Formula 1 Seizoen 2021 - GP-Topic Race 1
Pirelli Banden
GP topic 2021 - 19-mrt-2021 - nachtnet |
[Voor 0% gewijzigd door nachtnet op 23-03-2021 13:02]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Formula 1 Seizoen 2021 - GP-Topic Race 1
Pirelli Banden
GP topic 2021 - 19-mrt-2021 - nachtnet |
[Voor 0% gewijzigd door nachtnet op 23-03-2021 13:02]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik zou het doen!
Ik zou het doen!
[Voor 16% gewijzigd door jack zomer op 22-03-2021 19:21]
... 3-4
Testing, one, two ...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Jaaaaaaaaaaaaaaa we zitten er het weekend weer klaar voorDaniëlWW2 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 19:11:
Iedereen klaar voor de Mercedes 1-2?![]()
Maar we trappen af met RTL GP.![]()
[YouTube: Max gaat niet winnen, Max moet winnen! | SLIPSTREAM]
Speelt padel!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Is nog niet zeker dat deze er überhaupt gaan komenHelp!!!! schreef op maandag 22 maart 2021 @ 19:34:
Wanneer beginnen ze eigenlijk met die 'sprintraces'
"A tale is never so good that ale won't make it better."
De zandzakken laten ze in de garage staan idd.
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
😆 - Denk ook eens om ;)
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Waiting on the world to change
Dat is dan recent bijgesteld.g0tanks schreef op maandag 22 maart 2021 @ 19:59:
Ik gok niet, maar vind het soms wel interessant om te kijken wat de odds zijn. HAM en VER zijn nu favoriet (allebei 2,50) gevolgd door BOT en PER (allebei 8,00) op Unibet.
So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!
Je hebt nog een paar dagen de tijd om je hoestje te perfectioneren. En dan laat je gewoon een tablet neerzetten bij je pa. Ben je er op die manier toch bij.pinda powerrr schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:13:
Gaaaap!!!! Moguh!![]()
Meestal word ik door @basvn gewekt om niet pas op pagina 2 binnen te lopen....niet geluktNu ben ik er eerder dan hem.
Zin in!!!!![]()
Nog wel een moreel dilemma...zaterdagmiddag om 16:00 geef ik trainingen zondag viert mijn pa zijn verjaardag....en het is een bijzondere leeftijd. Zal ik het op coronabeperkingen gooien?
![]()
A friendly reminder for #RaceWeek 😉 @MercedesAMGF1 #BahrainGP pic.twitter.com/r87XAcx5OP
— The Circus (@Circus_F1comic) March 22, 2021
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3
Alpines aren't blue,pjottum schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:23:
Ferraris are red,
Alpines are blue,
Mercedes one/two.
So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!
Testing, one, two ...
twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS
Overdreven Max hype komt alleen omdat hij het afgelopen jaar de enige was die het de Mercs moeilijk kon makenErazzzer schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:33:
- Ik hoop dat de Mercs uitvallen, dat is goed voor de spanning.
- ik hoop dat Max uitvalt, dat is goed voor die overdreven Max hype.
- Ik hoop dat Schumi het goed doet. (damn wat voelt dat goed dat weer te kunnen zeggen!)
[Voor 69% gewijzigd door JohanKupers op 22-03-2021 22:14]
⛔ Trackers of betalen ⛔
PSN: xMaurice93
Kan ook niet wachten!Quad schreef op maandag 22 maart 2021 @ 23:15:
Toch een lichte spanning over hoe de verhouding nu echt is. Helaas nog wachten tot Q3. Racestart op 17u is wel relaxed!
Kan ook gewoon allebei, Mercedes, Red Bull en McLaren op het podiumMektheb schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:12:
Ben het hele Redbull die het wel kan of niet en Mercedes die het wel voor elkaar heeft of niet een beetje beu.
Doe mij maar een verassing als McLaren op podium, dan gaan er pas wat verbaasde gezichten komen
Waarom weer meteen zo negatief?Erazzzer schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:33:
- Ik hoop dat Schumi het goed doet. (damn wat voelt dat goed dat weer te kunnen zeggen!)
😆 - Denk ook eens om ;)
een treffende spreuk
Iedereen is hier verstandig genoeg, maar ik roep wel op om alleen in te zetten wat je kan verliezen. (10tje voor mijzelf). Geeft wel wat extra spanningpro_6or schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 00:18:
Hoi mods. Al die odds, het praten erover, is dat gokken aanmoedigen? Is dat iets dat we willen in dit topic? Als jullie het vinden passen, prima, maar ik ben heel erg tegen gokken. Een ellendige manier om zwaar in de problemen te komen. Wat mij betreft houden we het op praten over F1 racen hier.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik ben ook geen gokker maar dat gezegd hebbende -- is het gewoon leuk om te zien wat 'de markt' ziet als kansen.pro_6or schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 00:18:
Hoi mods. Al die odds, het praten erover, is dat gokken aanmoedigen? Is dat iets dat we willen in dit topic? Als jullie het vinden passen, prima, maar ik ben heel erg tegen gokken. Een ellendige manier om zwaar in de problemen te komen. Wat mij betreft houden we het op praten over F1 racen hier.
🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Anoniem: 1429318
Op zich wel, maar het blijft gokken. Bovendien denk ik dat ik toch anders naar races zou kijken als er geld op het spel staat en dingen als uitvalbeurten nog zwaarder zijn dan nu. Ik vind het wel raar dat Max nog zoveel kans heeft volgens de gokkers. De track-record van Red Bull de laatste jaren is niet bepaald geweldig.franssie schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 01:20:
[...]
Ik ben ook geen gokker maar dat gezegd hebbende -- is het gewoon leuk om te zien wat 'de markt' ziet als kansen.
Dat bedoel ik juist ook. De kansen op Max zijn echt (te) hoog, ik zou erop willen schijven / short gaan.Martinspire schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 01:54:
[...]
Op zich wel, maar het blijft gokken. Bovendien denk ik dat ik toch anders naar races zou kijken als er geld op het spel staat en dingen als uitvalbeurten nog zwaarder zijn dan nu. Ik vind het wel raar dat Max nog zoveel kans heeft volgens de gokkers. De track-record van Red Bull de laatste jaren is niet bepaald geweldig.
🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Uiltje is bier toch?franssie schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 01:59:
[...]
Dat bedoel ik juist ook. De kansen op Max zijn echt (te) hoog, ik zou erop willen schijven / short gaan.
Maar ik ga zondag gewoon kijken met een Uitlje oid. (daar gaat mijn geld dan heen)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dankje! Dat was me nog niet opgevallen. Zomertijd tussen zaterdag en zondag welAnoniem: 1429318 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 01:52:
Zit nog erg in m’n systeem, dus let op: start race vanaf dit seizoen om x.00 uur in plaats van x.10. Aanstaande zondag dus 17.00 uur.
Exact expert nodig?
Jij verwacht serieus dat Mick iets van potten gaat breken bij Haas?Erazzzer schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:33:
Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta
ik heb op je gewacht, de rest krijgt een 10sec time penalty voor een false startbasvn schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 07:05:
ja hee dit is niet de afspraak! ben er nog helemaal niet klaar voor
dinsdag 08.00![]()
@pinda powerrr
@Paulus07
@rammes
@JB
@Ghanghis
@NoFearCreations
@EvilWhiteDragon
@caspervc
@Gwoon Joep
@Melantrix
@dyrc
@CrazyFool
@hoevenpe
@streamnl
@B-Real
@G_Dragon
@MikeyMan
@MuVo
@LoeWn
@DonJunior
@aveenhuysen
@jeroenvdnberg
@MrSparkels
@Snowhite0901
@Nieknikey
@NyceNL
@Juncto
@DoubleDutch
@PalingDrone
@StealthyPeanut
@Nuevocasa
@pro_6or
@renzo4000
@pilskes
@Pierre
@Lad93
@JoteW
@jack zomer
@Mrkoekie
@FlowChef
@pCOW
@pjlgt
@YoupS
@D-dark
@wowly
@marti28
@Pyr0_
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Mijn naam is Haas?Jasphur schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 07:54:
Ik weet niet waarom, ik kan het niet meer onderbouwen dan een 'onderbuikgevoel', maar ergens heb ik het idee dat Williams dit seizoen geen laatste meer wordt
Mijn boefje is liev!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Echte fans beginnen toch al een tot anderhalf uur eerder te kijken (laten we het niet hebben over welke zender). Ik maak mijn eigen pitstop tijdens het volkslied en ga er dan voor zitten, dus de feitelijke starttijd maakt niet echt uit, toch?Anoniem: 1429318 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 01:52:
Zit nog erg in m’n systeem, dus let op: start race vanaf dit seizoen om x.00 uur in plaats van x.10. Aanstaande zondag dus 17.00 uur.
[Voor 23% gewijzigd door Divak op 23-03-2021 08:45]
Dan zal ik het voor je onderbouwenJasphur schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 07:54:
Ik weet niet waarom, ik kan het niet meer onderbouwen dan een 'onderbuikgevoel', maar ergens heb ik het idee dat Williams dit seizoen geen laatste meer wordt
Met wat geluk zie ik Williams zelf nog wat punten pakken. Niet veel maar dat is al meer dan vorig jaar. Hebben ze wel verdient imho.RobertMe schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:46:
[...]
Dan zal ik het voor je onderbouwen
Haas heeft de auto alleen maar aangepast zodat die aan de regels voldoet. Daarnaast heeft Haas nu 2 rookies, terwijl de ervaren coureurs al niks met deze auto aan konden en niet wisten aan te geven "wat" er mis mee was. Het enige beetje hoop dat ze kunnen hebben om niet laatste te worden is dat die Ferrari achterin weer een beetje functioneert. Maar op de ontwikkelrace staan ze sowieso al 2-0 achter op Williams, Alfa Romeo etc. 2-0 omdat Williams en Alfa Romeo AFAIK wel de twee ontwikkeltokens heeft gebruikt om bv het chassis aan te passen. Haas heeft tot nog toe 0 tokens gebruikt en heeft al aangegeven er dit seizoen ook 0 te gebruiken.
😆 - Denk ook eens om ;)
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details