Nouja ik ga de ideale oplossing niet brengen maar hij heeft wel een punt.phantom09 schreef op maandag 8 september 2025 @ 21:10:
[...]
Vertel jij dan eens hoe de ideale oplossing is dan voor Oekraine? Hoe kunnen we er voor zorgen dat al dit geweld gaat stoppen?
Vergeet ook niet het geweld in Israel en ook in diverse landen in afrika die in burgeoorlog zijn.
Iedereen wil graag vrede, maar niet door niks te doen en de agressor binnen te laten komen en die gaat bepalen hoe jij en ik moeten gaan leven.
Gelukkig maak je het me makkelijk en noem je Oekraïne en Israel in 1 post. Het is wel grappig dat je het het geweld in Israel noemt
Het zou ons op z'n minst sieren om niet enkel moreel superieur te zijn wanneer het ons uitkomt, want het blijkt wel dat als je dat lang genoeg doet op den duur heel de wereld gewoon schijt aan je heeft - en je kan het de rest van de wereld moeilijk kwalijk nemen.
Het is in de eerste plaats al krankjorum dat het ene conflict een subforum heeft en het verboden is het andere conflict te bespreken "Omdat dat niet zo goed uitkomt"
Ieder land ten zuiden en oosten van Rome weet inmiddels gewoon hoe de vork in de steel zit, daar hoeven we ons in ieder geval niet druk meer om te maken
[ Voor 6% gewijzigd door Luisterniet op 08-09-2025 23:58 ]