Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik vermoed van wel jahoevenpe schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:01:
Hamilton wel herstart vanaf P9 toch?
PSN: xMaurice93
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Het hoeft maar een beetje.LA-384 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:01:
[...]
Maar het waait niet zeggen ze. Zal dus niet hard drogen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bl44t
Ja...poor Leno schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:01:
Hee, maar even serieus.. Heeft HAM hier nou strontgeluk dat er rood is??
Gratis bandjes en vleugel, en iedereen zit weer op elkaar.. Hij hoeft alleen de mensen voor zich 'even' in te halen.. en het is niet alsof ie dat nooit doet..
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Volgende race heeft hij een PowerPoint klaar waarom BOT fout zat.mr thee schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:01:
Russel maar op agressie training
"When you grow up your heart dies"
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
En RUS denkt even op hoge snelheid in te kunnen halen op een baan die, daarvoor nog, twijfelachtig droog is / was? Komaan. RUS was hier gewoon een beetje dom.sambalbaj schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:01:
BOT komt wel een beetje van z'n lijn, maar RUS kwam in het gras
Balen voor Verstappen dat hij zijn voorsprong op o.a. Leclerc kwijt is. Maar op zich lijkt het me niet heel spannend voor Red Bull in droge condities tegenover de Ferrari. Norris heeft wel een kans voor een podium.
Pfoe, zie Hamilton even balen. The race is on! Voor het kampioenschap welteverstaan
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Vorig jaar, iets met Netflix...Dj-sannieboy schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:57:
Hamilton een zeldzame fout
https://www.gpfans.com/amp/article.php?id=42914
Nee, zie de rest hier maar eens in te halen met één droge lijn. Dat ging net bij hem ook mis.poor Leno schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:01:
Hee, maar even serieus.. Heeft HAM hier nou strontgeluk dat er rood is??
Gratis bandjes en vleugel, en iedereen zit weer op elkaar.. Hij hoeft alleen de mensen voor zich 'even' in te halen.. en het is niet alsof ie dat nooit doet..
Sanitair, mooi moment na een rode vlag, 1,5 buis Pringles en nog wat stressvoer
[ Voor 67% gewijzigd door PalingDrone op 18-04-2021 16:04 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit dus.
Ik heb natuurlijk liever dat er gewonnen wordt met mooie inhaalacties. Maar nu zie je dat hij niet meer comfortabel voorop kan rijden. Hij wordt gedwongen om meer te doen, meer risico. Daar ben ik wel blij om.Help!!!! schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:00:
HAM wilde te graag en ging van de droge lijn af.
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Nee. Zelfde effect als in mogen halen onder de safetycar.Vos schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:02:
Blijven de rondjes achter staan?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Onboard Russel/bottas.
[ Voor 32% gewijzigd door DoeEensGek op 18-04-2021 16:03 ]
Net niet, voor zover ik kon zien.vliegnerd schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:00:
Is HAM nou een ronde achter of niet?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Uiteindelijk denk ik wel mooi voor het kampioenschap deze rode vlag? HAM geen punten had natuurlijk mooi geweest voor VER maar meh, een strijd is ook mooi.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Er zaten echt enorme gaps tussen de auto's, dus het verbaast me niet eigenlijk.Jelmer93 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:02:
Hoe dan, Hamilton zat meer als een minuut te hannesen om er uit te komen. En moest nog stoppen + een nieuwe muis. Dan kan hij nooit 9e staan toch...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- DaniëlWW2
- Niet online
Het is volgens mij zeer discutabel of dat mag.Exocet schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:03:
Maar achteruit de baan oprijden is dus toegestaan?
Yep.DaniëlWW2 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:03:
Ik heb op mijn timing staan dat iedereen onder Ricciardo (P6) op een ronde is. Anderen ook?
In Italië wel haha. De marshalls zijn hier nooit zo snel.g0tanks schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:01:
De barriers nakijken kan nog wel even duren. Minimaal een half uur red flag?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
zullen we na de herstart wel horen.Exocet schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:03:
Dat zal toch niet?Jasphur schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:03:
Dus ondanks dat ham gelapt is start hij op p9 zonder een lap+1?
Hoeveel geluk heeft die knakker ook zeg...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Moet een ronde extra rijdensimons schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:03:
Krijgt Ham nog een straf voor het tegen de richting in rijden?
Ach, als er geen ander verkeer is?Exocet schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:03:
Je hebt regels en je hebt toepassen van regels... Als dit verwantwoord is gebeurd, prima toch.
het is HAM als een ander het gedaan had was er gelijk een straf geweest.Exocet schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:03:
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
De enige andere keer dat ik dat gezien heb was in Baku, maar dat had toen ook meteen een crash als gevolg.DaniëlWW2 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:04:
[...]
Het is volgens mij zeer discutabel of dat mag.
En vergeet niet in Bahrein maakte hij ook een zeldzaam foutje. HAM en MER onder druk zijn toch niet zo stabiel als gedacht. Die auto was gewoon superieur en BOT heeft HAM nooit echt kunnen bedreigen. (Zoals Max nu in bocht 1)Barres B. schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:03:
[...]
Ik heb natuurlijk liever dat er gewonnen wordt met mooie inhaalacties. Maar nu zie je dat hij niet meer comfortabel voorop kan rijden. Hij wordt gedwongen om meer te doen, meer risico. Daar ben ik wel blij om.
Als Vettel 10s krijgt voor die banden bij de start dan moet dit toch ook 10s zijn?DaniëlWW2 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:04:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
per aspera ad astra
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hij start vooraan met Lec erachter die hij op zowat een minuut had gereden. Volgens mij komt dat wel goed.
Pensionado's want 45+ en ItaliaanOsxy schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:04:
[...]
In Italië wel haha. De marshalls zijn hier nooit zo snel.
Twee races, twee foutjes. Maar deze komt ie niet mee weg!Maurice079 schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:53:
Een fout van Lewis! Zeldzaam!
- DaniëlWW2
- Niet online
Daar moet het bijna. Volgens mij is het idee dat je nooit achteruit rijdt de baan op, tenzij het echt niet kan. Dat maakt het zo lastig en dan heb je natuurlijk ook nog de stewards.ThomasG schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:05:
[...]
De enige andere keer dat ik dat gezien heb was in Baku, maar dat had toen ook meteen een crash als gevolg.

...
Past niet denk ik.Formula one schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:05:
Hoezo heeft papa stroll geen mond kap op?
Ik kan mij nog een akkefietje met Stroll en Vettel herinneren en dat was nog niet zolang geleden.ThomasG schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:05:
[...]
De enige andere keer dat ik dat gezien heb was in Baku, maar dat had toen ook meteen een crash als gevolg.
Is toch compleet wat anders?hoevenpe schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:06:
[...]
Als Vettel 10s krijgt voor die banden bij de start dan moet dit toch ook 10s zijn?
Ik gok dat de stewards hun werk doen en dit laten voor wat het is.DaniëlWW2 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:04:
[...]
- DaniëlWW2
- Niet online
En Toto denkt nu dat Russel er niet klaar voor is want hij beukte mijn tweede auto eraf.PatrickC schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:05:
Dit was toch wel een signaal van Russell naar Mercedes. Als je sneller bent dan de 2e Mercedes in een Williams, dan hoor je gewoon in die Mercedes te zitten.
Daar is nog niets over gezegd geloof ik maar het kan een uur zijn.Chiron schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:05:
Lewis heeft dan wel enorme schijtmazzel, voor Perez komt het ook niet zo slecht uit dit.
Bij Sky vermoeden ze dat Russel schrok van Bottas. Ik vind het erg lastig te zeggen in deze.Dentist schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:07:
Op SRF spreken ze van fout Bottas (van lijn afwijken)
Ze hadden al flink wat mensen gelapped.Jelmer93 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:02:
Hoe dan, Hamilton zat meer als een minuut te hannesen om er uit te komen. En moest nog stoppen + een nieuwe muis. Dan kan hij nooit 9e staan toch...
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ik hou alles wat gekruist kan worden, gekruist. Het is LeclercFranco10 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:06:
[...]
Hij start vooraan met Lec erachter die hij op zowat een minuut had gereden. Volgens mij komt dat wel goed.

Maar wat een pech voor Max. Zometeen weer een sprint race met een echte start, ipv een rollende start. Dus wederom risico met LeClerc erbij!
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Thuis met coronaChevy454 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:09:
Even andere vraag, waar is de vaste presentator op ziggo sport?
Maar wat een pech voor Max. Zometeen weer een sprint race met een echte start, ipv een rollende start. Dus wederom risico met LeClerc erbij!
(Als je die kale bedoelt)
[ Voor 3% gewijzigd door PalingDrone op 18-04-2021 16:10 ]
Heeft corona rob kampheusChevy454 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:09:
Kamphues heeft corona.Chevy454 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:09:
Hamilton crasht vaak zat, maar op e.o.a. manier vergeet men dat altijd?d0s schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:05:
En vergeet niet in Bahrein maakte hij ook een zeldzaam foutje. HAM en MER onder druk zijn toch niet zo stabiel als gedacht. Die auto was gewoon superieur en BOT heeft HAM nooit echt kunnen bedreigen. (Zoals Max nu in bocht 1)
[YouTube: F1 | LEWIS HAMILTON CRASH COMPILATION 2014 - 2019]
Got dem RoooooooonsChevy454 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:09:
Ja. Maar bij staande start is er veel mogelijk.Spollie schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:09:
Hamilton ligt gewoon 9e mensen.
Was er de ideale tijd voor geweest met alle puinhoop op de baan.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Rode vlag is stand van n rondje ervoor ofzo toch?Jasphur schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:03:
Dus ondanks dat ham gelapt is start hij op p9 zonder een lap+1?
Zie nu net dat er wel degelijk verkeer was. JUIST op het moment dat hij weer het asfalt op komt..m0ridin schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:05:
[...]
Ach, als er geen ander verkeer is?
Je hebt regels en je hebt toepassen van regels... Als dit verwantwoord is gebeurd, prima toch.
Hebben ze wel gedaanD-dark schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:10:
Hmm, snap nog niet waarom ze bij de Red Bull de Stop and Go van pereze nog niet gepakt hebben.
Hebben we wel gedaan.D-dark schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:10:
Hmm, snap nog niet waarom ze bij de Red Bull de Stop and Go van pereze nog niet gepakt hebben.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.