Sandro! schreef op zondag 8 januari 2023 @ 18:35:
[...]
Ik snap je frustratie*, maar om er hier nou in één weekend 4 reacties aan te wijden is ook wat overdreven.
Zoals aangegeven zijn er mensen die hun auto alleen uitlenen aan vrienden en bekenden, en mensen die hun auto altijd beschikbaar hebben staan en op het moment dat er een verzoek binnenkomt kijken of ze de auto dan kunnen missen; dat komt ook omdat je de beschikbaarheid niet kunt plannen in de app. Een huurverzoek is ook maar 24 uur geldig, en er zijn (of waren) ook mensen die het verzoek niet eens zien. Het blijft een publieke bèta, dus er zitten wat ruwe kantjes aan. Die moet je accepteren als je het platform wilt uittesten.
* ik heb zelf ook een hele tijd geprobeerd een auto te huren, met continue afwijzingen en toen er
eindelijk een bevestiging kwam, kon ik de auto niet in omdat de digitale sleutel niet werkte. Uiteindelijk toen de autosleutel meegekregen voor een ritje van ±2 uur.
Het is niet enkel frustratie, het is gewoon de gehele ervaring die niet goed is, dat staat los van frustraties (maar je hebt gelijk, die zijn er haha). Mijn eerste berichten waren over de werking, ik deed het voor het eerst en er was veel onduidelijk,vandaar die berichten, maar hoe het nu werkt is me duidelijk geworden door de reacties hier, echter nu gaat het over de daadwerkelijke ervaring. dat is dus wat anders dan mijn andere berichten, want het werkt blijkbaar (nog) niet goed.
Ik begrijp heel goed dat mensen enkel aan vrienden lenen, zou ik zelf ook doen, maar dan moeten ze zorgen dat in de app enkel auto's staan die daadwerkelijk beschikbaar worden gesteld, nu doe ik allemaal reservaties, reserveren ze enorm veel geld en heb ik nog niets. Elke keer 24 uur wachten is ook geen optie, dan zet je in op meerdere auto's. Het idee is natuurlijk tof, de prijzen zijn ook goed, maarja als je nooit een auto kan krijgen, dan haken mensen natuurlijk af.
Dat van die sleutel is wel extra lastig, sta je dalijk ver van huis. Het is ook niet zo handig dat je de lener helemaal geen bericht kan sturen, dat zou het allemaal toch net wat makkelijker maken.
[
Voor 4% gewijzigd door
wannaplay2009 op 08-01-2023 20:20
]