ehm.. huh?
De tijden op Medium gaven het al een beetje weg, op Soft dus erg snel. Dat gaat sowieso weer spannend worden tussen HAM en VER straks in Q.sjaool schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:51:
Lekker hoor VER en het was volgens mij niet eens zo'n erg goed rondje.
Waiting on the world to change
Je laat jezelf zo in je kaarten kijken door dat zo te janken over de boardradio.Novarion schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:46:
[...]
Dat is ook echt zo.![]()
Volgens mij was die schouders tegen schouder (in Imola?) ook wel een opzetje.
"Gedraag je jonkie, ik ben de WC."
En dan bij interviews weer poeslief.
Ze doen het ook meer om de wedstrijdleiding er op attent te maken.werphengel schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:53:
[...]
Je laat jezelf zo in je kaarten kijken door dat zo te janken over de boardradio.
"When you grow up your heart dies"
Doen ze expres om aan Race Control te laten weten dat steeds dezelfde in de weg rijdt.werphengel schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:53:
[...]
Je laat jezelf zo in je kaarten kijken door dat zo te janken over de boardradio.
Waiting on the world to change
Dat rondje deed me deugd. Een bijna cleane ronde en op P1. Nog geen kwalificatie natuurlijk maar geeft deze burger moed
In dit geval ging het toch om het feit dat HAM weer achter VER zat in S3?pinda powerrr schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:54:
[...]
Doen ze expres om aan Race Control te laten weten dat steeds dezelfde in de weg rijdt.
Daar irriteerde VER zich aan.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Hmm ja... Inderdaad... Kan twee kanten opNovarion schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:51:
[...]
Ja vertel het me maar, haha.
Ik heb die shot 10x opnieuw bekeken maar kan er geen wijs uit halen.
Max kijkt eerder langs hem, dus je zou zeggen dat Lewis hem even om aandacht vraagt door zijn elleboog op te zetten.
YouTube: Hamilton and Verstappen Come to Blows #ImolaGP #Shorts
Die Perez moet wel even aan de bak.
Hoop echt dat hij in de kwalificatie 4e of 5e kan worden want voorlopig zit hij er helemaal naast met de tijden
Hoop echt dat hij in de kwalificatie 4e of 5e kan worden want voorlopig zit hij er helemaal naast met de tijden
VER is klaar, de handschoenen gaan uit...
copy paste data van max zou ik zo zeggen voor hemd-vine schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:55:
Die Perez moet wel even aan de bak.
???Roybs schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:57:
AAAAAAAAAA GEWELDIG
Gaat het?Roybs schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:57:
AAAAAAAAAA GEWELDIG
Ik vrees dat het morgen starten op soft wordt voor hem want anders wordt het heel krap om Q2 door te komen.Sniffels schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:57:
[...]
copy paste data van max zou ik zo zeggen voor hem
Misschien is er gedrags- en houdingen psycholoog aanwezig in het topic?
Die prikken vast door dit soort acties heen.
Zijn stream loopt 10min achter, hij ziet nu dat max op 1 staat
Het lijkt allemaal lekker dicht op elkaar te zitten. Tussen P4 en P13 zit maar 0,3. Lekker hoor!

PSN: xMaurice93
Onboard zag er prima uit hoor, wat overstuur in de laatste bocht maar daar zijn de achterbanden dan wel lekker heet.sjaool schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:51:
Lekker hoor VER en het was volgens mij niet eens zo'n erg goed rondje.
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
Volgens mij doet hij dat al veel of gedeeltelijk.Sniffels schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:57:
[...]
copy paste data van max zou ik zo zeggen voor hem
In Imola vroeg hij ook alle motor standen die max had en vloog er toen zelf af.
Hoop echt niet dat dit coureur nr. 3 gaat worden die compleet door het ijs zakt naast Max.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Die AWS modellen blijven ook dieptreurig. Het lijkt niet veel meer te zijn dan beste sectortijden optellen en hier een score aan te verbinden. Dit weekend gaat het ook werkelijk alle kanten op.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Laten we eerlijk zijn, zowat alles wat ze daarvan hebben toegevoegd is erg zwak.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 13:00:
Die AWS modellen blijven ook dieptreurig. Het lijkt niet veel meer te zijn dan beste sectortijden optellen en hier een score aan te verbinden. Dit weekend gaat het ook werkelijk alle kanten op.
Met als toppunt dat "chance of a overtake" percentage

Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
HAL9000 is nog ver wegDaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 13:00:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Vergeet AWS, wij hebben @f1bythenumbers .DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 13:00:
Scheelt dat wij als echte f1 kenners deze graphs helemaal niet nodig hebben! t.net Heer en Meester van de statistieken.cfeijt schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 13:02:
[...]
Laten we eerlijk zijn, zowat alles wat ze daarvan hebben toegevoegd is erg zwak.
Wacht, jij besteedt daar aandacht aan?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 13:00:
Wat mij betreft is het gerommel in de marge om neppe spanning te krijgen in de race.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
bij aanvang van FP3 is dit
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik gruwel daar ook echt van. Het klopt vrijwel nooit. Het is misleidend en verwarrend voor de meeste kijkers die gewoon de race willen en constant geconfronteerd worden met onzin. Soms is het ook ronduit dom voor mensen die meer geïnvesteerd zijn en zelf graag zaken volgen. Je kan het niet zo versimpelen tot een domme score.cfeijt schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 13:02:
[...]
Laten we eerlijk zijn, zowat alles wat ze daarvan hebben toegevoegd is erg zwak.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Durven we al een voorspelling te maken voor pole, winst en fastestlap?
Ik zat aardig naar winst en pole voor Lewis, maar Max laat zich gelukkig goed zien in VT3.
Snelste voor Bottas? Als in Lewis en Max vechten bovenin, en Bottas weer even de tijd nemen voor een snelle ronde.
Ik zat aardig naar winst en pole voor Lewis, maar Max laat zich gelukkig goed zien in VT3.
Snelste voor Bottas? Als in Lewis en Max vechten bovenin, en Bottas weer even de tijd nemen voor een snelle ronde.
Smiling as the shit comes down...
Weet niet wie deze graph heeft gemaakt maar er mag wel even naar de spelling gekeken worden omtrent Yuki Tsunoda
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Niet online
Max, Max, Max.Novarion schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 13:06:
Durven we al een voorspelling te maken voor pole, winst en fastestlap?
WTF is er met Juki Cunoda zijn auto zeg? Wie is dat eigenlijk?
Juki Cunoda lijkt me een oost europese manier van spelling ? Tenminste als ik google moet geloven.
Smiling as the shit comes down...
Vrije training 3 moeten missen ivm sporten zoontje. Hoe staat eea ervoor? Zie dat Max weinig heeft gereden, Lewis irritant was en Kimi een lekke band?
Mijn boefje is liev!
Dat zou zeker kunnen, bron is een Tsjech,ScrooLoose schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 13:09:
Juki Cunoda lijkt me een oost europese manier van spelling ? Tenminste als ik google moet geloven.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:31
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Max en Hamilton gaan strijden voor de pole en overwinning dat lijkt mij een eenvoudige conclusie. Ferrari is overigens positief dat ze dichterbij komen.
De druk op Bottas wordt zo ook groter net als Perez.
De druk op Bottas wordt zo ook groter net als Perez.
Ik hoop eigenlijk weer op een dikke pole zoals in Bahrein, even los met 3-4 tienden.
Vrije trainingen zeggen niets...rik86 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 13:24:
1 en 2 zijn VER en HAM, op basis deze training ligt de 3e plek echt open
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Qualificatie ook niet.
* Illegal_Alien duikt weg.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
De race ook niet, het seizoen, daar gaat het omIllegal_Alien schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 13:42:
[...]
Qualificatie ook niet.De race wel.
* Illegal_Alien duikt weg.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Q is wel belangrijk hier, want met de laatste aanpassingen is het helemaal een drama met inhaalmogelijkheden :-/
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ben benieuwd straks. VT3 blijkt sinds het verbod op het tussentijds aanpassen van de motorinstellingen een goede indicator voor Q3. Zal dus weer spannend worden tussen Max en HAM.
Vermoed dat er morgen op rood gestart gaat worden. Geel is denk ik teveel risico op uitschakeling in Q2. Daarom misschien ook de longrun op rood van Max. Wellicht rood-geel-rood morgen?
Vermoed dat er morgen op rood gestart gaat worden. Geel is denk ik teveel risico op uitschakeling in Q2. Daarom misschien ook de longrun op rood van Max. Wellicht rood-geel-rood morgen?
Zaterdagmiddag, de boodschappen zijn binnen, regen op de ramen, gordijnen dicht.
Laat de kwalificatie maar beginnen.
Gaat er nog iets gebeuren met Mazepin? Code rood misschien. Safety barrier reparatie?
[ Voor 18% gewijzigd door Pierre op 08-05-2021 14:55 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Op naar de VERHAMBOT!nachtnet schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 14:47:
Zaterdagmiddag, de boodschappen zijn binnen, regen op de ramen, gordijnen dicht.
Vorig jaar alle Q's op rood.CF230 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 14:24:
Ben benieuwd straks. VT3 blijkt sinds het verbod op het tussentijds aanpassen van de motorinstellingen een goede indicator voor Q3. Zal dus weer spannend worden tussen Max en HAM.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
VERPERBOT
Komop zeg.... beetje het kampioenschap openhouden graag
10 minuten vertraging... Wordt krap met de voetbalwedstrijd hierna op Ziggo...
[ Voor 6% gewijzigd door wontcachme op 08-05-2021 14:59 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Wou net zeggen...PalingDrone schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 14:58:
[...]
VERPERBOT
Komop zeg.... beetje het kampioenschap openhouden graag
VERPERNOR is ook goed heur...
Gewoon verder op kanaal 13 en Ziggo Sport Racing. De nabeschouwing is sowieso al op kanaal 13.wontcachme schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 14:58:
10 minuten vertraging... Wordt krap met de voetbalwedstrijd hierna...
en Formule E, op Monacowontcachme schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 14:58:
10 minuten vertraging... Wordt krap met de voetbalwedstrijd hierna...
die start expres al 4min later (16.04) zodat het niet met F1 in de knel komt
Moet dat ook nog op dit circuit dan?wontcachme schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 14:58:
Kijk die Masi dan, ik wil ook wel zo’n auto van de zaak.
Ik wil die Aston Martin waar Bernd in rond mag rijden wel hebben. Probleem is dat hij mij wat te duur is in de houderschapsbelasting en verzekering.JeroenTheStig schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 14:59:
HAMVERBOT is mijn voorspelling.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:31
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Als je het hebt op Racing kijken dan wordt het sowieso niet onderbroken.wontcachme schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 14:58:
Blij dat ik op tijd ben, is het 10 minuten vertraagd

Morgen wordt een uitdaging om te kijken, maar dat is voor morgen.
Fijne kwalificatie allemaal
Vind de wat vroegere races en qualys toch wat fijner moet ik zeggen. Zo halverwege de middag heb ik toch t gevoel dat ik weinig uit de dag haal...
Ik word te oud
Ik word te oud
Signature
Maar hij moet wel zelf rijden. Al is dat misschien ook geen straf met zo een auto.JeroenTheStig schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 14:59:
Ah tnx, die gaan we daarna lekker kijken.basvn schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 14:59:
[...]
en Formule E, op Monaco
die start expres al 4min later (16.04) zodat het niet met F1 in de knel komt
Die geven ze niet door bij Canal Digitaalsjaool schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 14:59:
[...]
Gewoon verder op kanaal 13 en Ziggo Sport Racing. De nabeschouwing is sowieso al op kanaal 13.
Ziggo heeft er haast mee
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Een auto moet je sowieso zelf rijden. Dat moet je niet door een computer of een ander laten doen.Transportman schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:02:
[...]
Maar hij moet wel zelf rijden. Al is dat misschien ook geen straf met zo een auto.
Het is een circuitwagen, wegenbelasting en (verplichte) verzekering zijn niet nodig. (je mag er dan niet mee naar het werk rijden.)sjaool schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:00:
[...]
Ik wil die Aston Martin waar Bernd in rond mag rijden wel hebben. Probleem is dat hij mij wat te duur is in de houderschapsbelasting en verzekering.
Kan niet kijken dus hier maar de kwali volgen. Ben benieuwd.
7:00 races zijn het fijnste. Heb je de rest van de dag nog over. Deze tijd en een avond race vind ik eigenlijk niks. Maar goed.BMW_M3 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:01:
Vind de wat vroegere races en qualys toch wat fijner moet ik zeggen. Zo halverwege de middag heb ik toch t gevoel dat ik weinig uit de dag haal...
Ik word te oud
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gelukkig 10 minuten vertraging. Hier was M. Senna gecrashed en Nikki onze jongste had wat lekkage en een snelle pitstop nodig.
Hopelijk kiest RBR/Honda voor een goede engine mapping. Volgens mij waren ze daar vorige race te voorzichtig mee.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Is het te spannend voor je? 🤡hoevenpe schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:04:
Kan niet kijken dus hier maar de kwali volgen. Ben benieuwd.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Is het niet om 15:00u begonnen?nachtnet schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:05:
5 min nog.
Kan ik mij voorstellen. Vond het vroeger ook machtig dag slechts een klein deel van het veld over de finish kwam. Maar eigenlijk vind ik elke fase van de F1 ontwikkeling mooi, zolang het maar spannend is tussen de teams en deelnemers.BMW_M3 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:01:
Ik word te oud
Hebben ze de originele Banco Sabadell gesloopt?
Zag er vanuit de lucht anders uit. Die shortcut daar was me altijd een doorn in het oog..
Ook blijf ik de chicane en rukoplossing vinden
Zag er vanuit de lucht anders uit. Die shortcut daar was me altijd een doorn in het oog..
Ook blijf ik de chicane en rukoplossing vinden
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Nee, vakantiehuisje zonder Ziggo...alesandro_46 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:05:
Is het te spannend voor je? 🤡
Nee
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Eindelijk de kwali live volgen, de eerste 3 x dit jaar moest er arbeit verricht worden...
Let it begin!!
Let it begin!!
Asfalt lekker warm 44°C
De lekke band van Kimi in FP3 schijnt veroorzaakt te zijn door de camera in de curbstone die losgekomen was. Lekker dan!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Heb thuis nog een CI+ module met insteekkaart, heel retro...
Weer eens wat anders dan een putdekselPatrickC schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:10:
De lekke band van Kimi in FP3 schijnt veroorzaakt te zijn door de camera in de curbstone die losgekomen was. Lekker dan!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Yes let's go, gas op die lollie.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
MAZ, LAT, MSC zeker niet, RUS misschien? Wie gaat het vandaag niet/wel halen?
- DaniëlWW2
- Niet online
Williams en Haas zijn zoals altijd, de baan aan het voorbereiden voor de rest.
Dan kun je niet TV streamen op ziggogo.tv?hoevenpe schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:10:
[...]
Heb thuis nog een CI+ module met insteekkaart, heel retro...
Die gaan ook vaak nog voor een 3de runDaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:12:
Williams en Haas zijn zoals altijd, de baan aan het voorbereiden voor de rest.
Ik ben vooral benieuwd of PER Q3 op medium weet te halen aangezien ik denk dat de top dat sowieso gaat doen.
Zal wel een Alfa Romeo tussen zitten.nachtnet schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:11:
MAZ, LAT, MSC zeker niet, RUS misschien? Wie gaat het vandaag niet/wel halen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.