hiervoor is vraag en aanbod
[ Voor 86% gewijzigd door We Are Borg op 13-07-2024 19:31 ]
[ Voor 86% gewijzigd door We Are Borg op 13-07-2024 19:31 ]
Ik had ook het probleem dat ik uitgelogd was en kon niet in mijn account komen. Ik heb wel veel geduld gehad en ook een lang gesprek met een medewerker L&Catoprak schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 12:48:
Ik vraag me af of iemand contact opneemt met LC over de aan- en afmeldproblemen die we ondervinden.
Ik heb geprobeerd ze te bellen, maar de wachttijd is 20 minuten.. (zoals vorige week)
Een man uit Duitsland nam over deze kwestie contact op met LC Duitsland en zij (LC Duitsland) zeiden dat ze zich niet bewust waren van het probleem.
Het lijkt erop dat ze het probleem negeren, aangezien ook niemand (van LC-ondersteuning) op deze onderwerpen reageert...
Daarnaast zag ik dat ik de link van mijn "digitale sleutel" weer kwijt was.. Ik moest hem opnieuw koppelen op de mobiele app... Ik denk dat dit weer iets te maken heeft met de inlogproblemen...
Daar ben ik het mee eens. Ik heb iets snilars (bluettoth-verbindingen gereset, carplay-definities verwijderd) en deed hetzelfde ook op de telefoon. Ook mijn digitale sleutel opnieuw gekoppeld aan de telefoon-app en toen begon hij weer te werken. 5-6 dagen op rij, veel met de auto gereden en zowel profiel als carplay waren elke keer verbonden. Interessant, maar dit is op dit moment een soort oplossing, hoewel ik niet van dat soort oplossingen hou, ... maar het werkt in ieder geval voorlopigNedish schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 17:59:
[...]
Ik had ook het probleem dat ik uitgelogd was en kon niet in mijn account komen. Ik heb wel veel geduld gehad en ook een lang gesprek met een medewerker L&C
Het systeem in de auto ik ik geheel moeten resetten en de medewerker heeft terwijl ik aan de lijn hing alles bij hun gereset. Ik wordt nu automatisch ingelogd op mijn account. Ik heb wel mijn fysiek sleutel aan de auto gekoppeld.
IT is what IT is
Zou meer minder vergelijkbaar moeten zijn met de Volvo XC40 omdat ze hetzelfde platform delen ... ik denk niet dat lichaamsdelen meer zouden kosten ... maar ik gok het zeker.snaggyheadshot schreef op maandag 15 juli 2024 @ 15:26:
Zit al een tijdje mee te loeren hier. Betrouwbaarheid lijkt over het algemeen goed en ben momenteel op zoek naar een nieuwe auto. De Lynk staat mij enorm aan. Nu zie ik wel dat bij sommige occasions de garantie van 4 jaar volgend jaar verloopt. Ik las hier nergens wat het kost om het koelvloeistof probleem op te lossen. Iemand enig idee wat dit na garantie kost, in het geval dit gebeurt?
[ Voor 95% gewijzigd door Notna op 17-07-2024 11:11 . Reden: Hier is V&A voor bedoeld ]
Dat is helaas verdwenen uit de appBuis07 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 09:28:
Wij gaan morgen op vakantie en de auto heeft nu 28k gereden.
Ik weet dat er geen oliepeilstok in de motor zit.
Maar ik kan in de app op mijn telefoon de technische gegevens van de auto niet meer vinden.
Waar kan ik deze vinden?
Ik heb in een post gelezen als je vijf seconden op de start knop drukt zonder daarbij de rem indrukken je in een menu terechtkomt waar je kunt kijken of het oliepijl ok is of niet.
Idem dito. Ook van december 2022. Kreeg een melding: plan een onderhoudsafspraak in.mpx200_05 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 09:14:
Ik kreeg deze week de eerste melding om een onderhoudsafspraak te maken op het dashboard. Bijna 23k op de teller. Kenteken december 2022. Geen snellader. Ergo: ik denk dat de eerste km's gemaakt zijn in juli 2022 bij het van de band af lopen of zo en dat vanaf dat moment de twee jaar gaan lopen.
uncle_sjohie
voor draadloze carplay adviseer ik sterk;Gerrit 01 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:39:
Beste lezers,
5 juli een blauwe 01 gekocht van januari 2023 met 16000km op de teller. De eerste indruk is top. Wat kleine puntjes die in deze topic reeds besproken zijn. Denk hierbij aan oplaadklepje wat niet openging (schoonmaken met jiff groet en het werkt) en CarPlay/Bluetooth werkt niet. Dit laatste punt moet ik nog uitzoeken via de oplosrichtingen die in deze topic zijn aangereikt. Eerst maar eens wat kilometers rijden, opladen en tanken en genieten van het opendak.
Veel rijplezier allemaal.
Er is negativiteit rond de draadloze verbinding van Carplay (en Android auto)... Sluit je je telefoon met draad aan dan komt het allemaal goed)uncle_sjohie schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 12:23:
We gaan morgen onze 01 ophalen, maar onze oude auto uitruimend, kom ik de iPod classic tegen die ik als muziek opslag gebruikt heb al die jaren. Is het ook mogelijk om die weer te gaan gebruiken in de 01?
Ik zie wel nieuwerwetsche dingen als Apple Carplay en Android Auto, of USB sticks met audiobestanden, maar niks over good old iPod integratie.
Iemand een idee?
Oh, ik ga het zeker even proberen, zou wel geinig zijn. Anders zijn er plenty andere opties natuurlijk. Android Auto ga ik sowieso met kabel doen inderdaad, dat is draadloos in meer auto's een "ding" hoor ik links en rechts.atoprak schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 12:35:
[...]
Er is negativiteit rond de draadloze verbinding van Carplay (en Android auto)... Sluit je je telefoon met draad aan dan komt het allemaal goed)
Ik ben echter niet zeker van de iPod... Het zou mis kunnen gaan omdat ik mijn externe draadloze adapter ook niet aan de praat kon krijgen. Ik denk dat je kansen heel klein zijn, maar niet nul.
uncle_sjohie
Ik heb al een paar maanden nooit meer issues met draadloze Android Auto. Ik zou het zeker een kans geven.uncle_sjohie schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 13:24:
[...]
Oh, ik ga het zeker even proberen, zou wel geinig zijn. Anders zijn er plenty andere opties natuurlijk. Android Auto ga ik sowieso met kabel doen inderdaad, dat is draadloos in meer auto's een "ding" hoor ik links en rechts.
Nee, kilometers gereden tijdens verhuur gaan niet af van de maandbundel van 1.250 km.ohakerel schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 00:20:
Vraagje…
Een bekende van mij gaf aan dat er voor de lener onbeperkte kms zijn maar dit gewoon van de 1250 km afgaat klopt dat?
Dus eigenlijk het trucje aan je partner verhuren is nogsteeds mogelijk?Oizo1981 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 07:24:
[...]
Nee, kilometers gereden tijdens verhuur gaan niet af van de maandbundel van 1.250 km.
De vraag is of dat aantrekkelijk is met de servicekosten die worden gerekend maar dit is meer iets voor het abonnement topic.ohakerel schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 08:08:
[...]
Dus eigenlijk het trucje aan je partner verhuren is nogsteeds mogelijk?
[ Voor 10% gewijzigd door Oizo1981 op 19-07-2024 09:25 ]
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Klinkt als een lege/kapotte 12V-accu. Daar zou ik eerst naar laten kijken. Ik geloof niet dat hij de lang aan de lader kan staan, dat zou toch niet best zijn.roland_otto schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 08:55:
Goedemorgen,
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb nu voor de tweede keer dat de auto thuis aan de lader staat maar dat hij niet meer los wil gekoppeld worden en dat de auto niet aangaat. Vorige keer de ANWB gebeld die hebben hem toen gestart. Weten jullie hoe dit kan, de anwb zei dat hij dan te lang aan de lader heeft gestaan. Maar nu staat hij er nog geen 24 uur aan denk ik.
Wie heeft de oplossing hiervoor?
Ah top en dit is te verhelpen met startkabels toch?oldostofjas schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 09:21:
[...]
Klinkt als een lege/kapotte 12V-accu. Daar zou ik eerst naar laten kijken. Ik geloof niet dat hij de lang aan de lader kan staan, dat zou toch niet best zijn.
Dan laadt hij op bij (af-)remmenroland_otto schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 09:33:
[...]
Andere vraag laad de auto tijdens het rijden op bij jullie in de pure stand? Of is dit alleen mogelijk in de andere modus.
[ Voor 9% gewijzigd door oldostofjas op 23-07-2024 09:58 ]
In principe wel, maar als het vaker gebeurt zou ik denken dat je een nieuwe accu nodig hebtroland_otto schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 09:33:
[...]
Ah top en dit is te verhelpen met startkabels toch?
Bij ons laad de auto wel goed bij het afremmen bij de hybrid mode. Maar niet in de pure mode. Enig idee waar dat aan kan liggen?
[ Voor 7% gewijzigd door roland_otto op 23-07-2024 10:17 ]
Dat is gek. Ik zie wat dat betreft geen verschil tussen hybrid en pure. In beide modi gaat de meter bij afremmen in het groen en licht het batterijtje op.roland_otto schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 10:16:
[...]
Bij ons laad de auto wel goed bij het afremmen bij de hybrid mode. Maar niet in de pure mode. Enig idee waar dat aan kan liggen?
En blijft hij dan blauw of wordt hij groen?
Ja de garage zegt precies hetzelfde maar vaak is hij gewoon blauw. Auto startte weer met behulp van de accu achterin en de startkabels.oldostofjas schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 10:53:
[...]
Dat is gek. Ik zie wat dat betreft geen verschil tussen hybrid en pure. In beide modi gaat de meter bij afremmen in het groen en licht het batterijtje op.
[ Voor 4% gewijzigd door Pppppp op 23-07-2024 15:27 ]
Volgens mij als je de automaat op b stand zet dan laad hij altijd bij afremmen of gas los laten van de auto.roland_otto schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 09:33:
[...]
Ah top en dit is te verhelpen met startkabels toch?
Andere vraag laad de auto tijdens het rijden op bij jullie in de pure stand? Of is dit alleen mogelijk in de andere modus.
Op de D stand ook, alleen minder. Bij het remmen met de pedaal sowieso in alle standen.Pppppp schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 15:36:
[...]
Volgens mij als je de automaat op b stand zet dan laad hij altijd bij afremmen of gas los laten van de auto.
https://www.lynkco.com/nl.../topic:Attach_the_tow_bardtacaptcave schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 10:58:
Stomme vraag misschien maar hoe haal ik mijn trekhaak er af? Het is een trekhaak van Lynk & Co
Deze krassen (op carrosserie) lijken niet zo diep. Je kunt een eenvoudige krasverwijderaar proberen om deze te verwijderen. Over de velgen kan ik echter niets zeggen... Ik heb een paar diepe krassen en wacht op meer om het te laten repareren.Elsheepo schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 11:38:
Na alle verhogingen en aanpassingen van de voorwaarden ga ik na 3 jaar mijn m2m Lynk inleveren en overstappen naar de 'private lease' variant van Max Mobility occasion lease (3 jaar à €519,- per maand).
Ik heb al veel gelezen over hoge afrekeningen met betrekking tot kleine 'schades' enzovoort. Nu heeft mijn Lynk rondom wat kleine krassen en de velgen voor hebben schade.
Heeft iemand tips voor een goed poetsbedrijf en/of een tip voor het zelf wegpoetsen van kleine krassen (zie hieronder)? En een tip voor een velgenreparatiebedrijf in de regio Leiden?
Los hiervan tips om afleverkosten een naheffing te voorkomen? Goed schoonmaken, etc.
Mijn dank is groot.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Probeer dd stekker in te drukken als u de deur van de slot afhaalt. Dan meteen srekker eruit trekken.roland_otto schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 08:55:
Goedemorgen,
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb nu voor de tweede keer dat de auto thuis aan de lader staat maar dat hij niet meer los wil gekoppeld worden en dat de auto niet aangaat. Vorige keer de ANWB gebeld die hebben hem toen gestart. Weten jullie hoe dit kan, de anwb zei dat hij dan te lang aan de lader heeft gestaan. Maar nu staat hij er nog geen 24 uur aan denk ik.
Als je deuren ontgrendeld heb je een bepaalde tijd om de stekker te verwijderen. Doe je dit niet, omdat je je spullen inlaad of de kinderen in de auto zet, dan vergrendeld de stekker weer.roland_otto schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 08:55:
Goedemorgen,
Als het een suizend geluid is (woesh geluid na aanzetten), dan is het de airco.RanTheMan33 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:01:
Tijdens het rijden in de 01 hoor ik te pas en te onpas tikkende geluidjes uit het dashboard komen. Meestel ergens onder de front speaker, maar soms ook wat meer naar links richting de klokkenunit.
Eerst dacht ik dat kraken van dashboardmateriaal was door temperatuursverschillen, maar dat is het niet en het klinkt elektronisch... Heb ik opgelet of het gebeurde bij rijden in d of b stand, beide. Of het met elektro/benzine motor overschakelen te maken heeft, maar ook als ie leeg is hoor ik het. Ook niet de hulpsystemen... Echt willekeurig..
Soms een half uur niets, dan minutenlang afwisselende tikjes, klikjes geen idee hoe ik het moet omschrijven. Soms 1 soms 2 tiktik.
Iemand ook ervaring hiermee? Een ideen wat het is? Auto heeft pas 4500km gelopen.
Nee, elektronisch getik zoals ik al omschreefFrash schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:32:
[...]
Als het een suizend geluid is (woesh geluid na aanzetten), dan is het de airco.
Ik ben inmiddels toe aan mijn 4e 01 via het abonnement + 2 01’s als vervangsauto gereden en in geen enkele van die heb ik buitenissige trilling of vibratie ervaren.Arno Foppen schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:09:
Helaas trilt ook mijn lync (10-2021). Ik heb in verschillende auto’s gereden en ALLEMAAL trilde de lync’s.
Ik heb met een splinternieuwe wielen set gereden en dat maakte helaas geen verschil. Het probleem zit in de aandrijflijn. Lynx heeft de koets met 13 cm verlengd en ze hebben helaas het trillen of vibratie niet weten weg te werken. Ik ben serieus aan het overwegen om de auto te laten terugkopen door de Volvo dealer. Dat trillen is vreselijk irritant. ……helaas
Zou het niet een zekering zijn die uit en aangaat? Als ik in mijn auto de achteruit wisser aanzet hoor ik ook een tik van de zekering elke keer als de wisser gaat.RanTheMan33 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:01:
Tijdens het rijden in de 01 hoor ik te pas en te onpas tikkende geluidjes uit het dashboard komen. Meestel ergens onder de front speaker, maar soms ook wat meer naar links richting de klokkenunit.
Eerst dacht ik dat kraken van dashboardmateriaal was door temperatuursverschillen, maar dat is het niet en het klinkt elektronisch... Heb ik opgelet of het gebeurde bij rijden in d of b stand, beide. Of het met elektro/benzine motor overschakelen te maken heeft, maar ook als ie leeg is hoor ik het. Ook niet de hulpsystemen... Echt willekeurig..
Soms een half uur niets, dan minutenlang afwisselende tikjes, klikjes geen idee hoe ik het moet omschrijven. Soms 1 soms 2 tiktik.
Iemand ook ervaring hiermee? Een ideen wat het is? Auto heeft pas 4500km gelopen.
Hm, nooit ervaren.Arno Foppen schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:09:
Helaas trilt ook mijn lync (10-2021). Ik heb in verschillende auto’s gereden en ALLEMAAL trilde de lync’s.
Ik heb met een splinternieuwe wielen set gereden en dat maakte helaas geen verschil. Het probleem zit in de aandrijflijn. Lynx heeft de koets met 13 cm verlengd en ze hebben helaas het trillen of vibratie niet weten weg te werken. Ik ben serieus aan het overwegen om de auto te laten terugkopen door de Volvo dealer. Dat trillen is vreselijk irritant. ……helaas
Systeemreset. Of even afwachten. Na langere tijd niet inloggen moet je sowieso weer met wachtwoord inloggen.larry_flynt schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 15:20:
In de Lynk wordt bij het selecteren van een profiel de pincode gevraagd. Nou ben ik die vergeten... Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
[ Voor 15% gewijzigd door Oizo1981 op 27-07-2024 17:11 ]
nooit ongebruikelijke trillingen ervaren. De enige trilling is wanneer de gaoline motor draait en je stilstaat. Ik heb de auto ook vaak ver boven de maximumsnelheid in Duitsland gereden. Hij is erg soepel (in zijn segment)Arno Foppen schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:09:
het is mij een of twee keer overkomen toen ik de auto voor het eerst meenam en oplaadde met openbare laders. Ik belde Lync Road Assistance en zij adviseerden mij om de auto te vergrendelen door lang op de vergrendelknop te drukken (niet kort, laten we het 10-15 seconden houden) en te ontgrendelen door de knop lang ingedrukt te houden (dan gaan ook alle ramen open) … zorg er ook voor dat de kabel volledig is ingestoken (probeer hem naar binnen te duwen) en voer deze stappen uitroland_otto schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 08:55:
Goedemorgen,
Dat zou zomaar kunnen. Maar dan vaak aan en uit en geheel zonder vast te stellen patroon... Meerdere zekeringen wellicht?apieschapie schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 19:19:
[...]
Zou het niet een zekering zijn die uit en aangaat? Als ik in mijn auto de achteruit wisser aanzet hoor ik ook een tik van de zekering elke keer als de wisser gaat.
Zijn het niet de kachel/luchtkleppen van het klimaatsysteem die je hoort? Dat zou je kunnen testen door het klimaatsysteem uit te zetten, dan zou het geluid ook weg moeten zijn.RanTheMan33 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 14:58:
[...]
Dat zou zomaar kunnen. Maar dan vaak aan en uit en geheel zonder vast te stellen patroon... Meerdere zekeringen wellicht?
Zal de garage eens vragen dat te checken. Thnx!
Dat gaat niet. Staat verplicht aan ivm type-goedkeuring en NCAP.nooyen schreef op maandag 29 juli 2024 @ 12:21:
iemand een idee hoe de lane keeping aid standaard uit te (laten) zetten(dus na het starten standaard uit->wel handmatig nog aan te zetten).
levensgevaarlijk soms met de nederlandse binnenwegen-bestreping, dus serieuze vraag, aub geen waarom
dank
Ik denk dat dit een "verplichte" beveiliging is volgen EU regels en dus is het niet mogelijk om deze Permanent uit te zetten.nooyen schreef op maandag 29 juli 2024 @ 12:21:
iemand een idee hoe de lane keeping aid standaard uit te (laten) zetten(dus na het starten standaard uit->wel handmatig nog aan te zetten).
levensgevaarlijk soms met de nederlandse binnenwegen-bestreping, dus serieuze vraag, aub geen waarom
dank
Je kan het makkelijk uitzetten door het centrale display naar beneden te swipen en dan uitdrukken.nooyen schreef op maandag 29 juli 2024 @ 12:21:
dank
Eurootjes of 400 was ik kwijt. Wat ze doen, geen idee. Ivm garantie kom je er toch niet onderuit. Weet niet of rondshoppen bij dealers nog wat kostenbesparing oplevert, dat is voor mij te veel gedoe.Buis07 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 20:32:
Ik ben sinds 2 maanden eigenaar van de 01 die ik eerste huurde.
Nu heeft de auto 30.000 km gereden dus een beurt bij de Volvo dealer komt er aan.
Wat is de prijs van deze beurt en wat gaan ze doen naast waarschijnlijk olieverversen?
Waarschijnlijk wel. Ik ervaar dezelfde tikjes / kraakjes voor in het dashboard en deze zijn verdwenen als ik de Clima uitzet.Maxie schreef op maandag 29 juli 2024 @ 12:52:
[...]
Zijn het niet de kachel/luchtkleppen van het klimaatsysteem die je hoort? Dat zou je kunnen testen door het klimaatsysteem uit te zetten, dan zou het geluid ook weg moeten zijn.
Ga ik morgen even checken. Thnx voor het meedenkenMaxie schreef op maandag 29 juli 2024 @ 12:52:
[...]
Zijn het niet de kachel/luchtkleppen van het klimaatsysteem die je hoort? Dat zou je kunnen testen door het klimaatsysteem uit te zetten, dan zou het geluid ook weg moeten zijn.
Ik heb ook een Brink laten monteren, deze kwam met een kabelboom van Volvo volgens de garage.Ferrox1 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:56:
[...]
Volgens mij mis je dan de officiële lynk & co module voor de trekhaak.
Ik heb de duurdere variant er onder laten zetten om dit te voorkomen. Bij een Brink heb je dit dus blijkbaar.
PDC kan ik me niet herinneren als melding, en een oranje driehoek hoort er niet te staan. Dus ben er bang voor dat je de verkeerde hebt.jpmr2 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 09:26:
[...]
Ik heb ook een Brink laten monteren, deze kwam met een kabelboom van Volvo volgens de garage.
Met de fietsendrager er op krijg ik de melding dat het PDC niet actief is en er blijft een tijdje een oranje driehoek met uitroepteken in m’n scherm staan.
Klopt dit, of mist nu toch de juiste module?
Ik kan in de instellingen ook niet de aanhangerverlichtingscheck vinden.
De oranje driehoek verdwijnt na ongeveer 5 minuten na het achteruitrijden ook weer uit beeld.Ferrox1 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 09:39:
[...]
PDC kan ik me niet herinneren als melding, en een oranje driehoek hoort er niet te staan. Dus ben er bang voor dat je de verkeerde hebt.
Die krijg ik niet als ik achteruit rij, dus dat zegt genoeg denk ik?jpmr2 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:01:
[...]
De oranje driehoek verdwijnt na ongeveer 5 minuten na het achteruitrijden ook weer uit beeld.
Bij de volgende keer de achteruit inschakelen komt hij weer in beeld.
Dan heb je niet de goede. PDC blokkeert dan gewoon omdat hij continu iets signaleert en schakelt dan uit. Met originele unit krijg je alleen een melding dat PDC is uitgeschakeld maar geen gele driehoek.jpmr2 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:01:
[...]
De oranje driehoek verdwijnt na ongeveer 5 minuten na het achteruitrijden ook weer uit beeld.
Bij de volgende keer de achteruit inschakelen komt hij weer in beeld.
@Tiro1985 Waar zit dit oog?Tiro1985 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 14:02:
[...]
Frontradar melding had ik laatst ook. Auto en radaroog schoongemaakt.
...
Wij hadden dat met de parkeersensoren, bleek een stekker los te zitten vd sensor.nooyen schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 12:21:
ik krijg nu sinds een week Sensor FrontRadar Service vereist (dus niet camera), en kan er hier geen goede oplossing nog vinden. garage is heel druk, en autovakantie al ervoor, hierdoor zonder ACC. Iemand iets wat ik zelf kan doen om dit op te lossen? De ene zegt door de wasstraat (gedaan), de ander airco flink aan (ook gedaan), het blijft.
Waar zit het ergens in de auto die frontradar? Dan kan ik deze misschien even schoonmaken?
Alvast dank!
Achter een dicht plaatje in de onderste grill
Ik heb dit gehad. Vergeet alle oplossingen die je noemt, dat geldt voor de front camera. De front sensor zit voor in je bumper. Bij mij moest er (onder garantie) een nieuwe in. Keurig opgelost door de dealer.nooyen schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 12:21:
ik krijg nu sinds een week Sensor FrontRadar Service vereist (dus niet camera), en kan er hier geen goede oplossing nog vinden. garage is heel druk, en autovakantie al ervoor, hierdoor zonder ACC. Iemand iets wat ik zelf kan doen om dit op te lossen? De ene zegt door de wasstraat (gedaan), de ander airco flink aan (ook gedaan), het blijft.
Waar zit het ergens in de auto die frontradar? Dan kan ik deze misschien even schoonmaken?
Alvast dank!
Afhankelijk van de diepte moet dit geen probleem zijn voor de meeste velgschade herstellersjannesbeterams schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 19:43:
Iemand ervaring met zijn velgen afdraaien en zo schade wegwerken?
Hoorde gisteren op een borrel iemand die zo al zijn gebruikssporen zelf weg aan het werken was. Vond het een tricky verhaal, zie je zoiets niet gewoon?
Dank je. Wat hiermee te doen? loslaten, schoonmaken?oldostofjas schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 15:51:
[...]
Achter een dicht plaatje in de onderste grill
Ik gaf alleen antwoord op de vraag. Ik vrees dat je er zelf niets aan kunt doennooyen schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 20:46:
[...]
Dank je. Wat hiermee te doen? loslaten, schoonmaken?
Hi, ben benieuwd of je een update hier over hebt?bombo schreef op zondag 21 april 2024 @ 00:40:
Afgelopen twee weken 2 facturen ontvangen na 10 maanden inleveren. Lynk denkt dat dit even snel betaald gaat worden zonder vragen te stellen.
Beide facturen met beschrijving Kosten i.v.m. autoconditie. Erg vaag, dus Lynk gevraagd dit te specificeren. 1e factuur hebben ze geantwoord, op de 2e nog niet.
Leuke is, de schade die ze aangeven komt niet voor op hun ophaalformulier (inleveren verliep jaar geleden anders dan nu). Op het inleverformulier staat 1 kras als schade en die is voor de zekerheid meegenomen want het was niet zeker of deze onder de normale schadecriteria valt.
Wordt vervolgd
Zekering wellicht?Yavi06 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 13:05:
Plotseling werkt het elektronische raammechanisme van de rechterrvoorraam niet meer. Gelukkig staat het raam maar een klein beetje open, maar zowel het knopje bij de bestuurder als bij de passangier reageert niet op inputs. Ook 5 seconden inhouden op de sleutel heeft geen effect (de rest van de ramen doen het prima).
Heeft iemand dit ooit gehad?
Ik heb voorheen wel een keer gehad dat het mechanisme om de bestuurdersstoel aan te passen een paar dagen niet werkte. Dat probleem lostte zich zelf wel op.
[ Voor 77% gewijzigd door louis54 op 09-08-2024 14:55 ]
En weer heeft het probleem zich (deels) zelf verholpen. Ik zag een video op Youtube waar iemand laat zien hoe je de deurmodule reset. Heel simpel uitgelegd: contact aan - 10 seconden naar beneden drukken - 10 seconden naar boven (bij de deur die een probleem heeft) en voila, het werkt weer.
Dat hoort wel maar werkt niet altijd goed. Volgens mij kun je het beste op de website een avatar toevoegen.dtacaptcave schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 14:34:
Ik heb op de app een avatar ingesteld voor mijn account, klopt het dat je dit niet terug ziet in de auto als je bent ingelogd? of hoort dat wel?
De exemplaren op de foto zijn bedoelt voor vervanging van de puddlelights die onderin de portieren zitten. Ik heb er eerder zelf ook twee gemonteerd.nooyen schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 20:32:
Niet zo belangrijk maar leuk: ik zag dat er in de zekeringkast een zekering is voor "Logoprojectoren (zijspiegels)"?
Zit die erin?
(kwam wel eens dit tegen op ali https://nl.aliexpress.com/item/1005004223474781.html)
Ik zou de bandenspanning controleren (zoals je blijkbaar al gedaan hebt) en dan opnieuw kalibreren. dit duurt een tijdje als je rijd. als het daarna niet weer gebeurd moet het goed zijnBuis07 schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 22:06:
Vandaag rijdende in Istrie ging opeens het lampje: te lage bandenspanning branden.
Je schrikt in eerste instantie want een lekke band in Kroatië! Hoe lossen we dit op?
Bij een benzine station de bandendruk gecontroleerd maar deze was OK.
Ik kan mij herinneren dat jaren geleden dit euvel wel vaker voor kwam maar laatste tijd lees ik hier niets meer over.
Moet ik de bandenspanning gewoon even kalibreren tijdens het rijden of moet ik maar ervan uitgaan dat het lampje blijft branden tot in Nederland en de Volvo dealer dit euvel moet oplossen?
Draadloze android auto heeft bij mij altijd vlekkeloos gewerkt. Wij hebben alleen nooit in het profiel in de auto ingelogd, dat schijnt wel voor problemen te kunnen zorgen.erikcap schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 11:27:
Goedemorgen,
Mijn naam is Erik en ik ben sinds donderdag de "eigenaar" van een Lynk & Co 01.
Ik heb mijn nieuwe L&C (private lease) afgelopen donderdag opgehaald. Al tijdens het ophalen draadloos Android Auto geactiveerd, maar dat werkte buggy. Ik was al enigsinds op de hoogte vanwege dit forum. De medewerker van L&C in Diemen bevestigde dat dit een issue was en meldde dat er maandag (afgelopen maandag) een software update zou komen. Ik heb nog niks gezien.
Iemand al een update voorbij zien komen? Of waar zou je dat kunnen lezen wanneer dat zou moeten komen en wat de inhoud daarvan is?
Ik heb trouwens ook dat mijn telefoon favorieten opgeslagen in het midden console niet worden weergegeven bij de telefoon favorieten van het bestuurders display. Dat is gewoon leeg. Recente telefoon gesprekken worden daar wel getoond. Iemand dat probleem ook?
Bedankt
Bij mij werkte apple carplay altijd zonder problemen tot ik inlogde op een profiel. Dat zorgde voor gigantische vertraging met het internet en carplay deed het soms uberhaupt niet of verbinden pas na 2 minuten. Al mijn problemen waren weer opgelost toen ik uitlogde.erikcap schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 11:27:
Goedemorgen,
Mijn naam is Erik en ik ben sinds donderdag de "eigenaar" van een Lynk & Co 01.
Ik heb mijn nieuwe L&C (private lease) afgelopen donderdag opgehaald. Al tijdens het ophalen draadloos Android Auto geactiveerd, maar dat werkte buggy. Ik was al enigsinds op de hoogte vanwege dit forum. De medewerker van L&C in Diemen bevestigde dat dit een issue was en meldde dat er maandag (afgelopen maandag) een software update zou komen. Ik heb nog niks gezien.
Iemand al een update voorbij zien komen? Of waar zou je dat kunnen lezen wanneer dat zou moeten komen en wat de inhoud daarvan is?
Ik heb trouwens ook dat mijn telefoon favorieten opgeslagen in het midden console niet worden weergegeven bij de telefoon favorieten van het bestuurders display. Dat is gewoon leeg. Recente telefoon gesprekken worden daar wel getoond. Iemand dat probleem ook?
Bedankt
Als je ingelogd blijft dan maak je een profiel aan waar je dit op kan instellen, handig voor als je continue een andere auto zou rijden. Maar als je ''profielloos'' zou rijden dan onthoud hij gewoon de op laatst ingestelde instellingen. Waaronder dus ook je spiegels, stoelen etc. (overigens heb je bij je deur ook 2 memory seats knoppen). Dus daarvoor hoef je niet in te loggen.erikcap schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 11:49:
Maar klopt het dat je juist ingelogd wilt blijven, omdat dan al je instellingen (zoals spiegels en stoel) hetzelfde blijven?
Als je uitgelogd eenmaal weer alles ingesteld alle instellingen kunt behouden na auto uit en aan te hebben gezet, ga ik dat ook eens proberen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq