GREEN FLAG
Yuki

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
TSU eraf
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Perez op het podium zou ook gekkenhuis zijn.
Max eikel, daar gaat mijn hartslag
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Max alle geluk van de wereld vandaag. Nu gewoon normaal doen en uitrijden.
Die Olaf... wat is die aan het zwammen 😂 Perez super start? Gewoon op dezelfde plek.
Maakt mijn hartslag minder hoog
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Als je het niet aan je hart hebt dan krijg je het wel aan je hart.
Ik zou het doen!
Iemand die wat Xanax kan leveren? Bedankt alvast....
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En ik krijg ook weer lucht.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Team Redline P1/P2
Zo, gelukkig had ik de AED al aangesloten, anders had ik naast de bank gelegen... Max toch
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
spin van RAI op het rondje achter SCPatrickC schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:27:
Hoe kan Lewis nu 8e liggen? Was toch 9e?
En Max heeft geluk dat LEC op de rem ging staan, die had alle recht om in te halen als Max even van de baan gaat achter de SC.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
PER nog effe naar 3 en dan mogen ze ‘m van mij afvlaggen...mooi podium
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
crap daar ging een sloot koffie over m'n toetsenbord. Bedankt Max!
Gelukkig een oude dus even een wissel gedaan (2.6).
Weet iemand een site die direct opiaten levert thuis?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ik zie in TSU wel wat gelijkenis met een jonge VER trouwens.
Waiting on the world to change
- DaniëlWW2
- Niet online
Eerst naar ronde 48 voor de punten.PatrickC schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:30:
PER nog effe naar 3 en dan mogen ze ‘m van mij afvlaggen...mooi podium
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
JaBarres B. schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:30:
Heeft Max ook weer verse banden er onder gekregen zonet?
Ja, het hele veld.Barres B. schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:30:
Heeft Max ook weer verse banden er onder gekregen zonet?
Had je er 1 in de bandenwarmers klaarliggen?sambalbaj schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:30:
crap daar ging een sloot koffie over m'n toetsenbord. Bedankt Max!
Dit moet wel echt minimaal P3 worden voor Perez hoor
Je kan beter beta-blokkers bestellen voor je hartslagsimons schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:30:
Weet iemand een site die direct opiaten levert thuis?
HAM verliest tijd? gaat richting 10 seconde?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hoe ver denkt Norris te komen met die set rooie?
Nou ja, VER had nu OOK geluk (net als HAM)... Nu naar de finish rijden.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Vraag me af hoe die softs over 25 rondjes gaan zijn
Stroll gaat niet harder, hij lijkt er niet dichtbij te kunnen komen.Illegal_Alien schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:31:
HAM verliest tijd? gaat richting 10 seconde?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Probeer maar eens in te halen hier, zeker met maar 1 droge lijn.Justevo schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:31:
PSN: xMaurice93
Perez Spin
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
nou, Albon comments incoming..
Pff Perez. Die tweede RBR is echt cursed
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Perez naar AT?
Zo jammer weer dit.
Ik zou het doen!
lagen er twee op m'n bureau, alleen even de ene aan de kant schuiven stekker ontvanger er uit en andere er innachtnet schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:31:
[...]
Had je er 1 in de bandenwarmers klaarliggen?
Jinxed it...Justevo schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:31:
"When you grow up your heart dies"
Daar gaat de WCC!
Nou, Perez doet het nog niet zo goed helaas. Hij kon voor P2 gaan.......................
...
Inderdaad... PER

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Thanks for all the messages. I'm fine, just disappointed. At the end of the day, it's an unfortunate incident. You're entitled to defend your position. But at 330kph, you have to respect the speed and the conditions when doing so. Gutted for the team. They deserved more today.
— George Russell (@GeorgeRussell63) 18 april 2021
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Jemig, had hij de buffer kunnen zijn om Hamilton tegen te houden...
Alles kan nog
Lol, tegen NOR zeggen DRS enabled...
Hoe kan het dat HAM niet helemaal achteraan het veld moest aansluiten? Hij zat meer dan 1 minuut te klootviolen in de grindbak.
En Perez
En Perez
Ik denk dat ik maar even Bassie en Adriaan ga kijken ofzo. Ben al 25 jaar ouder geworden in 1.5 uur F1 race
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
- DaniëlWW2
- Niet online
Deze race, echt mijn hart.
Iedereen spint voor Hamilton weg... En de mazzel met de SC... Zucht...
Juist nu Max Perez nog nodig gaat hebben, erg zonde
Piece together what could never be.
d0s schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:33:
Herhaling nog van de spin van Max?
https://streamable.com/wmpyj3
Vanaf 0:20.
Da's waar. It ain't over till it's over...
Omdat ze een ronde voorsprong hadden op iedereen na positie 9. Dus hij had ruim 1,5 minuut marge.warp schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:34:
Hoe kan het dat HAM niet helemaal achteraan het veld moest aansluiten? Hij zat meer dan 1 minuut te klootviolen in de grindbak.
En Perez
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Onder de rode vlag mochten de gelapte auto's unlappenwarp schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:34:
En Perez
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Deze race is puur een test om te zien of ie het nog doet
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
In de tweede race?pinda powerrr schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:33:
Daar gaat de WCC!
Wordt gewoon tweedewerphengel schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:35:
Ham gaat het podium halen.
Ferrari toch weer er goed bij.
Zó zonde dit. Had gewoon een 1-2 moeten worden. En dan geef je hamilton ook gewoon weer een plek cadeau..
Inderdaad, maar hij is de auto nog niet helemaal gewend en was ongeduldig.Abracadaniel schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:34:
Juist nu Max Perez nog nodig gaat hebben, erg zonde
...
Ik dacht dat Stroll ging zeggen "What is wrong with this shit", maar dat had ik helaas toch verkeerd verstaan.
Nou, wilden meer spanning in de races, dat gaat tot nu toe best aardig!
55, hoef zelf niet te racen dus dat scheelt .plizz schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:35:
Ik maak mij zorgen over medetwekers hartslag.
Ik dacht al dat ie n zak chips bij zich had waar iets mis mee wasThomasG schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:35:
Ik dacht dat Stroll ging zeggen "What is wrong with this shit", maar dat had ik helaas toch verkeerd verstaan.

- DaniëlWW2
- Niet online
Ik heb normaal een lage slag en ik voel normaal gesproken mijn pols ook niet, nou ik voel het nu hoor aan mijn hart.DutchCrownNL schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:35:
[...]
Deze race is puur een test om te zien of ie het nog doet
Checo, zonder grind aan je banden gaat het sneller.....
The second driver curse of Red Bull 
Kut Hamilton. Zoveel pisgeluk...
Kut Hamilton. Zoveel pisgeluk...
[ Voor 30% gewijzigd door Killjoy op 18-04-2021 16:38 ]
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Nog 21 laps volhouden hoor.DaniëlWW2 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:36:
[...]
Ik heb normaal een lage slag en ik voel normaal gesproken mijn pols ook niet, nou ik voel het nu hoor aan mijn hart.
M’n Garmin gaf een piek van 113 in afgelopen uur. Zal wel tijdens de crash van Bottas en Russel geweest zijn..
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.