Echt ik had weer de typische Lynk en Co tafarelen vandaag voor de levering van mijn nieuwe 01.
Eerst stond de afspraak (door henzelf gemaakt) dat die morgen zou komen tussen 10:00-11:00
Toen werd ik maandag gebeld dat morgen natuurlijk hemelvaart is en dat niet kan maar ze hadden dan wel een meevallertje en kon die vandaag bezorgd worden tussen 10:00-11:00
Gisteravond laat (half 12 ofzo) krijg ik een smsje van Koopman ineens dat mijn auto met kenteken (niet de mijne) opgehaald word tussen 10:00-11:00 op een adres in tilburg... Ik woon in Hilversum.
Ik dus vanmorgen dat bedrijf gebeld met het hele riedeltje en dat ze in het systeem zag dat die tussen 10:00-11:00 opgehaald moet worden in tilburg en dan naar hilversum zou komen. Dus zou iets later zijn. Nou prima dacht ik .. vervolgens om 12:00 word ik door die jongenman gebeld die in tilburg was om de auto op te halen en dat de auto nog niet klaar was dus die nog wat vertraging op liep en of dat uit kwam... zou dan zo'n 2 uur half 3 worden.
Nu kwart over 3 bel ik weer met dat hoofdkantoor voor een status update omdat niemand mij meer bericht had en er nog steeds geen auto was

en was die medewerkster van Koopman verbaasd dat L&C mij nog niet gebeld had.. Bleek voor hun dat die auto helemaal niet in Tilburg stond maar in Diemen. Dus nu rond 16:00 vertrekt die auto vanuit Diemen hierheen om geleverd te worden.
Echt ik had al zooo weinig vertrouwen dat vandaag goed zou verlopen

volledig bevestigd... Nu echt hopen dat die auto in tiptop staat is anders begin ik echt boos te worden.