"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Wie zegt hier dat hij goed aan het verdedigen is? Hij heeft wat goede tackles, verder niksPompi schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:48:
Ik begrijp niet goed waarom wordt gezegd dat Obispo zo goed aan het verdedigen is. Ja hij maakt paar keer een goede sliding, maar laat daarvoor wel steeds Boadu compleet vrij en ook weglopen. Het is voornamelijk reactief op een slechte positionering en slecht dekken, reactief verdedigen vind ik het tegenovergestelde van goed want je moet je eigen fouten corrigeren.
Vaak toch wel 2. En toen je het zei probeerde hij door 4 man heen te komenOPSLAGHOND schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:48:
[...]
Alleen staat er elke keer maar eentje bij Madueke of zie ik dat verkeerd? Publiek tel je niet mee toch?
De commentator en blijkbaar eerder Aad de Mos die hem beter vind dan de LigtElPaco schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:49:
[...]
Wie zegt hier dat hij goed aan het verdedigen is? Hij heeft wat goede tackles, verder niks
Waarom neemt Ramalho het dan niet van hem overPompi schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:48:
Ik begrijp niet goed waarom wordt gezegd dat Obispo zo goed aan het verdedigen is. Ja hij maakt paar keer een goede sliding, maar laat daarvoor wel steeds Boadu compleet vrij en ook weglopen. Het is voornamelijk reactief op een slechte positionering en slecht dekken, reactief verdedigen vind ik het tegenovergestelde van goed want je moet je eigen fouten corrigeren.
De goal is er ook een duidelijk voorbeeld van, Obispo laat Boadu meters voorsprong krijgen om dan beetje halfbakken nog te proberen om het te corrigeren wat dan natuurlijk niet meer lukt.
De man met de vlag dan?ElPaco schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:49:
[...]
Vaak toch wel 2. En toen je het zei probeerde hij door 4 man heen te komen
Die vraag mag je inderdaad ook stellen, maar aangezien Obispo steeds Boadu dekt lijkt het alsof er af is gesproken dat het de man van Obispo is.Deadsy schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:50:
[...]
Waarom neemt Ramalho het dan niet van hem over
[edit]Laat maar, even Friends kijken!
[ Voor 19% gewijzigd door OPSLAGHOND op 21-10-2021 21:56 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Verwijderd
Kun je dat ook eens hier tegen de baas komen zeggen…..Maarten_E schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:58:
De CV's minder hoog laten staan is met deze gasprijs sowieso handig.
De een snuift het op, de ander smeert het op het gezichtVerwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:01:
Ik denk als Helene minder make-up zou dragen ze zo herkend werd als de tweelingbroer van Kieft
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pas op wat je zegt over Helene ... @LZ86 vreet je op!Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:01:
Ik denk als Helene minder make-up zou dragen ze zo herkend werd als de tweelingbroer van Kieft
Ai Schwalbe ...
[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 21-10-2021 22:05 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Jammer en een smet op het nederlandse voetbal
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
1800283 kansen missen? Is ook wij ze kennen. Zo jammer dat ze gewoon niet meer kunnen scoren. Het had zo makkelijk kunnen zijn.DirtyBird schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:06:
Dit gedrag is hoe ik psv ken sinds toivonen en van bommel, en waarom ze van mij naar de keukenkampioendivisie mogen degraderen.
Jammer en een smet op het nederlandse voetbal
Staan ook niet echt veel spelers op het veld met scorend vermogenElPaco schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:08:
[...]
1800283 kansen missen? Is ook wij ze kennen. Zo jammer dat ze gewoon niet meer kunnen scoren. Het had zo makkelijk kunnen zijn.
Vindt vooral dat we weer weinig voetballen laatste matches. Heel geforceerd en voorspellend weerElPaco schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:08:
[...]
1800283 kansen missen? Is ook wij ze kennen. Zo jammer dat ze gewoon niet meer kunnen scoren. Het had zo makkelijk kunnen zijn.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Precies… ze zijn hun eigen tegenstander in deze wedstrijd. Van dit Monaco hoef je geen punten te verliezen. Snap niet waar die onrust vandaan komt.ElPaco schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:08:
Het had zo makkelijk kunnen zijn.
En daar gaat Madueke. Die is voorlopig klaar vrees ik
Nee, maar inmiddels had er wel 1 mogen hangen. Voor het geld wat ze verdienen mag je meer verwachten.Deadsy schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:09:
[...]
Staan ook niet echt veel spelers op het veld met scorend vermogen
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 21-10-2021 22:12 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Verwijderd
Presteert op 3 leuke wedstrijden in het begin helemaal niks meer. Daar hoeft Ajax echt niet bang voor te zijn. Hopelijk zondag weer hersteldDeadsy schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:11:
Hoop dat Madueke vanaf maandag weer kan spelen
Als dat een rol zou spelen dan zou PSG elk seizoen de CL en Ligue 1 winnen.ElPaco schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:11:
[...]
Nee, maar inmiddels had er wel 1 mogen hangen. Voor het geld wat ze verdienen mag je meer verwachten.
Je hebt zelf 0 scorend vermogen en je hebt een keeper die geen bal kan stoppen (en een verdediging die niet veel beter is). Dan weet je waar de onrust vandaan komt.
True, maar dit is toch wel triest? En dan niet alleen deze wedstrijd maar ook alle kansen tegen PEC, Sparta en Willem II bijvoorbeeld.Deadsy schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:12:
[...]
Als dat een rol zou spelen dan zou PSG elk seizoen de CL en Ligue 1 winnen.
Die gast had totaal niet in de gaten wat zijn voeten op dat moment uitvoerden
Dat is dit hele seizoen al mijn tactiek.Deadsy schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:15:
Zullen we verder gaan met PSV afkraken? Misschien winnen ze dan nog
alles kan off-topic
Ben je er al achter?Megupe schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:18:
Kunnen ze gotze niet inbrengen voor van Ginkel? Wat verliest die veel ballen
Oeps, gakpo is klaar? Dat is voor PSV niet gunstigFleximex schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:18:
Pröpper erin voor Van Ginkel. Die laatste kan niet schieten.
Götze staat er al in toch?Megupe schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:18:
Kunnen ze gotze niet inbrengen voor van Ginkel? Wat verliest die veel ballen
En Gakpo ook stuk. AS Monaco is het sloopbedrijf namens opdrachtgever Ajax.
Dan zijn wij ook klaarMegupe schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:19:
[...]
Oeps, gakpo is klaar? Dat is voor PSV niet gunstig
Ga maar niet schijten dan! Gakpo heeft niks joh.OPSLAGHOND schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:20:
Ga ik pissen maken ze gelijk, daar krijg je toch de schijt van ...
Die speelt zondag gewoon. Madueke idem.
[ Voor 12% gewijzigd door Typhone op 21-10-2021 22:21 ]
Ga eens schijten dan, wordt het 3-1OPSLAGHOND schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:20:
Ga ik pissen maken ze gelijk, daar krijg je toch de schijt van ...
Met zo'n warme ambiance? NooitDeadsy schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:25:
Het is niet koud in Eindhoven?
Regeren is vooruitschuiven
Ze spelen geeneens in Monaco.Maarten_E schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:26:
Ben wel benieuwd naar wie de fanbase van AS Monaco is. Op 30000 inwoners kan je zo'n club niet laten drijven, ik gok mensen die anti-Marseille/Nice/Lyon zijn?
Ik neem aan dat hij op de bank zit omdat hij de afgelopen 3 wedstrijden gruwelijk slecht was, niet vanwege vermoeidheid.T-MOB schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:26:
Is Zahavi trouwens geblesseerd ofzo? 20 minuutjes kan toch geen vermoeidheid geven die je zondag nog voelt...
Zou zeggen dat Schmidt geen risico wil nemen dat hij géén fatsoenlijke spits heeft zondag.T-MOB schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:26:
Is Zahavi trouwens geblesseerd ofzo? 20 minuutjes kan toch geen vermoeidheid geven die je zondag nog voelt...
Waarom speet Vinicius dan nu?Maarten_E schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:27:
[...]
Zou zeggen dat Schmidt geen risico wil nemen dat hij géén fatsoenlijke spits heeft zondag.
o dacht altijd dat ze er vlak buiten speeldenT-MOB schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:29:
[...]
Spelen in stade louis II toch, dat is wel in Monaco.
Spelen ze niet in dat stadion wat op een gebouw staat?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Eigenaar is toch een rijke rus of heeft die het weer verkocht?Harribo schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:30:
Monaco? Hahaha net alsof daar geen geld zit
Na zijn scheiding ging hij er minder geld in pompen.
Wel geld, geen ruimte.Harribo schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:30:
Monaco? Hahaha net alsof daar geen geld zit
Volgens Wikipedia spelen ze wel in Monaco.ST10©DE schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:30:
[...]
Spelen ze niet in dat stadion wat op een gebouw staat?
Slecht spel 2de helft, Cluj gelukkig ook momenteel
Dit is gewoon 100% je eigen kansen niet afmaken, heeft niks met de arbiter te maken. Die is vrij aardig.DirtyBird schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:36:
Zul je zien dat psv straks de arbitrage de schuld gaat geven. Was al verdacht natuurlijk dat Veronica 'voetbal' uitzendt...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Maar als alles aan PSV je zo tegenstaat, waarom kijk je dan? Of roep je gewoon willekeurige dingen hier in het topic in de hoop dat je reacties krijgt?DirtyBird schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:36:
Zul je zien dat psv straks de arbitrage de schuld gaat geven. Was al verdacht natuurlijk dat Veronica 'voetbal' uitzendt...
Komt de 2-1 in 3,2,1 ...
[ Voor 25% gewijzigd door OPSLAGHOND op 21-10-2021 22:41 ]
Dank voor je reactieElPaco schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:40:
[...]
Maar als alles aan PSV je zo tegenstaat, waarom kijk je dan? Of roep je gewoon willekeurige dingen hier in het topic in de hoop dat je reacties krijgt?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Een steek in de rug?ElPaco schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:43:
Vinícius out! Hoppa. Heeft even mogen duren maar het is zo verik snap nu wat de Ajacieden voelden met Promes
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Leugens, wij hadden vorig jaar Bruma :’)ElPaco schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:43:
Vinícius out! Hoppa. Heeft even mogen duren maar het is zo verik snap nu wat de Ajacieden voelden met Promes
Scherp.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022