Wij hebben het inregelen laten uitvoeren bijVendetta_X schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 15:15:
[...]
welke partij heeft dat bij jullie gedaan? Ons rapport is ook niet correct en we zitten ook met vrij hoge CO2 waarden in de slaapkamers. Zag dat je al snel €300-400 kwijt bent. Voor zo'n bedrag ben ik wel op zoek naar 'zekerheid' dat het dan ook echt goed staat.
Members only:
Veel offertes toen opgevraagd, echter bleef het bij veel ofwel vaag wat ze exact deden qua inregelen, of het was het inregelen van ventielen.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Bij deze partij was expliciet in de offerte opgenomen dat ze ook in de WTW (Orcon) zelf aan de slag gingen, met dipswitches en flow-instellingen. Zeker ook omdat ik zelf met de dipswitches heb gespeeld, vond ik het belangrijk dat het WTW deel ook goed werd ingeleerd.
Zijn bijna 5 uur bezig geweest, al heb ik ook gelijk een algehele schoonmaak van het WTW systeem gedaan, om het nog aanwezig bouwstof, etc. eruit te halen.
Bij oplevering foto's van voor en na ontvangen, van de kanalen, dipswitches, binnenkant WTW, inclusief rapport.
Maar dikke disclaimer; volgens onze meter is het Co2 in de slaapkamer een dikke prima nu, terwijl de WTW op lage toeren draait (nog steeds Co2 gestuurd). Ik heb er echter geen kaas van gegeten en kan dan ook niet controleren/staven of bovenstaande partij alles perfect heeft gedaan.