Moet Max nu nog een keer pitten?
Max lekker aan het stampen...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dan ben ik dood ja in dit tempo.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
RIC valt mij erg tegen... kom maar voorbij Lewis...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
NeeTechnofreakz schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:37:
Moet Max nu nog een keer pitten?
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Hamilton krijgt nog gewoon P3 toegeworpen hoor
Tip: wordt supporter van een voetbalclub in Rotterdam. Goede training
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ricciardo zag een blauwe vlag? Wat makkelijk.PatrickC schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:38:
Een echte broodrijder geworden helaas.PatrickC schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:38:
Mercedes motor hèPatrickC schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:38:
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Lijkt iets aan z'n auto te hebben.. tempo too far off norrisPatrickC schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:38:
Wat heeft het voor zin om je eigen bandjes stuk te rijden op iemand die je dan toch de volgende bocht voorbij knalt?PatrickC schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:38:
Over twee weken is dit topic gewoon leeg. Niemand overleefd deze race
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
P2 is zelfs nog mogelijkJustevo schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:38:
- DaniëlWW2
- Niet online
Die Ferrari's gaan echt niet zomaar aan de kant. P3 en P4 is geweldig voor ze op Imola.Justevo schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:38:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hamilton is indrukwekkend bezig hoor
PSN: xMaurice93
Bizar waar Hamilton nu staat.
Van een minuut in de grindbak, naar een kans op een podium.
Van een minuut in de grindbak, naar een kans op een podium.
Verwijderd
Wie had gedacht dat Hamilton nog een podium zou pakken toen ie in de muur stond?? Niemand toch?

idd zoals zo vaak...hoevenpe schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:39:
Hamilton heeft echt een gouden pik, wat een mazzel...
Eerder P2.Justevo schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:38:
...
Max zal nu ook wel flink aan het sparen zijn, banden lekker aan het managen
Volgens mij had ie vandaag al het tegenovergestelde van mazzel. Wat ie nu doet is gewoon afdwingen.hoevenpe schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:39:
Begint echt enorm irritant te worden...hoevenpe schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:39:

Max moet gewoon maximeren vandaag. Ham heeft grenzeloos veel mazzel gehad, maar ze steken er beiden met kop en schouders bovenuit. Een 7-voudig WCC heb je natuurlijk niet zomaar verslagen.
Max en Lewis rijden echt op een andere planeet als je ziet hoe snel die twee zijn ten opzichte van de rest van het veld, inclusief hun teamgenoten.
HAM is de beste maar VER knaagt aan zijn stoelpoten. Dat gaat HAM geen heel seizoen volhouden, zoveel geluk.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dit topic sluit over paar dagen.wontcachme schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:39:
Over twee weken is dit topic gewoon leeg. Niemand overleefd deze race
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
SAI geef ik nog wel een kans om het te verspelen, die heeft nog geen gevoel in die auto.DaniëlWW2 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:39:
[...]
Die Ferrari's gaan echt niet zomaar aan de kant. P3 en P4 is geweldig voor ze op Imola.
LEC daarentegen gaat het wel volhouden denk ik. (als ie zich niet verslikt in Norris)
Hamilton snijdt als een warm mes door de boter door het verkeer heen. Die Mercedes ligt wel echt goed op de baan hoor, het is een mooi circuit qua snelle bochten die erin zitten. Heerlijke beelden en de race is een stuk rijker aan beeldmateriaal dan vorig jaar!
Norris gun ik zo zijn P2 (zijn beste finish is P3 geloof ik), maar Hamilton komt er wel echt heel hard aan. Als Hamilton P2 pakt doet hij wat hij moet doen. Ik ben benieuwd. Perez had de buffer moeten zijn, maar ja, we weten wat daarmee gebeurd is.
Leuke race
Norris gun ik zo zijn P2 (zijn beste finish is P3 geloof ik), maar Hamilton komt er wel echt heel hard aan. Als Hamilton P2 pakt doet hij wat hij moet doen. Ik ben benieuwd. Perez had de buffer moeten zijn, maar ja, we weten wat daarmee gebeurd is.
Leuke race
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
- DaniëlWW2
- Niet online
McLaren begaat wel echt een blunder met Norris en Ricciardo op softs.

Met de mazzel die Ham deze race heeft, hoop ik dat hij nu zijn hand overspeelt en in de grindbak eindigt. Hij pakt nu gewoon veel meer punten dan hij verdient.
NOR valt er nog wel tussenuit op die rode band. Maar gaat eerst de Ferraris richting HAM drukken. En die gaat er met DRS toch gewoon langs?? Kijk naar dat snelheidsverschil. VER en HAM rijden echt veel sneller dan de rest.
Ik denk dat HAM nog "makkelijk" naar P2 rijdt.
Ik denk dat HAM nog "makkelijk" naar P2 rijdt.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Of gaat dit er toch eentje worden voor Ferrari?Verwijderd schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:40:
Wie had gedacht dat Hamilton nog een podium zou pakken toen ie in de muur stond?? Niemand toch?
NOR heeft LEC in de nek hijgen...
"When you grow up your heart dies"
Kun je nagaan, zelfs al rijd hij de grindbak in, minuut manoeuvreren... wil VER WK winnen dan moet hij over HAM heen rijden.... stuk of 10x en dan nog...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Afdwingen? Dat er een paar af gaan waardoor ie net op het juiste moment nog een pitstop kan maken en op p9 terecht komt?Franco10 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:40:
[...]
Volgens mij had ie vandaag al het tegenovergestelde van mazzel. Wat ie nu doet is gewoon afdwingen.
Het geluk van Hamilton raakt nooit op. Echt nooit. Het is gewoon echt frustrerend als je geen supporter bent van hem.
Van vleugel kapot, naar grindbak met de vleugel nog meer kapot, minuut vast staan, rondje achter komen. Naar nieuwe vleugel, weer in het zelfde rondje terecht komen daardoor en dan nog zicht hebben op podium.
Normaal zou het gewoon bij p6-9 gebleven zijn. Zucht.
Van vleugel kapot, naar grindbak met de vleugel nog meer kapot, minuut vast staan, rondje achter komen. Naar nieuwe vleugel, weer in het zelfde rondje terecht komen daardoor en dan nog zicht hebben op podium.
Normaal zou het gewoon bij p6-9 gebleven zijn. Zucht.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Je hebt hopelijk meegekregen dat hij in de grindbak stond en geholpen wordt door de rode vlag.groggy schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:41:
Als ham dit nog wint dan mag hij van mij weer wc worden...
...
Misschien kregen ze een briefje van Toto: Pssst, softs zijn geweldig op deze baanDaniëlWW2 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:41:
Hoe bedoel je? Hij stuurde toch echt zelf twee keer met z'n slicks op het natte gedeelte bij het inhalen van backmarkers. En toen hij in het grind stond, reed hij hem voor de zekerheid toch echt zelf nog tegen de muur aan. Dus hoezo pech?Franco10 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:40:
[...]
Volgens mij had ie vandaag al het tegenovergestelde van mazzel. Wat ie nu doet is gewoon afdwingen.
Time deleted? niet helemaal handig in de race:
Hij kan alleen maar winnen omdat ie even een ronde mag terugpakken. Schandalige regel eigenlijkgroggy schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:41:
Ach een Lewis die fouten maakt telt ook psychologisch toch? Wie weet wat er dit lange seizoen nog meer gaat brengen.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Dan vraag je je ook echt af wat Bottas aan het doen was....Arjan90 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:41:
Hamilton snijdt als een warm mes door de boter door het verkeer heen. Die Mercedes ligt wel echt goed op de baan hoor, het is een mooi circuit qua snelle bochten die erin zitten. Heerlijke beelden en de race is een stuk rijker aan beeldmateriaal dan vorig jaar!
Leuke race

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Ik snapte de softs bij Perez ook al niet. Wat was daarvan het idee? Hamilton ga je er niet mee tegenhouden als de softs hun grip verliezen. Lijkt me dat je met medium meer kans had om hem achter je te houden.DaniëlWW2 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:41:
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
is dat nieuw "dat fluitje" tijdens de onboard ,
Ik zou het doen!
Terug naar start, u ontvangt geen 10.000nachtnet schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:42:
Time deleted? niet helemaal handig in de race:
Leclerc is ook snel en in vorm. Die laat HAM er niet zomaar voorbij.
De regels zijn voor iedereen gelijkGAIAjohan schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:42:
[...]
Hij kan alleen maar winnen omdat ie even een ronde mag terugpakken. Schandalige regel eigenlijk
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk inhalen en gokken op nog meer ellende, maar de logica mis ik eigenlijk ook.Arjan90 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:42:
[...]
Ik snapte de softs bij Perez ook al niet. Wat was daarvan het idee? Hamilton ga je er niet mee tegenhouden als de softs hun grip verliezen. Lijkt me dat je met medium meer kans had om hem achter je te houden.
Ik zou bijna denken dat Mercedes Bottas heeft opgeofferd voor punten. Weet zo de precieze stand niet kort vóór de aanvaring met Russell, maar volgens mij beide rond of lager dan plek 10? Met weinig zicht op echte verbetering. 10 punten is meer dan 3.
Blijf het raar vinden. Is er nu niemand bij Red Bull die het logo kan aanpassen voor F1?
Het blijft een frustratie bij mij dat het nu een halve logo is.
Maak dan de stier kleiner zodat ie heel is. Men herkent het toch wel qua kleuren als “minilogo “
Het blijft een frustratie bij mij dat het nu een halve logo is.
Maak dan de stier kleiner zodat ie heel is. Men herkent het toch wel qua kleuren als “minilogo “
Het is schijnbaar moeilijk te accepteren dat de regels nou eenmaal zo zijn...GAIAjohan schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:42:
[...]
Hij kan alleen maar winnen omdat ie even een ronde mag terugpakken. Schandalige regel eigenlijk
Vergeet winnen op 3 wielen niet...simons schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:41:
Kun je nagaan, zelfs al rijd hij de grindbak in, minuut manoeuvreren... wil VER WK winnen dan moet hij over HAM heen rijden.... stuk of 10x en dan nog...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Met die snelheid en die bocht? Nah...LA-384 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:43:
Ik zou bijna denken dat Mercedes Bottas heeft opgeofferd voor punten. Weet zo de precieze stand niet kort vóór de aanvaring met Russell, maar volgens mij beide rond of lager dan plek 10? Met weinig zicht op echte verbetering. 10 punten is meer dan 3.
Das het verschil tussen goed genoeg en 7-voudig wereldkampioen. De wagen is dit jaar wat minder en Hamilton weet daar beter mee om te gaan.caspervc schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:42:
[...]
Dan vraag je je ook echt af wat Bottas aan het doen was....
Perez kan Vettel nog niet voorbij komen.
...
Dat paarse icoontje staat toch echt wel langs VER in mij scherm.U123456 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:39:
HAM nu anelste op de baan
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dit is toch echt klasse van HAM. Enorm veel mazzel natuurlijk, maar wat een racer
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Als in dat hij weer door iedereen wordt afgezeken?groggy schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:41:
Piece together what could never be.
Hij had z'n banden beter gemanaged dan Max en kwam met 1+ seconde per ronde dichterbij toen de baan droog genoeg werd voor slicks. Daar kwam een onhandige pitstop bovenop. Met een natte ronde extra en een gewone stop had ie op 1 gestaan.JeroenTheStig schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:42:
[...]
Hoe bedoel je? Hij stuurde toch echt zelf twee keer met z'n slicks op het natte gedeelte bij het inhalen van backmarkers. En toen hij in het grind stond, reed hij hem voor de zekerheid toch echt zelf nog tegen de muur aan. Dus hoezo pech?
- DaniëlWW2
- Niet online
Nog een ronde en dan gewoon afvlaggen.
Perez....
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
HAM zit vast in de fileZewatanejo schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:44:
Dit is toch echt klasse van HAM. Enorm veel mazzel natuurlijk, maar wat een racer
Fucking helll Perez. ff stuiteren
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
ALs je zeker wilt weten dat je iets leuks mist moet je naar het intervieuw van de pitreporter luisteren
Ik zou het doen!
HAM, mazzel of gewoon goed en ervaren??? Ik denk beide
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Als Perez nou eens de binnenkant kiest. Goeiedag zeg, het is net Bottas zo.
...
- DaniëlWW2
- Niet online
Hamilton lijkt trouwens in de Imola trein te zitten met de vuile lucht problemen.
Hij dacht dat het gisteren zondag was...Vos schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:45:
Het is niet echt Perez zijn dag he...
Die trapt vol in de val van VET om hem op het natte gedeelte te laten inhalen.Luxicon schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:44:
Perez kan Vettel nog niet voorbij komen.
Waiting on the world to change
Wat een bruisende persoonlijkheid is BOT toch .....
De mazzel is de ronde achterstand terugkrijgenwowly schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:45:
HAM, mazzel of gewoon goed en ervaren??? Ik denk beide
Precies hetzelfde wat je eigenlijk bij RBR zag in de afgelopen twee jaar. Maar Bottas was deze race wel echt slecht, kwam nergens voorbij. Verkeerde afstelling zou je bijna zeggen. Gisteren in de kwalificatie ook al slecht. Dat is ook één van de verschillen: Hamilton en Verstappen rijden op hun slechte dagen net iets minder dan hun teamgenoten, hun teamgenoten worden op hun slechte dagen gelapt door Hamilton en Verstappen.Blokker_1999 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:44:
[...]
Das het verschil tussen goed genoeg en 7-voudig wereldkampioen. De wagen is dit jaar wat minder en Hamilton weet daar beter mee om te gaan.
Perez kijkt nog even hoe die gele broodjes bevallen. Dat vinden de vloer en de versnellingsbak niet leuk hoor
Hebben ze nog iemand op de loonlijst dan behalve HAM?sly___ schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:46:
Zometeen nog een safety car wanneer Hamilton derde ligt en Hamilton kan em dan nog winnen.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ik denk dat door het pushen in het verkeer inmiddels ook het beste van zijn banden af is.DaniëlWW2 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:45:
Hamilton lijkt trouwens in de Imola trein te zitten met de vuile lucht problemen.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
kunnen ze vanaf de pitwall niet naar PER roepen om voorzichtig te doen?PWM schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:45:
PER zorgt zo gewoon voor een SC en HAM rijd daarna 1 sec achter Max
SAI doet dit goed...
Weinig plekken om in te halen, en NOR is op het rechte stuk snel genoeg om LEC af te houden. Gunstig voor VER, want NOR houdt de rest zo op.
Ferrari gaat echt niet accepteren dat HAM op p3 komt.. nog liever 1 auto opofferen
- DaniëlWW2
- Niet online
Als Norris wegvalt, dan krijg je gewoon dubbel Ferrari in Imola. Die gaan echt keihard vechten.
BOT: Maar toch, met 300+ in de muur en `30min later gewoon aan de persverplichtingen voldoen. Ook dat maakt F1 toch wel bijzonder.
[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 18-04-2021 16:48 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ja Russell...simons schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:47:
[...]
Hebben ze nog iemand op de loonlijst dan behalve HAM?
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar morgen kan die niet meer lopen. Die mensen zijn extreem fit, maar die gaat pijn doen.Help!!!! schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:48:
BOT: Maar toch, met 300+ in de muur en `30min later gewoon aan de persverplichtingen voldoen. Toch wel bijzonder.
En HAM voorbij SAI...
Verstappen zit achter Mazepin.. de volgende om in te halen..
Dat ging goed!
Dat ging goed!
[ Voor 17% gewijzigd door Luxicon op 18-04-2021 16:49 ]
...
Toch helpt die langere DRS wel voor de rijder met DRS, scheelt een stuk zo. Je ziet dat ook bij Sainz en Hamilton.autje schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:47:
Weinig plekken om in te halen, en NOR is op het rechte stuk snel genoeg om LEC af te houden. Gunstig voor VER, want NOR houdt de rest zo op.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.