Wanneer in het nieuwbouwproces hadden jullie inzicht in de verwachtte opbrengst van jullie pv-panelen?
Zijn er toevallig leden die al in het bouwproces hebben gezorgd dat hun BENG woning een nul-op-de-meter woning werd?
In ons geval levert dat ook direct een lagere rente op.
Ik probeerde al vóór het tekenen iets meer duidelijkheid te krijgen over opbrengst. Nou was dit geen dealbreaker, maar ik hoop wel iets meer inzicht te krijgen, ik neem aan dat ze dit al berekend hebben om uberhaupt het behalen van de BENG norm te kunnen bepalen.
Misschien zie ik iets over het hoofd? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Zijn er toevallig leden die al in het bouwproces hebben gezorgd dat hun BENG woning een nul-op-de-meter woning werd?
In ons geval levert dat ook direct een lagere rente op.
Bron MilieucentraalWil je een nieuwbouwwoning kopen? Ga dan voor een woning die al bijna energieneutraal is. Overleg met de bouwer welke extra maatregelen je kunt nemen om je huis volledig energieneutraal te maken.
Ik probeerde al vóór het tekenen iets meer duidelijkheid te krijgen over opbrengst. Nou was dit geen dealbreaker, maar ik hoop wel iets meer inzicht te krijgen, ik neem aan dat ze dit al berekend hebben om uberhaupt het behalen van de BENG norm te kunnen bepalen.
Misschien zie ik iets over het hoofd? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Mitsubishi SUZ-SWM60 VA warmtepomp / PV Zuid: 3805WP / Noord: 830WP / Orcon MaxComfort-500 WTW