Als je lid bent van VEH kan je dit bij hun juridisch team neerleggen. Zeker om de buren aansporen om hetzelfde te doen zodat kenbaar wordt (bij VEH) dat dit om een heel blok gaat._dizzy_ schreef op maandag 16 juni 2025 @ 10:27:
Dan als laatste vraag, gezien de omschrijving, had ik kunnen weten dat het om exact dit soort wanden ging?
Pas na de klachten van het hele blok hebben ze de file van de binnenwanden in de portal gezet, iedereen ging er van uit, dat de wanden in elk geval volledig dicht zouden zijn.
Als in, kunnen we hier iets mee, of dikke pech?
Evenwel kan je ook je rechtsbijstand aanspreken met de vraag of zij naar de documentatie kunnen kijken die op moment van tekenen voorhanden was.
—-
Kritische kantnoot: je kan een antwoord terugkrijgen dat dit simpelweg voldoet en afwerking voor eigen rekening is. Er is volgens mij vrij weinig tot geen discussie mogelijk wat betreft materialen en keuzes, in projectbouw.
Hoe staat het op je bouwtekening? Ik neem aan dat de binnenmuren met een bepaald lijntje zijn aangegeven en in de legenda terug is te vinden wat voor wand het is?