geef LEC even een andere radiozender in z'n oor
Zeker ook van Bottas niet, maar RIC kreeg ook geen straf voor zijn vinger naar Max in Hongarije. Contact maken is wel een stap verder, vind ik, en een grens over (ook mening).Chiron schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:20:
[...]
Ocon gaf Max alleen geen middelvinger 😅
Het verdient in ieder geval geen schoonheidsprijs, van beide kanten.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Ben eigenlijk meer bang voor Norris dan voor Leclerc zo bij de herstart.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Sub 2-sec?nachtnet schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:22:
* nachtnet heeft zijn bluetooth muis ook even een pitstop gegeven. nieuwe batterijen...
-
Hoeveel seconden?nachtnet schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:22:
* nachtnet heeft zijn bluetooth muis ook even een pitstop gegeven. nieuwe batterijen...
Max start op natte gedeelte. Marko woedend op oostenrijke tv. Leclerc ligt straks eerste
Totdat iedereen zichzelf er af rijdt en hij op P1 eindigd haha
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
seconde of 15-20, pakje zat nog dicht
Ik geef het je te doen. Das nog een beste uitdaging
Dus... Achterliggers nu met een ronde meer warmte in de banden ook. Top dit...
[ Voor 19% gewijzigd door MikeyMan op 18-04-2021 16:24 ]
Die snap ik nietdawg schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:23:
Als HAM dit alsnog weet te winnen wordt dat de zuurste overwinning ooit voor Max.
Je ziet dat bottas ineens iets naar rechts komt en russell ervan schrikt. Als er een onboard komt van bottas maakt dat het duidelijker dus zou mooi zijn als die ook vrij komt.DaniëlWW2 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:20:
[...]
Natuurlijk want Russel kan het niet gedaan hebben daar.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Geen excuus om handjes te laten wapperen toch? Schop dan maar tegen een band aan oid.Dentist schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:20:
[...]
Die zullen beide vol adrenaline hebben gezeten, gingen er met 300kmh af.
De odds daarvoor zijn wel interessant bij de bookies hahaJasphur schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:23:
[...]
Totdat iedereen zichzelf er af rijdt en hij op P1 eindigd haha
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Dan ligt ie straks derde dusNewb678 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:23:
Max start op natte gedeelte. Marko woedend op oostenrijke tv. Leclerc ligt straks eerste
Waar ik in vooral blij mee ben is dat er wel echt even een strijd tussen Hamilton en Verstappen is geweest, alweer. Dat belooft wel wat voor de rest van het seizoen. Het liefst had ik hem t/m einde strijd de race gezien, maar dat zat er nu even niet in. Red Bull koos het perfecte moment voor de pitstop: zelfs als Hamilton een goede pitstop had gehad, dan was hij Verstappen in die ronde niet voorgebleven. Verstappen reed 3 seconden weg in die ronde.
Racestart over anderhalve minuut, veel plezier met de tweede helft allemaal
Racestart over anderhalve minuut, veel plezier met de tweede helft allemaal
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Huh?!?dawg schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:23:
Als HAM dit alsnog weet te winnen wordt dat de zuurste overwinning ooit voor Max.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Wat doen ze nou? Achteraan sluiten of komt er een rollende start?
...
Maar dan heb je tenmiste niet per ongeluk een mixed set.
Achteraan sluiten en dan een formation lap vanuit de pit naar grid.Luxicon schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:24:
Wat doen ze nou? Achteraan sluiten of komt er een rollende start?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Idd, BOT gaat naar rechts, waardoor RUS dus schrikt, op gras komt en dan spint.Luapper schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:20:
[...]
Ik vond ook opvallend dat BOT hem toch naar rechts zet. RUS lijkt te schrikken en tikt hem net een stukkie te ver het gras op.
Incident onder tricky omstandigheden zou ik zeggen... Zuur voor beiden, vooral voor RUS die op puntenkoers lag.
Waiting on the world to change
Are you kidding? Geen rollende start???
Daar heb je wel 'n punt. Maar goed, dat middelvingertje, adrenaline en beiden die in hun eigen gelijk geloven zorgen dan ook voor een explosieve mix. Goed gesprek is sowieso op z'n plek..ScorpionSquad schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:20:
[...]
Ging me niet om het race-incident zelf, maar het feit dat Russel na de crash naar Bottas toe liep, die nog in zijn auto zat, en hem toen een klap op zijn helm gaf. Zal geen pijn hebben gedaan, maar gaat om het principe en het voorbeeld.
I am the great Cornholio!
Wie?nadroJ schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:25:
Wel goed opgedroogd
Olaf Mol zit er vandaag wel heel veel naast met z’n gezwam
Lees je zin zelf nog eens...dawg schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:23:
Dat was dus een gevalletje "Oh shit, hij komt ineens naar binnen!"
Thanks. Sport zo’n twee keer per week. Of … ah de baan. Ja, best droog inderdaadnadroJ schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:25:
Wel goed opgedroogd
Oke, dat klinkt nutteloos. Dan konden ze toch ook wel doen vanuit de pit? Of gaat het om een formaliteit?Osxy schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:25:
[...]
Achteraan sluiten en dan een formation lap vanuit de pit naar grid.
...
Rolling start...
"When you grow up your heart dies"
Is rolling start gelukkig
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Goed, want de helft laten starten aan de natte kant is echt onacceptabel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Toch rollend
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
mjah, rollende start.Luxicon schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:26:
[...]
Oke, dat klinkt nutteloos. Dan konden ze toch ook wel doen vanuit de pit? Of gaat het om een formaliteit?
Staat Perez nou op softs?
PSN: xMaurice93
Dit is wel en heel stuk eerlijker gelukkig. (en veiliger)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hier al een hartslag van 200 weer inmiddels.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hoe kom je daarbij?Yonix schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:26:
Volgens mij een rollende start.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ja.Maurice079 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:26:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
SiMaurice079 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:26:
Oef... maar HAM en iedereen erachter hebben veel warmere banden...
Thank fuck for that! Rolling start!
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
YesMaurice079 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:26:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Hoezo Ham alweer naar 8?
---RAWE CEEK!!!---
Tsunoda ook dacht ik te zien.Exocet schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:27:
Hamilton al een plek gewonnen
Hoe kan Lewis nu 8e liggen? Was toch 9e?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Kans voor Perez op podium denk ik, als ie zich comfortabel gaat voelen in de RB. Imola is wat dat betreft wel een goed oefencircuit.
Oei
[ Voor 33% gewijzigd door Mektheb op 18-04-2021 16:27 ]
maar in de opwarmronde kreeg je die toch terug?hoevenpe schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:27:
Hamilton P8, Raikonnen gespind
Wow, Max...
Max!
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Hahahahaha Leclerc is wel een gentleman om hem nog voor te laten.
PSN: xMaurice93
Raikkonnen dus die een Perezje deed.PatrickC schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:27:
Hoe kan Lewis nu 8e liggen? Was toch 9e?
Oei max, zweet in de bilnaad.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hartslag over 8000
woww wat een redding
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
hartslag een miljoen... pfffff
Leclerc aan het slapen
Tsu spin
[ Voor 6% gewijzigd door ViperTim op 18-04-2021 16:28 ]
Norris
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Wat een herstart... Pfff..
Max maakte het nog ff spannend haha!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Norris!!
Olav stikte zowat in zn koffie
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Zooo slecht voor je hart dat wat Max daar deed.
Norris! Lekker hoor!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Max mag zijn onderbroek verschonen
Tsunoda eruit gespind en Norris naar P2!
[ Voor 9% gewijzigd door Arjan90 op 18-04-2021 16:29 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.