Wij zijn bijna klaar met onze keuzes maar twijfelen nog over de plaatsing van onze verdeler vloerverwarming op de 1e verdieping. Standaard staat hij op de overloop en staat daar functioneel prima, maar niet de meest fraaie oplossing. Nu hebben we twee alternatieven bedacht, aangegeven door de rode vierkantjes hieronder:
A. In de gangkast laten plaatsen. Grootste nadeel is dat de aanliggende (grote) slaapkamer dan later nooit meer in 2 slaapkamers te splitsen is, of je moet altijd langs die vloerverdeler lopen.
B. Onderin de hoek van de grote slaapkamer plaatsen. Vind ik esthetisch wel een mooie oplossing, zeker met een degelijke omkasting. Alleen moet de verdeler dan wel echt stil zijn, maar ik begrijp dat dit wel het geval is.
(En optie C. niet zo zeuren en die verdeler gewoon op de overloop laten staan
)
Iemand nog tips/inzichten/dingen die ik over het hoofd zie? Dank!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
A. In de gangkast laten plaatsen. Grootste nadeel is dat de aanliggende (grote) slaapkamer dan later nooit meer in 2 slaapkamers te splitsen is, of je moet altijd langs die vloerverdeler lopen.
B. Onderin de hoek van de grote slaapkamer plaatsen. Vind ik esthetisch wel een mooie oplossing, zeker met een degelijke omkasting. Alleen moet de verdeler dan wel echt stil zijn, maar ik begrijp dat dit wel het geval is.
(En optie C. niet zo zeuren en die verdeler gewoon op de overloop laten staan
Iemand nog tips/inzichten/dingen die ik over het hoofd zie? Dank!