Dat ziet er wel machtig vreemd uit, vraag me af wie zoiets bedenkt.Qocel schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:30:
[...]
Eerder heb ik bovenstaande vraag gesteld hier en jullie kwamen met een aantal goede adviezen. Het zat ons dwars en daarom hebben we er toch werk van gemaakt. De architect had het oorspronkelijk anders bedacht en wijst naar de ontwikkelaar die dit gewijzigd heeft. Inmiddels zijn we via de makelaar en de aannemer met een aanpassing bezig. Wordt vervolgd.
Alleen bij het puzzelen naar een logische indeling viel ons ineens iets anders op. De badkamer deur zit deels boven de trap. Dit is wat mij betreft onacceptabel, want naast onhandig ook nog eens heel gevaarlijk. Nu heb ik hier zojuist een mail over gestuurd en wacht op reactie. Ik kan me voorstellen dat dit ook helemaal niet mag, maar de tekening is wel overal doorheen gekomen (vergunning, Woningborg). Ik kan er alleen niet echt iets over vinden. Iemand die hier meer vanaf weet?
[Afbeelding]
Of het volgens bouwregels allemaal mag weet ik niet, maar zou het ook niet accepteren, de hele indeling komt wel een beetje vreemd op me over,