Vooralsnog is het aan de bal nog niet veel.
Jammer van deze misser.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bij bal op t dak 6 ookGrindtegel schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:08:
die moet erin op dit nivo
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
lang leve siert
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Haha nee awesome!!
13:37
Je ogen niet open gehad tot nu toe?Joostje123 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:11:
Tadic laat zich dit seizoen voor het eerst zien? Mooi moment!
Altijd beter dan Vincent schildkampGrindtegel schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:11:
hahaha 1-0 berghuis... tadic dat zeg ik
lang leve siert
Nee, Reus. Wat een clown van een commentator ook.Grindtegel schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:11:
hahaha 1-0 berghuis... tadic dat zeg ik
lang leve siert
(ik ken überhaupt maar 1 woord Duits (herman Finkers))
Pasveer stemt tegen deze motie.Deruxian schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:13:
Die Haaland mag dan wel goed zijn maar dat kapsel is natuurlijk een grote grap 😂
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Hier niks geks, Ziggo.Quad schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:12:
Wie zit er aan de knoppen zeg, volume gaat aan en uit.
Dat is toch geen uitspraak van Valentijn Driessen?Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:12:
Deze is binnen, Haaland maakt er echt geen 2 in 78 min
Haha die gaan samen een linksdraaiende biodynamische havercapuccino drinken
Martínez goed verdedigd tegen Haaland
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 19-10-2021 21:15 ]
is dat wel duurzaam?Deruxian schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:14:
[...]
Haha die gaan samen een linksdraaiende biodynamische havercapuccino drinken
[ Voor 35% gewijzigd door Vos op 19-10-2021 21:19 ]
Slecht in de aanname en maakt rare keuzes in de omschakeling.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Die jongen heeft echt gewoon veel te leren. Is nog niet klaar voor dit niveau.
[ Voor 48% gewijzigd door Harribo op 19-10-2021 21:20 ]
XXXVI
Jij bent wel echt van de gedurfde uitspraken vanavond!LZ86 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:18:
Mooie voorpsrong. Kijken of t zo blijft.
nggyu nglyd
En ook niet lang meer assie zo blijft spelen. Matig hoor!
Zal ie zelf anders over denken verwacht ik!Harribo schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:19:
Mensen niet blij met gravenberch? Goh...
Die jongen heeft echt gewoon veel te leren. Is nog niet klaar voor dit niveau.
Nee tegen rkc niet nee
Ik vind trouwens gravenberch een prima gozer moet alleen veel leren.
[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 19-10-2021 21:21 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Vos schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:22:
Komt Blind goed weg. Domme fout en dan domme overtreding.
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Pppft!!! BLIND
Blind maakt het allemaal weer goed
Ja wat is Haller tot nu toe nuttig!Joostje123 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:24:
En haller doet het weer! Briljant
nggyu nglyd
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Borussia Mönchengladbach is ook een leuke club inderdaad.
Die gast met die megafoon? Haha dat vind ik altijd wel mooi om te zien/horenExorcist schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:25:
Kan die gozer die het publiek blijkbaar om de 10 seconden moet opzwepen bij Ajax - Dortmund niet even 3 minuten z'n snufferd houden? Echt heel irritant
[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 19-10-2021 21:26 ]
Que? Ik heb hem gepost hoor!
Brobey is 10x beterOMX2000 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:26:
Maar die Haller is toch zo nutteloos… 😋
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Geen idee wie dat is, hoe hij het doet en waar hij staat maar ik vind het echt heel irritant, komt misschien omdat het me nu een paar keer is opgevallen en ik er op ga lettenNibbz schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:26:
[...]
Die gast met die megafoon? Haha dat vind ik altijd wel mooi om te zien/horen
is die inmiddels met pensioen? daar hoor ik niks meer van
Verwijderd
Dat wordt een lange zit met het geluid aanExorcist schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:27:
[...]
Geen idee wie dat is, hoe hij het doet en waar hij staat maar ik vind het echt heel irritant, komt misschien omdat het me nu een paar keer is opgevallen en ik er op ga letten
Nog mooiere voorsprong. Kijken of Pasveer de 0 kan houdenDoeEensGek schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:19:
[...]
Jij bent wel echt van de gedurfde uitspraken vanavond!
Klopt, gelukkig dan ook de zeldzame wedstrijden met/van Ajax die ik wél kijk. Maar ontopic, ze spelen echt wel lekker...vermakelijk potje!Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:27:
[...]
Dat wordt een lange zit met het geluid aan
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022