[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 311 Laatste
Acties:
  • 482.057 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-10 11:54
ephymerous schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:25:
[...]

God we hebben zowaar eens dezelfde mening. Als PSV al niet van dit uitgerangeerde zooitje ex-"toppers" kan winnen...
Als die uitgerangeerde toppers nog íets kunnen brengen van hun klasse moet ik het werkelijk zien.
Vind Psv een grappig elftal hebben maar maar weinig spelers met wat extra's die het verschil kunnen maken.
En qua mentaliteit blinken Nederlandse clubs nu niet bepaald uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:02
Harribo schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:38:
[...]

Als die uitgerangeerde toppers nog íets kunnen brengen van hun klasse moet ik het werkelijk zien.
Vind Psv een grappig elftal hebben maar maar weinig spelers met wat extra's die het verschil kunnen maken.
En qua mentaliteit blinken Nederlandse clubs nu niet bepaald uit.
Geen spelers die het verschil kunnen maken? Ik zie dat toch net wat anders, ik heb juist het idee dat PSV er daarvan vrij veel heeft als het allemaal even meezit. Gakpo, Madueke, Malen (nouja die doet niet mee), Gotze (zie ik niet als een speler die uitgerangeerd is), v Ginkel, eventueel Propper, Ihattaren (die weer lekker in zijn vel lijkt te zitten), Zahavi. Ik heb het idee dat ze echt juist een hoop spelers hebben die op een goeie dag het verschil kunnen maken.

Als je bedoelt spelers die een garantie zijn voor succes, ja, in dat geval begrijp ik het wel, want daarvoor is de ploeg gewoon te instabiel (nouja afgaande op vorig jaar iig).

En wat Gala daar tegenover zet, tsjah... Ik heb het idee dat het met kwaliteit in dit PSV allemaal wel ok zit. Even zien hoe de verdediging gaat spelen, maar ik denk dat ze dit op een goede dag eenvoudig gaan winnen. Het lijkt er ook op dat het in de voorbereiding allemaal vrij lekker loopt, dus heb er wel vertrouwen in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mark31 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 07:06:
Kamaldeen dus ook naar Ajax, verwachting is dat Neres vertrekt, Milan heeft intresse(nog niet concreet)
Dan is de voorhoede compleet.
Tadic/ Kamaldeen Haller/Tadic/Danilo Berghuis /Antony
Transferts : Kamaldeen Sulemana (Nordsjælland) finalement vers Rennes

Precies, wat ik al eerder dacht. Makelaar gebruikt pers om betere contracten regelen.

Sulemana onderweg naar Stade Rennais.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 18:32:
[...]

Transferts : Kamaldeen Sulemana (Nordsjælland) finalement vers Rennes

Precies, wat ik al eerder dacht. Makelaar gebruikt pers om betere contracten regelen.

Sulemana onderweg naar Stade Rennais.
Datzelfde lequipe melden dinsdag dat hij voor Ajax koos .
Lijkt inderdaad dat ze Ajax hebben gebruikt voor een betere contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
Overigens snap ik hem wel, hij komt het best tot zijn recht als linksbuiten.
Tadic verlengd zijn contract en zal normaliter basis staan, betekend kamaldeen reserve, heb je antony en berghuis ook nog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mark31 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 19:01:
Overigens snap ik hem wel, hij komt het best tot zijn recht als linksbuiten.
Tadic verlengd zijn contract en zal normaliter basis staan, betekend kamaldeen reserve, heb je antony en berghuis ook nog
Tadic is de enige in de Ajax 1 selectie die een echte linksbuiten is, de rest zijn allemaal opties maar verre van de eerste keuze. Kans heb je als jeugd altijd bij Ajax. Ook bij Ten Hag.

Maar goed dit:

https://www.telegraaf.nl/...stekker-uit-sulemana-deal
AMSTERDAM - De transfer van Kamaldeen Sulemana (19) naar Ajax gaat niet door. De directie heeft de stekker uit de deal getrokken, nadat de speler van FC Nordsjaelland opnieuw bedenktijd vroeg, zo bevestigen bronnen binnen de club. Het maakt de weg vrij voor een overstap van Sulemana naar Stade Rennes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Eindelijk, hadden ze een maand geleden al moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
toolkist schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 19:41:
[...]

Eindelijk, hadden ze een maand geleden al moeten doen.
Ya, lijkt me ook wel een goeie beslissing. Anders krijgen ze straks nog een heel team met buitenspelers. Ze hebben er nog een aantal waar ze waarschijnlijk voor een goeie prijs vanaf willen en met Berghuis erbij (die toch echt wel basisspeler gaat worden denk ik) heb je deze speler gewoon echt niet nodig.

Ik weet dat hier vaker is gezegd dat Neres misschien gaat vertrekken, maar ik kan me niet voorstellen dat ze daar een mooi bedrag voor gaan krijgen nadat hij al een hele tijd minder presteert dan voorheen. Mjah, misschien dat Marc nog een trucje in z'n mouw heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Snowdog schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 17:48:
[...]

Geen spelers die het verschil kunnen maken? Ik zie dat toch net wat anders, ik heb juist het idee dat PSV er daarvan vrij veel heeft als het allemaal even meezit. Gakpo, Madueke, Malen (nouja die doet niet mee), Gotze (zie ik niet als een speler die uitgerangeerd is), v Ginkel, eventueel Propper, Ihattaren (die weer lekker in zijn vel lijkt te zitten), Zahavi. Ik heb het idee dat ze echt juist een hoop spelers hebben die op een goeie dag het verschil kunnen maken.

Als je bedoelt spelers die een garantie zijn voor succes, ja, in dat geval begrijp ik het wel, want daarvoor is de ploeg gewoon te instabiel (nouja afgaande op vorig jaar iig).

En wat Gala daar tegenover zet, tsjah... Ik heb het idee dat het met kwaliteit in dit PSV allemaal wel ok zit. Even zien hoe de verdediging gaat spelen, maar ik denk dat ze dit op een goede dag eenvoudig gaan winnen. Het lijkt er ook op dat het in de voorbereiding allemaal vrij lekker loopt, dus heb er wel vertrouwen in.
Ja maar Europees is anders. Daar zag ik tot nu toe alleen Zahavi renderen, de rest speelde Europees onder zijn niveau.
We zullen het zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

Het is graag of niet inderdaad. Ga maar lekker met Rennes de CL in. ;)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Overigens weet ik niet of we echt zo veel buitenspelers hebben, Tadic kan ook spits spelen natuurlijk en damn if I'm wrong maar Heeft hij niet ook als CAM gespeeld? Zou hem daar wel eens willen zien met zijn balvastheid, fysiek, dribbels en sluwe passjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
snmght schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 22:51:
Overigens weet ik niet of we echt zo veel buitenspelers hebben, Tadic kan ook spits spelen natuurlijk en damn if I'm wrong maar Heeft hij niet ook als CAM gespeeld? Zou hem daar wel eens willen zien met zijn balvastheid, fysiek, dribbels en sluwe passjes.
Tadic op CAM was niet echt een succes vond ik.
Als Ajax per se nog een vleugelspeler erbij wil->Kluivert. Maar, liever een talentvolle spits voor achter (of voor 8)) Haller

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Oei Feyenoord tegen FC Drita uit Kosovo. Als ze niet met 5 doelpunten verschil winnen en de nul houden zal de kritiek niet mals zijn. Kun je eigenlijk niet goed doen zo een tegenstander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
snmght schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 08:24:
Oei Feyenoord tegen FC Drita uit Kosovo. Als ze niet met 5 doelpunten verschil winnen en de nul houden zal de kritiek niet mals zijn. Kun je eigenlijk niet goed doen zo een tegenstander.
Dit soort wedstrijden kan je inderdaad eigenlijk enkel verliezen. Onderschatting ligt op de loer. Een reis naar Kosovo zal nooit heel prettig zijn en je zit nog bijzonder vroeg in de voorbereiding. Dit soort glorieze tegenstanders had je ook al in de Europa League maar nu wordt het nog een stapje erger :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ach als je zo'n wedstrijd uit met 3-0 wint dan doe je het gewoon prima.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-10 13:35

Baseman77

We move

Zo voorspelbaar altijd bij Ajax en transfers.
Of het lukt en dan wordt meteen ook de halve wereldtop afgetroefd of het lukt niet en dan ligt het altijd aan: speler kiest voor het geld/de verkopende club vroeg belachelijk veel geld/een jeugdspeler krijgt de voorkeur/eisen speler waren te gortig (doorstrepen wat niet van toepassing is).

In dit geval kiest de speler gewoon voor een andere club, zo simpel is het.
Ajax is geen wereldtop en de Eredivisie is geen topcompetitie, dus clubs uit de subtop van een topcompetitie hebben (ook) altijd prima argumenten. Op dit moment heeft Ajax de beschikking over Tadic (die altijd een basisplaats heeft), Anthony, Neres, Labyad en is Berghuis net aangetrokken. Dat helpt natuurlijk niet.

Mede hierom was ik ook benieuwd waarom Ajax überhaupt belangstelling had in Sulemana, hij kost veel geld maar ze kunnen hem momenteel nog weinig bieden qua speeltijd.

[ Voor 10% gewijzigd door Baseman77 op 16-07-2021 09:48 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:47
Baseman77 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:46:
Zo voorspelbaar altijd, lukt er eens iets niet dan kunnen we lekker los op Ajax :o

Ajax heeft zelf de stekker eruit getrokken. Een twijfelaar die liever Conference League ipv Champions League speelt past niet bij Ajax. En laten we niet doen alsof de Franse competitie nou het summum is van aantrekkelijkheid :)

Daarbij heeft Ajax een mooie status bereikt bij Adidas. Ajax is voor Adidas nu een Tier 1 club. Dat wil zeggen dat het Ajax tenue in iedere Adidasshop wereldwijd beschikbaar is. Net als Bayern München, Juventus en Real Madrid. Niet gek voor een club uit een nietige competitie :)

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zo voorspelbaar, Baseman met kritiek op transfers/interesse in spelers van Ajax...
Je opties waarom het deze keer niet lukte kloppen niet eens...

Speler twijfelt en twijfelt en twijfelt en twijfelt en twijfelt.. Dat is leuk als het 1 week is, niet als dat al een maand voort duurt.
Mede hierom was ik ook benieuwd waarom Ajax überhaupt belangstelling had in Sulemana, hij kost veel geld maar ze kunnen hem momenteel nog weinig bieden qua speeltijd.
Blijkbaar zien ze hem als heel groot talent. Zoals al veel eerder aangegeven, van mij hoefde heel deze transfer niet. Al ruim voor het getwijfel.
Die jongen durft blijkbaar de concurrentie niet aan. Nou snap ik dat ie er niet op rekent Tadic even uit de basis te spelen, maar verder?

[ Voor 44% gewijzigd door toolkist op 16-07-2021 09:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

*knip*
Flame

[ Voor 18% gewijzigd door tweakduke op 16-07-2021 15:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

ephymerous schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:52:
Ajax heeft zelf de stekker eruit getrokken.
Dit spreekt voor zich, want dat een speler niet voor Ajax kiest is natuurlijk onmogelijk.
Echt, zo komisch dat alles van *knip* Verweij wordt geloofd zodra het in het straatje past.

Maar geloof vooral de berichtgeving hoor, het is een vrij land.

Hou zelf dan ook eens op met olie op het vuur te gooien met de stemmingmakerij.

[ Voor 12% gewijzigd door tweakduke op 16-07-2021 14:59 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Baseman77 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:56:
[...]

Dit spreekt voor zich, want dat een speler niet voor Ajax kiest is natuurlijk onmogelijk.
Echt, zo komisch dat alles van knip Verweij wordt geloofd zodra het in het straatje past.

Zelfs Verweij is stukken geloofwaardiger dan een gedachte van Baseman77, Toolkist of Typhone, dat snap je zelf toch ook wel?

[ Voor 1% gewijzigd door tweakduke op 16-07-2021 15:03 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Baseman77 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:56:
[...]

Echt, zo komisch dat alles van schoothondje Verweij wordt geloofd zodra het in het straatje past.

Geloof vooral het tegenovergestelde. Tenzij mijn vorige post op waarheid berust weten we gewoon niet hoe het echt gegaan is. Dat wil niet zeggen dat er geen redenen zijn voor deze speler om wel voor Rennes te kiezen of om überhaupt niet net zo geil van de naam Ajax te worden als menig supporter.

Het adagium 'graag of niet' blijf ik echter graag toepassen. En had deze man graag voor Ajax willen spelen dan hadden we hem inmiddels wel breed lachend naast de nog bredere pens van Overmars op Instagram langs zien komen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

toolkist schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:53:
Speler twijfelt en twijfelt en twijfelt en twijfelt en twijfelt.. Dat is leuk als het 1 week is, niet als dat al een maand voort duurt.
Een 2 weken geleden werd in de Franse media al aangegeven dat Sulemana had gekozen voor Rennes, dat die keuze nu officieel is maakt Sulemana geen twijfelaar.

Komisch altijd dat zodra je hier ook maar iets meldt dat enigszins lijkt op negativiteit/geen positiviteit richting Ajax, allerlei leden zich meteen geroepen voelen om aan te geven waarom dat echt eerlijk waar zeker weten niet het geval is.

Kijk de berichtgeving over transfers van Ajax terug van de afgelopen jaren en je ziet overduidelijk het patroon, dat is geen hogere wetenschap.

Ik heb een tijd geleden hier info geplaatst over clubs en hun omgang met de media/zaakwaarnemers/spelers en hoe er gedraaid en gespind wordt. Waarbij de link met Ajax en de Telegraaf overduidelijk is, evenals dat Verweij het *knip* is van Overmars. Freek Jansen van VI gaat ook steeds meer die kant op.

Dat doet Ajax heel slim en dat het goed werkt blijkt nu wel weer.
Toen Ajax dichtbij de transfer van Sulemana was werd ManU afgetroefd, nu de speler kiest voor Rennes trekt ineens Ajax zelf de stekker eruit. Tuurlijk.

En nee, niet alleen Ajax doet dit. Alle clubs doen dit, PSV ook.
Om enkele voorspelbare reacties maar voor te zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 16-07-2021 15:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Baseman77 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:08:
[...]

Een 2 weken geleden werd in de Franse media al aangegeven dat Sulemana had gekozen voor Rennes, dat die keuze nu officieel is maakt Sulemana geen twijfelaar.

Komisch altijd dat zodra je hier ook maar iets meldt dat enigszins lijkt op negativiteit/geen positiviteit richting Ajax, allerlei leden zich meteen geroepen voelen om aan te geven waarom dat echt eerlijk waar zeker weten niet het geval is.

Kijk de berichtgeving over transfers van Ajax terug van de afgelopen jaren en je ziet overduidelijk het patroon, dat is geen hogere wetenschap.

Ik heb een tijd geleden hier info geplaatst over clubs en hun omgang met de media/zaakwaarnemers/spelers en hoe er gedraaid en gespind wordt. Waarbij de link met Ajax en de Telegraaf overduidelijk is, evenals dat Verweij het knip is van Overmars. Freek Jansen van VI gaat ook steeds meer die kant op.

Dat doet Ajax heel slim en dat het goed werkt blijkt nu wel weer.
Toen Ajax dichtbij de transfer van Sulemana was werd ManU afgetroefd, nu de speler kiest voor Rennes trekt ineens Ajax zelf de stekker eruit. Tuurlijk.

En nee, niet alleen Ajax doet dit. Alle clubs doen dit, PSV ook.
Om enkele voorspelbare reacties maar voor te zijn.
Afgelopen week wilde ie naar Ajax. Daarvoor Rennes, daarvoor ging ie naar Man Utd en nog verder daarvoor weer naar Ajax.. Dat noem ik een twijfelaar.

[ Voor 0% gewijzigd door tweakduke op 16-07-2021 15:00 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:49
toolkist schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:11:
[...]
Afgelopen week wilde ie naar Ajax. Daarvoor Rennes, daarvoor ging ie naar Man Utd en nog verder daarvoor weer naar Ajax.. Dat noem ik een twijfelaar.
Dat is natuurlijk wel op basis van de media. Kan best zijn dat zijn gevoel bij Rennes altijd al het beste was.

Helaas gaat het niet door voor Ajax, op naar de volgende optie.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:20:
[...]

Dat is natuurlijk wel op basis van de media. Kan best zijn dat zijn gevoel bij Rennes altijd al het beste was.

Helaas gaat het niet door voor Ajax, op naar de volgende optie.
Maar dat was zijn voorkeur voor Rennes ook, dat kwam ook uit een krant en niet van de speler zelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

[...]

Ah ja die Franse media spreken natuurlijk in tegenstelling tot Nederlandse media niets dan de waarheid. Je spreekt jezelf tegen als je het mij vraagt. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

snmght schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:23:
Ah ja die Franse media spreken natuurlijk in tegenstelling tot Nederlandse media niets dan de waarheid. Je spreekt jezelf tegen als je het mij vraagt. :D
Dat eerste heb ik helemaal niet gezegd, dat tweede doen enkele leden hier juist (door heel selectief te geloven welk medium de waarheid spreekt).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Baseman77 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:30:
[...]

Dat eerste heb ik helemaal niet gezegd, dat tweede doen enkele leden hier juist (door heel selectief te geloven welk medium de waarheid spreekt).
Nee je maakt je schuldig aan hetzelfde.
Hier laat je geen ruimte over of het waar is dat Sulemana 2 weken geleden voor Rennes koos. Je stelt namelijk dat die keuze nu officieel gemaakt is. Dat doet mij vermoeden dat je er van uit gaat dat de berichtgeving van 2 weken geleden klopt; het wordt nu alleen nog officieel gemaakt. Dan geloof jij toch net zo hard 'vooral de berichtgeving', alleen de andere kant op?

Verder prima dat je er voor kiest om die berichtgeving te geloven waar Ajax in een minder daglicht staat, begrijpelijk ook gezien jouw clubvoorkeur. Maar om dan heisa te maken over Ajacieden die andere berichtgeving geloven (voor zo ver dat al waar is) vind ik so to say een beetje dom overkomen. Maar ook dat mag in een vrij land.

Ik blijf er bij dat we de waarheid in dit soort verhalen niet zullen weten. Sterker nog, het is op dit moment niet eens zeker dat hij NIET voor Ajax heeft gekozen want volgens mij heeft hij nog nergens getekend, niet bij Rennes, niet bij United en ook niet bij Almere FC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Dat lijkt mij niet de juiste voorstelling van zaken. Er is een week of twee gemeld dat Sulemana op bezoek was bij zowel Stade Rennais als OGC Nice. Zover bekend zonder akkoord en zonder medische keuringen.

Begin deze week werd gemeld dat er geen akkoord was met een Franse club en dat de verwachting was dat Sulemana spoedig zou tekenen in Amsterdam. Volgens de Nederlandse persberichten stond er voor gisteren een herkansing voor de medische keuring ingeroosterd.

Mijn onderbuik denkt dat kamp Sulemana de aanbieding van Ajax heeft gebruikt om te shoppen in Frankrijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

snmght schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:37:
Hier laat je geen ruimte over of het waar is dat Sulemana 2 weken geleden voor Rennes koos.
Zoals anderen geen ruimte laten over de berichtgeving van Ajax, daar hoor ik je echter niet over.
Zal puur toeval zijn.

*knip* Gewoon niet doen.
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:49:
Mijn onderbuik denkt dat kamp Sulemana de aanbieding van Ajax heeft gebruikt om te shoppen in Frankrijk.
Ongetwijfeld, zoals hij de aanbieding van Rennes weer heeft gebruikt richting Ajax. Maar zo werkt het altijd.
Helemaal als meerdere clubs serieuze belangstelling hebben en de speler geen specifieke voorkeur heeft, dan heeft de makelaar 'carte blanche' om het onderste uit de kan te halen en dat houdt logischerwijze in dat clubs tegen elkaar uitgespeeld worden.

Raiola is daar enorm goed in, niet voor niets is hij zo geliefd onder spelers.
Al helpt het natuurlijk dat hij door zijn goede persoonlijke contacten altijd PSG en Juve kan gebruiken als geïnteresseerde clubs, ook als daar weinig van klopt.

[ Voor 5% gewijzigd door tweakduke op 16-07-2021 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:06
Ik ga mee met het gerucht dat hij een hoog salaris en een basisplaats wou denk ik.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 21:55

Typhone

Who Dares Wins

*knip*
Het is prima om negatief nieuws over Ajax te brengen maar om dat bewust sarrend van aard te doen schiet dat doel een beetje voorbij. Dat je vervolgens, zoals door @snmght terecht opgemerkt, wordt Mike Verweij met zijn leugens in de hoek knalt als typische mediaberichtgeving maar jezelf vervolgens wel beroept op Franse media die opeens wel geloofwaardig zou moeten zijn, is wel een hopeloos argument natuurlijk.

Vervolgens meteen gaan wijzen over hoe iedereen weer op de achterste poten staat te springen omdat er iets tegen Ajax gezegd wordt getuigt niet heel erg van "oprechte bedoelingen". Als je dat deel nu eens wegliet kwam je een stuk geloofwaardiger over en krijg je niet elke keer iedereen tegen je in het harnas.
Er zijn er hier die dat wel kunnen en waar de discussies soms fel zijn maar niet zo kinderachtig als dit.

*knip*
Rustig, laat het modereren maar aan ons en maak een tr aub.

Nu wat betreft Sulemana. Dat is jammer maar als er clubs als Man Utd, Leipzig, Ajax en dergelijke zijn geweest en je gaat dan opeens naar Stade Rennes dan weet je wel waar het deze speler om te doen is. Categorie: die zien we nooit meer terug. Er komen zat anderen op de radar van Ajax en anders verlengen we dat wat we hebben nog wel met een jaartje wat een bewezen effectieve aanpak is de afgelopen 3-4 jaar.

[ Voor 32% gewijzigd door tweakduke op 16-07-2021 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Baseman77 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:07:
[...]
Ongetwijfeld, zoals hij de aanbieding van Rennes weer heeft gebruikt richting Ajax. Maar zo werkt het altijd.
Vanzelfsprekend. Dit ging wel een stapje verder. Twee keer een medische keuring inplannen, op het laatste moment afzeggen en vervolgens in gesprek gaan met een andere club.

Zijn makelaar schijnt overigens familie te zijn.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Eensch.

@Baseman77 je opent al met dat 'de halve wereldtop ineens is afgetroefd' en vervolgens kom je tot twee keer toe met terminologie als 'het schoothondje van Overmars'. Het is toch echt de toon die de muziek maakt; je komt verzuurd over en daarom ontstaat er ook zo veel reactie op jouw berichten.

Ik ga jou niet vertellen welke woorden je moet kiezen maar wanneer je neutraler formuleert bevordert dat denk ik de inhoudelijke discussie en de sfeer. Twee vliegen in 1 klap.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:37
Typhone schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:52:
[...]

Nu wat betreft Sulemana. Dat is jammer maar als er clubs als Man Utd, Leipzig, Ajax en dergelijke zijn geweest en je gaat dan opeens naar Stade Rennes dan weet je wel waar het deze speler om te doen is.
Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat het hem echt om speeltijd gaat. Leuk al die grote clubs maar uiteindelijk moet een speler spelen om zich te ontwikkelen. Zat spelers die in zo'n situatie bij Man City tekenen maar dan weet je zeker dat het een gevalletje "verhuren" wordt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 15:42
D-e-n schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:21:
[...]

Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat het hem echt om speeltijd gaat. Leuk al die grote clubs maar uiteindelijk moet een speler spelen om zich te ontwikkelen. Zat spelers die in zo'n situatie bij Man City tekenen maar dan weet je zeker dat het een gevalletje "verhuren" wordt
klopt maar waarom ga je dan wel 2x een medische keuring inplannen (en weer cancellen)? Dat doe je volgens mij alleen als je er uit bent met een club toch? dat komt gewoon niet zo netjes over en ik zou Ajax snappen dat ze er dan klaar mee zijn.

voorheen hoorde je vaak pas dat alles in kannen en kruiken was en dat ze DAN de medische keuring gingen doen. nu twijfelen spelers nog tussen verschillende partijen en doen ze wel al de keuringen? :?

[ Voor 13% gewijzigd door Crysania op 16-07-2021 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:21:
[...]

Dat zou inderdaad zomaar kunnen (ik hoop het zelfs voor hem) en dat zijn goed recht, hij moet doen waar hij zich goed bij voelt niet waar wij ons goed bij voelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:58

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Hou de discussie op de bal en ga het dus niet persoonlijk maken en op de man spelen. Bovendien laten we de clubvoorkeur en het bashen daarvan erbuiten.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
Of het lukt en dan wordt meteen ook de halve wereldtop afgetroefd of het lukt niet en dan ligt het altijd aan: speler kiest voor het geld/de verkopende club vroeg belachelijk veel geld/een jeugdspeler krijgt de voorkeur/eisen speler waren te gortig (doorstrepen wat niet van toepassing is).

Ajax is geen wereldtop en de Eredivisie is geen topcompetitie, dus clubs uit de subtop van een topcompetitie hebben (ook) altijd prima argumenten. Op dit moment heeft Ajax de beschikking over Tadic (die altijd een basisplaats heeft), Anthony, Neres, Labyad en is Berghuis net aangetrokken. Dat helpt natuurlijk niet.

De feiten op een rij, 2 weken geleden wilde hij bij Ajax tekenen maar vroeg bedenktijd omdat Rennes ertussen kwam.
Dinsdag koos hij voor Ajax om vervolgens toch voor Rennes te kiezen.
Hij wilde een basisplaats, met Tadic op links kan je geen basisplaats krijgen.
Idrissi huurde we afgelopen halfjaar ook voor backup Tadic, hij speelde welgeteld 250 minuten.
Bij Ajax had Kamaldeen geen vaste basisplaats, is een feit , zowel Kamaldeen danwel Tadic komen het best tot zijn recht als linksbuiten.
Tadic is verruit de beste linksbuiten van de Eredivisie , feiten spreken voor zich.
149 wedstrijden voor Ajax 76 goals 70 assist.
Dus bij 146 goals betrokken (goals/assist) in 149 wedstrijden.
Hij zal de bui wel zien hangen dat hij niet veel minuten zou maken.
En zolang Neres bij Ajax zit ook niet nodig.
Antony , Neres,Berghuis en Tadic.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mark31
Ajax heeft een spits achter Haller nodig dan is selectie rond.
Berghuis voor Idrissi, Pasveer voor Onana,Gorter voor scherpen.
Nog niemand voor Traore/Brobbey

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:28
Het is officieel. Berghuis gaat lekker naar Amsterdam. Wat een bizarre gedachte. Zal de rest van mijn wensen jullie besparen.

We kijken vooruit! Feyenoord gaat met weinig middelen toch het beste ervan maken. Benieuwd naar Jahanbakhsh. Hopelijk komt er achterin nog wat bij. Het is allemaal erg weinig in aantal en in kwaliteit.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ephymerous
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:59:
Het is officieel. Berghuis gaat lekker naar Amsterdam. Wat een bizarre gedachte. Zal de rest van mijn wensen jullie besparen.

We kijken vooruit! Feyenoord gaat met weinig middelen toch het beste ervan maken. Benieuwd naar Jahanbakhsh. Hopelijk komt er achterin nog wat bij. Het is allemaal erg weinig in aantal en in kwaliteit.
Dat moet een Feyenoorder toch trots maken? Toch een speler klaargestoomd en afgeleverd aan de top ;)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:59:

Als het goed is, komt Mario Vuskovic! Groot verdedigend talent. Aan Berghuis maak ik liever geen woorden vuil :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

remco112 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 17:37:
[...]

Als het goed is, komt Mario Vuskovic! Groot verdedigend talent. Aan Berghuis maak ik liever geen woorden vuil :)
Hoeveel keer wil Feyenoord de Berghuis miljoenen uitgeven? Of mag Jahanbakhsh transfervrij vertrekken net als eerder Davy Pröpper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 16:54
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 17:57:
[...]

Hoeveel keer wil Feyenoord de Berghuis miljoenen uitgeven? Of mag Jahanbakhsh transfervrij vertrekken net als eerder Davy Pröpper?
Geloof dat ze Jahanbakhsh in termijnen gaan doen, dan heb je geld over voor die andere speler.

Moeten wel nog een spits vinden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
Ik dacht eerst, waarom heeft Ajax jahanbaksh niet gehaald? Had een hoop gezeik gescheeld en ik zag Berghuis zelf liever ook niet komen

Tot ik zijn stats zag :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remco112
418O2 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 18:06:
Ik dacht eerst, waarom heeft Ajax jahanbaksh niet gehaald? Had een hoop gezeik gescheeld en ik zag Berghuis zelf liever ook niet komen

Gelukkig waren Berghuis zijn statistieken wel van een uitzonderlijk niveau in de PL ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
remco112 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 18:21:
[...]

Gelukkig waren Berghuis zijn statistieken wel van een uitzonderlijk niveau in de PL ;)
Feyenoord zat toen in een positie dat ze een gok moesten nemen, Ajax kan dat nu niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 16:54
418O2 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 18:06:

Dacht dat ze vorig seizoen wel een tijdje bezig waren met hem, of was dat PSV?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:25
ephymerous schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 17:19:
[...]

Dat moet een Feyenoorder toch trots maken? Toch een speler klaargestoomd en afgeleverd aan de top ;)
Wel mooi. @Baseman77 wordt hier afgefakkeld als hij iets post dat maar enigszins negatief kan zijn over Ajax. Een (zoveelste) duidelijke troll post richting Feyenoord wordt door dezelfde mensen geliked. Meten met twee maten dit.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

donleone83 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:37:
[...]

Wel mooi. @Baseman77 wordt hier afgefakkeld als hij iets post dat maar enigszins negatief kan zijn over Ajax. Een (zoveelste) duidelijke troll post richting Feyenoord wordt door dezelfde mensen geliked. Meten met twee maten dit.
Tja, je kan het in het moderatietopic aangeven en hopen dat ze er wat mee doen.

Ik vond het als Feyenoorder best een goede grap.

Gewoon onthouden en als Ajax weer eens op z’n bek gaat gewoon een plaagstootje terug uitdelen, kunnen de meeste Ajaxcieden hier wel hebben( een plaagstootje die dan waarschijnlijk door een Ajax-minnende mod wordt verwijderd, maar goed, heb je toch een uurtje plezier gehad)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ach, laat ze lekker blij zijn daar in duivendrecht. tenslotte is niets sterker dan dat ene woord :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:25
dr.lowtune schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:49:
[...]

Tja, je kan het in het moderatietopic aangeven en hopen dat ze er wat mee doen.

Ik vond het als Feyenoorder best een goede grap.

Gewoon onthouden en als Ajax weer eens op z’n bek gaat gewoon een plaagstootje terug uitdelen, kunnen de meeste Ajaxcieden hier wel hebben( een plaagstootje die dan waarschijnlijk door een Ajax-minnende mod wordt verwijderd, maar goed, heb je toch een uurtje plezier gehad)
Ik vond hem ook wel scherp hoor en heb ook wel gegniffeld. Feit is alleen wel dat in dit topic continu denigrerende opmerkingen over Feyenoord gemaakt worden en als het over Ajax gaat dezelfde mensen opeens bijzonder lange tenen blijken te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
donleone83 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:05:
[...]

Ik vond hem ook wel scherp hoor en heb ook wel gegniffeld. Feit is alleen wel dat in dit topic continu denigrerende opmerkingen over Feyenoord gemaakt worden en als het over Ajax gaat dezelfde mensen opeens bijzonder lange tenen blijken te hebben.
Dan lees je wel heel selectief ;)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

[...]

Het verschil is dat deze post duidelijk een grap is en de posts van een andere user (even niet bij naam voordat ik weg gemodereerd wordt met 'op de man spelen') vooral zuur en verbitterd over komen.

@ephymerous maakt een grap over Berghuis / Feyenoord. Niet leuk misschien als Feyenoord fan maar niets ten nadele van 1 of meer hier aanwezige gebruikers.

Die ander klaagt steen en been over hoe andere users hier posten of redeneren. Dat betreft aanwezige derden en vind ik persoonlijk slechter voor de sfeer.

Daarom kan ik soortgelijke grappen ten nadele van Ajax of haar spelers nou ook meer dan prima hebben: ze betreffen mij niet.

In die zin vind ik niets mis met de post van @ephymerous. Hij zet er hier zelfs de smileys bij. Overduidelijk geen overtreding. De zurigheid eerder vanmiddag vind ik een overtreding en geel want op de man.

Maar ik hanteer de fluit niet. Dat is aan de rode mannen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 17:01
Wel bijzonder, een slecht spelend Ajax met een half jeugdelftal amper problemen tegen een Anderlecht die bijna begint met het seizoen met de Europese voorrondes.

Overtuigt mij nou niet echt van het nut van een eventuele Beneliga

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:57
Terranova schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:48:
Wel bijzonder, een slecht spelend Ajax met een half jeugdelftal amper problemen tegen een Anderlecht die bijna begint met het seizoen met de Europese voorrondes.

Overtuigt mij nou niet echt van het nut van een eventuele Beneliga
Anderlecht is het sinds 2018 kwijt, of de andere clubs hebben het gevonden, ligt eraan hoe je het bekijkt ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Snowdog
[...]

De moderatie in dit topic is gewoon niet best. Hoeveel posts zijn er wel niet geweest (en geupvote) over PSV en AZ die geld zouden willen aftroggelen van Ajax met de NL League (wat nergens op slaat). Dat kan allemaal prima volgens de geweldige moderatie hier. Maar zeggen dat je hoopt dat een aankoop van Ajax het niet best gaat doen, nee dat kan niet, dan ben je te ver gegaan en wordt je post gedelete.

Anyway, dit is al vrij vaak naar boven gebracht, maar het is gewoon vooral een groot FC Ajax topic, de rest doet er allemaal weinig toe en ook de moderatie werkt daar graag aan mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Martinusz schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:01:
[...]

Anderlecht is het sinds 2018 kwijt, of de andere clubs hebben het gevonden, ligt eraan hoe je het bekijkt ;)
oh dat zeker, maar 't is toch de nr 4 nog van België. Had meer verwacht

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Snowdog schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:01:
[...]

De moderatie in dit topic is gewoon niet best. Hoeveel posts zijn er wel niet geweest (en geupvote) over PSV en AZ die geld zouden willen aftroggelen van Ajax met de NL League (wat nergens op slaat). Dat kan allemaal prima volgens de geweldige moderatie hier. Maar zeggen dat je hoopt dat een aankoop van Ajax het niet best gaat doen, nee dat kan niet, dan ben je te ver gegaan en wordt je post gedelete.

Anyway, dit is al vrij vaak naar boven gebracht, maar het is gewoon vooral een groot FC Ajax topic, de rest doet er allemaal weinig toe en ook de moderatie werkt daar graag aan mee.
Leuk die onderbuik, maar de meerderheid is zeker niet voor Ajax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Terranova schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:03:
[...]

oh dat zeker, maar 't is toch de nr 4 nog van België. Had meer verwacht
Ik heb geen idee van Anderlecht dus geen idee of ze nu ook met een soort tweede team aan het ballen zijn?

Als je hoort welke spelers nog terugkomen bij Ajax :o dat is bijna een heel elftal.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Snowdog
Exocet schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:05:
[...]

Leuk die onderbuik, maar de meerderheid is zeker niet voor Ajax
Nouja, het is in die zin wel een weerspiegeling van de samenleving I guess, maar de meerderheid is hier toch echt wel voor Ajax. Als er een keer kritiek wordt geleverd op Ajax is het altijd gezeik, als het kritiek of grappen vanuit Ajax-hoek zijn, dan is het allemaal prima.

Als er geen moderatie was, prima, maar het is wel weer opvallend dat als er een keer gemodereerd wordt het weer om zaken die negatief tov Ajax zijn gaat. Andersom gebeurt dat opvallend genoeg niet. Dat helpt niet mee dit topic leuker te maken zou ik zeggen, maar goed, hoort er misschien ook wel een beetje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Martinusz schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:09:
[...]

Ik heb geen idee van Anderlecht dus geen idee of ze nu ook met een soort tweede team aan het ballen zijn?

Als je hoort welke spelers nog terugkomen bij Ajax :o dat is bijna een heel elftal.
Als ik 't internet een beetje afstruin lijkt het dat ze redelijk met de best beschikbare 11 spelen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:58

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Die discussie over pro-Ajax is al zo oud als het topic bestaat ;) Dat mag dus verder in Sport Feedback

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Terranova schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:15:
[...]

Als ik 't internet een beetje afstruin lijkt het dat ze redelijk met de best beschikbare 11 spelen.
Ai dan mogen ze nog flink aan de bak als ze volgende week al beginnen :X het is nu gewoon Jong Ajax.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Martinusz schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:09:
[...]

Bij Ajax spelen drie basisspelers (maz, tadic en haller) en ze zijn tien dagen onderweg. Anderlecht is al drie weken bezig.

Dus die hebben wel een probleem

[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 16-07-2021 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Tis wel veel tikkie tikkie tikkie tikkie...
Ik mis soms echt spelers met een individuele actie die 1 of 2 uit kan spelen.. Zo braaf in het gareel nu...

Maar enfin was natuurlijk maar oefen potje, leek ook wel meer op een training pot met rondo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
Harribo schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:45:
Ik mis soms echt spelers met een individuele actie die 1 of 2 uit kan spelen.. Zo braaf in het gareel nu...

Maar enfin was natuurlijk maar oefen potje, leek ook wel meer op een training pot met rondo
Als je de afwezige bekijkt lijkt mij dat logisch, de baltempo lag overal gezien te laag waardoor de buitenspelers niet snel 1v1 komen waardoor het zo saai is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:28
[...]

Ik moet zeggen dat ik er best hard om heb gelachen. Was gewoon een hele scherpe van @ephymerous en dat moet kunnen. In het verleden was ik hier actiever. Maar het is toch uitdelen en incasseren. Laatste jaren als Feyenoorder was het niet makkelijk hier. Maar onze tijd komt ook wel weer d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Harribo schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:45:

Dat was laatste kwartiertje ongeveer, daarvoor toch niet?
Zaten wel lekkere combinatie tussen, dan zie je dat die jongens wel op elkaar ingespeeld zijn uit Jong.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:15:
[...]

Anderlecht mistte een speler of vijf van de mogelijke basisspelers. De kop van Sporza is

Experimenteel Anderlecht met 0-2 onderuit tegen veel te sterk Ajax

Eerder op de dag speelde Anderlecht ook al tegen Kreta waardoor, naast de afwezigen, de A-kern verdeeld was over twee wedstrijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Stade Rennes heeft zich in Amsterdam gemeld voor Edson Álvarez, zo meldt De Telegraaf. De hyperambitieuze Franse club heeft een bod van achttien miljoen euro uitgebracht op de 23-jarige Mexicaan. Voor Ajax is een transfer echter onbespreekbaar en het bod is dan ook van tafel geveegd, zo klinkt het.
25m vragen, Kudus op 6 neerzetten en Taylor als backup.
Ik zeg dikke prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
25m vragen voor Alvarez 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mark31
Napo schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 05:32:
[...]

Als het 1e bod echt 18 miljoen bedraagt kan dat.
Overigens heeft Rennes een miljardair als eigenaar.
Kamaldeen kosten overigens uiteindelijk geen 16, maar een dikke 20 miljoen aldus Ekstrabladet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
toolkist schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 00:23:
[...]

Ik zeg dikke prima.
Akkoord gaan met 18 miljoen vind ik ook prima. Iets meer uitonderhandelen vind ik beter ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
toolkist schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 00:23:
[...]

Ik zeg dikke prima.
Kudus staat denk ik beter op 10, Klaassen op 6 is ook dikke prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
Ik zou ten allen tijden Blind op 6, Timber Martinez centraal achterin Gravenberch Klaassen of Kudus half

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark31 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 10:01:
Ik zou ten allen tijden Blind op 6, Timber Martinez centraal achterin Gravenberch Klaassen of Kudus half
Daley Blind heeft zijn beste wedstrijden als middenvelder gespeeld met Alvarez en Klaassen als compagnons.

Daley Blind en Ryan Gravenberch lopen elkaar in de weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 08:25:
[...]

Kudus staat denk ik beter op 10, Klaassen op 6 is ook dikke prima :)
Ik denk echt dat Kudus prima op 6 kan. Hij heeft het loopvermogen om gaten dicht te lopen, was niet te beroerd om de duels aan te gaan (iig voor z'n blessure, toen ie nog niet op 10 stond) en het zorgt voor meer mogelijkheden qua opbouw op het middenveld ipv dat alles van Gravenberch moet komen.
Klaassen heeft het loopvermogen en de duelkracht ook wel, maar niet de opbouwende kwaliteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Martinusz schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 22:08:
[...]

Dat was laatste kwartiertje ongeveer, daarvoor toch niet?
Zaten wel lekkere combinatie tussen, dan zie je dat die jongens wel op elkaar ingespeeld zijn uit Jong.
Tegen Anderlecht B kan dat.

Ik hou niet zo van dat tikkie tikkie. Omdat het teveel gebeurt in Nederland. Lekker risicoloos.
Europees heb je op zijn tijd ook spelers nodig met ballen en of een individuele actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Harribo schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 10:58:
[...]

Tegen Anderlecht B kan dat.

Ik hou niet zo van dat tikkie tikkie. Omdat het teveel gebeurt in Nederland. Lekker risicoloos.
Europees heb je op zijn tijd ook spelers nodig met ballen en of een individuele actie.
Mooi gezegd, risicoloos.

Zo roeptoeterde ik (toegegeven na wat borrels) al eens dat het tikki takka van Barca, toen nog met Iniesta en Xavi, eigenlijk ultradefensief is. De bal eindeloos in je ploeg houden. Kenne zij niet scoren!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-10 12:24

Qu3st

Hier kan ik wel om lachen hahaha

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Terranova
Napo schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 05:32:
[...]

Is wat mij betreft wel logisch. Heeft 15 gekost en is basisspeler die je niet perse kwijt wil. Gewoon hoog zitten en misschien happen ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Qu3st schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 11:14:
[Twitter]
Hier kan ik wel om lachen hahaha
Media team van Feyenoord heeft de laatste tijd echt stappen gemaakt ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 11:56:
[...]

Is wat mij betreft wel logisch. Heeft 15 gekost en is basisspeler die je niet perse kwijt wil. Gewoon hoog zitten en misschien happen ze.
Precies.. ik vind hem geen 25 waard, maar als je niet wil verkopen heeft iedereen toch z'n prijs ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:08
Ik ben benieuwd of Alireza z'n AZ niveau weet te halen, zou echt een waanzinnige meerwaarde zijn voor Feyenoord, daarnaast ook een ontzettend sociale en aardige gast. Heb na een AZ wedstrijd nog even met hem wezen praten en echt zo rustig en aardig. Ben echt benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:25
Is het een rare gedachte dat Ajax ergens een deurtje voor Feyenoord heeft geopend bij de aankoop van die Jahanbakhsh. Dit als soort van extraatje omdat Berghuis is overgenomen voor een habbekrats.

Normaal gesproken heeft Feyenoord helemaal niks te zoeken in Engeland op de transfermarkt.

Maar goed, Feyenoord heeft een prima aankoop gedaan.

[ Voor 2% gewijzigd door Outerspace op 19-07-2021 09:17 . Reden: Naam aangepast ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Xavi94
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 22-06-2022
mavaros schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:14:
Is het een rare gedachte dat Ajax ergens een deurtje voor Feyenoord heeft geopend bij de aankoop van die Johambachs. Dit als soort van extraatje omdat Berghuis is overgenomen voor een habbekrats.

Normaal gesproken heeft Feyenoord helemaal niks te zoeken in Engeland op de transfermarkt.

Het zal voor jouw misschien als een verrassing komen maar de wereld draait niet om Ajax. Berghuis verdiende voor Feyenoord begrippen ongelooflijk veel salaris en dat gaat nu naar Alireza.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt dat ze bij Brighton de telefoon pas opnamen nadat Frank Arnesen deze foto op de mail had gezet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5sH78QJllXV2JJFe6zQNxu7yqu8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bSzSwIk5sekDZ4cRURM1KjE0.png?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:42

Vos

AFCA

Is het een rare gedachte dat Ajax ergens een deurtje voor Feyenoord heeft geopend bij de aankoop van die Johambachs. Dit als soort van extraatje omdat Berghuis is overgenomen voor een habbekrats.

Want Berghuis haalden ze niet uit Engeland?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• remco112

:F

Fijn dat je toch nog even vermeld dat Feyenoord een prima aankoop heeft gedaan. En dat allemaal dankzij het grote Ajax!!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Ik hoorde dat hij als eerbetoon zijn naam heeft veranderd naar Alireza Jahanbax waardoor hij komend seizoen met A. Jax achterop zijn shirt speelt :+

On: zeker een prima aankoop overigens! En in principe fijn dat hij gekocht is i.p.v. een relatief dure huurconstructie à la Til.

[ Voor 31% gewijzigd door ilhanko op 18-07-2021 09:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Vanaf seizoen 2011/12 tot en met nu 11 transfers vanuit Engeland naar Feyenoord vs 8 transfers vanuit Engeland naar Ajax. Het is goed dat Feyenoord hun netwerk beschikbaar stelt aan Ajax om zo ook wat transfers te verwezenlijken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:14:
[...]

Vanaf seizoen 2011/12 tot en met nu 11 transfers vanuit Engeland naar Feyenoord vs 8 transfers vanuit Engeland naar Ajax. Het is goed dat Feyenoord hun netwerk beschikbaar stelt aan Ajax om zo ook wat transfers te verwezenlijken :+
Ik mag hopen van niet... Op Fer, Berghuis en de huur van Guidetti na allemaal mislukte transfers...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:54:
[...]

Ik mag hopen van niet... Op Fer, Berghuis en de huur van Guidetti na allemaal mislukte transfers...
Details details :+

Maar als je dan puur gaat kijken naar het "netwerk" van Ajax kom je bij die 8 spelers uit op 3 spelers met een verdleden bij Ajax, 3 met een verleden in de Eredivisie en vanuit de prestaties zal er vast al wel eens contact geweest zijn. Dan houd je B. Traoré en Sanogo over.

Bij Feyenoord overigens eenzelfde beeld. 3 met een verleden bij Feyenoord, 4 met een verleden in de eredivisie waar ook contact geweest zal zijn. Kelly met zijn connectie met Stam en dan blijf je zitten met 3 spelers.

Beide netwerken zijn op basis van historische transfers van Engeland naar Nederland niet bijzonder sterk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:05:
[...]

Details details :+

Maar als je dan puur gaat kijken naar het "netwerk" van Ajax kom je bij die 8 spelers uit op 3 spelers met een verdleden bij Ajax, 3 met een verleden in de Eredivisie en vanuit de prestaties zal er vast al wel eens contact geweest zijn. Dan houd je B. Traoré en Sanogo over.

Bij Feyenoord overigens eenzelfde beeld. 3 met een verleden bij Feyenoord, 4 met een verleden in de eredivisie waar ook contact geweest zal zijn. Kelly met zijn connectie met Stam en dan blijf je zitten met 3 spelers.

Beide netwerken zijn op basis van historische transfers van Engeland naar Nederland niet bijzonder sterk
De netwerken zijn er denk ik wel, de financiele capaciteit echter niet. De PL teams bieden de talenten lachend een salaris waar Ajax en Feyenoord niet aan kunnen of willen voldoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:44

Quad

Doof

@ephymerous Van harte! 🎉

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Mark31 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 10:01:
Veel te weinig lengte, dat kan echt niet

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Heeft Ajax toch weer mooi de halve wereldtop afgetroefd: https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=391211 ;)

Pagina: 1 ... 11 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022