Ik wordt een beetje moe van onze projectontwikkelaar. X aantal zonnepanelen afgesproken, omdat meer echt niet zou passen. Uiteindelijk na het tekenen van alle documenten gehoord dat er toch 7 meer oppassen .. afijn ik blij. Ik zou direct het nieuwe papierwerk krijgen en dat was dat.
3 maanden en veel maitjes later nog steeds niets, niet eens een "we zijn er mee bezig". Gewoon volledige stilte vanuit het klimaatsysteem-bedrijf. kopersbegeleiding mailt af en toe wat maar lijkt ook niet echt even de telefoon te willen pakken.
Het klimaatbedrijf is ook nog eens 50% van de projectontwikkelaar qua eigendom.
dit gedoe icm hun google reviews (1.5 ster, 35 review), doen mij nu al bidden dat onze warmtepomp geen issues gaat hebben.
3 maanden en veel maitjes later nog steeds niets, niet eens een "we zijn er mee bezig". Gewoon volledige stilte vanuit het klimaatsysteem-bedrijf. kopersbegeleiding mailt af en toe wat maar lijkt ook niet echt even de telefoon te willen pakken.
Het klimaatbedrijf is ook nog eens 50% van de projectontwikkelaar qua eigendom.
dit gedoe icm hun google reviews (1.5 ster, 35 review), doen mij nu al bidden dat onze warmtepomp geen issues gaat hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door jessy100 op 07-09-2021 17:04 ]