Wellicht, al was de overschrijving op mijn naam iets na 10u en was ik 11u pas weer thuis eer dat ik het probeerde.The Wizard schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 13:59:
[...]
Er was wel onderhoud tot vanochtend 10 uur, misschien dat dat ook nog mee speelde.
Hoe dan ook, zojuist middels USB de software update uitgevoerd (liep 3 jaar achter), daarna via de settings een algehele reset uitgevoerd en daarna kon ik heel vlot door de Kia Connect activatie heenlopen en aansluitend koppelen met de app, zonder problemen.
Gelijk even mijn profiel aangemaakt en de instellingen gemaakt zoals ik wil hebben en grotendeels door alle settings gelopen.
Paar kleine vragen nog:
- De stoel gaat achteruit bij het openen van de deur. Kan dit ook ingesteld worden bij uitzetten auto?
- De auto heeft zo te merken een auto-ontgrendel bij naderen van de auto, grepen komen eruit en dan kan iedereen zo instappen. Maar klopt het dat er geen automatische vergrendeling op zit bij weglopen? En dat ik dus wel op de knop op de sleutel moet drukken altijd? Kleine moeite hoor, maar ben gewoon benieuwd.
- Dealer wees mij op een update die pre-conditioning ontgrendelt. En je zou aan de optie "winter mode" kunnen zien of je die wel/niet hebt. Ik zie winter mode staan (na de software update) dus ik heb blijkbaar nog geen pre-conditioning. Dealer zei €75. Is dat het waard denken jullie? En klopt het dat die alleen bij de dealer kan?
:strip_exif()/f/image/obQZFE2utJwoDmGjEnYRUNl2.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/7cymYWLqzF5spoUa8hXjVMCd.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ok2nedSQyhX8LkiasXKjJZuy.jpg?f=fotoalbum_large)