Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pppppp
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 19:57
Beste allen,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

In andere forums van Tweakers heb ik echt veel hulp gehad (energie, zonnepanelen) maar nu heb ik een vraag voor de gene die ervaring hebben met 3 kinderen in een 01

Ik rij momenteel in een Fabia Combi welke echt te klein is geworden met 3 kids (2,5,8). De Link en Co 01 lijkt mij een fijne auto en ik heb er in gezeten (niet proefgereden)

Ik twijfel tussen een occasion Superb combi Pehv of de Link en Co. Ik heb beide gepast met auto stoeltjes 1x isofix , 1x zitverhoger (opblaasbare) en 1x stoeltje met/zonder isofix aansluiting.

Het lijkt alsof de Superb iets breder is maar ook een dikkere tunnel en minder elektrisch bereik. Wel meer laadruimte. Partner vindt de Superb ook mooier en de stoelen lekkerder zitten.

De 01 heeft weer een bobbel in het midden en een kleinere kofferbak (ik heb wel een dakkoffer)

Superb moet ik aanschaffen met meer km en ouder model (2020), de 01 kan ik dan al kopen met minder km en bouwjaar 2022 of zelfs 23.

Misschien hebben jullie nog ideeën welke ik kan gebruiken om een keuze te maken.
De vakantie komt er aan en ik wil geen klachten achterin onderweg naar wintersport of de zomervakantie omdat het dat niet lekker zit.

Dank jullie wel alvast voor het meedenken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:34
Pppppp schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 12:59:
Beste allen,

In andere forums van Tweakers heb ik echt veel hulp gehad (energie, zonnepanelen) maar nu heb ik een vraag voor de gene die ervaring hebben met 3 kinderen in een 01

Ik rij momenteel in een Fabia Combi welke echt te klein is geworden met 3 kids (2,5,8). De Link en Co 01 lijkt mij een fijne auto en ik heb er in gezeten (niet proefgereden)

Ik twijfel tussen een occasion Superb combi Pehv of de Link en Co. Ik heb beide gepast met auto stoeltjes 1x isofix , 1x zitverhoger (opblaasbare) en 1x stoeltje met/zonder isofix aansluiting.

Het lijkt alsof de Superb iets breder is maar ook een dikkere tunnel en minder elektrisch bereik. Wel meer laadruimte. Partner vindt de Superb ook mooier en de stoelen lekkerder zitten.

De 01 heeft weer een bobbel in het midden en een kleinere kofferbak (ik heb wel een dakkoffer)

Superb moet ik aanschaffen met meer km en ouder model (2020), de 01 kan ik dan al kopen met minder km en bouwjaar 2022 of zelfs 23.

Misschien hebben jullie nog ideeën welke ik kan gebruiken om een keuze te maken.
De vakantie komt er aan en ik wil geen klachten achterin onderweg naar wintersport of de zomervakantie omdat het dat niet lekker zit.

Lijkt me voor de hand liggen om in beide een proefrit te maken, aangezien de wensen qua zitting en ruimte voor iedereen weer anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:47
Pppppp schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 12:59:
Beste allen,

Toevallig heb ik de 01 en een maat een iets oudere suberb. De suberb is volgens mij wel iets breder dan de 01, en wat je al aangeeft een flink grotere kofferbak. Hiervoor had ik een ford focus en kwa breedte op de achterbank is het bij de 01 vergelijkbaar als de focus. Dit komt met name doordat de 01 wel dikkere deuren (lees meer plastic) heeft zitten. Al met al moet je denk ik voordat je de knoop doorhakt met zijn allen een proefrit maken, of gewoon je kinderstoeltjes er in hijsen. Wij hebben dit ook gedaan met de 01 omdat we wat andere uitdagingen hadden met de kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pppppp
Bartske schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 13:14:
[...]

Lijkt me voor de hand liggen om in beide een proefrit te maken, aangezien de wensen qua zitting en ruimte voor iedereen weer anders zijn.
Bedankt voor je antwoord.

Ik heb bewust nog geen proefrit gemaakt omdat ik eerst wilde kijken hoe alles er uit zag. Wel heb ik in de 01 de stoeltjes er in gezet met kids en foto's gemaakt. Mijn partner was er toen niet bij, de 2e keer zijn we naar beide auto's gaan kijken alleen toen was er geen occasion Superb om de stoeltjes er in te plaatsen en konden we er helaas alleen in gaan zitten in een nieuwe (vorig model). Dit was wel een Superb sportline dus denk dat de stoelen ook anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pppppp
Ferrox1 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 15:26:
[...]

Toevallig heb ik de 01 en een maat een iets oudere suberb. De suberb is volgens mij wel iets breder dan de 01, en wat je al aangeeft een flink grotere kofferbak. Hiervoor had ik een ford focus en kwa breedte op de achterbank is het bij de 01 vergelijkbaar als de focus. Dit komt met name doordat de 01 wel dikkere deuren (lees meer plastic) heeft zitten. Al met al moet je denk ik voordat je de knoop doorhakt met zijn allen een proefrit maken, of gewoon je kinderstoeltjes er in hijsen. Wij hebben dit ook gedaan met de 01 omdat we wat andere uitdagingen hadden met de kinderen.
Dankjewel.

Inderdaad het stuk plastic van na de bank en dan tot de opening van de deur is flink bij de 01 (ongeveer 24cm? en de Superb combi 18cm)

Wel handig om te weten we hebben een eigen oprit en huis met zonnepanelen.

Mijn partner gebruikt de auto voor werk enkele reis 75 a 80 km (snelweg) 1 of 2 keer in de week.
voor de rest korte ritjes behalve vakantie.

De dakkoffer kan ik gelukkig op beide auto's plaatsen.

Mijn oog viel alsnog op de 01 omdat ik dan een iets jongere auto kan kopen met lagere tellerstand, hoger elektrisch bereik, alles er op en ook nog garantie.

Superb combi iv heeft dan weer allemaal verschillende opties, ouder bouwjaar, hogere tellerstand, lager elektrisch bereik, flinke tunnel maar veel meer kofferbak en toch iets breder?

Wegenbelasting is voor beide flink maar weinig verschil tussen beide (100kg dacht ik)

Betrouwbaarheid durf ik niet te zeggen voor beide omdat de 01 nog vrij nieuw is en het per Superb varieert.

Excuses voor de vele vragen, ik zag op een gegeven moment niet meer de bomen door het bos.

Dank nogmaals voor alle informatie en hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Ik heb een melding mbt 30k km onderhoud. Maar ik zoek me rot maar het lukt mij niet een nummer te vinden dat ik kan bellen. Is er een vast nummer voor onderhoud of moet dit via het algemene nummer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nordkapp
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-10 17:00
GustavSan schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 19:56:
Ik heb een melding mbt 30k km onderhoud. Maar ik zoek me rot maar het lukt mij niet een nummer te vinden dat ik kan bellen. Is er een vast nummer voor onderhoud of moet dit via het algemene nummer?
Afspraak maken bij Volvo garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
Nordkapp schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 20:15:
[...]

Afspraak maken bij Volvo garage
Ook als het via m2m is? Dat wist ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:37

rob_erwt

What does this button do?

Ik weet eigenlijk niet of je bij elke Volvo-dealer terechtkan? Ik heb de vorige keer gekeken via https://www.lynkco.com/nl-nl/workshop-locator

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buis07
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:23
Goedemorgen,

Ik heb home assistant draaien en wil nu ook de Lynk toevoegen.

Nu staat in de installatie handleiding die ik van de site heb gedownload het volgende:

“De aangepaste repository toevoegen aan HACS” dus wanneer is bij HACS dit wil doen komt de volgende melding te staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l-saw0ozKq1GLJMW2kyxmlgJMtA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mOQxixAbtnzv6myVSdNnEJG3.png?f=fotoalbum_large

Nu weet ik niet wat ik nu moet invullen.
Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.deruijter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10 11:46
Buis07 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 09:39:
Goedemorgen,

Ik heb home assistant draaien en wil nu ook de Lynk toevoegen.

Nu staat in de installatie handleiding die ik van de site heb gedownload het volgende:

“De aangepaste repository toevoegen aan HACS” dus wanneer is bij HACS dit wil doen komt de volgende melding te staan:

[Afbeelding]

Nu weet ik niet wat ik nu moet invullen.
Kan iemand mij helpen?
Deze toevoegen

https://github.com/TobiasLaross/Hass-Lynk-Co

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j0_GC909WGeyBzsi6dU9uwNGN6c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oNg9jxTa2LkUkPymDbRBKacJ.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.deruijter
--

[ Voor 199% gewijzigd door eric.deruijter op 14-06-2024 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.deruijter
---

[ Voor 101% gewijzigd door eric.deruijter op 14-06-2024 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
Ik heb de afspraak mbt 30k km onderhoud gemaakt. Op de site van Lynk & Co heb je een lijst met aangesloten Volvo-garages. Thanks voor de reacties hierover.

Dan een vraag waar ik niet echt uitkom.

Mijn oude telefoon kon prima met de Lynk connecten (OnePlus 9 Pro). Ik heb sinds deze week een S24 Ultra. Als ik de auto instap maakt de telefoon niet automatisch connectie. Gek genoeg kan ik ook niks vinden m.b.t. een Wi-Fi wachtwoord om (de nieuwe telefoon) met de auto te connecten. Het gekke is echter dat dit de 2e keer dat ik instapte wel gewoon werkte...maar alle keren erna niet. Als ik in de Wi-Fi op 'Lynk & Co 01' klik, verschijnt het scherm waarbij ik mijn wachtwoord moet invoeren. Maar ik zou niet weten waar ik dit wachtwoordt (ook alweer) kan vinden.

Kan iemand mij op weg helpen? Moet/kan ik mijn oude telefoon ergens verwijderen? Hoe connect ik goed met mijn nieuwe telefoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nedish
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-10 14:49
GustavSan schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 13:08:
Ik heb de afspraak mbt 30k km onderhoud gemaakt. Op de site van Lynk & Co heb je een lijst met aangesloten Volvo-garages. Thanks voor de reacties hierover.

Mijn oude telefoon kon prima met de Lynk connecten (OnePlus 9 Pro). Ik heb sinds deze week een S24 Ultra. Als ik de auto instap maakt de telefoon niet automatisch connectie. Gek genoeg kan ik ook niks vinden m.b.t. een Wi-Fi wachtwoord om (de nieuwe telefoon) met de auto te connecten. Het gekke is echter dat dit de 2e keer dat ik instapte wel gewoon werkte...maar alle keren erna niet. Als ik in de Wi-Fi op 'Lynk & Co 01' klik, verschijnt het scherm waarbij ik mijn wachtwoord moet invoeren. Maar ik zou niet weten waar ik dit wachtwoordt (ook alweer) kan vinden.

Kan iemand mij op weg helpen? Moet/kan ik mijn oude telefoon ergens verwijderen? Hoe connect ik goed met mijn nieuwe telefoon?
Kijk onder bestuurders opties tab verbindingen. Daar staat de wifi info. Soms valt de wifi modem van de auto uit en je kan hem daar inschakelen.

Hebt u ook een overeenkomst getekend voir de dataverbinding? Zo niet, bel of mail Lynk en het wordt snel geregeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldostofjas
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-10 20:02
GustavSan schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 13:08:

Wil je nu connecten met de WiFi hotspot van Lynk, of met Android Auto? Want in het laatste geval moet je niet met WiFi connecten, maar met bluetooth. Daarna zorgt het systeem zelf voor de WiFi verbinding.

Het wachtwoord voor de WiFi hotspot vind je overigens gewoon bij de WiFi instellingen in de auto. Als je die niet kunt vinden, zou het kunnen dat je even in de auto met een profiel moet inloggen. Maar ik meen laatst gezien te hebben dat dat niet nodig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.deruijter
GPS locatie update.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jPriaF-wh1R3sH3nlYaU109Jsvs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MRqACWRozZefxc1OXNVzcDOD.jpg?f=user_large

GPS locatie update.
Mijn auto blijft vaak op de verkeerde GPS positie staan , soms wel een aantal dagen terwijl hij daar zeker niet staat. Wat ook voor auto delen een probleem geeft. Ik zie in deze update van Lynk en Co een verbetering staan:

LC01.24.1
Updates voor klimaatregeling:
AC bugfixes - luchtverdeling verbeterd.
Infotainment updates (functies en bugfixes):
Verbeterde 360-cameraweergave
Verbeterde GPS-locatie voor car sharing in de app
Spotify versie 4.3.5, met hervatten van luisteren waar je gebleven was en andere verbeteringen
Opstartgeluid verwijderd

<<<

Heeft iemand deze update LC01.24.1 , (ik denk enkel te zien aan de Spotify versie 4.3.5 ) Werkt de GPS positie dan beter en iemand deze update over the air OTA ontvangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:54

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

eric.deruijter schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 13:49:
GPS locatie update.
[Afbeelding]

GPS locatie update.
Mijn auto blijft vaak op de verkeerde GPS positie staan , soms wel een aantal dagen terwijl hij daar zeker niet staat. Wat ook voor auto delen een probleem geeft. Ik zie in deze update van Lynk en Co een verbetering staan:

LC01.24.1
Spotify versie 4.3.5, met hervatten van luisteren waar je gebleven was en andere verbeteringen
Opstartgeluid verwijderd

<<<

Heeft iemand deze update LC01.24.1 , (ik denk enkel te zien aan de Spotify versie 4.3.5 ) Werkt de GPS positie dan beter en iemand deze update over the air OTA ontvangen ?
Ik heb de update nog niet maar heb recentelijk wel paar keer hetzelfde probleem gehad ja. Ben ik al op 3 verschillende locaties geweesrt en staat die nog steeds ergens een plek van de dag ervoor zogenaamd.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:46
eric.deruijter schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 13:49:
GPS locatie update.
[Afbeelding]

GPS locatie update.

LC01.24.1
Opstartgeluid verwijderd

<<<

Ik heb de update binnengehaald via de Volvo dealer. Ik heb nooit meer dat de GPS locatie achterloopt op waar mijn auto daadwerkelijk staat. Heel af en toe klopt de locatie niet, maar dan loopt hij maar iets van 30-40 minuten achter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GustavSan
oldostofjas schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 13:17:
[...]

Wil je nu connecten met de WiFi hotspot van Lynk, of met Android Auto? Want in het laatste geval moet je niet met WiFi connecten, maar met bluetooth. Daarna zorgt het systeem zelf voor de WiFi verbinding.

Het wachtwoord voor de WiFi hotspot vind je overigens gewoon bij de WiFi instellingen in de auto. Als je die niet kunt vinden, zou het kunnen dat je even in de auto met een profiel moet inloggen. Maar ik meen laatst gezien te hebben dat dat niet nodig is.
Dit was het idd. Hier kon ik ook mijn oude phone verwijderen en de nieuwe toevoegen. Daarna was het direct opgelost. Gek genoeg bleef de auto zoeken naar mijn oude telefoon, maar blijkbaar niet naar de telefoon van mijn vrouw. En ergens dus bijzonder dat de auto 1x wel kon connecten met mijn nieuwe phone, maar wellicht heb ik toen snel iets weggedrukt.

In elk geval opgelost. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 19:13
Ik heb al een paar keer gezocht de versie van Spotify maar waarschijnlijk kijk ik niet goed. Waar kan ik dat terug vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

mpx200_05 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 18:51:
Ik heb al een paar keer gezocht de versie van Spotify maar waarschijnlijk kijk ik niet goed. Waar kan ik dat terug vinden?
Ik ben daar dus ook wel benieuwd naar, of uberhaubt te zien welke software ik opzit...

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.deruijter
Kecin schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 19:14:
[...]

Ik ben daar dus ook wel benieuwd naar, of uberhaubt te zien welke software ik opzit...
Spotify van de car opstarten (eerst account koppelen met qr code) dan een muziek nummer afspelen. Bij het muziek nummer kun je bij instellingen en het versie nummer van Spotify komen

Snap enkel niet waarom er geen versie nummer in het menu bij de autogegevens staat. Maar ja zo is er wel meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
4.3.2.0 ik loop nog een update achter.
Maar helaas. 'Alles is bijgewerkt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buis07
Ik ben een leek met home Assistant en kom achter bepaalde niet uit.

Ik zie op home Assistant Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BV8tYrPeOXcZb0yO-QpAPiGiJlI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cRhbcIXUH6qFTmyzorz5KqBx.png?f=fotoalbum_large

Ik zie dat andere gebruikers een heel mooi scherm hebben:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S0KyQ1sHBPglFRQlDblcCbZsA3c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wM0mWbRcO62aPZYpiJg8UD5A.png?f=fotoalbum_large

Hoe krijg is ook zo’n scherm?
Kan iemand mij hiermee helpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.deruijter
Nieuwe dashboard aanmaken en dan daar via dashboard edit yaml code dit neerzetten is mijn dashboard van de afbeelding

Code staat nu een paar posts verder dankzij forumlid in de juiste vorm.
--
Hoop dat jullie hier wat aan hebben

Gr, Eric

[ Voor 91% gewijzigd door eric.deruijter op 15-06-2024 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nooyen
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 23-12-2024
is er een mogelijkheid (mobiel/pc ed) om de climate control op afstand aan te zetten -zonder- dat deze aangesloten is op een laadpaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:34
nooyen schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 14:59:
is er een mogelijkheid (mobiel/pc ed) om de climate control op afstand aan te zetten -zonder- dat deze aangesloten is op een laadpaal?
Dat kan via de home assistant integratie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferrox1
@Buis07
eric.deruijter schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 13:44:
[...]

Nieuwe dashboard aanmaken en dan daar via dashboard edit yaml code dit neerzetten is mijn dashboard van de afbeelding:

YAML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
235
236
237
238
239
240
241
title: Home
cards:
  - type: tile
    entity: sensor.lynk_co_address
    tap_action:
      action: call-service
      service: lynkco.force_update_data
      target: {}
    icon: mdi:location-exit
    show_entity_picture: false
    color: blue
    icon_tap_action:
    entity: sensor.lynk_co_charge_state
    tap_action:
    icon: mdi:location-exit
    show_entity_picture: false
    color: blue
  - square: false
    type: grid
    cards:
      - type: gauge
        entity: sensor.lynk_co_battery
        needle: true
        severity:
          green: 75
          yellow: 25
          red: 0
      - type: entity
        entity: sensor.lynk_co_battery_distance
        icon: mdi:battery-clock-outline
        name: B. DIST
        entity: sensor.lynk_co_time_until_charged
        icon: mdi:battery-clock
        name: Full in
      - type: gauge
        entity: sensor.lynk_co_fuel_level
        max: 43
        needle: true
        severity:
          green: 30
          yellow: 10
          red: 0
        entity: sensor.lynk_co_fuel_distance
        name: F. DIST
        icon: mdi:car-arrow-right
        entity: sensor.lynk_co_fuel_avg_consumption
        name: Gem verbruik
        icon: mdi:fuel
  - type: entities
    entities:
      - entity: lock.lynk_co_locks
      - entity: sensor.lynk_co_door_lock_status
        name: Open / Dicht
    title: "Lynk & Co "
    show_header_toggle: true
    state_color: true
  - show_name: true
    show_icon: true
    type: button
    tap_action:
      service: lynkco.start_flash_lights
    entity: sensor.lynk_co_position_updated
    name: Lampen Knipperen
    icon_height: 50px
    entity: binary_sensor.lynk_co_vehicle_is_running
    tap_action:
      service: lynkco.start_engine
      data:
        duration_in_minutes: 30
    icon_tap_action:
      service: lynkco.stop_engine
    name: "Motor is :"
    entity: binary_sensor.lynk_co_pre_climate_active
    tap_action:
      service: lynkco.start_climate
      data:
        climate_level: HIGH
    icon_tap_action:
      service: lynkco.stop_climate
    vertical: false
    show_entity_picture: true
    name: "Klimaat controle is:"
    entities:
      - entity: sensor.lynk_co_exterior_temperature
        name: Exterior temperature
        icon: mdi:temperature-celsius
      - entity: sensor.lynk_co_interior_temperature
        icon: mdi:temperature-celsius
        name: " Interior Temperature"
    entities:
      - entity: sensor.lynk_co_alarm_status_updated_at
        name: Alarm Status
        icon: mdi:alarm-light
      - entity: sensor.lynk_co_door_engine_hood_status
        icon: mdi:car
        name: Motorkap
      - entity: sensor.lynk_co_door_lock_status_driver
        name: Driver door
        icon: mdi:car-door-lock
      - entity: sensor.lynk_co_door_lock_status_passenger
        name: Passagier
      - entity: sensor.lynk_co_door_lock_status_driver_rear
        name: Achterdeur bestuurder
      - entity: sensor.lynk_co_door_lock_status_passenger_rear
        name: Achterdeur Pass
      - entity: sensor.lynk_co_door_trunk_status
        name: Achterklep
        icon: mdi:car-back
      - entity: sensor.lynk_co_window_status_driver
        name: Best. Raam
        icon: mdi:car-convertible
      - entity: sensor.lynk_co_window_status_passenger
        name: Pass.Raam
      - entity: sensor.lynk_co_window_status_driver_rear
        name: Best achter Raam
      - entity: sensor.lynk_co_window_status_passenger_rear
        name: Pass.achter Raam
      - entity: sensor.lynk_co_window_status_sunroof
        name: Zonnedak
      - entity: sensor.lynk_co_door_lock_updated
    title: Doors, Hood status
    theme: ios-dark-mode-blue-red
    entities:
      - entity: sensor.lynk_co_days_to_service
        icon: mdi:calendar
        secondary_info: none
        name: Dagen tot servicebeurt
      - entity: sensor.lynk_co_distance_to_service
        name: Afstand tot service in KM
      - entity: sensor.lynk_co_washer_fluid_level_status
        name: " "
        icon: mdi:water
      - entity: sensor.lynk_co_engine_oil_level_status
        icon: mdi:oil
      - entity: sensor.lynk_co_engine_oil_pressure_status
        icon: mdi:oil-lamp
      - entity: sensor.lynk_co_engine_coolant_temperature
        icon: mdi:oil-temperature
        name: Koelwater  temp  celsius
      - entity: sensor.lynk_co_odometer
        name: Totaal kilometers
        icon: mdi:graph
      - entity: sensor.km_gereden
        name: " Km sinds 1 Mei 2024"
        icon: mdi:road-variant
    title: Lynk & Co 01  status service
    show_header_toggle: true
  - type: map
    entities:
      - entity: device_tracker.lynk_co_vehicle_tracker
    theme_mode: auto
    entities:
      - entity: sensor.lynk_co_driver_front_tyre_pressure
        icon: mdi:car-tire-alert
        name: Bestuurderszijde voor
      - entity: sensor.lynk_co_passenger_front_tyre_pressure
        name: Passagierszijde voor
      - entity: sensor.lynk_co_driver_rear_tyre_pressure
        name: Bestuurderszijde achter
      - entity: sensor.lynk_co_passenger_rear_tyre_pressure
        name: Passagierszijde achter
      - entity: sensor.lynk_co_tyres_status_updated_at
        name: Uitgelezen
      - entity: sensor.lynk_co_central_locking_updated_at
      - entity: sensor.lynk_co_last_updated_by_car
    title: Bandendruk
    entities:
      - entity: sensor.lynk_co_bulb_status_day_running_any
        name: Day Running Any
        icon: mdi:lightbulb
      - entity: sensor.lynk_co_bulb_status_stop_any
        name: Stop Any
      - entity: sensor.lynk_co_bulb_status_fog_front_any
        name: " Fog Front Any"
      - entity: sensor.lynk_co_bulb_status_fog_rear_any
        name: Fog Rear Any
      - entity: sensor.lynk_co_bulb_status_high_beam_any
        name: High Beam Any
      - entity: sensor.lynk_co_bulb_status_position_any
        name: Position Any
      - entity: sensor.lynk_co_bulb_status_low_beam_any
        name: Low Beam Any
    title: Bulb Lights
  - graph: line
    type: sensor
    entity: sensor.12v_accu_lynk
    detail: 2
    unit: Volt
    hours_to_show: 120
background:
  image: /api/image/serve/69ef128ca73bd115afd98ea41ada5f30/original

--
Hoop dat jullie hier wat aan hebben

Gr, Eric
Even tussen code tags, anders gaat de indentie fout en gaat het helemaal niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pppppp
Goedemiddag,

Heeft iemand toevallig de afmetingen van de tunnel in het midden, achterin? Vooral breedte en hoogte is handig om te weten ivm 3kids achterin.

Dank voor het delen alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelD
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 27-09 11:21
Bij het toevoegen van de Lynk en Co integratie in Home Assistant, krijg ik een MFA vraag. (invoer van authenticatie-code). Ik heb die code niet in een authenticator-app staan ofzo, hoe hebben jullie dit opgelost?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferrox1
Die komt per sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelD
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 27-09 11:21
rutger3411 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 11:15:
[...]

Ik heb dit zojuist getest in Homeassistant, leuke is dat je de climate control nu wel kunt activeren zonder dat de auto aan de stekker zit.
[Afbeelding]
Hoe heb je de knoppen gemaakt voor het starten/stoppen van de clima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebx
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-08 22:15

ebx

De laatste lynk zou een nieuwe achterklep hebben ('retractable trunk cover') .. heeft iemand die ondertussen ? En weet iemand of je die apart kan krijgen en dus ook past in de oude(re) modellen ?

[E-B-X]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12-09 22:20
ebx schreef op maandag 17 juni 2024 @ 23:19:
De laatste lync zou een nieuwe achterklep hebben ('retractable trunk cover') .. heeft iemand die ondertussen ? En weet iemand of je die apart kan krijgen en dus ook past in de oude(re) modellen ?
In de L&C Nederland groep op Facebook zijn diverse ervaringen gedeeld met een aftermarket rolhoes van AliExpress. Zie bijv. https://www.facebook.com/...rmalink/1121365715632704/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nm-tZu6VW2btnKcPONfyRnSUEEY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AbWqa3kYZuGt3Xm0B5t21sX2.jpg?f=fotoalbum_large

https://a.aliexpress.com/_EuxYyC7

Zelf geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-09 21:36
Oizo1981 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 07:06:
[...]

In de L&C Nederland groep op Facebook zijn diverse ervaringen gedeeld met een aftermarket rolhoes van AliExpress. Zie bijv. https://www.facebook.com/...rmalink/1121365715632704/

[Afbeelding]

https://a.aliexpress.com/_EuxYyC7

Zelf geen ervaring mee.
Bedankt voor de foto!
Helaas sluit deze links en rechts niet netjes af vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Hoi totse bezitters van een Lynk&Co

Sinds kort ben ik ook de trotse eigenaar van een 01 uit 2022.
Ik vroeg mij af, kun je ook ergens achterhalen hoe vaak de batterij is opgeladen door de vorige eigenaar?

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.deruijter
eric.deruijter schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:03:
UPDATE MP3 afspelen..... WERKT NU GOED

Misschien gebruikt niemand het maar je kan nog MP3 files via USB afspelen en ook naar het interne geheugen kopiëren.

Enkel bij het afspelen van de files vanaf USB of uit het interne geheugen worden ze elke keer onderbroken/gestopt na +/-20 seconden. Soms kom je ook weer ineens in het hoofdmenu en moet je in menu media alles weer opnieuw instellen en aanzetten. Verder is het starten van MP3 ontzettend traag.. :( ..

1e poging:
Alle .ini files en andere rommel uit de directoires verwijderd (Door complete reset en opnieuw kopiëren van de muziek mappen), gaat nu beter Muziek speelt in ieder geval maar reageert nog steeds zeer traag, na +/- 20 seconden pas aangeklikten MP3 spelen en nog 10 sec later verschijnt het nummer pas op het display.

Na nog eens nader onderzoek het Windows programma MP3 Tag gebruikt en alle MP3 mappen en files van de juiste nummering en albumfoto's voorzien. Ook bij de tags alle opmerkingen verwijdert en TADA :) ;)

Nu werkt de USB stick ,MP3 afspelen in de Lynk prima..... 8)

Dus voor wie ook problemen met MP3 files ondervindt deze even downloaden en zorgen dat alle "tags"goed staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_MxXQ0-kwq-D2u98Ubx0XuKitBQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VhV0u8jzFhTFPUCKvJaNJ8Xw.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoprak
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 26-05 14:16
Beste allemaal,

Ik heb van februari en maart twee parkeerboetes ontvangen. Beide parkeerboetes zijn afkomstig van dezelfde plek waar mijn tandarts is. Ik parkeer altijd in het blauwe gebied en houd mijn parkeermeter op het raam. ... en aangezien dat bij mijn tandarts is gebeurd, kan ik ook 2 uur overbruggen...

Ik vraag me af of ik hier een beroep op moet doen of niet... en is er een kans om deze kosten te annuleren. Een ander ding is dat LC alles heeft betaald en mij de incoive heeft gestuurd. Ik weet ook niet zeker wat er zal gebeuren als ze mijn beroep toch accepteren...

Het is ingewikkeld... Ik heb de auto sinds vorige week ook.....

Wat denk je ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dollyking
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-10 21:36

dollyking

duck tape

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yWr-w5mlm17ckkIf0oaC6LSoZwA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rrY35i7f8GoMFJDOv7Om1LEH.jpg?f=fotoalbum_large

Achterlicht was stuk (plastic gebarsten) uiteindelijk zelf maar vervangen. Is op zich goed te doen.
ik had eerst bij de dealer gevraagd, maar te duur en te lang wachten. uiteindelijk de unit in China besteld voor € 195 eur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
atoprak schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 16:42:
Beste allemaal,

Ik heb van februari en maart twee parkeerboetes ontvangen. Beide parkeerboetes zijn afkomstig van dezelfde plek waar mijn tandarts is. Ik parkeer altijd in het blauwe gebied en houd mijn parkeermeter op het raam. ... en aangezien dat bij mijn tandarts is gebeurd, kan ik ook 2 uur overbruggen...

Ik vraag me af of ik hier een beroep op moet doen of niet... en is er een kans om deze kosten te annuleren. Een ander ding is dat LC alles heeft betaald en mij de incoive heeft gestuurd. Ik weet ook niet zeker wat er zal gebeuren als ze mijn beroep toch accepteren...

Het is ingewikkeld... Ik heb de auto sinds vorige week ook.....

Wat denk je ?
Je kunt boetes bij L&C betwisten. Maar dit lijkt me meer iets voor het abonnement-topic.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/313GwcBHIcLRq0dVVE84t6465ZE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7dAxhNLNmIts3eG4NZLp2ntZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
dollyking schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 17:02:
[Afbeelding]

Achterlicht was stuk (plastic gebarsten) uiteindelijk zelf maar vervangen. Is op zich goed te doen.
ik had eerst bij de dealer gevraagd, maar te duur en te lang wachten. uiteindelijk de unit in China besteld voor € 195 eur
Ali of via een andere route uit China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.deruijter
[Afbeelding]

Mag ik vragen waar u dit besteld heeft, levertijd en douane kosten ?

Tot nu toe kom ik enkel uit bij 2e hands onderdelen van autodemontage bedrijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dollyking
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-10 21:36

dollyking

duck tape

eric.deruijter schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 19:38:
[...]

Mag ik vragen waar u dit besteld heeft, levertijd en douane kosten ?

Tot nu toe kom ik enkel uit bij 2e hands onderdelen van autodemontage bedrijven.
Bij Ali inderdaad. 161 eur + 39 vracht. - /- wat vage kortingen.Duurde 3-4 weken. Ik ging ervan uit dat er 13 eur importheffing moest betalen maar die rekening kwam niet. Unit is exact het zelfde, dus ik denk dat het oem is.
Lichtbeeld is ook het zelfde gelukkig en de auto accepteerde het ook. Doordat er water in de oude was gekomen had ik verschillende storingen. Wisselen was in 20 minuutjes gedaan. Al moet je er wel wat ruimte voor maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-12-2024
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een oplossing voor m'n lynk android auto bluetooth connectie.

Ik ben bij de volvo dealer geweest voor een volledige reset en herinstallatie van de software en het probleem heb ik nog steeds.

Het volgende gebeurt:

1. bluetooth van m'n android oneplus 11 pro
2. connect en laat android auto zien (werkt 10 seconde tot aan 2 minuten)
3. krijg een melding "wi-fi disconnected"
4. android auto knalt eruit en start niet meer op

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ApGNaHCbGDu-ga_OgwVyPjoYC1A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5hPNaTwoxSfxndg7zD8Ns0Q3.png?f=user_large

Moet ik eerst m'n auto connecten via de lynk app?
Is dat misschien het probleem?

Tijdens de testrit voordat ik m had gekocht werkte het perfect.
Nu heb ik er eentje gekocht (2e hand) en werkt het niet (wop wop wop)

Zijn er andere mensen met dit probleem en hoe heb je het dan opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frag1le
[Afbeelding]

Netjes, daar zijn we tweakers voor hier. Dit alles moest ik ook zo'n beetje loshalen aan beide kanten om de trekhaak en kabelset te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.deruijter
greenm schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 14:15:
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een oplossing voor m'n lynk android auto bluetooth connectie.

Ik ben bij de volvo dealer geweest voor een volledige reset en herinstallatie van de software en het probleem heb ik nog steeds.

Het volgende gebeurt:

[Afbeelding]

Probeer eens te verbinden met een vaste USB kabel uit de middencosole onder de armsteun. Blijft Android Auto dan wel werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
eric.deruijter schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 15:07:
[...]

Probeer eens te verbinden met een vaste USB kabel uit de middencosole onder de armsteun. Blijft Android Auto dan wel werken ?
Persoonlijk vind ik draadloze Android Auto heel vervelend in de 01, ik wil dit vaak niet gebruiken en moet dan telkens weer verbindingen verbreken omdat ik bluetooth wel gewoon ingeschakeld wil hebben.
Ik heb dus in de developer opties van Android Auto (op je telefoon) draadloze Android Auto uitgezet. Nu werkt het alleen met een kabel en werkt het perfect.

Ps. Oja, wel moet ik elke keer weer, in de auto, akkoord geven voor de Android Auto voorwaarden.
Ook al staat "geef niet nogmaals weer" aangevinkt.

[ Voor 4% gewijzigd door Frag1le op 21-06-2024 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-12-2024
eric.deruijter schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 15:07:
[...]

Dat werkt wel ja, maar dat gedoe met een kabel vindt ik juist zo onhandig.

met usb moet ik de usb mode ook steeds zeggen bestand delen / Android auto voordat hij het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
greenm schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 16:03:
[...]

Dat werkt wel ja, maar dat gedoe met een kabel vindt ik juist zo onhandig.

met usb moet ik de usb mode ook steeds zeggen bestand delen / Android auto voordat hij het doet.
Ik vind het vooral vervelend als je ergens weg wilt rijden, je de auto in z'n achteruit zet, je de camera gebruikt en vervolgens beeld weg omdat Android Auto de focus kreeg terwijl ik nog in z'n achteruit stond.
Naast de reconnects af en toe vond ik dit zo enorm vervelend, helemaal omdat ik op dat moment helemaal geen Android Auto wilde gebruiken, dat ik het via een USB kabel doe.

Dan werkt het precies zoals ik wil en wanneer ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:59
greenm schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 14:15:
Hallo allemaal,

Het volgende gebeurt:

[Afbeelding]

Herkenbaar probleem, hier exact dezelfde ervaring helaas. Als hij niet binnen die 2 minuten de verbinding verliest dan blijft hij de hele rit perfect werken. Als hij wel de verbinding verliest dan druk je in het homescreen op de android auto snelkoppeling en lijkt er eerst niets te gebeuren maar na een halve minuut komt android auto weer tevoorschijn.
Soms maakt hij helemaal geen verbinding met android auto, dan moet je bij instellingen de optie android auto even uit en weer aan vinken en dan start hij eigenlijk altijd probleemloos op.

Ik mag niet klagen, want na de android 14 update werkte android auto draadloos helemaal niet meer en heeft het 5(!) maanden geduurd voordat Google met een update kwam om het te fixen....

Nu werkt het weer redelijk maar zo betrouwbaar als op android 13 is het nooit meer geworden.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooyen
Beetje getest met Home Assistant met de LynkCo Component van Tobias Laross, alles ok, en nu na paar dagen is deze verbinding met de auto ineens weg. Ook in de officiele app verschijnt de auto niet meer. Iemand een tip? (eigendom)
Dank

update: mailtje gestuurd naar Lynk & Co, doet t weer......volgens mij onstabiele servers van hen.

[ Voor 14% gewijzigd door nooyen op 22-06-2024 13:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nooyen
rutger3411 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 11:15:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AcFRQ7cOagEyW34nwkWoE9nnoDY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/G53dnnUNhZzVDs7teNvg4ahN.png?f=user_large
Ik heb dit zojuist getest in Homeassistant, leuke is dat je de climate control nu wel kunt activeren zonder dat de auto aan de stekker zit.
[Afbeelding]
Dat is een mooie en handige layout. Heeft iemand of jij zelf Rutger hier de yaml code van?
Alvast bedankt!

[ Voor 13% gewijzigd door nooyen op 22-06-2024 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buis07
nooyen schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 11:53:
Beetje getest met Home Assistant met de LynkCo Component van Tobias Laross, alles ok, en nu na paar dagen is deze verbinding met de auto ineens weg. Ook in de officiele app verschijnt de auto niet meer. Iemand een tip? (eigendom)
Dank

update: mailtje gestuurd naar Lynk & Co, doet t weer......volgens mij onstabiele servers van hen.
Klopt het dat wanneer je via home Assistant connectie maakt met de Lynk en deze werkend heb gekregen de officiële app van L&C niet meer werkt of gaan beide samen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LJ3
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 15-07 15:31

LJ3

Buis07 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 10:08:
[...]

Klopt het dat wanneer je via home Assistant connectie maakt met de Lynk en deze werkend heb gekregen de officiële app van L&C niet meer werkt of gaan beide samen?
Het werkt allebei, alleen kun je niet op beide tegelijkertijd ingelogd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:56
2 maanden geleden de auto ingeleverd, op een spiegel na in goede conditie. Na 2 weken kreeg ik een factuur voor de schade, prima, meteen betaald. Krijg ik nu, 2 maanden na inleveren, een factuur voor kosten ivm autoconditie. Dat wordt gezellig.

@bombo @dizzytal @Xecuter NL Hoe is dat bij jullie afgelopen?

K to the KillaZ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
KillaZ schreef op maandag 24 juni 2024 @ 11:41:
2 maanden geleden de auto ingeleverd, op een spiegel na in goede conditie. Na 2 weken kreeg ik een factuur voor de schade, prima, meteen betaald. Krijg ik nu, 2 maanden na inleveren, een factuur voor kosten ivm autoconditie. Dat wordt gezellig.

Door de opsplitsing van het topic (geweldige beslissing imho, want je kan alles zo goed volgen >:) ) kun je dat hier lezen..

Lang verhaal, waarvan de helft hier te lezen is en de andere helft in het andere topic, kort: goed... uiteindelijk.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:56
dizzytal schreef op maandag 24 juni 2024 @ 11:51:
[...]

Door de opsplitsing van het topic (geweldige beslissing imho, want je kan alles zo goed volgen >:) ) kun je dat hier lezen..

Lang verhaal, waarvan de helft hier te lezen is en de andere helft in het andere topic, kort: goed... uiteindelijk.
Oh my bad! niet eens gezien dat er een splitsing was. Ik reageer daar even! :)

K to the KillaZ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 12:47
KillaZ schreef op maandag 24 juni 2024 @ 11:41:

Na een paar telefoontjes en mailtjes met bezwaar, telkens wanneer ik een reminder gestuurd kreeg van de te betalen factuur, is de case intern geëscaleerd naar een team manager. Daar kreeg ik uiteindelijk een heel kort mailtje zonder verdere uitleg of excuses, met het bericht dat de factuur gecrediteerd was. In mijn geval was de gehele factuur dan ook niet terecht. De ruit was gebarsten na het aanzetten van de parkeerverwarming met een bevroren voorruit (niet mijn toedoen maar dus ondeugdelijk product), er was schade gereden door een huurder (niet mijn toedoen), curb rash / velg schade was 1 velg en binnen acceptabele normen en de auto heeft meer dan 8(!) weken onder een boom gestaan, omdat deze niet werd opgehaald na aflopen M2M (en daardoor smerig was denk ik = wederom niet mijn toedoen).

Had alles onderbouwd met foto's en eerdere mails (zoals schone auto op dag van aflopen M2M) en daarnaast redelijk hard gedreigd de zaak voor te laten komen door inzet van mijn rechtsbijstand. Moet zeggen dat ik wel echt heel erg pissed was en elke keer dat ik nu een Lynkco zie rijden er nog pissed over kan zijn dat ze mij een jaar later nog maanden zo bezig hebben gehouden met hun BS.

Maar hoop dat jullie allemaal genieten van auto >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordkapp
A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nordkapp
Spiegels iets naar beneden gericht(links en rechts)
Bij inschakelen achteruit rijden.
Heel fijne optie!
Kwam ik na 2en half jaar achter😁😁😁
Toch maar eens de handleiding goed doornemen.
Nog steeds heerlijke auto.
Enige minpuntje dat de iPhone niet automatisch verbind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.deruijter
Weet iemand raad diverse software problemen, sinds 2 weken:

1.) In mijn auto werkt de vivaldi browser niet meer , al een paar keer opnieuw geïnstalleerd maar blijft vragen om premium toegang. Terwijl ik toch ben ingelogd op mijn account , werkte eerst wel.

2.) De auto meldt als sinds 18-6- 2024 geen nieuwe locatie meer door , terwijl hij vaak ergens anders staat blijft op het adres van 18-6 staan.

3.) Wifi sharing / hotspot kan ook niet meer aangezet worden en werkte eerst ook.

De andere apps op het middendisplay werken wel.

Ik ben eigenaar en heb toegang tot de google app / auto met mijn account

Heb Lynk en Co een email gestuurd, mochten jullie iets weten dan hoor ik het graag,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
eric.deruijter schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 09:01:

3.) Wifi sharing / hotspot kan ook niet meer aangezet worden en werkte eerst ook.
Bij mij staat bij de instellingen van de wifi-hotspot ook ineens "premium". Ik kan er nog wel mee verbinden, maar dan heb ik geen internettoegang. Ik zit op M2M.

Dit lijkt gewijzigd te zijn in de voorwaarden, maar nooit een bericht over gekregen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RCHqs1Q5zZ2qbywVp7PaZ29sZ6U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QnHKojJa3va3QcRqZ86i5EWA.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door oldostofjas op 25-06-2024 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoprak
eric.deruijter schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 09:01:
Weet iemand raad diverse software problemen, sinds 2 weken:

1.) In mijn auto werkt de vivaldi browser niet meer , al een paar keer opnieuw geïnstalleerd maar blijft vragen om premium toegang. Terwijl ik toch ben ingelogd op mijn account , werkte eerst wel.

2.) De auto meldt als sinds 18-6- 2024 geen nieuwe locatie meer door , terwijl hij vaak ergens anders staat blijft op het adres van 18-6 staan.

De andere apps op het middendisplay werken wel.

Ik ben eigenaar en heb toegang tot de google app / auto met mijn account

Heb Lynk en Co een email gestuurd, mochten jullie iets weten dan hoor ik het graag,
Hier ook...

Ik realiseerde me dat Vivaldi opnieuw geïnstalleerd moet worden. Ik heb gisteravond geïnstalleerd en vraag nu om premium service... Ik ben eigenaar van de auto.

Voor de autolocatie.. Ik ondervond hetzelfde probleem, maar werd na een dag of twee weer normaal. Nu wordt in "bijna" realtime weergegeven waar de auto zich bevindt.

Het probleem met Whifi Sharing en hotspot is hier ook hetzelfde (nogmaals, ik gebruik geen M2M maar bezit de auto).

Ik denk dat ze gegevenstoegang bieden aan M2M-eigenaren en dat noemen ze premium. Ik denk dat ik het ben kwijtgeraakt toen ik de auto kocht. Nu heb ik alleen toegang tot de wegenwacht-, kaart- en Spotify-applicatie voor gegevens... en dat is alles... Ik zou de browser willen gebruiken, zelfs met mijn eigen datadienst. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LJ3

LJ3

atoprak schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 11:32:
[...]

Hier ook...

Ik realiseerde me dat Vivaldi opnieuw geïnstalleerd moet worden. Ik heb gisteravond geïnstalleerd en vraag nu om premium service... Ik ben eigenaar van de auto.

Voor de autolocatie.. Ik ondervond hetzelfde probleem, maar werd na een dag of twee weer normaal. Nu wordt in "bijna" realtime weergegeven waar de auto zich bevindt.

Het probleem met Whifi Sharing en hotspot is hier ook hetzelfde (nogmaals, ik gebruik geen M2M maar bezit de auto).

Ik denk dat ze gegevenstoegang bieden aan M2M-eigenaren en dat noemen ze premium. Ik denk dat ik het ben kwijtgeraakt toen ik de auto kocht. Nu heb ik alleen toegang tot de wegenwacht-, kaart- en Spotify-applicatie voor gegevens... en dat is alles... Ik zou de browser willen gebruiken, zelfs met mijn eigen datadienst. .
Toen ik de auto kocht in April, had ik na het doen van de laatste update ook opeens premium op sommige plekken. Na een aantal dagen was de internet verbinding van de auto weer helemaal goed en werkte ook de premium services weer goed. Voor mij was het dus even een dag of 3/4 wachten en sindsdien werkt alles grotendeels perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoprak
LJ3 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 12:19:
[...]

Toen ik de auto kocht in April, had ik na het doen van de laatste update ook opeens premium op sommige plekken. Na een aantal dagen was de internet verbinding van de auto weer helemaal goed en werkte ook de premium services weer goed. Voor mij was het dus even een dag of 3/4 wachten en sindsdien werkt alles grotendeels perfect.
Ik heb de auto twee weken geleden gekocht en kan de auto ook nog steeds niet zien op de app.

Ik heb een e-mail gestuurd, maar nog geen antwoord.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LJ3

LJ3

atoprak schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 12:58:
[...]

Ik heb de auto twee weken geleden gekocht en kan de auto ook nog steeds niet zien op de app.

Ik heb een e-mail gestuurd, maar nog geen antwoord.. :/
Ik zou altijd even bellen. Dag dat ik de auto kocht, heb ik alle papieren gemaild en daarna gelijk gebeld. De dame aan de telefoon zei dat als ze gebeld worden het gelijk geregeld kan worden. Als je niet nabelt kan het weken duren.

Los daarvan kunnen de "premium" services in de auto pas weer actief worden als de auto aan jouw account gekoppeld is. Gewoon even bellen en dan is het zo geregeld.

Althans, dat is mijn ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atoprak
LJ3 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 13:23:
[...]

Ik zou altijd even bellen. Dag dat ik de auto kocht, heb ik alle papieren gemaild en daarna gelijk gebeld. De dame aan de telefoon zei dat als ze gebeld worden het gelijk geregeld kan worden. Als je niet nabelt kan het weken duren.

Los daarvan kunnen de "premium" services in de auto pas weer actief worden als de auto aan jouw account gekoppeld is. Gewoon even bellen en dan is het zo geregeld.

Ja... Ik heb net gebeld en ze hebben mijn account en de auto binnen enkele seconden opnieuw gekoppeld. Bedankt voor het advies ! (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

LJ3 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 13:23:
[...]

Vorige week gehaald, en binnen een dag was de auto bij ons aangesloten. Ze kunnen het dus wel snel bij Lynk&Co.

Andere vraag, zijn er bezitters die ook af en toe een onderbroken laadsessie hebben?
Gisteravond de auto aan de lader gezet, en vannochtend 75% geladen.

Nogmaals aankoppelen en daarna ging de laatst 25% verder.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooyen
Misschien een noob vraagje, maar als ik de motorkap openmaak zie ik links 2 tanks voor vloeistof met MIN en MAX (een kleinere, ervoor, en een grotere erachter)…..welke is voor de koelvloeistof? Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
nooyen schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 21:30:
Misschien een noob vraagje, maar als ik de motorkap openmaak zie ik links 2 tanks voor vloeistof met MIN en MAX (een kleinere, ervoor, en een grotere erachter)…..welke is voor de koelvloeistof? Dank!
Beide. Een voor de elektromotor en een voor de benzinemotor. (Ik neem tenminste aan dat je niet het reservoir voor de ruitenwisservloeistof bedoelt)

[ Voor 10% gewijzigd door Oizo1981 op 25-06-2024 22:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nedish
nooyen schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 21:30:
Hebt u geprobeerd in de handleiding te kijken?😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooyen
Oizo1981 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 22:30:
[...]

Beide. Een voor de elektromotor en een voor de benzinemotor. (Ik neem tenminste aan dat je niet het reservoir voor de ruitenwisservloeistof bedoelt)
Dank je voor het snelle antwoord. Ah, daar leek het al op, maar met de handleiding kon ik de lokatie niet vinden.
In beide kan hetzelfde type vloeistof?
Alvask dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pppppp
Vraagje,

Ik ben aan het rondkijken voor een 2e hands 01 en het volgende viel mij op bij een dealer met een ruim aanbod.

Het leek alsof de grijze streep aan de voorkant van de bumper er stukken van de verf af was gebladerd. Zou dit door de zon kunnen of is het parkeerschade?

Bij de zwarte modellen zag ik bijna niets.

Ben benieuwd naar jullie reactie bedankt alvast voor het delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedish
Pppppp schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 09:33:
Vraagje,

Ik ben aan het rondkijken voor een 2e hands 01 en het volgende viel mij op bij een dealer met een ruim aanbod.

Het leek alsof de grijze streep aan de voorkant van de bumper er stukken de verf af was gebladerd. Zou dit door de zon kunnen of is het parkeerschade?

Bij de zwarte modellen zag ik bijna niets.

Ben benieuwd naar jullie reactie bedankt alvast voor het delen.
Er zijn veel goed 2e hands te koop die perfect zijn. Als ik u was zou ik iets uitzoeken die goed in orde lijkt. Dan hebt u geen probleem met iets dat op parkeerschade lijkt. Mijn blauwe 01 was in perfecte staat net als 10 anderen die ik heb bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pppppp
Nedish schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 09:38:
[...]

Er zijn veel goed 2e hands te koop die perfect zijn. Als ik u was zou ik iets uitzoeken die goed in orde lijkt. Dan hebt u geen probleem met iets dat op parkeerschade lijkt. Mijn blauwe 01 was in perfecte staat net als 10 anderen die ik heb bekeken.
Dank u wel voor uw reactie,

Fijn vooral om te horen, er zit inderdaad veel verschil tussen. Het zijn allemaal auto’s die net uit de lease kwamen (2022/2023). Sommige waren best gehavend, ook van binnen. Het bijzondere wat ik niet kon begrijpen was dat het voornamelijk de blauwe modellen trof met de afgebladderde bumper.

Dank nogmaals

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atoprak
Semper Fight schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:35:
[...]

Vorige week gehaald, en binnen een dag was de auto bij ons aangesloten. Ze kunnen het dus wel snel bij Lynk&Co.

Andere vraag, zijn er bezitters die ook af en toe een onderbroken laadsessie hebben?
Gisteravond de auto aan de lader gezet, en vannochtend 75% geladen.

Nogmaals aankoppelen en daarna ging de laatst 25% verder.
Ik heb dit de afgelopen 1,5 jaar slechts één keer gehad. Dat vond ik niet erg, want het gebeurde maar één keer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frag1le
nooyen schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 08:27:
[...]

Dank je voor het snelle antwoord. Ah, daar leek het al op, maar met de handleiding kon ik de lokatie niet vinden.
In beide kan hetzelfde type vloeistof?
Alvask dank
Frag1le in "Het grote Lynk & Co 01 topic - Deel 1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grossjan82
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 03-10 08:39
Sinds een aantal weken ben ik in het bezig van een Lynk&Co. Tot op heden bevalt de auto goed. Ik heb deze gekocht bij een bedrijf dat er zeer veel had staan. Alleen de klantenservice is zeer beperkt. Ik heb al 2x gemaild met de vraag hoe het werkt met Lynk&co en assistance. Als je de auto leased zit alles in het contract, maar hoe werkt het als je de auto particulier rijdt? Heb je dan ook recht op assistance onderweg? Moet je daar een contract voor afsluiten? Of heb je daar sowieso de eerste 4 jaar recht op (in mijn geval dan nog 2 jaar, omdat de auto 2 jaar oud is).

Iemand hier die de auto particulier rijdt en hier meer over weet?

Ik vertrek over 2 weken naar Frankrijk en wil wel wat zekerheid voor onderweg ;-)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
Grossjan82 schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 12:15:
Sinds een aantal weken ben ik in het bezig van een Lynk&Co. Tot op heden bevalt de auto goed. Ik heb deze gekocht bij een bedrijf dat er zeer veel had staan. Alleen de klantenservice is zeer beperkt. Ik heb al 2x gemaild met de vraag hoe het werkt met Lynk&co en assistance. Als je de auto leased zit alles in het contract, maar hoe werkt het als je de auto particulier rijdt? Heb je dan ook recht op assistance onderweg? Moet je daar een contract voor afsluiten? Of heb je daar sowieso de eerste 4 jaar recht op (in mijn geval dan nog 2 jaar, omdat de auto 2 jaar oud is).

Ik vertrek over 2 weken naar Frankrijk en wil wel wat zekerheid voor onderweg ;-)

Alvast bedankt!
Volgens mij is het niet nodig tot 2 jaar na eerste registratie van de auto. Maar, ik heb toch wegenwacht europa service van ANWB gepakt (ook i.v.m. het vele rijden met een aanhanger) omdat ik niet afhankelijk wil zijn van Lynk in deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinkel
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:45
Grossjan82 schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 12:15:

Alvast bedankt!
In jouw geval vermoedelijk geen recht meer op Lynk & Co Assistance, want:

5. Hoe lang is Lynk & Co Assistance geldig?
Lynk & Co Assistance is inbegrepen bij het abonnement of de aankoop van een nieuw voertuig of en vanaf de registratie twee jaar geldig.

Bron:
https://www.lynkco.com/nl-nl/terms-and-policies/roadside-assistance-policy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buis07
Weet iemand de prijs van premium WiFi hotspot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grossjan82
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 03-10 08:39
Ferrox1 schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 12:45:
[...]

Volgens mij is het niet nodig tot 2 jaar na eerste registratie van de auto. Maar, ik heb toch wegenwacht europa service van ANWB gepakt (ook i.v.m. het vele rijden met een aanhanger) omdat ik niet afhankelijk wil zijn van Lynk in deze.
Bedankt voor de reacties. Ik denk inderdaad dat ik ook ga voor ANWB Europa. Dan weet ik zeker dat ik goed zit en niet afhankelijk ben van Lynk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.deruijter
Buis07 schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 13:05:
Weet iemand de prijs van premium WiFi hotspot?
Mijn auto is koop en gaf dit ook aan. Gebeld met Lynk kreeg ene Kevin aan de lijn die precies wist dat het een software bug is. Hij heeft sweden op afstand laten inloggen en deze hebben het gefixt werkt nu weer en ook locatie bepaling van de auto werkt nu weer wel. ( al 8 dagen niet) Ook wisten ze te vertellen dat de midden display unit een update nodig had. Die zouden ze ook klaar zetten voor OTA, helaas werkt dat nog niet. Ga ze morgen weer bellen, hoop dat Kevin er is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.deruijter
Welke versie van de navigatie en kaart hebben jullie?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aL48zenz_raPDwx9mfdNKx4AJO8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HvXh0Pz4tgghRZ1nJchoBBIr.jpg?f=user_large

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenc
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08-2024
Gekke vraag wellicht maar ik irriteer me mateloos aan de stem bij de standaard navigatie. Valt daar nog iets in te kiezen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostgr
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 27-09 21:56
Ik kreeg een berichtje van zolio, er zijn emuk spiegels beschikbaar voor de Lynk. Lijken me meer universeel.

https://www.caravanspiegels.nl/emuk-universa-pro-iii-100991

Iemand al ervaring mee? Hoe verhouden ze zich tot de milenco’s? Hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun3
  • Laatst online: 04-06 20:53
Goedemorgen hoe is de Link & Co als caravan trekker? Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:48
svenc schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 13:21:
Gekke vraag wellicht maar ik irriteer me mateloos aan de stem bij de standaard navigatie. Valt daar nog iets in te kiezen? 8)
Android Auto of CarPlay? ;)

Volgens mij niet. Maar even door de menutjes heen gaan, als het kan moet het te vinden zijn.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldostofjas
Teun3 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 10:54:
Perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamaka
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 29-09 05:52
Ik wilde mijn auto verzekeren bij promovendum maar kreeg te horen dat ze lynk & co niet meer accepteren. Het is te moeilijk om aan onderdelen te komen en daarom kunnen ze niet de service/schade afhandeling garanderen. Heeft iemand dit ook al gesignaleerd (bij een andere verzekeraar?), en vinden jullie dit zorgwekkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:54

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Lamaka schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 20:14:
Ik wilde mijn auto verzekeren bij promovendum maar kreeg te horen dat ze lynk & co niet meer accepteren. Het is te moeilijk om aan onderdelen te komen en daarom kunnen ze niet de service/schade afhandeling garanderen. Heeft iemand dit ook al gesignaleerd (bij een andere verzekeraar?), en vinden jullie dit zorgwekkend?
Zorgwekkend is het denk ik zeker. Zelf geen ervaring mee vanwege M2M model.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JVN78
  • Laatst online: 13-04 22:07
Teun3 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 10:54:
Uitstekend. Beste caravan trekker die ik heb gehad alleen in vergelijking met 2 liter dieselmotor wel vaak tanken. Rijd zelf met 2 volwassenen, 3 kinderen en 1400 kg caravan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andgv
  • Laatst online: 10-09-2024
Sinds een week heb ik dat mijn aanmelding om de dag verlopen is, constant opnieuw inloggen met wachtwoord in de auto. Ook werkt soms de bekabelde carplay niet, de volgende rit weer wel. Meer mensen met deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riminii
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 09:52
Andgv schreef op zondag 30 juni 2024 @ 10:50:
Sinds een week heb ik dat mijn aanmelding om de dag verlopen is, constant opnieuw inloggen met wachtwoord in de auto. Ook werkt soms de bekabelde carplay niet, de volgende rit weer wel. Meer mensen met deze problemen?
Same here: sinds een week zowat elke week opnieuw aanmelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leovk
  • Laatst online: 11-09 14:30
matige stoelverwarming:

Eerder had ik een Tucson waarbij je met de stoelverwarming op de hoogste stand best een hete kont kreeg.. 🙂

Nu merk ik dat de stoelverwarming in de 01 uit 2021, ook op de hoogste stand, nauwelijks warm wordt. Ja, een beetje. Is dit bij elke 01 zo? Of mis ik nog ergens een instelling?

Alvast hartelijk dank!
Leo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:59
Leovk schreef op zondag 30 juni 2024 @ 11:27:
matige stoelverwarming:

Eerder had ik een Tucson waarbij je met de stoelverwarming op de hoogste stand best een hete kont kreeg.. 🙂

Nu merk ik dat de stoelverwarming in de 01 uit 2021, ook op de hoogste stand, nauwelijks warm wordt. Ja, een beetje. Is dit bij elke 01 zo? Of mis ik nog ergens een instelling?

Alvast hartelijk dank!
Leo
Ik heb dezelfde ervaring. In mijn vorige auto (Volvo s80) was stand 1 al warm genoeg, nu in de Lynk gebruik ik meestal stand 3 voor hetzelfde effect.
Ik rij wel voor 95% van de tijd in pure mode, heb geen idee of deze eco stand nog effect heeft op de stoelverwarming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leovk
  • Laatst online: 11-09 14:30
Inmiddels geprobeerd in de hybride stand, power stand en pure stand. Zelfs de temperatuur in de auto verhoogd, maar is overal hetzelfde. Weinig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun3
  • Laatst online: 04-06 20:53
Hoe hoog is de wegenbelasting voor particulieren in Zuid-Holland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riminii
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 09:52
Pagina: 1 ... 154 ... 182 Laatste

Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.

Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic

Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:

Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.