• henrov
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:06
Bra-Jo schreef op maandag 26 januari 2026 @ 16:26:
[...]

Vier dagen? Je zou er bijna voor naar Hengelo verhuizen.
* Bra-Jo moppert iets over 2 maanden :(
Sowieso een goed idee (behalve als je nu al dieper in Twente woont)

• Mjas
  • Registratie: Januari 2024
  • Nu online
henrov schreef op maandag 26 januari 2026 @ 13:11:
[...]

Ik zie B16 staan, is dat wat je bedoelt?

[Afbeelding]
Ik heb dezelfde bij mijn laadpaal geïnstalleerd gekregen. Wat is er mis mee?

• MichaelReitsma
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:48
Mjas schreef op maandag 26 januari 2026 @ 19:32:
[...]

Ik heb dezelfde bij mijn laadpaal geïnstalleerd gekregen. Wat is er mis mee?
B16 slaat op het amperage icm de afschakel curve.
Wat belangrijker hier is is de aardlek afschakel stroom, dat is hier 0,03 Am p ere oftewel 30mA.
De aardlek automaat doe je zou willen hebben volgens een post hierboven is een 6mA versie waar tegelijk een DC controle in zit. Die laatste eigenschap is waar het om draait hier die beveiligt je huis tegen een dc klap van 800V.

• blb4
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:43
MichaelReitsma schreef op maandag 26 januari 2026 @ 19:40:
[...]

B16 slaat op het amperage icm de afschakel curve.
Wat belangrijker hier is is de aardlek afschakel stroom, dat is hier 0,03 Am p ere oftewel 30mA.
De aardlek automaat doe je zou willen hebben volgens een post hierboven is een 6mA versie waar tegelijk een DC controle in zit. Die laatste eigenschap is waar het om draait hier die beveiligt je huis tegen een dc klap van 800V.
Volgens mij wordt 't type lekstroom naast een letter ook aangegeven met een symbool. De aardlekautomaat op de foto heeft een sinus golf en een symbool voor pulserende DC stroom Dit is lekstroom type A. Niet voor pure gelijkstroom, daarvoor heb je een aardlekautomaat of aardlekschakelaar met lekstroom type B nodig.

Panasonic J 7kW WP, boiler & HeishaMon, 6022 Wp PV, Enphase+ST GW, SOLAX SK-SU3000E 13kWh BESS, ITHO Qualityflow WTW, Elvi Smart Charging+ laadpunt, Kia EV6 84kWh EA MY25, gasloos '23

Pagina: 1 ... 458 459 Laatste

Let op:
Openbaar laden, laadpassen, etc. in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3.

Bestellingen, leveringen en "waar is de boot"-posts over de Kia EV6 mogen in: Het KIA EV6 leveringen topic