"When you grow up your heart dies"
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Officieel ligt hij toch laatste zo ongeveer?Spollie schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:09:
Hamilton ligt gewoon 9e mensen.
...
Dat kan niet bij code rood.D-dark schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:10:
Hmm, snap nog niet waarom ze bij de Red Bull de Stop and Go van pereze nog niet gepakt hebben.
Was er de ideale tijd voor geweest met alle puinhoop op de baan.
Is al gepaktD-dark schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:10:
Hmm, snap nog niet waarom ze bij de Red Bull de Stop and Go van pereze nog niet gepakt hebben.
Heeft ie wel gedaan, en zelfs een spanky nieuw stuurtje gekregen.D-dark schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:10:
Wel, bij de bandenwissel.D-dark schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:10:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Anna heet ze.PalingDrone schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:09:
[...]
Thuis met corona
(Als je die kale bedoelt)
Bericht van de stop/go was foutief. Was uiteindelijk een +10s penalty die Perez bij zijn pitstop genomen heeft.D-dark schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:10:
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Wat heeft Hamilton weer mazzel. Eerst meer dan 80 seconden achterstand en meteen weer een voordeeltje. Nog steeds negende maar nu weer zicht op een podium... Hoe kan dat toch altijd?Spollie schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:09:
Hamilton ligt gewoon 9e mensen.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Het was naar 10s time penalty omgezet en die hebben ze al voldaan.D-dark schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:10:
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
https://streamable.com/oku0z6Jasphur schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:10:
Iemand een streamclipje van bottas/russel?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die stop en go is toch gewoon gepakt?Osxy schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:11:
[...]
Het was naar 10s time penalty omgezet en die hebben ze al voldaan.
Nope. Ze hadden enorme voorsprong op grootste deel van de rest.
...
PSN: xMaurice93
Er is geen enkele regel die dat verbied. Wel moet je op een veilige manier terug op de racebaan komen. Dus tenzij hij daar een ander bij heeft gehinderd heeft hij niets verkeerd gedaan.pjlgt schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:11:
Kom op HAM rijd achterop de baan op in een bocht. Als ie daar geen straf voor krijgt, dan kunnen we de raceleiding echt niet meer serieus nemen.
Nee geen stop and go, 10s time penalty tijdens de pitstop.
Bij een stop and go hadden ze helemaal niets mogen doen had hij een extra keer pit in moeten komen.
niet bij een staande start, dan nemen ze gewoon positie in.Jelmer93 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:12:
Jongens, alles achter Ric heeft nog steeds een ronde achterstand! Die moet hij nog steeds goedmaken!
Is dat echt zo?Jelmer93 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:12:
Jongens, alles achter Ric heeft nog steeds een ronde achterstand! Die moet hij nog steeds goedmaken!
Was dat Vettel dan?Osxy schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:13:
[...]
Nee geen stop and go, 10s time penalty tijdens de pitstop.
Bij een stop and go hadden ze helemaal niets mogen doen had hij een extra keer pit in moeten komen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk dat RUS en MER al getekend hebben.DaniëlWW2 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:08:
[...]
En Toto denkt nu dat Russel er niet klaar voor is want hij beukte mijn tweede auto eraf.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
HAM stond ruim een minuut in de grindbak te prutsen en reed daarna op lagere snelheid richting de pits toe de SC naar buiten ging. Vermoedelijk zat Max op dat moment een seconde of 10 erachter, maar die ging niet naar binnen. Dus HAM sowieso op een rondje.DaniëlWW2 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:03:
Ik heb op mijn timing staan dat iedereen onder Ricciardo (P6) op een ronde is. Anderen ook?
Halve punten voor de coureur op P1 zou wel erg zuur zijnDaniëlWW2 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:13:
Maar we zijn ook echt net over de helft van de race.
at your service
Lastig, je kunt ook niet stil gaan staan in het grind, 2 tegen 3 dat je dan juist vast komt te staan.DaniëlWW2 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:04:
[...]
Het is volgens mij zeer discutabel of dat mag.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Klopt! hij staat ook 9e, zo ver liepen ze al voor. Maar hij heeft mijn inziens een ronde achterstand op max. Ondanks dat hij 9e staatDentist schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:13:
[...]
niet bij een staande start, dan nemen ze gewoon positie in.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Top. Ook eentje vanuit BOT zn wagen?DoeEensGek schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:12:
[Streamable: Russell Oboard/Team radio: "Is he a **** prick or what?"]https://streamable.com/tzfgpo
Russel: "Is he a fucking prick or what?"
Jammer, Maar goed 9e op deze baan is niet leuk. Kijk maar naar Bottas. Merc is een diva achter andere wagens.Jasphur schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:14:
Daar is het bericht dat de gelapte wagens zich mogen unlappen. Dus ook HAM
Ja, die heeft wel een kussensloop nodig volgens mij.
Denk dat het wat dat betreft wel eens in het voordeel kan zijn van Lewis. Vooruit was geen optie door de draaicirkel, dus hij moest ergens een keer achteruit. Graveltrap zit daar dicht op de barrier, en stoppen in de graveltrap, en dan weer vooruit zorgt er bijna zeker voor dat je vast komt te zitten.DaniëlWW2 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:06:
[...]
Daar moet het bijna. Volgens mij is het idee dat je nooit achteruit rijdt de baan op, tenzij het echt niet kan. Dat maakt het zo lastig en dan heb je natuurlijk ook nog de stewards.
Als de pitwall duidelijk kan aantonen dat ze de situatie achter Hamilton monitorden voor de veiligheid, denk ik dat het geen penalty gaat zijn.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
...
Niet zo verongelijkt, dat is gewoon normaal en gebeurt altijd. Dat wist je al toen het code rood werd, sterker nog: als de safety car was uitgezet had je waarschijnlijk precies dezelfde situatie gehad. Lekker boeien, kan het kampioenschap en de wedstrijd vandaag alleen maar spannender makenJustevo schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:14:
Jahoor, hij krijgt z'n gratis ronde. Je kon er op wachten.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
en dan ook nog op alles drs wat voor hem rijd....MikeyMan schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:15:
Godver echt... Hoezo nou weer unlappen... En dan eerst achteraan aansluiten of gewoon rollende start?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nee Vettel heeft in ronde 24 zijn s&g wel gehad.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik ga het gewoon afwachten. Het is toch zinloos om de stewards te doorgronden..ScorpionSquad schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:15:
[...]
Denk dat het wat dat betreft wel eens in het voordeel kan zijn van Lewis. Vooruit was geen optie door de draaicirkel, dus hij moest ergens een keer achteruit. Graveltrap zit daar dicht op de barrier, en stoppen in de graveltrap, en dan weer vooruit zorgt er bijna zeker voor dat je vast komt te zitten.
Als de pitwall duidelijk kan aantonen dat ze de situatie achter Hamilton monitorden voor de veiligheid, denk ik dat het geen penalty gaat zijn.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ja precies, dat bedoelde ik.Osxy schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:17:
[...]
Nee Vettel heeft in ronde 24 zijn s&g wel gehad.
Had een stop en go gezien.
Niet zo negatief. Ze heeft best wel wat zinnigs te zeggen gehad en volgt de F1 ook al redelijk wat jaren.HollowGamer schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:16:
Ik heb niet veel met Samantha, kun je daar echt niemand met race ervaring neerzetten? Anders gewoon met hun drieën aan tafel zitten.
"When you grow up your heart dies"
Meen van wel ja.hoevenpe schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:17:
Mogen ze er nu nieuwe banden onder doen?
Ja en onderdelen vervangen door zelfde spec onderdeel.hoevenpe schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:17:
Ja, je mag alles doen wat je wil zo lang het legaal is binnen de regels. Je mag dus ook alle odnerdelen vervangen voor gelijkwaardige.hoevenpe schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:17:
Of de derde van links .. ik twijfel nogBarres B. schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:17:
[...]
Je ziet een vinger boven de halo uitkomen.. dat zou mogelijk zijn 3e vinger van rechts kunnen zijn.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Voor beide kampen is wel wat te zeggen... Lijkt me een race incident..ScorpionSquad schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:17:
Die klap van Russel is wel erg onprofessioneel zeg. Ik zou er strafpunten voor uitdelen, of anders zo'n taakstraf die Max ook kreeg na het Ocon-incident. Valt me van hem tegen.
I am the great Cornholio!
Perez werd orgineel een s&g afgekondigd, later gecorrigeerd aan 10s time penalty.MikeyMan schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:17:
[...]
Ja precies, dat bedoelde ik.
Had een stop en go gezien.
Was mijn eerste gedachte ook, maar op die snelheid? dan wil hij wel erg graag volgend jaar weer een ster voorop hebbenZeRoC00L schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:17:
Was gewoon plan van Mercedes, Bottas zorgt voor code rood zodat HAM kan unlappen
Kan zijn dat er schade was. Dan mag je die herstellen/vervangen.Sir_Lion schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:18:
PEREZ krijgt een andere vleugel?!
Vorig jaar nog wel. Die regel was met ingang van dit jaar gewijzigd dacht ik..hoevenpe schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:17:
PSN: xMaurice93
Genieten dit!

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Adrenaline to the max.ScorpionSquad schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:17:
Die klap van Russel is wel erg onprofessioneel zeg. Ik zou er strafpunten voor uitdelen, of anders zo'n taakstraf die Max ook kreeg na het Ocon-incident. Valt me van hem tegen.
Zou weer in voordeel van Hamilton zijnMaurice079 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:18:
[...]
Vorig jaar nog wel. Die regel was met ingang van dit jaar gewijzigd dacht ik..
Dat stresssnacken begint hier wel knap ongezonde vormen aan te nemen met zo'n race...
Fin versus Brit. Zouden we hier ook zeggen over maxd0s schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:19:
Sky blijft van mening dat BOT ook schuld heeft. 50/50
Het is ook een gigantische auto vergeleken met de rest, dus een groter stuur nodig!Jasphur schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:19:
Wat is dat stuur van de Alpine gigantisch
Ging me niet om het race-incident zelf, maar het feit dat Russel na de crash naar Bottas toe liep, die nog in zijn auto zat, en hem toen een klap op zijn helm gaf. Zal geen pijn hebben gedaan, maar gaat om het principe en het voorbeeld.HaterFrame schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:18:
[...]
Voor beide kampen is wel wat te zeggen... Lijkt me een race incident.
- DaniëlWW2
- Niet online
Natuurlijk want Russel kan het niet gedaan hebben daar.d0s schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:19:

Ik vond ook opvallend dat BOT hem toch naar rechts zet. RUS lijkt te schrikken en tikt hem net een stukkie te ver het gras op.d0s schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:19:
Incident onder tricky omstandigheden zou ik zeggen... Zuur voor beiden, vooral voor RUS die op puntenkoers lag.
Die zullen beide vol adrenaline hebben gezeten, gingen er met 300kmh af..ScorpionSquad schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:20:
[...]
Ging me niet om het race-incident zelf, maar het feit dat Russel na de crash naar Bottas toe liep, die nog in zijn auto zat, en hem toen een klap op zijn helm gaf. Zal geen pijn hebben gedaan, maar gaat om het principe en het voorbeeld.
Ocon gaf Max alleen geen middelvinger 😅.ScorpionSquad schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:17:
Het verdient in ieder geval geen schoonheidsprijs, van beide kanten.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Speciaal voor Alonso, met zijn leeftijd gaan de oogjes al wat achteruit dus heeft ie wat meer moeite met lezen van de labels. Groter lettertype > grotere labels > groter stuur ... volkomen normaalJasphur schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:19:
Wat is dat stuur van de Alpine gigantisch
- DaniëlWW2
- Niet online
Bensimpel
Positieve meneer
zeker, hopelijk zijn de problemen bij hem opgelost.nachtnet schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:19:
Dan kan PER misschien ook nog wel naar een podium..
😆 - Denk ook eens om ;)
De herstart moet nog
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
2.3s?nachtnet schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:22:
* nachtnet heeft zijn bluetooth muis ook even een pitstop gegeven. nieuwe batterijen...
Hoeveel seconden?nachtnet schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:22:
* nachtnet heeft zijn bluetooth muis ook even een pitstop gegeven. nieuwe batterijen...
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.