Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sagara
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-03 18:30
Op 3 februari me aangemeld, vandaag (21-4-2022) de bestellink ontvangen. Er wordt aangegeven dat er 14 tot 16 weken kan duren voordat de auto geleverd wordt. Ik heb voor zwart zonder trekhaak gekozen!

edit: op 27-4-2022 belletje gekregen om de auto op te halen. Afspraak gepland op 10 mei!

[ Voor 25% gewijzigd door sagara op 28-04-2022 00:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelorono
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-04 06:19
sagara schreef op donderdag 21 april 2022 @ 17:15:
Op 3 februari me aangemeld, vandaag de bestellink ontvangen. Er wordt aangegeven dat er 14 tot 16 weken kan duren voordat de auto geleverd wordt. Ik heb voor zwart zonder trekhaak gekozen!
Hier ongeveer hetzelfde. Aangemeld op 1 februari. Bestellink zou ik eerst in mei ontvangen, is nu eind juni geworden. Daarna nog 6-8 weken tot de auto geleverd wordt. Balen!

Zwart zonder trekhaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nero22
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:09
Ik volg deze auto al een tijdje uit interesse voor het concept en om evt (bij verlies van de lease-auto binnenkort) Lynk&Co’s te gaan huren (delen).

Impressie op Autoblog: https://www.autoblog.nl/n...ijs-maar-ook-goed-3334190

[ Voor 49% gewijzigd door Nero22 op 21-04-2022 18:21 ]

It's funny. But not ha-ha funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P2P2me
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-04 08:17
Zijn hier mensen die hun betalingen via een Curve kaart laten lopen?

[ Voor 17% gewijzigd door P2P2me op 21-04-2022 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:07
Edskie206 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 12:32:
Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt voor 21-4
Hoe is het ophalen gegaan vandaag? Heb je hem in ontvangst mogen nemen?

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edskie206
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 29-06-2022
pretpik schreef op donderdag 21 april 2022 @ 23:12:
[...]

Hoe is het ophalen gegaan vandaag? Heb je hem in ontvangst mogen nemen?
Yes ging super snel! Wat een wagen. Weekend maar is alle knopjes uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
Edskie206 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 23:14:
[...]

Gaaf, hoe werkt die 360 camera? En heb je dubbel glas voorin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vavd
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2022
Edskie206 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 23:14:
[...]

Same, ook gisteren opgehaald. Veel auto voor dat geld met gunstige voorwaarden. Ga de auto niet delen waardoor ik geen profiel hebt aangemaakt. Hierdoor moet ik volgens mij de adaptive cruisecontrol telkens handmatig uitschakelen.
De accu vannacht meteen opgeladen, je krijgt een lege accu mee.
In Diemen vertelde ze dat ze 30-40 auto's per dag leveren, aardig aantal.
De 360camera is een toffe gadget maar nu al gemerkt dat de sensoren niet altijd betrouwbaar zijn. Kreeg een rood signaal terwijl er nog ruimte genoeg was.
Heb wel eens opmerkingen over het systeem voorbij zien komen, vind het systeem overzichtelijk en makkelijk te bedienen. Ook de knoppen op het stuur spreken voor zich.
Nu eerst maar veel kilometers maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldHeirbaut
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17:29
Het staat vast ergens in de 252 pagina's hiervoor maar ik kan het niet zo snel vinden.

In de voorwaarden staat dat alleen huisgenoten op hetzelfde adres in de auto mogen rijden. Nu heb ik een zoon die formeel bij zijn moeder woont (GBA) maar meestal bij mij is. Mag hij erin rijden? Bovendien heb ik een LAT-relatie met iemand. We gaan samen op vakantie. Mag zij erin rijden?
Formeel niet volgens de tekst, maar weet iemand hoe dat in de praktijk gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 30-04 14:23
vavd schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:40:
[...]

Same, ook gisteren opgehaald. Veel auto voor dat geld met gunstige voorwaarden. Ga de auto niet delen waardoor ik geen profiel hebt aangemaakt. Hierdoor moet ik volgens mij de adaptive cruisecontrol telkens handmatig uitschakelen.
De 360camera is een toffe gadget maar nu al gemerkt dat de sensoren niet altijd betrouwbaar zijn. Kreeg een rood signaal terwijl er nog ruimte genoeg was.
Heb wel eens opmerkingen over het systeem voorbij zien komen, vind het systeem overzichtelijk en makkelijk te bedienen. Ook de knoppen op het stuur spreken voor zich.
Adaptieve cruisecontrol staat nooit automatisch aan maar moet je altijd handmatig inschakelen via de knoppen links op het stuur. In de systeem instellingen kun je wel kiezen tussen een adaptieve cruisecontrol en een traditionele. Bedoel je dat die instelling niet bewaard blijft?

De parkeersensoren zijn vrij laag afgesteld en reageren dus ook op stoepranden is mijn ervaring. Dat levert dus vak “valse” meldingen op al moet je met deze velgen ook geen stoeprandje raken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
RonaldHeirbaut schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:48:
Het staat vast ergens in de 252 pagina's hiervoor maar ik kan het niet zo snel vinden.

In de voorwaarden staat dat alleen huisgenoten op hetzelfde adres in de auto mogen rijden. Nu heb ik een zoon die formeel bij zijn moeder woont (GBA) maar meestal bij mij is. Mag hij erin rijden? Bovendien heb ik een LAT-relatie met iemand. We gaan samen op vakantie. Mag zij erin rijden?
Zoon: nee want niet ingeschreven op hetzelfde adres.
LAT-relatie: nee want niet ingeschreven op hetzelfde adres.

Als ze >18 jr zijn en > 3 jr rijbewijs hebben kunnen ze de auto wel van jouw lenen maar dan mag je er op die momenten niet zelf in rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vavd
Oizo1981 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:52:
[...]

Adaptieve cruisecontrol staat nooit automatisch aan maar moet je altijd handmatig inschakelen via de knoppen links op het stuur. In de systeem instellingen kun je wel kiezen tussen een adaptieve cruisecontrol en een traditionele. Bedoel je dat die instelling niet bewaard blijft?

De parkeersensoren zijn vrij laag afgesteld en reageren dus ook op stoepranden is mijn ervaring. Dat levert dus vak “valse” meldingen op al moet je met deze velgen ook geen stoeprandje raken.
Vanzelfsprekend de instelling inderdaad voor de reguliere cruisecontrol (ipv adaptiv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisinhoJr
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 24-01-2024
P2P2me schreef op donderdag 21 april 2022 @ 22:52:
Zijn hier mensen die hun betalingen via een Curve kaart laten lopen?
Ik heb mijn aanbetaling via Curve gedaan gekoppeld aan CDC. Ging prima. Aankomende week de auto ophalen dus ik ga ervan uit dat het goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldHeirbaut
Oizo1981 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:54:
[...]

Zoon: nee want niet ingeschreven op hetzelfde adres.
LAT-relatie: nee want niet ingeschreven op hetzelfde adres.

Als ze >18 jr zijn en > 3 jr rijbewijs hebben kunnen ze de auto wel van jouw lenen maar dan mag je er op die momenten niet zelf in rijden.
Dankjewel. Het is dus nog slechter dan ik hoopte. Want als ik het goed begrijp kunnen ze hem van me lenen (sharen), betalen ervoor en vervolgens mag ik er niet in meerijden?!

Ik denk dat ik het maar gewoon bij mijn eigen auto houdt. Hoewel ik er zuinig op ben, interesseert een krasje of deukje me niets. In het verleden al meegemaakt dat ik een mistlamp (voor) kapot had in mijn leaseauto, wat me werkelijk totaal niet interesseerde, maar bij een beurt wel het eigen risico mocht aftikken. Ik wilde het wel betalen bij het inleveren van de auto, maar nee, dat mocht niet. Het is er niet beter op geworden in de leasemarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardred
  • Laatst online: 27-02 23:13
vavd schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:40:
[...]

Het zou kunnen dat adaptive cruise control aanstond bij het koppelen van je account, dan stelt ie dat in als standaard denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dixet
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:07
vavd schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:58:
[...]

Vanzelfsprekend de instelling inderdaad voor de reguliere cruisecontrol (ipv adaptiv)
Ik gebruik juist liever de adaptive cruisecontrol, maar loop er wel tegen aan dat je niet makkelijk tussen de twee kan schakelen. In sommige omstandigheden (harde regen, nachtvorst) werkt de frontcamera niet goed. Als dat tijdens het rijden gebeurt wil je snel en veilig omschakelen naar de reguliere CC, maar volgens mij kan dat alleen maar via het instellingenmenu. Wat tijdens het rijden niet echt veilig is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edskie206
pretpik schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 08:16:
[...]

Gaaf, hoe werkt die 360 camera? En heb je dubbel glas voorin?
Die camera is echt geweldig! Ook in de spiegels is super handig.
Ook bij lage snelheid de bocht nemen, knipperlicht aan dan komt ook de 360 camera van de zijkant
Ja ik kom uit een polo van 2011 dus dit is een hele andere wereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-04 12:13
dixet schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 12:14:
[...]

Ik gebruik juist liever de adaptive cruisecontrol, maar loop er wel tegen aan dat je niet makkelijk tussen de twee kan schakelen. In sommige omstandigheden (harde regen, nachtvorst) werkt de frontcamera niet goed. Als dat tijdens het rijden gebeurt wil je snel en veilig omschakelen naar de reguliere CC, maar volgens mij kan dat alleen maar via het instellingenmenu. Wat tijdens het rijden niet echt veilig is
Je kunt op het hoofdscherm van bovenaf naar beneden swipen. Daar zit dan een knop om normale cruise control te gebruiken volgens mij, hoef je in ieder geval niet het hele menu in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
RonaldHeirbaut schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:46:
[...]

Dankjewel. Het is dus nog slechter dan ik hoopte. Want als ik het goed begrijp kunnen ze hem van me lenen (sharen), betalen ervoor en vervolgens mag ik er niet in meerijden?!
Je mag wel meerijden in de zin van in de auto zitten 😇. Maar tijdens de huurperiode mag alleen de huurder mee de auto rijden, dus de vaste M2M berijder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superfunki
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-03 23:17
GroeneThee schreef op woensdag 20 april 2022 @ 21:10:
[...]

Linkerknopje op het stuur. Tikje naar links...
Dit krijg ik niet geactiveerd. Bedoel je het knopje van de cruise control?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldHeirbaut
Oizo1981 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:51:
[...]

Je mag wel meerijden in de zin van in de auto zitten 😇. Maar tijdens de huurperiode mag alleen de huurder mee de auto rijden, dus de vaste M2M berijder niet.
Fijn, dat schiet dus niet op. Ga je op vakantie samen naar de Costa del Sol (Antalya zo je wil) met de auto, kan je niet samen rijden. Ik irriteer me mateloos aan dit soort regels. In de VS ook al met een huurbak; als je allebei wilde rijden kostte me dat $50,- extra. Wat kan het toch schelen dat mijn passagier soms een stukje stuurt? Ik zit er toch naast? Rijdt zij er een deuk in? Nou, dan is dat mooi kut voor mij. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-04 23:32
Nero22 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 18:20:
Ik volg deze auto al een tijdje uit interesse voor het concept en om evt (bij verlies van de lease-auto binnenkort) Lynk&Co’s te gaan huren (delen).

Impressie op Autoblog: https://www.autoblog.nl/n...ijs-maar-ook-goed-3334190
Geen heel best artikel ,inhoudelijk gezien, na 2 weken gebruik.. dat hele verhaal over hypotheek slaat nergens op. En vergelijk met ander auto's is ook lekker kort door de bocht, met vanaf prijzen.. heb je niks aan zo. Snel wat fotos maken standaard verhaaltje typen en weer door....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fam Cabboort
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-04 18:43
Rmaxx schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 19:12:
[...]

Geen heel best artikel ,inhoudelijk gezien, na 2 weken gebruik.. dat hele verhaal over hypotheek slaat nergens op. En vergelijk met ander auto's is ook lekker kort door de bocht, met vanaf prijzen.. heb je niks aan zo. Snel wat fotos maken standaard verhaaltje typen en weer door....
Zo dacht ik er ook over... Geen goede feiten en appels met peren vergelijken.

Mvg Fam Cabboort

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-04 18:30
superfunki schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:54:
[...]

Dit krijg ik niet geactiveerd. Bedoel je het knopje van de cruise control?
https://www.lynkco.com/nl...ic:Use_the_highway_assist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton_adam
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-04 11:40
BPi schreef op donderdag 21 april 2022 @ 08:09:
Hier gisteren de zomersloffen er weer onder gekregen (winter nog geen factuur van gekregen) en tevens een update gedraaid.
.....
Kwam het initiatief om de zomerbanden eronder te leggen van hun, of heb je daar zelf actie op ondernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
ton_adam schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 22:17:
[...]

Kwam het initiatief om de zomerbanden eronder te leggen van hun, of heb je daar zelf actie op ondernomen?
2 a 3 posts eronder staat het antwoord ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowbagger42
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-07-2023
Iemand een idee wat de lakcode is voor de zwarte 01?
Heb na een carwashbezoek wat schade aan mijn deur (breder kan een kras, lijkt eerder op steenslag)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• P2P2me
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-04 08:17
26-1 aangemeld
16-3 order geplaatst
22-4 af mogen halen, zwart zonder trekhaak

Stekkerhouder: https://www.amazon.nl/dp/...pa_i_56CK4MCHNFRXKMDBZF0V
360 camera werkt fijn!:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TRi7A5mJSdpeOJMVzD-1Bgqblig=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ecsVTP4J305bcTaoK4kDlVAK.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L4Y1vYYORDHQKg9spr-HobLk2aA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7hTKLMHMGSYQYgDiuGtnJaK2.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Yq1wq_hfEv_1STP8OZRh7zfVZQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/amAYxy8QO2HxAE8jY27u28FK.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-MvqTTeOiwJqVIYXRkG1QjcCVLE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zvAfICnMgJYkGnRAzs9nJwhZ.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:20
RonaldHeirbaut schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:48:
Zelfde vraag 2 keer gesteld bij andere lease maatschappijen in het verleden en daar was het zolang je zelf in de auto erbij zit OF op hetzelfde adres staat ingeschreven.

Er zelf bij zitten is zodat ze geen repatriëring hoeven op te starten als jij niet in staat bent te rijden maar wel als bijrijder kan functioneren.

Ofwel, ik zou het navragen.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-02 17:00
sagara schreef op donderdag 21 april 2022 @ 17:15:
Op 3 februari me aangemeld, vandaag de bestellink ontvangen. Er wordt aangegeven dat er 14 tot 16 weken kan duren voordat de auto geleverd wordt. Ik heb voor zwart zonder trekhaak gekozen!
2 weken eerder aangemeld, 5 april bestellink, 2 mei had ik hem op kunnen halen (als ik niet op vakantie was). Blauw met trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fam Cabboort
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-04 18:43
hendriku schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 18:00:
[...]

2 weken eerder aangemeld, 5 april bestellink, 2 mei had ik hem op kunnen halen (als ik niet op vakantie was). Blauw met trekhaak
18 maart aangemeld, 2 mei ophalen, blauw met trekhaak... Het kan verkeren

Mvg Fam Cabboort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton_adam
GroeneThee schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 22:18:
[...]

2 a 3 posts eronder staat het antwoord ;)
Dank! Gevonden nu. 8)7 :) Dan ga ik ze ook weer een keertje bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juwlez
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:19
@P2P2me ]
360 camera werkt fijn!

360 graden camera ziet er goed uit!

[ Voor 47% gewijzigd door juwlez op 23-04-2022 20:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fibrenl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:52
Ben nu al 4 weken verder koelvloeistof lekkage nog steeds mijn auto niet terug. Elke keer als je belt weer een ander excuses. Soms heb ik het gevoel dat bij de Volvo de Lynk geen prio heeft. Onderdeel was er niet was eerst het probleem nu moet auto ingepland worden door Volvo maar blijft stil onderdeel ligt er nu een week.

Hoop voor mensen dat je geen problemen hebt want reparatie is tot nu toe ene ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-04 22:00
Fibrenl schreef op zondag 24 april 2022 @ 10:09:
Ben nu al 4 weken verder koelvloeistof lekkage nog steeds mijn auto niet terug. Elke keer als je belt weer een ander excuses. Soms heb ik het gevoel dat bij de Volvo de Lynk geen prio heeft. Onderdeel was er niet was eerst het probleem nu moet auto ingepland worden door Volvo maar blijft stil onderdeel ligt er nu een week.

Hoop voor mensen dat je geen problemen hebt want reparatie is tot nu toe ene ramp.
Krijg je een leen/huur auto van dezelfde klasse? of stoppen ze tijdelijk de incasso?

[ Voor 0% gewijzigd door x360junkie op 24-04-2022 10:58 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:52
x360junkie schreef op zondag 24 april 2022 @ 10:57:
[...]

Krijg je een leen/huur auto van dezelfde klasse? of stoppen ze tijdelijk de incasso?
Heb een Kia Niro dus niet helemaal zelfde. Maar verder blijft het erg stil zodra ik me auto terug heb ga ik toch nog FFF aantal keer een belletje plegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 19:38
Fibrenl schreef op zondag 24 april 2022 @ 10:09:

Das vervelend. Ik vermoed dat ze niet zozeer geen prio geven aan Lynk bij de Volvo dealer, maar dat ze simpelweg ook overal akkoord voor moeten krijgen wat ook via de Lynk backoffice gaat (veel alleen digitaal). Ze zitten er dus alleen tussenin. Afgaande op alle verhalen hier zal die samenwerking ook niet al te soepel verlopen, werd al min of meer bevestigd door de dealer die mijn auto kwam ophalen voor de bandenwissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lilboyd
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-04 14:37
ik ben van plan om er eentje te huren deze zomer voor 2 weken. hoe kan het dat ik prijzen zie van 150 tot 550 ? kan iedereen zijn verhuurprijs los instellen ? 10 euro per dag lijkt mij wel heel weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero22
lilboyd schreef op zondag 24 april 2022 @ 12:19:
ik ben van plan om er eentje te huren deze zomer voor 2 weken. hoe kan het dat ik prijzen zie van 150 tot 550 ? kan iedereen zijn verhuurprijs los instellen ? 10 euro per dag lijkt mij wel heel weinig
Ieder mag zijn eigen prijs bepalen. Hier in de buurt zie ik er eentje van ongeveer €8 per uur, en anderen op €10. Er zit ook een enkele tussen van €1, maar ik denk dat die laatste het niet “serieus neemt”.

[ Voor 5% gewijzigd door Nero22 op 24-04-2022 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
Nero22 schreef op zondag 24 april 2022 @ 12:23:
[...]

Ieder mag zijn eigen prijs bepalen. Hier in de buurt zie ik er eentje van ongeveer €8 per uur, en anderen op €10. Er zit ook een enkele tussen van €1, maar ik denk dat die laatste het niet “serieus neemt”.
De auto’s met een (heel) laag tarief worden vaak alleen maar verhuurd aan familie/bekenden. Het is helaas (nog) niet mogelijk de auto alleen voor die groep beschikbaar te maken dus hij is altijd voor iedereen te zien. Ik verhuur bijv. voor €1/dag aan mijn vriendin.
Als je die auto’s dus probeert te huren wordt de huur dus meestal niet geaccepteerd.

[ Voor 6% gewijzigd door Oizo1981 op 24-04-2022 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hommel
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik sta op dit moment ook op de wachtlijst. Ik begrijp dat je als member 21 jaar moet zijn en 3 jaar je rijbewijs moet hebben. Dan mag het hele gezin de auto gebruiken. Mijn dochter is 18 jaar en heeft net haar rijbewijs. Zij is geen member maar woont wel op het zelfde huisadres. Ik heb de verzekeringspolis doorgelezen en kwam daar geen leeftijdsgrens tegen. Mag zij de auto gewoon gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardred
Hommel schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:33:
Ik sta op dit moment ook op de wachtlijst. Ik begrijp dat je als member 21 jaar moet zijn en 3 jaar je rijbewijs moet hebben. Dan mag het hele gezin de auto gebruiken. Mijn dochter is 18 jaar en heeft net haar rijbewijs. Zij is geen member maar woont wel op het zelfde huisadres. Ik heb de verzekeringspolis doorgelezen en kwam daar geen leeftijdsgrens tegen. Mag zij de auto gewoon gebruiken?
Helaas niet. Ook zij moet voldoen aan de voorwaarden van Lynk&co(21 jaar, 3 jaar rijbewijs).
Zie: Voorwaarden m2m

De M2M Auto kan worden bestuurd door jou, de contracthouder, en jouw directe gezinsleden die ingeschreven zijn op hetzelfde woonadres als jij (mits zij voldoen aan de eisen als beschreven in Artikel 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hommel
Lion123, bedankt voor je reactie en waarschijnlijk zul je wel gelijk hebben,
maar er staat:

Om je te Abonneren moet u,
• 21 jaar of ouder zijn, en ten minste 3 (drie) jaar in het bezit zijn van een geldig rijbewijs, en.....

Maar mijn dochter is niet geabonneerd, zij is alleen gezinslid. Daarom vroeg ik het mij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hommel
P2P2me schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 12:53:
26-1 aangemeld
16-3 order geplaatst
22-4 af mogen halen, zwart zonder trekhaak

Stekkerhouder: https://www.amazon.nl/dp/...pa_i_56CK4MCHNFRXKMDBZF0V
360 camera werkt fijn!:
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Zie ik het goed dat de voor de laadpaal een thuislader gebruikt die in een gewoon stopcontact kan? En hoelang duurt het laden op deze manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis.passage
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-08-2024
Een vraag… sinds een tijd kan ik op iOS geen meldingen meer aanzetten voor de Lynk app. Hebben meer mensen dit? Of kan je dit op een andere manier instellen?

Want hoe moet je dan weten of je een huurverzoek hebt? Ik mis bijna wekelijks een huurverzoek hierdoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
Hommel schreef op zondag 24 april 2022 @ 18:32:
Lion123, bedankt voor je reactie en waarschijnlijk zul je wel gelijk hebben,
maar er staat:

Om je te Abonneren moet u,
• 21 jaar of ouder zijn, en ten minste 3 (drie) jaar in het bezit zijn van een geldig rijbewijs, en.....

Maar mijn dochter is niet geabonneerd, zij is alleen gezinslid. Daarom vroeg ik het mij af.
Zie artikel 26 van de door Lion123 gelinkte voorwaarden:
De M2M Auto kan worden bestuurd door jou, de contracthouder, en jouw directe gezinsleden die ingeschreven zijn op hetzelfde woonadres als jij (mits zij voldoen aan de eisen als beschreven in Artikel 4),

In artikel 4 staat vervolgens:
" Om je te Abonneren moet u,
• 21 jaar of ouder zijn, en ten minste 3 (drie) jaar in het bezit zijn van een geldig rijbewijs, en....."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
Hommel schreef op zondag 24 april 2022 @ 18:48:
[...]

Zie ik het goed dat de voor de laadpaal een thuislader gebruikt die in een gewoon stopcontact kan? En hoelang duurt het laden op deze manier?
thuislader voor gewoon stopcontact wordt meegeleverd met de auto en dan laadt hij in ongeveer 7 uur op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
dennis.passage schreef op zondag 24 april 2022 @ 19:15:
Een vraag… sinds een tijd kan ik op iOS geen meldingen meer aanzetten voor de Lynk app. Hebben meer mensen dit? Of kan je dit op een andere manier instellen?

Want hoe moet je dan weten of je een huurverzoek hebt? Ik mis bijna wekelijks een huurverzoek hierdoor.
- instellingen
- berichtgeving
- Lynk & Co --> hier de meldingen aanzetten

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis.passage
curtazimo schreef op maandag 25 april 2022 @ 08:55:
[...]

- instellingen
- berichtgeving
- Lynk & Co --> hier de meldingen aanzetten
Dat is hem juist, daar staat de app dus niet tussen… heeft er eerder wel tussen gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
dennis.passage schreef op maandag 25 april 2022 @ 09:21:
[...]

Dat is hem juist, daar staat de app dus niet tussen… heeft er eerder wel tussen gestaan.
Huh? En de app staat wel op je iPhone? Anders verwijderen en opnieuw installeren?

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis.passage
curtazimo schreef op maandag 25 april 2022 @ 10:41:
[...]

Huh? En de app staat wel op je iPhone? Anders verwijderen en opnieuw installeren?
App staat op tel, maar de optie van meldingen is foetsie… geen idee waarom…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YFogkq6t0pkplrtIuchbhPGwxzU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PgMqaqAAKHtwZQmE5BIOBMiv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero22
dennis.passage schreef op maandag 25 april 2022 @ 10:52:
[...]

App staat op tel, maar de optie van meldingen is foetsie… geen idee waarom…
[Afbeelding]
Bij mij staat hij er wel gewoon tussen. Raar inderdaad.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_RO3VmEzX7oh8bWEvNA2h9L9MAQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DRu3FK8ZHj1BphrNtjoYt0qA.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis.passage
Opgelost, blijkt dat ik opnieuw de rechten voor de app, in de app zelf, moest toekennen. Dat had ik dus al gedaan… maar stond weer uit…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton_adam
dennis.passage schreef op maandag 25 april 2022 @ 11:25:
Opgelost, blijkt dat ik opnieuw de rechten voor de app, in de app zelf, moest toekennen. Dat had ik dus al gedaan… maar stond weer uit…
Hoe heb je dat gedaan? Notificaties voor deze App heeft bij mij nooit gewerkt. En ontbreekt inderdaad ook bij settings. Enige rechten vraag die ik krijg is voor toegang tot BlueTooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vavd
ton_adam schreef op maandag 25 april 2022 @ 12:24:
[...]

Hoe heb je dat gedaan? Notificaties voor deze App heeft bij mij nooit gewerkt. En ontbreekt inderdaad ook bij settings. Enige rechten vraag die ik krijg is voor toegang tot BlueTooth.
1. Lynk app openen
2. Mijn pagina's openen
3. instellingen
4. dan bij Pushberichten alles aan zetten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dennis.passage
In de settings van de app. Daar moet je een opt in geven. Daarna kan je meldingen instellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GFnpFPHZYor4L1VySVhC1JPKDDc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zkignWk99DWl94XSDyMdg9vH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SOY2n1Ml8AzEB6Zc_1vWy_rxPv4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7XW24GxnHEI8AFWkjanWvOhB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KH8daoLbSnmaNcJZ39SFihjA134=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9OGvWtReU8cHtR8MCaQnm6R1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton_adam
dennis.passage schreef op maandag 25 april 2022 @ 12:47:
In de settings van de app. Daar moet je een opt in geven. Daarna kan je meldingen instellen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
_/-\o_

Nice! Die link "mijn pagina's" niet als settings ingang herkent! Fijn dit nu te weten, Ik heb al die tijd gedacht dat L&C notificaties niet in hun IOS App had geïmplementeerd nog.

Weer dankbaar voor alle nuttige info die ik krijg door hier mee te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buis07
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:47
Rijden met de caravan.

Door de Lynk 01 ga ik volgende week voor het eerst van mijn leven rijden met caravan in een automaat die ook nog eens PHEV is. Ik heb dus geen enkel idee wat de instellingen moeten zijn van de auto.

Wij gaan naar Kroatië

Ik zou graag advies willen hebben van mensen die met hun 01 al hebben gereden met een caravan.

1) welke stand automaat
2) welke stand pure, hybride, power, enz.
3) hoe zit het met anti-slinger systeem. Gaat die aan wanneer ik de caravan aan de auto koppel?
4) rijden in de bergen, berg op en berg af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harbinger
  • Laatst online: 26-04 15:18
GijsZePa schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 12:24:
Even kijken of dit de normale gang van zaken is.

Op 08-04 bestelling gedaan voor koop. Als ik echter in mijn account kijk, dan blijft de bestelling op 'presale' staan.

[Afbeelding]

Iemand hier ervaring mee ?

Ik ga er namelijk vanuit dat die 500 euro meteen worden afgeschreven, maar ook dat is blijkbaar niet het geval.

Het is allemaal redelijk onduidelijk..
Ik had exact hetzelfde, ook op dezelfde datum besteld. Het is uiteindelijk een week later gladgetrokken door één van de vele medewerkers die ik heb gesproken. Overigens zou ik terug worden gebeld, maar dat is natuurlijk nooit gedaan. Heb je inmiddels duidelijkheid over een leverdatum? Ik hoorde aanvankelijk dat het voor koop 2-4 weken zou duren, maar sinds het plaatsen van de order heerst er vanuit Lynk kant volledige radiostilte. Ook na meerdere keren te hebben gebeld....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GijsZePa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Harbinger schreef op maandag 25 april 2022 @ 14:47:
[...]

Ik had exact hetzelfde, ook op dezelfde datum besteld. Het is uiteindelijk een week later gladgetrokken door één van de vele medewerkers die ik heb gesproken. Overigens zou ik terug worden gebeld, maar dat is natuurlijk nooit gedaan. Heb je inmiddels duidelijkheid over een leverdatum? Ik hoorde aanvankelijk dat het voor koop 2-4 weken zou duren, maar sinds het plaatsen van de order heerst er vanuit Lynk kant volledige radiostilte. Ook na meerdere keren te hebben gebeld....
Nee, eigenlijk niet. Ik heb er nog steeds niet zo'n goed gevoel over, maar had mezelf voorgenomen om even 2 weekjes te wachten. De mevrouw van de Nederlandse Sale afdeling had me beloofd dat het nu goed zou gaan.

Hoe staat alles nu precies in jouw account ?

Ik zie dit: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SJyz24_WpXHpXd-gNPc3NRpS0WE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4podaQ3YS6aT7cU1rGiGryha.png?f=user_large

en dan in de details dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MMBPOHO3VMkrY02mNRsMj8q2pKY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rz9PwQ0WEzJD6O3ABaErpjYk.png?f=user_large

Teven blijft ook mijn nieuwe order gewoon weer op pre-sale staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OinW1FICKCyPHbO08LKvsVXz4co=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rLGah1OrhkS4MjNBWdqjmRU2.png?f=user_large

Ik ben een beetje lost..

[ Voor 9% gewijzigd door GijsZePa op 25-04-2022 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san1999der
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-09-2024
GijsZePa schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:57:
[...]

Nee, eigenlijk niet. Ik heb er nog steeds niet zo'n goed gevoel over, maar had mezelf voorgenomen om even 2 weekjes te wachten. De mevrouw van de Nederlandse Sale afdeling had me beloofd dat het nu goed zou gaan.

Ik zie dit: [Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik ben een beetje lost..
Ik heb paar dagen geleden order geplaatst,

Maar heb er nooit pre sale voor gehad tot nu toe,
wel de membership op maandelijks staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harbinger
  • Laatst online: 26-04 15:18
GijsZePa schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:57:
[...]

Ik zie dit: [Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik ben een beetje lost..
Ik had aanvankelijk mijn membership op 'zonder auto' staan; had dat aangepast naar 'maandelijks', om een plek op de wachtlijst te krijgen. Na wat wikken en wegen toch op de 'koop' knop geklikt, begin april. Ik kreeg toen telefonisch te horen van pre-sales dat een koopauto leverbaar was in 2-4 weken, ipv de 12-16 weken voor een 'maandelijks membership'. Op 8 april dan ook de order gedaan. Er ging toen eea mis in het backend, waardoor mijn betaling niet was geregistreerd en mijn membership op maandelijks bleef hangen. Dit is een aantal dagen (en een aantal belletjes) later goed gezet. Ze raadden ook mij aan om nog een keer op 'koop' te klikken, maar ik had natuurlijk ook al een keer betaald. Achteraf gezien bleek dat dus ook niet nodig.

Mijn membership staat nu op 'koop', maar wacht wel al een aantal weken op enige vorm van communicatie. Daar zouden ze echt iets aan moeten doen.

Hier de screenshots (ik heb mijn ordernummer en klantnummer uiteraard aangepast):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qb6hER8FJf0RFS43DHMGF7T3R4M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cx8bwJNyV5sw6kxKmsaBcPcI.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qWi422kTxNQo6y3g5dL_16WNB2o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/erVjNBv6lTaLOBYEhEbwSa0Y.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ghTrFuCRTu7fQ612uxD4WcKQRm0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lAa2ly2jLErdFfXcYBlDeXyV.png?f=user_large

[ Voor 26% gewijzigd door Harbinger op 25-04-2022 17:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• About2Break
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:44
Ik kwam er onlangs achter dat de bandenspanning van de auto zoals ik hem meekrijg uit Diemen (veel) hoger was dan voorgeschreven. Alle banden zaten rond de 300 kPa. Nu de banden de juiste spanning hebben zijn vooral drempels en slechter wegdek een stuk comfortabeler!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tmau
  • Laatst online: 17-06-2022
Hi Lynk&Co liefhebbers! Eerste post hier, wel veel gelezen al!

Mijn vraag: Ik heb sinds vorig jaar oktober een mooie zwarte 01 (met zwart gewrapte accenten ipv het lichtblauw ;) ). Heerlijke bak! Maar gezien ik de komende maanden in een bestelbusje ga rijden ivm sjouwen van gereedschap zoek ik iemand die mijn Lynk de komende maanden (minstens 2, liefst minstens 3... en mag eventueel langer ;) ) voor kostprijs langdurig zou willen lenen. Gezien de huidige wachtlijst misschien de perfecte uitkomst voor iemand op dit forum die nog een tijdje moet wachten!

Mocht er iemand interesse hebben hoor ik het graag via PM.

Fijne avond en groetjes,

Tim

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ferdskie
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-11-2024
Buis07 schreef op maandag 25 april 2022 @ 13:17:
Rijden met de caravan.

Door de Lynk 01 ga ik volgende week voor het eerst van mijn leven rijden met caravan in een automaat die ook nog eens PHEV is. Ik heb dus geen enkel idee wat de instellingen moeten zijn van de auto.

Wij gaan naar Kroatië

Ik zou graag advies willen hebben van mensen die met hun 01 al hebben gereden met een caravan.

1) welke stand automaat
3) hoe zit het met anti-slinger systeem. Gaat die aan wanneer ik de caravan aan de auto koppel?
Spiegels erop, stand hybrid en genieten maar.
Af en toe achter je kijken of de caravan er nog aan hangt want merken doe je het niet.😎
Fijne vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoonvandevader
  • Laatst online: 06-10-2024
30-1 aangemeld. Vandaag de bestel link mogen ontvangen, gekozen voor zwart met trekhaak. Echter was het bij mij alleen mogelijk om de auto bij Rokin op te halen en niet in Diemen. Zijn er meer mensen die hier geen keuze in konden maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cyberdj
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Buis07 schreef op maandag 25 april 2022 @ 13:17:
Rijden met de caravan.

Wij gaan naar Kroatië

1) welke stand automaat
Hybrid of Power (ik rij met de aanhanger [1500kg] meestal in de Power stand op de snelweg en bij het wegrijden bij verkeerslichten, in de bebouwde kom kan Pure ook. Bij achteruit inparkeren vind de 01 de Power stand het prettigst (advies: zet dan de auto hold even uit, mocht je die aan hebben staan).
Trailer Stability Control gaat aan zodra je de aanhanger stekker in het stopcontact steekt, een aantal andere veiligheidssystemen (Lane departure warning, back-collision warning) gaan dan uit. Dat wordt ook netjes op het display bij de snelheidsmeter vermeld (je krijgt een aantal pop-upjes).

Rijden in de bergen: ik rijd al een aantal jaren automaat met en zonder de caravan in de bergen, waarbij ik eigenlijk zowel bergop als bergaf meestal in de manuele stand rijdt (je gaat dan in de 01 vanzelf naar de Power modus overigens). Ik ga denk ik wel de flippers aan het stuur missen die ik in mijn vorige auto's had, maar dat terzijde. Bergaf in dezelfde versnelling als bergop is dan het advies (dat zal dan over het algemeen veelal de 2e versnelling zijn met de caravan, in haarspeldbochten mag je ook best in de 1 gaan). Bij het afdalen lekker op de motor afremmen en zo weinig mogelijk "bij-remmen". Wel zo nu en dan even een dot gas geven bij het afdalen (bijvoorbeeld na het uitrijden van een bocht) zodat de caravan ook "los" komt uit de remmen en niet blijft drukken, zo voorkom je dat de remmen van de caravan warm lopen.

C40 MY24 Plus SMER Sage Green WP TH | Opel Ampera-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

About2Break schreef op maandag 25 april 2022 @ 18:26:
Ik kwam er onlangs achter dat de bandenspanning van de auto zoals ik hem meekrijg uit Diemen (veel) hoger was dan voorgeschreven. Alle banden zaten rond de 300 kPa. Nu de banden de juiste spanning hebben zijn vooral drempels en slechter wegdek een stuk comfortabeler!
Wat had dit dan moeten zijn in psi? Ik zal dan nl ook een keer checken.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
Tallguy schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 15:35:
[...]

Staat aan de binnenkant van de stijl bij bestuurdersportier: 2,8 bar

Psi weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dixet
Tallguy schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 15:35:
[...]

psi? Rij jij de Lynk&Co in de VS of zo? 8)7

Snelheid1-3 personenMax. belasting
0160 km/u250 kPa280 kPa
160+ km/u280 kPa280 kPa

[ Voor 0% gewijzigd door dixet op 26-04-2022 17:08 . Reden: Oepsie streepje weg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:38
dixet schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:33:
[...]

Snelheid13 personenMax. belasting
0160 km/u250 kPa280 kPa
160+ km/u280 kPa280 kPa
13 personen 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dixet
_O- gekopieerd uit de superhandige doorzoekbare manual.. Die haalt streepjes blijkbaar weg O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:38
hehe ruime wagens he! Iedereen gefeliciteerd 1 jaar lynk en co in europa. Blijkbaar maar 12.000 auto’s uitgeleverd 😱

https://twitter.com/lynkc...&t=ZUtPouYkZyGGkKO8mY_5wA

[ Voor 29% gewijzigd door TWFpa2Vs op 26-04-2022 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
TWFpa2Vs schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 18:07:
hehe ruime wagens he! Iedereen gefeliciteerd 1 jaar lynk en co in europa. Blijkbaar maar 12.000 auto’s uitgeleverd 😱

https://twitter.com/lynkc...&t=ZUtPouYkZyGGkKO8mY_5wA
12.000 in Europa waarvan bijna 5.000 in Nederland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

dixet schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:33:
[...]

Haha, nee maar dat woord schoot me als 1e te binnen ipv bar 🤣

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
About2Break schreef op maandag 25 april 2022 @ 18:26:
3,1 Bar inderdaad, 2,8 van gemaakt, comfort stuk beter, wegligging ook en het sturen is niet meer zo lichtvoetig.

Dank voor de tip!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pretpik
Even een kopie van een post van Facebook, maar hebben jullie de kunststof verpakkingsmateriaal al rondom de binnenspiegel verwijderd? Ik kwam er achter dat hij er bij mij ook nog om zat 8)7 .

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/279214885_10217194086843153_5741098687404964394_n.jpg?_nc_cat=103&ccb=1-5&_nc_sid=5cd70e&_nc_ohc=UuBdh6tGzvgAX_jyb_a&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=00_AT-jUr5MaEbZtflObSmPChJIRrAEk1KHVqBgnHDARydVKA&oe=626DF2E2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.S.
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik vond het al een beetje een goedkoop en slecht afgewerkt randje die los zit, had een vermoeden maar was bang om de spiegel te slopen,….🙈😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dixet
R.S. schreef op woensdag 27 april 2022 @ 07:31:
Ik vond het al een beetje een goedkoop en slecht afgewerkt randje die los zit, had een vermoeden maar was bang om de spiegel te slopen,….🙈😆
Ik dacht precies het zelfde, goedkope afwerking in verder luxer afgewerkte binnenkant _O-
Ook maar eens gaan slopen dan d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCU
  • Laatst online: 12-11-2023

WCU

tmau schreef op maandag 25 april 2022 @ 20:26:

Mijn vraag: Ik heb sinds vorig jaar oktober een mooie zwarte 01 (met zwart gewrapte accenten ipv het lichtblauw ;) ). Heerlijke bak! Maar gezien ik de komende maanden in een bestelbusje ga rijden ivm sjouwen van gereedschap zoek ik iemand die mijn Lynk de komende maanden (minstens 2, liefst minstens 3... en mag eventueel langer ;) ) voor kostprijs langdurig zou willen lenen. Gezien de huidige wachtlijst misschien de perfecte uitkomst voor iemand op dit forum die nog een tijdje moet wachten!

Fijne avond en groetjes,

Tim
Interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hommel
Wat zijn jullie ervaring met het verhuren van de Lynk&co? Ik lees dat de app slecht werkt of dat huurders met hun telefoon de auto niet open krijgen, ect.
Zijn dat uitzonderingen? of is hier echt een structureel probleem wat nog verder opgelost moet worden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• cyberdj
cyberdj schreef op maandag 20 december 2021 @ 16:55:
[...]

Ik heb ook een dergelijke set besteld en ik vrees ook dat mijn thule dakkoffer op de antenne komt te liggen. De antenne steekt erg ver uit en de set dragers ligt vrij diep. Ik hoop dat de kromming van het dak nog iets "goed" maakt, maar ben bang dat ik straks iets tussen de box en de drager in moet stoppen (houten latje o.i.d.). Zal het volgende week proberen als ik de dragers binnen heb, op maat gemaakt heb en mijn skibox erop gemonteerd heb. Voor de fietsen voorzie ik geen probleem.

[Afbeelding]
Vandaag het Thule dakkoffer gemonteerd. Past perfect, mooie combi!
-Thule WingBar Edge 958
-Thule Dynamic L (Volvo branded)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SJMsEB5AFlXfcZeWf6GKg8IB2C0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yLUjoNinC73Sou0KLuEwHi8e.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hfb3YiaWpdUdjm_LbFHqrADNQDQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5Tb0fFUEHLAsdET1RwM0VsYH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QyUhJr8u4Xt6PMZzwCiJ8Ew7Ulg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rS7vtNsyawFEGEGv2rEWy0UO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-10-2022
tmau schreef op maandag 25 april 2022 @ 20:26:

Fijne avond en groetjes,

Tim
Dus je hebt een gebruikte 01 gekregen met wraps??
Oei, is er iemand gepakt met wraps en mocht meteen de auto inleveren?
Of gewoonweg een wanbetaler??
Ben wel benieuwd, wat is het kenteken? (Hoef je natuurlijk niet te zeggen hé)
Hoeveel kilometers stond erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
cyberdj schreef op woensdag 27 april 2022 @ 16:04:
[...]

-Thule WingBar Edge 958

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Prachtig man 👍
Kan ik hem van je huren in de zomer ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:59
cyberdj schreef op woensdag 27 april 2022 @ 16:04:
[...]

-Thule WingBar Edge 958

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gaat het dak nog open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Hommel schreef op woensdag 27 april 2022 @ 14:53:
Wat zijn jullie ervaring met het verhuren van de Lynk&co? Ik lees dat de app slecht werkt of dat huurders met hun telefoon de auto niet open krijgen, ect.
Zijn dat uitzonderingen? of is hier echt een structureel probleem wat nog verder opgelost moet worden.
Lees gewoon dit topic even door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juwlez
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:19
Eerder al gevraagd maar zijn nog andere die komende vrijdagochtend hun L&C gaan ophalen in Diemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
Uhm.. goede vraag 🤭
Kantel: ja
Schuif: nee

Bij het schuiven komt het dak tegen het pootje van de dakkoffer bevestiging. Misschien kan ik (de volgende keer) de voorste drager nog iets naar voren zetten om dit te voorkomen. In de zomer zet ik de fietsen erop, die zitten in de T-bar bevestigd, dan verwacht ik ook geen problemen (er komt dan niks onder de drager).

Overigens is het rijden met open dak en “iets” op het dakke verre van plezierig (heel veel windgeruis/ gefluit) en moet je soms consessies doen ;) Ik heb nu gekozen voor dragers tussen de dakrails, je kunt ook kiezen voor dragers op de dakrails. Nu blijf ik onder de 2,10 meter hoogte en kan ik de meeste parkeergarages nog in, als je kiest voor dragers op de rails, ga je hier waarschijnlijk overheen.

[ Voor 33% gewijzigd door cyberdj op 28-04-2022 10:18 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:38
Hoor net dat Alain Visser (topman L&C) morgenmiddag 15:00 bij BNR komt (nationale autoshow). Ben benieuwd naar z'n verhaal, vooral over het gedeelte over autodelen (of: auto"delen" in mijn geval).

edit: waarschijnlijk gaat hij vooral pochen over hun nieuwe Customer Engagement Center

[ Voor 34% gewijzigd door crispo op 28-04-2022 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardred
Muro01 schreef op woensdag 27 april 2022 @ 17:30:
[...]

Dus je hebt een gebruikte 01 gekregen met wraps??
Oei, is er iemand gepakt met wraps en mocht meteen de auto inleveren?
Of gewoonweg een wanbetaler??
Ben wel benieuwd, wat is het kenteken? (Hoef je natuurlijk niet te zeggen hé)
Hoeveel kilometers stond erop?
Ik denk dat hij, net als ik, dat gewoon zelf heeft gedaan/laten doen.

Je mag de auto gewoon wrappen, gevraagd aan hun "technische" dienst, zolang het maar zonder schade eraf te halen is.
Erg leuk natuurlijk als je je auto een persoonlijk tintje wil geven.

Ik persoonlijk heb 3 maanden terug mijn achterlampen laten tinten en logo laten dechromen, en dan in een later stadium de accenten nog een andere kleur geven.
Hopelijk nog voor ik met de Lynk naar Spanje ga in de zomer.

Bij een APK is dat achterlamp tinten natuurlijk not done, maargoed, het heeft verder geen/nihil effect op de lichtopbrengst + de eerst volgende is over 4 jaar, en denk niet dat ik tegen die tijd nog een 01 heb ;P(Of misschien wel, maar dat zien we dan wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calobain
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-03 11:13
Hardred schreef op donderdag 28 april 2022 @ 13:39:
[...]
Ik persoonlijk heb 3 maanden terug mijn achterlampen laten tinten en logo laten dechromen, en dan in een later stadium de accenten nog een andere kleur geven.
Heb je hier een foto van? Ik heb namelijk ook wel interesse in het tinten en dechromen, maar wil het liefst dit nog even in het 'echt' vooraf zien.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Hardred
calobain schreef op donderdag 28 april 2022 @ 13:51:
[...]

Heb je hier een foto van? Ik heb namelijk ook wel interesse in het tinten en dechromen, maar wil het liefst dit nog even in het 'echt' vooraf zien.
Zeker :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pXY1FAQiMK0AYiPqWNOmfx2WDAI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GX9ugi2IYgrBLVAz86ToY4Uu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hsKsYK7tIYltnVCmC6n84wLlZlM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QRHoMhKdwlVdC6HycHoT6gj1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/26-j88fYskgmGciu1cwDcYOmz9k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/de9X2IdJiCcxHSKExY9kPY2a.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nero22
Kan het zijn dat ik hem gespot heb in regio Amsterdam? :9

Either way, ik vind die blauwe accenten stiekem wel wat hebben. Zwart, op zwart, op zwart vind ik persoonlijk altijd een beetje té. Kan niet helemaal zien of hier de blauwe sierstrip nog wel op zit. Op diegene die ik zag in ieder geval niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Nero22 op 28-04-2022 14:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hardred
Nero22 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:43:
[...]

Kan het zijn dat ik hem gespot heb in regio Amsterdam? :9

Either way, ik vind die blauwe accenten stiekem wel wat hebben. Zwart, op zwart, op zwart vind ik persoonlijk altijd een beetje té. Kan niet helemaal zien of hier de blauwe sierstrip nog wel op zit. Op diegene die ik zag in ieder geval niet.
Hmm, dat zou zo maar kunnen, wel al een tijdje terug dat ik in die regio heb gereden though :P
En als ie volledig zwart was, was ik het niet haha

Ik dacht wellicht aan de accenten bordeaux rood maken

[ Voor 9% gewijzigd door Hardred op 28-04-2022 14:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edskie206
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GNT4BEQXvkTUw6WMVAByaKO-8HA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZmkzVvCvwmT0Q86AwGEAR9Bq.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb het logo helemaal eraf gehaald en weer kant en klaar in het Dashboard kastje gelegd voor als die terug zou moeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Laatst online: 11:07
Edskie206 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:56:
[Afbeelding]

Ik heb het logo helemaal eraf gehaald en weer kant en klaar in het Dashboard kastje gelegd voor als die terug zou moeten
Kant en klaar?

Als het logo er eenmaal af is kan deze niet meer opnieuw geplakt worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edskie206
schumi1986 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 16:43:
[...]

Kant en klaar?

Als het logo er eenmaal af is kan deze niet meer opnieuw geplakt worden.
Nieuwe dubbelzijdig foam tape erop gemaakt en op sticker papier gemaakt op maat.
Plakkers er af beetje uitmeten en 3 minuten later zit het er weer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisinhoJr
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 24-01-2024
De laadkabel past bij mij niet onder de deur door. Iemand een slimme oplossing ervoor? Verlengsnoer door de brievenbus? Of toch maar een laadpaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
Hardred schreef op donderdag 28 april 2022 @ 13:39:
[...]

Ik denk dat hij, net als ik, dat gewoon zelf heeft gedaan/laten doen.

Je mag de auto gewoon wrappen, gevraagd aan hun "technische" dienst, zolang het maar zonder schade eraf te halen is.
Erg leuk natuurlijk als je je auto een persoonlijk tintje wil geven.

Hopelijk nog voor ik met de Lynk naar Spanje ga in de zomer.

Bij een APK is dat achterlamp tinten natuurlijk not done, maargoed, het heeft verder geen/nihil effect op de lichtopbrengst + de eerst volgende is over 4 jaar, en denk niet dat ik tegen die tijd nog een 01 heb ;P(Of misschien wel, maar dat zien we dan wel).
O op die fiets, hij heeft zelf de auto laten wrappen
Ik dacht dat hij een gewrapte auto had gekregen 🤦
Sorry my bad 😁.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCU
  • Laatst online: 12-11-2023

WCU

Iemand die zijn/haar wagen voor langere periodes (werkweek, zeven dagen week, twee weken, maand) kan/wil verhuren vanaf 02/05? In BE
Pagina: 1 ... 64 ... 173 Laatste

Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.

Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic

Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:

Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.