Heel eerlijk, volgens mij kwam jij ook niet altijd aangekondigd 3 dagen van tevoren op de bouw of wel?Toppe schreef op donderdag 14 april 2022 @ 00:14:
[...]
Vriendjes? Nee.
Heb ze twee weken geleden een mail gestuurd dat ik 3 dagen voordat ze lang willen komen op de hoogte gebracht wil worden. Ze komen nu te pas en te onpas aan kakken en worden geïrriteerd als je ze niet binnen laat.
Amper een week later staat hij (naar wie de mail is verstuurd) de erfgrens uit te zetten… dikke drama om die kerel van ons erf af te krijgen want hij vond dit wel makkelijk.
Uiteindelijk nadat ik een telefoontje had gepleegd koos hij eieren voor z’n geld en is hij snel vertrokken.
Ik snap dat ik mee moet werken aan herstel maar ze doen nu gewoon wat hun uitkomt en daar heb ik weinig zin in. Prima dat je wat komt herstellen, maar meld het even op voorhand. Dat werkt in voordeel van ons beide. Aannemer weet dat ze niet voor lucht rijden en ik weet wat (en wanneer) ze komen herstellen.
Als je thuis bent en zij hebben een gaatje om langs te wippen om punten van de oplevering te fixen is dat toch geen enkel probleem? Tenzij ze om half 9 in de avond op de stoep staan natuurlijk
Onze aannemer gaf een belletje in de ochtend dat ze die dag langs zouden komen om X te doen, ik heb zelfs gezorgd dat ik er zeker was om die punten gewoon weggepoetst te krijgen.
Mijn aannemer was ook zeer schappelijk tijdens de bouw dus ben ik dat ook geweest na oplevering.
[ Voor 9% gewijzigd door GeeMoney op 14-04-2022 07:56 ]