Qupie1 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 11:53:
@
Farmerwood @
Pannencouque
Jullie geven aan dat de kwaliteit van behang bij Maxdebehanger niet top was, en dat verwacht werd dat behangklaar opgeleverd zou worden.
Zijn jullie er ontevreden over? Wij zijn aan het twijfelen om het bij maxdebehanger of bij onze aannemer te laten doen. het scheelt een goeie 2500 euro dus het mag ook best ietsje minder zijn.
Ik zou graag weten waarom jullie het prima maar niet top noemen
Grappig om te zien dat er zo veel mensen uit lent en omstreken hier op het forum zitten!
Puur inhoudelijk over het werk:
Ze claimen dat ze alles netjes schuren en vullen waar nodig, maar dat doen ze niet (altijd). Wij hebben op sommige plekken dus toch nog wat oneffenheden zitten waarvan ze vooraf hebben geclaimd die wel weg te werken. Ik ben qua werk niet zozeer ontevreden gezien de prijs, maar had graag een paar honderd euro meer betaald als het dan helemaal strak was geweest. De vraag is echter of een andere partij het voor die paar honderd/duizend euro meer niet net zo had achtergelaten als nu. Dan is Max prima concurrerend en leveren zijn jongens gewoon prima acceptabel werk.
Daarnaast nog een sfeerplaatje:
Eén van hun medewerkers die ik later nog een keer buiten het werk om sprak, gaf ook aan dat Max belooft meer te doen dan ze daadwerkelijk doen - dat zou niet passen in het uurtarief. Dat vind ik niet transparant.
Los daarvan speelt nog wat hearsay over hoe ze omgaan met hun zzp'ers en heb ik gezien hoe Max zich opstelt tijdens het werk; ik ben daar niet zo van gecharmeerd.
Zijn planner vond ik dan wel weer grappig, Stina. Lekker eenvoudig, niet te moeilijk. Maar geen ster in de communicatie - je moet wel zelf goed de vinger aan de pols houden.
Het geheel zorgt ervoor dat ik een volgende keer heel goed zou gaan vergelijken qua prijzen. Als er een andere partij met goede recensies is die niet veel duurder is, zou ik wellicht daarvoor gaan. Of ik zou wat van zijn jongens inhuren voor hun eigen tarief en met duidelijke afspraken over de kwaliteit van het te leveren werk.
Maar dat heeft te maken met het totale plaatje en niet zozeer omdat één onderdeel echt slecht is. Ik kan me ook voorstellen dat anderen op die vlakken allemaal prima tevreden zijn.