[F1 2021] Race 4 GP van Spanje Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 24 Laatste
Acties:
  • 77.817 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:20

JB

Cédric roelt!

Shinji schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:32:
[...]

Ik had hier het idee dat het in eerste instantie was om een crash te voorkomen. Maar dat RAI daardoor geïrriteerd was en hem er even voorbij knalde. Hij reed er half achter dus hij had ook iets in kunnen houden. Althans, zo kwam het op mij over :)
Zo was het ook ;) Kimi haalde gewoon rechts in bij verlaten pits :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

pro_6or schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:27:
[...]

Nog niet, hij heeft nog geen reserve bak. Dat wordt je eerste bak tijdens het 7e race weekend (meen ik). Tenzij je uitvalt, dan mag je gratis een nieuwe bak pakken.
De vrijdag bak is geen bak die onder de reglementen valt, die is altijd vrij.
(Anders dan het motoren reglement, voor de bak telling begint het event pas op zaterdag morgen)

[ Voor 11% gewijzigd door YakuzA op 07-05-2021 19:22 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Shinji schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:32:
[...]
Ik had hier het idee dat het in eerste instantie was om een crash te voorkomen. Maar dat RAI daardoor geïrriteerd was en hem er even voorbij knalde. Hij reed er half achter dus hij had ook iets in kunnen houden. Althans, zo kwam het op mij over :)
Hij haalde toch pas na de pitlane exit in?
In de F1 mag je gewoon rechts inhalen op de baan :+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:57
YakuzA schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 19:23:
[...]

Hij haalde toch pas na de pitlane exit in?
In de F1 mag je gewoon rechts inhalen op de baan :+
Nee hij haalde in de pits in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Shinji schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 19:24:
[...]

Ah, dat mag idd niet, tenzij de ander langzamer rijd dan de pit max etc.
Dat hij nog in de pitstraat inhaalde had ik iig niet gezien :)

[ Voor 17% gewijzigd door YakuzA op 07-05-2021 19:26 ]

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:55

Spotmatic

Ken sent me

Max op Facebook: I am pretty happy, we had quite a good day. The car seems competitive. We will try to improve to make sure that we are up there tomorrow #KeepPushing 🇪🇸 #SpanishGP

https://www.facebook.com/...62/posts/308177117344589/

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Zo, kunnen we dit ook weer begraven. :z
https://www.racefans.net/...e-in-practice-verstappen/

De teams gaan praten over de track limits. Er gaat dus niks gebeuren.
https://www.racefans.net/...ers-call-for-consistency/

Volgens Verstappen heeft Mercedes nog steeds een hybride voordeel. Dat komt overheen met wat er werd gezegd bij de weekend warm up op YT. Die zette Mercedes daarom nog bovenaan, Honda daarna die qua verbrandingsmotor niet onder lijkt te doen. Dan Ferrari en Renault laatste.
https://www.motorsport.co...oyment-advantage/6503825/

Perez neemt blijkbaar ook Verstappen zijn setup over als lijdraad.
https://www.motorsport.co...ting-lost/6503835/?nrt=54

Tsunoda zijn auto gaat uit nadat die over de kerbs ging.

https://streamable.com/e80gas

Vettel verloor wat van zijn auto.

https://streamable.com/keos5i

Haas lanceert weer eens een auto in het pad van een ander.

https://streamable.com/efaymb

Kubica eraf.

https://streamable.com/uq791a

Perez geblokkeerd door Ricciardo

https://streamable.com/txqf0m

Bottas moet uitwijken.

https://streamable.com/6k50wy

Leclerc is ook klaar met Mazepin.

https://streamable.com/bt68r2

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgeri
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-09 00:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:25
Ja, die mocht FP1 rijden i.p.v. Raikkonen

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@DaniëlWW2 Thanks, had de trainingen gemist maar ik ben weer helemaal bij zo.👍
Overigens toch wel een tikkie lomp van RAI om MAZ voorbij te steken in pitlane. Zal ie daar nog op aangesproken worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Hippocampus schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:19:
@DaniëlWW2 Thanks, had de trainingen gemist maar ik ben weer helemaal bij zo.👍
Overigens toch wel een tikkie lomp van RAI om MAZ voorbij te steken in pitlane. Zal ie daar nog op aangesproken worden?
Nee, maar dit mag volgens mij ook gewoon. Voorbij de lijn is het effectief het circuit. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:23:
[...]

Nee, maar dit mag volgens mij ook gewoon. Voorbij de lijn is het effectief het circuit. :)
Oh, maar zal ie daar niet te hard gegaan zijn dan? Ik neem aan dat MAZ op de limiter gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:13
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:23:
[...]

Hmm, deze discussie doet mij denken aan Max en een release in Monaco

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Hippocampus schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:25:
[...]

Oh, maar zal ie daar niet te hard gegaan zijn dan? Ik neem aan dat MAZ op de limiter gaat?
Tot de lijn is 80km/h. Zodra je eroverheen bent mag je alles doen. En Kimi is er voorbij gegaan want die zal waarschijnlijk geïrriteerd zijn geweest dat er een Haas voor zijn neus de pitbox uitreed. Dat doet Haas wel vaker en Kimi moet je dan echt niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
D-dark schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:27:
[...]

Hmm, deze discussie doet mij denken aan Max en een release in Monaco
Dat was een heel ander verhaal. Daar zag Verstappen, Bottas gewoon niet en raakte hem binnen de pitstraat. Dat is beoordeeld als een unsafe release. Het had niks te maken met dat Verstappen weg was nadat ze de pitstraat uitreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:27:
[...]

Tot de lijn is 80km/h. Zodra je eroverheen bent mag je alles doen. En Kimi is er voorbij gegaan want die zal waarschijnlijk geïrriteerd zijn geweest dat er een Haas voor zijn neus de pitbox uitreed. Dat doet Haas wel vaker en Kimi moet je dan echt niet hebben.
Nog eens gekeken en ik zie dat ze inderdaad al aan het einde waren.
Maar RAI neemt daar wel een risico met zo'n kerel als Mazepin. Voor hetzelfde geld heeft ie niks in de gaten en geeft ie ook gas en liggen ze beide in de kreukels 50mt verderop. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Hippocampus schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:34:
[...]

Maar RAI neemt daar wel een risico met zo'n kerel als Mazepin. Voor hetzelfde geld heeft ie niks in de gaten en geeft ie ook gas en liggen ze beide in de kreukels 50mt verderop. ;)
Ik denk dat het Kimi op dat moment weinig kon schelen. Het is Kimi.
Verder heb ik toch al een tijd in mijn achterhoofd dat er een moment kan komen dat een van de oude rotten er met Mazepin eraf vliegt als Mazepin iets doms doet. En ergens gok ik op Alonso. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:34

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Hippocampus schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:34:
[...]

Kimi gaat er in de pitlane al aan voorbij, duidelijk te zien dat hij helemaal de fast lane verlaat. MAZ trekt inderdaad erg langzaam op en Kimi zal gewoon na 2 meter al strak op de pitlimiter zitten en denken "WHAT THE HELL!?!"

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Helemaal vergeten. :$
Vorige race heeft RBR toch een flink upgradepakket gebracht met nieuwe bargeboards, vloer en diffuser. Met Verstappen zijn auto waren ze alleen in de weer met die flow viz verf. Het zou dus ook kunnen dat ze nog bezig zijn daarmee.

Maar als iemand het gebruikelijker interview morgen kan posten, dan graag. Kijken wat Verstappen zelf zegt over de vrijdag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 22:20:
Vorige race heeft RBR toch een flink upgradepakket gebracht met nieuwe bargeboards, vloer en diffuser. Met Verstappen zijn auto waren ze alleen in de weer met die flow viz verf. Het zou dus ook kunnen dat ze nog bezig zijn daarmee.

Maar als iemand het gebruikelijker interview morgen kan posten, dan graag. Kijken wat Verstappen zelf zegt over de vrijdag. :)
https://verstappen.com/nl/article/12049/
“We lijken competitief. Hoe competitief we morgen zullen zijn is altijd een vraagteken maar van onze kant zijn we redelijk tevreden, we willen altijd verbeteren en het beter doen, er gebeurde geen vreemde dingen vandaag. We moeten alleen zorgen dat we er morgen bijzitten.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Deze race iig nieuwe brake ducts bij RBR. Die zaten dan ook idd vol geverfd :)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:28:
[...]
Dat was een heel ander verhaal. Daar zag Verstappen, Bottas gewoon niet en raakte hem binnen de pitstraat. Dat is beoordeeld als een unsafe release. Het had niks te maken met dat Verstappen weg was nadat ze de pitstraat uitreden.
Jupz. Volgens mij hadden de stewards later ook aangegeven dat indien ze elkaar niet geraakt hadden, ze er ook geen unsafe release straf aan hadden gehangen.

PSN

Acties:
  • +41 Henk 'm!

• f1bythenumbers
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-07 16:05
Hello!

Just adding the usual charts that I post here =)

Afbeeldingslocatie: https://f1bythenumbers.com/wp-content/uploads/2021/05/gp4_fp2_top_10.svg
Afbeeldingslocatie: https://f1bythenumbers.com/wp-content/uploads/2021/05/gp4_fp2_botton_10.svg
Afbeeldingslocatie: https://f1bythenumbers.com/wp-content/uploads/2021/05/gp4_fp2_overall_plot.svg

As a new addition, I have created a detailed table with all the information from the FP2 session. As usual, the overall plot is interactive in my site, and the column "lap by lap" is interactive as well.

Afbeeldingslocatie: https://f1bythenumbers.com/wp-content/uploads/2021/05/spa_table-1.svg

I hope you guys enjoy it. If you have any doubts about the data then don't hesitate to ask.

F1pace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:38
f1bythenumbers schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 06:42:
Hello!

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

As a new addition, I have created a detailed table with all the information from the FP2 session. As usual, the overall plot is interactive in my site, and the column "lap by lap" is interactive as well.

[Afbeelding]

I hope you guys enjoy it. If you have any doubts about the data then don't hesitate to ask.
Mooie graphs
Ver deze keer niet zo constant als normaal. Ook opvallend dat merc het op mediums kan. Tot slot vind ik ook het verschil tussen alo en oco het bekijken waard. Zelfde band en aantal laps maar oco is veel constater.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Shinji schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 19:24:
[...]

Uiteindelijk dus niet, Kimi heeft hem na de lijn ingehaald, dus niet in de pits. Had ik het toch goed gezien :)
>> DaniëlWW2 in "[F1 2021] Race 4 GP van Spanje"

[ Voor 16% gewijzigd door YakuzA op 08-05-2021 08:36 ]

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:57
YakuzA schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 08:27:
[...]

Uiteindelijk dus niet, Kimi heeft hem na de lijn ingehaald, dus niet in de pits. Had ik het toch goed gezien :)
>> DaniëlWW2 in "[F1 2021] Race 4 GP van Spanje"
Nee idd, al begon die de inhaal actie volgens mij net voor de lijn, maar die kwam inderdaad veel eerder dan ik dacht :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Hier valt niet veel uit te halen. In ieder geval niet negatief.
[YouTube: 'Je moet hier wel op eerste rij kwalificeren' | Max Verstappen over Spanje | Formule 1 2021]

En voor de Ferrari fans wat ze allemaal hebben veranderd om die auto te verbeteren. Ik ben zelf ook benieuwt wat Ferrari gaat doen. Ze hebben waarschijnlijk nog een merkbare achterstand qua vermogen, maar als ze McLaren de baas zijn, dan moet die auto best goed zijn. Dit SF1000 chassis presteert in ieder geval niet meer als een SF1000. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwoon Joep
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:28
@f1bythenumbers

Well done m8 well done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
@f1bythenumbers Just being curious and wondering :>

But what's the deal with you posting all these (awesome) stats here on Tweakers every race? Do you you follow these topics? Do you understand what we're talking about?

Anyway, thanks for doing it though :D

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• f1bythenumbers
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-07 16:05
poor Leno schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:59:
@f1bythenumbers Just being curious and wondering :>

But what's the deal with you posting all these (awesome) stats here on Tweakers every race? Do you you follow these topics? Do you understand what we're talking about?

Anyway, thanks for doing it though :D
Google translate is pretty good nowadays. For some languages it works like crap but it's quite good at translating Dutch.

I like this site. Reddit is fine but they tend to deviate a lot from racing. Many posts are about art or random things related to F1 but not the technical aspect of it. This forum hits the right spot, not extremely technical but not just a bunch of pictures and memes.

Thanks for the nice comment by the way :)

F1pace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:20
Dat is niet zo moeilijk te verklaren. Barcelona is hét referentiecircuit. Als teams van een baan heel erg veel data hebben, dan is het deze. Er wordt jaarlijks geracet, en de vorige pre season sessies waren ook allemaal op Barcelona.

Verder is de tijd in de windtunnel beperkt. Dat kan je compenseren door op de baan met de flow viz aan de gang te gaan. Dat heeft in bijvoorbeeld Portugal weinig zin omdat je heel weinig data hebt.

Dus het is niet meer dan een aero test op een baan waarvan ze plenty referentie data hebben.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Stomme ik :+

Niks gezegd

[ Voor 73% gewijzigd door TrekDr0p op 08-05-2021 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
TrekDr0p schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 11:37:
VT begonnen??

MAZ meteen in de grindbak
Nee, FP2. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:31

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik verwacht dat het erg dicht bij elkaar ligt en het maar er net aan ligt wie het momentum heeft. Volgens mij waren ze gewoon even wat aan het proberen gisteren. Ziggo wou het erop schuiven dat Max geen goed rondje kon rijden op de rode band door verkeer etc. , maar Max was daar volgens mij niet op uit en weet wel wat ze aan het doen waren :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 16:45
f1bythenumbers schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 06:42:
Hello!

....

Well these charts confirm my feelings about free practice yesterday. It just wasnt enough on drivability and pure speed.
Looking forward to fp3. Jus to see what rbr and Max are coming up with. I hope the wind isnt going to be a factor. And hoping that the top is really close together.
I prefer multiple teams fighting for a podium.
Fp3 is going to be interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:53
Fijne VT3/P3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Kijk en daarom kijk ik uit naar die sprint races. De FP is begonnen en veel rijders zitten nog niet eens in hun wagen

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Echt niemand heeft haast met instappen zeg haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Jasphur schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:02:
Kijk en daarom kijk ik uit naar die sprint races. De FP is begonnen en veel rijders zitten nog niet eens in hun wagen
Niet erg spannend maar toch ook wel leuk om eens in de pitboxen te koekeloeren zo.
Gemoedelijke sfeer, nog even een beetje ouwehoeren over dit en dat. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 16:56

pinda powerrr

Slow down...

Jasphur schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:04:
Echt niemand heeft haast met instappen zeg haha.
Gaan ze dan ook de ouderwetse regels van sprintraces invoeren? Auto's op een rijtje, coureurs rennen en instappen maar! :P

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
pinda powerrr schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:05:
[...]

Gaan ze dan ook de ouderwetse regels van sprintraces invoeren? Auto's op een rijtje, coureurs rennen en instappen maar! :P
Bwoah dat zou vet zijn haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 13:29

ricardo246

Life's what you make it!

Jasphur schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:06:
[...]

Bwoah dat zou vet zijn haha.
5 minuten aan het klooien met hans, gordels etc en dan kunnen we los.
Erg vet -O-

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Alonso onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Hippocampus schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:05:
[...]

Niet erg spannend maar toch ook wel leuk om eens in de pitboxen te koekeloeren zo.
Ja is ook wel, maar daarvoor schakel ik mn tv niet in :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

ALO paars paars paars *O*

;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Wolff met z'n kinluier |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Laatst online: 05-09 13:48
F3 heeft de baan mooi kunnen inscrubben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Hippocampus schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:05:
[...]

Kun je nagaan dat ze hiervoor nog een half uur extra hadden. Terecht klagen van de fans, want de teams deden niks. Motor en materiaal sparen.
Nu met een uur tijd hebben we al meer actie, zou me niks verbazen als ze dit ook wel lukt in drie kwartier. Maar dan zal SKY wel gaan zeuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Perez naar buiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
PER en RIC ook op de baan nu

[ Voor 18% gewijzigd door Jasphur op 08-05-2021 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

pinda powerrr schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:10:
[...]

Kun je nagaan dat ze hiervoor nog een half uur extra hadden. Terecht klagen van de fans, want de teams deden niks. Motor en materiaal sparen.
Nu met een uur tijd hebben we al meer actie, zou me niks verbazen als ze dit ook wel lukt in drie kwartier. Maar dan zal SKY wel gaan zeuren :+
Dat is ook een beetje te danken aan de betrouwbaarheid, het gebrek aan kwalificatiemotoren en de limitaties op ontwikkelen. Dan weet je het wel na een paar rondjes op elke band. (het weer even buiten beschouwing gelaten)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
@poor Leno Alfa 1-2. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Het is in ieder geval al interessanter dan toen ze nog de hele dag aan het kwalificeren waren ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Nu op de baan:
RAI (1:19.732) S
GIO (1:19.368) S
PER (1:20.388) M
RIC (1:20.583) M
ALO (1:20.689) M
MSC (Out lap) S
MAZ (Out lap) S
SAI (Out lap) S
LEC (Out lap) S
VET (Out lap) M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
Is het tussen FP2 en FP3 ook parc ferme? waarom zou je zo laat naar buiten gaan als een ham-max-bot.

Straks een rode vlag en dan in het interview "ja de FP3 was niet ideaal"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
"Aan boord bij Ralf Schumacher"

:D

[ Voor 4% gewijzigd door Smultie op 08-05-2021 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max komt zoals traditie vereist na ongeveer 20 minuten, op mediums. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Mercedes gaat wel meteen voor de softs

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Het doet me deugd om te zien dat Ferrari op de weg terug lijkt te zijn. Hopelijk kunnen die ook tijdens de race wat meer aanhaken zodat we niet altijd dezelfde eenheidsworst hebben qua 1, 2 en 3. Daarnaast is LEC na HAM m'n favo coureur dus gun hem sowieso flink wat podiums :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
tweakduke schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:23:
Mercedes gaat wel meteen voor de softs
Die softs houden het eigenlijk nieteens 1 ronde echt vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-09 09:33

Zorro

Z

Max 0.2 langzamer met geel tegen rood, lijkt me niet verkeerd :)

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Sniffels schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:21:
Is het tussen FP2 en FP3 ook parc ferme? waarom zou je zo laat naar buiten gaan als een ham-max-bot.

Straks een rode vlag en dan in het interview "ja de FP3 was niet ideaal"
Of klagen over verkeer in je snelle rondje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Sniffels schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:24:
[...]

Die softs houden het eigenlijk nieteens 1 ronde echt vol
Grip zal dit weekend geen probleem zijn nee en er is al een Formule 3 race geweest.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Zorro schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:25:
En het zat in S3. ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UlhDnKcmhiuosgGV6bkP8S-ICos=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ik6FsrDOLyif2Rnyn3csupGp.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zorro schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:25:
Allemaal pas 1 ronde gereden, even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
Als je het beeld van de T-cam van de RB's ziet, lijkt de hele voorkant wel te schudden (neus/ophanging ed.) hopelijk alleen losse schroeven van de camera zelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Leuke stat via SKY: Kimi heeft bijna 7K rondjes gereden op dit circuit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Pijnlijke laatste sector met verkeer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max zit na Sainz gisteren nu ook al te klagen dat Hamilton niet aan de kant gaat in S3. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

pinda powerrr schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:31:
Bwoah. :+

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Sir_Lion schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:31:
Hamilton ging net niet lekker aan de kant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Sir_Lion schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:31:
2e sector was al ruk voor VER met +0,2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
pinda powerrr schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:31:
He knows what he is doing. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-09 09:33

Zorro

Z

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:31:
Max zit na Sainz gisteren nu ook al te klagen dat Hamilton niet aan de kant gaat in S3. :P
Dan zal Hamilton wel straf.....

Oh nee.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

"Yuki.. Calm down".. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
TSU is weer met zn karretje door de poep gereden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 13:48

sjaool

Every life should have 9 cats

ricardo246 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:32:
[...]

2e sector was al ruk voor VER met +0,2
Soft vs Medium

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dit beeld zie je ook niet vaak. Die neus ligt echt heel erg laag. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m_cq1lOilcpqn5VYPi9nfVjdCGI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uzYTOaRGApeZ4XmolZFSVXvS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Zijn vorige ronde zat hij in S2 er maar +0,05 achter , geloof ik

[ Voor 3% gewijzigd door ricardo246 op 08-05-2021 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

ricardo246 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:36:
[...]

Zijn vorige ronde zat hij in S2 er maar +0,05 achter ;-)
Tja, de banden worden ook ouder hè... ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Max laat zich opnaaien door Hamilton.

Die mindgames is Lewis ook wel een meester in heb ik het idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:36:
Dit beeld zie je ook niet vaak. Die neus ligt echt heel erg laag. :)
[Afbeelding]
Het is ook geen wonder dat Max vaak stukken van zijn vleugel kwijtraakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
werphengel schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:38:

Hamilton zit het hele weekend al mensen te blokkeren in S3. Verstappen is niet de eerste die erover klaagt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Lekker rondje van LEC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

RAI laat even zien dat hij elke bocht kent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Wat een bak remstof kwam daar uit HAM zijn auto bij bocht 10 :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
werphengel schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:38:

Dat is ook echt zo. :P
Volgens mij was die schouders tegen schouder (in Imola?) ook wel een opzetje.
"Gedraag je jonkie, ik ben de WC."
En dan bij interviews weer poeslief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Lekke band voor RAI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Puncture bij RAI

Lando in het grind -O-

[ Voor 45% gewijzigd door Hippocampus op 08-05-2021 12:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Volgens mij heeft Mercedes kilo's zand in die wagen zitten op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 16:35
Vraag me af wie hier op geel gaan in Q2, zit t met deze verschillen wel misgaan voor een BOT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Novarion schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:46:
[...]

Dat is ook echt zo. :P
Volgens mij was die schouders tegen schouder (in Imola?) ook wel een opzetje.
"Gedraag je jonkie, ik ben de WC."
En dan bij interviews weer poeslief.
Dat was max die tegen Lewis aan liep toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

En Norris in de grind bak, maar komt er wel uit.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Max weer de baan op, op soft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Das een beste jaap in die band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Lekke(r) bandje van RAI. :X

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
MikeyMan schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:47:
[...]

Dat was max die tegen Lewis aan liep toch?
Ja vertel het me maar, haha.
Ik heb die shot 10x opnieuw bekeken maar kan er geen wijs uit halen.
Max kijkt eerder langs hem, dus je zou zeggen dat Lewis hem even om aandacht vraagt door zijn elleboog op te zetten.
YouTube: Hamilton and Verstappen Come to Blows #ImolaGP #Shorts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Lekker ver het kan dus wel

[ Voor 7% gewijzigd door groggy op 08-05-2021 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Lekker hoor VER en het was volgens mij niet eens zo'n erg goed rondje.

Pagina: 1 ... 5 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.