- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:05
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Brainfart:ElPaco schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:05:
[...]
Trieste poster zeg. Mja, niet iedere voetbal supporter heeft evenveel hersencellen is de afgelopen weken weer gebleken (met al die zooi gooien en mensen aanvallen).
Aidshoven:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zou hij dit ook in De Kuip kunnen/durven?DoeEensGek schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:06:
Lekker Berghuis!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Tja hij krijgt daar voor betaald, net zoals Malacia, Senesi en Trauner betaald krijgen om hem goed af te stoppen
Heb het idee dat Berghuis niet zoveel aantrekt van de Kuip
Ergens voordat de 3e valt.carpebios schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:08:
Welke minuut valt de 2-0? Zet maar in!
Jij gaat door voor de koelkast!
Ik denk dat Bijlow dan eigenhandig z’n benen breekt.
O nu hoor ik wel homo. Eerst alsmaar een trommel die niet lekker een maat kan geven.
[ Voor 40% gewijzigd door carpebios op 24-10-2021 17:12 ]
Famous last words hoop ikElPaco schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:11:
Als ik dan toch iets goeds moet benoemen aan PSV zijde: Max heeft Antony vooralsnog in zijn zak. Dortmund kijkt u mee?
Dat is Leo Driessen!carpebios schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:12:
Wat een teringherrie zeg, of is het geluid bij ESPN zo slecht?
O nu hoor ik wel homo. Eerst alsmaar een trommel die niet lekker een maat kan geven.
Lijkt of Alvarez meer uitzakt naar de verdediging en daardoor Blind en Mazraoui meer ruimte pakken.Typhone schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:11:
Ben ik gek of loopt er elke keer een PSV’er vogelvrij op het middenveld?
Ze hebben iemand een megafoon gegeven, bijna net zo irritant als Toeter Jan bij FC Eindhoven.carpebios schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:12:
Hahaha, ik moest hardop lachen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Mag je wel uitleggen hoe Ramalho aan z'n rechter enkel voelt als de sliding van links komt en hem niet raakt.Napo schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:11:
Terechte kaart dunkt mij, iets te laat en niet de bal.
Oftewel, niks aan de hand en puur toneel.
duurde niet langElPaco schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:11:
Als ik dan toch iets goeds moet benoemen aan PSV zijde: Max heeft Antony vooralsnog in zijn zak. Dortmund kijkt u mee?
Dat komt door die malloot die constant in z'n toetertje loopt de blèren. En het klapvee neemt dat lekker over.carpebios schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:12:
Over Berghuis: die gast rendeert echt optimaal bij Ajax. Is hij dan echt zo goed, of maakt de trainer hem zoveel beter. Als Feyenoorder doet het pijn om 'm zo goed te zien renderen, aan de andere kant is 't ook wel weer mooi voor die jongen. Het is hoe je het ook wend of keert toch een stapje hoger (Champions League).
Blijkbaar is die nog minder dan dit inderdaad, bijzonder.dglavimans schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:15:
Vindt van Ginkel echt matig sinds die terug is bij PSV… Wil langzaam Propper wel eens zien
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Vergeet de andere rol in het team niet. In plaats van week in week uit de kar moeten trekken en de speler zijn die het moet doen naar één van de vele in de selectie. Het zou goed kunnen dat die verlaagde druk hem helpt te renderen (betere spelers om je heen hebben helpt daarbij ook)DutchOwnage schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:16:
[...]
Over Berghuis: die gast rendeert echt optimaal bij Ajax. Is hij dan echt zo goed, of maakt de trainer hem zoveel beter. Als Feyenoorder doet het pijn om 'm zo goed te zien renderen, aan de andere kant is 't ook wel weer mooi voor die jongen.
- tweakduke
Die was vorig jaar ook goed bij Feyenoord. Maar te goed voor de selectie.DutchOwnage schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:16:
[...]
Dat komt door die malloot die constant in z'n toetertje loopt de blèren. En het klapvee neemt dat lekker over.
Over Berghuis: die gast rendeert echt optimaal bij Ajax. Is hij dan echt zo goed, of maakt de trainer hem zoveel beter. Als Feyenoorder doet het pijn om 'm zo goed te zien renderen, aan de andere kant is 't ook wel weer mooi voor die jongen. Het is hoe je het ook wend of keert toch een stapje hoger (Champions League).
Ik ben overigens klaar met Gravenberch. Die dekt veel lucht, onnauwkeurig in de passing en vaak afwezig. Bu vrezen voor deze vrije trap. Wakker worden Ajax!
Was geen duikeling toch? Dat gebaar daarna was wel geel voor Zahavi waard.toolkist schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:17:
Mooie duikeling nr 2, scheids trapt er weer in... Waarom deze prutser op zo'n wedstrijd?
Volgens mij heeft hij echt een groen shirt aan.OPSLAGHOND schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:18:
Pasveer in Oranje!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Lichtoranje handschoenen?Quad schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:19:
[...]
Volgens mij heeft hij echt een groen shirt aan.
Zoveel mis dan maken die 15 van vandaag ook niet meer uit! 😂carpebios schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:18:
Nou, kans 1013013183179137131 zonder goal.
Verwijderd
Absoluut, maar hij heeft nu ook betere spelers om zich heen. Dan is het makkelijker voetballen.DutchOwnage schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:16:
[...]
Wel leuk die ajacieden die zeiden dat ie leuk was voor op de bank, en nu juichen voor hem
Eerst Mwene vs Blind geen geel, nu bewust doortikken geen geel... lekker consequent..carpebios schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:18:
[...]
Was geen duikeling toch? Dat gebaar daarna was wel geel voor Zahavi waard.
Deed Alvarez of Martinez al voor hemQuad schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:21:
Kan Zahavi ook voor Götze een kaart vragen?
Komt door dat wankinstelling geluid van ESPN!ElPaco schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:21:
Kan die gast met die megafoon ff ophouden? Zo gruwelijk irritant.
Bril ff afzetten. Blind deed een fopduikje.Terranova schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:21:
Gozubuyuk is wel vrij partijdig met het geven van kaarten
Nee? Dit is een vergeldingsactie, ook al is het een "duikje" hij ging er bewust voor omdat ie gepoort was. Hoort gelijk afgestraft te wordencarpebios schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:22:
[...]
Bril ff afzetten. Blind deed een fopduikje.
- tweakduke
Gelukkig ben jij geen rechter. Hoop ik. Toch?Terranova schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:23:
[...]
Nee? Dit is een vergeldingsactie, ook al is het een "duikje" hij ging er bewust voor omdat ie gepoort was. Hoort gelijk afgestraft te worden
Nee!Typhone schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:22:
Geef dan GEEL JONGE wtf!!!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ja de 1 bij de 16 meter de ander bijna op eigen helft.Napo schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:21:
Hier mag je Götze dan ook wel geel voor geven, doorgaan op Blind
Positie op het veld zou irrelevant moeten zijn.dglavimans schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:23:
[...]
Ja de 1 bij de 16 meter de ander bijna op eigen helft.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dit is gewoon to-taal niet waar natuurlijk..Napo schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:24:
[...]
Positie op het veld zou irrelevant moeten zijn.
En gelukkig heb jij geen bril op. PSV kwam telkens weg met overtredingen, Ajax krijgt 2x geel bij de 1e overtreding. Kan je niet echt van zeggen dat het eerlijk verdeeld is.carpebios schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:23:
[...]
Gelukkig ben jij geen rechter. Hoop ik. Toch?
Gelukkig krijg Max net tijdens het typen van deze comment wel geel.
Meer kaarten wellicht.OMX2000 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:24:
PSV verdient meer tot nu toe.
Want?dglavimans schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:24:
[...]
Dit is gewoon to-taal niet waar natuurlijk..
Als iemand daar een gifje van heeft.
[ Voor 27% gewijzigd door Hupske op 24-10-2021 17:26 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
- tweakduke
Als je vaker voetbal kijkt weet je waarom. De situaties zijn totaal niet vergelijkbaar qua dreiging en positie op het veld.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022