Nu je het zegt...
Was ook automatisme omdat je aangaf dat de garage niet geïsoleerd is/wordt vanuit de bouw, dan willen veel bouwers hier ook niet aan (doorgang woning-garage)
Ik heb zelf ook gedacht aan punt 1, maar dan zit de leiding wel op een ongeisoleerde muur. Ik ga die muren niet isoleren.
Je kunt ook nog overwegen om evt. alleen een koudwater-leiding te (laten) plaatsen en evt. met een klein boilertje te gaan werken, vermoedelijk ook iets minder legionella kansen als het niet veel gebruikt wordt

Waar zou je zelf je wasbak willen plaatsen dan? Als je evt. werkt met opbouw waterleiding dan kan dat spul ook geïsoleerd worden waar nodig.
Evt. kunnen 2 of 4 ook nog, de anderen zou ik al snel af laten vallen.
Punt 3,5,6 zitten allemaal langs de mooie lange muur waar je evt. kasten of iets als een werkbank oid kunt plaatsen, die kans ontneem je al als je daar je afvoer + waterleiding laat plaatsen.
Ik keek voor punt 2 verkeerd, en dacht dat de LWP pomp (binnenunit) bij 2 kwam, maar die komt buiten.
Nadeel is wel dat het dan in de hoek komt, en dat je eigenlijk niet makkelijk wat langere voorwerpen kunt afspoelen onder de kraan wanneer nodig (zonder van alles te draaien etc).
Punt 4 is wel mooi naast de deur, maar dat hoekje is ook een ideaal hoekje om b.v. een kapstok en schoeisel rek te plaatsen voordat je de woning betreed (is anders imho een dood hoekje). Die kans ontneem je al deels dus als hier je wasbak geplaatst gaat worden.
Dus ja ik blijf bij punt 1, mooi vlak naast de buitendeur, vrije ruimte eromheen zodat je langere voorwerpen kunt spoelen wanneer nodig, je zit niet direct bij de doorgang naar de woning zodat iemand direct "last" van je hebt als je aan het spoelen bent.