Nou, zo extreem is het ook weer niet bij ons. Maar ik ben gewend, vanuit mijn eigen werk, dat je altijd reacties geeft binnen max een dag of 2. Ik hoor nu een paar weken niks, krijg ik een optietekening, stuur ik reacties op en dan is het weer stil.Tiuri schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 17:26:
[...]
Hier trigger ik heel hard op.
- Telefonisch: Onbereikbaar. Meerdere weken achter elkaar dagelijks gebeld, ik krijg gewoon niemand bij de kopersbegeleiding te spreken.
- Online portal: In december/januari heb ik letterlijk bijna 2 maanden moeten wachten op simpele antwoorden. Reden: "Jullie fase is nog niet actief bij ons dus heeft geen prioriteit". Inmiddels moet ik over 8 dagen al het meerwerk doorgeven. Ik heb de KOA in juli 2024 getekend.. De laatste 3 weken heb ik nu 2x een reactie gehad waar een aantal vragen beantwoord worden maar een hele hoop ook wordt doorgeschoven naar "weten we niet", "kunnen we niet zeggen", "komen we op terug" en de allermooiste was toch wel toen ik vroeg om de diameter van een waterleiding die naar zolder wordt gebracht. Dat kunnen ze niet beantwoorden want: "Op dit moment beschikken wij niet over deze gegevens; dit moet allemaal nog uitgeëngineerd worden". Mooi. Er werd zovaak als standaard antwoord echter ook gegeven "meneer dit is projectmatige nieuwbouw, wij doen niets buiten de optielijsten om". Wat een clowns[/rant]
Heb nu weer een totaaloverzicht gestuurd voor alle opties en de opmerkingen op tekening gezet.
Ik vraag me dan ook af, als de kopersbegeleiding tekort schiet in het juist verwerken intern en er mist iets hoe je dat dan oplost als ze beginnen.
Voorbeeld; mantelbuis onder berging door van voor naar achtertuin nu gevraagd, dit is in principe een fase 1 item maar geen standaard geprijste optie. We moeten dit wel 20-2 uiterlijk ingediend hebben.
Telefonisch ook al een bericht achter gelaten maar nog niet teruggebeld vandaag overigens
[ Voor 8% gewijzigd door Sincere1983 op 12-02-2025 17:49 ]