegen de kerst einde Schmidt en gebeurt er een wonder en komt er wat meer plezier en kunde in de ploeg.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-01 21:20
Nou... 3 punten, beroerde 2de helft

• Exocet
  • Niet online
PSV de dissonant in een verder geweldige week in Europa

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-01 19:52

DirtyBird

Praktiserend denker

Psv speelde vooral tegen zichzelf. In balbezit lijkt er zo weinig rust en overzicht, waardoor er veel klutsvoetbal ontstaat en onnodig balverlies.
Monaco speelde ook als een natte krant. Gelijkspel was wel op zn plaats geweest.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• ElPaco
  • Nu online
ST10©DE schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:53:
[...]

Zahavi is toch een redelijke spits? Scoort ook bijna elke interland die hij speelt. Maar die stond er maar 12 seconden in….
Je zegt het goed, voor Israël scoort hij. Voor PSV doet hij dat al een wedstrijd of 5 miet meer volgens mij.

WoT stats

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-01 03:02
DirtyBird schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:55:
Psv speelde vooral tegen zichzelf. In balbezit lijkt er zo weinig rust en overzicht, waardoor er veel klutsvoetbal ontstaat en onnodig balverlies.
Monaco speelde ook als een natte krant. Gelijkspel was wel op zn plaats geweest.
Natte krant? Ik snap dat de Franse competitie sterker is dan de Nederlandse. Maar Monaco staat daar 10e hè. Is dit niet gewoon hun niveau?

• dglavimans
carpebios schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:53:
Nou ja, zondag nog dik onderuit. Hopelijk is het dan tegen de kerst einde Schmidt en gebeurt er een wonder en komt er wat meer plezier en kunde in de ploeg.
Mwe als Schmidt faalt (waar het op begint te lijken) weet ik het ook even niet meer met deze club. En dat is niet iets van paar weken of zo dat is echt al jaren bij mij dat de club heel uitzichtloos en visieloos koopt en speelt.

Begin van het seizoen voelde ik hem echt. Laatste jaren was een beetje whatever want toen speelde we ook gewoon niet goed. Daarom doet het deze keer denk ik wat meer pijn bij mij.. Voelde weer echt iets bij de club

• Fleximex
DirtyBird schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:55:
En dan maakt dat klutsvoetbal niet eens zoveel uit. Je moet gewoon 4x scoren deze wedstrijd. Dat zou echt niet geflatteerd zijn. Een vrij schot op de rand van de 16 moet toch gewoon per paar keer proberen een goal opleveren?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:39

Quad

Doof

carpebios schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:53:
Van mij mag PSV elke week in de Eredivisie zo dooretteren. Maar zo in de EL spelen is echt k met peren.
En ik dacht dat PSV echt zoveel stappen had genomen na de zomer, maar helaas.
Tegen Monaco moest gewonnen worden voor Europese punten, nu sta je .400 punt achter Frankrijk.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• ElPaco
  • Nu online
Fleximex schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:57:
[...]

En dan maakt dat klutsvoetbal niet eens zoveel uit. Je moet gewoon 4x scoren deze wedstrijd. Dat zou echt niet geflatteerd zijn. Een vrij schot op de rand van de 16 moet toch gewoon per paar keer proberen een goal opleveren?
Niet als Vinícius er voor staat :+

Kunnen we die niet als verdediger opstellen? Hij heeft vandaag meer geblokt dan de verdedigers.

WoT stats

• carpebios
dglavimans schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:57:
[...]

Mwe als Schmidt faalt (waar het op begint te lijken) weet ik het ook even niet meer met deze club. En dat is niet iets van paar weken of zo dat is echt al jaren bij mij dat de club heel uitzichtloos en visieloos koopt en speelt.

Begin van het seizoen voelde ik hem echt. Laatste jaren was een beetje whatever want toen speelde we ook gewoon niet goed. Daarom doet het deze keer denk ik wat meer pijn bij mij.. Voelde weer echt iets bij de club
Klopt, de eerste wedstrijden dacht ik plezier te zien en scorend vermogen, maar het zakt WEER als een kaartenhuis in. Dat aankoopbeleid is dramatisch en zal het ook blijven. Maar wat ik het frustrerende vind. Iedereen verdedigt die Schmidt, de Jong en Gerbrands tot in de dood. Maar die laatste twee zijn het probleem. De directeur schrijft boekjes, de TD vergooit miljoenen en de trainer heeft echt geen idee lijkt het, want niemand wordt beter, er zit geen lijn in het spel, het werkt gewoon niet.

Maar denk maar niet dat iemand verantwoordelijkheid neemt in het bestuur. Het is allemaal zelfpijperij.

• Quad

Quad

Doof

Daartegenover staat wel weer fantastisch resultaat van Feyenoord, Vitesse en AZ. Super gedaan. _O_

nggyu nglyd

• ElPaco
  • Nu online
Quad schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:00:
Daartegenover staat wel weer fantastisch resultaat van Feyenoord, Vitesse en AZ. Super gedaan. _O_
Alleen jammer dat we het dan rechtstreeks zo tegen Frankrijk laten afweten.

WoT stats

• Maarten_E
PSV lijkt inmiddels ook iets te hebben met stronteigenwijze trainers. Waarom Zahavi er pas de laatste 5 minuten in? De keuzes waren weer onverklaarbaar. De hele tweede helft heb je Monaco niet gezien, 1 uitbraak en je staat op achterstand. They outPSV'd PSV, ook wel knap.

• Fleximex
Pröpper mag ook niet invallen voor Van Ginkel om een of andere reden...

• dglavimans
Fleximex schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:04:
Pröpper mag ook niet invallen voor Van Ginkel om een of andere reden...
Vindt deze ook bizar. Top vent hoor die van Ginkel maar wat speelt die slecht sinds zijn terugkomst

Verwijderd

Naar mijn idee zijn de spelers van psv boven gemiddeld vaak geblesseerd. Gakpo, Madueke..

• carpebios
Nu krijgen we weer een geweldig interview.

• carpebios
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:05:
Naar mijn idee zijn de spelers van psv boven gemiddeld vaak geblesseerd. Gakpo, Madueke..
True

• carpebios
Vinícius heeft z'n best gedaan, hahahaha alsof je een kleuter z'n kleurplaat beoordeelt.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ben op vakantie en heb de wedstrijden niet kunnen zien. Gelukkig betaal ik voor ESPN

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-XHxQuxe27-BGbxbtT-mRo4Wpfo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hyj4SWqOiN2ZrVlgpAwXkGRO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eKU0nCRHTfzrZNe9g8dWMrKyhVM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0kMX5zQCJKSmaTvVItDkGlxV.jpg?f=fotoalbum_large

Toch wat interviews en samenvattingen van 3 weken geleden...

• Quad

Quad

Doof

ElPaco schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:02:
[...]

Klopt, verschil is zo 1.8 ipv 1 punt.
De andere Franse ploegen hebben zo te zien gewonnen op Olympique en Lille na, die hebben beide gelijk gespeeld. En omdat ze 1 ploeg meer in Europa hebben moet je dus vaker winnen per ronde dan Frankrijk.

nggyu nglyd

• ElPaco
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:05:
Zou iedereen zijn als ze zo veel mensen op sleeptouw moeten nemen..

WoT stats

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Exocet schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:45:
[...]
Winst voor PSV en Feyenoord, gelijkspel AZ, verlies Vitesse.
Superkiwi schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:05:
[...]
Eens d:)b
Behalve met je voorspelling voor PSV, AZ en Vitesse.
Als je ooit hulp nodig hebt met je voorspellingen in de poule weet je me te vinden he :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• ElPaco
  • Nu online

WoT stats

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
ElPaco schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:02:
[...]

Op de lange termijn zijn die Fransen volgens mij sowieso moeilijk in te halen? Met Portugal concurreren op lange termijn voelt als beter haalbaar.

• ElPaco
  • Nu online
D-e-n schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:33:
[...]

Op de lange termijn zijn die Fransen volgens mij sowieso moeilijk in te halen? Met Portugal concurreren op lange termijn voelt als beter haalbaar.
Ze zijn redelijk gelijk aan elkaar. Maar bij beide landen is het buiten de top 2 of 3 toch ook niet heel veel? Nederlandse ploegen zijn in beide gevallen denk ik niet kansloos.

Ondanks dat ik verschrikkelijk baal van PSV ben ik trots op de punten die de Nederlandse ploegen deze week weer gehaald hebben.

WoT stats

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

ElPaco schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:43:
[...]

Ze zijn redelijk gelijk aan elkaar. Maar bij beide landen is het buiten de top 2 of 3 toch ook niet heel veel? Nederlandse ploegen zijn in beide gevallen denk ik niet kansloos.

Ondanks dat ik verschrikkelijk baal van PSV ben ik trots op de punten die de Nederlandse ploegen deze week weer gehaald hebben.
Absoluut! En Vitesse was de grootste stunt! Zou het aan het uitverkochte stadion liggen…. >:)

• Deadsy
ElPaco schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:08:
[...]

Inderdaad, ze worden overbelast.
Gewoon te weinig spelers met scorend Vermogen.

• Gynnad
ElPaco schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:43:
[...]

Het grote verschil is natuurlijk dat Frankrijk PSG heeft en die heeft een Nederland of Portugal niet. Een absolute topclub, tenminste topspelers, die de CL kunnen winnen. Wanneer een Nederlands of Portugees team dat zou doen is het een hele prestatie.

Maar buiten PSG heeft Frankrijk aardige ploegen, maar ook niet meer dan dat.

• Exocet
  • Niet online
Superkiwi schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:22:
[...]

[...]

Als je ooit hulp nodig hebt met je voorspellingen in de poule weet je me te vinden he :+
Er is een reden dat ik niet aan een poule mee doe :)

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011

Typhone

Who Dares Wins

Gynnad schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:57:
[...]

Het grote verschil is natuurlijk dat Frankrijk PSG heeft en die heeft een Nederland of Portugal niet. Een absolute topclub, tenminste topspelers, die de CL kunnen winnen.
Heeft Nederland die niet nee? })

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]
Het grote verschil is natuurlijk dat Frankrijk PSG heeft en die heeft een Nederland of Portugal niet. Een absolute topclub, tenminste topspelers, die de CL kunnen winnen.
Een absolute topclub met een keertje 2e in de CL, een overwinning en 2e plek in de Europa Cup II en winnaar van de Intertoto.

De wens is er dat ze een absolute topclub zijn maar de resultaten laten dat nog niet zien. Ondanks alle miljoenen.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

PolarBear schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:18:
[...]

Een absolute topclub met een keertje 2e in de CL, een overwinning en 2e plek in de Europa Cup II en winnaar van de Intertoto.

De wens is er dat ze een absolute topclub zijn maar de resultaten laten dat nog niet zien. Ondanks alle miljoenen.
Laat ze maar lekker de beruchte fout maken die City ook al gemaakt heeft. Dik betalen voor sterren maar als puntje bij paaltje komt totaal geen 'topteam' zijn.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-01 21:43
[...]

Miljoenen -> miljarden.

Wat zal ik me dit jaar wederom stuk lachen als PSG weer géén CL winnaar wordt. Een wijs man had een zak met geld nog nooit zien scoren, en o.a. daarom hoop ik dat het ze wederom niet gaat lukken. Op papier het beste team wat er is, maar laat 'gezond' voetbal maar zegevieren.
Finale Ajax - Bayern dus, waarin Ajax wint? :o

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Labyad is aanvallend toch? >:)

• ElPaco
  • Nu online
Typhone schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:51:
[...]

Labyad is aanvallend toch? >:)
Zal niet (veel) slechter zijn dan Vinicius... Toch knap hoe PSV zo'n waardeloos iemand heeft kunnen aantrekken. En dan durven Schmidt en van Ginkel nog te zeggen dat hij een goede wedstrijd speelde.

Moet je voorstellen als hij eens een slechte dag zou hebben, dan zou hij nog niet mee kunnen met het niveau van het lokale voetbalelftal hier.

WoT stats

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:29
ElPaco schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:08:
[...]

Zou niet nodig moeten zijn als Schmidt wat minder op 'de data' vertrouwd alleen maar. (Wat Slot eigenlijk ook zei in een interview eerder, data nemen ze wel mee, maar is niet leidend. Een speler kan veel meer als die in een goede flow zit)
Wanneer PSV nu eens meer met dezelfde spelers blijft spelen ipv alles steeds maar rouleren wat Schmidt doet omdat spelers volgens de data te vermoeid zouden zijn, worden spelers ook sterker en fitter. Dat lijkt nu niet te lukken, het fitter krijgen.
Fittere spelers herstellen sneller en raken minder (snel) geblesseerd.
Deadsy schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 00:26:
[...]

Dat vraag ik mij af, ik denk niet dat het óverbelasting is, maar dat ze gewoon niet fit genoeg zijn/ geraken (na eerdere blessures) omdat ze er te vroeg weer moeten staan.
Komt ook vast doordat Schmidt op de data vertrouwd, spelers die terugkomen van blessures hebben over het algemeen natuurlijk weinig signalen van overbelasting in hun bloed. :+
ST10©DE schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:51:
[...]

Absoluut! En Vitesse was de grootste stunt! Zou het aan het uitverkochte stadion liggen…. >:)
Hahaha, dat ook vast maar natuurlijk ook gewoon schromelijke onderschatting door een groep jongens die NOOIT samen voetbalt (behalve misschien op de training tegen de basis-11, al zou ik dat nogal krom vinden want dan heeft de basis-11 praktisch geen weerstand op de training) het veld op te sturen. 0 automatismen erin.
Als je al met een instelling afreist van 'met ons 2e elftal lukt het ook wel', dan is er toch wel sprake van of niet serieus nemen van de competitie, of schromelijke onderschatting van de tegenstand. Neemt niet weg dat het een mooie stunt is! :D

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Waar is de goede moed heren? Enkele weken geleden was PSV nog top aangeschreven met een elftal wat in balans was en nu kunnen ze er opeens niks meer van. Reken maar dat die Ajax meer dan voldoende partij gaan bieden a.s. zondag. Dat verhaaltje heb ik nou al zo vaak meegemaakt.

@ discussie hierboven. Mooi hè, al die grote teams die even arrogant doen tegen de kleine competities en keihard klop krijgen. Roma ook al weggespeeld in Noorwegen. En dan komt die Mourinho meteen aanschijten met de kwaliteit is niet goed genoeg. Om een stel Noren te verslaan? :D

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-01 20:40
Typhone schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:12:
Waar is de goede moed heren? Enkele weken geleden was PSV nog top aangeschreven met een elftal wat in balans was en nu kunnen ze er opeens niks meer van. Reken maar dat die Ajax meer dan voldoende partij gaan bieden a.s. zondag. Dat verhaaltje heb ik nou al zo vaak meegemaakt.
Ik zit nu toevallig de herhaling te kijken van PSV - Monaco. Als PSV hetzelfde niveau zondag laat zien, dan wordt het een walk over voor Ajax. Wat een foutenfestijn zeg. Ook Monaco erg matig. Iedere derde bal wordt bij een tegenstander ingeleverd. Wat een contrast met wat ik dinsdag gezien heb.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Harribo
Als de Spurs niet af willen gaan in de ECL en door willen gaan, heb je kans dat het volwaardige team er wél de volgende wedstrijd staat . Thuis tegen Vitesse.

Verwijderd

Deadsy schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 00:26:
[...]

Overbelast hoe? Spelers van de concurrentie spelen net zo veel wedstrijden.
Bij Ajax spelen Tadic, Berghuis, Blind, etc. alle wedstrijden.

Lijkt me geen toeval, de manier van spelen/ trainen is blijkbaar te zwaar bij PSV.

• Gynnad
[...]

Naah ik keek vooral naar het aantal punten wat ze elk jaar halen over de afgelopen 5 seizoenen en momenteel staan ze gedeeld 7e op die lijst.

Maar de top 4 Fransen ploegen vergeleken met de top 4 Nederlandse ploegen:

7. Paris Saint-Germain (113.000)
19. Olympique Lyon (76.000)
40. AS Monaco (36.000)
57. Olympique Marseille (28.000)

17. Ajax (82.500)
56. PSV Eindhoven (29.000)
66. AZ Alkmaar (21.500)
67. Feyenoord (21.000)

Dan zie je dat PSG toch behoorlijk wat punten binnen sprokkelt tegenover de rest (al draagt Lyon daar ook zeker aan bij)

Ajax staat overigens virtueel 10e op deze lijst.

[ Voor 27% gewijzigd door Gynnad op 22-10-2021 09:27 ]

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Laat maar ;)

[ Voor 79% gewijzigd door ST10©DE op 22-10-2021 09:36 ]

• snmght

snmght

imho dan he

[...]

Het grote verschil is natuurlijk dat Frankrijk PSG heeft en die heeft een Nederland of Portugal niet. Een absolute topclub, tenminste topspelers, die de CL kunnen winnen. Wanneer een Nederlands of Portugees team dat zou doen is het een hele prestatie.

Maar buiten PSG heeft Frankrijk aardige ploegen, maar ook niet meer dan dat.
Ik zeg niet dat Ajax nou per se heel veel kans heeft om te winnen maar ik schat Ajax wel hoger in dan PSG. Dat is een stereotype los-zand-sterrenensemble. Mogen we van mij meteen loten na de groepsfase.

(Al lijkt dit Barcelona loten me toch ook wel een easy win. :D :+)

• snmght

snmght

imho dan he

Oh nee die gaan natuurlijk hooguit de EL in. ;(

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Nou wil ik het weten ook!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
PSV zal Madueke wss missen , Gakpo was uit voorzorg.
Sangare is er weer bij.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 10
vrijdag 20u
Willem II v Fortuna Sittard
-
zaterdag 18:45u
FC Utrecht v sc Heerenveen
20u
PEC Zwolle v Heracles
21u
RKC v Sparta
-
zondag 12:15u
FC Twente v N.E.C.
14:30u
SC Cambuur v Feyenoord
Vitesse v Go Ahead Eagles
16:45u
Ajax v PSV
20u
FC Groningen v AZ

Voor mij alleen Ajax v PSV zondag.

Enjoy *O* *O*

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Exocet
  • Niet online
Maar weer een statistiekje, zegt vooral dat het europees wel echt heel goed gaat dit jaar met alle ploegen.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FCSbmIMWEAEtZjA?format=jpg&name=small

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 13:25
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
country     17/18   18/19   19/20   20/21   21/22   ranking teams
England     20.071  22.642  18.571  24.357  6.714   92.355  7/ 7
Spain       19.714  19.571  18.928  19.500  6.285   83.998  7/ 7
Italy       17.333  12.642  14.928  16.285  5.714   66.902  7/ 7
Germany     9.857   15.214  18.714  15.214  5.928   64.927  7/ 7
France      11.500  10.583  11.666  7.916   6.416   48.081  6/ 6
Portugal    9.666   10.900  10.300  9.600   5.750   46.216  4/ 6
Netherlands 2.900   8.600   9.400   9.200   8.000   38.100  5/ 5

bron: https://kassiesa.net/uefa/data/method5/crank2022.html

natuurlijk gaat het dit jaar goed met de punten voor Nederland maar de afgelopen 4 jaren is Portugal elk jaar hoger geeindigd dan ons. Dit inhalen is dus zeker een meer jaren plan. Vraag me echt af of we dat vol gaan houden of dat het een positieve uitschieter is zoals 17/18 een negatieve uitschieter was (die nog maar 1 jaar mee telt gelukkig, dat zet pas zoden aan de dijk als die weg valt.)

Mocht je ook de 7e plek gaan halen krijg je 1 extra team erbij wat er voor zorgt dat we in totaal denk ik minder punten gaan halen. je moet dan immers delen door 6 ipv 5. Die 6e ploeg zie ik zo 0 punten halen en wat Ajax dan brengt in het totaal is in 1x een stuk minder waard. We zullen dan naar mijn mening ook weer stuivertje blijven wisselen met Portugal mochten we ze ooit inhalen.

• ElPaco
  • Nu online
Crysania schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:49:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
country     17/18   18/19   19/20   20/21   21/22   ranking teams
England     20.071  22.642  18.571  24.357  6.714   92.355  7/ 7
Spain       19.714  19.571  18.928  19.500  6.285   83.998  7/ 7
Italy       17.333  12.642  14.928  16.285  5.714   66.902  7/ 7
Germany     9.857   15.214  18.714  15.214  5.928   64.927  7/ 7
France      11.500  10.583  11.666  7.916   6.416   48.081  6/ 6
Portugal    9.666   10.900  10.300  9.600   5.750   46.216  4/ 6
Netherlands 2.900   8.600   9.400   9.200   8.000   38.100  5/ 5

bron: https://kassiesa.net/uefa/data/method5/crank2022.html

natuurlijk gaat het dit jaar goed met de punten voor Nederland maar de afgelopen 4 jaren is Portugal elk jaar hoger geeindigd dan ons. Dit inhalen is dus zeker een meer jaren plan. Vraag me echt af of we dat vol gaan houden of dat het een positieve uitschieter is zoals 17/18 een negatieve uitschieter was (die nog maar 1 jaar mee telt gelukkig, dat zet pas zoden aan de dijk als die weg valt.)

Mocht je ook de 7e plek gaan halen krijg je 1 extra team erbij wat er voor zorgt dat we in totaal denk ik minder punten gaan halen. je moet dan immers delen door 6 ipv 5. Die 6e ploeg zie ik zo 0 punten halen en wat Ajax dan brengt in het totaal is in 1x een stuk minder waard. We zullen dan naar mijn mening ook weer stuivertje blijven wisselen met Portugal mochten we ze ooit inhalen.
Maar je krijgt dan wel veel meer ploegen die meteen in de groepsfases instromen en dat maakt veel verschil. Want dan zijn ploegen niet na 2 potjes al klaar, maar na minimaal 6.

WoT stats

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 13:25
ElPaco schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:54:
[...]

Maar je krijgt dan wel veel meer ploegen die meteen in de groepsfases instromen en dat maakt veel verschil. Want dan zijn ploegen niet na 2 potjes al klaar, maar na minimaal 6.
Aan de andere kant leveren die voorrondes ook weer punten op.

Ik vind het gewoon veel hosanna geroep dat we het als land goed doen na 3 wedstrijden. lang mee doen heeft ook heel veel effect. En dit is letterlijk het eerste jaar waarbij we hoger dan portugal staan in de 5 jaar die mee tellen. Als Porto lang blijft mee doen in de CL en Benfica wint de EL ofzo dan hebben we aan dit leuke begin heel weinig gehad.

• ElPaco
  • Nu online
Crysania schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:01:
[...]

Aan de andere kant leveren die voorrondes ook weer punten op.

Ik vind het gewoon veel hosanna geroep dat we het als land goed doen na 3 wedstrijden. lang mee doen heeft ook heel veel effect. En dit is letterlijk het eerste jaar waarbij we hoger dan portugal staan in de 5 jaar die mee tellen. Als Porto lang blijft mee doen in de CL en Benfica wint de EL ofzo dan hebben we aan dit leuke begin heel weinig gehad.
Als we ze doorkomen ja. Toevallig is dat dit jaar gelukt, maar al die jaren dat je voor de groepsfase al 1, 2, 3 of 4 ploegen kwijt bent is wat pijn doet.

Als je het door komt levert het extra op, maar vooralsnog hebben we er als land meer aan als we meer teams standaard in de groepsfase hebben.

Overigens denk ik dat de Conf League voor een land als Nederland goed is, het geeft ons meer kans.

WoT stats

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:04

Chrisjuh_15

Facta non verba

Hackus schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:19:
Eredivisie speelronde 10
14:30u
SC Cambuur v Feyenoord
Typisch zo'n wedstrijd dit dat 'we' (Feyenoord) het wederom laten liggen.. al laat ik mij graag positief verrassen! Ben benieuwd of we nu wél de intensiteit kunnen opbrengen. Cambuur zal volle bak gaan.

Ben ook benieuwd of hij dezelfde elf opstelt, of dat Nelson het nu eens vanaf het begin mag laten zien ipv Alireza. Zou Aursnes eventueel ook opstellen in plaats van Toornstra.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:07:
[...]

Typisch zo'n wedstrijd dit dat 'we' (Feyenoord) het wederom laten liggen.. al laat ik mij graag positief verrassen! Ben benieuwd of we nu wél de intensiteit kunnen opbrengen. Cambuur zal volle bak gaan.

Ben ook benieuwd of hij dezelfde elf opstelt, of dat Nelson het nu eens vanaf het begin mag laten zien ipv Alireza. Zou Aursnes eventueel ook opstellen in plaats van Toornstra.
Ik denk dat Feyenoord die 3 punten graag wil hebben. zo kunnen ze met 1 wedstrijd minder, toch weer aansluiting vinden bij de Top 3. TC Twente moet tegen N.E.C. thuis, en dat zullen wel 3 punten worden.
FCU v Heerenveen is niet zomaar gelopen, dus best wel spannend in die zone van de stand.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:07:
[...]
Typisch zo'n wedstrijd dit dat 'we' (Feyenoord) het wederom laten liggen..
Mijn glazen bol zegt 0-4 en die zit er dit seizoen nog maar zelden naast.
Kat in het bakkie voor Feyenoord (y)

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Zijn er bij PSV nog twijfelgevallen voor zondag?
Madueke en Gakpo vielen gisteren geblesseerd uit als ik het goed heb (heb slechts vlagen van de pot gezien, zat te Lego'en :+)

• Exocet
  • Niet online
Superkiwi schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:23:
Zijn er bij PSV nog twijfelgevallen voor zondag?
Madueke en Gakpo vielen gisteren geblesseerd uit als ik het goed heb (heb slechts vlagen van de pot gezien, zat te Lego'en :+)
Het verhaal vanuit PSV is dat Madueke het waarschijnlijk niet haalt en Gakpo een twijfelgeval is. Oftewel ze spelen waarschijnlijk allebei :)

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Exocet schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:27:
[...]
Het verhaal vanuit PSV is dat Madueke het waarschijnlijk niet haalt en Gakpo een twijfelgeval is. Oftewel ze spelen waarschijnlijk allebei :)
Dank! Dan kan ik Madueke laten staan als doelpuntenmaker :+

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Exocet schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:27:
[...]

Madueke twijfel ik over, schoot in hamstring.
Gakpo rende van het veld bij zijn wissel, tja dat is uit voorzorg.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:33
Na de wedstrijd van PSV van gister gezien te hebben en stukjes van andere Europese wedstrijden in combi met de comments die ik hier in het weekend vaak lees, heeft PSV eigenlijk 2 problemen. Al zijn die 2 problemen eigenlijk aan 1 groter probleem toe te wijzen.

De 4 aanvallers van PSV zijn eigenlijk vooral goed als je aanvallende tactiek een snelle omschakeling is en er meters en meters aan ruimte op de helft van de tegenstander ligt, maar bij een terug getrokken tegenstander kunnen ze eigenlijk niet door combinaties of passeerbewegingen ruimte voor kansen creëren. Helpt dan ook niet als sommige aanvallers iets te vaak voor eigen succes gaan.
Het andere probleem is dat PSV defensief niet goed genoeg is om in te zakken en de druk van een tegenstander op te nemen en die voor een snelle omschakeling te gebruiken. Er komen dus al barstjes in de bescherming voordat de tegenstander genoeg ruimte weg heeft gegeven waar de snelle aanvallers van PSV gebruik van kunnen maken. Teams van bijvoorbeeld Mourinho waren daar altijd wel goed in.
Door deze punten ben je met allebei eigenlijk halfbakken aan het voetballen en komt het dus samen in het grotere pijnpunt. De selectie is niet goed genoeg geselecteerd voor dit soort tactieken, de TD had dus anders/meer moeten investeren in de verdediging zodat ze wel de druk kunnen opvangen en dan 2x zo hard terug kunnen geven of de TD had een andere coach aan moeten stellen die een tactiek gebruikt die meer aansluit bij het spelersmateriaal.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:29
Superkiwi schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:31:
[...]

Dank! Dan kan ik Madueke laten staan als doelpuntenmaker :+
Zou ik niet doen, gezien de manier / reden waarom hij eruit ging, (schoot ineens in de hamstring) denk ik dat hij niet speelt zondag. Zijn vervelende blessures.

• Harribo
Crysania schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:49:
natuurlijk gaat het dit jaar goed met de punten voor Nederland maar de afgelopen 4 jaren is Portugal elk jaar hoger geeindigd dan ons. Dit inhalen is dus zeker een meer jaren plan.
Nou in-der-daad een meer jaren plan.
We liggen nog vrij ver achter.

Maar de media stookt de boel een beetje op, er is zeer weinig aan de hand nu.
Eigenlijk geen onderwerp om het zo vaak over te hebben.

En misschien, heeeeel misschien, over zoveel jaren hebben we een extra CL plaatsje.
Jippie.
Nou als PSV nou gewoon van Benfica had gewonnen, had je die ook gehad. Daar hoeven we mi niet zoveel jaren interessant over te gaan doen in de kleine hoop dat we die plek rechtstreeks krijgen. En trouwens net zo makkelijk daarna weer kunnen kwijtraken.

Ik denk dat we Europees gewoon nu het niveau moeten zien op te krikken met de Nederlandse ploegen. Heb je nu meteen gegarandeerd lol.

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 22-10-2021 13:01 ]

• Gynnad
Haaland mist de return tegen Ajax, dat is niet ongunstig zullen we maar zeggen..

Pagina: 1 ... 121 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022