en binnen een sec van p3
Ja, die rode bandjes hè... gaan die het nog 14 ronden uithouden?DaniëlWW2 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:47:
Als Norris wegvalt, dan krijg je gewoon dubbel Ferrari in Imola. Die gaan echt keihard vechten.

VER al voorbij MAZ
"When you grow up your heart dies"
15 sec tussen VER en HAM en nog 13 rondes te gaan.
Waiting on the world to change
Norris krijgt ook ster-allures. #vibraties
Ik zou het doen!
Dat gat is al vele vele ronden zo.pinda powerrr schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:49:
15 sec tussen VER en HAM en nog 13 rondes te gaan.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
En Norris zijn banden hebben hun beste tijd gehad.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Ik ga MERC emailen met de vraag of HAM voor mij een koningslot wil kopen....
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Hamilton moet racen voor de punten, doet ie toch echt goed hoor.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik teken ervoor.dawg schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:49:
Hoe mooi zou het zijn als VER 1., NOR 2., en LEC 3.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 09:50
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Norris heeft last van vibraties, ik denk dat die banden op zijn. Hamilton kan op de tweede plek komen en dat is knap gedaan. Max zit op rozen alleen die auto over de streep krijgen.
Ik quote GP even van de teamradio
Ja die rijdt zo nog 10 rondes met gare softsBlokker_1999 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:50:
En Norris zijn banden hebben hun beste tijd gehad.
Motor en banden een beetje sparen.
Ja en nee. Zijn auto is ook wel echt een klap sneller lijkt het. In vrije lucht bijna een seconde sneller.Quad schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:50:
Hamilton moet racen voor de punten, doet ie toch echt goed hoor.
alleen geen SCtweakduke schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:50:
Norris heeft last van vibraties, ik denk dat die banden op zijn. Hamilton kan op de tweede plek komen en dat is knap gedaan. Max zit op rozen alleen die auto over de streep krijgen.
Nee regie, we moeten Toto echt niet in de timing tower zien.
Vermoed norris?pietr schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:51:
Benieuwd wie driver of the day wordt, Max of Ham denk ik.
HAM wordt P2 (als Max geen fouten maakt), maar ik zie NOR die plekken niet houden.
VER - HAM - LEC lijkt logischer
VER - HAM - LEC lijkt logischer
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Wie is jouw Driver of The Day?
edit: NOR lijkt mij
edit: NOR lijkt mij
[ Voor 126% gewijzigd door U123456 op 18-04-2021 16:54 ]
Knap, met erbij vermeld dat zijn grove fout geen consequenties kreeg. Zonder die crash van BOT en RUS was het einde race van Hamilton geweest.tweakduke schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:50:
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Ongelofelijk dat Lewis na zo’n grote fout nog 2e gaat worden, de snelste ronde rijdt en de leiding houdt in het WK.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
die merc is wel heel erg goed met de banden moet ik zeggen. In Bahrein ook al, hier lijkt hamilton ook lekker te kunnen blijven pushen ondanks dat ie achter anderen moet rijden
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
- DaniëlWW2
- Niet online
Mercedes.Yonix schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:52:
Wie is dit jaar eigenlijk motorleverancier van McLaren?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Leclerc geluk met DRS
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Bij deze nomineer ik HAM als Golden Pimmel of the DayU123456 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:51:
Kweenie, maar LEC zou DOD ook niet misstaan.
Toch bemoedigend dat HAM niet meteen met twee vingers in z'n neus langs LEC komt.
Natuurlijk lastige condities, maar ik hoop dat Ferarri iets kan betekenen dit seizoen.
Natuurlijk lastige condities, maar ik hoop dat Ferarri iets kan betekenen dit seizoen.
Als SAI nou ff weer aansluit...
Bottas driver of the day, hij zag dat Hamilton zijn race verpeste en offerde zichzelf op voor een rode vlag, zodat Hamilton kans op plek 2 heeft.U123456 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:51:
erutangiS
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar: Kom op Lecrlerc!
- DaniëlWW2
- Niet online
Als Norris slim is, dan zorgt hij ook dat Leclerc in DRS blijft.
NOR en LEC hebben vaker met elkaar gesimracet... Samenwerken om HAM erachter te houden.
LEC heeft ook DRS. Dus die Mercedes is echt niet zo top. HAM wel.Luapper schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:53:
Toch bemoedigend dat HAM niet meteen met twee vingers in z'n neus langs LEC komt.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
DRS detectie punt zit voor Leclerc blijkbaar op een goede plaats.
Easy p2 zo voor Ham nog. Ongelooflijk
Punt terug voor verstappen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Die Mercedes is net als de RB veel sneller dan de rest.Spotmatic schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:54:
[...]
LEC heeft ook DRS. Dus die Mercedes is echt niet zo top. HAM wel.
Met deze kleine marges tussen de verschillende auto's worden de verschillen tussen de rijders veel meer zichtbaar. Gaaf!
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
oke sinterklaassimons schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:52:
[...]
Bij deze nomineer ik HAM als Golden Pimmel of the Day
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CucvA0ztBPgTkUkMaOvvaxbM.jpg?f=user_large)
Piece together what could never be.
Norrispietr schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:51:
Benieuwd wie driver of the day wordt, Max of Ham denk ik.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wat een mazzel heeft die HAM toch steeds weer he.. zonder die code rood was ie nergens
Blijkbaar nietBlokker_1999 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:54:
DRS detectie punt zit voor Leclerc blijkbaar op een goede plaats.
Laat die boordradio van Yuki maar komen
PSN: xMaurice93
P1 gaat hij niet halen.nachtnet schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:55:
HAM naar p2,
Hij was niet slim though. Maar gek dat de McLaren pitwall dat niet aangeeft.DaniëlWW2 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:54:
Als Norris slim is, dan zorgt hij ook dat Leclerc in DRS blijft.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Nou nu nog Norris pakken en VER mechanische fout en ik ga de buurman aftuigen
Pfff... Het zijn ook alleen maar DRS overtakes...
Nog even een straf voor TSU... hadden ze hem dat niet al eerder duidelijk gemaakt dat ie dat niet moest doen?
Verwijderd
Dude serieus, de Mercedes is veel sneller.vhal schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:56:
Echt, wat een racer is HAM. Echt mooi om te zien zo
Wat een heerlijke race is dit zeg, alles der op en der aan! Meer van dit soort races please
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dat was ik mij ook aan het afvragen. Reversing on the track.groggy schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:56:
Ik neem aan dat ham nog straf krijgt voor achteruit de baan oprijden?
Kijkt naar een eerdere post, kijkt naar avatar... Ik begrijp hem...simons schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:56:
Hoezo zou dat handig zijn? Wat is de motivatie voor MSC om dat te doen?Apiekool schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:56:
Niet zo handig van MCL, als ze LEC in DRS hadden kunnen houden, had hij HAM kunnen ophouden.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
BANSAAAIIII
I hide at work because good employees are hard to find.
Want die heeft een MERC ?simons schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:56:
Olav steekt peukje op?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Max weer snelste... stuivertje wisselen om de leiding in het WK met Lewis.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Leclerc kan nog 3e worden als norris niet oppast
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Dat zou je niet zeggen als je Bottas bezig zag. Net zoals mensen zeggen dat die Red Bull zonder Max een stuk trager zou zijn. Max en Lewis weten alle twee het maximale uit hun wagen te halen. En dat maakt het verschilVerwijderd schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:56:
[...]
Dude serieus, de Mercedes is veel sneller.
Zou voor het eerst zijn dat hij voorsprong heeft in WK.PatrickC schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:57:
Max weer snelste... stuivertje wisselen om de leiding in het WK met Lewis.
Zou NOR zijn beste vriend VER een handje helpen, iets te breed rijden?
Het een sluit het andere niet uit heVerwijderd schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:56:
[...]
Je moet het toch maar even doen in die ene bochtVerwijderd schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:56:
[...]
Ik hoop dat medetweakers hun hart einde van F1 seizoen haalt.DutchCrownNL schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:56:
Wat een heerlijke race is dit zeg, alles der op en der aan! Meer van dit soort races please
Op het kamp heeft iedereen een MERC
Wordt dat al onderzocht?groggy schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:56:
Ik neem aan dat ham nog straf krijgt voor achteruit de baan oprijden?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het belangrijkste van HAM vandaag was dat hij die grindbak weer kon uitrijden. Al kostte het meer dan een minnuut. Als hij daar vast had gestaan had hij nul punten.
Dat is niet alleen geluk. Ook gewoon zijn klasse.
En VER en HAM zijn zoveel sneller dan de rest. Niet normaal.
Dat is niet alleen geluk. Ook gewoon zijn klasse.
En VER en HAM zijn zoveel sneller dan de rest. Niet normaal.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ik zou het iig raar vinden. Hij deed het rustig en beheerst en op een andere manier kon het gewoon niet.Harrie schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:57:
[...]
Dat was ik mij ook aan het afvragen. Reversing on the track.
[removed]
Tja, er is gewoon geen houden aan. Die Mercedes is gewoon een klap sneller.
Tjah, vooral dom geluk in mijn optiek. Geweldige inhaalrace hoor, maar die ronde achterstand had hij zonder herstart nooit zover goedgemaakt.PatrickC schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:52:
Ongelofelijk dat Lewis na zo’n grote fout nog 2e gaat worden, de snelste ronde rijdt en de leiding houdt in het WK.
Vooral pech voor de rest die voor Hamilton zat, doe nu alsnog gepakt zijn.. waarom bij de herstart de ronde achterstand wordt weggestreept is mij echt een raadsel, erg vreemde regel, vooral ook omdat die ronde achterstand niets te maken had met dat puin op de weg op dat moment.
Puntje bij paaltje heeft Hamilton straks 1 ronde minder hoeven rijden dan een aantal anderen en dan toch geen eerste. Was gewoon een enorme fout van Hamilton die puur geluk heeft dat die ronde werd kwijtgescholden.
Die Norris kan ook wel stampen hoor. Niet de eerste keer dat we dat zien.
Norris heeft ook een Mercedes PU, zou toch minder makkelijk moeten zijn, hopelijk?! Wishful thinking.
Luckiest driver of the day: Lewis Hamilton.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.